Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algebeld heeft m weer opgeschoven naar begin juni :S

hopelijk hebben ze t mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt nu ook op de duitse site van samsung aangekondigd.

zie http://www.samsungmobile....s/samsung--i8910-hd?kind=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
gaat lekker, wie weet plaatsen ze ook een release datum, maar denk toch echt dat die eind deze maand, of begin juni in de winkels ligt.

hopelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
algebeld heeft m btw weer aangepast. nu naar begin juni

http://www.algebeld.nl/gsm/samsung/i8910-omnia-hd/black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
wat hebben jullie met algebeld, die site verzint maar wat volgens mij...

ik denk dat we binnen een weekje of 2, gaan weten wanneer de telefoon echt verkrijgbaar zal zijn

[ Voor 40% gewijzigd door crobo op 10-05-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die gasten van www.samsungomniahd.com ambassodor zijn en de phone nog niet hebben toegestuurd gekregen, dan zal het nog wel even duren voor de release er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Het blijft gewoon gissen!

[ Voor 85% gewijzigd door niekosniekos op 11-05-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het meer door de "probleempjes" komt dat het iets langer duurt. Bijv de bagger AMR codec bij video recording. Het lijkt mij dat ze de release toch nog even uitstellen om dit soort problemen uit de wereld te helpen.

Ik vind dit persoonlijk niet erg, ik wacht liever 1 maand langer en dat hij dan bijna perfect is, dan dat hij nu uit komt en een "net niet" apparaat blijkt te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
Beter even wat langer wachten dan idd :) Geloof dat er wel aan gewerkt wordt als je de berichten op mobile-review forum leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:01:
Ik denk dat het meer door de "probleempjes" komt dat het iets langer duurt. Bijv de bagger AMR codec bij video recording. Het lijkt mij dat ze de release toch nog even uitstellen om dit soort problemen uit de wereld te helpen.

Ik vind dit persoonlijk niet erg, ik wacht liever 1 maand langer en dat hij dan bijna perfect is, dan dat hij nu uit komt en een "net niet" apparaat blijkt te zijn..
Een "net niet" apparaat vind ik ook niet erg, mits er wel binnen 1/2 weken een firmware update komt die het probleem verhelpt. Dan heb ik de telefoon tenminste al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
zijn er al mensen die bij algebeld besteld hebben en ook al betaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Ik heb 03-04 heb ik mijn contract afgesloten bij afgebeld.
De telefoon was echter gratis dus ik heb niets hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 17:14
Bij t-for-telecom, wisten ze mij een datum van 3 juni te vertellen (leverancier).

Ik hoop dat god mijn eens eenmalige nuttige gebeden wilt aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Bij de bel-company stond week 21 in hun systeem (dit was vorige week toen ik het vroeg)

[ Voor 11% gewijzigd door Lethal op 13-05-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lethal schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:
Bij de bel-company stond week 21 in hun systeem (dit was vorige week toen ik het vroeg)
Dream on, never dat hij er volgende week al is.

Oja, in the UK zeer binnenkort leverbaar !

Afbeeldingslocatie: http://i582.photobucket.com/albums/ss269/netbookc/Untitled2-7.png

[ Voor 21% gewijzigd door W00fer op 13-05-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
In de UK komt hij 18/19 mei uit bij een bepaalde provider (ik weet niet precies welke).
De releasedatum voor de samsung zonder simlock is 25 mei in de uk volgens samsung uk.
Ik ben de bron kwijt maar zo belangrijk is dat niet, de releasedatums verschillen toch per land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Slitch schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:03:
In de UK komt hij 18/19 mei uit bij een bepaalde provider (ik weet niet precies welke).
De releasedatum voor de samsung zonder simlock is 25 mei in de uk volgens samsung uk.
Ik ben de bron kwijt maar zo belangrijk is dat niet, de releasedatums verschillen toch per land.
Opzich natuurlijk wel fijn om te weten, waar je bron staat.
Ben benieuwd wanneer samsung NL aankondigingen gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
mischaverheul schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:27:

Ik hoop dat god mijn eens eenmalige nuttige gebeden wilt aanhoren.
Ik weet niet welke God jij aanbidt, maar volgens mij is er geen één die iets met materialistische zaken heeft. :)

Is zelfs een van de 7 hoofdzonden:

Avaritia

Avaritia, de latijnse benaming voor hebzucht, is het verlangen naar macht, geld, rijkdom of bezittingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
el frikandel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:53:
[...]

Ik weet niet welke God jij aanbidt, maar volgens mij is er geen één die iets met materialistische zaken heeft. :)

Is zelfs een van de 7 hoofdzonden:

Avaritia

Avaritia, de latijnse benaming voor hebzucht, is het verlangen naar macht, geld, rijkdom of bezittingen.
haha shit, maar zonder god komt die er ook wel! *prays to himself*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Voor € 599 maar het blijft mij onduidelijk of dit nu met of zonder Route 66 is... Was tijdje terug sprake van € 499 voor versie zonder Route 66 en € 599 voor versie incl route 66. Ben hier wel nieuwsgierig naar. En hoop uiteraard dat dit betekend dat ie toch echt ns gauw in de schappen ligt hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier dagelijks te kijken of er al meer nieuws is over de levertijd van de telefoon en inderdaad zoals al gezegd in italie is tie al schijnbaar gelaunched.. hier een link naar de italiaanse versie van de media markt waarbij hij voor 499 eurotjes de deur uit gaat.

http://compraonline.media...d=-1&category_rn=60597134

tijdje geleden was ik in een belcompany winkel en vroeg de beste verkoper wanneer de samsung omnia i8910 HD geleverd zou worden..hun verwachting was volgens hun gegevens dat dat in week 21 zou plaatsvinden oftewel ergens tussen 18 en 24 mei. en ja nu ik zie dat onze italiaanse vrienden de telefoon nu al in handen gaan krijgen, acht ik toch de informatie van belcompany als betrouwbaar. nu hopen dat het dan ook echt waar is.. want ik ga hem dan toch echt zker halen op dag nummer 1 dat tie uitkomt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PDAshop zag ik 'm ook al bestelbaar staan, daar staat ie sinds een week al op leverdatum 29 mei:
http://www.pdashop.nl/pro...amsung-i8910-hd-8-gb.html

Grappig trouwens dat ie officieel geen Omnia heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
Zou wel heel jammer zijn als ze eerst alleen de 8gb uitbrengen:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag bij Belcompany geweest en volgens hen komt ie in week 22 of 23 binnen...
Je kan vragen of ze je bellen wanneer hij binnen is! Hopelijk heb ik hem dus in een week of 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag in 4 verschillende GSM winkels gaan navragen wanneer deze in Belgie zou uitkomen.
Media markt antwoord: Dat zal nog zeker 2 maanden duren
Bel company antwoord: Aangezien hij in italië uit is en hij komt hier uit binnen 2-3 tal weken
Phone house antwoord: Wij weten van niets, we weten zelfs niet of deze uitkomt voor België
Andere winkel antwoorde: Welk toestel is dat?
Ik had dus graag nog voor het einde van de maand mijn toestel kunnen kopen maar aangezien deze antwoorden denk ik niet dat ik het einde van de maand zal halen ...

En we blijven wachten ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://samsungi8910omnia....-i8910-hd-omnia-released/

Nu ook in engeland in een paar winkels voor een paar providers. De rest van de winkels hebben hem op 25 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even een account aangemaakt zodat ik lekker mee kan praten met jullie hierover.
Heb gisteravond een mail gestuurd naar studentmobiel of zij wisten wanneer dit toestel leverbaar zou zijn op hun site, aangezien er daar staat dat het product in bestelling is http://www.studentmobiel....45/samsung-i8910-omnia-hd
Vanochtend kreeg ik een reactie terug waarin stond dat ze hem waarschijnlijk begin juni binnenkrijgen.

'Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toetsel begin juni verwachten. Wij zijn afhankelijk van de leverancier, dus hebben hier geen invloed op.'

Dus hopen dat ik hem begin juni heb =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben ook nieuw hier op het forum.
Ik heb Samsung gebeld over de levertijd van de Omnia HD en volgens hun is het "nog maar de vraag of hij uitkomt in Nederland" :?
Als hij hier leverbaar wordt dan zal het pas augustus worden zeggen ze daar.
Ik vraag me af of de winkels dat niet allang weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar blijft het echt wel gissen naar de release van deze beauty !
Het is jammer dat niemand concreet weet hoe het nu zit ...

Ik sta te popelen om hem te gaan halen, maar ja als je nu ineens nog niet weet of hij al uitkomt in ons land of buurland ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
Als die echt pas in augustus in Nederland komt, dan bestel ik hem gewoon op Play.com :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Wie belt er anders even MCC (mcc-nederland.nl). Grootste distributeur van mobieltjes in NL. Levert o.a. aan de grotere telecomzaken.

[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 19-05-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
W00fer schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:43:
Wie belt er anders even MCC (mcc-nederland.nl). Grootste distributeur van mobieltjes in NL. Levert o.a. aan de grotere telecomzaken.
Done, hun hebben zelf week 23 in het systeem staan.
dus ergens begin juni hopefully:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done, hun hebben zelf week 23 in het systeem staan.
dus ergens begin juni hopefully:)
Ik hoop dat hij er dan inderdaad eindelijk is en niet weer vertraging oploopt... Het wordt stilaan tijd!
In rusland is hij nu ook al uit zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:45:
Hallo, ben ook nieuw hier op het forum.
Ik heb Samsung gebeld over de levertijd van de Omnia HD en volgens hun is het "nog maar de vraag of hij uitkomt in Nederland" :?
Als hij hier leverbaar wordt dan zal het pas augustus worden zeggen ze daar.
Ik vraag me af of de winkels dat niet allang weten.
Ik denk dat ze bij Samsung dit soort dingen zeggen om alles lekker onduidelijk te laten.... Op bijna iedere telefonica-website uit NL worden ze al aangekondigd dus dat hij in NL uit komt is wel duidelijk.
Hopelijk is ie er heel snel want ik kan echt niet wachten op dit toestel!!!!!

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischaverheul schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:22:
Als die echt pas in augustus in Nederland komt, dan bestel ik hem gewoon op Play.com :/
Kan je dat?
Werkt deze dan zeker en vast in alle andere landen?

Dat die Samsung maar rap uitkomt want tis dringend nodig en twordt hoog tijd ook, ze hebben ons lang genoeg laten gek worden. Nu wil ik die gsm in men handen hebben zodatk hem zelf kan bewonderen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:24:
[...]

Kan je dat?
Werkt deze dan zeker en vast in alle andere landen?

Dat die Samsung maar rap uitkomt want tis dringend nodig en twordt hoog tijd ook, ze hebben ons lang genoeg laten gek worden. Nu wil ik die gsm in men handen hebben zodatk hem zelf kan bewonderen! >:)
Mijn telefoon werkt ook altijd prima in het buitenland, dus waarom zou een buitenlandse hier niet werken:p.
en play.com is toch mijn held haha... toen WoW in NL overal was uitverkocht 3/4jaar terug? had ik hem binnen een paar dagen via Play.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb enigszins hoopvol nieuws.... Een vriend van me werkt bij telefoonkopen.nl en dat is een onderdeel van Belcompany.
Hij heeft het even voor me onderzocht en bij belcompany zeiden ze dat ie eind volgende week uit moet komen bij de belcompany dus.... Ik blijf hopen! _/-\o_

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-07 10:42
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:46:
Hey mensen,

Ik heb enigszins hoopvol nieuws.... Een vriend van me werkt bij telefoonkopen.nl en dat is een onderdeel van Belcompany.
Hij heeft het even voor me onderzocht en bij belcompany zeiden ze dat ie eind volgende week uit moet komen bij de belcompany dus.... Ik blijf hopen! _/-\o_

Gr
Week 24 zeggen de mensen van Belcompany tegen mij :P

quote:

Helaas hebben wij de Omnia HD nog niet beschikbaar voor levering.

De levering van de Omnia HD is uitgesteld, we verwachten dat het toestel nu in week 24 beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Week 23 bij MCC is dan levering ook in die week bij Belcompany. Kan ook 1 week verschuiven dat ligt aan de uitlevering bij Samsung.

[ Voor 35% gewijzigd door W00fer op 20-05-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag foldertje van Telecombinatie gekregen waarin hij word aan geboden. meteen gebeld en met alle waarschijnlijkheid is as vrijdag de telefoon beschikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Folder Telecombinatie

icm. 2jaar T-Mobile relax 300 + web n walk

1e half jaar 39,95 p/maand

lees ik dit goed? is een beetje korrelig hierzo B)

Ik zie dat er ook een telecombinatie winkel bij mij in de buurt zit hier, ga die morgen maar eens even bellen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lees je goed.
Morgen word een beetje lastig denk ik, met hemelvaart enzo...
Ik heb met de zaak in Almere gebeld en die wist me dit allemaal te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dan dat hij snel ook bij andere (online) stores wordt aangeboden? Of hebben zij gewoon geluk dat ze hem al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vandaag nog eens in dat verdoemde belgenland gaan navragen wanneer deze nu uitkomt voor Belgie in verschillende winkels in Gent ditmaal ...
Nergens weten ze van iets verdorie!
Weet iemand hoe dit komt?

Mijn broer gaan binnen 2 weken naar londen, is het aangeraden om er mss van daar eentje mee te brengen als hij hier nog steeds niet uit is in Belgie? Ga ik dan geen problemen hebben met het unlocken van de telefoon menutaal nederlands en dergelijken? Of is het dan mss gewoon beter dat ik even de grens oversteek en hem haal in Nederland als hij bij jullie al uit is tenminste ...
Sorry voor de offtopic maar ben daar best wel eens benieuwd naar ...
Tenzij dat natuurlijk opeens in alle winkels hij zal uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:54:
Betekent dit dan dat hij snel ook bij andere (online) stores wordt aangeboden? Of hebben zij gewoon geluk dat ze hem al hebben?
ja dat zou ik ook wel willen weten, want algebeld.nl geeft bij mijn order de verwachte verzenddatum van 4 juni aan, ik ga maandag 8 juni op vakantie, en ik zou 'm graag ervoor willen hebben, zodat ik het mee op vakantie kan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:06:
Vandaag foldertje van Telecombinatie gekregen waarin hij word aan geboden. meteen gebeld en met alle waarschijnlijkheid is as vrijdag de telefoon beschikbaar.....
Ik vind Telecombinatie nou niet echt een goedkope winkel. Die E75 aanbieding is ook niet echt super goedkoop. Voor 32 euro per maand 2 jaar, heb je al een N96 ter waarde van 500+ euro bij een abonnement.

Maargoed ik vraag me af welke toestellen ze aankomende week gaan leveren. Dat kunnen goed duitse modellen zijn, dus pas op.

Ik heb zelf afgelopen oktober een Samsung gekocht, en dat was geen NL model. Maakt verder niet uit, maar het is geen ori NL.

[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 21-05-2009 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws voor de Belgen (waar ik bijhoor): de sim-free versie is weer eens uitgesteld in Engeland. Ik vrees dat dit dan ook voor België zal zijn... Slecht bezig, Samsung!

http://www.samsungomniahd...release-delayed/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micato
Is het nou eigenlijk normaal dat het bedrijf zelf (Samsung) zo stil blijft en niks duidelijk maakt?

Geen idee hoe dat normaal gaat, maar dit lijkt me erg slordig:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is natuurlijk ook nog of de versie zonder abbo tegelijkertijd uitkomt als degene mét abbo. Kijk naar engeland, orange heeft de eer gehad om dit toestel aan te bieden. Verder heb ik nog geen een winkel in engeland gezien die deze mobiel zonder abbo aanbiedt. Dus als we pech hebben kunnen we dalijk nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:03:
De vraag is natuurlijk ook nog of de versie zonder abbo tegelijkertijd uitkomt als degene mét abbo. Kijk naar engeland, orange heeft de eer gehad om dit toestel aan te bieden. Verder heb ik nog geen een winkel in engeland gezien die deze mobiel zonder abbo aanbiedt. Dus als we pech hebben kunnen we dalijk nog langer wachten.
In belgië hebben we al een geluk nog geen koppelverkoop, dus misschien dat hij toch nog sim-vrij uitkomt op hetzelfde moment als nederland hem met abo levert. Ik hoop het althans, anders kijk ik misschien eens naar nieuwe toestellen van de concurrentie... Het geknoei van Samsung begint stilaan op mijn zenuwen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:03:
Ik had een vriendin die onlangs in Engeland was (Londen) en daar kon je hem verkrijgen zonder abbonement wist ze mij te vertellen. Voor 500 Pond ...
En net dat was het probleem (ze had niet zoveel geld meer ter beschikking) ;(
De verkoper zei haar ook dat deze volledig simlock vrij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:
[...]

Ik had een vriendin die onlangs in Engeland was (Londen) en daar kon je hem verkrijgen zonder abbonement wist ze mij te vertellen. Voor 500 Pond ...
En net dat was het probleem (ze had niet zoveel geld meer ter beschikking) ;(
De verkoper zei haar ook dat deze volledig simlock vrij was.
Bij welke winkel dan? Ik ga binnenkort naar London. Dus dan misschien koop ik er daar dan wel één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel88 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:45:
[...]

Bij welke winkel dan? Ik ga binnenkort naar London. Dus dan misschien koop ik er daar dan wel één.
de exacte naam weet ik niet van de winkel maar mijn vriendin gaf mij deze informatie door:
leicester square = das het metro station waar ge afmoet
en dan recht voor u het demonion theater dan aan de overkant een schoonheidswinkel en dan de winkel ernaast ... Hopelijk bent u iets met deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik denk dat het dan wel ff zoeken wordt, want bij Leicester Square station zit het Alhambra theater.
Voor het Dominion theater moet je er bij Tottenham Court Road station uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan em nu ook pre-orderen bij pdashop.nl, staat lever tijd 29 mei op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
ja en ik heb van smartphoneshop ook een mail gehad m.b.t de verwachte leverdatum :

Geachte heer ......

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De datum die op onze website staat aangegeven is de datum die wij van onze leverancier hebben gekregen. Tot nog toe hebben we vanuit onze leverancier nog geen andere datum gekregen, waardoor ik ervan uit ga dat de datum op onze website correct zal zijn. Ik kan hier echter geen garanties voor bieden.

ziet er goed uit nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit tetwijfelen nu, ik kan men kpn abbo verlengen. maar is dit tevertrouwen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
In het verleden is smartphoneshop niet te vertrouwen geweest mbt releasedata. Zoals gezegd, MCC levert de toestellen, dus als zij week 23 hebben dan komt hij in week 23.

Zelfde verhaal met Expansys, die schuiven het ook 150x op voordat een toestel er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Vraag me af hoe het met de release in Frankrijk staat, aangezien ik volgende week een paar dagen die kant op ga.

Iemand nog links naar prijzen en winkels? _/-\o_

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal hier binnenkort wel komen inderdaad. Belcompany heeft hem ook al in de folder staan deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Wel in de folder maar niet op site. Folder is geldig van 23 mei tot en met 7 juni 2009 dus zat tijd om te leveren voor de Helcompany

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ha als je de belcompany folder moet geloven neemt ie op in Full HD :9

Goede research....

Maar toch goed nieuws, zal maandag ns langsgaan.

Overigens zie je hem nu alleen met T-Mobile, nu bij belcompany en ook al die andere folder waar het toestel instond. Ik wil em toch echt met Vodafone verlengen. Of heeft T-Mobile een dealtje met dit toestel dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Ja Orange heeft een exclusief dealtje met de omnia hd in andere landen. Aangezien Orange nu T-mobile is zullen die dat ook hebben. In andere landen zit er zelfs zo een lelijk orange logo achter op het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:14:
Hij zal hier binnenkort wel komen inderdaad. Belcompany heeft hem ook al in de folder staan deze week
Is hier Belgie of Nederland? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
Lol 45 euro per maand voor 2 jaar.... Dat is meer dan 1000 euro voor een telefoon met wat beltegoed. Kun je hem beter voor ongeveer 500 euro prepaid kopen en je beltegoed zelf betalen. Afzetters -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb zo'n reclame folder van T for Telecom ontvangen.

Samsung i8910HD:
- Gratis bij 2 jarige Hi abonnement €32,50 p/maand (240 min/480 sms) inclusief Eindeloos online.
- €609,95 los.

Je krijgt gratis een Top Gear pakket erbij t.w.v €154,95 met Route66, kwartaal abonnement op Top Gear en een Top Gear dvd.

Aanbieding is geldig van 25 mei tot 7 juni. Er staat geen verwachte datum voor het toestel dus ik neem aan dat het op 25 mei verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnit, alweer niets voor België! Vandaag nog maar eens gaan navragen maar nog steeds geen nieuws ...
Op zich wel jammer.
Als er mensen van onze noorderburen zouden zijn die er meerdere zouden kopen en dus eentje niet kwijt geraken laat het mij gerust weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Bij mijn order @ afgebeld.nl staat nu 1 juni ipv 3 juni.
Dus misschien heb ik hem volgende week al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Slitch schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:26:
Bij mijn order @ afgebeld.nl staat nu 1 juni ipv 3 juni.
Dus misschien heb ik hem volgende week al binnen!
huh? bij mij staat 4 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Vanmiddag even de lokale BelCompany gebeld (Beverwijk)

Mederwerker wist me te vertellen dat het toestel week 24 verwacht word. Hij was zelf erg enthousiast over het toestel, had er al even mee mogen 'spelen' op een beurs tijdje terug.

Aanbieding van T for Telecom klinkt interessant, Top Gear 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Losse toestelprijs Belcompany is meer dan 700 euro.

http://www.e-messenger.nl...es/imagespage2/pag-08.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 23-05-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop losse toestellen altijd via internetshops, als ze een huiswinkelwaarborgteken hebben dan garandeert dit dat je onder goede voorwaarden je telefoon koopt. Dit kan dus in dit geval ongeveer 150 euro schelen. 700 euro is veel te veel, kijk maar bij studentmobiel, 566 euro incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order staat op 9 juni :s

Maarja, al lang blij dat het er naar uitziet dat dat wel een goede datum zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 01-06-2009 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.

Ik heb de telefoon wel al op 24 maart besteld.
Misschien dat ik hierdoor een kortere levertijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld om je eigen order te bespreken. Zie de topicstart. Laat dat soort replies dus svp achterwege en hou dit topic nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intrique schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:22:
Ik heb zo'n reclame folder van T for Telecom ontvangen.

Samsung i8910HD:
- Gratis bij 2 jarige Hi abonnement €32,50 p/maand (240 min/480 sms) inclusief Eindeloos online.
- €609,95 los.

Je krijgt gratis een Top Gear pakket erbij t.w.v €154,95 met Route66, kwartaal abonnement op Top Gear en een Top Gear dvd.

Aanbieding is geldig van 25 mei tot 7 juni. Er staat geen verwachte datum voor het toestel dus ik neem aan dat het op 25 mei verkrijgbaar zal zijn.
Kijk, dat zoek ik.
Samsung i8910HD:

Maar ik heb op de site van t for telecom gekeken en ik kon nergens wat erover vinden, ook in de folder die gepresenteert word op de site staat niks over de i8910HD.

Hoe kom jij aan die folder dan? Welke folder is het? Hoe kan je bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah ik zit al veel te lang te wachten op dit toestel... ik had de samsung pixon besteld en die zelfde dag zag ik staan dat deze binnekort uit zou komen dus gelukkig nog even afkunnen bellen.. nu maar hopen dat hij toch echt in week 24 uitkomt met hopelijk een fatsoenlijke codec voor het geluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
IamJwe:

In die folder op de site van T for Telecom hebben ze t ook nog over moederdag :P Das dus nog de oude folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Kan iemand een scan maken van de folder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/9681/cci2405200900000copy.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
dat is op zich niet zo heel duur.

Ik heb helemaal geen ervaring met Hi, weet er iemand iets meer van.

Kan je op elk moment zien hoeveel belminuten je over hebt?
Hoe is de internet van Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter in de folder staat dus ook dat hij los 609 euro gaat kosten,. bij T-4 Telecom.daar ik toch al van plan om hem los te kopen,vind het bedrag wel acceptabel voor zo'n toestel met die capaciteiten ;)
maandag even bellen wanneer de toestellen binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ja ben zelf toevallig erg bezig geweest met het uitzoeken van Hi-abbonementen, is geen pretje :(

In principe heb je vier verschillende soorten abbonementen bij Hi die allemaal onder dezelfde noemer vallen (Hi 20, Hi 25 etc etct). Bij elke van de vier zijn de hoeveelheid belminuten/smsjes identiek, maar ze schelen nogal qua kosten en voorwaarden.

Je kan ze hoofdzakelijk onderscheiden in twee soorten: in de winkel gekocht 'Hi bel en sms' of online gekocht "Hi online". Vervolgens heeft iedere versie een normale en een studentenversie.

Het verschil tussen 'Bel en SMS' en "Hi Online" zit ten eerste in de kosten: bij Hi Online betaal je minder maandelijkse kosten. Ten tweede verschillen de voorwaarden: bij Hi Online neem je je rest tegoed maar 1 maand mee. Bovendien zijn de bel en smskosten buiten de bundel duurder dan bij de 'Bel en SMS' abbo's.

De studentenversie houdt in beide gevallen extra korting op de maandelijkse kosten in, de voorwaarden blijven gelijk voor de online en winkel versie. Kortom: Hi Online Studenten abbo, is het goedkoopst maar heeft ook de bijbehorende nadelen.

Het is mij dus alleen onduidelijk om welke versie het bij de aanbieding van hierboven gaat. Volgens de verkoper konden ze geen studentenkorting geven. Dus je betaald wel de volle mep, maar of je vervolgens ook de betere voorwaarden krijgt weet ik niet (ga ik maandag navragen). Voor mij is dat wel van belang.

Je kan overigens bij Hi je saldo opvragen, maar deze wordt in procenten van je bundel aangegeven ('u heeft nog 20% van u bundel tot ** mei over').

Internet van Hi is fatsoenlijk maar niet super. Geen datalimiet, eerste jaar 2,50, tweede jaar 9,95. Zit wel een fair use policy op met drie waarschuwingen volgens mij. In ieder geval als je boven 10 keer gemiddeld zit krijg je een waarschuwing. Bovendien is de snelheid gecapped op 128 kbit down en 64 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07
k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:33:
Het verschil tussen 'Bel en SMS' en "Hi Online" zit ten eerste in de kosten: bij Hi Online betaal je minder maandelijkse kosten. Ten tweede verschillen de voorwaarden: bij Hi Online neem je je rest tegoed maar 1 maand mee. Bovendien zijn de bel en smskosten buiten de bundel duurder dan bij de 'Bel en SMS' abbo's.
Het grootste verschil (IMHO) zit 'm in het feit dat je bij de "Hi Online" abonnementen per minuut afrekent. Dus 2 minuten en 1 seconde bellen = 3 minuten afrekenen! Bij de abonnementen die je in de winkel afsluit betaal je alleen de eerste minuut helemaal, en daarna per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zoiezo zullen de online aanbiedingen nog wel goedkoper gaan worden als hetgeen wat Tfortelecom laat zien. Als het Topgear pakket en de Route66 licentie me 100 euro schelen, dan hoef ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Route66 licentie lijkt mij dan wel weer handig. Naar wat ik begreep een van de weinige echte (offline) navigatiesystemen die op S60 werken. Licentie voor West Europa was al iets van 122 euro. Die zou ik dan sowieso kwijt zijn. Wat mij betreft best netjes dus.

Het lijkt me trouwens niet dat je hem (voorlopig) bij een Hi abbo van minder dan 30 ey per maand gratis gaat krijgen... (andere misschien voor jou nuttigere goodies misschien wel)

[ Voor 7% gewijzigd door k.olfers op 24-05-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk betaal je het tweede jaar dus 40 euro voor dat abonnement, wel erg veel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Mja true, vanwege dat eindeloos online. Toch denk ik niet dat je zo'n telefoon wil zonder internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:06:
Mja true, vanwege dat eindeloos online. Toch denk ik niet dat je zo'n telefoon wil zonder internet :P
Klopt, maar dan neem ik liever een wat goedkoper abonnement met internet. Dan betaal ik maar wat voor de telefoon, maar ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik 40 euro per maand ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Ja that depends... (niet omdat ik nou perse met je in discussie wil gaan, maar juist omdat ik dr zelf ook over nagedacht).

Stel dat je een studenten Hi -25 neemt, das dan 21 euro per maand. Daar wil je wel internet bij, wordt dan (gemiddeld) 27,50. Verschil met de aanbieding is dan 9 euro in de maand, maal 24 is 216 euro. Als je (zoals ik) graag navigatie erbij wil moet je daar een licentie van 122 vanaf halen, komt je op ongeveer 100 euro. Conclusie: stel dat je 100 euro moet bijbetalen bij een Hi-25 met internet, en je wil navigatie, kom je even duur uit en heb je minder belminuten. :9

Zitten natuurlijk nogal wat haken en ogen aan, en zal zeker niet voor iedereen opgaan, maar lijkt me toch wel aardige berekening, hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:18:
Ja that depends... (niet omdat ik nou perse met je in discussie wil gaan, maar juist omdat ik dr zelf ook over nagedacht).

Stel dat je een studenten Hi -25 neemt, das dan 21 euro per maand. Daar wil je wel internet bij, wordt dan (gemiddeld) 27,50. Verschil met de aanbieding is dan 9 euro in de maand, maal 24 is 216 euro. Als je (zoals ik) graag navigatie erbij wil moet je daar een licentie van 122 vanaf halen, komt je op ongeveer 100 euro. Conclusie: stel dat je 100 euro moet bijbetalen bij een Hi-25 met internet, en je wil navigatie, kom je even duur uit en heb je minder belminuten. :9

Zitten natuurlijk nogal wat haken en ogen aan, en zal zeker niet voor iedereen opgaan, maar lijkt me toch wel aardige berekening, hehe :P
Ja klopt. Is voor iedereen ook verschillend he ;) De ene belt meer dan een ander. Voor jou is het goed mogelijk dat jij bij een Hi 30 voordeliger uit bent en ik bijv. bij een hi 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht nog wel wat aanbiedingen met abbo's. Maar naar de losse prijs gekeken zal je het toestel niet onder een bedrag van 30 euro p/m gratis krijgen.

Maar bij Hi heb je toch EINDELOOS online, dan gaat er toch niks van je belmin. of smsjes af?
Of is dat wel zo?

En toch betaal je bij Hi dan 2e jaar 7,50 meer p/m dat istoch wel weer aardig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Nee gaat inderdaad niks van je belminuten of smsjes af.

Dat Eindeloos Online kost in feite 9.95. Maar icm een twee jarig abbo krijg je het eerste jaar dus 7,50 "korting". Althans, dat is hoe ze t verkopen. Bij éénjarig abbo is het bijvoorbeeld 3 maanden 2,50 en daarna wee 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
Er zit toch standaard route66 op van samsung?
Is dit dan route66 of samsung mobile navigator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
There is still no navigation software preloaded on the Samsung Omnia HD. Back when we first heard of the device, Samsung suggested they would offer the Samsung Mobile Navigator software (based on Route66) as an option for a premium price.

Since then we haven’t heard more about it, but even if Samsung don’t come up with their own solution, there are enough third-party developers waiting to earn some cash by offering navigation software for Symbian S60 5th edition.

Wel een beetje vreemd, samsung mobile navigator is toch van Garmin en niet van Route66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
609 bij Tfortelecom los, en 700+ bij Belcompany. Daar klopt iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
Hij staat al op de V&A voor 450... :9
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste