Het gaat om een Zen Touch (20 gb), al geen nieuwe speler toen ik 'm kocht, dat weet ik. Maar hij gaat nog als een raket, met ongekende accuduur.
Ik heb al vrij veel gedoe om 'm goed te laten werken in XP. XP herkent 'm wel als storage media, maar hij verschijnt niet als driveletter in total commander. Ik moet 'm via My Computer of Explorer benaderen. Misschien niet eens zo'n ramp, aangezien de nieuwe explorer wel fijn werkt. Nou heb ik er wel een USB driver voor geinstalleerd, dus misschien werkt hij zonder die wel helemaal niet.
[user edit]: Okee ik heb te vroeg gesproken blijkbaar. Ik had eindelijk weer eens wat tijd om te prutsen en na wat gestoei met VMWare en usb apparatuur werkt de Zen Touch nu out of the box(!) met W7 32 bit. Welliswaar niet zoals ik wil in Total Commander, maar voor die paar keer dat ik er nieuwe muziek op zet voldoet windows explorer wel.
Ben nu bezig met de telefoon (Samsung U700). Drivers wouden installeren, na een stuk of 8 keer klikken op continue using unsigned drivers. Stomme is dat de software install nog geen 60 mb is maar ik na installeren gelijk 25+ mb aan updates kan gaan downloaden

Geen idee waarom ze de install file niet updaten daarmee.
Update: telefoon werkt ook!

32 bit welliswaar nog, maar beter dan niks
Goed het is me enigszins duidelijk dat er geen snelle mooie manier is om dit te gaan doen, en dat ik even rond moet prutsen voordat het gaat werken. Voor mijn telefoon software heb ik inmiddels een Vista driver gevonden, mijn microfoon en gamepad is even afwachten. Vrees toch dat het eerst 32 bit wordt. Heb ik het goed begrepen dat je vrij kunt wisselen tussen 32 en 64 bit wanneer je eenmaal een van de twee aangeschaft hebt?
[
Voor 24% gewijzigd door
twiFight op 19-04-2009 19:24
]