zojuist maandje gekocht, ben benieuwd of er nog wat veranderd is sinds ik gestopt ben 
Nog oldskool mensen op Karak azgal toevallig?
Nog oldskool mensen op Karak azgal toevallig?
Respect dudeVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:37:
hmmmmmm lijkt wel of iedereen hier bij order zit![]()
zit zelf destro site op norn (proud member off Moonlapse)
Geedee 40 marauder rr62
meatcleaver 40 choppa rr36
hotone 40 sorceress rr37
meattank 38 chosen rr27
greedee 9 squig herder rr9
dit is men eerste MMO, hiervoor uitsluitend shooters gespeeld maar moet toegeven dat MMO's verdomd verslavend zijn.
Lol ChubzChubz schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:24:
nog een guild op karak azgal die een lvl 22 shaman zoekt?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ehm als je een guild joined heb je toch zat mensen om mee te spelen? waarom moeten het IRL maten zijn?SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:40:
[...]
Lol ChubzJij ook weer terug? Ik heb het vorige maand weer gespeeld, het is erg leuk, maar ik heb geen maten die het ook spelen.. dus daarom niet verlengt.
Zegt de naam Chompah je nog iets?
Ik denk dat ik het verschil tussen random personen en IRL maten niet hoef uit te leggen?Jabba schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:18:
[...]
ehm als je een guild joined heb je toch zat mensen om mee te spelen? waarom moeten het IRL maten zijn?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Uiteraard, leuke tijden in UneathSpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:40:
[...]
Lol ChubzJij ook weer terug? Ik heb het vorige maand weer gespeeld, het is erg leuk, maar ik heb geen maten die het ook spelen.. dus daarom niet verlengt.
Zegt de naam Chompah je nog iets?
Hah, wat niet is kan nog wel komen hoor het spel is leuk enzoChubz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:27:
[...]
Uiteraard, leuke tijden in UneathWel jammer dat je niet meer speelt, had een maand eerder moeten terugkomen denk ik
.
Eerste keer dat ik inlogde meteen al een kasteeltje verdedigenPvP blijft leuk in dit spel.
Ja ik speel het ook maar casual hoor, ben niet echt van plan om echt hardcore te spelen.SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:49:
[...]
Hah, wat niet is kan nog wel komen hoor het spel is leuk enzo
Ben op dit moment alleen even met wat andere games bezig, en de 25e komt ook Settlers 7 uit die ik wil gaan spelen. dus tja, dan is het zonde om 12,99 neer te leggen als ik er toch weinig tot geen tijd aan ga besteden.
je leert in een guild toch ook mensen kennen? natuurlijk zijn het geen irl maten maar als dat de reden is om niet te spelen?SpoTs schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:11:
[...]
Ik denk dat ik het verschil tussen random personen en IRL maten niet hoef uit te leggen?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hou je dat bij ja?Cthulhu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:58:
Mijn abbo loopt morgen af, weet nog niet of ik ga verlengen
Questen is een goeie manier om inkomsten te fixen. Hoe bevalt het je trouwens weer dude?Chubz schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:20:
weet er iemand hoe je even snel geld maakt? ik blijf echt de heletijd rond de 20gold hangen... dan haal ik weer wat binnen dan moet ik weer wat kopen... verder gaat t wel lekkeral lvl 28 en RR 25
snel...... heel veel geluk in LOTD hebben dat er een sandstorm wapen dropt en je bent rijk.....Chubz schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:20:
weet er iemand hoe je even snel geld maakt? ik blijf echt de heletijd rond de 20gold hangen... dan haal ik weer wat binnen dan moet ik weer wat kopen... verder gaat t wel lekkeral lvl 28 en RR 25
Verwijderd
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Eigenlijk alle chosens gaan voor dps, als je met een healer loopt kan dit ook makkelijk.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:32:
Ik ben dit spel sinds kort aan het testen, ik speel Chosen en ik speel samen met een Zealot.
Welk path is het beste om te kiezen voor deze twee classes? De Zealot wil maximaal voor healing gaan dus die zal alchemy moeten kiezen neem ik aan.
Ik wil voor tanken gaan maar vraag me af of dit wel een slimme keuze is?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
dat is erg verdeeld, zowel op azgal als norn zitten veel nederlanders en ook tweakers....Ryatzu schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:41:
Hallo,
Ik wil graag weer beginnen met WAR-Online.
Daarom ga ik starten met een geheel nieuwe character, daarom de vraag waar server iedereen zit? en of ze Order of Destruction zijn? Eventuele guilds die ik zou kunnen joinen?
Netzoals WoW kost Warhammer de tijd dat je erin steekt. Je bent tot niets verplicht namelijkRemkoDJ schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:26:
Is warhammer meer time consuming dan world of warcraft? Of juist iets minder?
Ah sorry, ik verwoord me weer lekker slecht...SpoTs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:03:
[...]
Netzoals WoW kost Warhammer de tijd dat je erin steekt. Je bent tot niets verplicht namelijk
Waar je met Warhammer Online wel op moet letten is dat het een PvP game is. En er dus weinig "instances" zijn. de PvP content is snel toegankelijk en kan met een simpele druk op de knop gedaan worden.RemkoDJ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:59:
[...]
Ah sorry, ik verwoord me weer lekker slecht...
Bedoel meer van, gaat het lvlen sneller, of langzamer. Zijn instances langer qua duur of korter.
Ik vond wow echt altijd super leuk om te doen. Minpunt is dat je nooit is ff met een instelling kan gaan spelen van ik ga even tussendoor een uurtje een instance clearen. Omdat het niet mogelijk is omdat ze toch al gauw langer duren. En ik daar bijna nooit echt de tijd voor heb.
Meer in die context.
Ik weet niet waar iedereen speelt. Zijn volgens mij niet bijzonder veel tweakers die spelen atm. Er wordt nog wel veel gespeeld though.RemkoDJ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:38:
Misschien ga ik het dan wel kopen en proberen,... Het is natuurlijk ook wel weer eens leuk in nieuwe werelden met een nieuw verhaal te spelen...
Iemand een aanbevolen realm/server met redelijk wat NL/Tweakers mensen?
De full versie hoe je ook niet meer te kopen, die is ook gratis, alleen de maandelijkse koste zijn nog over. je trail versie wordt automatisch de full als je voor een maand betaald hebt.RemkoDJ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:38:
Misschien ga ik het dan wel kopen en proberen,... Het is natuurlijk ook wel weer eens leuk in nieuwe werelden met een nieuw verhaal te spelen...
Iemand een aanbevolen realm/server met redelijk wat NL/Tweakers mensen?
Shuttle st20g5
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 09-10-2010 20:19 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Cthulhu op 09-10-2010 23:00 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Cthulhu op 10-10-2010 11:14 ]
bron: http://www.gamerevolution...-burns-ea-management-1903We sold mor ethan a million boxes, and only had 300k subs a month later. Going down every since. It’s “stable” now, but guess what? Even Dark Age and Ultima have more subs than we have. How great is that? Games almost a decade make more money than our biggest project.
Verwijderd
Signed, WAR is inderdaad een goede game. En ik denk ook dat als vrienden van mij nog speelde dat ik er zeker nog in zat! Ik blijf altijd de charme waarderen en het brute van de "Destruction"Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:14:
Beetje vage reactie/bron. Ik snap dat 'ie pissed is, omdat hij ontslagen wordt, maar ik zet hier toch ook wel vraagtekens bij. Dat de subscriptions dramatisch zijn teruggelopen is dan wel weer bekend feit. In de eerste maand/maanden moesten er servers gekopieerd worden, omdat mensen te lang in de wachtrij stonden. En nu zijn er nog maar twee servers. Dat geeft wel genoeg aan op zich.
Het is inderdaad best wel kut dat het zo gelopen is, want ik ben er nog steeds van overtuigt dat War een van de beste mmorpg's is. Het grote nadeel van elke mmorpg is dan wel weer de loyaliteit. Ik ben begonnen met War, maar ben inmiddels ook al tijden gestopt, omdat niemand uit de originele vriendengroep het meer speelde. Dan moet je een goede guild hebben (ontbrak in mijn/ons geval ook een beetje), wil dat te compenseren zijn. Zeker in een onwennige, eerste periode. En er zullen altijd mensen weg gaan die het spel in eerste instantie wel hebben gekocht. Testen of het bevalt; zo niet, moving on.
Maar ik vind dit wel een ontzettende rant (zoals ook al in de bron staat vermeld). Binnen elke organisatie zijn problemen en in elk bedrijf heb je eikels rondlopen waar je niks mee kan. Maar om je dan op deze manier uit te laten, vind ik ook wel erg onprofessioneel. Ik snap wel dat het, zacht gezegd, vervelend is als je jaren bezig bent met een groot project en dat het dan zo downhill gaat.
Anyway.. Ik blijf erbij. War is een goede game met erg goede ideeën die inderdaad wel wat meer verdient dan dit. Maar ja, dat kun je niet afdwingen natuurlijk.
[ Voor 35% gewijzigd door apNia op 13-10-2010 13:47 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 20:11 ]
Verwijderd
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 55% gewijzigd door Postius op 20-04-2011 18:33 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 21-04-2011 11:30 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 21-04-2011 11:40 ]
Verwijderd
Warhammer draait om destro? Pardon? Volgens mij draait Warhammer ook om The Empire, High Elves, Dwarfs etc. (Order dusPostius schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:03:
@Jan: ik geef je groot gelijk. Maar ik krijg altijd de indruk dat mensen meer dan 10 bedoelen.
Nieuwe magus en chaos warrior aangemaakt op Karak Norn. Als iemand me wilt helpen lvlen graag. Mn oude chars zijn gewiped helaas.
Verder speel ik grag destro (Duh, warhammer draait om destro), al lijkt zo'n fire mage me ook wel is grappig om te spelen. Mijn vorige char was lvl 40 (CW) en lvl 38 Marauder, weer is wat anders.
Iemand die weet hoe ik de 14 dagen re-enlist kan krijgen? Ik krijg een 404 op de website :-\
Als beetje destro moet je wel blijven trollen he ;-). Ik speel nu op Norn, met een magus een sorc en een CW. Weet het niet wat ik ga lvlen, speel nu veel met die sorc. Damage is hilarisch.Imwo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:22:
[...]
Warhammer draait om destro? Pardon? Volgens mij draait Warhammer ook om The Empire, High Elves, Dwarfs etc. (Order dus)
Verder speel ik nu al ruim 1.5 jaar WAR en geniet er nog altijd net zoveel van als dag 1, heb een Black Orc op Norn en een Witch Hunter op Azgal. (both rank 40 ofc.)
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 23-04-2011 11:10 ]
PSN: Deltoidius
Verwijderd
Shuttle st20g5
Verwijderd
Misschien. Maar feit blijft dat EA/Bioware gewoon niet wil dat WAR veel succes heeft. Anders is de winstmarge namelijk niet maximaal met The Old Republic.Knowuse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:19:
In dit draadje staat het een en ander iets genuanceerder:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/232/index/8010816
Er zijn geen heel grote veranderingen te verwachten op korte termijn, maar er wordt nog steeds aan war gewerkt en je ziet toch elke keer weer oude gezichten terugkomen.
Zoals ik ook al eerder in het TOR draadje zei: ik zie The Old Republic ook nog wel keihard falen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:36:
Misschien. Maar feit blijft dat EA/Bioware gewoon niet wil dat WAR veel succes heeft. Anders is de winstmarge namelijk niet maximaal met The Old Republic.
[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 08-08-2011 13:48 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Dat was het dan. Mocht iemand nog een laatste bash willen hebben in WAR, "Now is the time!"Greetings Warhammer Online Subscribers,
We here at Mythic have built an amazing relationship working with Games Workshop creating and running Warhammer Online: Age of Reckoning over the last 8 years. Unfortunately, as with all licensing deals they do eventually come to end and on December 18th, 2013 we will no longer be operating Warhammer Online. As such we will no longer be selling 3 month game time codes or have the ability to auto renew your accounts for 3 months as of September 18th, 2013. If you would like to read some additional thoughts from one of WAR’s Producer please check out http://www.warhammeronline.com/. From all of us here at Mythic we thank you again for your dedication and support over the last five years.
If you have any questions please feel free contact us via email at support@warhammeronline.com
Komt niet als een verrassing, zeker niet toen ze zo'n 5 maanden de lead developer Keaven Freeman eruit schopte en de patch die klaar stond nooit uitbrachten.Pheace schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:37:
[...]
Dat was het dan. Mocht iemand nog een laatste bash willen hebben in WAR, "Now is the time!"
Wat een nieuws op de 5de anniversary dag...
Shuttle st20g5
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
FUMES et CARNES
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Shuttle st20g5
Games Workshop heeft de licentie ingetrokken / niet verlengd. Dat is de reden dat ze moeten stoppen.apNia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:37:
Toch jammer dat de game ten einde komt. Ik heb het al tijden niet meer gespeeld, maar ervoer het destijds als een zeer leuke MMORPG. Ik weet dat er destijds een hoop gedoe is geweest hogerop bij WAR. Maar wat heeft de game nou echt de das omgedaan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq