De Touch HD en de Touch Pro zijn denk ik de enige is dat tegen de Xperia op kan. (tja of misschien iphone als alternatief?)Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:22:
[...]
Ja sorry, ik heb al behoorlijk gezocht op het internet en mijn hoofdtolt rond van de begrippen. Maar het is fijn om te weten wat andere mensen beschouwen als een alternatief voor dit product. En ik kan mijn keuze beter aflaten hangen van een forum dan van een stuiterende verkoper
[...]
Ik heb de Omnia gehad en die is 3 keer niks, slechte scherm resolutie, ongevoelige fragiele scherm, aparte stylus, traag als weet niet wat. Teveel samsung aanpassingen. (bv. zoom funtie op het scherm, ik bedoel ik ben niet blind ofzo en ik gebruik mijn telefoon niet van 6m ver. En het werkt niet eens vloeiend)
Alternatieven:
- Touch HD - Scherm is bijna op alle aspecten beter dan de X1, het is groter, gevoeliger en mooier.
De scherm van de X1 scherper omdat het kleiner is (pixel dichtheid) het is 3" tegen 3.8"
- Touch Diamond - Raad ik af, hij is oud en vele gebruikers zeuren over de hardwarekeys
- Touch Pro (Touch Diamond maar dan met keyboard) - Beetje te vergelijken met de X1, keyboard is uitgebreider/beter volgens vele reviews.
- Touch Diamond 2 - Nog niet verkrijgbaar, afwachten
- Touch Pro 2 - Nog niet verkrijgbaar, afwachten
Persoonlijk vind ik de xperia toch een stuk fijner dan de Touch HD