Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Marce schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:02:
@BoyzNDaHood,

Welke zou jij aanraden dan?
ik zal de review nog eens lezen waarin stond dat ZAGG altijd wel goede protectors had, daar stond er nog een in namelijk.
Ik zou het niet weten :P. Ik kocht ze zelf op vakantie in Hong Kong. Mijn eigen was zelfs een beetje stroef vond ik, maar was een goeie volgens die verkoper. Wat ik wel graag nog wil is een spiegel protector. Als je beeldscherm uitstaat is het een spiegeltje, doe je hem aan zie je gewoon je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:02:
@BoyzNDaHood,

Welke zou jij aanraden dan?
ik zal de review nog eens lezen waarin stond dat ZAGG altijd wel goede protectors had, daar stond er nog een in namelijk.
Ik heb destijds de Brando Ultra Clear gehaald omdat ik deze naam al verschillende keren had horen vallen hier. Bevalt echt supergoed! Als je het doet zoals de gebruiksaanwijzing zegt zit ie er zo op. www.screenprotector.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:58:
[...]

Ik heb destijds de Brando Ultra Clear gehaald omdat ik deze naam al verschillende keren had horen vallen hier. Bevalt echt supergoed! Als je het doet zoals de gebruiksaanwijzing zegt zit ie er zo op. www.screenprotector.nl
Deze had ik ondertussen inderdaad ook gezien. Zal deze van de week ook maar gaan bestellen.
Contract van abonnement is net op de 'mail' gegaan. Dus hoogstwaarschijnlijk zaterdag binnen, heb wel mijn 8Gb kaartje morgen al binnen.

Nog even een vraagje...
Als je bijvoorbeeld tomtom wilt installeren, kan dat dan ook gewoon op dat kaartje? En meer in de zin van wat er dan gebeurt als je het kaartje er een keer uithaalt, doet hij het daarna ook gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Ja, dan doet hij het gewoon nog ;) (zolang je de software erop laat staan, uiteraard :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:58:
[...]

Hoe lang blijft zo'n protector goed bij normaal "broekzak gebruik"?
Komen er na verloop van tijd krasjes in of word ie vaag?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bornin7ty2 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:49:
[...]

Hoe lang blijft zo'n protector goed bij normaal "broekzak gebruik"?
Komen er na verloop van tijd krasjes in of word ie vaag?
Ze blijven zeer goed, alleen soms (heel zeldzaam) laat de stylus een spoor achter. Maar het wordt zeker niet dof.
Ik heb deze dingen op de X1, Touch HD en mijn Omnia zitten. Maar bij de X1 is het bijna onmogelijk om een kras te hebben omdat de scherm is verzonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:35:
[...]

Ze blijven zeer goed, alleen soms (heel zeldzaam) laat de stylus een spoor achter. Maar het wordt zeker niet dof.
Ik heb deze dingen op de X1, Touch HD en mijn Omnia zitten. Maar bij de X1 is het bijna onmogelijk om een kras te hebben omdat de scherm is verzonken.
In dat geval is 1 bestellen dus genoeg, tnx

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 08:20
Mijn zilveren vodafone X1 is vandaag ook binnen gekomen en wat is het een pracht van een apparaat :P Het was eerst wel even wennen, want het was mijn eerste windows mobile telefoon. (ook eerste pda/smartphone)

Maar ik heb nog twee vraagjes. Wanneer ik het live panel in druk opent hij het live panel, maar net wanneer het beeld scherp wil gaan staan, gaat de telefoon weer terug naar het overzicht van de verschillende panels :S ik had dit eerst ook met het media xperiance panel, maar na een reset was dit probleem verholpen. Bij live panel is dit helaas niet zo.

Mijn tweede vraag is of er nog aparte software voor de camera is of iets dergelijks. Het is toch niet normaal dat een 3.2 MP camera zulke slechte foto's maakt. Zelfs de 2.0 MP camera van mijn oude W810i maakt mooiere foto's...

Verder super apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:47
Waffle schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:50:
Maar ik heb nog twee vraagjes. Wanneer ik het live panel in druk opent hij het live panel, maar net wanneer het beeld scherp wil gaan staan, gaat de telefoon weer terug naar het overzicht van de verschillende panels :S ik had dit eerst ook met het media xperiance panel, maar na een reset was dit probleem verholpen. Bij live panel is dit helaas niet zo.
Panel al hernoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Waffle schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:50:
Dat je de 8 delen niet helemaal door wilt lezen kan ik me voorstellen, dat je ze niet allemaal wilt doorzoeken ook nog enigzins. Maar dat je te lui bent om een simpele zoekopdracht op dit topic wil loslaten vind ik een beetje teveel van 't goede.

Dus bij deze, zie de zoekopdracht hierboven en lees de 2 posts na de startpost die je terug krijgt, in ruil daarvoor graag een biertje op de post :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:24:
[...]

Ik kijk regelmatig eens in mijn task manager en meestal staat er dan nog wel iets open. Ik kan me voorstellen dat als je dat nooit doet, dat er dan na verloop van tijd behoorlijk wat programma's open staan.
Maar dat is juist het vreemde omdat er geen programma's draaien. Het lijkt alsof WM op de achtergrond iets aan het doen is maar ik kan niet zien wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
Gisteren weer eens aan het spelen geweest en mijn spulletjes kwamen binnen.

- Noreve case voor de Xperia, echt een topcase! Kost wel wat...
- Screenprotector (tja noodzakelijk bij dit toestel)

Nu alleen nog even zoeken naar een tooltje wat mijn verbindingen sluit als ik bijvoorbeeld Opera afsluit of mijn mail heb gesynchroniseerd. Want elke keer een verbinding aanlaten met VF vind ik niet prettig.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Wicked-Game schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:51:
Gisteren weer eens aan het spelen geweest en mijn spulletjes kwamen binnen.

- Noreve case voor de Xperia, echt een topcase! Kost wel wat...

Nu alleen nog even zoeken naar een tooltje wat mijn verbindingen sluit als ik bijvoorbeeld Opera afsluit of mijn mail heb gesynchroniseerd. Want elke keer een verbinding aanlaten met VF vind ik niet prettig.
Dat gebeurt hier echt automatisch, zonder tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wicked-Game schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:51:
Sinds november hier een protector loze X1. In mijn broekzak, mijn jazak, borstzak wherever. Echt geen krasje te bespeuren! , dus noodzakelijk....ieder voor zich natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het zwaar overdreven.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
ppaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:17:
[...]
Sinds november hier een protector loze X1. In mijn broekzak, mijn jazak, borstzak wherever. Echt geen krasje te bespeuren! , dus noodzakelijk....ieder voor zich natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het zwaar overdreven.
Tja okay beetje overdreven, maar ik zweer toch bij een screenprotector bij dit soort schermen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel nu een aantal dagen en ben er zeer tevreden over. Alleen kan ik weinig tot niets vinden over een leuke DivX/XviD speler.

Ik heb gevonden: DivX Mobile. Maar deze speler loopt niet mooi vloeiend. Heeft iemand een andere leuke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:36:
Heb dit toestel nu een aantal dagen en ben er zeer tevreden over. Alleen kan ik weinig tot niets vinden over een leuke DivX/XviD speler.

Ik heb gevonden: DivX Mobile. Maar deze speler loopt niet mooi vloeiend. Heeft iemand een andere leuke oplossing?
Tsja, CorePlayer is de enige die volgens mij met een redelijke kwaliteit kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:39:
[...]

Tsja, CorePlayer is de enige die volgens mij met een redelijke kwaliteit kan afspelen.
Helaas heb je geen gelijk HendrikN,

Het beste resultaat haal je met een video omzetprogramma van HTC en afspelen met mediaplayer...
Voor meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:39:
[...]

Staat erop en draait als een zonnetje! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:53:
[...]

Helaas heb je geen gelijk HendrikN,

Het beste resultaat haal je met een video omzetprogramma van HTC en afspelen met mediaplayer...
Voor meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483824
Dat snap ik "Jonasvo", maar ik heb geen zin om altijd maar mijn series om te zetten. Ik wil gewoon dat mijn telefoon normale divx-bestanden afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:44
HendrikN schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:59:
[...]

Dat snap ik "Jonasvo", maar ik heb geen zin om altijd maar mijn series om te zetten. Ik wil gewoon dat mijn telefoon normale divx-bestanden afspeelt.
En daarbij is de kwaliteit op zo'n klein schermpje meer dan prima via Coreplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:55:
[...]

Staat erop en draait als een zonnetje! Thx!
vraag: kan je hier ook losse subs bijzetten bijvoorbeeld een *.srt bestand zodat je ondetiteling hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Hallo.

Ik heb zojuist mijn xperia ontvangen en heb alles ingesteld. Alles werkt maar uit 1 ding kom ik niet. Naja eigenlijk 2.

- Als ik foto's of een videotje schiet dan worden ze opgeslagen op de xperia zelf. Ik wil graag dat ze op mijn SD kaart komen. Hoe stel ik dat in? Ik heb al gegoogled en daar kwam uit dat ik links onderin het scherm een pijltje zou moeten zien en daar moet ik dan op klikken. Maar die kan ik echt nergens vinden.

- Ander probleempje is dat ik mijn contacten eerst op mijn sim kaart had. Die heb ik daarna gekopieerd naar mijn xperia. Alleen zijn nu in mijn contacten lijst alle contacten dubbel zichtbaar (sim en xperia). Hoe zorg ik ervoor dat de contacten maar eenmaal zichtbaar zijn (sim onzichtbaar). (zie ook deze topic: Contacten sim/telefoon HTC Touch HD).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:53
je kan in je camera app op de steeksleutel drukken en het dan instellen. Heb ook even moeten zoeken, maar het kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
418O2 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:57:
je kan in je camera app op de steeksleutel drukken en het dan instellen. Heb ook even moeten zoeken, maar het kan wel
Oh ik zie het al. Vreemd dat ik dat niet eerder zag. Het is een beetje verstopt idd.

Ach het is al laat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Ik heb het volgende probleem.

Wanneer ik in de comm manager aangeef dat ik gebruik wil maken van wlan en niet van de 3g verbinding dan gaat dat prima. Vervolgens open ik de opera mobile. Ik ga naar youtube en bekijk daar een video.

Waarom maakt youtube dan ineens verbinding met KPN Streaming terwijl ik dat helemaal niet wil. Waarom kan dat ding niet gewoon via mijn wlan verbinding een video streamen? Dat is sneller en daarnaast kost het me data verbruik.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Cambach schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 10:47:
Ik heb het volgende probleem.

Wanneer ik in de comm manager aangeef dat ik gebruik wil maken van wlan en niet van de 3g verbinding dan gaat dat prima. Vervolgens open ik de opera mobile. Ik ga naar youtube en bekijk daar een video.

Waarom maakt youtube dan ineens verbinding met KPN Streaming terwijl ik dat helemaal niet wil. Waarom kan dat ding niet gewoon via mijn wlan verbinding een video streamen? Dat is sneller en daarnaast kost het me data verbruik.

Iemand enig idee?
Hi en KPN laat je altijd connecten met KPN streaming als je filmpjes van youtube wilt kijken zodat ze dat extra in rekening kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Edit: was al opgelost zo te zien :P

[ Voor 93% gewijzigd door SToRM666 op 14-03-2009 13:35 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een opmerking op de brando screenprotector. Ik gebruik de screenprotector al meer dan een maand en ik zie dat er hele kleine krasjes op het scherm zitten. Deze krasjes zijn zo klein/dun dat het niet merkbaar is wanneer het scherm aan staat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gebruik maak van een hoes. En over het opnieuw kunnen gebruiken, ik heb het een keer er af gehaald, omdat ik het toestel naar de SE service moest sturen. Dit heb ik gedaan door met mijn nagel vanuit het linkerhoek er af te halen. Nu ik het weer terug heb gezet zie ik dat die hoek niet meer plakt. De rest van de protector plakt weer heel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD net een haaarscheurtje ontdekt in mn X1...een week 44 is dit. Ik heb er echt geen zin meer in hoeveel problemen ik met dit ding heb... waardeloos gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:29:
Even een opmerking op de brando screenprotector. Ik gebruik de screenprotector al meer dan een maand en ik zie dat er hele kleine krasjes op het scherm zitten. Deze krasjes zijn zo klein/dun dat het niet merkbaar is wanneer het scherm aan staat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gebruik maak van een hoes. En over het opnieuw kunnen gebruiken, ik heb het een keer er af gehaald, omdat ik het toestel naar de SE service moest sturen. Dit heb ik gedaan door met mijn nagel vanuit het linkerhoek er af te halen. Nu ik het weer terug heb gezet zie ik dat die hoek niet meer plakt. De rest van de protector plakt weer heel goed.
Zitten er krasjes op het scherm of de screenprotector..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:29:
Je moet ook nooit met je nagel eraf halen. Probeer met een plakbandje oid.

[ Voor 69% gewijzigd door BoyzNDaHood op 14-03-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55
Ik heb sinds vandaag ook een xperia (2de hands) ik wil hem graag clean hebben maar een harde reset of software update lukken niet :?

Update service, ik blijf maar hangen in het indificatie scherm... Weet iemand waar het aan ligt?

Een harde reset lukt mij ook niet (GSM uit, 2 zilveren toetsen inhouden en met pennetje op de reset knop drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
chundo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:52:
Ik heb sinds vandaag ook een xperia (2de hands) ik wil hem graag clean hebben maar een harde reset of software update lukken niet :?

Update service, ik blijf maar hangen in het indificatie scherm... Weet iemand waar het aan ligt?

Een harde reset lukt mij ook niet (GSM uit, 2 zilveren toetsen inhouden en met pennetje op de reset knop drukken)
Google heeft ook andere methode's waarmee je je x1 kan resetten:
Under settings > System tab > go to Clear Storage (says "it will delete all data and reset all settings to manufacturer default")
Andere zoekresultaat:
1. turn off the phone
2. Hold both right and left buttons (the ones right under the screen, dont know the name)
3. press power button, while still holding the others

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ hierboven: alle opties al geprobeerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421063 ?
/spuit11

[ Voor 11% gewijzigd door PeterSelie op 14-03-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
bedankt, ik wist niet dat het zo simpel ging, niemand iets voor mijn updateprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:27:
[...]

Hi en KPN laat je altijd connecten met KPN streaming als je filmpjes van youtube wilt kijken zodat ze dat extra in rekening kunnen brengen.
lees de kpn-site en je ziet dat streaming in het abonnement zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

chundo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:14:
bedankt, ik wist niet dat het zo simpel ging, niemand iets voor mijn updateprobleem?
Vista of XP?

Ik heb hetzelfde via Vista. Via XP geen probleem.
ik ben er nog niet uit hoe het komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
running man schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:43:
[...]

Vista of XP?

Ik heb hetzelfde via Vista. Via XP geen probleem.
ik ben er nog niet uit hoe het komt....
ik gebruik vista... Dit zal wel veel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:14:
Hou je wel de volumetoets naar BENEDEN in? In de Nederlandse versie van SEUS is dit helaas niet meegenomen bij het vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een probleempje met mijn Xperia X1,
ik heb een Touch-ti Blackstone Manila.cab er op gezet maar vind deze te traag.

Nu wil ik hem verwijderen via de instellingen>prgramma verwijderen.

Maar omdat dit programma standard draait krijg ik hem dus niet verwijdert,
iemand een idee hoe ik dit voorelkaar krijg.

vind het namelijk heel irritant.

alvast bedant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:14

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:11:
Hallo,

ik heb een probleempje met mijn Xperia X1,
ik heb een Touch-ti Blackstone Manila.cab er op gezet maar vind deze te traag.

Nu wil ik hem verwijderen via de instellingen>prgramma verwijderen.

Maar omdat dit programma standard draait krijg ik hem dus niet verwijdert,
iemand een idee hoe ik dit voorelkaar krijg.

vind het namelijk heel irritant.

alvast bedant.
Misschien via een ander panel? Dan zou je 'm wel moeten kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:15:
[...]

Misschien via een ander panel? Dan zou je 'm wel moeten kunnen verwijderen.
heb ik ook geprobeerd, maar werk niet.

Telefoon is zoooo traag geworden...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Start -> Instellingen -> Vandaag* -> Items* -> TouchFLO 3D uitvingen

* Ik heb een WWE HTC Touch HD dus wellicht komen deze dingen niet overeen in een NL toestel van SE

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb met tweak een ander panel als opstart scherm, en nu heb ik hem eruit gekregen,
maar mijn 1e panel waar die touch-it opzat is nu leeg.

Hoe krijg je deze weer terug?
(agenda, klok alles is weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:14:
ik heb met tweak een ander panel als opstart scherm, en nu heb ik hem eruit gekregen,
maar mijn 1e panel waar die touch-it opzat is nu leeg.

Hoe krijg je deze weer terug?
(agenda, klok alles is weg)
never mind, al gevonden!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oininio
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-07-2016
chundo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:04:
[...]

ik gebruik vista... Dit zal wel veel verklaren.
Ik had hetzelfde probleem al eerder op het forum aangekaart, maar geen oplossing. Op mijn laptop met Vista bleef ik hangen in het identificatie scherm. Op desktop PC met Vista is het (na 3x tijdens het updaten halverwege vastgelopen te zijn) uiteindelijk toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 15-09 08:20
SoaDmaggot schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:00:
[...]

Dat je de 8 delen niet helemaal door wilt lezen kan ik me voorstellen, dat je ze niet allemaal wilt doorzoeken ook nog enigzins. Maar dat je te lui bent om een simpele zoekopdracht op dit topic wil loslaten vind ik een beetje teveel van 't goede.

Dus bij deze, zie de zoekopdracht hierboven en lees de 2 posts na de startpost die je terug krijgt, in ruil daarvoor graag een biertje op de post :Y)
Bedankt het werkt eindelijk. Over dat lui ik heb half google afgezocht en kon het op een of andere manier niet vinden. Ook hier heb ik gezocht en kon het ook niet vinden. Je krijgt zoveel resultaten als je zoekt op live panel.. En wie verwacht nou dat hij onder de OP staat 8)7 Maar bedankt en ik drink vanavond wel even een bierjte op je post. Bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:56:
[...]

Zitten er krasjes op het scherm of de screenprotector..?
Op de screenprotector uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de x1i youtube v0.1a applicatie. Ik krijg telkens het probleem houden dat ik een error krijg met de tekst 'can't play this video'. Wat ik heb gedaan is het volgende:

- x1 youtube applicatie installeren
- youtube.exe.0409 hernoemen naar *0413
- soft reset
- youtube-registry-patch installeren
- soft rest

Wanneer ik daarna de youtube applicatie open en op een video druk, krijg ik tijdens het laden van de video dat bericht. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:08:
Ik heb een vraag over de x1i youtube v0.1a applicatie. Ik krijg telkens het probleem houden dat ik een error krijg met de tekst 'can't play this video'. Wat ik heb gedaan is het volgende:

- x1 youtube applicatie installeren
- youtube.exe.0409 hernoemen naar *0413
- soft reset
- youtube-registry-patch installeren
- soft rest

Wanneer ik daarna de youtube applicatie open en op een video druk, krijg ik tijdens het laden van de video dat bericht. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Volgens mij komt dat door je proxy instellingen, die moet je dan uitzetten. heb je vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm...ja...daar heb ik helemaal niet aan gedacht lol. Het werkt, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Cambach schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:56:
Hallo.

Ik heb zojuist mijn xperia ontvangen en heb alles ingesteld. Alles werkt maar uit 1 ding kom ik niet. Naja eigenlijk 2.

- Als ik foto's of een videotje schiet dan worden ze opgeslagen op de xperia zelf. Ik wil graag dat ze op mijn SD kaart komen. Hoe stel ik dat in? Ik heb al gegoogled en daar kwam uit dat ik links onderin het scherm een pijltje zou moeten zien en daar moet ik dan op klikken. Maar die kan ik echt nergens vinden.

- Ander probleempje is dat ik mijn contacten eerst op mijn sim kaart had. Die heb ik daarna gekopieerd naar mijn xperia. Alleen zijn nu in mijn contacten lijst alle contacten dubbel zichtbaar (sim en xperia). Hoe zorg ik ervoor dat de contacten maar eenmaal zichtbaar zijn (sim onzichtbaar). (zie ook deze topic: Contacten sim/telefoon HTC Touch HD).

Alvast bedankt!
Install this tool
Xperia Tweak v 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik wil de xperia updaten naar de touchflow interface en wil dat doen met een rom van Itje, heb gelezen dat de 4.0 RC1.1 de meest stabiele versie is, dat deze er alleen in het engels is vind ik niet erg.
Aangezien ik nog erg nieuwe ben met Windows mobile is er iets nog niet helemaal duidelijk.
Ik krijg steeds een 262 error en wil daarom nu de rom op de SD kaart zetten en daar vanaf gaan flashen, kan ik de cabs erbij zetten en installeert het dan automatisch mee? of zal ik die nadat de flash heeft plaats gevonden via de verkenner alle CABs handmatig installeren?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Fietsbel schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:22:
Ik wil de xperia updaten naar de touchflow interface en wil dat doen met een rom van Itje, heb gelezen dat de 4.0 RC1.1 de meest stabiele versie is, dat deze er alleen in het engels is vind ik niet erg.
Aangezien ik nog erg nieuwe ben met Windows mobile is er iets nog niet helemaal duidelijk.
Ik krijg steeds een 262 error en wil daarom nu de rom op de SD kaart zetten en daar vanaf gaan flashen, kan ik de cabs erbij zetten en installeert het dan automatisch mee? of zal ik die nadat de flash heeft plaats gevonden via de verkenner alle CABs handmatig installeren?
Nee, de CABs moet je echt zelf steeds weer opnieuw installeren, overigens is RC1.1 niet de nieuwste versie. Zoek even op XDA naar zijn topic, daar staan de laatste versies.

En over die error die je krijgt, je hebt natuurlijk wel eerst de SPL vervangen héh :+

als dat niet zo is dan mag je je wel keihard gaan schamen

[ Voor 8% gewijzigd door HendrikN op 15-03-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:46
:? Ik weet het niet meer wat betreft een goede lederen case. Zojuist erachter gekomen dat de GPS ontvangst icm de Noreve case ernstig vermindert. GPS balkjes die eerst bijna helemaal gevuld zijn, zijn nadat ik hem in de case stop gehalveerd! Kortom, onacceptabel, ik wil hem namelijk gewoon met case en al aan mijn dashboard kunnen hangen tijdens het autorijden, zoals ik bv. met mijn Pocket Loox 600 en E-Ten X500+ altijd wel kon, die hadden een Krusell case erbij zitten.

Nu lees ik zeer slechte reviews over de Krusell case, dat het toetsenbord niet uit te schuiven valt, iemand hier die ervaring met deze case heeft? Of wellicht een andere prettige case kan tippen met broekriemclip?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik heb die touchit interface nu draaien, maar heb een paar issues

- Ik kan geen mms downloaden. Internet werkt wel, maar kan dus geen mms downloaden (Vodafone Live)
- kan ik 'snel' de tel. op stil zetten, of moet het per se via settings?

weet iemand dit toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
418O2 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:58:
- kan ik 'snel' de tel. op stil zetten, of moet het per se via settings?
Gewoon via de volumeknop, en dan op Vibrate zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
goeiemoggel @ mijzelf.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn 2e toestel met scheur ontdekt te hebben gaat het ding ook nog raar doen ook:

- Beltonen gaan niet meer af (sms toon wel) Heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt.
- Was gisteren aan het msnen en smsen tegenlijk, doe dit wel vaker maar gister viel mn telefoon gewoon 2x achter elkaar uit en startte zichzelf opnieuw op.

Iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het SPB Mobile Shell panel eigenlijk een volledige vervanging (alle features) van SPB Mobile Shell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:23:
Is het SPB Mobile Shell panel eigenlijk een volledige vervanging (alle features) van SPB Mobile Shell?
Nee.

misschien een beetje kort & bondig, maar sinds kort heeft dit forum een zoekknop :>

[ Voor 19% gewijzigd door HendrikN op 16-03-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik heb sindskort het probleem dat als ik video's opneem of een videobestand van iemand krijg via bluetooth, ze allemaal last hebben van lag, alles hapert en stottert, en dan eigenlijk alleen he tbeeld, het geluid loopt wel goed.
Ik heb gisteren al een hardreset gedaan maar helaas helpt niets.
De Bond trailer daarentegen loopt wel weer helemaal soepel.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Zijn er overigens geen camera en videoopneem apps van derden te krijgen die beter werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:28:
Na mijn 2e toestel met scheur ontdekt te hebben gaat het ding ook nog raar doen ook:

- Beltonen gaan niet meer af (sms toon wel) Heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt.
- Was gisteren aan het msnen en smsen tegenlijk, doe dit wel vaker maar gister viel mn telefoon gewoon 2x achter elkaar uit en startte zichzelf opnieuw op.

Iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?
Nu wordt het trouwens helemaal mooi. Telefoon heeft de hele nacht opgeladen, heb de ledjes zien knipperen. En nu valt hij doodleuk uit :|..is leeg. Lekker dan, hele dag zonder tel.
Echt alles wat maar mis kan zijn met een telefoon gaat op het moment mis met mijn X1 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Ik heb nieuw hier, en heb sinds zaterdag mijn X1 gekocht.
Kan iemand mij vertellen of er ergens een site voor beginners is, bijvoorbeeld een forum voor beginners, er wordt hier zoveel verteld waarvan mijn oren beginnen te klapperen (hahaha)
Ik heb zowiezo al een vraagje:

Wat houdt de optie "Tijdstip Update Webvoeding" eigenlijk in, bij mij staat die op "Nooit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Nu wordt het trouwens helemaal mooi. Telefoon heeft de hele nacht opgeladen, heb de ledjes zien knipperen. En nu valt hij doodleuk uit :|..is leeg. Lekker dan, hele dag zonder tel.
Echt alles wat maar mis kan zijn met een telefoon gaat op het moment mis met mijn X1 :S
Dit heb ik overlaatst ook eens gehad. Waarschijnlijk heb je de X1 voor 0u00 aan de stroom gehangen. Het probleem is dat WM rond middernacht allerlei acties gaat uitvoeren waardoor het toestel zichzelf inschakeld (het scherm gaat oplichten). Doordat de X1 aan de externe stroom hangt gaat het scherm niet meer uit en zal je accu leeggetrokken worden.
Je kunt dit oplossen door bij Settings -> Energie en dan de tab Geavanceerd de opties aan te vinken die betrekking hebben op het energieverbruik als de X1 aan de externe stroom hangt.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 16-03-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 15-09 18:52
Hallo mensen,

ik zit met een Sync probleem. Heb een Vodafone Branded X1 maar met Generic UK rom.

Als ik wil syncen, wordt behalve mijn contacten niks gesynct, agenda niet, mail niet, taken niet, etc.

Ik krijg alleen een desktop error, en een X1 error te zien. Sync failed.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik maak contact via usb, hij is "connected".

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik zit er over te denken bij mijn nieuwe abbonement een sony ericsson X1 te nemen, nu heb ik me een beetje dood gestaard.
Hebben jullie nog een alternatief waar ik naar "moet" kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:54:
Ik zit er over te denken bij mijn nieuwe abbonement een sony ericsson X1 te nemen, nu heb ik me een beetje dood gestaard.
Ik denk dat je hier misschien niet helemaal op de juiste plek zit hiervoor omdat de meeste mensen niet echt heel objectief zullen zijn wat betreft de X1. ;) Het enige alternatief waar ik zo gelijk op kom is de HTC Touch HD. Volgens mij is die qua specs redelijk hetzelfde alleen heeft die geen hardware toetsenbord.

Iets anders:
Ik zag dat er een update aan zit te komen van de rom van Itje die gebaseerd is op de X1 R3AA003. Betekent dit dat er via SEUS ook een update komt van de standaard X1 rom of trek ik nou conclusies die er niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe het zit met de pinout van die 3,5mm jack, omdat er ook een microfoon stuk bij zit.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7127
Zal deze werken? Nee dus
Bij smartphoneshop hebben ze dit als accessoire, maar ik betwijfel of dit de goede is aangezien je het begin niet ziet, en hij is zo verschrikkelijk duur..
http://www.smartphoneshop...adset-3-5-mm-adapter.html

Ben namelijk mijn originele kwijt, iemand een idee waar ik goedkoop een vervangende kan vinden? Alleen het eerste stuk is ook goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:54:
qua alternatief zul je naar mijn mening voor mindere toestellen moeten kijken
ik heb de optie gehad om een ander toestel uit te zoeken doordat mijn oude 14 weken in reparatie was
en ik heb dus niet voor een ander toestel gekozen omdat gewoonweg dit toestel geweldig werkt
alleen het risico van de scheuren is een probleem en de kans op een slechte batterij
(mijn oude batterij gaat 2X zo lang mee als die van het nieuwe toestel)
op het moment zou ik geen beter alternatief weten ook met de problemen van dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Hallo allemaal,

misschien een gekke vraag, maar kan je de sneltoets van de camera (cameraknop) waarbij je bij indrukken de camera start ook UITzetten? Ik heb namelijk een hoesje waarbij ik met mijn vingers de cameraknop haast moet indrukken om mijn telefoon uit het hoesje te halen. Bij het opnemen krijg ik de camerastand en dat terwijl ik juist wil opnemen. Vet onhandig. :( Kan ik die knop dus uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:19:
[...]

Dit heb ik overlaatst ook eens gehad. Waarschijnlijk heb je de X1 voor 0u00 aan de stroom gehangen. Het probleem is dat WM rond middernacht allerlei acties gaat uitvoeren waardoor het toestel zichzelf inschakeld (het scherm gaat oplichten). Doordat de X1 aan de externe stroom hangt gaat het scherm niet meer uit en zal je accu leeggetrokken worden.
Je kunt dit oplossen door bij Settings -> Energie en dan de tab Geavanceerd de opties aan te vinken die betrekking hebben op het energieverbruik als de X1 aan de externe stroom hangt.
Bedankt voor je reactie...
Ik weet niet of dit de reden is omdat ik dat allemaal al aangevinkt heb. Mijn telefoon gaat uit na 1 minuut niet gebruikt te zijn.
Raar allemaal. Ik hoop niet dat het nog eens gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb echt een vervelend probleem en ben alle 8 delen van dit topic doorgegaan. Heb sinds afgelopen weekend de X1 en alles werkt top behalve het sturen van smsjes (ontvangen lukt prima). Niets dat ik doe helpt dit probleem.
Ik heb een abo bij telfort, en de telefoon kan alle dienstinstellingen ophalen behalve die voor sms en voicemail. Zou iemand mij asjeblieft willen helpen? Telfort helpdesk, xperia helpdesk en alle telefoonwinkels in utrecht kunnen mij maar niet helpen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:28:
Hi,

Ik heb echt een vervelend probleem en ben alle 8 delen van dit topic doorgegaan. Heb sinds afgelopen weekend de X1 en alles werkt top behalve het sturen van smsjes (ontvangen lukt prima). Niets dat ik doe helpt dit probleem.
Ik heb een abo bij telfort, en de telefoon kan alle dienstinstellingen ophalen behalve die voor sms en voicemail. Zou iemand mij asjeblieft willen helpen? Telfort helpdesk, xperia helpdesk en alle telefoonwinkels in utrecht kunnen mij maar niet helpen.

Bij voorbaat dank!
is al eerder aan de orde geweest bij iemand anders met Telfort. Ik heb hetzelfde regelmatig met KPN (vlg mij zelfde netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je mij vertellen waar die posts staan? ik kan ze maar niet vinden. Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:41:
Wil je mij vertellen waar die posts staan? ik kan ze maar niet vinden. Dank je :)
zoekkerdezoek

:?

[ Voor 19% gewijzigd door HendrikN op 16-03-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Afbeeldingslocatie: http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/Neiedei_3.jpg

Prins Willem ook in bezit van een X1 zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de tips van de ontvangstbevestiging, het gprs en hsdpa uit een vorig deel allemaal uitgevoerd, zonder resultaat helaas. Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrokenRules schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:52:
[afbeelding]

Prins Willem ook in bezit van een X1 zo te zien...
Hahaha! Daar betalen wij dan belasting voor he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
EN-IS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:23:
Hallo mensen,

ik zit met een Sync probleem.
Ook gedoe mee gehad WM6.1 icm Vista, geen idee wat de oorzaak was, maar om het op te lossen:

- Verbreek verbinding X1 / PC
- verwijder van je PC je sync app, bv. ActiveSync (XP) of Windows Mobile Device Center (Vista)
- Hard reset je X1 (evt. data backuppen)
- Herinstalleer je sync app (ActiveSync 4.5 (XP) WMDC versie 6.1 (Vista)
- Verbind nu je X1 weer met de PC

Als het goed is moet alles nu normaal werken! Heb na lang zoeken dit als enige oplossing kunnen vinden. Omslachtig, maar werkte gelukkig wel.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:15:
[...]

Hahaha! Daar betalen wij dan belasting voor he...
en jij denkt dat er betaalt is voor die telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
ik heb proberen update viaz XP en ik had geen problemen meer, het probleem lag dus wel bij vista.

Nu heb ik iGO erop gezet maar deze werkt niet. ik start op en vanaf dat er onderaan in het beginscherm text komt valt hij uit. Al een gegoogled en ik kom niet verder dan dat ik het SYS bestand moet aanpassen, dat stond op SD card en ik heb er Opslagkaart van gemaakt maar helaas... Nog mensen die daar problemen mee hebben, deze versie werkte gewoon op mijn omnia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
Ik wil mijn Vodafone X1 unlocken, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die code moet invoeren. Volgens de instructie van Vodafone moet ik o.a. het volgende doen:
  • Plaats uw Vodafone SIM-kaart in het toestel en zet het toestel aan. De SIM-kaart dient aangesloten te zijn op het Vodafone netwerk. Voer eventueel eerst uw PIN-code in als het toestel hierom vraagt
  • Om het unlock menu te openen, dient u de volgende handelingen te volgen;
  • Druk de joystick naar links, direct hierna toets u twee maal de stertoets, gevolgd door de joystick nogmaals een keer naar links te drukken. (kort samengevat voert u in: < * * <)
  • Selecteer in het menu de optie ‘netwerk’, vervolgens zal het toestel om de ‘NCK-code’ vragen; Hier kunt u de eerste unlock-code invoeren en bevestigen met de ‘OK-toets’
Ik zet 'm eerst op de "telefoonstand" (dus de nummertoetsen zijn zichtbaar). Maar als ik vervolgens < * * < invoer dan gebeurt er helemaal niets... jah hij selecteert het telefoonnummer van de politie maar that's it. Wat doe ik nu fout?

Aanvullende opmerking:
Mijn Voda simkaart is nog niet geldig (ivm nummerportatie) dus ik heb het ook geprobeerd met de Voda prepay-simkaart v/e collega. In beide gevallen dus zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:19:
Bedankt voor je reactie...
Ik weet niet of dit de reden is omdat ik dat allemaal al aangevinkt heb. Mijn telefoon gaat uit na 1 minuut niet gebruikt te zijn.
Raar allemaal. Ik hoop niet dat het nog eens gebeurd.
Inderdaad vreemd dat het dan alsnog gebeurd is...En het scherm was gewoon uit toen je m van de lader haalde?

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 16-03-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:36:
[...]

Inderdaad vreemd dat het dan alsnog gebeurd is...En het scherm was gewoon uit toen je m van de lader haalde?
Jep! En hij heeft echt opgeladen hoor. Werd vannacht een keer wakker en toen zag ik de led lampjes knipperen.
Erg vreemd inderdaad. Hoop dat dit eenmalig was, want het was erg vervelend om de hele dag niet bereikbaar te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

@the boiler
Bedankt :P Wat ik me trouwens afvroeg, is de SE een beetje goed bruikbaar voor het afspelen van muziek?
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:34:
[...]

Ik denk dat je hier misschien niet helemaal op de juiste plek zit hiervoor omdat de meeste mensen niet echt heel objectief zullen zijn wat betreft de X1. ;) Het enige alternatief waar ik zo gelijk op kom is de HTC Touch HD. Volgens mij is die qua specs redelijk hetzelfde alleen heeft die geen hardware toetsenbord.
@Leoloopneus
Niet echt objectief vanwege die scheurproblemen?
De HTC touch HD is inderdaad ook een mooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:41:
pagina 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:08:

@Leoloopneus
Niet echt objectief vanwege die scheurproblemen?
De HTC touch HD is inderdaad ook een mooi ding
Niet objectief omdat je hier in een topic zit met alleen maar X1-eigenaren ;) Maar doe alsjeblieft zelf research, je laat de keuze van je telefoon toch niet van een forum afhangen? Loop naar een winkel, speel er 's mee.

De mediamarkt is één groot telefoon-laboratorium ;)
Bedankt :P Wat ik me trouwens afvroeg, is de SE een beetje goed bruikbaar voor het afspelen van muziek?
Op elke WM-telefoon kan je bijvoorbeeld S2P installeren, een gratis MP3-speler. Daarnaast heeft de X1 een 3.5mm uitgang voor normale koptelefoons, dus op de meeste telefoons heeft de X1 wel een streepje voor ja

[ Voor 25% gewijzigd door HendrikN op 17-03-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Zijn er meer mensen met wifi problemen?
Hij verbind hem met mijn draadloze router, en vervolgens verdwijnt het wifi tekentje en zeg hij bij de instellingen dat het netwerk niet beschikbaar is...
Ik heb alles al geprobeerd, router reset, firmware upgrade van de router, niet beveiligd, wel beveiligd (wep, wpa2), niets helpt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

HendrikN schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:18:
Niet objectief omdat je hier in een topic zit met alleen maar X1-eigenaren ;) Maar doe alsjeblieft zelf research, je laat de keuze van je telefoon toch niet van een forum afhangen? Loop naar een winkel, speel er 's mee.
Ja sorry, ik heb al behoorlijk gezocht op het internet en mijn hoofdtolt rond van de begrippen. Maar het is fijn om te weten wat andere mensen beschouwen als een alternatief voor dit product. En ik kan mijn keuze beter aflaten hangen van een forum dan van een stuiterende verkoper :P
HendrikN schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:18:
De mediamarkt is een grote telefoon-laboratorium ;)
Ja :/ Mediamarkt is ook bijna een uur fietsen hier vandaan :(

[ Voor 0% gewijzigd door Icyzer op 16-03-2009 23:12 . Reden: Vandaag=>vandaan, ja moeilijk spellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Ja sorry, ik heb al behoorlijk gezocht op het internet en mijn hoofdtolt rond van de begrippen. Maar het is fijn om te weten wat andere mensen beschouwen als een alternatief voor dit product. En ik kan mijn keuze beter aflaten hangen van een forum dan van een stuiterende verkoper :P
Tja het zal toch vooral afhangen van wat je eigen eisen zijn. Ik ken de specs van de HD niet precies maar heb het idee dat deze wel min of meer hetzelfde zijn. Op elke beetje fatsoenlijke telecomsite zijn ze volgens mij wel met elkaar te vergelijken. Denk dat je dit het beste eerst kan doen en vervolgens bij de verschillen kunnen kijken hoe belangrijk dit voor je is.Verder is het natuurlijk een kwestie van smaak, kosten, wel of geen hw toetsenbord, panels tegenover touchflo (alhoewel touchflo ook op de X1 kan en panels volgens mij ook op de HD) enz.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Icyzer schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:22:
[...]

[...]

Ja :/ Mediamarkt is ook bijna een uur fietsen hier vandaag :(
Dat is waar, maar je moet wel bedenken dat de gebruikers van dit topic een reden heeft gehad de x1 te kopen. Dusja, wat verwacht je dat wij zeggen? Dat je de X1 kut is en niet moet halen?

Als je naar alternatieven kijkt, genoeg topics van heel veel telefoons. Belangrijke vraag, heb je een toetsenbord nodig? Want als je lappen teksten ga typen is een touch HD echt niet geschikt voor. Misschien datti qua hardware en resolutie enzo op de xperia lijkt, maar ik zou meer naar alternatieven gaan kijken zoals de touch pro 2, n97 etc. kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

BoyzNDaHood schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:14:
[...]

Dat is waar, maar je moet wel bedenken dat de gebruikers van dit topic een reden heeft gehad de x1 te kopen. Dusja, wat verwacht je dat wij zeggen? Dat je de X1 kut is en niet moet halen?

Als je naar alternatieven kijkt, genoeg topics van heel veel telefoons. Belangrijke vraag, heb je een toetsenbord nodig? Want als je lappen teksten ga typen is een touch HD echt niet geschikt voor. Misschien datti qua hardware en resolutie enzo op de xperia lijkt, maar ik zou meer naar alternatieven gaan kijken zoals de touch pro 2, n97 etc. kijken.
Typen op een touchscreen kan best, maar niet op een resistive touchscreen. Op een capacitive touchscreen zoals, bijvoorbeeld, de iphone werkt dat echt behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 15-09 18:52
coyote1980 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:44:
[...]

Ook gedoe mee gehad WM6.1 icm Vista, geen idee wat de oorzaak was, maar om het op te lossen:

- Verbreek verbinding X1 / PC
- verwijder van je PC je sync app, bv. ActiveSync (XP) of Windows Mobile Device Center (Vista)
- Hard reset je X1 (evt. data backuppen)
- Herinstalleer je sync app (ActiveSync 4.5 (XP) WMDC versie 6.1 (Vista)
- Verbind nu je X1 weer met de PC

Als het goed is moet alles nu normaal werken! Heb na lang zoeken dit als enige oplossing kunnen vinden. Omslachtig, maar werkte gelukkig wel.
coyote1980, hartstikke bedankt voor je reactie. Ik zal het morgen eens proberen, het is erg irritant dat ik me afspraken niet kan syncen. Hopelijk verhelpt dit het probleem, thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Nieuwe ROM van itje is uit;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485624
en hij is echt HEEL goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
wat ben jij een moodbreaker. Ik wou net gaan pitten, kom jij hier mee aanzetten

naja, dan maar ff downloaden
(vervelend dat hij niet naar usenet upload trouwens, ging een stuk sneller)
edit: gaat nu wel fully pully down

wat vind je er zo goed aan ?

geflashed, nu bijna opgestart, ff configgen en dan checken.

installerende..

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 17-03-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Jep, hier ook downloadende :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

418O2 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:59:
wat ben jij een moodbreaker. Ik wou net gaan pitten, kom jij hier mee aanzetten

naja, dan maar ff downloaden
(vervelend dat hij niet naar usenet upload trouwens, ging een stuk sneller)
edit: gaat nu wel fully pully down

wat vind je er zo goed aan ?

geflashed, nu bijna opgestart, ff configgen en dan checken.

installerende..
Er zijn echt vele redenen waarom ik het zo geweldig vind, maar; probeer het zelf maar gewoon ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
beter dan OEM of beter dan touchit 4?

krijg met zowel live.vodafone.com als office.vodafone.nl geen verbinding :/

edit; chap auth en hsdpa only dus. Lijkt nu allemaal te werken. kan alleen mms niet testen (dat werkte niet met de vorige)

[ Voor 86% gewijzigd door 418O2 op 17-03-2009 00:54 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste