De omschrijving van de "600Hz Sub-Field Drive Intelligent Frame Creation Pro" techniek mag dan misschien niet duidelijk zijn, het beoogde resultaat is dat volgens mij wel. Zie hiervoor onderstaande plaatjes.StanTheMan schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:14:
[...]
Het maakt mij uiteindelijk niet uit wie er gelijk heeft. En als het nergens op zou slaan: misschien slaat het gewoon wel nergens op. Het gaat er uiteindelijk wel om dat je bij het aanzetten van IFC geen home video effect/smooth effect creëert zoals eerder beschreven bij de PZ85/800. Wat wel is veranderd: bij het testen van de motion resolution geeft dit paneel inderdaad als een van de weinige 1080 lijnen weer als IFC aanstaat. Dit verschil zie je echter vrijwel niet.

Hieruit concudeer ik dat de techniek de bewegingsonscherpte die aanwezig is in de bron (tenminste deels) elimineert. Als dit inderdaad zo goed werkt als wordt beweerd, dan zou het een zeer welkome techniek zijn denk ik.
Om de beperking van 24p bij met name pans (langzame tot middelsnelle camerabewegingen) tegen te gaan is er de "24p Smooth Film" techniek welke ingebakken wordt in de V- en Z-serie. Aangezien ik het niet perfect vloeiend lopen van het beeld (als gevolg van slechts 24 frames per sec) soms best als irritant ervaar, heb ik goede hoop dat deze techniek mij daarvan af helpt. Dat is me in ieder geval meer waard dan nog iets betere zwaartwaardes van de Kuro. Het is wat dit betreft wachten op de eerste reviews van de V-serie.