![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() | ||||||
![]() | ||||||
| ||||||
![]() |
Anoniem: 281234
Anoniem: 277867
Daarom begin ik maar niet aan een choppa, al moet ik zeggen dat ik mijn marauder wel leuk vind.Anoniem: 281234 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:22:
Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik al een beetje uitgekeken raak op mijn ChoppaAls je een Black Orc gewend bent, ga je echt verrekte snel dood zeg.. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat al mijn andere characters rond lvl 13 blijven hangen.. Het is niet dat ik het echt niks vind hoor, het blijft een Greenskin natuurlijk (Green is da bestest!)..
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
ChosenAnoniem: 281234 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:32:
@Punniker: Hmm, wat is je main dan als ik mag vragen?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
g2play.net verkoopt ze ook lekker voordelig. Maar ook in de winkel zal prijs binnenkort wel sterk dalen. Ben momenteel in Zweden waar ik hem bij Game heb zien liggen voor 199 SEK oftewel bijna 18 Eur. En dat is niet eens een discount shop.pingkiller schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:27:
Heb warhammer online ook maar gekocht naar het spelen van de trial. Heb een aantal classess geprobeerd en WP bevalt mij het best. Het healen+meleeen vind ik erg leuk. Daarnaast ben ik 1 op 1 ook bijna onverslaanbaar lijkt me. Dit zal overigens vast wel veranderen de komende tiers.
Ik heb ik mijn cdkey gekocht bij hotcdkey.com. Gaat prima. Je word 15 min na je bestellen gebeld om wat gegevens te verifiëren en je hebt je key. 12,75 is geen slechte prijs.
Ze zeggen hier: http://www.wardb.com/spell.aspx?id=8172 dat deze spell behoorlijk wat damage kan schelen, maar dat snap ik niet echt.Shield Of Aqshy Buff
Core Ability Level 8
20 Action Points No range
Instant cast 30s cooldown
An Enchantment which calls upon the power of the Red Wind to increase your armor by 198 for 10 seconds, and makes it 50% less likely that you will be set back while building up abilities.
Tevens buff je er ook je party members mee, dus wel gebruiken!Jan_V schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:23:
Ik snap deze spell trouwens niet echt van de BW:
[...]
Ze zeggen hier: http://www.wardb.com/spell.aspx?id=8172 dat deze spell behoorlijk wat damage kan schelen, maar dat snap ik niet echt.
Tuurlijk is het handig dat je iets meer armor krijgt, maar als een BW heb je al bijna geen armor, dus dat beetje kan handig zijn, maar zal nooit veel uit kunnen maken in mijn optiek.
Tevens snap ik niet wat ze bedoelen met 'less likely that you will be set back'. Wordt hiermee bedoeld dat je concentratie voor 10 seconden niet kan worden verbroken of iets dergelijks?
Zelf gebruik ik deze spell eigenlijk nooit, omdat ik het voordeel er niet zo van zie, zeker omdat het maar 10 seconden duurt. Als een marauder bij me is, dan ben ik toch na 4 seconden dood.
Bedoelde dat eigenlijk ook meer qua masterypathAnoniem: 277867 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:03:
Ik precies andersomIk gooi alles in toughnes en wounds, sustained of minder damage en blijven leven. Dat is ook mijn speel stijl, overal in rennen en damage doen. Daarom was de omschakeling te groot naar zealot, al lukt het wel, maar dan moet ik weer eventjes een avondje alleen met mijn zealot spelen. Nu vind het gewoon heerlijk om veel mobs te pullen en te AoE-en en in RvR vooraan te staan. De slayers die ik tegen kwam had ik niet veel moeite mee, maar kan ook zo wezen dat het allemaal veranderd als ze op hogere levels ziiten.
Ik heb een lvl35BW en gebruik de ability wel af en toe (vergeet hem vaak eerlijk gezegd)Bloodclot schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:13:
spell set back is als je een spell aan het casten bent, en het wordt even terug gezet omdat je geraakt wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-03-2009 10:49 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 10% gewijzigd door Sneezzer op 18-03-2009 10:38 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Sneezzer schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:29:
Gisteren trouwens een mooie "Bloodfist" set item gekregen tijdens een Bastion Stairs run.
Ik kreeg zowaar de gold-bag!
Shuttle st20g5
Anoniem: 288252
ja ik hoor dit vaker over karak-norn, mischien moet je azgal eens proberen?Anoniem: 288252 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 10:11:
laatste tijd speel ik eigenlijk mijn main-character niet meer. omdat de end-game op norn zwaar sucked en dan misschien niet zozeer dat er alleen maar overdag IC word aangevallen, maar meer als er dan 's avonds iets gebeurd de lag zo horrible is dat er niet te spelen valt. ben dus ook aan het overwegen om te stoppen als men er niet snel iets aan doet.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 23-03-2009 22:46 ]
Het wisselen van wapens / tactics e.d. kan niet als je in combat bent. Voor healers schijnt squared add-on erg handig te wezen.Jan_V schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 07:47:
Gisteren maar weer een nieuw karakter gemaakt, dit keer een DoK.
Moet zeggen dat het wel leuk spelen is als een (semi-)healer. Kreeg al vrij snel zo'n kruisje voor in m'n off-hand, waardoor m'n spirituele energie ook toenam als ik niet aan het vechten was.
Vroeg me trouwens af of je ook snel van wapens kunt wisselen. Bij sommige games kun je gewoon wapens op de hotbar slepen en daarmee equippen. Dit heb ik een keer met m'n IB geprobeerd om zo van 2-handed naar 1-handed+shield te kunnen wisselen, maar dat werkte (toen) niet.
Zijn er andere methoden om snel te kunnen wisselen. Ik kan me voorstellen dat je met een DoK zo nu en dan moet/wilt switchen van healer naar dps'er, waar de klasse volgens mij uitermate goed geschikt voor is.
Hoor trouwens veel over de HealBot add-on. Is dat handig, dan installeer ik die vanavond ook even om te kijken wat het precies doet en kan.
Shuttle st20g5
Het is niet alleen de cap maar ook is het aantal % per resist verlaagd. Het is dus dubbel, wat wel eens ten gevolge kan hebben dat je nu het dubbele aan schade krijgt. Iedereen had je kunnen vertellen dat een skill met 100% verbeteren imbalance gaat opleveren. Zeker als het nog eens voor een groot deel AoE betreft. Ik snap nog steeds hoe ze ooit op het idee zijn gekomen.Anoniem: 277867 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 08:59:
Overal wordt aangegeven dat het AoE-en niet leuk meer is, sc / orvr wint bij de groep we;le het meeste Aoe heeft. Daarop zie je een dev posten, ja maar we kunnen niet 'zo eventjes' wat aanpassen zodat het weer normaal is. Dat vind ik nou zo vreemd, bij invoering 1.2 resist softcap 40% ingevoerd. Dat kan je toch naar 50-60% brengen?
In de lager tiers zal het wel barsten van sorc/bs/slayer/choppa/dok/wp neem ik aan? Ik ga binnenkort weer in T3 spelen denk ik met mijn marauder.
hehe, je hebt een WP en een engi in t4 natuurlijk merk je er niks van als je het over imba classes hebtSneezzer schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:24:
Och, het lijkt er op dat steeds een bepaalde career het meest gerold wordt.
Nu is dat de sorc en choppa aan de chaos kant. Beide zijn goede aoe machines...
Als RP in T2 heb ik er niet veel last van (kan nu lekker veel healen) maar ook met mijn WP en Engi in t4 vind ik het nog wel te doen eigenlijk. Volgens mij is het grootste probleem steeds dat T2 een beetje unbalanced is vwb de verschillende careers, in T3 en zeker T4 is er een betere balans.
Tegen Sorcs moeten tanks en WH goed worden ingezet, dan zijn de sorcs nergens meer..
Maar over een maand is de balans weer totaal anders in T2.
Klopt, op Norn is dit ook een groot probleem.Anoniem: 277867 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:57:
Ik blijf warhammer een leuk spel vinden, alleen hoop ik wel dat men wat doet aan resist nerf en lagg. T4 is echt niet leuk meer met de lagg. Gisteren ook, ik loop op een aantal order in te hakken met wat destro, verder geen order in de buurt. Draai ik met om, staan er ineens 2 warbands order om me heen... (zoiets als refresh, poef, succes). Leuk de server lagg. Zodra er veel orvr is in T4 met een fort fight, spant het er om of de server het wel trekt. Dit geldt iig voor Karak Azgal, ik neem aan dat alle server hier problemen mee hebben?
hmm na gisteravond moet ik mijn mening toch herzien. In elke scenario wat ik met mn IB speelde waren er minstens 4 a 5 sorcs en waren er aan order kant of heel weinig of heel beroerde healers. Zelfs als lvl31 IB in T3 (dus eigenlijk max level) ging ik in no-time neer. bijna 1k damage per tick als ik in die pit of shades sta.... ons hele team wat binnen secondes gewiped werd omdat de AoE knockdown (marauder) + 4 pit of shades best dodelijk is... opeens bedacht ik me... dit is niet het moment om je IB te levellen. Dit is het moment om je BW naar 40 te halen muhahahaJohnnyV76 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 08:40:Wel jammer dat veel mensen het liefst de class spelen die overpowered is. Ik blijk lekker mn IB spelen want met de volgende patch is het allemaal weer andersHeb zelf ook een lvl35 BW maar vertik het een beetje om die nu ineens te gaan spelen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Klinkt inderdaad wel beter speelbaar (of het eerlijk is laat ik even in het midden). Heb er zelf nog geen last van gehad, vooral omdat ik in T2 vaak weer een nieuw karakter roll, maar is wel zo handig, anders kun je in luttele seconden duizenden damage krijgen.
als AoE heals generfed zouden worden zou de impact te groot zijn. dit soort heals hebben alleen effect op de mensen in je 6 mans party en hebben geen Line of Sight nodig. Als dit een vereiste zou worden zou het niet meer speelbaar zijn denk ik. Aan de andere kant... zie vaak healers ergens onder een trapje of achter een muur verscholen alleen maar heals zitten te spammen...Jan_V schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:39:
[...]AoE heals zouden ook aangepast moeten worden vind ik. Weet niet hoe die nu werken, maar als dat vergelijkbaar is, dan lijkt me dat ook wel zo eerlijk.
Shuttle st20g5
Hele avond prima kunnen spelen, maar zag er wel naar uit dat de Order problemen had met inloggen....er was weinig tot geen weerstandpingkiller schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:16:
Hmm, servers+login werken niet meer hier. Iemand anders ook last van?
Op latere lvls ( op rank 11 en verder ) krijg je mastery points. Ik denk dat je deze moet verdelen in healing OF in meleeJan_V schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:55:
[...]
Hele avond prima kunnen spelen, maar zag er wel naar uit dat de Order problemen had met inloggen....er was weinig tot geen weerstand
Vind het spelen van een DoK wel leuk zo in T1. Vantevoren kijk je even of je healer of dps moet zijn en aan de hand daarvan pas je wat gear aan. Nou ja, ik hoef alleen maar een off-hand sword te wijzigen in een chalice, maar toch. Ben benieuwd of dit op de latere levels ook nog op gaat, of dat je je daar echt meer moet gaan focussen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
zoals knowuse al aangaf: dit gaat alleen op voor aoe die op de grond word getarget. aoe heals voor een groep kun je namelijk niet overlapsen. zo heeft de zealot een abilityn genaamd dust of pandemonium die de hele groep healed maar verder niemand.JohnnyV76 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:12:
[...]
als AoE heals generfed zouden worden zou de impact te groot zijn. dit soort heals hebben alleen effect op de mensen in je 6 mans party en hebben geen Line of Sight nodig. Als dit een vereiste zou worden zou het niet meer speelbaar zijn denk ik. Aan de andere kant... zie vaak healers ergens onder een trapje of achter een muur verscholen alleen maar heals zitten te spammen...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 31-03-2009 10:40 ]
Ik weet niet op welke server je speelt, maar op Karak Azgal heb ik zelf als Destro-zijnde nooit last van lags o.i.d. misschien moet je je Graphische settings wat tweaken?JohnnyV76 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:49:
het is wel nodig dat de AoE attacks generfed worden. Logde gisteravond aan op mn RP en joinde een warband die een keep aan het aanvallen was. De buitenste deur was neer maar daarna hield het op. Er was een behoorlijk grote groep destro aan het verdedigen en allen maar pit of shades in de doorgang waardoor elke tank die in de buurt kwam binnen 5s dood was. Eigenlijk iedereen die ook maar in de buurt van de deur kwam ging ongelooflijk snel dood. Het verdedigen is gewoon te makkelijk nu... je hoeft alleen een paar sorcs of BW's te hebben die het "chokepoint" volspammen met AoE attacks en niemand komt er meer doorheen. Zeker met een flinke hoeveelheid lag is er gewoon niet tegenop te healen. Als ik mn grote heal cast dan stopt ie nog 2 a 3 seconden nadat de animatie klaar is en dan krijg ik de melding "target is dead". Na 5 minuten van amper healen en alleen maar rezzen vond ik het genoeg geweest. Gelukkig met een groep van 6 een beetje aan het roamen geweest en zo nog behoorlijk was renown gescoord. Werkt heerlijk als je met een groep op vent zit en je coordineert. Targets afspreken, tactisch terug trekken etc. Ongelooflijk wat je met een klein groepje tegen een zerg kunt uithalen.
Hoe heet je DoK?Joosie200 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:54:
Gisteren nog geprobeerd mee te komen in RvR. Lukte van geen kant, om de 20min. een disconnection. Leek wel als of Azgal dus de hoeveelheid lui die online waren niet aan kon ofzo. Want normaliter heb ik nooit zoveel last op 1 avond van disconnections. Vond het wel weer grappig dat er zo doodleuk op de flightmap vermeld werd: "Invenitable City is locked" Order scheen rond 20:00 uur o.i.d. voor de zoveelste keer weer binnen gevallen te zijn. Ben benieuwd naar tier 4Dan krijgt Destruction een flinke aanwas met wat ik nu allemaal ken vanuit tier 2 en waarmee ik dus nu samen RvR doe in tier 3. Vind ik wel grappig, tis echt zo'n besloten clubje, want na tig keer kom je telkens weer dezelfde spelers tegen.
[ Voor 22% gewijzigd door Dakreal op 31-03-2009 12:38 ]
Ik zit tegenwoordig op Eltharion en ik denk niet dat het systeem lag is maar puur server lag. Ik heb een redelijk systeem (E8600 @4300mhz, 4870X2, 4GB RAM, 2 raptors in RAID0) Ik heb dan de settings al lager gezet en alleen de playable effect op "self" gezet. Vaak als anderen klagen over lag heb ik er geen last van maar als het 2vs2 warbands of meer is dan heeft de server er veel moeite mee. In T1 tm T3 heb je er haast geen last van maar bij T4 Keeps / fortress fights etc. gaat het regelmatig mis.SpoTs schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:37:
[...]
Ik weet niet op welke server je speelt, maar op Karak Azgal heb ik zelf als Destro-zijnde nooit last van lags o.i.d. misschien moet je je Graphische settings wat tweaken?
Shuttle st20g5
Ik zat gister eerst in t4, maar ben vrij snel naar t3 gegaan om alt te lvlen. T3 heb je geen / weinig lag, wacht maar tot je im t4 komtSpoTs schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:37:
[...]
Ik weet niet op welke server je speelt, maar op Karak Azgal heb ik zelf als Destro-zijnde nooit last van lags o.i.d. misschien moet je je Graphische settings wat tweaken?
[...]
Hoe heet je DoK?
Catie
Ik ben idd Beztest ;-) lekker m'n chest mogen lewten. Ik zal je proberen ff te adden. Altijd wel gezellig lijkt me. Catie ook erbij.. veel fun.Anoniem: 277867 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:18:
[...]
Ik zat gister eerst in t4, maar ben vrij snel naar t3 gegaan om alt te lvlen. T3 heb je geen / weinig lag, wacht maar tot je im t4 komt![]()
Volgens mij zaten we gisteren allemaal in T3, jij bent zeker beztezt o.i.d? Gisteren zag ik tenminste een blije choppa in de groep. Ik ben punniker (marauder). T3 is een erg leuke afwisseling op T4. Vrijdag sinds lange tijd eens geprobeerd, 3x gold bag, 1 blue bag en 1x groen
Wat wel mooi zou zijn iddJoosie200 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:37:
[...]
Catie
Kan me ook voorstellen dat het als tank nu ook niet leuk is, zij zijn degene die 't sterkste van allemaal horen te zijn en flinke klappen horen te kunnen uitdelen. Nu worden ze gewoon ingehaald door Sorceress/Bright Wizards links en rechts. Tis idd zelfs zo erg dat je gewoon geen tanks of dps meer tegenkomt op een choppa/slayer na, 1 of 2 healers en de rest is BW/sorceress. Vraag me af waarom Mythic op zich laat wachten met veranderingen van de parameters. Als je zo de resistance parameters kunt aanpassen, kun je ze ook zo snel als ze gekomen zijn weer ongedaan maken. Mja, wellicht een stimulans om mijn Sorceress af te stoffen en die snel tier 2 door te jagen
[ Voor 38% gewijzigd door Dakreal op 31-03-2009 17:19 ]
Vrijdag was tie 23SpoTs schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:17:
[...]
Ik ben idd Beztest ;-) lekker m'n chest mogen lewten. Ik zal je proberen ff te adden. Altijd wel gezellig lijkt me. Catie ook erbij.. veel fun.
Welke rank is jou Marauder atm? meestal krijg je op de hogere ranks ook veel meer bags.. ben nu pas rank 24.. dus moet er zoiwezo nog 4 om alles aan te trekken (+ de benodigde renown)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 277867 op 01-04-2009 09:21 ]
Anoniem: 277867 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:20:
Ze horen glasscanons te zijn, dat klopt. Het probleem is echter, je komt helemaal niet in de buurt van bw / sorcs. Voor je er bent ben je al dood. Als er 3 bw's staan die allemaal aoe-en a 1200 damage, tel uit je winst.
Glass cannons horen naar mijn mening op afstand single target spells te casten die veel damage doen, en niet voor in de groep staan op een kluitje alles te killen. Het kan wel, maar niet zoals het nu is. 1.2.1 zal wel wat balance brengen, maar niet genoeg. Al hoop ik dat ik het fout heb
1vs1 is simpel, caster moet dood, namelijk glass cannon. Nu kan men met stun / disables en snares nog redlijk makkelijk overleven. Ik ben alleen zelden een makkelijk te killen BW tegen gekomen. Ook op m'n chosen, ren naar bw > stun > fire cage > aoe > dood. Al heb ik een lage damage uitput op mijn tank. Op marauder moet ik dit nog uitzoeken
Shuttle st20g5
Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat ik nog niet 1v1 heb gedaan met een caster op mijn marauderJohnnyV76 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:04:
ik wou net zeggen... als je als marauder geen caster aan kan dan moet je je toch eens achter je oren krabben
Zelfs als tank moet je makkelijk kunnen winnen 1vs1 tegen een caster. Werd een keer aangevallen door een level 21 sorcerer op mn lvl 16 IB en heb het nog net kunnen winnen... muhahaha lekker veel renown en xp
Verder wat terechte fixes, zo te zien (buff white lion / AM / Shaman). Snap alleen de chosen niet helemaal:The Respawn Counter window will no longer continue to count down after resurrection. And dead players everywhere shouted out in silent merriment!
Warcamps and Chapters now display all services they contain in a single tooltip on the zone map regardless of player location
Is het alleen de tooltip die veranderd is, of kan je straks nog meer RB spammen?Rending Blade: This ability’s tooltip now correctly states that the ability is undefendable. Additionally, this ability’s reuse has increased and the cost has been lowered.
Anoniem: 44492
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 04-04-2009 11:30 ]
Shuttle st20g5
Ik heb zelf geen WoW gespeeld maar wat ik van screenshots weet is dat WAR er niet voor onder doet. Wellicht heeft het met je hardware en/of settings te maken? Of wellicht ben je erg bevooroordeeld?Crazyanz schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:54:
ik heb gister even warhammer gespeeld maar ik moet zeggen dat het me erg tegen viel....
De graphics vond ik beroerd. Niet dat dit belangrijk is bij een mmo maar ik had op zijn minst WoW graphics verwacht. Verder vond ik dat er maar weinig mensen online waren liep beetje in me eentje rond te dwalen.
[ Voor 20% gewijzigd door haakjesluiten op 06-04-2009 19:34 ]
Denk dat het stacked, je kan het ze anders vragen zou ik zeggen.Thrilled schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:36:
Hallo, ik heb een trial account en heb nu de complete game voor me liggen. Ik heb nog 8 dagen op de trial account en ik vroeg me af of de dagen 'stacken' als ik nu de code invoer, dus dat ik 38 dagen heb ipv dat de 8 dagen trial verdwijnen en gelijk de 30 dagen gratis in gaan?
Oh en is er ergens een goede duidelijke uitleg over de chapters en dergelijke? ik snap dat nog niet helemaal..
Deze chapters die je unlocked vertellen juist het hele Warhammer Online Age of Recokoning verhaal.. dus als je van de lore bent.. is dit wel degelijk intressant!psychodude schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:49:
[...]
Denk dat het stacked, je kan het ze anders vragen zou ik zeggen.
En de chapters zijn als het ware gewoon subzones. Je hebt 3 pairings per tier welk ieder verdeeld zijn over 2 zones en de zones zijn weer verdeeld over 3 chapters. De chapters zijn van weinig betekenis buiten influence rewards om naar mijn mening. Tsja, je kan het verhaal lezen in je ToK maar.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq