Algebeld heeft m weer opgeschoven naar begin juni 
hopelijk hebben ze t mis...
hopelijk hebben ze t mis...
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door crobo op 10-05-2009 20:21 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door niekosniekos op 11-05-2009 08:47 ]
Verwijderd
Een "net niet" apparaat vind ik ook niet erg, mits er wel binnen 1/2 weken een firmware update komt die het probleem verhelpt. Dan heb ik de telefoon tenminste al.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:01:
Ik denk dat het meer door de "probleempjes" komt dat het iets langer duurt. Bijv de bagger AMR codec bij video recording. Het lijkt mij dat ze de release toch nog even uitstellen om dit soort problemen uit de wereld te helpen.
Ik vind dit persoonlijk niet erg, ik wacht liever 1 maand langer en dat hij dan bijna perfect is, dan dat hij nu uit komt en een "net niet" apparaat blijkt te zijn..
[ Voor 11% gewijzigd door Lethal op 13-05-2009 14:07 ]
Dream on, never dat hij er volgende week al is.Lethal schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:
Bij de bel-company stond week 21 in hun systeem (dit was vorige week toen ik het vroeg)
[ Voor 21% gewijzigd door W00fer op 13-05-2009 21:38 ]
Opzich natuurlijk wel fijn om te weten, waar je bron staat.Slitch schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:03:
In de UK komt hij 18/19 mei uit bij een bepaalde provider (ik weet niet precies welke).
De releasedatum voor de samsung zonder simlock is 25 mei in de uk volgens samsung uk.
Ik ben de bron kwijt maar zo belangrijk is dat niet, de releasedatums verschillen toch per land.
Ik weet niet welke God jij aanbidt, maar volgens mij is er geen één die iets met materialistische zaken heeft.mischaverheul schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:27:
Ik hoop dat god mijn eens eenmalige nuttige gebeden wilt aanhoren.
haha shit, maar zonder god komt die er ook wel! *prays to himself*el frikandel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:53:
[...]
Ik weet niet welke God jij aanbidt, maar volgens mij is er geen één die iets met materialistische zaken heeft.![]()
Is zelfs een van de 7 hoofdzonden:
Avaritia
Avaritia, de latijnse benaming voor hebzucht, is het verlangen naar macht, geld, rijkdom of bezittingen.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 07:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 19-05-2009 16:43 ]
Done, hun hebben zelf week 23 in het systeem staan.W00fer schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:43:
Wie belt er anders even MCC (mcc-nederland.nl). Grootste distributeur van mobieltjes in NL. Levert o.a. aan de grotere telecomzaken.
Verwijderd
Ik hoop dat hij er dan inderdaad eindelijk is en niet weer vertraging oploopt... Het wordt stilaan tijd!Done, hun hebben zelf week 23 in het systeem staan.
dus ergens begin juni hopefully:)
Verwijderd
Ik denk dat ze bij Samsung dit soort dingen zeggen om alles lekker onduidelijk te laten.... Op bijna iedere telefonica-website uit NL worden ze al aangekondigd dus dat hij in NL uit komt is wel duidelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:45:
Hallo, ben ook nieuw hier op het forum.
Ik heb Samsung gebeld over de levertijd van de Omnia HD en volgens hun is het "nog maar de vraag of hij uitkomt in Nederland"![]()
Als hij hier leverbaar wordt dan zal het pas augustus worden zeggen ze daar.
Ik vraag me af of de winkels dat niet allang weten.
Verwijderd
Kan je dat?mischaverheul schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:22:
Als die echt pas in augustus in Nederland komt, dan bestel ik hem gewoon op Play.com
Mijn telefoon werkt ook altijd prima in het buitenland, dus waarom zou een buitenlandse hier niet werken:p.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:24:
[...]
Kan je dat?
Werkt deze dan zeker en vast in alle andere landen?
Dat die Samsung maar rap uitkomt want tis dringend nodig en twordt hoog tijd ook, ze hebben ons lang genoeg laten gek worden. Nu wil ik die gsm in men handen hebben zodatk hem zelf kan bewonderen!
Verwijderd
Week 24 zeggen de mensen van Belcompany tegen mijVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:46:
Hey mensen,
Ik heb enigszins hoopvol nieuws.... Een vriend van me werkt bij telefoonkopen.nl en dat is een onderdeel van Belcompany.
Hij heeft het even voor me onderzocht en bij belcompany zeiden ze dat ie eind volgende week uit moet komen bij de belcompany dus.... Ik blijf hopen!![]()
Gr
[ Voor 35% gewijzigd door W00fer op 20-05-2009 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja dat zou ik ook wel willen weten, want algebeld.nl geeft bij mijn order de verwachte verzenddatum van 4 juni aan, ik ga maandag 8 juni op vakantie, en ik zou 'm graag ervoor willen hebben, zodat ik het mee op vakantie kan nemen!Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:54:
Betekent dit dan dat hij snel ook bij andere (online) stores wordt aangeboden? Of hebben zij gewoon geluk dat ze hem al hebben?
Ik vind Telecombinatie nou niet echt een goedkope winkel. Die E75 aanbieding is ook niet echt super goedkoop. Voor 32 euro per maand 2 jaar, heb je al een N96 ter waarde van 500+ euro bij een abonnement.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:06:
Vandaag foldertje van Telecombinatie gekregen waarin hij word aan geboden. meteen gebeld en met alle waarschijnlijkheid is as vrijdag de telefoon beschikbaar.....
[ Voor 9% gewijzigd door W00fer op 21-05-2009 01:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In belgië hebben we al een geluk nog geen koppelverkoop, dus misschien dat hij toch nog sim-vrij uitkomt op hetzelfde moment als nederland hem met abo levert. Ik hoop het althans, anders kijk ik misschien eens naar nieuwe toestellen van de concurrentie... Het geknoei van Samsung begint stilaan op mijn zenuwen te werken.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:03:
De vraag is natuurlijk ook nog of de versie zonder abbo tegelijkertijd uitkomt als degene mét abbo. Kijk naar engeland, orange heeft de eer gehad om dit toestel aan te bieden. Verder heb ik nog geen een winkel in engeland gezien die deze mobiel zonder abbo aanbiedt. Dus als we pech hebben kunnen we dalijk nog langer wachten.
Verwijderd
Ik had een vriendin die onlangs in Engeland was (Londen) en daar kon je hem verkrijgen zonder abbonement wist ze mij te vertellen. Voor 500 Pond ...Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:03:
De vraag is natuurlijk ook nog of de versie zonder abbo tegelijkertijd uitkomt als degene mét abbo. Kijk naar engeland, orange heeft de eer gehad om dit toestel aan te bieden. Verder heb ik nog geen een winkel in engeland gezien die deze mobiel zonder abbo aanbiedt. Dus als we pech hebben kunnen we dalijk nog langer wachten.
Bij welke winkel dan? Ik ga binnenkort naar London. Dus dan misschien koop ik er daar dan wel één.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:
[...]
Ik had een vriendin die onlangs in Engeland was (Londen) en daar kon je hem verkrijgen zonder abbonement wist ze mij te vertellen. Voor 500 Pond ...
En net dat was het probleem (ze had niet zoveel geld meer ter beschikking)![]()
De verkoper zei haar ook dat deze volledig simlock vrij was.
Verwijderd
de exacte naam weet ik niet van de winkel maar mijn vriendin gaf mij deze informatie door:roel88 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:45:
[...]
Bij welke winkel dan? Ik ga binnenkort naar London. Dus dan misschien koop ik er daar dan wel één.
Leuk man gatheren
Verwijderd
Leuk man gatheren
Verwijderd
Is hier Belgie of Nederland?Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:14:
Hij zal hier binnenkort wel komen inderdaad. Belcompany heeft hem ook al in de folder staan deze week
Lol 45 euro per maand voor 2 jaar.... Dat is meer dan 1000 euro voor een telefoon met wat beltegoed. Kun je hem beter voor ongeveer 500 euro prepaid kopen en je beltegoed zelf betalen. Afzetters -.-fanste schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:28:
Nederland (pagina 2): http://belcompany.nl/NL/Service/OnzeFolder.htm
Verwijderd
huh? bij mij staat 4 juniSlitch schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:26:
Bij mijn order @ afgebeld.nl staat nu 1 juni ipv 3 juni.
Dus misschien heb ik hem volgende week al binnen!
[ Voor 7% gewijzigd door W00fer op 23-05-2009 18:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kijk, dat zoek ik.Intrique schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:22:
Ik heb zo'n reclame folder van T for Telecom ontvangen.
Samsung i8910HD:
- Gratis bij 2 jarige Hi abonnement €32,50 p/maand (240 min/480 sms) inclusief Eindeloos online.
- €609,95 los.
Je krijgt gratis een Top Gear pakket erbij t.w.v €154,95 met Route66, kwartaal abonnement op Top Gear en een Top Gear dvd.
Aanbieding is geldig van 25 mei tot 7 juni. Er staat geen verwachte datum voor het toestel dus ik neem aan dat het op 25 mei verkrijgbaar zal zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Het grootste verschil (IMHO) zit 'm in het feit dat je bij de "Hi Online" abonnementen per minuut afrekent. Dus 2 minuten en 1 seconde bellen = 3 minuten afrekenen! Bij de abonnementen die je in de winkel afsluit betaal je alleen de eerste minuut helemaal, en daarna per seconde.k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:33:
Het verschil tussen 'Bel en SMS' en "Hi Online" zit ten eerste in de kosten: bij Hi Online betaal je minder maandelijkse kosten. Ten tweede verschillen de voorwaarden: bij Hi Online neem je je rest tegoed maar 1 maand mee. Bovendien zijn de bel en smskosten buiten de bundel duurder dan bij de 'Bel en SMS' abbo's.
[ Voor 7% gewijzigd door k.olfers op 24-05-2009 16:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, maar dan neem ik liever een wat goedkoper abonnement met internet. Dan betaal ik maar wat voor de telefoon, maar ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik 40 euro per maand ga betalen.k.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:06:
Mja true, vanwege dat eindeloos online. Toch denk ik niet dat je zo'n telefoon wil zonder internet
Verwijderd
Ja klopt. Is voor iedereen ook verschillend hek.olfers schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:18:
Ja that depends... (niet omdat ik nou perse met je in discussie wil gaan, maar juist omdat ik dr zelf ook over nagedacht).
Stel dat je een studenten Hi -25 neemt, das dan 21 euro per maand. Daar wil je wel internet bij, wordt dan (gemiddeld) 27,50. Verschil met de aanbieding is dan 9 euro in de maand, maal 24 is 216 euro. Als je (zoals ik) graag navigatie erbij wil moet je daar een licentie van 122 vanaf halen, komt je op ongeveer 100 euro. Conclusie: stel dat je 100 euro moet bijbetalen bij een Hi-25 met internet, en je wil navigatie, kom je even duur uit en heb je minder belminuten.![]()
Zitten natuurlijk nogal wat haken en ogen aan, en zal zeker niet voor iedereen opgaan, maar lijkt me toch wel aardige berekening, hehe
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq