Goeie oude (retro) consoles deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:01:
Ik heb een retro zithoek, waar mijn ps2, snes, dc en x-box1 aangesloten staan op mijn 80cm breedbeeld crt monster, met bijbehorende (begin)jaren 90 kenwood soundsystem.

Helaas is dit ook mijn officiele zithoek :$ , maar eind dit jaar hopelijk eindelijk een hd schermpie van een meter ofzo aan de muur, upgraden van het geluidsysteem is budget technisch wsl een meerjaren plan.
Daarna mag de 360 van het pc burea richting de tv (en mischien mijn aangesloten retro consoles naar de pc kant, alwaar ik dan een 50cm tvtje neerzet, de 80cm gaat helaas niet passen).
Daarom heb ik mijn woning de zolder geclaimed, daar een normale hd tv geplaatst, zodat ik het naar mijn eigen smaak kon inrichten. Ik wil alleen nog een keer een geluidssetje kopen, iemand een aanrader?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Bellerophon schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:54:
[...]
Ben momenteel nog op zoek naar een NES / Saturn / 32X / Virtual Boy
Een NES heb ik nog wel staan, compleet in doos. :)

Mocht je interesse hebben dan kun je me DMen of zo. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Volg dit topic al een tijdje en ook bij mij was het SNES gevoel weer aardig aan het kriebelen. Dit was toch de console waar ik mee ben opgegroeid en mijn eerste spaarcentjes aan heb uitgegeven.

Heb vandaag dan ook een SNES op de kop getikt. Incl. 2 orginele controllers, alle kabels en de spellen: Mario World, Mario Allstars, Mario Kart, Killer Instinct, Mortal Kombat 1+2+3+Ultimate. Dit alles voor 65 euro. Dat lijkt me een nette prijs toch?

Nu nog kijken naar wat andere spellen zoals de Donkey Kong's, Zelda, Secret of Mana etc. Iemand nog een goed adres voor goedkope SNES games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

wjcastelijns schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:03:
Volg dit topic al een tijdje en ook bij mij was het SNES gevoel weer aardig aan het kriebelen. Dit was toch de console waar ik mee ben opgegroeid en mijn eerste spaarcentjes aan heb uitgegeven.

Heb vandaag dan ook een SNES op de kop getikt. Incl. 2 orginele controllers, alle kabels en de spellen: Mario World, Mario Allstars, Mario Kart, Killer Instinct, Mortal Kombat 1+2+3+Ultimate. Dit alles voor 65 euro. Dat lijkt me een nette prijs toch?

Nu nog kijken naar wat andere spellen zoals de Donkey Kong's, Zelda, Secret of Mana etc. Iemand nog een goed adres voor goedkope SNES games?
Marktplaats en ebay uiteraard :)

En ik moet zeggen dat dat zeker een nette prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjcastelijns schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:03:

Sowieso altijd MP blijvn afstruinen; er is altijd wel iemand die niet beseft wat hij of zij verkoopt, waardoor je dus voor een prikkie aan écht leuke consoles en/of spellen kan komen. Tijd terug nog een NES in onbeschadigde doos en 5 topgames voor 20 Euro gekocht, dan moet je snel happen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 19:03:
[...]

Sowieso altijd MP blijvn afstruinen; er is altijd wel iemand die niet beseft wat hij of zij verkoopt, waardoor je dus voor een prikkie aan écht leuke consoles en/of spellen kan komen. Tijd terug nog een NES in onbeschadigde doos en 5 topgames voor 20 Euro gekocht, dan moet je snel happen hoor :)
Helaas zijn er veel mensen (vooral de vaste handelaren zoals "Mark", "Leny", "hvansteenis" / "harry", etc) die meteen een bieding plaatsen via Marktplaats, zodat de verkoper weet dat het iets waard is.

En vooral die handelaren kopen ook het meeste op om het vervolgens voor de dubbele prijs opnieuw aan te bieden. -O-

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:08

MsG

Forumzwerver

Tja soms zijn het ook verzamelaars. Ik heb door het verzamelen heen ook veel dubbel. Ik vraag altijd of de verkoper de advertentie wil verwijderen zodat we van beide kanten zekerheid hebben over de deal.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo... aangezien Michael Knight al vol spanning zit te wachten op z`n Sega-spul van Krueger, meteen maar even ingespeeld op de MegaDrive... damn, wat is dat beeld wazig zeg (zowel op lcd als crt).

Toch maar even online gekeken voor wat modificaties.
Vanmiddag voor €1.15 wat plugjes gehaald en de soldeerbout maar weer eens tevoorschijn gehaald. Resultaat (niet eigen foto, maar dezelfde constructie aan de achterkan van mijn MegaDrive 1):

Afbeeldingslocatie: http://www.classicplastic.net/dvgi/modservices-GEN-1R-0005.jpg

En DAMN, wat is het beeld nu scherp... Nu zie je pas echte 16 bit graphics, volle kleuren en juist contrast. (zoals het bedoeld is/was op de megadrive).

Aanrader voor iedereen met een oude Sega d:)b

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem s-video gemod?

Van de week mijn 32X binnengekregen. Met doos en de meeste accesoires zaten er ook nog bij.
Zelf even een kabeltje gefixed voor de MD1 en superstrak beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 09:56:
Heb je hem s-video gemod?

Van de week mijn 32X binnengekregen. Met doos en de meeste accesoires zaten er ook nog bij.
Zelf even een kabeltje gefixed voor de MD1 en superstrak beeld.
Nope, heb nog ergens een rgb kabel liggen (in verhuisdoos ofzo). Die cinch-aansluitingen waren puur voor het gemak van aansluiten en het betere beeld tov een standaard rf kabel.

Stereogeluid uit je MegaDrive is wel lekker bij bv. Streets of Rage })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Michael Knight schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:25:
[...]

Nope, heb nog ergens een rgb kabel liggen (in verhuisdoos ofzo). Die cinch-aansluitingen waren puur voor het gemak van aansluiten en het betere beeld tov een standaard rf kabel.

Stereogeluid uit je MegaDrive is wel lekker bij bv. Streets of Rage })
Hmm, vreemd. Ik heb net een Dreamcast binnen van Ebay en hij zat nog in doos, alhoewel ik me wel verbaasde erover dat de verkoper de doos had bewaard, als je ziet hoe hij ermee is omgegaan. |:( Maar goed, ik doe de doos open en toen bleken er alleen RF kabels in te zitten. Het lijkt me toch dat de Dreamcast standaard geleverd werd met Composite of iets beters? Maar ik vind het beeld eigenlijk helemaal niet slecht, alhoewel ik iets had van: moet ik ook weer kabels gaan zoeken. :X Ik heb hem aangesloten op de tv tuner van mijn DVD speler die met scart op mijn tv zit en het ziet er gewoon goed uit. Zie weinig verschil met mijn Wii die via scart is aangesloten. Ik gebruik trouwens een crt tv.

Maarja, kan het zijn dat met RF ook gewoon goede kwaliteit mogelijk is, of kan het gewoon nog veel beter met betere kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

danielkraak schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:43:
[...]

Hmm, vreemd. Ik heb net een Dreamcast binnen van Ebay en hij zat nog in doos, alhoewel ik me wel verbaasde erover dat de verkoper de doos had bewaard, als je ziet hoe hij ermee is omgegaan. |:( Maar goed, ik doe de doos open en toen bleken er alleen RF kabels in te zitten. Het lijkt me toch dat de Dreamcast standaard geleverd werd met Composite of iets beters? Maar ik vind het beeld eigenlijk helemaal niet slecht, alhoewel ik iets had van: moet ik ook weer kabels gaan zoeken. :X Ik heb hem aangesloten op de tv tuner van mijn DVD speler die met scart op mijn tv zit en het ziet er gewoon goed uit. Zie weinig verschil met mijn Wii die via scart is aangesloten. Ik gebruik trouwens een crt tv.

Maarja, kan het zijn dat met RF ook gewoon goede kwaliteit mogelijk is, of kan het gewoon nog veel beter met betere kabels?
RF kan aardige kwaliteit leveren... ik werk hier in huis enkel met hoogwaardig afgeschermde hirschmann bekabeling voor lange afstanden en speciale coaxsplitters/versterkers/stekkers die afgescherm zijn. De losse coax tussen muurtjes en tv hebben allemaal van die 100hz filters erop zitten. Zelfs op zolder is het beeld heel goed (lcd). Maar daar gaat dan ook flink wat geld in zitten.

De kwaliteit van zo`n rf-geval op console wordt grotendeels ook bepaald door de rf-modulator die erin zit. Bij de MegaDrive is die niet je van het...

Overigens kun je best wel een rgb-kabel scoren voor de dreamcast; dat is die wel waard kan ik je uit ervaring vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Opeens heb je het: Je gaat naar een vlooienmarkt om te kijken of daar nog wat leuks te halen is.

Nou, dat viel even tegen... Het was overigens ook geen markt met kraampjes, maar gewoon een hele stal vol met spullen. Ergens waar alle boeken stonden hadden ze ook wat spellen. Ik ging daar kijken en het waren alleen maar PC spellen... Maak je wat doosjes open, zitten er gekopieerde spellen in. 8)7

Dat viel dus even tegen.

Weet iemand nog een goede / leuke vlooienmarkt in Noord-Brabant (of ergens niet te ver in Limburg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
l0c4lh0st schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:18:
Opeens heb je het: Je gaat naar een vlooienmarkt om te kijken of daar nog wat leuks te halen is.

Nou, dat viel even tegen... Het was overigens ook geen markt met kraampjes, maar gewoon een hele stal vol met spullen. Ergens waar alle boeken stonden hadden ze ook wat spellen. Ik ging daar kijken en het waren alleen maar PC spellen... Maak je wat doosjes open, zitten er gekopieerde spellen in. 8)7

Dat viel dus even tegen.

Weet iemand nog een goede / leuke vlooienmarkt in Noord-Brabant (of ergens niet te ver in Limburg)?
Voor Noord-Brabant houd ik me ook aanbevolen. Vaak is het daar ook wat goedkoper dan marktplaats of ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 17:26:
[...]

Voor Noord-Brabant houd ik me ook aanbevolen. Vaak is het daar ook wat goedkoper dan marktplaats of ebay.
't Is heel lang geleden (op vandaag na dan) dat ik er heen ben geweest. In Helmond hadden ze er wel eens, die werden georganiseerd door Org-Vac. Maar op de site van Org-Vac is geen informatie te vinden over wanneer de volgende is.

Maar op die vlooienmarkt kwam je soms wel eens wat leuks tegen.

Vooral de prijzen zijn idd netjes. Dat is volgens mij ook alleen maar zo omdat het volk dat het verkoopt niet of nauwelijks weet wat iets waard is. Met een beetje pingelen kun je er zelfs nog wat af krijgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:06
ok, ik heb weer eens een klein beetje tijd, ik ben aan mijn verhaal voor de Sega MD niet aan toe gekomen ben ik bang. Srry hier voor. Mss heb ik van het weekend een beetje tijd, maar reken er niet op.

Ik heb wel nog een paar fotootjes gamaakt van mijn Menacer:

Hier de doos met de prijs van wat ik er toen voor heb betaald ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009647%20(Small).jpg

Achterkant doos:
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009648%20(Small).jpg

De gun zelf volledig geassembleerd:
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009645%20(Small).jpg

De Menacer in delen met de originele pamflet en handleiding:
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009641%20(Small).jpg

Hier de daadwerkelijke gun zonder iets erop:
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009642%20(Small).jpg

de 'shoulder piece':
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009643%20(Small).jpg

Hier de 'scoop piece':
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009644%20(Small).jpg

En ook niet onbelangrijk, de ontvanger die je bij de TV moet zetten. De Menacer werkt eigenlijk als een gewone light gun, alleen communiceerd hij via IR.
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009652%20(Small).jpg

Ook heb ik de 6 in 1 cart die je er toen origineel bij kreeg. Deze games zijn niet echt groot. Alhoewel er wel 2 vermakelijke games bij zitten, is de rest niet echt bijzonder.
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009649%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009650%20(Small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vuik.eu/pics/Sega/28032009651%20(Small).jpg

Ik heb ook 1 van de weinige 'zelfstandige' games die gebruikt maakt van de Menacer, namelijk: Terminator 2 Arcade. Dit spel is wel leuk, zeker als je 2 Menacer's had dan kon je met z'n tweeën spelen, maar brengt niet echt de potentie naar buiten wat de Menacer had. Ik vind het wel jammer dat er niet meer spellen voor uit zijn gekomen.

Maar goed, voor de rest wel een leuk hebbe ding natuurlijk ;)

ps: Kreuger, ik had je een mail gestuurd over 2 consoles waar ik interesse in had, maar ik heb nooit antwoord van je gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Michael Knight schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:26:
Zo... aangezien Michael Knight al vol spanning zit te wachten op z`n Sega-spul van Krueger, meteen maar even ingespeeld op de MegaDrive... damn, wat is dat beeld wazig zeg (zowel op lcd als crt).

Toch maar even online gekeken voor wat modificaties.
Vanmiddag voor €1.15 wat plugjes gehaald en de soldeerbout maar weer eens tevoorschijn gehaald. Resultaat (niet eigen foto, maar dezelfde constructie aan de achterkan van mijn MegaDrive 1):

[afbeelding]

En DAMN, wat is het beeld nu scherp... Nu zie je pas echte 16 bit graphics, volle kleuren en juist contrast. (zoals het bedoeld is/was op de megadrive).

Aanrader voor iedereen met een oude Sega d:)b
Hoe heb je dat dan gedaan? Heb thuis namelijk ook een Megadrive II en dat is gewoon gaar geluid wat eruit komt (via RF kabel)

Vandaag een Sega Saturn gekocht op een retro beurs voor 60 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bellerophon schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:59:
[...]

Hoe heb je dat dan gedaan? Heb thuis namelijk ook een Megadrive II en dat is gewoon gaar geluid wat eruit komt (via RF kabel)

Gewoon een schema gebruikt via google (mmonkey staat ie ook op btw) en dmv snoertjes naar de achterkant van de MegaDrive (1) toe gewerkt; op de achterkant zitten nu 3 aansluitingen voor tulpstekkers, lekker handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Michael Knight schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:06:
[...]

Gewoon een schema gebruikt via google (mmonkey staat ie ook op btw) en dmv snoertjes naar de achterkant van de MegaDrive (1) toe gewerkt; op de achterkant zitten nu 3 aansluitingen voor tulpstekkers, lekker handig :)
En waar zijn die twee switches voor aan de zijkant? 50/60hz switch toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

50/60hz en regio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Naaais :) Dus hij speelt nu ook NTSC af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bellerophon schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 18:59:
[...]

Ik vraag me af hoe het komt dat ik die console gewoon helemaal niet kende tot op een paar weken geleden. Ik ben opgegroeid met de Nintendo 64 en kende de Playstation 1 ook wel, maar had tot nu toe van de Saturn niks gehoord. Hetzelfde geldt voor de Dreamcast. :o

Edit: Wat zat er trouwens allemaal bij je Saturn?

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 04-04-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

danielkraak schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:42:
[...]

Ik vraag me af hoe het komt dat ik die console gewoon helemaal niet kende tot op een paar weken geleden. Ik ben opgegroeid met de Nintendo 64 en kende de Playstation 1 ook wel, maar had tot nu toe van de Saturn niks gehoord. Hetzelfde geldt voor de Dreamcast. :o

Edit: Wat zat er trouwens allemaal bij je Saturn?
Niets gehoord van de Saturn of Dreamcast :o

Ehr de Saturn was compleet (scart kabel, benodigde bekabeling en 2 controllers), heb er ook maar meteen Theme Park bij gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Bellerophon schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:27:
[...]

Naaais :) Dus hij speelt nu ook NTSC af?
Engels en Japans. Alsof er maar 2 regio's zijn, ik weet niet precies hoe dat zit eigenlijk.

Bij mij is de RGB/SCART-kabel sinds vandaag ook een feit. Ik heb m'n soldeerkunsten intussen genoeg op weten te vijzelen om die kabel ook zowaar netjes te kunnen maken. En perfect gelukt! Die 50/60Hz switch had ik eerder gedaan maar op 60Hz geeft ie een NTSC-signaal over composiet en dat geeft zwartwit beeld. En met de RGB-kabel niet meer. En stereogeluid vanuit de aansluiting voorop. Overigens geeft de 60Hz-mode ook full-screen beeld, op 50Hz heb je vreemdgenoeg breedbeeld (kan je hier wel mooi zien).
Nou nog de regioswitch een keer doen en dan is de Megadrive helemaal klaar.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:04:
[...]

Engels en Japans. Alsof er maar 2 regio's zijn, ik weet niet precies hoe dat zit eigenlijk.

Bij mij is de RGB/SCART-kabel sinds vandaag ook een feit. Ik heb m'n soldeerkunsten intussen genoeg op weten te vijzelen om die kabel ook zowaar netjes te kunnen maken. En perfect gelukt! Die 50/60Hz switch had ik eerder gedaan maar op 60Hz geeft ie een NTSC-signaal over composiet en dat geeft zwartwit beeld. En met de RGB-kabel niet meer. En stereogeluid vanuit de aansluiting voorop. Overigens geeft de 60Hz-mode ook full-screen beeld, op 50Hz heb je vreemdgenoeg breedbeeld (kan je hier wel mooi zien).
Nou nog de regioswitch een keer doen en dan is de Megadrive helemaal klaar.
Je hebt toch maar 2 regio's? PAL en NTSC en NTSC-JAP?

Alleen dat solderen e.d. zal ik hier thuis niet kunnen doen, heb namelijk geen soldeer apparaat en totaal geen soldeer skills :'(
Ziet er wel veel beter uit, een megadrive op 60Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, heb een NES + doos + Kirby + doos en handleiding en Mario / Duckhunt.

Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg. :) (Zal me rond de 60 euro kosten denk ik).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Dennahz schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:06:
Zo, heb een NES + doos + Kirby + doos en handleiding en Mario / Duckhunt.

Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg. :) (Zal me rond de 60 euro kosten denk ik).
Dat wordt blazen... geblazen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Bellerophon schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:08:
[...]

Je hebt toch maar 2 regio's? PAL en NTSC en NTSC-JAP?
Ja ik denk het ook.
Alleen dat solderen e.d. zal ik hier thuis niet kunnen doen, heb namelijk geen soldeer apparaat en totaal geen soldeer skills :'(
Dat is gewoon een kwestie van een paar keer gedaan hebben. Zo dacht ik ook, maar nu gaat dat prima en een bout heb je voor 2 tientjes bij de Gamma wel. Moet ook niet echt veel bijzonders zijn (15W bout doet het prima).
Ziet er wel veel beter uit, een megadrive op 60Hz
Het ziet er echt beter uit via de RGB-kabel, dat is echt mooier dan composiet. Maar het gaat sneller en dat is voor mij de hoofdreden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

l0c4lh0st schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:46:
[...]

Dat wordt blazen... geblazen! :D
Normaal zijn de NESsen aldaar helemaal schoongemaakt van binnen en buiten, dus zal ik niet hoeven blazen als het goed is ;)

Nee, maar wel vet. Kan niet wachten. Ik ga dan al de spellen die ik vroeger had weer kopen (allemaal met doos, boekjes e.d.). Ben alleen op zoek naar de naam van een spel :{

Was op de NES, je had een zwaard en je moest gewoon verschillende levels doorlopen... kon ook met 2 personen dacht ik. Kan me iets herinneren dat het van Taito was (weet dit niet zeker), maar kan het echt niet meer vinden.

[edit]

Denk dat het Shadow of the Ninja was. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 05-04-2009 01:28 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dennahz schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:18:
[...]

Normaal zijn de NESsen aldaar helemaal schoongemaakt van binnen en buiten, dus zal ik niet hoeven blazen als het goed is ;)
Ik denk dat hij op het blazen (eigenlijk zuigen natuurlijk) van Kirby bedoeld :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Richard schreef op zondag 05 april 2009 @ 08:44:
[...]

Ik denk dat hij op het blazen (eigenlijk zuigen natuurlijk) van Kirby bedoeld :)
:D

Dat zel het zijn. Idd Kirby rocks :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn RGB kabel te gebruiken op MD 1, 2 en 32X.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6okjna.jpg%5B/IMG

Nog een paar klassiekers.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/qou8uf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/dd1hq9.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Die heet hier Blue Shadow, dat zal wel wat makkelijker zoeken zijn. Ik heb 'm zelf ook, leuk om met z'n 2en te spelen. Een beetje net als dat ik Contra pas kon vinden nadat ik erachter kwam dat ie hier Probotector heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Op http://www.nintendoage.com/ kwam ik een downloadbare e-zine tegen waarin een soort van prijs-indicatie tabel staat voor NES games. Ze hebben dan verkoopresultaten van E-bay vergeleken van de afgelopen 3 maanden en je kan ook zien of de prijs omhoog of omlaag gegaan is! Opzich best interessant om een idee te krijgen wat een spel kost voordat je zelf tot aanschaffen over gaat. Goedkoper is uiteraard altijd beter :)

Verder is het e-zine ook wel aadig trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje, ik ga naar de VS, lekker shoppen bij EB games\gamestop dus.

Ik wil graag weten of mijn consoles regiovrij te maken zijn\zijn
ik heb een Wii, SNES, Gamecube, PS3, Mega Drive, DS, GBA, Gameboy Pocket, PSone
voor de handhelds is het volgens mij geen probleem, maar de rest weet ik niet. PS3 is volgens mij ook Regiovrij, of tenminste een deel. Gamecube heeft wel freeloader, maar is er ook een die alle spellen draait? daarnaast wil ik weten als ik via op mijn Wii homebrew installeer of die hem dan ook regiovrij maakt voor Gamecube spellen? Kan ik ook NTSC psone spellen spelen op mijn PS3? SNES heb ik gelezen dat men daar iets aan kan doen, en een NES is volgens mij helemaal geen regio van toepassing, kan me vergissen, zou het erg prettig vinden als iemand (een deel van) mijn vragen zou willen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:26:
even een vraagje, ik ga naar de VS, lekker shoppen bij EB games\gamestop dus.

Ik wil graag weten of mijn consoles regiovrij te maken zijn\zijn
ik heb een Wii Ja, regionloader/wiikey/insert chip , SNES Ja, pin x op de lockout chip doorknippen en gaan (evt omvormer voor verschillende maten cartridges) , Gamecube Ja, regionloader op disc , PS3 Ja, meeste games zijn regiovrij , Mega Drive Ja, mbv een regioconverter (cartridge) of doorlussen van enkele punten op het moederbord , DS, GBA, Gameboy Pocket Ja, zijn standaard regiovrij... japanse games kunnen vreemd doen ivm een niet aanwezig lettertype op de DS , PSone Ja, regionloader/action replay/chip
voor de handhelds is het volgens mij geen probleem, maar de rest weet ik niet. PS3 is volgens mij ook Regiovrij, of tenminste een deel. Gamecube heeft wel freeloader, maar is er ook een die alle spellen draait? daarnaast wil ik weten als ik via op mijn Wii homebrew installeer of die hem dan ook regiovrij maakt voor Gamecube spellen? Kan ik ook NTSC psone spellen spelen op mijn PS3? SNES heb ik gelezen dat men daar iets aan kan doen, en een NES is volgens mij helemaal geen regio van toepassing, kan me vergissen, zou het erg prettig vinden als iemand (een deel van) mijn vragen zou willen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk bedankt. weet je toevallig ook hoe het bij de NES zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:36:
[...]

hartelijk bedankt. weet je toevallig ook hoe het bij de NES zit?
Ook pinnetje doorknippen op het moederbord. Alleen voor Japanse games heb je een convertor nodig, omdat die minder pinnetjes hebben.

En let op bij de Wii, regiovrij werkt nog niet altijd even lekker. Maar met gecko freeloader werkt het meeste denk ik wel.

[ Voor 16% gewijzigd door danielkraak op 05-04-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zoals danielkraak al zegt; ook de NES heeft een lockout chip... het is zelfs dezelfde pin :)

De meeste regiodiscs kun je via google/marktplaats/ebay wel vinden...kan zijn dat je moet swappen.
Heb je daar een hekel aan, dan is een modchip ook nog aan te bevelen aangezien je toch de originele discs gaat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:14:
Zoals danielkraak al zegt; ook de NES heeft een lockout chip... het is zelfs dezelfde pin :)

De meeste regiodiscs kun je via google/marktplaats/ebay wel vinden...kan zijn dat je moet swappen.
Heb je daar een hekel aan, dan is een modchip ook nog aan te bevelen aangezien je toch de originele discs gaat kopen :)
Swappen a lá freeloader voor de Gamecube heb ik niet zo heel veel problemen mee, een vriend had echter een freeloader die maar tot een bepaalde releasedatum werkte, of bij sommige games zwart-wit beeld gaf, in het technische verhaal van die pinnetjes stort ik me later wel, kijken of ik een paar mooie spullen kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:45:
[...]

Ja ik denk het ook.

[...]

Dat is gewoon een kwestie van een paar keer gedaan hebben. Zo dacht ik ook, maar nu gaat dat prima en een bout heb je voor 2 tientjes bij de Gamma wel. Moet ook niet echt veel bijzonders zijn (15W bout doet het prima).

[...]

Het ziet er echt beter uit via de RGB-kabel, dat is echt mooier dan composiet. Maar het gaat sneller en dat is voor mij de hoofdreden wel.
Denk dat ik eerst nog even de kat uit de boom kijk daarmee, gewoon goed veel informatie inlezen en uiteindelijk het maar eens gaan proberen :P

En dat het sneller gaat is natuurlijk helemaal geweldig. De Saturn is trouwens aangesloten, en ik moet zeggen... Theme park speelt er echt lekker op O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Zojuist Starwing Competition gewonnen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
l0c4lh0st schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:20:
Zojuist Starwing Competition gewonnen. :o
Meer info graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
65 GBP inclusief verzenden naar Nederland. Op eBay.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=250398849981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Niet verkeerd. Hoeveel zijn er van dat spel gemaakt? Ik wacht nu trouwens op mijn Mega Drive II die ik van Krueger F heb overgekocht.

Net al ff voor wat Sonic spellen op Ebay gekeken en het valt me niet tegen. Sonic 1 & 2 voor zo'n 10 euro bij elkaar gekocht (excl. verzenden) en ze zijn compleet. Wat ik sowieso fijn vindt is dat er plastic doosjes bij zitten, die gooit men namelijk minder gauw weg. Je moet daarom geen moeite doen om er een spel compleet te vinden en de prijs is ook niet veel hoger als hij compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:55:
Niet verkeerd. Hoeveel zijn er van dat spel gemaakt? Ik wacht nu trouwens op mijn Mega Drive II die ik van Krueger F heb overgekocht.

Net al ff voor wat Sonic spellen op Ebay gekeken en het valt me niet tegen. Sonic 1 & 2 voor zo'n 10 euro bij elkaar gekocht (excl. verzenden) en ze zijn compleet. Wat ik sowieso fijn vindt is dat er plastic doosjes bij zitten, die gooit men namelijk minder gauw weg. Je moet daarom geen moeite doen om er een spel compleet te vinden en de prijs is ook niet veel hoger als hij compleet is.
Klopt ja. :) En ze beschadigen ook niet zo makkelijk... Die kartonnen doosjes zijn vrijwel altijd kapot.

500 stuks zijn er wereldwijd van gemaakt. :)

Ik ben trouwens nog op zoek naar een RF switch voor de Megadrive II. Mocht iemand er nog een over hebben? :D
Afbeeldingslocatie: http://images.marketworks.com/hi/71/71296/genesis_2_rf_unit.jpg

EDIT: 65 euro trouwens. Which is good, want de pond is weer meer waard geworden...

[ Voor 4% gewijzigd door Tanuki op 06-04-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

l0c4lh0st schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:59:
[...]

Klopt ja. :) En ze beschadigen ook niet zo makkelijk... Die kartonnen doosjes zijn vrijwel altijd kapot.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een RF switch voor de Megadrive II. Mocht iemand er nog een over hebben? :D
[afbeelding]

EDIT: 65 euro trouwens. Which is good, want de pond is weer meer waard geworden...
Soldeer anders een composite-out op je MD2... is bij dat systeem echt heel makkelijk te doen en het beeld is erg mooi dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Michael Knight schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:11:
[...]

Soldeer anders een composite-out op je MD2... is bij dat systeem echt heel makkelijk te doen en het beeld is erg mooi dan :)
Dat zou ik best doen... Maar dit is een Megadrive voor in de collectie (nieuw).

Dus.. Die hou ik liever origineel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

l0c4lh0st schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:34:
[...]

Kabeltje solderen dan...kost je misschien 5 euro aan onderdelen en perfect beeld :)

Moet zeggen, dat ik in mijn collectie alleen de NES aangepast heb (lockout uitgeschakeld ivm usa games) en de MegaDrive heb voorzien van extra videomogelijkheden. Alle overige consoles zijn in originele staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:58
Ik vindt die doosjes van de megadrive games juist een drama - die dingen nemen een partij veel ruimte in je kast in zeg :/

maar misschien moet ik de crap games gewoon gaan proberen te lozen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
l0c4lh0st schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:34:
[...]

http://mmmonkey.co.uk/console/sega/md2-scart.htm
RGB/SCART-kabeltje maken. Hoef je je Megadrive niet voor open te maken en hij is nog makkelijker dan de kabel voor de Megadrive, met de aparte kabel voor de stereo audio. Erg de moeite, de beeldkwaliteit is via zo'n RF-adapter gewoon dramatisch. Ik zie zelfs echt verschil tussen composiet en RGB en ik dacht dat composiet al acceptabel beeld gaf. Kan je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0c4lh0st schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:59:
[...]

[afbeelding]

Je weet toch wel dat er heel veel duplicaten in omloop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:17:
[...]

Je weet toch wel dat er heel veel duplicaten in omloop zijn?
Eerste wat ik doe als ik 'm thuis krijg is open halen en kijken of ik een EPROM gesoldeerd zie... Dan een Paypal claim aan z'n broek hangen.

Of bedoel je dat niet?

EDIT: Zo, net een Gamebit besteld (die had ik nog geen). Zal wel even duren voordat ie hier is...

[ Voor 12% gewijzigd door Tanuki op 07-04-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:05:
[...]

http://mmmonkey.co.uk/console/sega/md2-scart.htm
RGB/SCART-kabeltje maken. Hoef je je Megadrive niet voor open te maken en hij is nog makkelijker dan de kabel voor de Megadrive, met de aparte kabel voor de stereo audio. Erg de moeite, de beeldkwaliteit is via zo'n RF-adapter gewoon dramatisch. Ik zie zelfs echt verschil tussen composiet en RGB en ik dacht dat composiet al acceptabel beeld gaf. Kan je nagaan.
Deze dus?

http://cgi.ebay.nl/Sega-m...6.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1318

Ben benieuwd wat voor beeld dat zal gaan leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:55:

Ik vind die ex-rentals daarom wel fijn; zo'n videobanddoos met het kartonnetje er in werkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Nee! Die past niet op de MD2, alleen op de MD1. De MD2 heeft een mini-DIN-aansluiting, de MD1 heeft een "normale" din-aansluiting, die is een stuk groter.
Ben benieuwd wat voor beeld dat zal gaan leveren :)
Haarscherp beeld, beter ga je het niet krijgen van zo'n console. Ik kan wel foto's maken voor je, ik heb ook een composietkabel en een RF-adapter. Daar moet het verschil van op de gevoelige plaat te zetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:09:
[...]

Nee! Die past niet op de MD2, alleen op de MD1. De MD2 heeft een mini-DIN-aansluiting, de MD1 heeft een "normale" din-aansluiting, die is een stuk groter.

[...]

Haarscherp beeld, beter ga je het niet krijgen van zo'n console. Ik kan wel foto's maken voor je, ik heb ook een composietkabel en een RF-adapter. Daar moet het verschil van op de gevoelige plaat te zetten zijn.
Graag! Ben benieuwd.
En ik moet voor mijn Megadrive juist die kabel hebben, vandaar ;) Heb namelijk een Megadrive I aangesloten op een MegaCD (top loader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ooh het is voor je Megadrive, dan werkt ie wel. Alleen heb je dan het geluid in mono. Ik heb bij mijn kabel een extra audiokabel geintegreerd die dan voorin in die koptelefoonaansluiting gaat omdat daar wel stereogeluid uitkomt. Ik zal vanavond even kijken of ik wat op foto kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:19:
Ooh het is voor je Megadrive, dan werkt ie wel. Alleen heb je dan het geluid in mono. Ik heb bij mijn kabel een extra audiokabel geintegreerd die dan voorin in die koptelefoonaansluiting gaat omdat daar wel stereogeluid uitkomt. Ik zal vanavond even kijken of ik wat op foto kan zetten.
Maar als ik stereo geluid wil, dan moet de megadrive alsnog open toch? En is goed :) Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Nee je Megadrive kan je netjes dicht laten zitten: alle aansluitingen zitten er al op. Ik maak wel een foto van de kabel, dan wordt het snel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cyphax schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:19:
Nee je Megadrive kan je netjes dicht laten zitten: alle aansluitingen zitten er al op. Ik maak wel een foto van de kabel, dan wordt het snel duidelijk.
Ja graag :) Bedoel de Megadrive zijn geweldig, maar dat beeld en geluid op mijn Hd-tv, om te janken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Loopt lekker hier op het Retro console topic :)

Ben zelf sinds een klein tijdje weer verder gegaan met het verzamelen van Nintendo consoles en handhelds :D

Heb op het moment in huis:

Collectables
- Gameboy Classic + Tetris in doos (met plastic hoesjes en boekjes enz)
- Gameboy Color Teal in doos met boekjes
- Gameboy Advance Platinum [LE]. doos, boekjes.
- Gameboy Micro Famicom Edition compleet in doosje en alles derbij

- Snes Basic system in doos met boekjes enz.

Playables
- NES
- SNES
- Wii (sinds gister :D [werd eens tijd] niet retro, maar wel Nintendo)

Onderweg naar mijn huis:

- Gameboy Advance Platinum [LE] zonder doos (heb zelf nog het doosjes + boekjes van mijn oude gba plat. :P) EUR 14,55
- Gameboy Advance Platinum [LE] met doosje en boekjes etc EUR 35,00
- Gameboy Advance SP Zelda [LE] pak compleet, doosje en game en all. EUR 46,50
- Gameboy Advance SP Zelda [LE] zonder doosje (moet onderdelen hebben :P) EUR 29,79

- {spel} SNES The Legend of Zelda met doosje compleet ook met kaart. EUR 19,49
- {spel} N64 Zelda Majora's Mask compleet in doosje, en card nog in plastic. EUR 27,58
- {spel} Starwing met doosje enz (niet de competition) EUR 8,22
- {spel} Street Fighter 2 (Card only, wilde um gewoon hebben om te spelen op me snes :P) EUR 4,36

Mijn aim is voor consoles/handhelds in een zo goed mogelijke staat, met zover mogelijk alles er nog bij (doos, boekjes enz), maar denk dat dit voor iedereen geld, niet? :X

Op het moment bezit ik dus meer Handhelds dan Consoles maar dat komt met de tijd :)
Alle collectables mooi ge-displayed in mijn vitrine die steeds verder gevuld wordt :)
verder zie ik hier bij andere ook mooi aankopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Nice, Majora's Mask heb ik ook in doosje. Misschien moet ik ook eens wat foto's en een lijstje van mijn verzameling posten. Mijn aim is ook op complete spellen. Spellen die ik nu heb, maar niet compleet wil ik daardoor weer opnieuw kopen. :X

Ik heb zelf alle Zelda's op die van de Nes na en Four Swords ontbreekt ook (voor zowel GC als GBA), maar die hoef ik ook niet per see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Taurnil schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:47:

Ben zelf sinds een klein tijdje weer verder gegaan met het verzamelen van Nintendo consoles en handhelds :D

Collectables

Playables
- NES
- SNES

Onderweg naar mijn huis:

- Gameboy Advance Platinum [LE] zonder doos (heb zelf nog het doosjes + boekjes van mijn oude gba plat. :P) EUR 14,55
- Gameboy Advance SP Zelda [LE] zonder doosje (moet onderdelen hebben :P) EUR 29,79

- {spel} N64 Zelda Majora's Mask compleet in doosje, en card nog in plastic. EUR 27,58
- {spel} Street Fighter 2 (Card only, wilde um gewoon hebben om te spelen op me snes :P) EUR 4,36

Mijn aim is voor consoles/handhelds in een zo goed mogelijke staat, met zover mogelijk alles er nog bij (doos, boekjes enz), maar denk dat dit voor iedereen geld, niet? :X

Op het moment bezit ik dus meer Handhelds dan Consoles maar dat komt met de tijd :)
Alle collectables mooi ge-displayed in mijn vitrine die steeds verder gevuld wordt :)
verder zie ik hier bij andere ook mooi aankopen! _/-\o_
Waarom zoveel Gameboy? Dan vind ik persoonlijk wel de minst boeiende... Wel netjes die Majora's Mask 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
naja, tbh boeien mij de handhelds nog het meeste. mooi compact voor op reis spelletjes doen. Mario in je hand :D. consoles vind ik ook te gek, maar omdat ik al best wat handhelds had, en sneller tegenkom om aan te schaffen. + ze staan zo mooi in me vitrine 8) zal binnenkort wel eens wat fotos maken van als ik eens wat meer binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Taurnil schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:56:
naja, tbh boeien mij de handhelds nog het meeste. mooi compact voor op reis spelletjes doen. Mario in je hand :D. consoles vind ik ook te gek, maar omdat ik al best wat handhelds had, en sneller tegenkom om aan te schaffen. + ze staan zo mooi in me vitrine 8) zal binnenkort wel eens wat fotos maken van als ik eens wat meer binnen heb.
Is dat niet zonde? Alles netjes in een vitrine plaatsen? Bedoel dan kijk je er alleen een beetje naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Taurnil schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:47:
Welkom :-)

Collectables

Playables
- NES
- SNES

Onderweg naar mijn huis:

Goe bezig :D
Misschien was het nog niet duidelijk, maar wij willen foto's zien! :p

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Is dat niet zonde? Alles netjes in een vitrine plaatsen? Bedoel dan kijk je er alleen een beetje naar
naja uit de vitrine pakken en er mee gaan spelen is natuurlijk niet moeilijk toch? :) vind het zelf jammer dat als ze niet gebruikt worden in de doos zitten en dan alleen het doosje te bezichtigen is... kzie graag de hardware :)

de handhelds worden netjes "ten toon gesteld" met plexiglas houders enz :) dus het uitnemen van een handheld uit de vitrine om er mee te spelen is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Welkom :-)
thanks, ben der al een klein tijdje bij hier :) (heb beetje geholpen aan de topic start :) )
Verder niet echt grote posts... maar begint te komen ^^
Goe bezig :D
bedankt :D mis nog wat consoles :/ :X
Misschien was het nog niet duidelijk, maar wij willen foto's zien! :p
komen zodra ik wat meer erin heb staan + mijn plexiglas houders binnen heb :D (allemaal onderweg O+ )
(op het moment net 1 plank gevuld met 3 items + 1 snes in doos + gamecube (niet zo retro :/ ) boven op de vitrine...)

Edit: excuus voor dubbel post... kwam der net te laat achter |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Taurnil op 07-04-2009 15:09 . Reden: excuus, dubbel post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Plexiglas houders.... hmm, je hebt mijn aandacht :-)
Kun je hier wat meer info over geven? Linkje mss?

Trouwens net m'n Starwing Competition binnen gekregen! :D

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Taurnil schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:03:
[...]

naja uit de vitrine pakken en er mee gaan spelen is natuurlijk niet moeilijk toch? :) vind het zelf jammer dat als ze niet gebruikt worden in de doos zitten en dan alleen het doosje te bezichtigen is... kzie graag de hardware :)

de handhelds worden netjes "ten toon gesteld" met plexiglas houders enz :) dus het uitnemen van een handheld uit de vitrine om er mee te spelen is geen probleem :)
Ja ik ook, vandaar mijn vraag :) Bij mij staat alles gewoon weg gewerkt in een drietal tv meubelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Afbeeldingslocatie: http://www.stilusdisplays.be/images/groot/plexi_5.jpg

die dingetjes, om mooi doosjes/handhelds overeind te zetten, passen ze niet, ff tweaken he ;)
Heb net 1 uurtje geleden (zit op werk) vernomen dat mijn plexiglas houders binnen zijn, 10 stuks. dus straks even inrichten :D

Nu staan ze in piepschuimen houders die ik snel in elkaar geflanst heb om de gameboy's ff kwijt te kunnen in me vitrine :P, misschien wat foto's vanavond? :)

Edit: goed nieuws, en slecht nieuws.

Slecht: verneem nooit van je jongere broertje dat pakje A binnen is want het blijkt dan altijd wel pakje B te zijn. oftewel geen plexiglas houders... (maar ze zijn gister verstuurd vanuit België, bij mij bij de grens. dus neem aan dat het morgen komt?)

Goed: Als het Pakje A niet is, dan is het B (of C bla bla) in dit geval dus mijn: Gameboy Advance Platinum Limited Edition (die zonder doosje). even mijn ouwe doosje erbij gepakt, en hoppa Gameboy Advance Platinum Limited Edition met doosje en alles, en er zit nergens beschadiging of gebruikers sporen. + het schermpje was nieuw, zat nog zelfs folie op. :D

[ Voor 42% gewijzigd door Taurnil op 07-04-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Zopas gemerkt dat ik opgelicht ben voor 170€ door (ex)Ebay verkoper "gebraucht-kiste".
Na men betaling mooi gewacht tot m'n item zou arriveren... na een tijdje toch maar eens mailtje gestuurd echter zonder antwoord te krijgen. Geen probleem dacht ik, het gebeurt mij ook al eens dat ik enkele dagen niet on-line ben/kan. Zojuist nog eens in m'n gewonnen objecten op "Mijn Ebay" aan het kijken, valt het me op dat die verkoper van "mijn" object niet meer ingeschreven staat bij Ebay... dat noemt Ebay dan 'een opmerking"?!

Enfin, die Paypal protectie is een lachertje (jammer genoeg ook al aan den lijve ondervonden) en dan willen ze als je in je gelijk gesteld wordt ook nog eens een procentje bijhouden voor hun (!). Mooi niet dus, gelijk even de papieren in orde gebracht voor een klacht rechtstreeks bij m'n credit card maatschappij, morgen faxen.

Hebben jullie dus nog items die jullie verwachten van bovenstaande verkoper (hij bood vooral retro spul aan), check jullie zaken dan even...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kijk E170 is jammer; maar ik hoop voor je dat het product wel vervangbaar is; wat ik meestal erger vind is dat je een deal hebt van one in a million; en het dan niet krijgt. Het gemiste geld is dan het minst erge.

Laatst een vrij nieuwe Ebay gebruiker; vraag of hij een NTSC-U game (splinternieuw en verzegeld) wil versturen naar Nederland. Ik krijg akkoord van 'm met een gewoon redelijke verzendprijs (welke ik altijd betaal voor een complete boxed game); en uiteindelijk win ik de auction voor werkelijk een schijntje van de werkelijke waarde.

Ik betaal binnen enkele minuten na het winnen; en krijg iets later een mailtje dat hij zich afvraagd wat ik als Nederlander zou moeten met een NTSC-U game omdat ik dat hier niet kan spelen. Hij wilde wel van de koop afzien. (Waarom vroeg hij dat niet direct toen ik om verzendkosten richting NL vroeg?)

Heb aangegeven dat hij zich nergens zorgen over hoefde te maken; omdat ik gewoon in bezit ben van de NTSC-U apparatuur; dus 100% verzekerd ben van de juiste Hardware. (Niet dat ik 'm ga gebruiken maar dat terzijde).

Uiteindelijk niets meer van 'm vernomen. Denk dat als ik straks een dispute indien hij gewoon akkoord gaat met geld retour; maar tja dan heb ik de deal alsnog misgelopen :(

Overigens in zijn nieuwe auctions:
NO INTERNATION BIDDER!!!!!!!!!!
Ik ben toch echt altijd vriendelijk tegen 'm geweest.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bruiser schreef op woensdag 08 april 2009 @ 02:16:
Zopas gemerkt dat ik opgelicht ben voor 170€ door (ex)Ebay verkoper "gebraucht-kiste".
Na men betaling mooi gewacht tot m'n item zou arriveren... na een tijdje toch maar eens mailtje gestuurd echter zonder antwoord te krijgen. Geen probleem dacht ik, het gebeurt mij ook al eens dat ik enkele dagen niet on-line ben/kan. Zojuist nog eens in m'n gewonnen objecten op "Mijn Ebay" aan het kijken, valt het me op dat die verkoper van "mijn" object niet meer ingeschreven staat bij Ebay... dat noemt Ebay dan 'een opmerking"?!

Enfin, die Paypal protectie is een lachertje (jammer genoeg ook al aan den lijve ondervonden) en dan willen ze als je in je gelijk gesteld wordt ook nog eens een procentje bijhouden voor hun (!). Mooi niet dus, gelijk even de papieren in orde gebracht voor een klacht rechtstreeks bij m'n credit card maatschappij, morgen faxen.

Hebben jullie dus nog items die jullie verwachten van bovenstaande verkoper (hij bood vooral retro spul aan), check jullie zaken dan even...
Hmm dit is wel ontzettend zuur, maar die koop protectie werkt dus ook niet echt?

Trouwens, ik heb even de vrijheid genomen om in je link te kijken naar de verkoop van je sega spullen, zitten mooie spullen tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bellerophon schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:01:
[...]

Hmm dit is wel ontzettend zuur, maar die koop protectie werkt dus ook niet echt?
Nee man; allemaal hartstikke nep; zeker als iemand zichzelf uitschrijft en dus niet meer meewerkt aan het dispute.

Enige keer dat ik weet dat een kopersbescherming goed is gegaan was alsnog op oneerlijke grond; en dat was toen Captain N (hiero van GoT) een Satellaview verkocht; en de koper claimde dat hij niet ontvangen was. Captain N kon overigens wel verzendpapieren overleggen.

Echt gebakken lucht.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Richard schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:21:
[...]

Nee man; allemaal hartstikke nep; zeker als iemand zichzelf uitschrijft en dus niet meer meewerkt aan het dispute.

Enige keer dat ik weet dat een kopersbescherming goed is gegaan was alsnog op oneerlijke grond; en dat was toen Captain N (hiero van GoT) een Satellaview verkocht; en de koper claimde dat hij niet ontvangen was. Captain N kon overigens wel verzendpapieren overleggen.

Echt gebakken lucht.
Heel kort door de bocht, als je product niet aankomt ben je dus gewoon de sjaak?
Wel jammer dat zo'n groot concern als Ebay dat dan eigenlijk niet perfect heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bellerophon schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:23:
[...]

Heel kort door de bocht, als je product niet aankomt ben je dus gewoon de sjaak?
Wel jammer dat zo'n groot concern als Ebay dat dan eigenlijk niet perfect heeft geregeld.
Tja je moet natuurlijk niet alleen op mijn ervaring afgaan; maar als ik claim iets niet te hebben ontvangen; en de verkopende partij levert een verzendbewijs af; dan heb ik als koper gewoon pech.

Captain N kon in dat geval als verkoper WEL een verzendbewijs afleveren; maar dat werd door Ebay/PayPal niet gezien als verzendbewijs (Amerikaans/Engels bedrijf) en dat ging niet zo makkelijk om met TNTpost verzendbewijzen. Uiteindelijk wel alles goedgekomen.

Ergste was nog dat de persoon die bij Captain N claimde het product niet te hebben ontvangen; op andere manieren (via internet) ondersteuning vroeg aan andere mensen hoe het product te gebruiken (lekker dan). Enfin; hij kan het zelf het beste uitleggen; en het hele verhaal staat hier al een keer op GoT verteld; en misschien maak ik het mooier/anders dan het werkelijk is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 13:11

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand misschien een adres in Nederland waar ik een AV (liefst stereo) kabel voor mijn Sega Megadrive kan kopen? (Ik heb helaas geen CC dus Ebay of Amazon zijn geen opties..)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Meelobee schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:44:
Weet iemand misschien een adres in Nederland waar ik een AV (liefst stereo) kabel voor mijn Sega Megadrive kan kopen? (Ik heb helaas geen CC dus Ebay of Amazon zijn geen opties..)
Misschien een tip, PayPal werkt ook gewoon met je bank. Dus als je een verkoper kunt vinden die PayPal accepteert, dan kun je gewoon bij deze persoon kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:08

MsG

Forumzwerver

Pas daarmee op, heel vaak wordt er alsnog een paypal account die geverifieerd is met creditcard vereist. Vraag dit eerst na bij de verkoper, anders zit je straks met een veiling die je niet kan betalen :), been there...

Heeft Yagoda niet zoiets? Daar heb ik wel een DC kabel vandaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:01:
[...]

Trouwens, ik heb even de vrijheid genomen om in je link te kijken naar de verkoop van je sega spullen, zitten mooie spullen tussen ;)
Is inderdaad... zuur (ik zou er een ander woord voor gebruiken maarja... openbaar forum enzo :))

Het ergste is inderdaad dat ik dat item nu niet ga ontvangen (dat geld krijg ik normaal gezien zowieso toch terug van visa - bewijzen genoeg tegen de verkoper), het was een oude winkelreclame van de NES met een afbeelding van Mario :(

Enne, het is uiteraard de bedoeling dat je op mijn linkje klikt :-)
Danku trouwens, het was een verzameling van +- 10 jaar...
Er komt trouwens nog een hoop te koop (Sega games, Nintendo hardware & games + nog Atari ed.), kwestie van even reclame te maken zoadat jullie collectie kan groeien ;), hou m'n sig dus in het oog

[ Voor 10% gewijzigd door Bruiser op 08-04-2009 13:18 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 13:11

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dôh schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:50:
[...]

Misschien een tip, PayPal werkt ook gewoon met je bank. Dus als je een verkoper kunt vinden die PayPal accepteert, dan kun je gewoon bij deze persoon kopen! :)
MsG schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:59:
Pas daarmee op, heel vaak wordt er alsnog een paypal account die geverifieerd is met creditcard vereist. Vraag dit eerst na bij de verkoper, anders zit je straks met een veiling die je niet kan betalen :), been there...

Heeft Yagoda niet zoiets? Daar heb ik wel een DC kabel vandaan.
Daar liep ik inderdaad tegenaan, alsnog CC verificatie. Yagoda heeft de kabel niet op de site staan, mailtje gestuurd.
Mocht iemand toevallig nog een adres voor een Megadrive AV kabel weten dan hoor ik het graag :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Bruiser schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:04:
[...]
Het ergste is inderdaad dat ik dat item nu niet ga ontvangen (dat geld krijg ik normaal gezien zowieso toch terug van visa - bewijzen genoeg tegen de verkoper), het was een oude winkelreclame van de NES met een afbeelding van Mario :(
PM eens een linkje of foto; want volgens mij heb ik zoiets nog wel staan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Meelobee schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:30:
[...]

[...]

Daar liep ik inderdaad tegenaan, alsnog CC verificatie. Yagoda heeft de kabel niet op de site staan, mailtje gestuurd.
Mocht iemand toevallig nog een adres voor een Megadrive AV kabel weten dan hoor ik het graag :)
Heeft Sega soms veel te veel controllers gemaakt voor de Dreamcast? Die dingen kosten nieuw zelfs geen drol. Je kunt ze beter nieuw kopen, omdat bij tweedehands je bijna net zoveel kwijt bent. Zelfde geldt voor die VMU's. Ik heb een blauwe besteld voor 5 euro nieuw. :)

De Dreamcast zelf is helaas wel wat moeilijker te krijgen is me opgevallen en is zelfs vaak nog wel aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
@ Kreuger F: aw man, das echt niet tof (formeel houden)... dat is eigenlijk iets waar ik me ook constant druk over maak.. komt mijn object wel aan...

Goed mag met geluk zeggen dan ik het nog niet heb mogen mee maken... maar er is nog van alles naar mij onderweg... Ik bewaar ook netjes echt elke mail die over het object gaat, en zijn uitgewisseld tussen de verkoper en mij totdat ik het object tevreden ontvangen heb...

Khoop dat ut verder nog goed komt met financiën met je.

Update:

Ik hoopte vandaag op een of meerdere pakketjes... en ik dus hele tijd contact op nemen met mijn broertje thuis... en normaal leveren ze bij ons voor 3 uur en rond 3 uur... maar volgens mij broertje niks binnen... ook geen briefje dat die iemand gemist heeft.... khad echt zoiets van :X maar goed...
Eenmaal weer lekker thuis... gaat de deurbel rond 15:50.... en ja hoor, TNT met 3 pakjes :D :D :D ik zo blij als een klein kind natuurlijk.

Heb het volgende ontvangen:

- Mijn plexiglas houders voor in de vitrine
- Gameboy Advance Platinum Limited Edition met doos enz
- en nog een leuk Nintendo artikel (soort knuffel/kussen)

Dus kan nu eindelijk netjes mijn vitrine inrichten + ben van die piepschuimen mislukkingen af :P
Zal eens kijken of ik een foto kan regelen van mijn bovenste plank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Bwa, komen we wel te boven ;)
Bovendien is het eigenlijk niet slecht, want ik merkte dat ik véél te véél ervoor betaald had... een andere veiling voor hetzelfde object is een pak lager uitgekomen (maarja, die van mij was nen buy now met "beste voorstel" en kon mij weer niet inhouden hé :))

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zoals Richard al aangeeft is Paypal een lastig verhaal. Persoonlijk heb ik er als KOPER alleen positieve ervaringen mee. Het is lekker makkelijk overmaken naar mensen in het buitenland, zelfs zonder credit card. En het biedt weldegelijk bescherming. Ik heb er ook wel eens gebruik van gemaakt en gewoon netjes m'n geld terug gekregen. Het probleem is natuurlijk wel dat het systeem wel z'n grenzen heeft. Als iemand zich inschrijft en gewoon niet meer te traceren is... tja... dan kan Paypal er ook weinig aan doen. Betaal je echter met je credit card via Paypal kun je een claim indienen bij je credit card maatschappij, en die kunnen er zeker wel wat aan doen! Gewoon terugboeken dat geld!

Als VERKOPER is Paypal ronduit waardeloos, zeker als je niet in de US woont. Eigenlijk is het zo slecht vanwege de goede koperbescherming. De koper wordt daardoor veel te machtig gemaakt. Als jij als verkoper iets verkoopt aan iemand en die claimt bij Paypal dat het niet is aangekomen, dan mag JIJ gaan bewijzen dat het wel is aangekomen. Zelfs als de koper de claim 4 dagen na betaling indient, tijdens de kerstdagen. 8)7 Het enige dat ze daarbij (zeggen te) accepteren is een handtekening bij ontvangst. Verzendbewijzen van de (toenmalig) TPG was geen bewijs (alleen van US diensten is bewijs), de tracking site van USPS die aangeeft dat het pakketje is aangekomen en in ontvangst is genomen is geen bewijs, e-mails van de koper over hoe het product dat hij in bezit heeft werkt aan andere Ebay verkopers die hetzelfde product verkopen is geen bewijs.

Is best leuk en aardig dus dat je zo'n handtekening moet kunnen tonen, maar hoe kom je daaraan? Joost mag het weten. Sowieso is mijn ervaring dat je voor pakketjes waarvoor getekend moet worden vrijwel nooit een handtekening moet zetten of dat de handtekening van de buren ook prima is voor meneer de postbode. USPS had dan ook geen handtekening. Bij TPG kun je nog een "onderzoek" instellen wat er precies met je pakketje is gebeurd, waaronder of 'ie is aangekomen en de handtekening. Dat duurt dan ruim een half jaar, waarna dat Paypal dispute allang is gesloten in het voordeel van de koper. Dat, en het resultaat is een briefje met "helaas hebben geen flauw idee".

Om een lang verhaal kort te maken: na 9 maanden te hebben moeten wachten om mijn 300 nogwat euro terug te kunnen krijgen van Paypal, tientallen mailtjes richting Paypal (die iedere keer beantwoord worden door zo'n no-reply adres, waardoor je steeds je verhaal opnieuw kan doen), een veelvoud aan doorverwijzingen naar andere telefoonnummers (sowieso knap als je contactgegevens kunt vinden op Paypal.nl/.com/etc), was ik het meer dan spuugzat.

Daarom dus nog een keer een zeer boze mail gestuurd naar alle adressen die ik in de loop der tijd had verzameld en gemeld dat ik contact ging opnemen met Kassa/Radar/Ombudsman/etc. Twee uur later had ik iemand van Paypal aan de lijn: "sorry sorry sorry" en dezelfde dag nog stond het geld nog op mijn rekening. Met de juiste motivatie hoeft het kennelijk dus helemaal niet zo'n probleem te zijn. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
@ Krueger F: hehe, heb ik ook wel eens. Kom je eindelijk tegen wat je zoekt, maar is het wat duur maar je MOET het gewoon hebben.

Heb even wat foto's gemaakt. zijn wel rot foto's want ik heb echt slechte licht inval op mijn kamer + een crappy digi camera ,orangje gloed is van mijn pruts kamer verlichting... als de verzameling wat meer uitgebreid is ga ik denk ik eens een verzamel pagina in elkaar knallen met wat meer pro foto's...

Klik voor grotere foto's

[Overzichtje]
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/overzichtthumb.jpg

[Gameboy Classic + Tetris]
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/classicthumb.jpg

[Gameboy Color Teal]
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/colorthumb.jpg

[Gameboy Micro Famicom Limited Edition]
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/mfamicomthumb.jpg

[SNES Basic pak]
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b193/laberdelaberkak/Nintendo/snesthumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Nice!
Moet je ons toch even zeggen waar je die plexi standards vandaan hebt ook hé ;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

De foto's van mijn zolder komen nog, eerlijk waar :D
Ben nu de zolder opnieuw aan het inrichten zodat de consoles niet al te dicht op elkaar staan, en zoals het nu allemaal vordert ben ik er erg tevreden mee. Ik zal morgen ermee klaar zijn, dus dan zal ik eindelijk foto's kunnen maken.

@Krueger, mooie dreamcast en master system converter II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de echte verzamelaars met veel geld over:

Ik had er nog nooit van gehoord maar toch:

http://cgi.ebay.de/10-Mil...0.m14&_trkparms=72%3A1232|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 07:49:
voor de echte verzamelaars met veel geld over:

Ik had er nog nooit van gehoord maar toch:

http://cgi.ebay.de/10-Mil...0.m14&_trkparms=72%3A1232|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Ik vind het echt knap dat als je zo een koopt, waarvan je de zeldzaamheid weet, je de doos weggooit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:06
danielkraak schreef op donderdag 09 april 2009 @ 07:54:
[...]

Ik vind het echt knap dat als je zo een koopt, waarvan je de zeldzaamheid weet, je de doos weggooit. |:(
Mijn Duits is niet zo heel goed maar:
Es befindet sich in einem hervorragenden Zustand und ist komplett mit dem originalen, blauen Controller, der seltenen original Verpackung, der Anleitung und den Kabeln.
Volgens mij zegt hij daar dat hij de originele verpakking erbij heeft.

@ Kreuger F

Eehm, ik weet niet of je mij nu gewoon negeert of-zo, maar ik heb je nu 2 keer gemailed. Maar goed laat dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Vuikie schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:49:
Volgens mij zegt hij daar dat hij de originele verpakking erbij heeft.
En er staat ook een foto van bij ook. "Seltenen" zal hier zoveel betekenen als bijzonder of in goede staat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zeldzaam. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Inderdaad - dat bedoelde ik ongeveer met "bijzonder". Maar het punt is natuurlijk dat de verpakking erbij zit. Anders had ie er geen foto van gemaakt. Ziet er trouwens ook wel goed uit, alsof ie er goed voor gezorgd heeft. Mijn Playstation ziet er ongeveer net zo goed uit (onbeschadigd), maar ik zou niet honderden euro's aan een model uitgeven dat weinig toevoegt. Zo fanatiek ben ik ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Je hebt wel mensen die zover gaan om gewoon alles te sparen wat er van een bepaald iets is uitgegeven (of iig zoveel mogelijk ervan) Op het moment is bv, mijn doel om gewoon eigenlijk van alle gameboys 1 exemplaar te hebben zodat ik de reeks heb zeg maar (en consoles), maar wil maybe zover gaan straks alle kleuren GB colors te hebben en N64 enz in die richting.... maar zal nog echt lang gaan duren voordat ik daar serieus mee begin.... zal het maybe hier en daar oppikken als ik iets goedkoop vind dat ik niet heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Taurnil schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:57:
Je hebt wel mensen die zover gaan om gewoon alles te sparen wat er van een bepaald iets is uitgegeven (of iig zoveel mogelijk ervan) Op het moment is bv, mijn doel om gewoon eigenlijk van alle gameboys 1 exemplaar te hebben zodat ik de reeks heb zeg maar (en consoles), maar wil maybe zover gaan straks alle kleuren GB colors te hebben en N64 enz in die richting.... maar zal nog echt lang gaan duren voordat ik daar serieus mee begin.... zal het maybe hier en daar oppikken als ik iets goedkoop vind dat ik niet heb ;)
Dan moet je ook de 64DD zien te krijgen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een PS2/Xbox/N64/NES in de aanbieding heeft hou ik me extreem aanbevolen, ook ben ik nog op zoek naar een GBA SP,
Voor handel is er http://tweakers.net/aanbod/

Maar weer ff on-topic, ik snap best dat iemand verzamelaar is, maar 600 euro voor zo'n niets-toevoegende playstation, wow...

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 09-04-2009 14:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.