Virtual Boy zou ik maar ook al te graag in bezit willen hebben.
zag toevallig eentje op Ebay UK staan echt nieuw, in plastic en alles 210 pond en 15 pond verzend of zo...
maar kmoet zelf even op mun centjes gaan letten
Kheb zelf ook weer wat aanwinst binnen
Mijn Majora's Mask:
*klikie*
En ik heb de 2de plank in mijn vitrine al wat ingericht zover:
*klikie*
Te zien: mijn Gameboy Advance Platinum LE 2x (1 in doosje) + Gameboy Advance SP Zelda LE, er is er nog 1tje onderweg compleet in doosje en al. en mijn Majora's mask

+ er komt ook nog een tweede Gameboy Color [Purple] bij eentje die winkel nieuw is, nog in plastic verpakt enz enz. 15 eurie
Was even schrikken toen ik hiermee bezig was, voordat ik de 2de plank in richten was ik even de vitrine ana het schoonmaken + deurtje rechtzetten... (kwam onder tegen het hout aan)... ma goed tijdens het vast zetten van het deurtje drukte ik wat te hard op het hout waar die aan vast zat en toen KLATS

lagen de onderste 2 glas platen onderin mijn kast boven op de spullen die er toen nog in stonden... kweet niet hoe ze dit glas gemaakt hebben maar er is niks mee aan de hand, geen scheurtje of niks
btw
@ Krueger F: je vroeg toch laatst waar ik mijn plexiglas houders vandaan had (of gewoon kiding?

)
Maar goed, kheb ze bij Stilus Display besteld:
Stilus Display Kweetnie, misschien heb je er ook wat aan of anderen

Website lijkt niet veel (dacht ik ook) maar je wordt verder goed geholpen via mail, factuur enz.
[
Voor 3% gewijzigd door
Taurnil op 14-04-2009 15:22
]