Hmz.
Ik heb net die 9.5 gedownload, niet die van de officiele site.
Nu zit er volgens mij een bug in.
namelijk bij Overdrive. Als ik de clock wil verhogen dan doet hij dat gewoon niet. Het lijkt erop dat heel die functie gewoon niet werkt. Hij gaat meteen weer terug naar de stock clocks. Ook de fan kun je niet aanpassen. Misschien dat het daarom wat langer duurt dat de nieuwste drivers komen
Daarnaast zit er bij mij ook een Powerplay bug in. Hij schakelt niet naar 240Mhz..
Even deleten en dan maar weer 9.4
Edit:
Ik heb zojuist Ati catalyst verwijderd via de Catalyst installer. toen heb ik 9.4 er weer opgezet en ik heb nog steeds dezelfde problemen. Best raar toch?
Edit 2:
Ik weet niet wat mijn systeem in 1x heeft. Maar mijn Catalyst is echt verneukt.
Ik heb net Driver Sweeper gedraaid om alles weg te halen. Ik gebruik rivatuner maar die heb ik uit staan. ( misschien moet ik die eens verwijderen..)
Ik blijf hetzelfde probleem houden. Als ik Overdrive activeer dan wil ik bijvoorbeeld mijn fan op 40% laten draaien(noem maar iets) ik druk dan op Apply en dan doet hij vervolgens niks, dan moet ik weer opnieuw gaan kiezen dat ik het handmatig wil doen. Hetzelfde als met de clocks. Ik kan ze niet omhoog zetten, Als ik op Apply druk dan springt ie weer netjes terug op 850 Mhz... Daarnaast zie ik ook dat ik bij GPU-Z hij de heletijd op 850 draait en niet netjes op 240 terugclocked..
Ik heb laatst de Bios aangepast maar dat was alleen maximum voltage. Voor de rest is er niks veranderd dus daar kan het niet aan liggen.
Edit 3:
Ik ga dit even verplaatsen naar het Ervaringen topic.
Ik word hier een beetje ziek van!!
Ik heb catalyst geremoved, daarna met driver sweeper alle losse bestanden verwijderd. Daarna in Veilige modus nog eens driver sweeper gedraaid en overige troep verwijderd. Ik denk, nou dan zal alles wel weg zijn!
Ik installeer netjes 9.4. Het is de Vista 64 driver... van internet.
Ik open weer CCC en unlock Overdrive. Ik en ik kan gewoon weer niks. Hij springt bij de fan gewoon weer terug op niet handmatig. Ik kan de clockfrequentie gewoon niet veranderen. Kan het balkje wel verschuiven maar hij blijft niet staan. Daarnaast wat ik nog het ergste vindt is dat hij niet in 2d Modus gaat. Bij GPU-Z zegt hij dat hij heletijd op 850 mhz draait. Eerst draaide hij op 240mhz in 2d...
Hier wordt ik dus niet goed van. Ik weiger Windows opnieuw te installeren. Ik heb net alles er opstaan en draait alles perfect...
Lekker zown 9.5 update, waarschijnlijk was het ook gebeurt bij de official release...
Zou het toch aan mijn nieuwe bios liggen? Ik heb alleen de maximale voltage verhoogt naar 1.35v tov 1.31v verder helemaal niets....
Ik heb rivatuner al verwijderd, misschien dat die wat problemen gaf maar het helpt allemaal niet