Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:50:
[...]

Al doende en vragende leert men: Ik heb even gecheckt. Dus diskdrive aangevinkt. Maar dan zie je alleen het kaartje toch en niet het tel geheugen. Of zie ik dat verkeerd. Niet erg maar ik wil het precies weten...Kun je ook ergens het tel geheugen zien??
Via diskdrive zie je indd alleen je opslagkaart. Je kan dus ook alleen hier dingen naar verplaatsen. Via activesync kan je ook (tot op bepaalde hoogte) dingen in de telefoon zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:54:
[...]

Word je niet moe van steeds weer flashen? heb je net alle progammas erop gezet komt er weer een nieuwe versie uit 8)7
Achja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt :). Ik heb op een gegeven moment bijna elke twee dagen geflasht (3.0 - 4.0 RC1.1 ging vrij snel), maar dan krijg je ook veel handigheid in gericht backuppen van sms/apps, start menu enz). Op die manier kost het na een flash en restore maar 20min om de meeste dingen in te stellen.
Ik moet wel zeggen dat ik nu ff RC1.1 er op laat staan; RC2 heb ik volledig gemist, en met RC3 schijnen nog wat problemen te zijn. Itje kennende heeft hij morgen of overmorgen een nieuwere versie waarin de meeste bugs geplet zijn. Misschien dat ik die dan nog installeer en dan is het voorlopig mooi geweest. Een werkende PDA/telefoon is ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
gwystyl schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:10:
[...]

Achja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt :). Ik heb op een gegeven moment bijna elke twee dagen geflasht (3.0 - 4.0 RC1.1 ging vrij snel), maar dan krijg je ook veel handigheid in gericht backuppen van sms/apps, start menu enz). Op die manier kost het na een flash en restore maar 20min om de meeste dingen in te stellen.
Ik moet wel zeggen dat ik nu ff RC1.1 er op laat staan; RC2 heb ik volledig gemist, en met RC3 schijnen nog wat problemen te zijn. Itje kennende heeft hij morgen of overmorgen een nieuwere versie waarin de meeste bugs geplet zijn. Misschien dat ik die dan nog installeer en dan is het voorlopig mooi geweest. Een werkende PDA/telefoon is ook wat waard :)
Is het ook al bekend als hij na het verscheinen van de final versie ook een rom uit brengt met de nederlandse taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Uiteindelijk toch gekozen om de houder bij pdahut.com te halen, als combinatie met de HR Stabilo 1 'arm' was hij daar toch (inclusief verzendkosten, terwijl deze bij pdashop.nl €0 bedroegen) nog steeds €10 goedkoper dan bij pdashop.nl. Daarbij hadden ze de arm die ik wilde bestellen niet meer te koop bij pdashop.nl.

Edit: deze dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door PeterSelie op 10-03-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Act-One schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:14:
[...]

Is het ook al bekend als hij na het verscheinen van de final versie ook een rom uit brengt met de nederlandse taal?
Tot nu toe niet, maar behalve de landscape TouchFlo3D heeft 4.0 weinig spectaculaire vernieuwingen tov 3.5 vind ik. Als je dus graag NL wilt zou ik gewoon 3.5 flashen. Die is erg stabiel en bevat praktisch dezelfde programma's als 4.
Ik wil graag mijn X1 in het engels, dus heb ik iets meer keus in roms. Tel daarbij op dat ik een soort tik heb om nieuwere roms te proberen en te blijven klooien, en je hebt het verhaal van 10 roms in twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

marcieking schreef op zondag 08 maart 2009 @ 01:07:
[...]

Google--->XDA:

[...]

[...]

"Me inbox" :')
Google --> XDA --> Zipje downloaden uit één van de posts. Dat zou moeten werken.
[...]

Werkt Putty op Windows mobile? Of is het een speciale versie?
Putty werkt, maar niet geweldig, je kan geen hoofdletters en/of cijfers typen (wat met wachtwoorden toch wel essentieel is!).

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:54

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 02:57:
Kijk dat ontbrak er bij mij nog aan, het bekijken van flash filmpjes op de X1. Heb het nu werkend gekregen, Dumpert werkt nu prima. :)
kun je even uitleggen wat je precies gesintalleerd hebt?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

[...]

Word je niet moe van steeds weer flashen? heb je net alle progammas erop gezet komt er weer een nieuwe versie uit 8)7
Een paar weken geleden wel heel vaak geflasht, dan krijg je er wel handigheid in, ook om 'm daarna precies te customizen zoals je de telefoon wil hebben.
De laatste ROM ziet er weer erg mooi uit vandaar dat ik 'm toch weer ga proberen, misschien toch maar even wachten tot de meeste bugs er uit zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 16:41
bonetone schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:53:
[...]

Een paar weken geleden wel heel vaak geflasht, dan krijg je er wel handigheid in, ook om 'm daarna precies te customizen zoals je de telefoon wil hebben.
De laatste ROM ziet er weer erg mooi uit vandaar dat ik 'm toch weer ga proberen, misschien toch maar even wachten tot de meeste bugs er uit zijn :P
Ik wacht ook nog wel eventjes, het ziet er allemaal prachtig uit maar ik lees nog iets teveel probleempjes op XDA. Daarnaast bevalt RC1 perfect, dus m'n X1 krijgt nog eventjes rust 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:10:
[...]

na itje 2.2 ben ik naar jack 2.6 gegaan.. persoonlijk vind ik die beter dan itje.. 2.6 is ook bjjna bug free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:40:
[...]

na itje 2.2 ben ik naar jack 2.6 gegaan.. persoonlijk vind ik die beter dan itje.. 2.6 is ook bjjna bug free
Mja ik zag die ook maar die heeft niet die HTC task manager die ik juist zo relax vind :(

edit; oh nvm hij heeft hem er al als cab bij gezet, nooit gezien. maybe maar eens proberen dan

[ Voor 13% gewijzigd door Mag op 10-03-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:40:
[...]

Kan je vertellen wat je precies beter aan Jack's vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:57:
[...]

Mja ik zag die ook maar die heeft niet die HTC task manager die ik juist zo relax vind :(

edit; oh nvm hij heeft hem er al als cab bij gezet, nooit gezien. maybe maar eens proberen dan
haha wilde het net zeggen.. idd hij heeft ook UC Pack met stock Opera panel manager etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:01:
[...]

Kan je vertellen wat je precies beter aan Jack's vindt?
Batterij gaat langer mee, voor mijn doen dan en jack had HTC Footprints Youtube al werkend en bij itje deed dat het nog niet dus vandaar dat ik jack 2.6 maar gebruikte en ben er tevreden over! Jack is sneller.. Nooit vastgelopen wat bij Itje wel af en toe het geval was...ik weet niet of bij Itje nu nog steeds Close button weg valt? Bij jack iig niet! Zie niet echt een reden om naar itje over te stappen aangezien hij elke week met een nieuwe komt:P kan je ook niet genieten van je ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij instellingen>verbindingen>proxyinstellingen>vodafone life per ongeluk "dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet" weggevinkt: proxyserver id ook weg. Kan dit kwaad of is het noodzakelijk (gaat om vodafone life). Hoe kan ik dit terugzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:01:
Bij instellingen>verbindingen>proxyinstellingen>vodafone life per ongeluk "dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet" weggevinkt: proxyserver id ook weg. Kan dit kwaad of is het noodzakelijk (gaat om vodafone life). Hoe kan ik dit terugzetten??
Kwaad kan het niet behalve dat vodafone lie pagina niet meer start. Wil je het weer terug hebben dan weer aanvinken en de volgende settings

bij http de server: 192.168.251.150 en poort: 8799 invoeren
bij WAP de server: 192.168.251.150 en poort 9201 invoeren

Dan heb je alles weer terug.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik heb vandaag mijn 9 dagen oude X1 binnen gekregen die ik heb overgenomen van iemand, maar ik krijg hem gewoon niet aan. Wanneer ik op het power knopje druk dan krijg ik aan beide kanten van het toestel 3 rode LED'jes die 3x blinken. Soms krijg ik ook een rode LED onder het power knopje.Hij is inmiddels al een half uur aan de lader, maar nog steeds niks. Uiteraard heb ik zitten Googlen, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van, behalve dat hij in meeste gevallen binnen een half uurtje laden weer zou doen.

Iemand ervaring hiermee? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Jamoru op 10-03-2009 18:17 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Laatst online: 12-09 00:59
Als de rode lampjes gaan branden betekent dat dat de batterij leeg is volgens mij. Ik had vanochtend ook dat hij uitviel vanwege een lege batterij en ik moest hem 5 min aan de lader doen voordat hij weer wou opstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door Galileo84 op 10-03-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

[...]

Daarom zijn er tegenwoordig steeds meer roms die UC ondersteunen: je maakt éénmalig een script dat je samen met je cabs op een SD-kaart zet en bij elke hard-reset wordt bij het customizen ook al die software geïnstalleerd :)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:44
Iemand ervaring met deze site om zelf panels te maken?

Panelcreator

Ga er nu zelf eens mee aan de slag en hopelijk krijg ik iets leuks in elkaar gezet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:27:
[...]

Jij hebt ook voor de passive versie gekozen zie ik, schuilt daar nog een wel overwogen keuze achter? Enige verschil dat ik tussen de active en passive versie zie is het feit dat er een autolader meegeleverd wordt (die dingen kosten tegenwoordig ook geen drol meer), welke het snoer achter de houder door heeft lopen.
Hmmm... bij mij kan ik het snoer niet wegwerken... het bungelt er langs mijn radio...
Of ik doe iets fout, maar ik vond niets daarover terug in de handleiding, ik zie ook nergens een gleuf ofzo waar de kabel in kan... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Galileo84 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:25:
Als de rode lampjes gaan branden betekent dat dat de batterij leeg is volgens mij. Ik had vanochtend ook dat hij uitviel vanwege een lege batterij en ik moest hem 5 min aan de lader doen voordat hij weer wou opstarten.
Het rode ledje onder de powerbutton is nu weg, maar ik krijg hem nog steeds niet aan. Als ik hem op mijn PC aansluit dan krijg ik wel gewoon een melding dat er een USB apparaat is aangesloten, maar er gebeurt helemaal niets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JorisBit schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:52:
[...]

Het rode ledje onder de powerbutton is nu weg, maar ik krijg hem nog steeds niet aan. Als ik hem op mijn PC aansluit dan krijg ik wel gewoon een melding dat er een USB apparaat is aangesloten, maar er gebeurt helemaal niets verder.
Hang hem eens aan de netspanningslader die erbij zit. Die geeft net wat meer stroom/power door. Dan een half uurtje geduld hebben (dat zal het moeilijkste gedeelte zijn gok ik ;)). Kijken wattie dan doet. Als hij het dan nog niet doet heb je een brakke batterij, maar dat moet niet mogen na een paar dagen (of paar maanden for that matter). Als dat dus het geval is, opsturen naar SonyEricsson en een nieuwe batterij laten regelen door hun. Als je geen vertrouwen hebt in het garantiebeleid van SE kan je uiteraard ook zelf een nieuwe batterij kopen (evt via eBay oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisBit schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:52:
[...]

Misschien effe batterijtje d'r uit en 3sec wachten, daarna een harde reset? Of het kan ook zo zijn dat je een "brick" hebt overgenomen, een "brick" met een waarde van €600,00 ~ €700,00

Wacht, zover ik weet is er geen led onder de power knopje. Kan je mij uitleggen over welke powerknopje je bedoeld?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
gwystyl schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:58:
[...]

Hang hem eens aan de netspanningslader die erbij zit. Die geeft net wat meer stroom/power door. Dan een half uurtje geduld hebben (dat zal het moeilijkste gedeelte zijn gok ik ;)). Kijken wattie dan doet. Als hij het dan nog niet doet heb je een brakke batterij, maar dat moet niet mogen na een paar dagen (of paar maanden for that matter). Als dat dus het geval is, opsturen naar SonyEricsson en een nieuwe batterij laten regelen door hun. Als je geen vertrouwen hebt in het garantiebeleid van SE kan je uiteraard ook zelf een nieuwe batterij kopen (evt via eBay oid).
Ik heb hem al een tijdje aan de lader laten hangen, maar zonder resultaat. Batterij geprobeerd te verwijderen en er weer instoppen helpt ook niet, SD kaartje eruit gehaald etc. Echt vreemd. Bon zit er gewoon bij, dus ik zou morgen zo naar de Belcompany kunnen gaan.

Met de powerbutton bedoel ik het rechter knopje boven op de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op onverklaarbare wijze is mijn aan-knop ver het toestel ingedrukt. Ik MOET er haast met kracht hebben op gedrukt, maar ik kan het me niet herinneren. Ik was er gewoon mee aan het werk toen het ding me vroeg of ik zeker wist dat ik wilde afsluiten. En toen zag ik dus de aan-knop die ver het toestel in was gedrukt. Iemand dit ook meegemaakt? Kan ik hiet zelf nog iets aan doen? Of moet ik hem maar ter reparatie opstiuren in de hoop dat ze me inderdaad geloven als ik zeg dat ik écht niet hard op het aan-knopje heb gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
Net even die youtube panel geïnstalleerd. Jezus! Wat werkt dat goed zeg! Een zéér grote aanrader voor alle gebruikers! :)

[ Voor 45% gewijzigd door Chalk op 10-03-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik meerdere calenders kan syncen met de x1

Heb op mijn com namelijk meerdere calenders in outlook staan (prive, zakelijk enz.)

Alleen pakt windows mobile alleen de standaard calender waar ik dus niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn enige mensen die problemen hebben met het overzetten van cab files naar de X1. Ik gebruik al jaren Total Commander (huidige versie 7.04a). Hierin is een knop netwerklocaties. Als je deze kiest komt er een nieuwe lijst hierin staat bovenaan WinCE device als je de X1 via een usb kabel aan je PC hebt gekoppeld zie je bij keuze van WinCE device de X1 staan met de diversee folders en eventueel ook je geheugenkaartje.
Omdat Total Commander 2 panelen heeft kun je nu makkelijk een file van je PC kopieëren naar je X1 of het geheugenkaartje in de X1. Vervolgens ga je naar de X1 en je kiest daar de CAB file om deze uit te voeren.
Ik gebruik trouwens op de X1 ook de Total Commander voor mobile devices. Je kiest hierin de .cab file en drukt op de rechthoekige knop om deze file uit te voeren op de X1.Beide zijn vanaf de Total Commander homepage binnen te halen.

Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkelijk?
Ik werk al met Total Commander toen het nog Windows-Commander heette, en daarvoor Disk-Commander op de Amiga (ja, zo lang bestaat het al) maar de mogelijkheid om mijn WM telefoons daarmee te benaderen lukt mij niet... ik gebruik sinds jaar en dag Pocket-Controller (6). Daarmee creeer je een duplicaat van je telefoon (compleet met de kast) op je pc scherm, en kun je slepen en plakken tot je een ons weegt...
Maar ik zal eens duiken in die mogelijkheid van Commander (ik heb nu 7.02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Ik heb ineens een raar probleem. Als ik een SMS wil versturen krijg ik niet meer de melding "sms verstuurd", en hij stuurd ze ook gewoon niet meer. Wel kan ik nog smsjes ontvangen. Ik heb al mijn telefooninstellingen (zoals sms servicenummer) gecheckt en dit moet kloppen. Mijn sim eens in een ander toestel gedaan om te kijken of het daar aan lag, maar daar kan ik gewoon smsjes versturen. Lijkt dus echt aan mijn toestel te liggen. Heb al een soft reset gedaan maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:11:
Ik heb ineens een raar probleem. Als ik een SMS wil versturen krijg ik niet meer de melding "sms verstuurd", en hij stuurd ze ook gewoon niet meer. Wel kan ik nog smsjes ontvangen. Ik heb al mijn telefooninstellingen (zoals sms servicenummer) gecheckt en dit moet kloppen. Mijn sim eens in een ander toestel gedaan om te kijken of het daar aan lag, maar daar kan ik gewoon smsjes versturen. Lijkt dus echt aan mijn toestel te liggen. Heb al een soft reset gedaan maar mocht niet baten.
Probeer anders eens met Advanced Config om 'sms afgeleverd bericht' (of hoe dat ook heet) aan te zetten. Dan kan je in ieder geval checken of sms-jes aankomen, ook al denk je dat ze niet verstuurd zijn. De regel erboven staat 'sms sent notification'; kan je gelijk checken of die niet toevallig uit staat.
Staan ze wel in je concepten map of verzonden items als je op send gedrukt hebt?
Welke rom gebruik je trouwens? Ik zag wat sms-problemen met de laatste Touch-It rom, maar daar is ook al een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
Daar stond ie al op (heb ik altijd al zo gehad, kan je trouwens ook gewoon in de telefoon zelf in stellen). Maar net kreeg ik een hele rits smsjes van de 'systeembeheerder' dat mijn smsjes afgeleverd zijn. Hij verstuurd ze dus wel, en kreeg net ook een aantal smsjes die vanmorgen vroeg naar mij verzonden zijn pas binnen. Dus het werkt wel. Maar het lijkt wel gewoon of de software vast hangt :? Moet ook zeggen dat het sms menu erg traag is af en toe. Heb al een soft reset gedaan.

En de rom, hoe kan ik dat zien welke ik gebruik? Heb gewoon de default van de fabriek heb daar niets aan veranderd.

edit: Soms verzend ie ze ook niet. Of soms blijkt ie ze wel verzonden te hebben maar staan ze niet in de verzonden items map. Er is dus echt iets vreemds aan de hand :?

edit2: Rom versie: 1.02.937.3
Rom datum: 29/08/08

[ Voor 15% gewijzigd door RooT op 11-03-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:11:
heb te toevallig kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
Ik heb telfort, maar dat zit over het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:57:
Ik heb telfort, maar dat zit over het KPN netwerk.
dan is het volgens mij een storing ergens in de centrale, want ik heb vanaf gisteravond 10 uur hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
wel vreemd dan dat ie het in een andere telefoon gewoon wel doet :?
En daarbij is bij mij het probleem gistermiddag begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:16:
wel vreemd dan dat ie het in een andere telefoon gewoon wel doet :?
En daarbij is bij mij het probleem gistermiddag begonnen.
vreemd dan, ik merkte het pas gisterenavond op. Kreeg in een keer 8 smsjes binnen die blijkbaar zijn blijven hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:33:
[...]

Hmmm... bij mij kan ik het snoer niet wegwerken... het bungelt er langs mijn radio...
Of ik doe iets fout, maar ik vond niets daarover terug in de handleiding, ik zie ook nergens een gleuf ofzo waar de kabel in kan... :|
Langs de radio bungelen zal hij nog steeds, maar bij de active holder heb je ook gewoon de kabel buitenlangs maar heb je dus de oplader erbij zitten. Dat is de enige extra. Daarbij loopt de kabel achter de houder langs, verder niet achter je dashboard oid.. Zie het verschil tussen de twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
De speaker van de Xperia is niet zo goed dat je hem in een actieve houder gewoon handsfree kan bellen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:31:
Kan iemand mij vertellen hoe ik meerdere calenders kan syncen met de x1

Heb op mijn com namelijk meerdere calenders in outlook staan (prive, zakelijk enz.)

Alleen pakt windows mobile alleen de standaard calender waar ik dus niks aan heb.
Check oggsync. Ik sync nou mijn gmail agenda met mijn windows mobile calander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:52:
[...]

kun je even uitleggen wat je precies gesintalleerd hebt?
Ik zat eerst met Flash Light te kloten maar dat kreeg ik steeds maar niet werkend. Toen ben ik het met meerdere versies en flash programma's gaan testen. Vraag me niet exact hoe maar ik heb het nu als volgt werkend gekregen:

Ik heb Adobe_FlashLite_3.1_WWE.cab in me telefoon geheugen geïnstalleerd.
Ik heb FlashLite_DP_WM6Professional_EN.cab in me telefoon geheugen geïnstalleerd.

Flash content op website's wordt nu bij mij in Opera weergegeven en werkt correct. De cab's kan je op XDA vinden. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:21:
[...]

Batterij gaat langer mee, voor mijn doen dan en jack had HTC Footprints Youtube al werkend en bij itje deed dat het nog niet dus vandaar dat ik jack 2.6 maar gebruikte en ben er tevreden over! Jack is sneller.. Nooit vastgelopen wat bij Itje wel af en toe het geval was...ik weet niet of bij Itje nu nog steeds Close button weg valt? Bij jack iig niet! Zie niet echt een reden om naar itje over te stappen aangezien hij elke week met een nieuwe komt:P kan je ook niet genieten van je ROM
Deze Jack Rom is zeker alleen in het Engels?

Zijn die Custom Roms nou echt zoveel sneller dan de standaard Rom, of is het gewoon puur omdat je een soort van harde reset doet (waar je X1 sowieso sneller van wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

MSN en RSS reader werken perfect, maar als ik een website open krijg ik: Timeout on gateway.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
418O2 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:52:
De speaker van de Xperia is niet zo goed dat je hem in een actieve houder gewoon handsfree kan bellen of wel?
Ik heb juist altijd de klacht dat als ik op speaker bel de persoon aan de andere kant van de lijn me zo goed als niet verstaat.. Ik doe het fijn met een bluetooth oortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:32:
Er zijn enige mensen die problemen hebben met het overzetten van cab files naar de X1. Ik gebruik al jaren Total Commander (huidige versie 7.04a). Hierin is een knop netwerklocaties. Als je deze kiest komt er een nieuwe lijst hierin staat bovenaan WinCE device als je de X1 via een usb kabel aan je PC hebt gekoppeld zie je bij keuze van WinCE device de X1 staan met de diversee folders en eventueel ook je geheugenkaartje.
Omdat Total Commander 2 panelen heeft kun je nu makkelijk een file van je PC kopieëren naar je X1 of het geheugenkaartje in de X1. Vervolgens ga je naar de X1 en je kiest daar de CAB file om deze uit te voeren.
Ik gebruik trouwens op de X1 ook de Total Commander voor mobile devices. Je kiest hierin de .cab file en drukt op de rechthoekige knop om deze file uit te voeren op de X1.Beide zijn vanaf de Total Commander homepage binnen te halen.

Pierre
Ik zie alleen maar verversen staan, als ik daar op klik krijg ik PC_van_EGkok als ik daarop klik >> printers. In Windows verkenner staatie wel gewoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag mijn 3G uitschakelen maar hoe doe ik dit? Hij gaat soms op internet terwijl ik dat niet eens wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:23:
Ik zou graag mijn 3G uitschakelen maar hoe doe ik dit? Hij gaat soms op internet terwijl ik dat niet eens wil.
Ik gebruik hiervoor GB-Soft Tweak (is met google te vinden). Hiermee kan je een tijdsduur instellen waarna je telefoon de verbinding automatisch verbreekt. Werkt bij mij perfect! Maar je kan het dit ook via Advanced Config tool instellen bij de extra instellingen via menu --> more settings (oid).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de informatie. Het werkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:23:
Je kan ook op internet met het 2G netwerk hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:37:
[...]

Deze Jack Rom is zeker alleen in het Engels?

Zijn die Custom Roms nou echt zoveel sneller dan de standaard Rom, of is het gewoon puur omdat je een soort van harde reset doet (waar je X1 sowieso sneller van wordt)?
ze zijn zeker wel sneller. .ze tweaken het een en ander.. onnodige rotzooi word weg gehaald.. ze gebruiken ook dll files van andere roms (Diamond, Blackstone)

en ja Jack is alleen WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:01:
[...]

Ik zie alleen maar verversen staan, als ik daar op klik krijg ik PC_van_EGkok als ik daarop klik >> printers. In Windows verkenner staatie wel gewoon!!!
Hangt waarschijnlijk van de configuratie van Total commander af. Ga naar configuarie --> schermindeling -> indeling en vink alles aan. Dan heb je twee werkbalken en 2 rijen knoppen. De meest rechtse toont drie beeldschempjes (netwerk). Als je daarop klikt komen de netwerkdevices te voorschijn Bij mij staat bovenaan WINCE device. Bij klikken hierop worden bij aangesloten X! de diverse directories en de geheugenkaart zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die configuratie heb ik altijd draaien...Daardoor kan ik gegevens in mijn netwerk heen en weer sturen, oa ook naar mijn media-tank...
Maar ik zie in Total Commander maar 6 items in het netwerk;
[volledig netwerk]
[mijn websites op MSN]
[sharedDocs op {mijn computer}]
[Draadloos netwerk instellen]
[netwerklocatie toevoegen]
[wizard netwerk instellen]
Ik denk dat er een ander softwarepakketje bij jou draait... draai je onder Vista of XP(activesync)?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:41:
[...]

Ik zou zeggen;
Opera Mini (is een java versie i.p.v. Opera Mobile die er standaard erop staat.)
Kun je eens precies 't verschil uitleggen tussen de 2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
JorisBit schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:16:
Ik heb vandaag mijn 9 dagen oude X1 binnen gekregen die ik heb overgenomen van iemand, maar ik krijg hem gewoon niet aan. Wanneer ik op het power knopje druk dan krijg ik aan beide kanten van het toestel 3 rode LED'jes die 3x blinken. Soms krijg ik ook een rode LED onder het power knopje.Hij is inmiddels al een half uur aan de lader, maar nog steeds niks. Uiteraard heb ik zitten Googlen, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van, behalve dat hij in meeste gevallen binnen een half uurtje laden weer zou doen.

Iemand ervaring hiermee? :P
Even mijzelf quoten. Ik ben vandaag bij de Belcompany langsgeweest en daar hebben ze er een nieuwe batterij in gezet en voilá! ... hij werkt nu perfect. :9 iig bedankt voor de reacties / suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:35:
Op onverklaarbare wijze is mijn aan-knop ver het toestel ingedrukt. Ik MOET er haast met kracht hebben op gedrukt, maar ik kan het me niet herinneren. Ik was er gewoon mee aan het werk toen het ding me vroeg of ik zeker wist dat ik wilde afsluiten. En toen zag ik dus de aan-knop die ver het toestel in was gedrukt. Iemand dit ook meegemaakt? Kan ik hiet zelf nog iets aan doen? Of moet ik hem maar ter reparatie opstiuren in de hoop dat ze me inderdaad geloven als ik zeg dat ik écht niet hard op het aan-knopje heb gedrukt?
Vandaag bij KPN Business Center geweest. Zonder gezeik gerepareerd. Lijkt solide. Benieuwd of dit vaker gaat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

JorisBit schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:30:
[...]

Even mijzelf quoten. Ik ben vandaag bij de Belcompany langsgeweest en daar hebben ze er een nieuwe batterij in gezet en voilá! ... hij werkt nu perfect. :9 iig bedankt voor de reacties / suggesties.
Ik heb het ook gehad: dan is de batterij te ver leeggelopen. Bij mij duurde het anderhalve dag aan de lader voordat het weer werkt, maar het kan ook definitief zijn.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een nieuwe panel uit op de SE site maar dat je er wat aan hebt!?!
Ik niet maar voor de gene die het toch wil proberen of wil kijken, kijk dus maar even op de SE site!
Het heet Evernote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:49:
Daar stond ie al op (heb ik altijd al zo gehad, kan je trouwens ook gewoon in de telefoon zelf in stellen). Maar net kreeg ik een hele rits smsjes van de 'systeembeheerder' dat mijn smsjes afgeleverd zijn. Hij verstuurd ze dus wel, en kreeg net ook een aantal smsjes die vanmorgen vroeg naar mij verzonden zijn pas binnen. Dus het werkt wel. Maar het lijkt wel gewoon of de software vast hangt :? Moet ook zeggen dat het sms menu erg traag is af en toe. Heb al een soft reset gedaan.

En de rom, hoe kan ik dat zien welke ik gebruik? Heb gewoon de default van de fabriek heb daar niets aan veranderd.

edit: Soms verzend ie ze ook niet. Of soms blijkt ie ze wel verzonden te hebben maar staan ze niet in de verzonden items map. Er is dus echt iets vreemds aan de hand :?

edit2: Rom versie: 1.02.937.3
Rom datum: 29/08/08
Ik quote mezelf even voor de duidelijkheid ;)

Maar ik krijg het nog steeds niet werkend. Ik heb net naar de aller nieuwste versie geupdate, en nog steeds werkt het niet :(

Als ik een sms stuur, en ik leg de telefoon naast een geluidsbox, dan hoor ik wel aan de tonen dat ie iets probeert te verzenden. Om de paar seconden begint ie opnieuw. Het lijkt er dus op dat de telefoon het smsje wel probeert te verzenden maar niet lukt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:04:Nog even een ander vraagje: ik weet niet zeker of ik de nieuwste ROM update enzo heb.
Dit is hem momenteel:
Link 1
Link 2

Zou het nodig zijn om te gaan updaten met SEUS of heeft dat helemaal geen nut?

Natuurlijk wil ik het wel bij de generic BE houden :P er staat namelijk op Link 2 dat de softwareversie R2AA006 is, maar dan staat er bij aanpassingsversie R1A... Is dat normaal?
Quote van mezelf, graag antwoord hierop :) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:35:
[...]

Quote van mezelf, graag antwoord hierop :) :?
Als een fabrikant zelf een officieel release uitbrengt doen ze dit vaak niet voor niets...

Ik zou als ik jou was dus gewoon voor de RA2 release gaan.....
In dit forum wordt beschreven hoe je dit kan doen.....

Suc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:24:
Die configuratie heb ik altijd draaien...Daardoor kan ik gegevens in mijn netwerk heen en weer sturen, oa ook naar mijn media-tank...
Maar ik zie in Total Commander maar 6 items in het netwerk;
[volledig netwerk]
[mijn websites op MSN]
[sharedDocs op {mijn computer}]
[Draadloos netwerk instellen]
[netwerklocatie toevoegen]
[wizard netwerk instellen]
Ik denk dat er een ander softwarepakketje bij jou draait... draai je onder Vista of XP(activesync)?
WINCE device staat bij mij boven [volledig netwerk]. Ik draai onder XP en activesync is geinstalleerd via de CD bij de X1. In het algemeen moet je wel devices of harde schijven onder windows vrijgeven voor het netwerk. Zo is bij mij de C harddisk als ook een tweede harddisk via het netwerk te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:29:
[...]

Als een fabrikant zelf een officieel release uitbrengt doen ze dit vaak niet voor niets...

Ik zou als ik jou was dus gewoon voor de RA2 release gaan.....
In dit forum wordt beschreven hoe je dit kan doen.....

Suc7
Dus als ik het goed begrijp, denk je dat ik eigenlijk niet de nieuwste officiële update heb en dus best gewoon update? Dan moet ik dat maar eens gaan doen denk ik. Ik heb toch nood aan een grote schoonmaak van m'n toestel :P staat nogal veel rommel op. Dan installeer ik ook meteen hetgeen ik echt nodig heb :)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:45:
[...]

ze zijn zeker wel sneller. .ze tweaken het een en ander.. onnodige rotzooi word weg gehaald.. ze gebruiken ook dll files van andere roms (Diamond, Blackstone)

en ja Jack is alleen WWE
Dus die kan je niet op een NL Xperia installeren/flashen ?

Ik ben nu een beetje aan het klooien met apps en tools. Probeer nu de TF3d HD beta 2 te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
418O2 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:45:
[...]

Jawel, alleen is de enige taal Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
O oke, ik heb namelijk 2maal gepoogd te installeren, maar kreeg steeds error 262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
418O2 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:58:
O oke, ik heb namelijk 2maal gepoogd te installeren, maar kreeg steeds error 262
Even puur ter interesse, je hebt Hard-SPL wel gedraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:30:
Voordat ik de firmwareupdate had uitgevoerd gaf Opera sites (zoals de mobiele versie van nu.nl) zo weer dat ik niet horizontaal hoefde te scrollen. Nu ik de update heb uitgevoerd passen de meeste sites net niet horizontaal op het beeld, waardoor ik dus de hele tijd heen en weer moet scrollen wat erg irritant is.

Waarschijnlijk staat de resolutie in opera dus ergens verkeerd ingesteld, iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al rondgezocht maar ik heb het hier nog niet gevonden.
Iemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil voor mijn zakelijke mail op mijn net gekochte X1 graag push mail instellen.
Comm Manager geeft echter alleen maar "eerst push mail configureren" aan
Heb een T-mobile branded (unlocked) versie

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Is dat niet gewoon in Opera Instellingen->Weergave en dan Mobiele Weergave in of uit schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
HendrikN schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:18:
[...]

Even puur ter interesse, je hebt Hard-SPL wel gedraait?
Kuch, is nu bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:32:
[...]

Is dat niet gewoon in Opera Instellingen->Weergave en dan Mobiele Weergave in of uit schakelen?
Nee dat uit of aan zetten maakt bij mij geen enkel verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het scherm dat je krijgt als je de telefoon uit wil zetten is chinees, klopt dat ?

voor de rest; werkt wel stoer!

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 11-03-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
418O2 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:59:
het scherm dat je krijgt als je de telefoon uit wil zetten is chinees, klopt dat ?
Hoe bedoel je, klopt dat? Natuurlijk klopt dat niet :P

Iemand in het XDA-topic klaagde er ook al over, zal wel een kookfoutje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:37:
Vraagje

MSN en RSS reader werken perfect, maar als ik een website open krijg ik: Timeout on gateway.

Iemand enig idee?
Ik heb het soms ook, waarschijnlijk heb je Vodafone als internet leverancier. Deze ochtend kreeg ik ook weer een Gateway error. Denk niet dat het aan het toestel ligt. Mogelijk is er een oplossing voor, enige wat ik nog zelf even probeer is om buiten de proxy te werken.

*Edit*

Zet je proxy maar uit dan werkt het allemaal wel weer, alleen heb je dan geen toegang meer naar Vodafone Live pagina.

[ Voor 11% gewijzigd door Wicked-Game op 12-03-2009 08:40 . Reden: Test uitgevoerd zonder proxy ]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
RooT schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:07:
[...]

Ik quote mezelf even voor de duidelijkheid ;)

Maar ik krijg het nog steeds niet werkend. Ik heb net naar de aller nieuwste versie geupdate, en nog steeds werkt het niet :(

Als ik een sms stuur, en ik leg de telefoon naast een geluidsbox, dan hoor ik wel aan de tonen dat ie iets probeert te verzenden. Om de paar seconden begint ie opnieuw. Het lijkt er dus op dat de telefoon het smsje wel probeert te verzenden maar niet lukt :?
Voor de search even de oplossing:
SMS moet op GPRS of GPRS prefered staan. Overal lees ik op GSM, maar bij mij lagt de sms dan heel erg. Op Gprs werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe wordt het toestel opeens onwerkbaar traag. Dit gebeurt na een aantal dagen/weken en het scherm wordt dan heel traag (echt extreem traag) opgebouwd. Bijvoorbeeld bij het openen van het menu waarbij elke seconde weer een menuitem tevoorschijn komt. Dit gaat ook niet meer vanzelf weg.

Een oplossing hiervoor is het toestel even uit en weer aanzetten maar weet iemand ook waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
een geheugenlek in 1 van de applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinds gisteren ook een bezitter van de x1 geworden, heb er eentje uit 2008 w50, hopelijk blijft deze goed werken zonder scheuren :X :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:45:
[...]

en ja Jack is alleen WWE
Wow ik heb gisteren voor het eerst mijn Xperia geflashes met de Jack ROM 2.7, en het is idd wat sneller dan standaard ROM! Ook zie ik dat er standaard meer dan 300mb geheugen vrij is op het apparaat... ze hebben dus echt onwijs veel crap eraf gegooid :)

wel jammer dat er alleen een Engelse versie van is...

en weet iemand hoe je die (volgens mij) batterij indicator op je startmenu eraf haalt!? Want dat ziet er namelijk niet uit vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freshnezz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:40:
[...]

Wow ik heb gisteren voor het eerst mijn Xperia geflashes met de Jack ROM 2.7, en het is idd wat sneller dan standaard ROM! Ook zie ik dat er standaard meer dan 300mb geheugen vrij is op het apparaat... ze hebben dus echt onwijs veel crap eraf gegooid :)

en weet iemand hoe je die (volgens mij) batterij indicator op je startmenu eraf haalt!? Want dat ziet er namelijk niet uit vind ik!
In start menu - settings - clock aangeven dat je de klok overal zichtbaar wil hebben, en eventueel met Advanced Config aangeven dat je alleen de klok ipv de batterij in de taakbalk wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:40:
[...]

als je goed de topic leest op xda is daar een speciale post voor.. bij SPB Mobile Shell settings kan je dat uitzetten

hier post van xda

http://forum.xda-develope...p?p=3285648&postcount=139

en bij settings.>system>Regional settings kan je op engels (united states) zetten en dan is alles in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

gwystyl schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:56:
[...]

In start menu - settings - clock aangeven dat je de klok overal zichtbaar wil hebben, en eventueel met Advanced Config aangeven dat je alleen de klok ipv de batterij in de taakbalk wilt hebben.
Neej dat is het niet, het is niet de normale batterij indicator in deze ROM maar een soort van verticale gestippelde lijn... zie pic:

Afbeeldingslocatie: http://jackleung.googlepages.com/screen1.JPG

ik vind het niet mooi igg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 21:45:
[...]

Ik ben nu een beetje aan het klooien met apps en tools. Probeer nu de TF3d HD beta 2 te installeren
zou ik afraden, je kan beter custom rom met TF3D 2 (landscape!!) erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:19:
[...]

Neej dat is het niet, het is niet de normale batterij indicator in deze ROM maar een soort van verticale gestippelde lijn... zie pic:

[afbeelding]

hier post van xda
http://forum.xda-develope...p?p=3285648&postcount=139

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:22:
[...]

zou ik afraden, je kan beter custom rom met TF3D 2 (landscape!!) erop zetten
Ik heb ITjes rom nu draaien (Touch-It)

@Freshness > er staat een SS icoontje bij de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:24:
[...]

Ik heb ITjes rom nu draaien (Touch-It)

@Freshness > er staat een SS icoontje bij de telefoon ;)
schjint erg buggy te zijn? heb je dat ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
valt mee. maar had het gisteravond laat pas aan de gang en ik werk (wel?) gewoon.

ik heb het idee dat hier mensen veel vrije tijd hebben, ik heb gewoon een 40 u/week baan en dus geen tijd om alles uitgebreid te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Thanks!
418O2 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:31:
valt mee. maar had het gisteravond laat pas aan de gang en ik werk (wel?) gewoon.

ik heb het idee dat hier mensen veel vrije tijd hebben, ik heb gewoon een 40 u/week baan en dus geen tijd om alles uitgebreid te testen
lol ik zit hier gewoon op werk te kloten hoor :) O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Freshnezz op 12-03-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:32:
[...]

Thanks!

[...]

lol ik zit hier gewoon op werk te kloten hoor :) O-)
haha ik op stage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb daar geen tijd voor. Beetje forummen moet al tussendoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Laatst online: 15-09 13:56
ik heb een experia uit w0902 hopen dat de 2009 versie geen bugs heeft in de behuizing :P

en ik zit hier ook gewoon opstage te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 15-09 16:54

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:32:
[...]

Ik zat eerst met Flash Light te kloten maar dat kreeg ik steeds maar niet werkend. Toen ben ik het met meerdere versies en flash programma's gaan testen. Vraag me niet exact hoe maar ik heb het nu als volgt werkend gekregen:

Ik heb Adobe_FlashLite_3.1_WWE.cab in me telefoon geheugen geïnstalleerd.
Ik heb FlashLite_DP_WM6Professional_EN.cab in me telefoon geheugen geïnstalleerd.

Flash content op website's wordt nu bij mij in Opera weergegeven en werkt correct. De cab's kan je op XDA vinden. Succes.
heb de bestanden gevonden, maar er zit geen .cab in de rar...
moet ik gewoon de twee uitgepakte mapjes op me geheugen zetten en de setup bestanden draaien of hoe werkt dat?
heb tot nu toe alleen .cab files geinstalleerd namelijk :D

het lukt al :)

edit: tis wel gelukt, maar wanneer ik bijv op dumpert op de t filmpje klik, wordt het on screen keyboard geopend, heb jij dit ook?

[ Voor 7% gewijzigd door Licko op 12-03-2009 15:51 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freshnezz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:19:
[...]

[afbeelding]

Oh die .... dat lijkt op batti; even kijken of dat in de rom van jack zit (dit ziet er nl uit als Jack 2.7?). In die thread staat ook iets: Steps to change battery status bar on the top). Misschien dat je daar meer vindt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik hoop mijn X1 Black Morgen binnen te hebben, en anders zaterdag.

Ik heb alleen nog even een vraagje, en ik heb geen idee waarmee ik zou moeten googlen om dit te vinden.
Maar als je bijvoorbeeld het google panel opent, en je zet daarna je lockt hem daarna weer. Als je hem dan weer unlockt opent hij dan automatisch dat google panel (of andere laatst geopende) of laad hij weer het begin panel.

mijn 2e vraag is of een schermprotector de werking van het scherm verslechterd, of blijft dit ongeveer het zelfde. Hoe voelen die dingen aan? is het hetzelfde als het normale scherm, of voelt het net als plastic of rubber oid?

Als ik hem binnen heb horen jullie wel wat ik ervan vond ;)

Bij voorbaat dank

EDIT: nog een vraagje 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Marce op 12-03-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Marce schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:00:
Ik hoop mijn X1 Black Morgen binnen te hebben, en anders zaterdag.

Ik heb alleen nog even een vraagje, en ik heb geen idee waarmee ik zou moeten googlen om dit te vinden.
Maar als je bijvoorbeeld het google panel opent, en je zet daarna je lockt hem daarna weer. Als je hem dan weer unlockt opent hij dan automatisch dat google panel (of andere laatst geopende) of laad hij weer het begin panel.

mijn 2e vraag is of een schermprotector de werking van het scherm verslechterd, of blijft dit ongeveer het zelfde. Hoe voelen die dingen aan? is het hetzelfde als het normale scherm, of voelt het net als plastic of rubber oid?

Als ik hem binnen heb horen jullie wel wat ik ervan vond ;)

Bij voorbaat dank

EDIT: nog een vraagje 8)7
Antwoord op eerste vraag;

In het laast geselecteerde pannel, hier gaat hij pas weer uit op moment dat je op de panneltoets klikt

2e vraag....

Een goede protector voelt bijna aan als een gewoon scherm..... hij is iets zachter als je er met de pen op klikt.... maar nagenoeg geen verschil...

Hij voelt bij mij aan als een gewoon scherm......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ok erg bedankt, Ik denk dat ik dan van de week ook maar een ZAGG invisibleShield haal voor op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik gebruik S2P wel eens voor muziek, maar ik krijg het lijstje niet meer goed. Na nummer 101 staan er geen namen meer op. Ook klopt de volgorde niet meer, nummer 21 staat er dan, klik je erop krijg je nummer 22. (voorbeeld). Weet iemand hoe dat komt?

@ hierboven, een screenprotector is gewoon een must. Het voelt wel wat anders aan, maar werkt nog goed. Maareh, invisibleshield is volgens mij voor de hele x1 toch? Dat je met zon lijmtube moet plakken.

[ Voor 53% gewijzigd door BoyzNDaHood op 12-03-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

@BoyzNDaHood,

Welke zou jij aanraden dan?
ik zal de review nog eens lezen waarin stond dat ZAGG altijd wel goede protectors had, daar stond er nog een in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:10:
Af en toe wordt het toestel opeens onwerkbaar traag. Dit gebeurt na een aantal dagen/weken en het scherm wordt dan heel traag (echt extreem traag) opgebouwd. Bijvoorbeeld bij het openen van het menu waarbij elke seconde weer een menuitem tevoorschijn komt. Dit gaat ook niet meer vanzelf weg.

Een oplossing hiervoor is het toestel even uit en weer aanzetten maar weet iemand ook waar dit aan kan liggen?
Ik kijk regelmatig eens in mijn task manager en meestal staat er dan nog wel iets open. Ik kan me voorstellen dat als je dat nooit doet, dat er dan na verloop van tijd behoorlijk wat programma's open staan.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste