'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Edit: gevonden, niet echt bijzonder.
De belangrijkste features in versie 2.76 van de systeemsoftware
De afspeelkwaliteit van bepaalde PLAYSTATION 3-software is verbeterd.
http://nl.playstation.com/help-support/ps3/system-software/
[ Voor 70% gewijzigd door XthinkZ op 14-05-2009 20:34 ]
------------------------------------------------
Vandaag was een goede dag, ook tournooi nummer 4 binnengeharkt. Dan kom ik gelijk bij een hekel punt. Taunten......doen jullie dat? Ik deed het zelf eerst nooit. Heck wist niet eens dat er een knoppen combinatie voor was (hp+hk voor alle andere onwettenden).
Maar vandaag deed ik het wel een paar keer.
Een keer was het een mislukte focus
1 was springend aanvallen, en de ander was vuurballen eh afvuren. toen we een paar tiger uppercuts verder waren en er van techniek 1 naar 2 gewisseld werd en ik over de 3e vuurbal heen sprong, was er nog een derde optie.
Ik zeg bewust niet aanval, want de techniek bestond uit naar voor en achter springen aan de rechterkant van het veld, terwijl ik helemaal aan de linkerkant stond. echt.....*hop naar voren* *hop naar achteren* repeat. Op zich niks mis mee als je nipt voorstaat en de tijd is bijna op, maar ik was puntgaaf met gele balk en hij had nog maar minder dan zijn halve balk over.
Toen moest ik echt even bewust taunten, en het werkte ook nog, hij viel me daarna opeens wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 14-05-2009 21:50 ]
10 second ninja DONE
Man man man, ik heb nog nooit zo slecht gespeeld als vandaag. Ik heb echt bijna alles verloren vandaag
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Taunten wil ik nog wel eens doen ja.. Vooral als ik iemand dik inmaak.Sagat schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:48:
@poster boven me.....euh wsl had dat in het ps3 topic gemoeten?
------------------------------------------------
Vandaag was een goede dag, ook tournooi nummer 4 binnengeharkt. Dan kom ik gelijk bij een hekel punt. Taunten......doen jullie dat? Ik deed het zelf eerst nooit. Heck wist niet eens dat er een knoppen combinatie voor was (hp+hk voor alle andere onwettenden).
Maarja Vega's taunts zijn dan ook geweldig.. Ik gebruik altijd personal action nummer 3.
"Does your ugliness embarrass you?"
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
Ik kreeg alleen maar Zangief's daar wordt je ook niet vrolijk van.Boeboe schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:18:
anderhalf uurtje gespeeld, iets meer dan 200 punten bij elkaar gesprokkeld, 90% akuma tegenstanders
Flink voor staan en rake klappen uitdelen, 1 fout en gelijk een ultra om je oor en gelijk staan pff.
Voor iedereen die de collectors edition niet heeft:
Street Fighter 4 Movie Part 1:
http://www.youtube.com/wa...UXZC8DFz8&feature=related
Part 2:
http://www.youtube.com/wa...H1lAU5eZI&feature=related
Part 3:
http://www.youtube.com/wa...fOWRSzhfQ&feature=related
Part 4:
http://www.youtube.com/wa...LqEtZsD8Y&feature=related
Part 5:
http://www.youtube.com/wa...bqbmr5mZA&feature=related
Part 6:
http://www.youtube.com/wa...qwklKFY7U&feature=related
Part 7:
http://www.youtube.com/wa...O9TcvdJQA&feature=related
vreemd, ik zie ze op die site wel niet staanSoulWar1 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:34:
Nou ik heb eindelijk een SE stick van bol.comHet is flink wennen, ik bak er nu helemaal niets meer van!
Ik vraag me af of andere knoppen en stick erin zetten nou echt merkbaar beter is, daarbij gaat de garantie er ook nog eens af (aan de 'verzegelstikker' te zien).
Hadden de stick bezitters onder jullie in het begin ook een grote leercurve? En hoelang duurde het voordat je weer op het oude niveau zat? Voorlopig nog maar even in training mode oefenen...
Edit: Owja, het stekkertje van de headset past bij mij niet.... De behuizing rond de stekker past niet tussen het pinnetje en het plastic omhulsel van de headset. Als ik doorduw ben ik bang dat het pinnetje scheef gaat, ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt?
Nu zie ik op PSN de actie voor alle 25 pakjes voor ¤13,-
Maar brawler heb ik al. Dus je zal ze los moeten kopen, ben je ineens 3 of 4 euro duurder uit. wtf
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Denk dat ik hem er vanavond maar weer eens even in plug....
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Btw gisteren ook even de replays van firlian, emersion en shrimp gekeken. Vooral die van Schrimp was erg spannend. Bij Firlian zag het echt uit als een kat en muis spel. Veel proef aanvalletjes en zoeken naar openingen echt gaaf om te zien.
Ik vind trouwens vreemd dat mensen in de lagere tiers toch vaak Kuma kiezen, hij is natuurlijk offensief beresterk, maar de stamina maakt dat je met een paar klappen al neer bent. Lijkt me niet handig als je het spel nog aan het leren bent.
Oh en championship points...die worden gereset na elk tournooi ofzo? Blijf dat een vaag systeem vinden.
10 second ninja DONE
Eerste ronde: alleen de GP van de tegenstander (aangezien de CP nog op 0 staat)
Tweede ronde: het totaal van GP + CP van de tegenstander
Derde ronde: idem
etc.
Als je na toernooiwinst een persoonlijk record aan CP hebt gehaald, krijg je de mogelijkheid een replay te uploaden. De hoogste score die je ooit hebt gehaald, staat in de rankings.
Bij mij is dat vooralsnog 53000, die ik niet zo gauw zal overtreffen. Ik kan voorlopig dus ook geen nieuwe replay uploaden.
Wat betreft de taunts: in de meeste gevallen counter-taunt ik eigenlijk alleen. Bijvoorbeeld als iemand mij op de grond krijgt, zich daar helemaal goed over voelt, en vervolgens taunt. Als ik die match dan uiteindelijk aan het winnen ben, taunt ik terug om ze te stangen. Alsof je terug zegt: "Moet je maar geen grote bek hebben." Ik kies meestal Personal Action 2 van Chun, waar ze gaapt. Ik vind het wel jammer dat je niet kan taunten na een KO, net als in 3rd Strike.
Ik heb nu al drie dagen niet gespeeld, en mijn handen beginnen al te jeuken. Maar ik wil eerst de twee tentamens van volgende week gemaakt hebben, daarna kan ik gerust weer spelen. Hnnnnnnnng.
[ Voor 10% gewijzigd door Aryawn op 15-05-2009 10:53 ]

Grootste SF toernooi dat ooit in NL gehouden is, nu al 62 inschrijvingen!
[ Voor 17% gewijzigd door SD5k op 15-05-2009 11:04 ]
Ik hoor op zijn Almelooooooooos al 'shoruyken!' geschreeuwd worden

Het is helaas een beetje ver weg voor me & nogal kort dag. Ik wil nog steeds is zo'n event meemaken.
10 second ninja DONE
lol @ poster
Ik hoor op zijn Almelooooooooos al 'shoruyken!' geschreeuwd worden

Pmpl....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
soms log ik in en krijg je " last tournament did not complete bla bla" schijnt dat je daar ook disconnect % van krijgt
bedoel wtf is dat .... zo verliest het toch totaal zijn waarde?
There is no art to find the minds construction in the face
Hmmzzz ja dat is wel lame....Muppet schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:17:
Ik vind die disconnect % ook een gemiste kans ... ik heb nog NOOIT geDC't en sta nu op 2%
soms log ik in en krijg je " last tournament did not complete bla bla" schijnt dat je daar ook disconnect % van krijgtSoms als je tegenstander DC't krijg jij ook een DC % ....
Heb zelf nog nergens geen last van gehad....
Zelf vind ik het geen mooie replay.. Het is een match tegen Balrog en dan kan ik niet zoveel leuke dingetjes doen. Vega vs Balrog is een nogal beroerde matchup voor Vega. Ik moet echt bij m uit de buurt zien te blijven. Hij heeft zulke geweldig snelle jabs waarna hij makkelijk combo's kan doen die serieus damage veroorzaken. Als je die replay ook ziet moet je maar eens vergelijken hoeveel keer ik hem moet raken om net zoveel damage te doen als één van zijn specials. Ik moet ook oppassen als ie mijn specials blocked aangezien dat voor hem een free move is vanwege de lange recovery tijd op elk van Vega's moves.Sagat schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:55:
Btw gisteren ook even de replays van firlian, emersion en shrimp gekeken. Vooral die van Schrimp was erg spannend. Bij Firlian zag het echt uit als een kat en muis spel. Veel proef aanvalletjes en zoeken naar openingen echt gaaf om te zien.
In de eerste ronde had ik geluk dat mijn ultra werkte toen ik in de hoek zat (ik heb met mijn controller bij lange na niet 100% execution online). 2e ronde ging voor geen meter aangezien ik mn moves er niet uitkreeg en de derde ronde ging wel weer ok.
Heh ik dacht dat je ging winnen, want als je verliest haal je wsl niet het benodigde aantal punten om up te loaden, en dan wil je het wsl toch nietShrimp Tabasco schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:31:
[...]
Zelf vind ik het geen mooie replay.. Het is een match tegen Balrog en dan kan ik niet zoveel leuke dingetjes doen. Vega vs Balrog is een nogal beroerde matchup voor Vega. Ik moet echt bij m uit de buurt zien te blijven. Hij heeft zulke geweldig snelle jabs waarna hij makkelijk combo's kan doen die serieus damage veroorzaken. Als je die replay ook ziet moet je maar eens vergelijken hoeveel keer ik hem moet raken om net zoveel damage te doen als één van zijn specials. Ik moet ook oppassen als ie mijn specials blocked aangezien dat voor hem een free move is vanwege de lange recovery tijd op elk van Vega's moves.
In de eerste ronde had ik geluk dat mijn ultra werkte toen ik in de hoek zat (ik heb met mijn controller bij lange na niet 100% execution online). 2e ronde ging voor geen meter aangezien ik mn moves er niet uitkreeg en de derde ronde ging wel weer ok.
Maar toch was het een behoorlijk close wedstrijd. Die free hits mogelijkheden heeft ie dan niet echt vol benut als ik het me goed herinner. Want ik dacht dat er veel err spring into slash (izuna/barcelona drop?) geblocked werden door je tegenstander.
En ik zei het al eerder, Rog doet hella dmg
Oh en die ultra, ik had echt zoiets van WTF waar kwam die vandaan. Maar ik ken Vega echt te slecht, ik verlies ook bijna als mijn matches tegen hem terwijl mijn Sag god tier is en Vega de laagste....
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 15-05-2009 15:21 ]
10 second ninja DONE
Ermm... ik had ook gewonnen..Sagat schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:19:
[...]
Heh ik dacht dat je ging winnen, want als je verliest haal je wsl niet het benodigde aantal punten om up te loaden, en dan wil je het wsl toch niet![]()
Maar toch was het een behoorlijk close wedstrijd. Die free hits mogelijkheden heeft ie dan niet echt vol benut als ik het me goed herinner. Want ik dacht dat er veel err spring into slash (izuna/barcelona drop?) geblocked werden door je tegenstander.
En ik zei het al eerder, Rog doet hella dmg
Oh en die ultra, ik had echt zoiets van WTF waar kwam die vandaan. Maar ik ken Vega echt te slecht, ik verlies ook bijna als mijn matches tegen hem terwijl mijn Sag god tier is en Vega de laagste....
Maar het klopt van die free hits. Waarschijnlijk had ie ook niet veel tegen Vega gespeeld want hij heeft mn recovery niet benut en hij bleef die move doen waar ie naar voren dasht met super armor. Voor mij was dat gewoon free Sky High Claws
Die match is trouwens al wel weer van een paar weken terug volgens mij. Ben zelf inmiddels ook weer wat wijzer geworden online
Doh.Shrimp Tabasco schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:47:
[...]
Ermm... ik had ook gewonnen..
Maar het klopt van die free hits. Waarschijnlijk had ie ook niet veel tegen Vega gespeeld want hij heeft mn recovery niet benut en hij bleef die move doen waar ie naar voren dasht met super armor. Voor mij was dat gewoon free Sky High Claws.
Die match is trouwens al wel weer van een paar weken terug volgens mij. Ben zelf inmiddels ook weer wat wijzer geworden online.
Ik wilde verwijzen naar het feit dat ik je match spannend vond, maar dat ik dus al vermoedde dat je ging winnen. etc etc.
[ Voor 67% gewijzigd door Sagat op 15-05-2009 16:53 ]
10 second ninja DONE
heb het ook al voor gehad, maar als je je PS3 al afzet, voor alles is opgeslagen (dus nadat je ziet hoeveel punten je hebt verloren), dan beschouwt het spel dat als een disconnect. Ik wist dat eerst ook niet... onafhankelijk of je hebt gewonnen of verloren. Echt wel rotMuppet schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:17:
Ik vind die disconnect % ook een gemiste kans ... ik heb nog NOOIT geDC't en sta nu op 2%
soms log ik in en krijg je " last tournament did not complete bla bla" schijnt dat je daar ook disconnect % van krijgtSoms als je tegenstander DC't krijg jij ook een DC % ....

Ken is toch niet je main btw? Ik kan me herinneren dat ik een keer tegen een Sagat speelde namelijk. mjah, GG, volgende keer zonder lag tegen m'n bison.. Ik speel sowieso niet meer veel (vandaag riep m'n broertje dat ik een challenge kreeg van jouw, vandaar) maar zal wel een uitzondering maken. Daag maar uit.
Kan gewoon inloggen, maar in SF4 zegt ie dat ie geen verbinding heeft en kom dus gewoon niet verder.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Na 2 pogingen helemaal medium met Ruy uitgespeeld, helemaal verwacht dat Seth zoals altijd de 2e ronde mijn ass ging whoopen. Maar dat deed hij niet. Ik wond dus vrij makkelijk
Zou Capcom ook Seth wat makkelijker (heh misschien wat gebalanceerder) gemaakt hebben qua ai in sp? Of al mijn 'high level online play' *cough giggle* heeft me veel beter gemaakt
Oh well, Sagat had ik al, en nu Ruy erbij, nog maar 26 23 chars ofzo voor de storied reputation achievement!!!
edit: ik was er van overtuigd dat er 28 chars in het spel zaten. Maar het zijn er dus 'maar' 25.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 15-05-2009 23:28 ]
10 second ninja DONE
Die bug heb ik ook wel vaker gehad. Probeer de game dan opnieuw op te starten.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:14:
Ik heb hier echt dikke problemen om op het playstationnetwerk te komen.
Kan gewoon inloggen, maar in SF4 zegt ie dat ie geen verbinding heeft en kom dus gewoon niet verder.
Met Sagat spelen vind ik te saai, en heeft te beperkt moves vind ik, ook al deelt hij harde klappen uit.Mr.Nash schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:30:
@ vondutch: De connectie is echt raar. 2x disconnect + lag tijdens de hele game, zwaar irritant.
Ken is toch niet je main btw? Ik kan me herinneren dat ik een keer tegen een Sagat speelde namelijk. mjah, GG, volgende keer zonder lag tegen m'n bison.. Ik speel sowieso niet meer veel (vandaag riep m'n broertje dat ik een challenge kreeg van jouw, vandaar) maar zal wel een uitzondering maken. Daag maar uit.
Dus speel nu liever met Ken / Ryu. Beide hebben hun trucjes, maar de Ultra van Ken is ideaal om andere Ultra's te counteren. En inderdaad 2x disconnect en vage lag.
Ik zie de potjes tegen mensen uit m'n friendslist echt als training, waar ik genoeg potjes tegen kan spelen om wat te leren
![]() | ![]() |
Meer pics
Het is heel erg wennen, maar ik vind het wel leuk om te doen. Nu verlies ik nog praktisch alles, maar ik geef niet op. Soms heb ik gewoon dat ik beetje "verdwaal", dan druk ik compleet de verkeerde knoppen in. Het is allemaal nog niet zo geautomatiseerd als met de pad zegmaar.
Ik heb em overigens bij Gameshop in Den Haag gehaald. Had em eerst bij Bol besteld, maar daar had ik geinformeerd of het nog wel geleverd werd. Waar ik het volgende mailtje op kreeg:
En ik had mazzel dat ze em bij Gameshop nog haddenMomenteel zijn er leveringsproblemen met het spel Street Fighter en toebehoren.
Door grote populariteit zijn deze artikelen uitverkocht en kan aan de klanten geen exacte levertijd worden aangegeven. De bestellingen blijven wel open staan.
U kunt ervoor kiezen om te wachten (zonder indicatie) of de bestelling te annuleren.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
En wat is die doos mooi. Heb em in de kast gezet...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Minimum
CPU: Intel Pentium4 2.0GHz or higher
RAM: 1GB or higher
HDD: 10GB of free space or more
Video Card: DirectX 9.0c/Shader3.0 or higher compatible, NVIDIA GeForce6600 series, ATI Radeon(TM) X1600 or higher or higher, VRAM - 256MB or higher
Sound: DirectSound compatible, DirectX 9.0c (or higher) compatible
Input Devices: Mouse, Keyboard
Maximum lolz
CPU: Intel Core2Duo 2.0GHz or higher
RAM: 2GB or higher
HDD: 10GB of free space or more
Video Card: DirectX 9.0c/Shader3.0 or higher compatible, NVIDIA GeForce8600 series or higher, ATI Radeon(TM) X 1900 or higher, VRAM - 512MB or higher
Sound: DirectSound compatible, DirectX 9.0c (or higher) compatible
Input Devices: Gamepad: Xbox360 Controller for Windows lolz
Hier het ultieme bewijs dat de hoeveelheid GP niets zegt over je skills:
Sagat met 7701 GP
http://www.youtube.com/watch?v=Pj__9iY8k1Y&fmt=18
Sagat met 8923 GP
http://www.youtube.com/watch?v=eck_jO_QwBU&fmt=18
Zie hier hoe sommige mensen mashen in de hoop er een move uit te krijgen. Op sommige momenten moest ik echt lachen. HARD. Het valt me op dat ze vaak de standaard knoppen voor PPP en KKK gebruiken. Dan doen ze in ieder geval altijd een EX move, tenzij ze geen EX-meter hebben.
Jammer dat je op de PS3 niet de inputs kunt bekijken.
http://media.eventhubs.com/images/sf4/stamina_chart.jpg
Weet iemand trouwens een goede speler met Fei Long? Ik kan zo snel even niets vinden op youtube
[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 17-05-2009 16:21 ]
Hallo met Tim
Daarom is het heel erg jammer dan je niet altijd (hetzij lokaal) een replay kan saven en de input bekijken.Aryawn schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:38:
Vanitas: Nice! Ik ben jaloers.
Hier het ultieme bewijs dat de hoeveelheid GP niets zegt over je skills:
Sagat met 7701 GP
http://www.youtube.com/watch?v=Pj__9iY8k1Y&fmt=18
Sagat met 8923 GP
http://www.youtube.com/watch?v=eck_jO_QwBU&fmt=18
Zie hier hoe sommige mensen mashen in de hoop er een move uit te krijgen. Op sommige momenten moest ik echt lachen. HARD. Het valt me op dat ze vaak de standaard knoppen voor PPP en KKK gebruiken. Dan doen ze in ieder geval altijd een EX move, tenzij ze geen EX-meter hebben.
Jammer dat je op de PS3 niet de inputs kunt bekijken.
Dit soort figuren lopen er vrij veel rond volgens mij.
Verwijderd
http://www.gametrailers.c...et-fighter/49204?type=flv
Dan haal je er toch ook een ?Aryawn schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:38:
Vanitas: Nice! Ik ben jaloers.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
EQJim schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:38:
offtopic: HDD: 10GB of free space.... Ik ben een tijdje niet met pc gaming bezig geweest dus ik houd het niet zo bij, maar dit is wel veel zeg!
Dan heb je duidelijk geen spel uit de Total War serie gespeeld de afgelopen jaren

Overigens, waarom wordt is bij de recommended requirements een C2D van 2Ghz vereist?
Waarom is er zo'n relatief sterke cpu nodig?
(/me heeft maar een C2D op 1,67Ghz)
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 17-05-2009 20:30 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Blanka maar vooral Balrog.
Ze blijven vaak beetje turtlen en je moet echt naar ze toe gaan.
Jumpins worden gelijk afgestraft en hadoukens zijn ook niet echt effectief.
Nog tips?
Mr.Nash in "[Multi] Street Fighter IV"
Ik heb voorlopig het geld niet voor zo'n dure stick.
Ik speel de game inmiddels een week. Ben nog druk bezig alles en iedereen te unlocken. Ben blij dat ik mn stickje nu kreeg, hoef ik in ieder geval niet nog ns opnieuw te beginnen met het aanleren van de controls want zolang was ik nog niet bezig.
Stickje speelt wel heurlijk bdw. Ik ben meestal Ryu, en ga binnekort eens online proberen...
Wa Doede Nou
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook dagelijks, heel irritant, soms doet ie het en dan weer niet. Het heeft waarschijnlijk te maken dat je geen statische ipadres hebt gegeven aan je ps3. Wantt ik soms een dns error. Sinds enelaatste firmwareupdate heb ik dit probleem.Aryawn schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:40:
[...]
Die bug heb ik ook wel vaker gehad. Probeer de game dan opnieuw op te starten.
Ik heb nu mijn dns handmatig ingesteld op opendns= 208.67.220.220Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:08:
[...]
Dat probleem heb ik ook dagelijks, heel irritant, soms doet ie het en dan weer niet. Het heeft waarschijnlijk te maken dat je geen statische ipadres hebt gegeven aan je ps3. Wantt ik soms een dns error. Sinds enelaatste firmwareupdate heb ik dit probleem.
Je kan ook de dns van je provider invullen.
In ieder geval blijft dit probleem als je de dns van je router invult.
Verwijderd
Skills > character. Tiers gelden alleen als je high lvl (pro) speelt.Sagat schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:19:
[...]
ik verlies ook bijna als mijn matches tegen hem terwijl mijn Sag god tier is en Vega de laagste....
Nee maar je hebt volkomen gelijk. Tier gebeuren boeit weinig. Ik verlies vaak van Vega omdat ik geen idee heb wat ik van ze (=vega players) kan verwachten en dat is dus omdat ik ze nog vrij zelden tegenkom.
Maar volgens mij bedoelde ik dat ook te zeggen in de post waar je deze quote uitgehaald had.
10 second ninja DONE
Is onmiddelijk een stuk moeilijker..
Mijn eerste tornooitje ging wel lekker..
Moest tegen een Zangief met 10.000 + gp.. Dus ik dacht al , lekker dit verlies ik onmiddelijk , eerste ronde maakte hij me perfect in.. Maar toen speelde ik ook wat roekeloos.. 2de rondje liet ik hem wat meer komen.. Wat hij niet zo goed kon.. Dus won ik de match uiteindelijk , wel super close maar toch ^^
Tot in de finale geraakt waar ik verloor van een andere zangief die wel goed wist wat hij deed
Gaat wel steeds beter op dit moment.. Alleen moet ik nog meer leren om mezelf wat in bedwang te houden en niet overal vol in springen..
Enigste ventje waar ik dus echt nooit van win is Balrog
Zijn er nog mensen hier die met Ryu spelen en vinden dat zijn ultra eigelijk wat weinig damage doet?
Daar staat dan weer tegenover dat hij veel toepassingen heeft. Maakt zelf nogal eens de fout roekeloze jump-ins te doen tegen Ryu wanneer hij een gevulde ultra bar heeft, dat eindigd bijna altijd in shoryuken -> ultra. Maar dat is dus ook helemaal eigen schuld, dikke bult voor mijPietjeP89 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:06:
Zijn er nog mensen hier die met Ryu spelen en vinden dat zijn ultra eigelijk wat weinig damage doet?
Maar al bij al doet hij dan nog niet veel damage.. Je moet al een serieuze combo maken om hem veel damage te laten doen.. Maar dan krijg je dat leuke dingetje weer dat combo damage minder maakt..firlian schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:00:
[...]
Daar staat dan weer tegenover dat hij veel toepassingen heeft. Maakt zelf nogal eens de fout roekeloze jump-ins te doen tegen Ryu wanneer hij een gevulde ultra bar heeft, dat eindigd bijna altijd in shoryuken -> ultra. Maar dat is dus ook helemaal eigen schuld, dikke bult voor mij
Neem die laatste combo van hard trail , die is vrij moeilijk om klaar te spelen maar doet even veel damage als sommige hun ultra..
Natuurlijk is er dan altijd nog sagat die een ultra heeft die veel dmg doet EN nog makkelijker te gebruiken is dan die van Ryu...
Maar als Bison speler gebruik ik mijn ultra nauwelijks.
Het hele idee is natuurlijk dat je zorgt dat je een ultra kunt uitvoeren. Je moet zelf zorgen dat er een gelegenheid komt om de ultra risicoloos kunt uitvoeren. Dus als een combo sluiter...firlian schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:28:
Mijn punt was ook niet de damage, maar het feit dat je als Ryu ten minste genoeg kansen hebt om je ultra te gebruiken. Er zijn genoeg characters die hun ultra nauwelijks kunnen gebruiken tijdens een echte match = geen damage.
Natuurlijk is er dan altijd nog sagat die een ultra heeft die veel dmg doet EN nog makkelijker te gebruiken is dan die van Ryu...
Maar als Bison speler gebruik ik mijn ultra nauwelijks.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ben zelf een Blanka/Balrog/Guile/Bison speler.PietjeP89 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:06:
Zit nu sinds een tijdje in G2..
Is onmiddelijk een stuk moeilijker..
Mijn eerste tornooitje ging wel lekker..
Moest tegen een Zangief met 10.000 + gp.. Dus ik dacht al , lekker dit verlies ik onmiddelijk , eerste ronde maakte hij me perfect in.. Maar toen speelde ik ook wat roekeloos.. 2de rondje liet ik hem wat meer komen.. Wat hij niet zo goed kon.. Dus won ik de match uiteindelijk , wel super close maar toch ^^
Tot in de finale geraakt waar ik verloor van een andere zangief die wel goed wist wat hij deed
Gaat wel steeds beter op dit moment.. Alleen moet ik nog meer leren om mezelf wat in bedwang te houden en niet overal vol in springen..
Enigste ventje waar ik dus echt nooit van win is BalrogAls ze gaan zitten en afwachten dan moet ik erwel in springen en krijg ik rake klappen , hij doet ook zo godverdomme veel damage..
tegen Balrog moet je goed kijekn welke dash aanval hij doet.. als hij gewoon normaal met punch of kick doet, dan met focus attack;)
en als die turtle speelt tja.. met ryu hadouken spammen.. en als die met headbut naarvoren komt. dan moet je em PAKKEN;)
Haha, jij speelt echt met elke char waar ik het moeilijk mee hebKev7381 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:58:
[...]
Ben zelf een Blanka/Balrog/Guile/Bison speler.
tegen Balrog moet je goed kijekn welke dash aanval hij doet.. als hij gewoon normaal met punch of kick doet, dan met focus attack;)
en als die turtle speelt tja.. met ryu hadouken spammen.. en als die met headbut naarvoren komt. dan moet je em PAKKEN;)
Ik probeer altijd wel rustig te blijven tegen een balrog , maar zucht, dan raken ze me 1 keer en weg is de helft van men hp en dan verlies ik men kalmte
Blanka gaat steeds beter..Bij hem kan ik nu wel rustig blijven
Bison kom ik niet zovaak tegen..En als ik hem tegen kom kan ik hem meestal wel aan (buiten die mensen die er echt goed mee zijn)
En guile.. Meestal spammen ze hun sonic boom en als je dichter bij komt dan doen ze hun flash kick.. Zeer irritant
Heb weer een klote dienst op het werk dus kan enkel smorgens spelen.. En dan is er geen kat online dus het zal wachten worden tot in het weekend
Wa Doede Nou
Je merkt het meteen dat je er een tijdje uit bent geweest.
Drie finals kunnen spelen en alle drie verloren
Vanavond maar weer is spelen en ga ook maar weer is verder met de hard trials van Ryu....Heb de eerste hard trial gehaald, de tweede lukt me gewoon niet. Tips zijn welkom...
Overigens kwam ik ook een Sagat tegen met 11.000 punten. Hoe kan die in de G2 terecht komen?
Hallo met Tim
P-linking...????Muppet schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:41:
Probeer P-linking bij die 2e. Je hebt maar 1 frame voor die cr.HP.
Waar zou die anders in moeten spelen? G2 is tot 15.000.Pkunk schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:12:
Overigens kwam ik ook een Sagat tegen met 11.000 punten. Hoe kan die in de G2 terecht komen?
Ik kom zelf uit de snes tijd, en heb toen dus voornamelijk tegen de cpu gespeeld (we hadden early nineties in a'foort ook een arcade, maar daar werd ik altijd uitgeschopt omdat ik nog geen 16 was-ko- schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 02:23:
Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar single player omdat ik nog geen gold heb / nog aan het wennen ben aan mn SE Stick, maar is online spelen nu echt zoveel leuker dan offline? Ik kan me wel voorstellen dat het anders is dan tegen de AI...

mijn vrienden vonden sf nooit leuk omdat ze altijd kansloos verloren. Dus dan blijft er weinig over.
Daarna op de saturn, dc, ps2 en pc middels roms mijn fighter fix gehaald, maar altijd sp.
Hoewel ik sinds een paar jaar iemand ken waar ik af en toe een fighter daggie mee hou.
Maar gezien dit toch 30-40 min reizen is, is dat niet iets wat we vaak doen.
Deze tijd is iets waar ik altijd op gehoopt had, je start je console op en als je lekker wilt sp-en (want dat vind ik ook nog steeds leuk) dan doe je dat. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de sp achievements niet hard gaan want:
Online spelen is (imho) gewoon leuker dan sp. Soms heb je mensen die het niet kunnen, soms word je afgemaakt, en soms heb je hele leuke potten waar het beide kanten op kan gaan (bvb tegen mede gotters).
Ik kan je iig van harte aan raden om (het liefst via gamehubs omdat het de helft scheelt) live te nemen.
als je ook van andere mp games houdt is het helemaal een no brainer.
10 second ninja DONE
Daarover gesproken, ik heb een collega die door mij en een andere collega enthousiast gemaakt was voor sf4 en em daarom (en ook omdat hij het vroegah ook leuk vond) gekocht heeft.Muppet schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:29:
Nadeel van SP is dat je truukjes leert tegen de CPU die nooit online werken ... mensen trappen daar niet in.
Hij heeft echter ontzettend moeite om online aan te sluiten, zelfs de sf4 noobs nemen hem grandious te grazen.
Was de snelste manier om zo iemand bij te scholen? Ik denk zelf toch echt beginnen op sp very easy en door te groeien naar medium. Daarna kan je mijn inziens verder gaan leren online. Maar ondertussen heb je dan gewoon je special moves en het blokken onder de knie, en misschien nog belangrijker een beetje kennis over wat zowel je eigen als andere chars kunnen.
10 second ninja DONE
Oefenen oefenen oefenen. Wat in mijn ogen het slimste is is om je te focussen op een karakter die je het meeste ligt. Dus eerst in single player kijken welke je leuk vindt, en je ook ligt. Dan alle basis moves onder de knie krijgen door ze eerst in training mode te proberen, zodat je weet wat wat doet. En dan in training mode tegen CPU. Zodat je onder "druk" nog steeds rustig je moves maakt en op die manier dus meer controle krijgt. Dan beginnen met trials (normal), en kijken hoe ver je daar komt.Sagat schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:00:
[...]
Daarover gesproken, ik heb een collega die door mij en een andere collega enthousiast gemaakt was voor sf4 en em daarom (en ook omdat hij het vroegah ook leuk vond) gekocht heeft.
Hij heeft echter ontzettend moeite om online aan te sluiten, zelfs de sf4 noobs nemen hem grandious te grazen.
Was de snelste manier om zo iemand bij te scholen? Ik denk zelf toch echt beginnen op sp very easy en door te groeien naar medium. Daarna kan je mijn inziens verder gaan leren online. Maar ondertussen heb je dan gewoon je special moves en het blokken onder de knie, en misschien nog belangrijker een beetje kennis over wat zowel je eigen als andere chars kunnen.
Wat ook handig is om de talloze youtube filmpjes te bekijken. En te zien hoe anderen spelen. Nadeel daarvan is wel dat het dan lijkt alsof het heel simpel is, terwijl de combo's best wel veel oefening kosten.
En hij kan natuurlijk tegen jou oefenen. En jij kunt hem tips geven zonder dat ie steeds een pak slaag krijgt, wat soms demotiverend werkt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je kunt zonder te moeten wachten op matches, lag-free, single player doorspelen, trial modes doen of gewoon free training waar je zelfs de moves van je tegenstander kunt opnemen en afspelen. Ideaal om bv anti-hadouken strategie te ontwikkelen.
Als ik er vanuit ga dat ie al een character gekozen heeft:
In ieder geval om te beginnen de eerste paar normal trials doen zodat ie de basis moves onder de knie heeft.
Vervolgens zou ik single player op normal of lager een aantal keer door gaan spelen zodat ie ook die basis moves onder druk kan uitvoeren. Tevens leert ie op deze manier de moves van de overige characters.
Dan zou ik me gaan focussen op combo's, dus de rest van de normal trials gaan spelen.
Als ie de combo's ook onder de knie heeft zou ie bijvoorbeeld single player kunnen gaan spelen met request player match of ranked match of championship match aan. Heeft ie dit gedaan zou ik arcade mode links laten liggen en volledig online gaan. Gewoon iedere keer voordat je begint met spelen de normal trials allemaal doorlopen om je op te warmen en voor oefening.
Wat ie ook kan doen naast wat ik hierboven zeg.. Laat hem wat tweakers toevoegen aan zn friends list en tegen ons spelen.
Ik denk dat de meeste van ons wel bereid zijn hem wat tips te geven.
[ Voor 7% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 19-05-2009 13:27 ]
zal als ik thuis ben eens even kijken thnx
Ik heb zelf heb getracht een ultra/super te laten doen toen we even online vs speelden (hij was ruy), maar toen ie voor de 3e keer aan het springen was zakte de moed me een beetje in de schoenen.
Misschien is een keertje fysiek met em afspreken, dat is toch wat makkelijker dan alleen voice chat (die eerst nog niet eens werkte ook)
10 second ninja DONE
Rufus is zooooo moeilijk zonder stick
En heb gewoon moeite met shrimp zijn vega. ... ik wiff alles bij hem, zelfs Messiah kick gaat over Vega heen
Maar gaat iig stukken beter als in het begin. Bedenkend dat ik het laatst SSF2T heb gespeeld
Wat ik in het begin deed was elke keer challenge 3 en 4 normal doorlopen voordat ik begon met online play. Nu doe ik ze allemaal in 1 keer maar in het begin echt niet. Dat scheelt wel als je die 100% offline kan doen iig.
[ Voor 22% gewijzigd door Muppet op 19-05-2009 14:34 ]
Yike, hij is een goede sparring partner, ik had het na 3 online ass whoopings al gehad
Ik warm zelf meestal op dmv van wat potjes ranked of free te spelen.
Oh and in other news.
Waren er nou nog tweakers geweest naar het boeren 'stríet fieter' festijn geweest van afgelopen zondag?
Heb er niks meer over gehoord.
* Sagat chants *filmpjes filmpjes*
10 second ninja DONE
Oefenen tegen andere mensen is inderdaad de beste manier om beter te worden. De offline modes kun je gebruiken om de basis onder de knie te krijgen en om te experimenteren.
Ik heb trouwens weer een rare "glitch" ontdekt:

http://img5.imageshack.us/img5/7326/winsy.jpg
lol
Bij de medaille staat natuurlijk online wins.
10 second ninja DONE
[ Voor 86% gewijzigd door Muppet op 20-05-2009 15:17 ]
Zucht ik had wel laatst error met saven en daardoor mijn save corrupt.... lekker dan... moet alle characters,kleuren etc weer halen.
Gelukkig bewaart hij online stats ook echt online.
Is het niet zo dat de wins alleen ranked (incl championship) wedstrijden zijn. De medailles krijg je ook voor player matches. Dan zou het wel mogelijk zijn, wel toeval dat het zo dicht bij elkaar ligt...Aryawn schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:45:
Ik heb trouwens weer een rare "glitch" ontdekt:
Know Thyself
Wow, dat is klote. Kleuren en taunts unlocken is echt tergend saai.Zucht ik had wel laatst error met saven en daardoor mijn save corrupt.... lekker dan... moet alle characters,kleuren etc weer halen.
Het was even zoeken naar deze post, maar ik heb een beetje hetzelfde probleem......nou ja, ipv van 5 helemaal 2 tourneys gewonnen en in G3 (Oh en Firlian kent combo's n shit Sagat = educated button masherfirlian schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:44:
Zo... Net 5 G2 champs gewonnen achter elkaar, dus 100% win rate... nog iets van 80 te gaan voordat ik in G1 zit.
Maarreuh dat betekent dus dat afhankelijk van wie je verslaat je meer punten binnenharkt? Wellicht dat ik dan ooit wel G2-er word.
10 second ninja DONE
Oplossing voor het win probleem is een character kiezen waar je wat minder goed mee bent. Dat is voor mij elk character behalve Bison
Zegt degene die mij met elke char heeft verslagen, wat weer wat zegt over mijn uberl33t3 skillzfirlian schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:48:
Ik dacht dat het aantal punten die je in een Final krijgt altijd hetzelfde waren, maar ik let er meestal ook niet zo op...
Oplossing voor het win probleem is een character kiezen waar je wat minder goed mee bent. Dat is voor mij elk character behalve Bison
Man wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan de dpad van de standaard controller. Echt als ik m'n dag niet heb, dan kan ik gewoon helemaal niks met dat ding -_-
Maar ben wel voor de 2e keer champion geworden

Ja leuk is dat he, ook ik heb mogen ervaren hoe het is om door Dan geowned te worden. Heck toen we een keer offline samen speelden heeft hij zelfs voor mij de freaking taunt achievement 'gehaald'.Oguz286 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:42:
[...]
Zegt degene die mij met elke char heeft verslagen, wat weer wat zegt over mijn uberl33t3 skillz![]()
Maar........, ik speelde gisteren dus even online met diezelfde sf buddy (na mijn 2 tourney in a row victory streak) en ik heb helemaal 3 matches van de 9 gewonnen, 1 vs guile waar hij absoluut niet goed mee is (ongelovelijk het was nog spannend ook, speelde zelf met Rog

En dude, nog steeds controller?! o_O
Ik heb trouwens nog steeds de alts niet gekocht......ik speel bijna alleen maar sf4, maar toch vind ik het zonde van de ms points om dlc te kopen. Zie sig voor wat ik liever met de punten zou dan........then again speel alleen sf4 en heb ook nog zat andere arcade games, dilemma aargh!
Btw gaan er nog mensen van hier naar het sf4 tourney in Rotterdam? Ik denk dat ik zelf wel mee ga doen en de prijzenpot ga sponseren (en wellicht kijken hoever die buddy van me komt
10 second ninja DONE
Lol, dus kijken of je met elk char een tourney kan winnen.....? Ik geef toe dat maakt het iig minder saai. Heh maar ik denk toch dat ik voor nu maar boring Sags blijf grinden en voor mijn variatie probeer storied reputation te halen. Hoewel de ai het tot nu toe erg leuk vind om mijn arme Ken zwaar inelkaar te beukenfirlian schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:48:
10 second ninja DONE
Ik speelde laatst in player mode tegen iemand die erg goed was met akuma. Zelf speel ik het meest met Dhalsim, maar tegenwoordig ook wat vaker met Akuma. Vooral voor de afwisseling. Dhalsim is heel verdedigend, terwijl je met akuma juist lekker aggresief kan spelen. Maargoed, ik speelde dus tegen die dude, en ik werd behoorlijk van het scherm geveegd met Dhalsim en Akuma. Maar toen ik Guile nam had ik eeneens gewonnenSagat schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 09:26:
[...]
Lol, dus kijken of je met elk char een tourney kan winnen.....? Ik geef toe dat maakt het iig minder saai. Heh maar ik denk toch dat ik voor nu maar boring Sags blijf grinden en voor mijn variatie probeer storied reputation te halen. Hoewel de ai het tot nu toe erg leuk vind om mijn arme Ken zwaar inelkaar te beuken.
Ik dacht vervolgens laat ik dat eens in een tournooi uitpoberen, maar dat werkte dan weer voor geen ene meter
Ik wil trouwens binnenkort wel een Potje tegen Firlian spelen. Lijkt me een goede oefening. Sinds ik in G2 zit is m'n win percentage behoorlijk gedropt
Hallo met Tim
Wat is je xbox live naam? Of je mag mij ook addenPkunk schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 10:35:
[...]
Ik wil trouwens binnenkort wel een Potje tegen Firlian spelen. Lijkt me een goede oefening. Sinds ik in G2 zit is m'n win percentage behoorlijk gedropt
Had ik al eens gedaan. M'n xbox naam is "Timmie kun"firlian schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:39:
[...]
Wat is je xbox live naam? Of je mag mij ook adden
Hallo met Tim
http://www.youtube.com/wa...hUPRNIvzE&feature=related
Leuk filmpje ^^
Veel combo's zijn natuurlijk nutteloos om te doen door de damage scaling..
Maar als iemand ze gebruikt online dan denk ik toch dat je even iets hebt van wow..
Of ja, dat heb ik toch
Ik heb ook maar even de MvC2 demo gedownload, maar die kun je alleen met z'n tweeën spelen. Gay.
Kom ik met m'n 4000GP

[ Voor 82% gewijzigd door Slashdotter op 24-05-2009 13:08 ]
Ik begon me al te vervelen met Ken en Ryu, dit is wel interessant om er wat uitdaging in te houden.PietjeP89 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 02:31:
Even tussendoor..
http://www.youtube.com/wa...hUPRNIvzE&feature=related
Leuk filmpje ^^
Veel combo's zijn natuurlijk nutteloos om te doen door de damage scaling..
Maar als iemand ze gebruikt online dan denk ik toch dat je even iets hebt van wow..
En tijdens een battle kom ik nooit veel verder dan m'n super balkjes spenderen aan een extra hit bij m'n hadouken, shoryuken of hurricane kick.
Ik vraag me trouwens af vanaf welk grade niveau je dit soort combo's vooribij ziet komen. Ik zit momenteel in G2-D met 4000 grade points en veel verder dan na een kleine shoryuken om iemand uit de lucht te meppen en dan een ultra hadouken erachteraan komen de meesten niet.
Zijn hier nog G1ers die kunnen bevestigen dat er veel moeilijkere combo's worden gebruikt op dat niveau?
zit nu toch al aan 5100GP
[ Voor 12% gewijzigd door pina op 24-05-2009 13:24 ]
ik heb toch al een paar mooie spelers tegengekomen. Je merkt nu ook dat de echte combofreaks een trapje hoger staan en uiteindelijk verschuift het altijd. In het begin, toen ik net 2000GP had, verloor ik keiveel matchen, maar na enkele weken schuiven die G3's op naar G2 en verschuift de skill ook mee. Nu win ik keigemakkelijk tegen 2000GP'ers, terwijl ik enkele weken geleden er veel moeite mee had. En ik heb niet het gevoel dat ik echt zoveel ben verbeterd.Slashdotter schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:18:
[...]
Ik begon me al te vervelen met Ken en Ryu, dit is wel interessant om er wat uitdaging in te houden.
En tijdens een battle kom ik nooit veel verder dan m'n super balkjes spenderen aan een extra hit bij m'n hadouken, shoryuken of hurricane kick.
Ik vraag me trouwens af vanaf welk grade niveau je dit soort combo's vooribij ziet komen. Ik zit momenteel in G2-D met 4000 grade points en veel verder dan na een kleine shoryuken om iemand uit de lucht te meppen en dan een ultra hadouken erachteraan komen de meesten niet.
Zijn hier nog G1ers die kunnen bevestigen dat er veel moeilijkere combo's worden gebruikt op dat niveau?
Nee, ik zit ook rond de 4000. 61000 is de hoogste CP score die ik heb gehaald.Slashdotter schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:07:
Jij hebt 61000 GP??? Damn...![]()
Kom ik met m'n 4000GP
Als ik iemand tegenkom die net boven de 2000 GP zit, zijn er twee dingen mogelijk:In het begin, toen ik net 2000GP had, verloor ik keiveel matchen, maar na enkele weken schuiven die G3's op naar G2 en verschuift de skill ook mee. Nu win ik keigemakkelijk tegen 2000GP'ers, terwijl ik enkele weken geleden er veel moeite mee had.
- het is iemand die niet vaak Championship Mode doet
- het is iemand die niet goed is en die er eeuwenlang over heeft gedaan om uit G3 te komen
Ik ga vaak uit van het tweede. Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar vaak is het helaas wel de waarheid.
[ Voor 53% gewijzigd door Aryawn op 24-05-2009 13:39 ]
Die minder damage doet dan als ik alleen hp => fierce shoryuken doe

Inderdaad, de spelers waar hij het in het begin zo moeilijk tegen had zijn allang uit de G2.Aryawn schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Als ik iemand tegenkom die net boven de 2000 GP zit, zijn er twee dingen mogelijk:
- het is iemand die niet vaak Championship Mode doet
- het is iemand die niet goed is en die er eeuwenlang over heeft gedaan om uit G3 te komen
Ik ga vaak uit van het tweede. Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar vaak is het helaas wel de waarheid.
Die vliegen er namelijk doorheen.
Als je lang genoeg wacht krijg je allemaal G3 spelers ranks binnen en wordt G2 steeds makkelijker.
G1 zal voor mij wel een tijdje duren, maar vanaf de G1 kan je toch ook GP verliezen las ik. Dus als je niet goed genoeg bent, kom je nooit verder.
Ik vond het wel mee vallen andersfirlian schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:48:
Spelen er trouwens nog mensen gewone ranked matches? Ik vind veel minder games daar dan in championship mode.. Zit nu 1600bp en 3000gp het verschil merk je toch wel
[ Voor 22% gewijzigd door Pkunk op 24-05-2009 16:13 ]
Hallo met Tim
Ik merk het ook (op XBL in ieder geval).Pkunk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:10:
[...]
Ik vond het wel mee vallen anders
Spelen er trouwens nog mensen gewone ranked matches? Ik vind veel minder games daar dan in championship mode.. Zit nu 1600bp en 3000gp het verschil merk je toch wel
Heb nu trouwens de fightpad voor de 360, hij's fijn. Kan nu consequent FA dash cancels doen. Zeer bevredigend om met Ryu shoruyken -> FADC -> ultra te doen
Als er trouwens nog mensen zijn die een potje tegen een Ryu of Cammy (of Dhalsim zo af en toe) willen spelen op XBL, voeg IsaCorsisa dan toe
[ Voor 12% gewijzigd door Down op 24-05-2009 21:14 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Dit topic is gesloten.