Goeie oude (retro) consoles deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:05:
Als iemand nog een PS2/Xbox/N64/NES in de aanbieding heeft hou ik me extreem aanbevolen, ook ben ik nog op zoek naar een GBA SP,

Maar weer ff on-topic, ik snap best dat iemand verzamelaar is, maar 600 euro voor zo'n niets-toevoegende playstation, wow...
Maar dat is het wel, volgens mij is dat namelijk de Playstation Net Yaroze

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad een Yaroze, een ontwikkel-PS1. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar staat wel erg stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:43:
Is inderdaad een Yaroze, een ontwikkel-PS1. Zou het er zelf niet voor over hebben, maar staat wel erg stoer :)
Precies, en die zijn zeer zeker wel bijzonder :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 20:16
Als iemand nog een PS2/Xbox/N64/NES in de aanbieding heeft hou ik me extreem aanbevolen, ook ben ik nog op zoek naar een GBA SP,

Maar weer ff on-topic, ik snap best dat iemand verzamelaar is, maar 600 euro voor zo'n niets-toevoegende playstation, wow...
Ik heb eventueel wel een NES die ik wel van de hand wil doen...
minpuntje is dat hij niet boxed is, en behoorlijk geel (verkleurd) dus.
Wel goed werkend aangezien ik hem pasgeleden helemaal uit elkaar gehaald heb en alles een grondige schoonmaakbeurt heb gegeven. Controllers zijn ook minder netjes maar goed functionerend.

Spellen zitten er niet bij die heb ik bij m'n andere NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Bellerophon schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:01:
Dan moet je ook de 64DD zien te krijgen he :D
Een 64DD is op zich niet zo'n probleem om te bemachtigen (zie m'n sig ;)) en ook een van de makkelijkste game collecties om compleet te krijgen. Er zijn maar 9 games. Het enige wat ik nog mis is het toetsenbord. Er is ook nog een versie waarbij niet de 7 standaard games meegeleverd werden, maar dat boeit me dan wat minder.

Om alle handheld versies te krijgen is echter een lastiger verhaal. Er zijn zo ontiegelijk veel GBC en DS versies bijvoorbeeld. Zag bijvoorbeeld een tijdje terug een Turkse GBC variant van een of ander frisdrankmerk waarvan ik de naam vergeten ben. Die liggen natuurlijk ook niet voor het oprapen. Ik richt me dan liever op de games, dan om alle verschillende versies te krijgen. Tenzij ze ergens voor een koopje te krijgen zijn natuurlijk...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:18:
[...]

Een 64DD is op zich niet zo'n probleem om te bemachtigen (zie m'n sig ;)) en ook een van de makkelijkste game collecties om compleet te krijgen. Er zijn maar 9 games. Het enige wat ik nog mis is het toetsenbord. Er is ook nog een versie waarbij niet de 7 standaard games meegeleverd werden, maar dat boeit me dan wat minder.

Om alle handheld versies te krijgen is echter een lastiger verhaal. Er zijn zo ontiegelijk veel GBC en DS versies bijvoorbeeld. Zag bijvoorbeeld een tijdje terug een Turkse GBC variant van een of ander frisdrankmerk waarvan ik de naam vergeten ben. Die liggen natuurlijk ook niet voor het oprapen. Ik richt me dan liever op de games, dan om alle verschillende versies te krijgen. Tenzij ze ergens voor een koopje te krijgen zijn natuurlijk...
Maar dan moet je dus ook wel een NTSC-JAP N64 hebben. En op ebay vind ik alleen maar games van de 64DD :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:18:
[...]

Zag bijvoorbeeld een tijdje terug een Turkse GBC variant van een of ander frisdrankmerk waarvan ik de naam vergeten ben.
Was dat geen Sisi?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb zopas een NES geruild tegen een aantal PU's die ik nog miste... tja, als je NES'sen teveel hebt kun je al eens zot doen hé :-)

@Vuikie: je hebt mail... mijn excuses, ik heb je zeker niet bewust genegeerd

[ Voor 47% gewijzigd door Bruiser op 09-04-2009 13:18 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor het afspelen van 64DD games heb je geen Japanse N64 nodig. Mocht je standaard Japanse N64 willen afspelen is het vinden van een Japanse N64 ook niet zo'n groot probleem:

http://cgi.ebay.nl/Japane...4&_trksid=p3286.m63.l1177

@Richard: het was de Yedigun versie.

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/7325/31gz0.jpg

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:50:
Voor het afspelen van 64DD games heb je geen Japanse N64 nodig. Mocht je standaard Japanse N64 willen afspelen is het vinden van een Japanse N64 ook niet zo'n groot probleem:

[afbeelding]
Maar is de 64DD wel buiten Japan uitgegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Bellerophon schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:52:
[...]

Maar is de 64DD wel buiten Japan uitgegeven dan?
Nee, maar er zit toch zo'n extra expansion-slot onder in de N64. Volgens mij kun je zelfs Japanse N64 spellen spelen op een Pal N64, als je je cartridge slot aanpast aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:50:

[afbeelding]
Dus ik kan met mn PAL N64 een DD draaien?
Zoja, (wat) zijn er leuke games voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

danielkraak schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:02:
[...]

Nee, maar er zit toch zo'n extra expansion-slot onder in de N64. Volgens mij kun je zelfs Japanse N64 spellen spelen op een Pal N64, als je je cartridge slot aanpast aan de binnenkant.
Ja dat bedoel ik dus :) Er zal dan iets gewijzigd moeten worden aan de N64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:06:
Dus ik kan met mn PAL N64 een DD draaien?
Zoja, (wat) zijn er leuke games voor?
De F-Zero expansion. Dat is het eigenlijk wel. ;) Verder heb je nog een paar van die Artist games, Doshin the Giant 1 en 2, Nippon Pro Golf Tour 64, en Sim City. Die Artist games zijn eigenlijk alleen leuk als je wilt zien hoe Mii's zich ontwikkeld hebben sinds het ontstaan lang geleden op de NES. Doshin 1 is dezelfde als op de Cube. Het golfspel is best prima voor een N64 golf game. Doshin 2 is barslecht. Deze laatste twee zijn ook erg zeldzaam/duur.
danielkraak schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:02:
Dat kan wel met een NTSC-U N64, maar niet met een PAL N64.

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 09-04-2009 15:14 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:12:
[...]

De F-Zero expansion. Dat is het eigenlijk wel. ;) Verder heb je nog een paar van die Artist games, Doshin the Giant 1 en 2, Nippon Pro Golf Tour 64, en Sim City. Die Artist games zijn eigenlijk alleen leuk als je wilt zien hoe Mii's zich ontwikkeld hebben sinds het ontstaan lang geleden op de NES. Doshin 1 is dezelfde als op de Cube. Het golfspel is best prima voor een N64 golf game. Doshin 2 is barslecht. Deze laatste twee zijn ook erg zeldzaam/duur.

[...]

Dat kan wel met een NTSC-U N64, maar niet met een PAL N64.
Ah dus eerst een NTSC N64 zien te krijgen en daaronder kan de 64DD probleemloos worden geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De 64DD werkt als ik het me goed herinner ook gewoon op mijn PAL N64. Weet het alleen niet 100%, is al weer een tijdje geleden.

Japanse N64 games (dus niet 64DD) werken op een Amerikaanse N64, als je de plasticen palletjes in het cartridge slot eruit sloopt. Dit werkt niet op een PAL N64.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Duur spul inderdaad: klik

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat is echt een koopje. Ik heb Doshin 2 alleen al wel eens voor die prijs zien gaan. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:41:
Dat is echt een koopje. Ik heb Doshin 2 alleen al wel eens voor die prijs zien gaan. ;)
Ik vind het anders echt wel heel erg duur, je kunt voor die prijs een Xbox 360, Wii en PS3 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, ligt eraan hoe je het bekijkt he. Het is niet bepaald een mainstream iets met bergen geweldige games die je moet spelen. Tenzij je echt een diehard collector bent zou ik het dus idd lekker aan iets anders besteden! ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
[mbr]Voor handel is er http://tweakers.net/aanbod/[/mbr]

Zet je DM dan ook open... Ik heb ze alle 4 nog.

Echt teveel spullen hier. :+

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal jullie eens even echt old skool rocken. Dit vond ik gisteren op zolder tijdens het opruimen. Ik weet nog dat ik er mee gespeeld heb vroeger, alleen moet ik er nu eerst een adapter voor zien te vinden.

Het is een Conic 4A8 met Super Star Cartridge en 2 controllers. Vziw in werkende staat.
Op google is er bar weinig over te vinden. Zoals bouwjaar. Echt blokje staafje biep boep spul dit 8-)

Allebei klikbaar voor groter:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/conic4a8_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/conic4a8_cart_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:27:
[...]

Zet je DM dan ook open... Ik heb ze alle 4 nog.

Echt teveel spullen hier. :+
Sorry maar wat is DM?
In ieder geval heb ik je een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:47:
De 64DD werkt als ik het me goed herinner ook gewoon op mijn PAL N64. Weet het alleen niet 100%, is al weer een tijdje geleden.

Japanse N64 games (dus niet 64DD) werken op een Amerikaanse N64, als je de plasticen palletjes in het cartridge slot eruit sloopt. Dit werkt niet op een PAL N64.
Heb je ook geen soort converter a la de Snes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:47:
Ik zal jullie eens even echt old skool rocken. Dit vond ik gisteren op zolder tijdens het opruimen. Ik weet nog dat ik er mee gespeeld heb vroeger, alleen moet ik er nu eerst een adapter voor zien te vinden.

Het is een Conic 4A8 met Super Star Cartridge en 2 controllers. Vziw in werkende staat.
Op google is er bar weinig over te vinden. Zoals bouwjaar. Echt blokje staafje biep boep spul dit 8-)

Allebei klikbaar voor groter:

[afbeelding]

[afbeelding]
Nog nooit van gehoord. Mijn eerste "spelcomputer" was de MSX1. Dit is vast nog van daarvoor... :D

Vet man. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 06:45:
Heb je ook geen soort converter a la de Snes?
Jeps, die zijn er ook:

Afbeeldingslocatie: https://www.cliffracer.com/store/images/n64-passport3.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo, gisteren mijn pakketje van Krueger F binnengekregen :D

Michael Knight heeft nu ook een MegaCD II (met tweede MegaDrive, cart slot glimt nog als nieuw en hoeft ook niet te blazen :| ) en Master System (1).

Meteen die behuizingen ff behandeld met cockpitspray... nu weer mooi zwart.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Michael Knight schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:35:
Zo, gisteren mijn pakketje van Krueger F binnengekregen :D

Michael Knight heeft nu ook een MegaCD II (met tweede MegaDrive, cart slot glimt nog als nieuw en hoeft ook niet te blazen :| ) en Master System (1).

Meteen die behuizingen ff behandeld met cockpitspray... nu weer mooi zwart.
Netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Weer een tevreden verzamelaar :-)
Captain N schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:41:
Hmm, dan was deze en deze dus echt een koopje geweest... gemiste kans dus

Net gevonden: Sega variant v/d M82?

[ Voor 100% gewijzigd door Bruiser op 10-04-2009 21:13 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bruiser schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:51:

[...]

Geweldig die Sega :) Heb daar echt nog nooit van gehoord of iets van gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bruiser schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:51:

[...]

Grappig.. blijkbaar is de MegaDrive dan ook in staat om standaard games via de uitbreidingspoort te spelen. Nooit gehoord van het ding overigens.. ten tijde van de SNES had je al gewone 'single game pods' :)

Hieronder nog een foto van mijn nieuwe aanwinsten (aangesloten op een CRT`tje, Trinitron ftw!)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uAELwCI99M8UkqXTpyyfeF69/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor kabel moet er achter op de megadrive? Is dat een tulp stekkertje? Ik bedoel het kabeltje dat naar de televisie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook nog een NES hebben, zal eens zoeken op zolder.. lekker Duck Hunt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Michael Knight schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:29:
[...]
Grappig.. blijkbaar is de MegaDrive dan ook in staat om standaard games via de uitbreidingspoort te spelen.
Nee hoor; gaat gewoon over een flatcable naar een dummy cart die in het normale cartridgeslot gaat.
Zit overigens 0,0 techniek in zo'n Segadoos; behalve dan een portswitcher. Is overigens ook "gewoon" te koop geweest; in Amerika stonden die o.a. bij de tandarts.

[ Voor 0% gewijzigd door Richard op 10-04-2009 22:43 . Reden: Quote-tags van Michael Knight gefixed. ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 22:30:
wat voor kabel moet er achter op de megadrive? Is dat een tulp stekkertje? Ik bedoel het kabeltje dat naar de televisie gaat.
Tulpstekkertje achterop gaat naar de RF-adapter.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Cyphax schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 22:54:
[...]

Bij de MegaDrive 1 klopt dat ja.
Bij de MegaDrive 2 zit er een speciale mini-din achtige poort op, waarvoor je een sega-snoertje nodig hebt.

Ik heb inmiddels de MegaCD aangesloten gehad op mijn gemodde MegaDrive 1 en dat klinkt echt lekker met stereo-uit via eigen bekabeling *O*

Als test een schijfje gebrand... speelt ie `m nog af ook :$ Ter geruststelling; de originele games staan ook al in de bestelling. Ik had testschijfjes nodig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Cyphax schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 22:54:
[...]

Klopt; verder zit er een soort van S-Video achterop de MD2:

Afbeeldingslocatie: http://techpubs.sgi.com/library/dynaweb_docs/hdwr/SGI_EndUser/books/O2_OG/sgi_html/figures/s.video.gif

op de MD1 is dat een DIN:

Afbeeldingslocatie: http://www.ronsmeets.nl/theater/theater_bestanden/5pdinplug.jpg

Die zijn er dus naar tulpjes (composite) of scart (ook composite natuurlijk :) )

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Richard schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:10:
[...]

[afbeelding]

op de MD1 is dat een DIN:

[afbeelding]

Die zijn er dus naar tulpjes (composite) of scart (ook composite natuurlijk :) )
Scart is geen composite, maar een medium om verschillende signalen overheen te sturen: composite, s-video en rgb kunnen allen over scart. De PAL MD1 kan composite en rgb uitvoeren.. voor s-video moet je een exotische print solderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inderdaad een MD1, waar vind ik zo'n kabeltje? (het liefst een met een uitgang voor de MD1, en een ingang a lá scart/component/composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Nieuwste aanwinst van gisteren :)
Afbeeldingslocatie: http://i4.ebayimg.com/02/i/001/3e/af/f736_1.JPG

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Nice, zeker een van de beste Nintendo 64 spellen. Ik heb zelf Donkey Kong 64 ook nog liggen, maar ik ben bang dat ik het doosje niet meer heb. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 11-04-2009 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Wow, het doosje ziet er gewoon nog goed uit.

En het spel en de expansion pack zitten nog in plastic zie ik?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Yep, is wel proper...
Het spel zelf had ik al (een N64 Donkey Kong Pack) maar wou het graag apart hebben :)

Aanwinst van vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/06/i/001/3f/b8/b0eb_1.JPG

De collectie Paper Mario is bij deze compleet :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bruiser op 11-04-2009 15:04 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Michael Knight schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:16:
[...]

Scart is geen composite, maar een medium om verschillende signalen overheen te sturen: composite, s-video en rgb kunnen allen over scart.
Ik bedoelde het ook zo; maar wellicht een beetje krom beschreven; in ieder geval met de goede intentie :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vandaag binnen gekregen:

Zelda - Ocarina of Time voor de N64 (in volledige mint staat *O*)

&

The Magical Quest - Starring Mickey Mouse voor de SNES (Cart only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Richard schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:10:
[...]

Da's mini-DIN.
[afbeelding]

Ja de 5-pins DIN wel, maar als je de goede 8-pins DIN hebt kun je de RGB-signalen ook meepakken en dat is het geheim van die RGB-kabel. Ik ga zo wat foto's maken van die kabel, dat had ik beloofd.
Bellerophon schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:17:
The Magical Quest - Starring Mickey Mouse voor de SNES (Cart only)
Die heb ik ook, maar wel met doosje. 't is wel een Amerikaanse maar ik heb een adapter.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1590.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1591.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1593.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1596.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1597.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1598.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.elemans2/IMG_1599.JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Cyphax op 11-04-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Cyphax schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:34:
[...]
Ik ga zo wat foto's maken van die kabel, dat had ik beloofd.
Voor mensen die zich nu afvragen waarom Cyphax een omleiding heeft liggen van de koptelefoon naar de achterzijde; dit is om het Stereo signaal af te tappen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Voor mensen die zich nu afvragen waarom Cyphax een omleiding heeft liggen van de koptelefoon naar de achterzijde; dit is om het Stereo signaal af te tappen.
Ja, dat zie je op de eerste foto mooi. Het alternatief is het monosignaal gebruiken van de DIN-aansluiting achterop. Maar als ik zo stereogeluid kan regelen doen we niet moeilijk, wordt alleen het kabeltje dus wat ingewikkelder. mmmonkey heeft ook een guide gemaakt voor een RGB-kabel met monogeluid volgens mij.

En voor de mensen die zich vervolgens afvragen hoe de audiolijntjes zijn geintegreerd in de kabel, zie de 5e foto; daarop zie je 2 uitstekende stukjes snoer met een krimpkousje eromheen: dat zijn de audiolijnen voor links en rechts. De aarde zit gewoon doorgelusd aan de DIN-stekker, die zie je niet (ik krijg dat ding niet open zonder 'm waarschijnlijk te slopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Een van mijn grootste teleurstellingen ooit. DKC serie vind ik een van de beste games ooit. Ik was destijds dus redelijk hyped voor DK64. Maar het was niet echt wat ik er van had verwacht. Eindeloos van die verzamelquests, yuck.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Tja, is ook niet één van mijn favo games (Mario 64 bv ook niet, sommige games moeten 2D blijven :)) maar is vooral voor de heb, mooi doosje enz... 't was de verzamelaar in mij die dit persé wou hebben, niet de gamer :)

DKC op de snes rocks trouwens!

[ Voor 54% gewijzigd door Bruiser op 12-04-2009 21:25 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb twee jaar terug ook Donkey Kong 64 compleet, inclusief expansion pack, gekocht.... 1 keer gespeeld en het voelde gewoon niet 'lekker'. Echter wilde ik `m wel houden voor de collectie :)

Je bent een verzamelaar of je bent het niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bij Nedgame Quake II (nieuw) besteld voor de N64, en voor de Dreamcast Tomb Raider 4, nieuw. Quake was een tientje en Tomb Raider 5 Euro..daar laat ik het voor, voor nieuwe oude games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Héhé, veiling afgelopen, weer eentje voor de collectie (en deze is ook om te spelen :)):
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/02/!BPq-ObgB2k~$(KGrHgoOKjIEjlLmW!tGBJ0zykhE1g~~_1.JPG

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Exorcist schreef op zondag 12 april 2009 @ 19:33:
Ik heb bij Nedgame Quake II (nieuw) besteld voor de N64, en voor de Dreamcast Tomb Raider 4, nieuw. Quake was een tientje en Tomb Raider 5 Euro..daar laat ik het voor, voor nieuwe oude games :)
Hehe, die lagen in Arnhem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
U bent insider? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ben regelmatig inside daar... als klant overigens. Aardige lui; altijd in voor een praatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michael Knight schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:23:
[...]

Ben regelmatig inside daar... als klant overigens. Aardige lui; altijd in voor een praatje :)
Jammer dat Nedgame voor mij ver weg is, dichtstbijzijnde retro shop zit in Dordrecht. Altijd leuk rond te snuffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Exorcist schreef op maandag 13 april 2009 @ 02:25:
[...]

Jammer dat Nedgame voor mij ver weg is, dichtstbijzijnde retro shop zit in Dordrecht. Altijd leuk rond te snuffelen :)
Gameshopdordrecht? Ben er zelf ook weleens geweest en heel goed geslaagd. Ik kwam er voor Zelda a Link to the Past en ze hadden hem nog ook. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Misschien leuk voor de liefhebber: in Hilversum op de Spoorstraat zit een gameshop waar al tijden een Action Replay CDX ligt voor de Dreamcast. Eigenlijk bedoeld als cheat device, maar kan ook de meeste import games spelen zonder ombouw van de Dreamcast. Misschien leuk voor wie er nog een zoekt. Een jaar geleden lag ie er al, paar weken terug nog steeds. Of ie er nog ligt... ? Prijs was niet zo hoog, 15 a 20 euro of zo.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bruiser schreef op zondag 12 april 2009 @ 21:26:
Héhé, veiling afgelopen, weer eentje voor de collectie (en deze is ook om te spelen :)):
[afbeelding]
De gast waar je dit van gekocht heeft zou zo maar eens de "grootste verzamelaar van Nederland" kunnen zijn. Die vent heeft echt ontiegelijk veel games en prototypes. Hij werkt bij Nedgame in Apeldoorn, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op maandag 13 april 2009 @ 08:37:
[...]

Gameshopdordrecht? Ben er zelf ook weleens geweest en heel goed geslaagd. Ik kwam er voor Zelda a Link to the Past en ze hadden hem nog ook. :o
Yes, in de voorstraat. En soms inderdaad leuke games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
mvdklip schreef op maandag 13 april 2009 @ 08:37:
Misschien leuk voor de liefhebber: in Hilversum op de Spoorstraat zit een gameshop waar al tijden een Action Replay CDX ligt voor de Dreamcast. Eigenlijk bedoeld als cheat device, maar kan ook de meeste import games spelen zonder ombouw van de Dreamcast. Misschien leuk voor wie er nog een zoekt. Een jaar geleden lag ie er al, paar weken terug nog steeds. Of ie er nog ligt... ? Prijs was niet zo hoog, 15 a 20 euro of zo.
Die staat ook al tijden voor 10 euro op Marktplaats.. :)

Hm, advertentie is weg.. Was iig ook voor de Dreamcast, compleet met videoband etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Tanuki op 13-04-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Captain N schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:05:
[...]

De gast waar je dit van gekocht heeft zou zo maar eens de "grootste verzamelaar van Nederland" kunnen zijn. Die vent heeft echt ontiegelijk veel games en prototypes. Hij werkt bij Nedgame in Apeldoorn, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft. ;)
Die deed twee/drie jaar terug toch ook een heel deel van z`n collectie weg?
Toen had Nedgame ook opeens veel leuke pareltjes te koop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Over wie hebben jullie het? :) Castlevania4ever?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jep.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29
mvdklip schreef op maandag 13 april 2009 @ 08:37:
Of je download de Utopia boot CD voor nop, die doet namelijk precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Hoppa, nog eentje erbij :) De Mario Kart collectie is bij deze ook compleet :D
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/05/!BPduTbgBGk~$(KGrHgoOKjwEjlLmVD,kBJz2l3R(RQ~~_1.JPG
[...]

Huh? Volgens Ebay komt het toch echt uit England...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Naais :D

Dat is toch wel een game die ik nog ooit wil kopen :Y

Trouwens hieronder mijn gamezolder (mijn trots) met een 'space invaders' muur 8)

[img=640,480]http://i43.tinypic.com/j5xmqs.jpg[/img]
[img=640,480]http://i41.tinypic.com/334kbya.jpg[/img]
[img=640,480]http://i43.tinypic.com/1492z5k.jpg[/img]
[img=640,480]http://i44.tinypic.com/5168g6.jpg[/img]

Nog wat losse controllers en kabels e.d.
[img=640,480]http://i42.tinypic.com/10pvbxx.jpg[/img]

Resize die plaatjes voordat je ze embed aub. Tinypic doet dat zelfs al voor je :X

[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 14-04-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Vet Naruto :P

Nette opstelling hoor. Hoe zien die oude consoles er trouwens uit op een hdtv en hoe heb je ze aangesloten? Ik moet misschien zelf ook eens wat pics van mij sturen. Ik had ooit een kast gemaakt voor mijn consoles en tv, maar ik heb nu al weer teveel consoles. |:(

@localhost: Die aanbieder heb ik ook op Ebay gezien. Het ergste vind ik nog dat hij doet alsof het gewoon een echt spel is. Zet er in ieder geval bij dat hij zelf gemaakt is.

[ Voor 23% gewijzigd door danielkraak op 13-04-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Die Starfox 2 is dus nep...

En beetje zonde, die vergeelde Wild Card. :P Hij is toch wel 32M he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Mooi opstelling, wat is het nut van die 2de snes (en zie ik niet goed of is die zilverkleurig)?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bruiser schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:41:
Huh? Volgens Ebay komt het toch echt uit England...
Klopt. Hij biedt altijd alles aan via Ebay UK, omdat daar wat meer mensen op kijken dan op de Nederlandse variant.

@Starfox 2 gebeuren: maar weer een reportje ingediend bij Marktplaats... zucht.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

@danielkraak; Het ziet er allemaal wel redelijk uit, is gewoon aangesloten via de scart aansluitingen. Alleen de dreamcast ziet er gaar uit (is aangesloten via RF-switch :r )

@kreuger f; Op 1 SNES is de Copybox aangesloten en de andere is gemodificeerde SNES (Speelt zowel PAL als NTSC en 50hz/60hz)

En is de ebay.uk dan beter om in de gaten te houden dan de nederlandse ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Heb je de kabels van de Megadrivecontrollers nog verlengd ofzo? Die (van mij in elk geval) zijn erg kort (die van de NES zijn al minstens 2x zo lang), dat is nogal lastig want ik heb geen verlengkabels, dus moet de Megadrive steeds een stuk dichterbij. Geldt trouwens ook voor de rest van de consoles, ik heb ze allemaal in de kast onder de TV en die staat op zo'n afstand dat het altijd te ver weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:08:
[...]

Klopt. Hij biedt altijd alles aan via Ebay UK, omdat daar wat meer mensen op kijken dan op de Nederlandse variant.
oeps foutje.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:59:
Heb je de kabels van de Megadrivecontrollers nog verlengd ofzo? Die (van mij in elk geval) zijn erg kort (die van de NES zijn al minstens 2x zo lang), dat is nogal lastig want ik heb geen verlengkabels, dus moet de Megadrive steeds een stuk dichterbij. Geldt trouwens ook voor de rest van de consoles, ik heb ze allemaal in de kast onder de TV en die staat op zo'n afstand dat het altijd te ver weg is.
Nee heb daar niets aangedaan :)
Had wel het idee om de draadloze controllers voor de megadrive nog eens aan te gaan schaffen, scheelt dergelijke geklungen met de kabels.

Hoe lastig is het trouwens om een NES aan te passen (dus regiovrij en een nieuwe pin connector erin plaatsen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bellerophon schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:08:
[...]

Hoe lastig is het trouwens om een NES aan te passen (dus regiovrij en een nieuwe pin connector erin plaatsen)?
een kruiskopschroevendraaier en een punttangetje.

Schaal 1-10 is het werkelijk een 1 qua moeilijkheid. Ubersimpel.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bellerophon schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:10:
En is de ebay.uk dan beter om in de gaten te houden dan de nederlandse ebay?
Voor jou als koper maakt het niet zoveel uit als je gewoon Wereldwijd aanvinkt bij de zoekresultaten. Maar niet iedereen doet dat, zeker niet als je bijvoorbeeld een Brit bent en er op je "eigen" Ebay genoeg te vinden is. Als verkoper is het dus wellicht handig om het niet op Ebay.nl aan te bieden, maar op UK.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Inderdaad, daar zijn de prijzen voor sommige spellen ook een stuk hoger.

Wat gebeurt er eigenlijk als je een copybox gebruikt op zo'n modified snes en je dan speelt met de switches? Dat ding kan het wel hebben?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MsG schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:
Inderdaad, daar zijn de prijzen voor sommige spellen ook een stuk hoger.

Wat gebeurt er eigenlijk als je een copybox gebruikt op zo'n modified snes en je dan speelt met de switches? Dat ding kan het wel hebben?
Hmm dat weet ik dus niet, nog niet uitgeprobeerd. De copybox zit namelijk op de originele SNES. En dan is het dan ik toch eens verstandig om zelf een NES te vernieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:01
[...]

Ik heb ook 2 prototypes van hem voor de Sega Genesis. Waren laatst nogal wat vragen over hem omtrent zijn prototypes icm met eeproms en standaard pcbtjes. Werd nogal getwijfeld aan de echtheid, maar die ik heb zijn gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik bedoelde het ook niet als waarschuwing voor deze verkoper hoor. Ik heb meerdere malen gekocht. Altijd uitstekend, zowel ophalen (bij Nedgame in Apeldoorn) als versturen ging prima. En hij heeft een flinke reputatie in de die-hard collectors scene (onder de naam Simon Belmont voornamelijk) op digitpress/assembler/etc.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Captain N schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:09:
Ik bedoelde het ook niet als waarschuwing voor deze verkoper hoor. Ik heb meerdere malen gekocht. Altijd uitstekend, zowel ophalen (bij Nedgame in Apeldoorn) als versturen ging prima. En hij heeft een flinke reputatie in de die-hard collectors scene (onder de naam Simon Belmont voornamelijk) op digitpress/assembler/etc.
Heeft hij dan ook een ebay account eigenlijk? Ben wel benieuwd naar zijn spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:01
Bellerophon schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:17:
[...]

Heeft hij dan ook een ebay account eigenlijk? Ben wel benieuwd naar zijn spullen
sample_seller :) Heb via assembler 1 proto gekocht andere via ebay. Zal eens fototjes maken van mijn retro meuk binnenkort. Ben benieuwd of er meer dev kit mensjes rondlopen hier :D

[ Voor 17% gewijzigd door Vipertje op 14-04-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Deze toch? http://shop.ebay.nl/merch...QQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ

Soms heeft hij wel schandalig dure dingen die er ook niet uit gaan. Zoals zijn Neogeo MVS games :). Maar ja wat de gek/verzamelaar er voor geeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahoy! Ik ben wel geinteresseerd geraakt in de Virtual Boy. Waar kan ik het beste terecht voor zo'n ding en op wat voor prijzen moet ik rekenen? Zat zelf te denken aan Ebay of is dat te makkelijk gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Die vind je ook op Marktplaats nog wel, al zijn ze niet goedkoop (150-200 euro). Als ik eens flink geld over heb zou ik het wel doen, maar voor dat geld zijn er veel leukere dingen te vinden. :)
Ik weet overigens niet of die VB's op Ebay meer en goedkoper te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bellerophon schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:17:
castlevania4ever / sample_seller. Degene waar Goldeneye hier werd gekocht door iemand.

En voor een VB kun je op Ebay zo terecht. Compleet met doos zou ik er maximaal 150 euro voor geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 14-04-2009 14:07 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:07:
[...]

castlevania4ever / sample_seller. Degene waar Goldeneye hier werd gekocht door iemand.

En voor een VB kun je op Ebay zo terecht. Compleet met doos zou ik er maximaal 150 euro voor geven.
Captain N, jij hebt er 1 toch? Moet ik dan ook nog iets van een adapter-omvormer kopen om te voorkomen dat hij zichzelf opblaasd en zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Alleen als je een adapter er voor hebt. Gewoonlijk werkt een VB op batterijen. Mocht je de adapter hebben staat daar precies op wat 'ie voor input verwacht (aantal V). Weet uit m'n hoofd namelijk zo 1-2-3 niet of dat 100/110V of de hele range van 100-240 oid is.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Virtual Boy zou ik maar ook al te graag in bezit willen hebben.
zag toevallig eentje op Ebay UK staan echt nieuw, in plastic en alles 210 pond en 15 pond verzend of zo...
maar kmoet zelf even op mun centjes gaan letten :P

Kheb zelf ook weer wat aanwinst binnen :)

Mijn Majora's Mask:

*klikie*
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/majoramthumb.jpg

En ik heb de 2de plank in mijn vitrine al wat ingericht zover:

*klikie*
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/plank2thumb.jpg

Te zien: mijn Gameboy Advance Platinum LE 2x (1 in doosje) + Gameboy Advance SP Zelda LE, er is er nog 1tje onderweg compleet in doosje en al. en mijn Majora's mask :)
+ er komt ook nog een tweede Gameboy Color [Purple] bij eentje die winkel nieuw is, nog in plastic verpakt enz enz. 15 eurie :)

Was even schrikken toen ik hiermee bezig was, voordat ik de 2de plank in richten was ik even de vitrine ana het schoonmaken + deurtje rechtzetten... (kwam onder tegen het hout aan)... ma goed tijdens het vast zetten van het deurtje drukte ik wat te hard op het hout waar die aan vast zat en toen KLATS :o lagen de onderste 2 glas platen onderin mijn kast boven op de spullen die er toen nog in stonden... kweet niet hoe ze dit glas gemaakt hebben maar er is niks mee aan de hand, geen scheurtje of niks :)

btw
@ Krueger F: je vroeg toch laatst waar ik mijn plexiglas houders vandaan had (of gewoon kiding? :) )
Maar goed, kheb ze bij Stilus Display besteld: Stilus Display Kweetnie, misschien heb je er ook wat aan of anderen :)
Website lijkt niet veel (dacht ik ook) maar je wordt verder goed geholpen via mail, factuur enz.

[ Voor 3% gewijzigd door Taurnil op 14-04-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Taurnil schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:19:
Virtual Boy zou ik maar ook al te graag in bezit willen hebben.
zag toevallig eentje op Ebay UK staan echt nieuw, in plastic en alles 210 pond en 15 pond verzend of zo...
maar kmoet zelf even op mun centjes gaan letten :P

Kheb zelf ook weer wat aanwinst binnen :)

Mijn Majora's Mask:

*klikie*
[afbeelding]

En ik heb de 2de plank in mijn vitrine al wat ingericht zover:

*klikie*
[afbeelding]

Te zien: mijn Gameboy Advance Platinum LE 2x (1 in doosje) + Gameboy Advance SP Zelda LE, er is er nog 1tje onderweg compleet in doosje en al. en mijn Majora's mask :)
+ er komt ook nog een tweede Gameboy Color [Purple] bij eentje die winkel nieuw is, nog in plastic verpakt enz enz. 15 eurie :)

Was even schrikken toen ik hiermee bezig was, voordat ik de 2de plank in richten was ik even de vitrine ana het schoonmaken + deurtje rechtzetten... (kwam onder tegen het hout aan)... ma goed tijdens het vast zetten van het deurtje drukte ik wat te hard op het hout waar die aan vast zat en toen KLATS :o lagen de onderste 2 glas platen onderin mijn kast boven op de spullen die er toen nog in stonden... kweet niet hoe ze dit glas gemaakt hebben maar er is niks mee aan de hand, geen scheurtje of niks :)

btw
@ Krueger F: je vroeg toch laatst waar ik mijn plexiglas houders vandaan had (of gewoon kiding? :) )
Maar goed, kheb ze bij Stilus Display besteld: Stilus Display Kweetnie, misschien heb je er ook wat aan of anderen :)
Website lijkt niet veel (dacht ik ook) maar je wordt verder goed geholpen via mail, factuur enz.
Ik had laatst een virtual boy voor 80 euro kunnen kopen :o
Boxed versie voor 115 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
@taurnil: ziet er goed uit... zo'n gba plt. LE mis ik nog, en jij hebt er 2... ;)
Thanks voor de info ivm die houders. Ik zal eens een foto maken van mijn vitrines trouwens :)

Ivm de VB, als je een adaptor wil gebruiker heb je ook een AC adaptor hulpstukje nodig welk in het batterij compartiment klikt (schuift? ik weet het niet zo goed meer) en waar je vervolgens de eigenlijke AC adaptor op aansluit... het toeval wil dat ik zo een adaptor hulpstuk dubbel heb (nieuw in het doosje) dus mocht er iemand in geïnteresseerd zijn...

even snel een foto gezocht op 't net:
Afbeeldingslocatie: https://www.risingstuff.com/store/images/virtualboyadaptorplugbox.JPG

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Da's een kwestie van het batterijcompartiment eraf schuiven en de adapter erop schuiven.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Bruiser schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:09:
@taurnil: ziet er goed uit... zo'n gba plt. LE mis ik nog, en jij hebt er 2... ;)
Thanks voor de info ivm die houders. Ik zal eens een foto maken van mijn vitrines trouwens :)
offtopic:
Is Meneer Krueger F waarschijnlijk geïnterreseerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
@Taurnil: mss... hangt natuurlijk een beetje van je prijs af ;)

Zoals beloofd, snel enkele foto's van m'n vitrines:

Vitrine 1: G&W, NES, GB en enkele merchandise toestanden
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine1a%20(Medium).JPG

Closeup
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine1b%20(Medium).JPG

Vitrine 2: Snes, Virtual Boy, Nintendo 64, Game Cube en Wii + weer wat merchandise :D
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2a%20(Medium).JPG

Closeups
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2b%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2c%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2d%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2e%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2f%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2g%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2h%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2i%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2j%20(Medium).JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/Vitrine2k%20(Medium).JPG

En deze heb ik ook nog staan:
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Gameroom/slides/N64%20Demopod%20(Medium).JPG

Uiteraard allemaal met originele werkende verlichting :D

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Coole kasten Krueger F. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Bruiser schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:14:
@Taurnil: mss... hangt natuurlijk een beetje van je prijs af ;)

Zoals beloofd, snel enkele foto's van m'n vitrines:

Vitrine 1: G&W, NES, GB en enkele merchandise toestanden
[afbeelding]

Closeup
[afbeelding]

Vitrine 2: Snes, Virtual Boy, Nintendo 64, Game Cube en Wii + weer wat merchandise :D
[afbeelding]

Closeups
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En deze heb ik ook nog staan:
[afbeelding]

Uiteraard allemaal met originele werkende verlichting :D
:o :| :X :9~ O+ _/-\o_

nu mag jij me toch eens vertellen waar ik zulke meesterlijke nintendo vitrines op de kop kan tikken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

als je het verder wilt hebben over de platinum kan je me @ msn toe voegen als je wilt/hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

@krueger f, geweldig zeg! maar wat is dat op de foto naast de 'Super gameboy 2'??

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.