Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:07:
Wat doen jullie trouwens tegen de Ultra's van Akuma?
Geen "grote" moves doen zoals cr. hk en afhankelijk van de chars zijn sommige specials ook gevaarlijk wanneer ze worden geblokt. EVerder oppassen bij het ontwijken van vuurballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Als het zo'n random Ultra is vanaf de andere kant van het scherm, gooi ik meestal een vuurbal. Dat is de grootste spuug in het gezicht.
"YEAHHH, ULTRAAAA. Oh, shit."
Anders springen.

Ik kon in het begin ook niet zo goed omgaan met verliezen. Wanneer ik een keer een ranked match op lullige wijzige verloor, zat ik daarna nog tien minuten te mokken. Nu vind ik het nog steeds frustrerend als ik nipt verlies, maar ik probeer me er zo snel mogelijk overheen te zetten. Dan ga ik even een slok water nemen of iets dergelijks.

Overigens is het niveau in G2 nu erg wisselvallig. Af en toe kom je een gewaagde tegenstander tegen, maar andere keren zit ik me oprecht af te vragen hoe sommige mensen in hemelsnaam tot de halve finales zijn doorgedrongen.
Je moet je in ieder geval nooit laten intimideren door het puntenaantal van je tegenstander. Als je bij voorbaat al denkt dat je niet kunt winnen, doe je jezelf tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:34:
[...]

Geen "grote" moves doen zoals cr. hk en afhankelijk van de chars zijn sommige specials ook gevaarlijk wanneer ze worden geblokt. EVerder oppassen bij het ontwijken van vuurballen.
De utlra van akuma heeft echt alleen maar zin als ie gecombo word, anders idd springen.
Laatst weer een paar keer 'gepakt' toen mijn tegenstande me 'tick trapte into ultra'nice.

btw ik weet niet wie de tip gaf over de darksyde phil filmkes, maar damn dat was echt een uurtje dikke lol. Alleen zijn accent al :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Sagat schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:06:
[...]

De utlra van akuma heeft echt alleen maar zin als ie gecombo word, anders idd springen.
Laatst weer een paar keer 'gepakt' toen mijn tegenstande me 'tick trapte into ultra'nice.

btw ik weet niet wie de tip gaf over de darksyde phil filmkes, maar damn dat was echt een uurtje dikke lol. Alleen zijn accent al :D
Ja hehe... Ik mag graag naar hem luisteren al moet je natuurlijk wel het meeste wat ie zegt met een korrel zout nemen. De meeste filmpjes van hem heb ik ook al wel gezien. Heb m toevallig van de week een bericht over live gestuurd om te vragen naar een Vega madness videoreeks. Zal mij benieuwen A. of ik antwoord krijg en B. voor wat voor dingen ik allemaal uitgemaakt wordt omdat ik met Vega speel.

Ik heb 1 of 2 matches gezien waarin hij met Vega speelt en zijn advies was: Don't pick Vega, cause he is rubbish. Op zich is het natuurlijk wel zo dat Vega slechte AA heeft, bugged is en hij geen countermoves heeft waardoor het lastig is om uit een hoek te komen maar ik heb intussen wel G2-D met hem bereikt. :)

Overigens staat 1 van mijn finale replays nu op live als het goed is. Ik had er eerst eentje met Ken tegen Sagat en nu heb ik er een van Vega tegen Balrog. Balrog is op zich wel een slechte matchup tegen Vega. Ik moet echt bij m uit de buurt blijven. 2e ronde ging een beetje beroerd omdat ik mn moves er niet goed uitkreeg maar de 1e en 3e ronde gingen wel ok :). Je kunt replays van je vrienden gemakkelijk bekijken door vanuit het hoofdmenu naar player data te gaan en dan naar leaderboards. Daar kun je dmv je triggers en shoulderbuttons de lijst filteren op new replays en alleen friends.

[ Voor 20% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 07-05-2009 13:29 ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Hoeveel GP moet je eigenlijk hebben voor je een replay op kan slaan ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

ligt aan je CP niet aan je GP :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
On_E schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:42:
Hoeveel GP moet je eigenlijk hebben voor je een replay op kan slaan ?
Gaat niet om GP maar om CP (Championship Points) de punten die je verkrijgt door mensen in een tournament te verslaan. Bij een win wordt het aantal GP van je tegenstander bij je CP opgeteld. Uiteindelijk als je de finale haalt krijg je er nog een zooi bij.. Geen idee waar die vandaan komen. Misschien wel het totale aantal CP in dat tournament ofzo. Dan kom je uiteindelijk op een X getal uit. Behoor je met dat getal tot de 5000 beste van die dag mag je je replay uploaden. Zoiets volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shrimp Tabasco schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:58:
[...]

Gaat niet om GP maar om CP (Championship Points) de punten die je verkrijgt door mensen in een tournament te verslaan. Bij een win wordt het aantal GP van je tegenstander bij je CP opgeteld. Uiteindelijk als je de finale haalt krijg je er nog een zooi bij.. Geen idee waar die vandaan komen. Misschien wel het totale aantal CP in dat tournament ofzo. Dan kom je uiteindelijk op een X getal uit. Behoor je met dat getal tot de 5000 beste van die dag mag je je replay uploaden. Zoiets volgens mij.
Lekker omslachtig dus, jammer.

Snap niet waarom je niet gewoon altijd je replay kunt opslaan, misschien dan niet om te delen, maar dan kun je zelf nog eens terug kijken wat je evt. fout deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
De hoeveelheid CP die je verkrijgt, wordt als volgt berekend:
- in de eerste match: alleen de hoeveelheid GP van de tegenstander
- in alle volgende matches en de finale: het totaal van CP + GP van je tegenstander

Je kunt ook maar één replay van jezelf uploaden. Om die te vervangen, moet je je oude CP score verbeteren. Zal bij mij dus niet zo gauw lukken, ik moet nu over de 53000 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Shrimp Tabasco schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:20:
[...]

Ik heb 1 of 2 matches gezien waarin hij met Vega speelt en zijn advies was: Don't pick Vega, cause he is rubbish. Op zich is het natuurlijk wel zo dat Vega slechte AA heeft, bugged is en hij geen countermoves heeft waardoor het lastig is om uit een hoek te komen maar ik heb intussen wel G2-D met hem bereikt. :)
Vega's grootste minpunten zijn het missen van een betrouwbare anti air en zijn gigantische high risk- low reward special moves.

wanneer de izuna drop iets minder strict getimed hoeft te worden, de rollen iets sneller beginnen en zijn normale wall dives iets minder recovery tijd nodig hebben... dan stijgt vega al in de tiers..

Mocht hij dan ook nog een goede anti-air krijgen komt hij erg hoog in de lijst, ik vind dit dan ook niet echt nodig, maar het zou wel prettig zijn voor alle vega spelers =].

[ Voor 30% gewijzigd door Emersion op 07-05-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:01:
[...]

Lekker omslachtig dus, jammer.

Snap niet waarom je niet gewoon altijd je replay kunt opslaan, misschien dan niet om te delen, maar dan kun je zelf nog eens terug kijken wat je evt. fout deed.
Inderdaad. De replay features met zoveel fanfare aankondigen terzijl er zo weinig mensen zijn die er effectief gebruik van kunnen maken. Je eigen replays altijd lokaal kunnen opslaan kan toch niet zo lastig zijn?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
dat replay systeem is idd het domste replay systeem wat ik ooit in een game gezien heb.... tenminste wat zo in mij opkomt.

Zelfs doa4 wat geloof ik begin 2006 uit is gekomen springt met online mogelijkheden en replay opties mijlenver boven SF4 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Emersion schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:20:
dat replay systeem is idd het domste replay systeem wat ik ooit in een game gezien heb.... tenminste wat zo in mij opkomt.

Zelfs doa4 wat geloof ik begin 2006 uit is gekomen springt met online mogelijkheden en replay opties mijlenver boven SF4 uit.
Inderdaad, ze hebben ook een beter lobby systeem gemaakt. Je kunt gewoon met meerdere spelers in een lobby zitten en de match als spectator bekijken. De winnaar blijft vechten en de volgende uit de lobby is aan de beurt.

Vreemd dat dat niet in SFIV zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hopelijk dan wel fatsoenlijke online features voor SF4 op de PC. Als die ooit nog uitkomt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Wat ik wel opvallend vond, er werd gezegd dat de pc versie, de definitieve & beste versie van sf4 moet worden.
Ik heb niks tegen pc gaming, en heb zelfs meerdere malen hier ook verkondigd dat (mist je over een goed joypad/stick beschikt maar dat geld net zo hard voor de 360 versie) sf4 mijn inziens goed kan op pc, maar de beste versie?! Ik wacht met spanning af.

Denk dat de systeem eisen ook niet mals zullen worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Its all about the money. Je zult zien dat er binnen een relatief korte tijd een tweede versie van SFIV wordt aangekondigd met een paar extra chars en al die dingen die ze er nu niet in hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Je bedoeld net zoals met sf2 ce, sft2 the new warriors, en dan uiteindelijk errr hyper fighting :?
En toen sf alpha 1,2,3 en sf3...second strike, third wind?
en darkstalkers, en de x-men games, en en en?

Dat zou capcom toch niet doen?

Het irritante is dat ik normaliter wel een versie zou kunnen skippen, maar ik ben zo hooked aan mijn online tournooitjes dat ik gvd die update nog zou willen kopen ook :X :(
Want als wanner ze het doen, dan loopt deel 1 online natuurlijk leeg.

Het enige voordeel is dat al mijn voorbeelden uit de tijd van voor dlc zijn. En ik moet toegeven, het had me ook niets verbaasd als de CE update betaald geweest was.

* Sagat is er nog steeds niet uit of ie de extra costumes nog wil.......ik vind Rog alt costume echt leuk en natuurlijk de ladies O+

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 07-05-2009 17:50 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat ik nog heel veel heb te leren. Vandaag kwam ik plots op het idee om fp shoryu spammende Ken's het leven flink lastiger te maken. Blokken en daarna Ultra, succes gegarandeerd :+ Net zat in in een wedstrijd met "sosij man" (zo schrijf je het volgens mij) en hij had Chun Li gekozen. Laatste ronde zag ik dat hij jumpte en al een punch had gedaan voordat Chun Li nog maar op de helft van haar sprong zat... Ultra time! :+ Dat overleefde ze niet :P

@Sagat: Omg the ladies...OMG. Nee echt dat is gewoon cheaten! Hoe kan je nou van me verwachten dat ik me kan concentreren als ik tegen Chun Li in haar roze alt. outfit of Sakura met haar alt. outfit moet vechten? :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 07-05-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Daigo Parry Revisited

Off topic, maar... :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Kajun op 07-05-2009 22:08 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps, dit moest een edit van m'n vorige post zijn... :>

OMG, ik hou echt van de ultra van Akuma!!! Ik heb net een bison ingemaakt die het leuk vond om steeds headstomps met followups te doen...recht in mijn ultra! :D Net tegen een blanka gespeeld die me tot 0 hp sloeg, dus nog 1 klap en ik verlies. Sprong hij naar achteren...recht in mijn ultra! :D En tegen een Ken die zijn Shinryuken deed... nou de rest snap je wel denk ik :P Ik heb net iets van 10 mensen verslagen met een ultra :P

[ Voor 46% gewijzigd door Oguz286 op 07-05-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vind die ultra iig lame van Akuma :P 60% man :s doe is ff normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja, Akuma, Ken, Ryu en Gouken, ik HAAT ze allemaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Lol, weet je hoe leuk het is om akuma's de indruk te geven dat je in hun val gaat trappen en dan op het laatste moment in de lucht een ex tatsumaki doet. Zelfde geld voor al die Sagats die wachten tot je komt springen en zo die altijd hittende ultra te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Mr.Nash schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:19:
Lol, weet je hoe leuk het is om akuma's de indruk te geven dat je in hun val gaat trappen en dan op het laatste moment in de lucht een ex tatsumaki doet. Zelfde geld voor al die Sagats die wachten tot je komt springen en zo die altijd hittende ultra te geven..
heh, je kan Sag's ultra dus counteren? Damn kan me niet herinneren dat ik dat heb meegemaakt.

@muppet
als compensatie heeft Akuma natuurlijk geen stamina. Je word dus gewongen om zelf offensief te spelen en amper geraakt te worden. Echt wel respect als je dat goed kan. Ik vind Seth met al zijn moves in theorie een heel leuk char, maar ik heb online denk ik een keer van iemand gewonnen, en die was gewoon echt slecht. En ben zelf nou ook niet bepaald de meest briljante straat vechter ooit.

[ Voor 30% gewijzigd door Sagat op 08-05-2009 10:00 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Filmpje doet het niet ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Goede seth spelers zijn verdomd gevaarlijk, doen je spontaan flashbacks krijgen naar de singleplayer Seth baas :p. Moeilijk onder de knie te krijgen echter.

Zelf zie ik het meeste af tegen Vega. Ik slaag er niet in om zijn move te ontwijken waarbij hij dwars door je heen vliegt met zijn claw. Mijn enige ietwat succesvolle taktiek is om die claws zo snel mogelijk uit zijn handen te slaan :|.
Bison heeft me ook een tijd problemen bezorgd. Ik doe bijna altijd instinctief een low block wanneer ik voor Bison staat en had lange tijd niet door dat ik rechtstaand moest blocken om die aanval waarbij hij op je hoofd springt te weren.
Nog een geluk dat ik bij deze twee nog wat tegen mijn verlies kan :p. Verliezen van Akuma bijvoorbeeld terwijl je 60% hp voorstond....tja....de buren zullen het gehoord hebben :$

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 08-05-2009 10:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dit weekend waarschijnlijk weer ff lekker met El-Fuerte klooien! Flying GIGA BUSTER! Ookal denk ik dat ik Sagat ook erg leuk vind. Helaas is hij het sterkste van iedereen, vind het toch altijd leuk om als underdog te winnen enzo.

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 08-05-2009 10:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Nee, je blijft dan net boven z'n ultra zweven waardoor je achter hem neer komt en hem kunt afstraffen. Vaak genoeg meegemaakt..

En nu je het over El Fuerte hebt. Gister heb ik voor het eerst een dubbele perfect uitgedeeld in SFIV, het was ook een el fuerte met 30xx gp ;o..

[ Voor 37% gewijzigd door Mr.Nash op 08-05-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Boeboe schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:14:
Verliezen van Akuma bijvoorbeeld terwijl je 60% hp voorstond....tja....de buren zullen het gehoord hebben :$
Gek is dat, ik heb het zelf ook, kan echt pislink worden door dit spel, en dat terwijl ik in het dagelijks leven echt nooit echt kwaad word. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb je het tegen mij? Zo ja, De ultra van Fuerte is idd vrij moeilijk goed te landen maar het is zeker wel mogelijk vooral in combo of goed timen met wanneer iemand land. Mijn favoriet is de walljump met een HP > LK > Charge en dan die ultra/super doen. Werken meestal wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:19:
LOL, ik weet wat je bedoelt. Ik vind het altijd zo'n grappig gezicht als een Sagat maar een beetje in een hoek gaat zitten en spastisch op en neer beweegt, in de hoop dat de tegenstander naar hem toespringt. Elke drol heeft dan door dat hij zijn Ultra zit te bufferen.

Over belachelijke Ultra's gesproken, die van Blanka mag er ook wel zijn. Ruim 2/3 damage op characters met gemiddelde stamina (Ryu, Ken, Guile, etc), bijna 3/4 op alles wat zwakker is. En dan ook nog die chip damage die gelijkwaardig is aan een EX Tiger Shot van Sagat. Donder op.

En een klacht van mij persoonlijk: Blanka's Ultra is op geen enkele wijze te counteren met die van Chun. Net geprobeerd in Training Mode, Ultra op verschillende momenten ingezet, het kan niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Aryawn op 08-05-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Aryawn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:09:
[...]
En een klacht van mij persoonlijk: Blanka's Ultra is op geen enkele wijze te counteren met die van Chun. Net geprobeerd in Training Mode, Ultra op verschillende momenten ingezet, het kan niet.
Probeer m eens te airthrowen.. ;)
Boeboe schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:14:

Zelf zie ik het meeste af tegen Vega. Ik slaag er niet in om zijn move te ontwijken waarbij hij dwars door je heen vliegt met zijn claw. Mijn enige ietwat succesvolle taktiek is om die claws zo snel mogelijk uit zijn handen te slaan :|.
Ik neem aan dat je de EX Sky High Claw bedoelt? Ook zonder Claw kan Vega gewoon deze move doen hoor. En hij gaat dan ook gewoon weer door je heen. Gewoon blocken.

[ Voor 25% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 08-05-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MrVegeta schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:15:
Dit weekend waarschijnlijk weer ff lekker met El-Fuerte klooien! Flying GIGA BUSTER! Ookal denk ik dat ik Sagat ook erg leuk vind. Helaas is hij het sterkste van iedereen, vind het toch altijd leuk om als underdog te winnen enzo.
Ik moet toegeven dat dit ook wel een beetje aan me knaagt. Aan de andere kant het is niet alsof ik onverslaanbaar ben (verre van) en het is gewoon lastig om een ander char helemaal van buiten te leren.

Bij player matches doe ik ook meestal wel een beetje varieren, maar 'om het echie' in ranked tourneys alleen de big baldie.

Ik vond dat trouwens wel heel leuk en slim van hd remix. Door de win met every character achievement moest je gewoon switchen (en je tegenstanders dus ook :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

OMX2000

By any means necessary...

Trouwens zet mij bij de Xbox 360-ers. Tag: S dot One

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer 3 mensen verslagen met een ultra :D En nu snap ik waarom sommigen Vega (claw) zo slecht vinden. Ik heb er net een verslagen met een ultra en super in dezelfde ronde! De recovery van sommige moves zijn belachelijk en daar maak ik dankbaar gebruik van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Aryawn schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:09:
Over belachelijke Ultra's gesproken, die van Blanka mag er ook wel zijn. Ruim 2/3 damage op characters met gemiddelde stamina (Ryu, Ken, Guile, etc), bijna 3/4 op alles wat zwakker is. En dan ook nog die chip damage die gelijkwaardig is aan een EX Tiger Shot van Sagat. Donder op.
Daar staat tegenover dat Blanka eigenlijk geen setup heeft om zijn Ultra te raken. Het is in principe alleen effectief als een wakeup; ik denk dat goede spelers zich voor de rest niet laten verrassen door die ultra. Ryu's ultra is min of meer de tegenpool: relatief weinig damage, maar veel mogelijkheden om de Ultra te laten connecten.

Ik moet wel toegeven dat ik het blokken van Blanka's ultra regelmatig verkloot. Om één of andere reden blok ik vaak down-back met stick, i.p.v. back, als het op reactie moet gebeuren (geldt ook voor reacties op onverwachte jump-ins).

Tot nu ben ik niet veel Seths tegenkomen, maar de meeste die ik zag waren wel goed met hem. De #1 replay op PSN is ook van een Seth player, K-Dash. Best insane hoe die alles combo'ed.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Kajun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:38:
[...]

Daar staat tegenover dat Blanka eigenlijk geen setup heeft om zijn Ultra te raken. Het is in principe alleen effectief als een wakeup; ik denk dat goede spelers zich voor de rest niet laten verrassen door die ultra. Ryu's ultra is min of meer de tegenpool: relatief weinig damage, maar veel mogelijkheden om de Ultra te laten connecten.

Ik moet wel toegeven dat ik het blokken van Blanka's ultra regelmatig verkloot. Om één of andere reden blok ik vaak down-back met stick, i.p.v. back, als het op reactie moet gebeuren (geldt ook voor reacties op onverwachte jump-ins).

Tot nu ben ik niet veel Seths tegenkomen, maar de meeste die ik zag waren wel goed met hem. De #1 replay op PSN is ook van een Seth player, K-Dash. Best insane hoe die alles combo'ed.
Als je erop traint kan je eerst staand blocken, en vervolgens naar voren jumpen. Dan jump je over zijn ultra heen en bespaar je jezelf een hoop chip damage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
XthinkZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:44:
Als je erop traint kan je eerst staand blocken, en vervolgens naar voren jumpen. Dan jump je over zijn ultra heen en bespaar je jezelf een hoop chip damage ;).
Dat hangt van de situatie af. Als je weinig leven over hebt, wil je zoveel mogelijk chipdamage vermijden. Echter, als je het kan hebben, en je een ultra/super ter beschikking hebt, dan kun je beter blokken en counteren met je ultra/super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Kajun schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:50:
[...]

Dat hangt van de situatie af. Als je weinig leven over hebt, wil je zoveel mogelijk chipdamage vermijden. Echter, als je het kan hebben, en je een ultra/super ter beschikking hebt, dan kun je beter blokken en counteren met je ultra/super.
Als je nog beter oefent, kan je over zijn ultra heen springen, van achteren naar hem toe dashen en dan je ultra erop loslaten :P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
XthinkZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:02:
[...]

Als je nog beter oefent, kan je over zijn ultra heen springen, van achteren naar hem toe dashen en dan je ultra erop loslaten :P,
Hangt dat niet van de char/ultra af?

Ryu kan net zo goed een SRK=>FADC=>Ultra doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Hebben jullie op de PS3 moeite met het vinden van matches?
Ik was rond 20.00 vanavond online en ik merk dat ik via Championship Mode - Quick Match echt bijna niets vindt. Of het zijn tegenstanders met een slechte connectie, of er wordt niets gevonden.
En eigenlijk idem voor wat betreft Ranked Matches en Player Matches.

Ik vind het jammer dat je niet de keuze hebt 'Just Play', waarbij het niet uitmaakt of je nu Ranked, Player of Championship matches wilt spelen: je wilt gewoon spelen....
Enige wat me wel boeit is dat het geen lag-match wordt... maar of ik nu wel of geen punten krijg, zal me eigenlijk worst wezen...

Herkent en deelt iemand mijn frustratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eduardtee schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 02:12:
Hebben jullie op de PS3 moeite met het vinden van matches?
Ik was rond 20.00 vanavond online en ik merk dat ik via Championship Mode - Quick Match echt bijna niets vindt. Of het zijn tegenstanders met een slechte connectie, of er wordt niets gevonden.
En eigenlijk idem voor wat betreft Ranked Matches en Player Matches.

Ik vind het jammer dat je niet de keuze hebt 'Just Play', waarbij het niet uitmaakt of je nu Ranked, Player of Championship matches wilt spelen: je wilt gewoon spelen....
Enige wat me wel boeit is dat het geen lag-match wordt... maar of ik nu wel of geen punten krijg, zal me eigenlijk worst wezen...

Herkent en deelt iemand mijn frustratie?
Komt idd vaak voor. Of dan zie je eindelijk na 5 minuten iemand met geel/groene connectie, dan krijg je unable to play en dan kan je weer opnieuw zoeken..... Wat helpt is GOTters te adden :P Die hebben altijd(?) een groene connectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb even wat mensen geadd voor de Xbox: Sagat, Boeboe en Firlian. Dus als jullie ene Timmie kun zien dan ben ik dat :p
Want ik merk dat ik nog best wat tips/oefening kan gebruiken ;) Wat ging het eeneens slecht gisteren zeg. Met Dhalsim en Ken bakte ik er geen zak meer van. Alles mislukte, ultra's werden teleports, shoryukens die niet meer wilden tijdens opstaan.. bweugh..
Sowiso heb ik het idee dat een hoop dingen een stuk lastiger zijn door lag. Een combo waar ik dat heel goed aan merk is met een shoto low MK, Hadoken. Die lukt me normaal altijd, maar online gaat dat nog regelmatig mis :( Meer mensen last van?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Timlog schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:26:
Sowiso heb ik het idee dat een hoop dingen een stuk lastiger zijn door lag. Een combo waar ik dat heel goed aan merk is met een shoto low MK, Hadoken. Die lukt me normaal altijd, maar online gaat dat nog regelmatig mis :( Meer mensen last van?
Merk ik wel ja. Met Sagat doe ik na een geblockte DP vaak MK -> Tiger knee. MK doe ik dat vlak voor dat hij land en dat gaat eigenlijk altijd goed. Als er wat lag is en ik doe dat krijg ik gelijk weer een DP voor m'n kiezen.

Is trouwens sinds de update Ryu's Hurricane kick veranderd. Ik kon een hard HK altijd counteren maar nu lijkt ie haast direct over te gaan een DP.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteravond G2 gehaald, maar misschien had ik beter in G3 kunnen blijven. :+
Wel een van een 3k+ Akuma gewonnen, maar dat was tot nu toe een uitzondering.

Met Rose kom ik nog wel redelijk mee, maar met mijn 2e char Viper, waar ik nog volop mee aan het leren ben, gaat het nu echt heel slecht...

En oh ja, vlak voor ik in G2 kwam moest ik voor de eerste keer sinds de Championship mode tegen een Rose vechten, terwijl ik toen met Viper bezig was, dan is het toch wel ineens handig dat je bijna kan raden wat Rose gaat doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Timlog schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:26:
Ik heb even wat mensen geadd voor de Xbox: Sagat, Boeboe en Firlian. Dus als jullie ene Timmie kun zien dan ben ik dat :p
Want ik merk dat ik nog best wat tips/oefening kan gebruiken ;) Wat ging het eeneens slecht gisteren zeg. Met Dhalsim en Ken bakte ik er geen zak meer van. Alles mislukte, ultra's werden teleports, shoryukens die niet meer wilden tijdens opstaan.. bweugh..
Ooh Dhalsim leuk, ik zal je zo even adden :) Ben alleen bang dat ik vandaag niet al te veel online zal zijn, en met moederdag zal het ook wel niet zo gewaardeerd worden als ik de hele dag online speel :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Viel me net pas op dat wanneer je geen nieuwe replay upload wanneer je de kans krijgt, je oude replay ook automatisch wordt verwijderd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Zo... Net 5 G2 champs gewonnen achter elkaar, dus 100% win rate... nog iets van 80 te gaan voordat ik in G1 zit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Eindelijk ging het weer eens wat beter. Ik merkte dat ik een stuk minder gestressed was als ik achterover ging leunen, i.p.v. als ik een klein beetje over mijn stick hang. Wake up call was dat ik naar achteren sprong i.p.v. hoog blockte, en daardoor met een pixel lengte verloor.

Al een paar weken in een flinke dip geweest, maar nu dus eindelijk weer eens wat finales gehaald in een sessie. Daar had ik niet zo'n beste winpercentage, 2/7, maar hey, I'll take it, het is beter dan vorig weekend, toen ik altijd maar in de semifinals bleef haken (=> aanslag op je zelfvertrouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Yihaaa... volgens mij beginnen steeds meer mensen door te hebben dat Blanka een pain in the ass is. Gewoon niet grappig, ik haal gewoon weinig uit tegen hem. Zelfs als je merkt dat iemand geen ervaring heeft met Blanka maakt ie nog een hele goede kans om te winnen. Hij is in mijn ogen niet balanced, dus hij is verdedigend sterk maar aanvallend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Hoera voor weekends. Heb weer eens degelijk kunnen doorspelen en ben nu eindelijk in G2-D beland :). Lijkt wel alsof Bison de trend van de week is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ja ik kwam ook al veel Bison's tegen.
In het begin had ik weinig kans, nu gaat het wel aardig, goed voor de training iig :)

Had wel een paar keer tijdens een match de melding dat XBL disconnected was en dan werd terug gestuurd naar het hoofdmenu.
Dit was vaag genoeg alleen in SF4 want ik bleef gewoon online... beetje irri.
Vast een brakke SF4 server oid.

Ik snap ook niet dat sommige 4000gp hebben en als ik bv. 4 hadoukens gooi ze alle vier raak zijn....
Ik zit nu pas op 2400 nogiets, tegen de tijd dat ik 4000 heb is SF5 er al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Redje schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:43:
Ja ik kwam ook al veel Bison's tegen.
In het begin had ik weinig kans, nu gaat het wel aardig, goed voor de training iig :)

Had wel een paar keer tijdens een match de melding dat XBL disconnected was en dan werd terug gestuurd naar het hoofdmenu.
Dit was vaag genoeg alleen in SF4 want ik bleef gewoon online... beetje irri.
Vast een brakke SF4 server oid.

Ik snap ook niet dat sommige 4000gp hebben en als ik bv. 4 hadoukens gooi ze alle vier raak zijn....
Ik zit nu pas op 2400 nogiets, tegen de tijd dat ik 4000 heb is SF5 er al :P
Ik heb het ook zo vaak dat ik tig keer achter elkaar in een tiger loop, door lag kun je niet op tijd blocken of springen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Natuurlijk, maar ik ben ook al G2-C spelers tegengekomen die er echt absoluut NIETS van bakken. Mensen die enkel vuurballen werpen en nooit de moeite doen om te blocken. Dan vraag je je echt af hoe die ooit zo hoog geraakt zijn, want het gevecht daarna kom je uit tegen iemand die 500 punten minder heeft dan jou die jou hard weet te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Je kunt geen GP punten verliezen, dus het is een nog slechtere "skill" meter dan BP was in ranked matches..... Een slechte speler die 24/7 speelt kan veel meer punten hebben dan een goede speler die ook nog moet werken of andere games speelt oid.
Uiteindelijk versloomt dit systeem de slechte spelers wel doordat ze niet vaak Champion worden.... maar toch kunnen ze alleen maar stijgen, ook al is het maar elke keer 5 puntjes voor het winnen van de eerste match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Gisteravond kwam ik nog een Ryu tegen met meer dan 8k die alleen maar c.lp spamde.
Een mooi voorbeeld van iemand die al G2-B is maar totaal geen skill heeft. Dus inderdaad, het enige dat het doet is vertragen.

Ragequitten kom ik nu gelukkig eigenlijk niet meer tegen aangezien ik niet speel met mensen met meer dan 2% dc rate. Vorige week had ik trouwens wel het toppunt. Ik heb het voor elkaar gekregen om met mijn Vega een Blanka te laten raqequitten in de semi-finale van een G-2 Championship :D.

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/6291/dsc00780i.th.jpg

Ik zal wederom de foto richting the bad losers wall of shame sturen.

[ Voor 95% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 11-05-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Damm ik snap niet hoe jullie allemaal al in g 2 zitten enz.... _/-\o_ .
Ik zit nog steeds in g3-B win wel vaak maar verlies meestal de finale. Denk dat ik te ongeduldig speel, heb ook echt een hekel aan mensen die alleen maar zitten te campen in een hoekje en wachten totdat jij komt.
Blijf gewoon maar oefenen denk ik...:)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ehmmm, wtf... gisteren kreeg ik na lange tijd weer de melding dat de vorige Championship match onjuist is geëindigd. Ik ben teruggezet van 4000 naar 3600, dus dat valt wel mee. Nou, eigenlijk niet, dat zijn al gauw vier toernooi winsten.
Shrimp Tabasco schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:02:
Gisteravond kwam ik nog een Ryu tegen met meer dan 8k die alleen maar cr.lp spamde.
Een mooi voorbeeld van iemand die al G2-B is maar totaal geen skill heeft.

Ragequitten kom ik nu gelukkig eigenlijk niet meer tegen aangezien ik niet speel met mensen met meer dan 2% dc rate.
Dat is inderdaad hoe de meeste Ryu's spelen. Cross up, low jab, low jab, low jab, low jab, low jab, low forward, Hadouken. En nog een keer. En nog een keer. Zelfs als je alles blokt. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die erin trappen, dus dan zijn die punten makkelijk verdiend.
Er zijn natuurlijk ook een heleboel goede Shoto spelers, daar niet van.

En mensen kicken met meer dan 2% DC vind ik een beetje voorbarig. Ze kunnen ook oprecht problemen met hun verbinding gehad hebben. In principe accepteer ik iedereen met < 10%. Maar dat ben ik dan weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 11-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Zelf ben ik een tijdje geleden tot 3% gestegen, ook hetzelfde verhaal als jij. Het duurde tot eergisteren om terug naar 0% te geraken :(.
Het hoogste dat ik tot nu toe ben tegengekomen online was 7%. Ik keek wel even raar, maar ik heb uiteindelijk de match gewonnen en hij disconnecte niet. Ik ga er over het algemeen dan ook gewoon van uit dat de meeste disconnect ratios simpelweg niet representatief zijn voor hun gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Aryawn schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:14:

Dat is inderdaad hoe de meeste Ryu's spelen. Cross up, low jab, low jab, low jab, low jab, low jab, low forward, Hadouken. En nog een keer. En nog een keer. Zelfs als je alles blokt. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die erin trappen, dus dan zijn die punten makkelijk verdiend.
Er zijn natuurlijk ook een heleboel goede Shoto spelers, daar niet van.

En mensen kicken met meer dan 2% DC vind ik een beetje voorbarig. Ze kunnen ook oprecht problemen met hun verbinding gehad hebben. In principe accepteer ik iedereen met < 10%. Maar dat ben ik dan weer.
Nou deze Ryu dus niet :P... Geen cross ups gezien en hij deed letterlijk alleen maar c.lp.. ook op een vol scherm afstand. Ik dacht eerst dat er misschien een knop bij m bleef hangen ofzo.

Ik kom niet veel mensen tegen met een dc rate van meer dan 2. Meestal staan ze op 0%. In het begin maakte mij het ook niet zoveel uit dat ze 3% dc rate of meer hadden. Maar daardoor wel al een aantal keer tegen de lamp gelopen helaas :(. Toen heb ik voor mezelf gewoon een grens getrokken.
Zelf heb ik gelukkig nog geen problemen gehad met rare dc's van mezelf of matches die niet goed completed waren (ff afkloppen hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Een goede Ryu die crossup niet doet ben ik nog niet tegen gekomen. Tegen een Chunli doe ik het alleen als deze geen ex meter heeft @ Aryawn ivm de ex spinning kick.

Ik heb gister weer eens gespeeld en weer een dubbele perfect uitgedeeld. Dit keer aan een Gen met 5xxx punten. HEt grappige was dat ik zelf ook een perfect ontving dus 3 perfects in 1 match lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MeagaShira schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:14:
Damm ik snap niet hoe jullie allemaal al in g 2 zitten enz.... _/-\o_ .
Ik zit nog steeds in g3-B win wel vaak maar verlies meestal de finale. Denk dat ik te ongeduldig speel, heb ook echt een hekel aan mensen die alleen maar zitten te campen in een hoekje en wachten totdat jij komt.
Blijf gewoon maar oefenen denk ik...:)
:w
Niet allemaal hoor, ik zit net zo hard in jouw schuitje. Ik heb gewoon weinig tijd om te spelen, maar ben ook gewoon maar een redelijke speler.
Idd ook veel 2e plaatsen (r1 makkelijke tegenstander r2 ook, final iemand die of wel weet wat hij(zij?) doet of opeens een ander char speelt waaraan ik dan niet kan wennen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Sagat schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:01:
[...]

:w
Niet allemaal hoor, ik zit net zo hard in jouw schuitje. Ik heb gewoon weinig tijd om te spelen, maar ben ook gewoon maar een redelijke speler.
Idd ook veel 2e plaatsen (r1 makkelijke tegenstander r2 ook, final iemand die of wel weet wat hij(zij?) doet of opeens een ander char speelt waaraan ik dan niet kan wennen)
Ben gelukkig niet de enige... :)
Heb zelf idd ook niet zoveel tijd om te spelen dus zal daar idd wel aan liggen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:20:
Ik heb gister weer eens gespeeld en weer een dubbele perfect uitgedeeld. Dit keer aan een Gen met 5xxx punten. HEt grappige was dat ik zelf ook een perfect ontving dus 3 perfects in 1 match lol..
Een paar dagen geleden had ik een toernooi gewonnen met twee keer een double perfect. Volgens mij kan dat nooit de bedoeling zijn geweest, lol.

Maar ik heb nog nooit zo erg tijdens een potje zitten billenknijpen als vanmiddag.
G2 finale, Chun v Dhalsim, derde en laatste ronde. Met nog 6 seconden op de klok had hij nog zo'n 5% over en ik een streepje meer. Ik heb echt moeten blokken en techen voor mijn leven. Hij deed Yoga Fire > teleport > fierce > throw. Gelukkig wist ik zijn throw nog nét te techen, anders was ik er geweest.

Echt ontzettend lomp dat ik de replay niet kon uploaden, omdat ik mijn oudere score niet had verbeterd.

Ik zal de komende dagen wel wat minder gaan spelen. Binnenkort weer tentamens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Kan af en toe wel giftig worden hoor online..
Bijvoorbeeld ex moves die outruled worden door normale moves.
(lees ex hurricane kick vs normale hurricane kick)
Of dat je de dubbele kick doet van Akuma en de tijd tussen de 1ste en 2e kick gewoon gegrepen word door een worp.
Laat staan de lag die in op sommige potjes tegenkom.
hebben ze een groene tot gele balk, stort de verbinding in en is mijn timing totaal van slag.
Zelfs zo erg dat mij char. moves doet die ik letterlijk een seconde geleden heb ingevoerd.
Daar gaat je surprise attack...

[ Voor 33% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 11-05-2009 13:44 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De meest frustrerende voor mij is je ultra lanceren op het moment dat de tegenstander naar je toe komt gesprongen.
Je vuurt je ultra, focus op je tegenstander die met zijn been uitgestrekt naar je gezicht in de lucht hangt.....en exact 1 frame later zit hij in blockhouding op de grond :(

offtopic:
Dj Neo Ziggy: Ponyo avatar <3

[ Voor 94% gewijzigd door boe2 op 11-05-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Boeboe schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:38:
De meest frustrerende voor mij is je ultra lanceren op het moment dat de tegenstander naar je toe komt gesprongen.
Je vuurt je ultra, focus op je tegenstander die met zijn been uitgestrekt naar je gezicht in de lucht hangt.....en exact 1 frame later zit hij in blockhouding op de grond :(
Ook vaak gehad, doe de ultra tegenswoordig maar net iets eerder om te compenseren. Soullii kan wel beamen dat de timing er aardig inzit :P
Maar goed, das natuurlijk wel tegen een mede tweakert, met lag zal het wsl vaker misgaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hoeveel punten moet je eigenlijk hebben om in g2 te kunnen komen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Redje heeft deze gepost, lijkt me vrij accuraat:
G1-E = 15000 gp

G2-A = 10000 gp
G2-B = 8800 gp
G2-C = 5000 gp
G2-D = 3000 gp
G2-E = 2000 gp

G3-A = 1000 gp
G3-B = 500 gp
G3-C = 150 gp
G3-D = 50 gp
G3-E = 0 gp

Zal het vanavond wel in de TS zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Boeboe schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:39:
Redje heeft deze gepost, lijkt me vrij accuraat:
G1-E = 15000 gp

G2-A = 10000 gp
G2-B = 8800 gp
G2-C = 5000 gp
G2-D = 3000 gp
G2-E = 2000 gp

G3-A = 1000 gp
G3-B = 500 gp
G3-C = 150 gp
G3-D = 50 gp
G3-E = 0 gp

Zal het vanavond wel in de TS zetten :)
Thnx had ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Is er ook bekend hoeveel gp je wint per gewonnen tournooi? Of is een tournooi winst in g1-e evenveel waard als g3-bottomfeeder?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Btw voor alle twijfelaars of mensen die niet 5x (of 4x als je de ce hebt) de alt costumes willen kopen @320 per pack.

Je kan nu alle alts kopen voor 1000 puntjes. (Oguz vanaaf even een akuma vs chicks in alts match? :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:34:
Btw voor alle twijfelaars of mensen die niet 5x (of 4x als je de ce hebt) de alt costumes willen kopen @320 per pack.

Je kan nu alle alts kopen voor 1000 puntjes. (Oguz vanaaf even een akuma vs chicks in alts match? :P )
Noooooooooooooooez!!! Dat is cheaten! :o :'( Naja als ik vanavond snel klaar ben met het helpen van een vriend wil ik wel even kijken hoe weerloos ik ben :+

EDIT: Ik ben nu pas klaar, dus ik denk dat ik een beetje laat ben. :p

[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 12-05-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Oguz286 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:45:
[...]

Noooooooooooooooez!!! Dat is cheaten! :o :'( Naja als ik vanavond snel klaar ben met het helpen van een vriend wil ik wel even kijken hoe weerloos ik ben :+

Lol een sf4 wanker.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik zit zelf te wachten op m'n TE stick (besteld bij Bol) en nou was ik een beetje aan het zoeken gegaan. En daar kwam ik de volgende linkjes tegen die misschien wel handig zijn voor de mensen hier:

Templates voor de SE/TE sticks Sommige zijn echt heel mooi!
Allemaal info over de SE/TE sticks en de pads

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Oguz286 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:45:
[...]
Hehe, gister een paar keer via de xbox site gekeken of je online was, maar neen.
Trouwens ook de alts nog niet gekocht.

Ben trouwens degene die weerloos is, Cammy kan ik een beetje mee spelen, en viper heeft zeker potentieel,
Sakura zou ik als ruy clone nog wel een beetje snappen maar de andere 2 ladies kan ik echt niks mee.
Je hebt dus 2 garanteed wins, En uit 3 zwakkere chars van mij moet je dan een keer winnen om de best of 5 binnen te slepen.......

Maar alts he :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vanitas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:52:
Ik zit zelf te wachten op m'n TE stick (besteld bij Bol) en nou was ik een beetje aan het zoeken gegaan. En daar kwam ik de volgende linkjes tegen die misschien wel handig zijn voor de mensen hier:

Wat is nu de levertijd op die controllers bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MeagaShira schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:18:
[...]

Wat is nu de levertijd op die controllers bij bol.com
360 vermoedelijk 4-6 weken
PS3 3-4 weken

Had je ook wel zelf kunnen opzoeken :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vanitas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:14:
[...]

360 vermoedelijk 4-6 weken
PS3 3-4 weken

Had je ook wel zelf kunnen opzoeken :P
Nou ik zit nu op mijn werk en daar zijn dat soort sites geblokkeerd... :(
Thnx voor het even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MeagaShira schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:37:
[...]

Nou ik zit nu op mijn werk en daar zijn dat soort sites geblokkeerd... :(
Thnx voor het even opzoeken.
Ah ja dat is wel vervelend :P Bij mij op het werk staat lekker alles open ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vanitas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:39:
[...]

Ah ja dat is wel vervelend :P Bij mij op het werk staat lekker alles open ^_^
You lucky basterd.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Deze vind ik tot nu toe een TOP speler! :P

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/7915/12052009.jpg

De 1% van mij, weet ik niet hoe die er komt, ik disconnect nooit... :?

[ Voor 25% gewijzigd door JCRags op 12-05-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
JCRags schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:41:
Deze vind ik tot nu toe een TOP speler! :P

[afbeelding]

De 1% van mij, weet ik niet hoe die er komt, ik disconnect nooit... :?
Misschien denk hij dat ie bij 100% een achievement krijgt :+

Ik had zelf wel een paar keer dat XBL eruit vloog tijdens en match.
Vreemd genoeg heb ik nog steeds 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Sterk! Ik denk niet dat hij beseft dat hij punten VERLIEST door te disconnecten. Eeuwig G3-E speler volgens mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Nou ik heb eindelijk een SE stick van bol.com :P Het is flink wennen, ik bak er nu helemaal niets meer van!
Ik vraag me af of andere knoppen en stick erin zetten nou echt merkbaar beter is, daarbij gaat de garantie er ook nog eens af (aan de 'verzegelstikker' te zien).

Hadden de stick bezitters onder jullie in het begin ook een grote leercurve? En hoelang duurde het voordat je weer op het oude niveau zat? Voorlopig nog maar even in training mode oefenen...

Edit: Owja, het stekkertje van de headset past bij mij niet.... De behuizing rond de stekker past niet tussen het pinnetje en het plastic omhulsel van de headset. Als ik doorduw ben ik bang dat het pinnetje scheef gaat, ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt?

[ Voor 22% gewijzigd door SoulWar1 op 12-05-2009 21:50 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
SoulWar1 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:34:
Nou ik heb eindelijk een SE stick van bol.com :P Het is flink wennen, ik bak er nu helemaal niets meer van!
Ik vraag me af of andere knoppen en stick erin zetten nou echt merkbaar beter is, daarbij gaat de garantie er ook nog eens af (aan de 'verzegelstikker' te zien).

Hadden de stick bezitters onder jullie in het begin ook een grote leercurve? En hoelang duurde het voordat je weer op het oude niveau zat? Voorlopig nog maar even in training mode oefenen...
1 tot 2 weken. Gewoon blijven doorzetten! ;)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Boeboe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:49:
Sterk! Ik denk niet dat hij beseft dat hij punten VERLIEST door te disconnecten. Eeuwig G3-E speler volgens mij :p
Het was niet eens een Champoinship, maar gewoon een Ranked match. Ik vond het al raar dat ik ineens 200 bp erbij kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:36:
[...]

1 tot 2 weken. Gewoon blijven doorzetten! ;)
1-2 weken en dan doe je niks fancy qua moves.

Na een maand oid had ik pas het gevoel dat ik in de buurt van de standaard controller kwam en supers en ultras ook te doen waren.

Doorzetten is wel noodzakelijk ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Ik heb de TE al bijna 8 weken, en ik heb nog steeds het gevoel dat ik niet kan spelen zoals ik dat met keyboard kan. Het is vooral de consistentie die ontbreekt in de executie. Ik speel wel normaliter alleen in het weekend, met mijn leersnelheid moet ik waarschijnlijk elke dag spelen...

Maar het is niet allemaal slecht. Sommige dingen kan ik juist beter op stick. Een FADC => Ultra zou ik niet op keyboard kunnen. SPD type of moves gaan ook super makkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Kajun op 12-05-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Edit: Owja, het stekkertje van de headset past bij mij niet.... De behuizing rond de stekker past niet tussen het pinnetje en het plastic omhulsel van de headset. Als ik doorduw ben ik bang dat het pinnetje scheef gaat, ik ben vast niet de enige die hier tegenaan loopt?
Ja de leercurve is er zeker. Maar na 2 uur spelen was ik er al wel aan gewend. Inmiddels weet ik dat ik 2x QCF naar rechts toe het beste doe met mijn rechterhand. DP's zijn met een stick echt peanuts, vooral vanwege de shortcut (2x schuin omlaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

8 weken? :S hoe kom je eraan man ... ik w8 al sinds Februari ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Vanitas schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:52:

Misschien moet dit in het andere topic. Maar weet iemand waar je in Nederland gelamineerd kunt laten printen. Zodat ik die op mijn SE stick kan plakken. Die templates zijn gewoon te mooi om er niks mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

OMX2000 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:29:
[...]

Misschien moet dit in het andere topic. Maar weet iemand waar je in Nederland gelamineerd kunt laten printen. Zodat ik die op mijn SE stick kan plakken. Die templates zijn gewoon te mooi om er niks mee te doen!
Is dat niet gewoon mogelijk in een copyshop.
Elke stad heeft volgens mij wel zo een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
Muppet schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 23:57:
8 weken? :S hoe kom je eraan man ... ik w8 al sinds Februari ...
Even een correctie: de TE had ik al sinds medio februari (feitelijk op de releasedatum). Ik had echter pas een PS3 gekocht eind maart...dus vandaar de acht weken.

In januari had ik een TE bij foregames.nl (Tilburg) gereserveerd. Naar mijn weten waren er weinig NL shops die rond die tijd een preorder aannamen. En aangezien een reservering vrijblijvend was, was er geen reden om niet te reserveren, ondanks mijn twijfels over de claim van de winkel dat ze tegen de officiële releasedatum ook een aantal TE sticks binnen zouden krijgen.

Tot mijn verrassing bleek dat ook het geval te zijn. Mijn ervaring is dat winkels zoals bol.com erg traag zijn bij dit soort dingen, maar foregames.nl is wat dat betreft een snelle. De verkoper vertelde me dat ze in het verleden al (relatief) veel sticks hadden verkocht, en dat ze daardoor eigenlijk een streepje voor hadden bij de leverancier. Dus tja, er komt veel geluk bij te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Heeft trouwens iemand een idee wat die Kanji's betekenen als Akuma iemand grijpt.
De Kanji op z'n rug snap ik.. maar die andere 4 gaan redelijk rap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:24:
Heeft trouwens iemand een idee wat die Kanji's betekenen als Akuma iemand grijpt.
De Kanji op z'n rug snap ik.. maar die andere 4 gaan redelijk rap..
isshun sengeki 一瞬千撃 - "One instant, thousand strikes"

Eigenlijk cheat Akuma, want hij doet bij mij maar 27 strikes in 3 seconden maargoed :+

Gisteren eidenlijk m'n eerste G2 tournooi gewonnen met in de finale tegen Bison :D Had ik niet verwacht, maar dan had hij maar wat minder fouten moeten maken. Ook heb ik gisteren tegen een Sagat gespeeld met 11597GP waarvan ik dacht dat hij me keihard zou inmaken... maar dat was dus niet zo :+ 1e ronde perfect en 2e ronde met ultra afgemaakt... Is toch best apart, want daarna heb ik van iemand verloren die net boven de 2000GP zat. Daarom kijk ik al niet meer naar GP, want blijkbaar zegt het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Oguz286 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:31:
[...]
isshun sengeki 一瞬千撃 - "One instant, thousand strikes"
Eigenlijk cheat Akuma, want hij doet bij mij maar 27 strikes in 3 seconden maargoed
Als je heel goed bent.... moet het lukken.... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 14-05-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Wat zegt Akuma na isshun sengeki? Ik versta altijd "Jezus" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m1tchel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:54:
Wat zegt Akuma na isshun sengeki? Ik versta altijd "Jezus" :P
Kore zo... messatsu! - "This is murderous intent!"

Man ik bak er vandaag dus echt NIKS van :'( Ik denk dat ik vandaag maar niet meer sf4 ga spelen, want dit schiet zo niet op -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@Oguz
aw! Ik wou net gaan zeuren dat ik geen tegenstanders online had en nu zag ik dat jij actief was..........

Het is wsl het tijdstip, maar ik had gedacht dat er rond 17.00 echt wel een hoop mensen aan het gamen waren (ik vroeger wel, work sucks) maar ik krijg steeds maar een paar hits die dan een at best 3 streepjes verbinding hebben.

* Sagat probeert het nog een keer en gaat anders maar de alt costumes halen.

Wel net al mijn derde! -O- g3 tournooi gewonnen....oh well aanhouder wint enzo.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.