Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 weken "reparatie" is mijn xperia verklaard als onherstelbaar en mocht ik dus een nieuwe iets/ding uitkiezen met een waarde van €639,95 (Ik had €698,95 betaald, en ik verwachte nog dat ik €60,00 cash terug kreeg :( )

Ik had een zilveren xperia (een van de eerste batches dus zwart was nog niet verkrijgbaar) ik heb altijd al een zwarte gewild. Dus ik heb nu een zwarte maar ik zie dat het verf al aan de randjes al eraf is en terug gaan heeft naar mijn mening geen zin (blablabalb je krijgt een nieuwe met dezelfde "eigenschappen", dank u)

Weet er iemand waar ik het batterij klepje ergens LOS kan kopen of bestellen? Dan neem ik een zilveren het staat namelijk een stuk beter dan een toekomstige zwarte klepje vol met zilveren krasjes erop. |:(
En het staat niet fout met de zilveren keyboard 8)7

edit: Ergens in Nederland graag en liefst geen ebay prul. (geen creditcard, geen zin paypal etc. etc.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken of ik het snap...

je neemt genoegen met 60 euro MINDER terug te krijgen na een defecte telefoon van nog geen 6 maanden?
EN je neemt genoegen met een vervangende telefoon die NU al slijtageplekken vertoond?
WOW! Als ik vroeger zulke klanten in mijn winkel had gehad was ik nooit failliet gegaan!

Je had gewoon recht op VOLLEDIG geld terug! Elke telefoonwinkel dient zich aan de Nederlandse consumentenwet te houdenm en ze mogen je NOOIT verplichten om een nieuwe telefoon (voor minder geld zelfs) uit te zoeken in dezelfde winkel!! Je had je geld terug moeten krijgen! ALs ik jou was zou ik gewoon teruggaan, geld terug-eisen, en anders consumentenbond opbellen!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent een held :D..
Het werkt weer!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 04:03:
Na 5 weken "reparatie" is mijn xperia verklaard als onherstelbaar en mocht ik dus een nieuwe iets/ding uitkiezen met een waarde van €639,95 (Ik had €698,95 betaald, en ik verwachte nog dat ik €60,00 cash terug kreeg :( )

Ik had een zilveren xperia (een van de eerste batches dus zwart was nog niet verkrijgbaar) ik heb altijd al een zwarte gewild. Dus ik heb nu een zwarte maar ik zie dat het verf al aan de randjes al eraf is en terug gaan heeft naar mijn mening geen zin (blablabalb je krijgt een nieuwe met dezelfde "eigenschappen", dank u)

Weet er iemand waar ik het batterij klepje ergens LOS kan kopen of bestellen? Dan neem ik een zilveren het staat namelijk een stuk beter dan een toekomstige zwarte klepje vol met zilveren krasjes erop. |:(
En het staat niet fout met de zilveren keyboard 8)7

edit: Ergens in Nederland graag en liefst geen ebay prul. (geen creditcard, geen zin paypal etc. etc.)
Rare gang van zaken, je hebt toch een factuur? je hebt gewoon recht op de vergoeding van dit hele bedrag.... tenzij aan kan worden getoont dat er gebruikssporen opzitten.... ed.. bla bla
Je kan Dynafix eens proberen te benaderen voor het bestellen van losse componeten, informeer eens bij een nieuw type vodafone shop.... ( de relatie Dynafix en Vodafone wordt in deel 7 besproken, anders in het scheuren en problemen topic....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:45:
[...]

je hebt gewoon recht op de vergoeding van dit hele bedrag.... tenzij aan kan worden getoont dat er gebruikssporen opzitten.... ed.. bla bla
Gebruikssporen? Wat maakt dat uit als de telefoon onherstelbaar is?
Bovendien zijn gebruiksssporen geen enkele reden om aan je wettelijke garantie te laten prutsen. Je hebt recht op een werkend apparaat, en dat apparaat dient te voldoen aan dat waar het voor gebouwd is. Een GSM is een gebruiksvoorwerp, en hoe hard een winkelier ook kan springen; een gebruiksvoorwerp dient bestand te zijn tegen normaal gebruik, dat wil zeggen; het in en uit halen van (broek)zakken, het op een tafel liggen, tegen de oren aan houden, KLEINE valpartijtjes enz enz.
Ik heb hier vaker op dit forum gelezen hoe slecht men op de hoogte is van de rechten die je als consument hebt voor een telefoon van tegen de 700 euro... Ik kan dus niet begrijpen dat men 60 euro wegschijt na 5 weken zonder telefoon gezeten te hebben van nog geen half jaar!!!! En dan ook nog akkoord gaat met het bezwarende feit (tegen ALLE regels in) om ipv geld terug zich verplicht te stellen in dezelfde winkel een minderwaardig product (slijtageplekken) te accepteren!! Dat batterijklepje moet die winkel maar voor zorgen! Je hebt voor 700 euro RECHT op een goed werkend NIEUW product....
KPN Business probeerde het ook eens een keer bij mij, zei det "de Nederlandse consumentenwetgeving bij de KPN niet van toepassing was". Ik heb ze in die winkel tussen al die directeuren en 3-delige pakken eerst keihard in hun gezicht uitgelachen, en ze daarna de oren gewassen totdat ze mij een gloednieuwe telefoon gaven die meer waard was dan mijn oude, plus een jaar gratis abbo als excuses...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje!

Ik heb sins vorige week zaterdag een Xperia X1. Nou zag ik de grote hancock sticker op de doos en ben ik gaan zoeken hoe ik dit allemaal voor mekaar moest krijgen. Nou blijkt dat die actie verlopen is ofzo? Zou ik hier nog iets mee kunne doen? Wel lekkere misleidende reclame lijkte me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als op de sticker duidelijk de sluitingsdatum staat, en is het nog steeds jouw eigen beslissing om de telefoon alsnog te kopen, dan is er niks misleidend aan. Je had de winkelier kunnen vragen als geste om je een micro sd-kaartje kado te geven... doet hij dat niet (wat ook niet hoeft) ga je naar een andere telefoonwinkel... er zijn er MEEEEER dan genoeg...
Maar misleidend? Nee, er staat duidelijk op de sticker dat de actie t.m feb 2009 duurde...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:12:
Ik wilde graag weten waar je de Handwriting Recognition kan vinden op je xperia. Ik heb overal gezocht maar jammer genoeg niet gevonden :( hopelijk snel iemand die me kan helpen.
Je hebt niet overal gezocht, dit topic heb je namelijk overgeslagen. Ga jij eens heel gauw zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je zien dat er een nieuwe firmware/update voorhanden is? Heg geprobeerd te updaten. Ik kom echter niet verder dan de gekleurde overdwarse strepen op het scherm, zonder enig teken van activiteit. Schijn wel lang te kunnen duren maar meer dan 6 uur??? Tevens zou onderbreken van de update schadelijk zijn voor de gsm, maar ik kon niet anders. Kon gsm ook niet uitzetten. Klep eraf en batterij eruit was de enige mogelijkheid. De gsm deed het daarna overigens gewoon maar was uiteraard niet geupdate. Je moet trouwens een progje downloaden dat ook niet echt uitblinkt in duidelijkheid...dat heb ik dus uiteraard wel gedaan en de instructies goed opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorgeprogrammeerd zit er Outlook e-mail op en ook G-mail. Nu kan ik G-Mail gewoon instellen met de mij bekende gegevens, username en pasword, zodat ik G-Mail als een volwaardige e-mail kan gebruiken. Echter bij Outlook zie ik nergens die mogelijkheid. Met synchr. krijg ik uiteraard wel mijn e-mails binnen maar thats it. Moet ik voor Outlook een aparte e-mail instellen/nieuwe account invoeren gebruiken??? Of zie ik wat over het hoofd?? Waar kan ik mijn username en pasword in vullen zodat ik er ook mee kan e-mailen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:52
Hoe kan ik de weergave van contacten wijzigen?

Dit kan ik nergens vinden, zoeken heeft ook niet echt geholpen.

Ze staan nu op 'Achternaam, Naam', ik wil het omdraaien.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:06:
[...]

Oh oh, nu ga je zeker vertellen dat je bij Vodafone zit (edit: even terug gelezen en dat klopt dus...) en dat we je dus moeten vertellen om te proberen je proxy uit te zetten?!

Wie durft ;) :> :+
Uhmmm?
Je kan natuurlijk ook gewoon normaal doen..!
Dit is een topic om vragen te stellen en dat doe ik netjes..!
Dus kan er ook normaal antwoord gegeven worden neem ik aan toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 16:41
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:33:
[...]

Uhmmm?
Hey chantal, ik snap de frustratie van ppaddo wel, aangezien je niet de enige bent die met deze vraag aan komt zetten.

Als je goed de zoekfunctie gebruikt (rechtsbovenin) dan vind je het antwoord wel, ik het in dit topic al een paar keer voorbij zien komen :>

ik ben te aardig voor deze wereld

[ Voor 4% gewijzigd door HendrikN op 08-03-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

EN-IS schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:07:
Hoe kan ik de weergave van contacten wijzigen?

Dit kan ik nergens vinden, zoeken heeft ook niet echt geholpen.

Ze staan nu op 'Achternaam, Naam', ik wil het omdraaien.

Bedankt!
contacten -> klik op een contact -> edit -> klik op "File as"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mag schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:25:
[...]

contacten -> klik op een contact -> edit -> klik op "File as"
Bedankt!

En wat raar dat je het per contact moet gaan doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat mijn Xperia niet wil synchroniseren met mijn Outlook 2003 op Windows Vista? Ik wil dus dingen die ik wijzig op mijn telefoon (taken, agenda, ...) ook in outlook zien. Ik heb wel verbinding met WMDC en synchronisatiecentrum zegt ook dat er gesynchroniseerd wordt. Ik kan echter geen veranderingen zien op mijn telefoon die ik heb ingevoerd op Outlook en omgekeerd... Op mijn laptop met XP SP3 en ActiveSync heb ik in het verleden wel verbinding kunnen maken... Moet ik op een of andere manier ook ActiveSync op mijn Vista pc zetten? Ik dacht namelijk dat ActiveSync voor XP was en WMDC voor Vista. Of miet ik andere instellingen veranderen?
EN-IS schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Bedankt!

Nee hoor, dat moet helemaal niet :P In XperiaTweak zit er ergens zo'n optie. Stukken gemakkelijker!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 15:37 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:35:
Is het normaal dat mijn Xperia niet wil synchroniseren met mijn Outlook 2003 op Windows Vista? Ik wil dus dingen die ik wijzig op mijn telefoon (taken, agenda, ...) ook in outlook zien. Ik heb wel verbinding met WMDC en synchronisatiecentrum zegt ook dat er gesynchroniseerd wordt. Ik kan echter geen veranderingen zien op mijn telefoon die ik heb ingevoerd op Outlook en omgekeerd... Op mijn laptop met XP SP3 en ActiveSync heb ik in het verleden wel verbinding kunnen maken... Moet ik op een of andere manier ook ActiveSync op mijn Vista pc zetten? Ik dacht namelijk dat ActiveSync voor XP was en WMDC voor Vista. Of miet ik andere instellingen veranderen?
Open ActiveSync op je telefoon wanneer je niet verbonden bent met een PC, kies Menu -> Options en vink daar de dingen aan die je gesynchroniseerd wilt hebben :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 08:18:
Even kijken of ik het snap...

je neemt genoegen met 60 euro MINDER terug te krijgen na een defecte telefoon van nog geen 6 maanden?
EN je neemt genoegen met een vervangende telefoon die NU al slijtageplekken vertoond?
WOW! Als ik vroeger zulke klanten in mijn winkel had gehad was ik nooit failliet gegaan!

Je had gewoon recht op VOLLEDIG geld terug! Elke telefoonwinkel dient zich aan de Nederlandse consumentenwet te houdenm en ze mogen je NOOIT verplichten om een nieuwe telefoon (voor minder geld zelfs) uit te zoeken in dezelfde winkel!! Je had je geld terug moeten krijgen! ALs ik jou was zou ik gewoon teruggaan, geld terug-eisen, en anders consumentenbond opbellen!
Ik kan wel moeilijk gaan doen over die €60,00. Maar als ze niets hadden gezegd van een andere toestel dan wist ik het ook niet.
want het kon ook zo zijn
Onherstelbare xperia -> nieuwe xperia voor de klant | punt uit
Dus dan maakt het helemaal toch niet uit hoeveel de xperia kost? (vanaf de punt als een winkelier en niet als klant zijnde)

Maar goed, ik zal van de week even langs gaan en checken wat ik met de batterijklepje kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:40:
[...]

Open ActiveSync op je telefoon wanneer je niet verbonden bent met een PC, kies Menu -> Options en vink daar de dingen aan die je gesynchroniseerd wilt hebben :)
Bedankt, dat werkt! :>

Nog even een ander vraagje: ik weet niet zeker of ik de nieuwste ROM update enzo heb.
Dit is hem momenteel:
Link 1
Link 2

Zou het nodig zijn om te gaan updaten met SEUS of heeft dat helemaal geen nut?

Natuurlijk wil ik het wel bij de generic BE houden :P er staat namelijk op Link 2 dat de softwareversie R2AA006 is, maar dan staat er bij aanpassingsversie R1A... Is dat normaal?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:44
Indien ik verbonden ben met het internet via Wifi, en in de Comm Manager "Gegevensverbinding" uitgeschakeld heb kan en ik Opera Mobile open, accces ik 't internet via de Wifi verbinding.
Echter, op het moment dat ik dan email wil controleren, en op "verzenden/ontvangen" duw, kiest 't apparaat er automatisch voor om de GPRS verbinding van KPN te verkiezen boven de Wifi. In Comm Manager staat de "Gegevensverbinding" dan ook weer automatisch ingeschakeld.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn email ook wil controleren via Wifi? Ik heb gelezen over het programma NoData waarmee je alle verbindingen kunt uitzetten, maar dit moet toch ook zonder extra programma geregeld kunnen worden?
Ik heb zelf vanalles geprobeerd met het tweaken van de instellingen. O.a. Start --> Instellingen --> Verbindingen --> Verbindingen --> Kiesregels zou gevoelsmatig misschien wel de oplossing kunnen zijn? Maar gezien mijn (zeer) geringe ervaring met Windows Mobile durf ik (nog) niet al te veel te rommelen met de instellingen :P

Alvast bedankt! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Chalk op 08-03-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Saiyan Extreme schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:10:
Indien ik verbonden ben met het internet via Wifi, en in de Comm Manager "Gegevensverbinding" uitgeschakeld heb kan en ik Opera Mobile open, accces ik 't internet via de Wifi verbinding.
Echter, op het moment dat ik dan email wil controleren, en op "verzenden/ontvangen" duw, kiest 't apparaat er automatisch voor om de GPRS verbinding van KPN te verkiezen boven de Wifi. In Comm Manager staat de "Gegevensverbinding" dan ook weer automatisch ingeschakeld.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn email ook wil controleren via Wifi? Ik heb gelezen over het programma NoData waarmee je alle verbindingen kunt uitzetten, maar dit moet toch ook zonder extra programma geregeld kunnen worden?
Ik heb zelf vanalles geprobeerd met het tweaken van de instellingen. O.a. Start --> Instellingen --> Verbindingen --> Verbindingen --> Kiesregels zou gevoelsmatig misschien wel de oplossing kunnen zijn? Maar gezien mijn (zeer) geringe ervaring met Windows Mobile durf ik (nog) niet al te veel te rommelen met de instellingen :P

Heb je bij je email-box instellingen gechecked via welke verbinding er verbonden moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiyan Extreme schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:10:

Dit heb ik ook bij mijn Touch HD het is vervelend maar ik heb er ook geen oplossing voor kunnen vinden.
Ik zou zeggen, google een beetje naar de SPB Backup. Maak een volledige standalone backup van je telefoon en ga er mee kloten. Wanneer er iets fouts gebeurd kan je alles terug zetten binnen 15min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
HendrikN schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:29:
[...]

Heb je bij je email-box instellingen gechecked via welke verbinding er verbonden moet worden?
Net eventjes gedaan, in inderdaad! Onder Uitgaande mail --> Geavanceerde serverinstellingen; heb ik bij "Netwerkverbinding" KPN internet staan.
Als ik hier nu internet van maak, dan laat 'ie de GPRS verbinding met rust. :D Bedankt!
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:31:
[...]

Dit heb ik ook bij mijn Touch HD het is vervelend maar ik heb er ook geen oplossing voor kunnen vinden.
Ik zou zeggen, google een beetje naar de SPB Backup. Maak een volledige standalone backup van je telefoon en ga er mee kloten. Wanneer er iets fouts gebeurd kan je alles terug zetten binnen 15min.
Dan heb je bij deze uiteindelijk tóch een oplossing! 8)
Overigens wel bedankt voor de SPB Backup tip. Zo'n programma is sowieso handig! ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Chalk op 08-03-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Jep, ik weet niet of het een bug of feature is, maar op het moment dat je een email-account aanmaakt wordt de dan huidige verbinding altijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
HendrikN schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:43:
Jep, ik weet niet of het een bug of feature is, maar op het moment dat je een email-account aanmaakt wordt de dan huidige verbinding altijd gebruikt.
Ja dat is nogal verwarrend inderdaad, zeker omdat niet duidelijk bij de instellingen wordt aangegeven dat als men voor de optie "internet" kiest dan de wifi én de GPRS verbinding het doet. Gelukkig is 't dan ook nog zo dat de wifi verbinding verkozen wordt boven de GPRS. Dus uiteindelijk problem solved 8)

*edit nog een kleine tip voor degene die dit niet weten:
Start --> Instellingen --> Tab Verbindingen --> Wi-Fi --> Menu --> Geavanceerd

Hier kun je ook nog instellen dat Wifi automatisch uitgeschakeld wordt na een gekozen tijd zonder verbinding.

Al zal dit geen nieuws zijn voor degene die al meer ervaring hebben met Windows Mobile ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Chalk op 08-03-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:46:
Als op de sticker duidelijk de sluitingsdatum staat, en is het nog steeds jouw eigen beslissing om de telefoon alsnog te kopen, dan is er niks misleidend aan. Je had de winkelier kunnen vragen als geste om je een micro sd-kaartje kado te geven... doet hij dat niet (wat ook niet hoeft) ga je naar een andere telefoonwinkel... er zijn er MEEEEER dan genoeg...
Maar misleidend? Nee, er staat duidelijk op de sticker dat de actie t.m feb 2009 duurde...
Mag ik vragen hoe jij erbij komt dat de einddatum op de sticker staat? Blijkbaar zie jij meer dan ik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:35:
[...]

Nee hoor, dat moet helemaal niet :P In XperiaTweak zit er ergens zo'n optie. Stukken gemakkelijker!
Je bent mijn HELD :D

Dank je wel voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiyan Extreme schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:40:
[...]
Net eventjes gedaan, in inderdaad! Onder Uitgaande mail --> Geavanceerde serverinstellingen; heb ik bij "Netwerkverbinding" KPN internet staan.
Bedankt... een beetje lomp, maareh waaro? Of kan dat niet bij een hotmail account? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
mijn XPeria is voor de 2de keer kapot gegaan. Exact hetzelfde probleem als de eerste keer, en ook op exacte dezelde manier.

ik ga op mn bureaustoel zitten, mn gsm schuift uit mn broekzak en valt op de grond (tapijt)
-> scherm geeft geen beeld meer, ook niet meer touch, zijlampjes geven geen licht meer. usb etc werkt niet meer. toestel werkt nog wel, want als k m aanzet (trilletje doet t nog) en dan tijdje wacht, dan tobo uitschijf, geve de toetsen nog licht.
het lijkt een of ander los contact te zijn tussen de 2 delen (die schuiven).

vorige keer was ik em 3 weke kwijt, ondertusse ook weer 1 week kwijt. dat is al bijna een maand op de 3 maanden dat ik hem heb.

Ik heb nog nooit spijt gehad van een gsm toestel. Er is ook geen enkele gsm 'perfect'. Maar dit ding is gewoon waardeloos.
OK, enorm uitgebreid en customizeble. maar dat windows mobile is zo traag (zelfs na een custom 'lite' rom zonder panels e.d.) ik moet de hele tijd mn pennetje bovenhalen... hij is zwaar en zo fragile.. ik heb schrik om hem mee te nemen, als die een keer valt is die keduuk en moet ik weer 2 weken wachten =(.
ik wou hem verkopen op marktplaats of hier op tweakers , kon ik er nog 300 of 400 euro voor krijgen (= 200 euro verlies na 2 maanden gebruik!) dus dat is ook geen optie. man man..
ik heb echt spijt van dit ding als nooit te voren. Vriend van mij heeft een N82, die kan net zoveel als dit ding, heeft ook GPS, mooi groot scherm, ook heel uitgebreid. Alleen lijkt die N82 wel bullet-proof, en ongeloofelijk makkelijk te bedienen.

bah bah

srry, dit moest ik ff kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Qurius schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:42:
Vriend van mij heeft een N82, die kan net zoveel als dit ding,
_O- Sorry, maar daar moest ik toch even lachen.
en ongeloofelijk makkelijk te bedienen.
Dat is dan ook een telefoon, en geen PDA met telefoon functie.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn XPeria is voor de 2de keer kapot gegaan. Exact hetzelfde probleem als de eerste keer, en ook op exacte dezelde manier.

ik ga op mn bureaustoel zitten, mn gsm schuift uit mn broekzak en valt op de grond (tapijt)
-> scherm geeft geen beeld meer, ook niet meer touch, zijlampjes geven geen licht meer. usb etc werkt niet meer. toestel werkt nog wel, want als k m aanzet (trilletje doet t nog) en dan tijdje wacht, dan tobo uitschijf, geve de toetsen nog licht.

vorige keer was ik em 3 weke kwijt, ondertusse ook weer 1 week kwijt. dat is al bijna een maand op de 3 maanden dat ik hem heb.

Ik heb nog nooit spijt gehad van een gsm toestel. Er is ook geen enkele gsm 'perfect'. Maar dit ding is gewoon waardeloos.
OK, enorm uitgebreid en customizeble. maar dat windows mobile is zo traag (zelfs na een custom 'lite' rom zonder panels e.d.) ik moet de hele tijd mn pennetje bovenhalen... hij is zwaar en zo fragile.. ik heb schrik om hem mee te nemen, als die een keer valt is die keduuk en moet ik weer 2 weken wachten =(.
ik wou hem verkopen op marktplaats of hier op tweakers , kon ik er nog 300 of 400 euro voor krijgen (= 200 euro verlies na 2 maanden gebruik!) dus dat is ook geen optie. man man..
ik heb echt spijt van dit ding als nooit te voren. Vriend van mij heeft een N82, die kan net zoveel als dit ding, heeft ook GPS, mooi groot scherm, ook heel uitgebreid. Alleen lijkt die N82 wel bullet-proof, en ongeloofelijk makkelijk te bedienen.

bah bah

Misschien ruilen voor een N82?
Mag jij effe blij zijn dat na 2 maanden gebruik pas €200 euro verlies is. Mijn Omnia was na een maand al €250 verlies. (nieuwprijs zo'n €550) Op marktplaats zijn meer vervelende bieders dan dat je denkt.

Maar zwaar en fragiel? Ik heb niets kunnen merken. Hij heeft wel een redelijk gewicht maar hij kan dan ook wat. Wat ik nu mis aan een niet touchscreen telefoon is een brede scherm voor internet/filmpjes. En eventueel een qwerty keyboard.

Ik vind WinMo wel aan de trage kant zitten maar het is niet zo erg dat ik echt zit te wachten op iets. En mag jij effe blij zijn dat het geen symbian was. Je kan dan nauwelijks gratisch programmaatjes vinden

En er zijn heus niet alleen min puntjes aan dat ding. Het is een beetje exclusief niet iedereen loopt rond met een xperia terwijl je overal nokia's ziet (en ze lijken toch zoveel op elkaar :/ )

En het is niet exclusief dat de xperia veel (productie)fouten/defecten heeft, check maar eens de Samsung Innov8. Ik had dat ding een paar uurtjes in mijn broekzak en er was al stof onder de scherm (jaja winkelwaarde €579,97 :) )

edit: afgelopen tijd (x jaar) geen nokia's gehad, alleen SE's en Samsung's en 1 HTC en ik vind dat WinMo wonderen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah bah

met andere woorden: als je hem niet 2 keer had laten vallen was het een toptoestel geweest? aan wie zou het nu liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:14:
[...]

met andere woorden: als je hem niet 2 keer had laten vallen was het een toptoestel geweest? aan wie zou het nu liggen.....
Mooie samenvatting, ik kan het niet beter *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
als ik een toestel nog niet es een halve meter van de grond OP EEN TAPIJT mag laten vallen, dan is het tochc geen mobiele telefoon meer??

man dit ding lijkt net van porselein te zijn gemaakt, daar heb je toch niks aan....

en daarbij, in de tijd dat hij werkte irriteerde hij me ook mateloos.
batterijduur is ook k*t.*knip* Matig je taalgebruik aub.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 08-03-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:41:
[...]

Bedankt... een beetje lomp, maareh waaro? Of kan dat niet bij een hotmail account? :9
Je moet eventjes kijken bij je ingestelde mail, en dan de Accountinstellingen bewerken (selecteer je mailaccount in de lijst door Menu --> Extra --> Opties). In accountinstellingen bewerken kies je geavanceerd bij uitgaande mail.
Of het werkt voor hotmail weet ik niet aangezien hotmail geen pop3 is. ;) Eventjes zelf proberen of wachten tot meer ervaren tweakers er antwoord op hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiyan Extreme schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:22:
[...]

Je moet eventjes kijken bij je ingestelde mail, en dan de Accountinstellingen bewerken (selecteer je mailaccount in de lijst door Menu --> Extra --> Opties). In accountinstellingen bewerken kies je geavanceerd bij uitgaande mail.
Of het werkt voor hotmail weet ik niet aangezien hotmail geen pop3 is. ;) Eventjes zelf proberen of wachten tot meer ervaren tweakers er antwoord op hebben :p
blargh ik geef op, bij mijn nieuwe xperia is het ook zo. Ik zie nergens die instelllingen
Eenmaal de telefoonstand uit is gaat het wel via de wiefie. Gelukkig heb ik een onbeperkt internet gevalletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Qurius schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:29:
als ik een toestel nog niet es een halve meter van de grond OP EEN TAPIJT mag laten vallen, dan is het tochc geen mobiele telefoon meer??

man dit ding lijkt net van porselein te zijn gemaakt, daar heb je toch niks aan....

en daarbij, in de tijd dat hij werkte irriteerde hij me ook mateloos.
batterijduur is ook k*t. *knip*
Ik heb hem al 2 keer laten vallen vanaf 1-1,5m op stenen en zit geen krasje op en werkt nog perfect. Geweldig van die robuuste telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb de mijne ook eens van een meter op de tegels laten vallen...hij werkt nog perfect, maar er zit nu wel een klein scheurtje in het plastic waar die lampjes in zitten.
Ik moet zeggen dat ik in het begin wel een beetje twijfels had of ik wel de goeie gsm gekozen had, maar nu ik m een tijdje heb ben ik er wel tevreden mee. De snelheid van het toestel en de accuduur zijn ook prima :)

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2009 21:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021

hij is zwaar en zo fragile.. ik heb schrik om hem mee te nemen, als die een keer valt is die keduuk en moet ik weer 2 weken wachten =(.

bah bah

Ik denk dat het gewoon vette pech is voor jou. Die van mij heeft echt al vier keer een flinke smak gemaakt. Elke keer lag het batterijklepje en de batterij eruit, heb daardoor ook lichte krasjesop de klep en een piepklein putje in het scherm, maar geen defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
2 vragen:

Heeft een van jullie ervaring met autohouders. Ik heb op internet gezocht en kom vaak op bij Brobit houder. Iemand ervaring hiermee? Past de X1 misschien in een universele van bijvoorbeeld de Halfords?

Is er een fix zodat zodra mijn mail is opgehaald automatisch de gprs verbinding wordt verbroken? Nu blijft hij altijd aan en dit kost natuurlijk batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:33:
[...]

Ik heb hem al 2 keer laten vallen vanaf 1-1,5m op stenen en zit geen krasje op en werkt nog perfect. Geweldig van die robuuste telefoons.
Ik heb die van mijn ook een keer paar laten vallen waarvan 1 keer op een grindtegel, maar geen enkel krasje en hij doet het nog prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Bedankt!

Als ik probeer in de nederlandse versie dit path te volgen kom ik niet waar je moet zijn om dit te veranderen?? How come???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmd01 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:16:
2 vragen:

Heeft een van jullie ervaring met autohouders. Ik heb op internet gezocht en kom vaak op bij Brobit houder. Iemand ervaring hiermee? Past de X1 misschien in een universele van bijvoorbeeld de Halfords?

Is er een fix zodat zodra mijn mail is opgehaald automatisch de gprs verbinding wordt verbroken? Nu blijft hij altijd aan en dit kost natuurlijk batterij...
Op je eerste vraag heb ik we een antwoord. Ik heb zelf deze samenstelling:

http://www.pdashop.nl/acc...eria-x1-steel-silver.html

en dan de onderste twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:56:
[...]
Nog 2 andere vraagjes:
En is die searchbar te verwijderen van het hoofdscherm?
Is het mogelijk om ook andere steden te kiezen dan die in de lijst staan bij het world tab?
Searchbar verwijderen:
Verwijder deze bestanden uit je theme-default folder:
- button.homescreen.landscape.search,
- button.homescreen.landscape.search.selected,
- button.homescreen.search,
- button.homescreen.search.selected

Andere stad
Via deze site: http://www.accuweather.com/rss-center.asp je plaats zoeken die je wilt
Vervolgens deze bestandjes aanpassen:
Program Files\Home2\AppletRibbon\Today\Cities.xml (voor Vandaag applet)
Program Files\Home2\AppletRibbon\World\Cities.xml (voor World applet)

Vervolgens in deze 2 files een nieuw <item> toevoegen zoals hieronder:
<item>
<id>je code van Accuweather.com: bijv. EUR|NL|NL008|AMSTERDAM</id>
<text>Je plaats: bijv. Amsterdam</text>
<x>x waarde op de world map... beetje gokken.</x>
<y>y waarde op de world map... ook beetje gokken</y>
<url>url met de rss feed: bijv.http://rss.accuweather.com/rss/liveweather_rss.asp?metric=& amp;locCode=EUR|NL|NL008|AMSTERDAM (denk hierbij om de & te vervangen door & amp;) </url>
<newsurl>url voor nieuws: bijv. http://www.nu.nl/rss.html</newsurl>
<gmtOffsetMinutes>60 (aangezien Amsterdagm 1 uur+ heeft tov GMT)</gmtOffsetMinutes>
</item>

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb een manier gevonden om Google agenda en contacten te synchroniseren via exchange met je Sony Ericsson X1

ga naar active sync
kies server bron toevoegen.

server = m.google.com
username : volledig email adres

alleen contacten en agenda werkt voorlopig ;)

succes !

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen:

Ik heb de Brodit houder voor de X1, en de koppeling specifiek voor mijn auto (Pontiac Transsport),
HEERLIJK!
Mijn auto heeft een zodanige voorruit dat al die zuignaptroep er na een dag vanaf valt, en die Brodit past dus precies in een ventilatieroostertje!

Kost wel wat, heb je ook wat; telefoonhouder is lekker flexibel genoeg om het scherm naar de passagier te draaien zonder dat er iets losschiet (zuignapjes zouden er weer af vallen), en je kunt je telefoon in de landscape draaien... heb lekker zitten surfen en en forum schrijven in de file!
Tip;
kijk wel uit WAAR je 'm koopt! ik heb 'm via een internetwinkel uit Engeland, dat was bijna 20 euro goedkoper dan een Nederlandse internetwinkel, en dat was inclusief verzendkosten!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:52
Hoera! Sinds een paar dagen ook in het bezit van deze prachttelefoon, een zwarte! Hij werkt heerlijk soepel, hiervoor had ik sinds 2001 een Pocket Loox 600 (werkelijk prachtig vormgegeven in de tijd van blokkerige pda's) gevolgd door een E-Ten X500+ sinds 2007 en sinds afgelopen week mijn derde WM device.

Wat me tot nu toe nog opvalt is dat 3G af en toe ingeschakeld wordt op momenten dat ik dat niet wil, mijn data-abo gaat pas over 3 maanden in. Maar op de een of andere manier achterhaal ik nog wel hoe ik dat voorkom. Het tweede wat opvalt is dat als ik wat met het wisselen van panels aan het spelen ben mijn gsm-verbinding wegvalt, ik ben dan opeens een minuutje niet bereikbaar. Misschien dat een ROM update dit zal oplossen, tzt maar eens naar kijken.

Uiteraard meteen een Brando Ultra Clear screenprotector erbij gekocht en van het weekend de Noreve Leather case met broekriemclip besteld. In de auto heb ik een beugeltje zitten waarop ik een telefoonhouder kan vastschroeven, in plaats daarvan hang ik de broekriemclip over dit beugeltje. Werkt perfect, kan de PDA dan zo met zijn case eromheen bevestigen. Tot nu toe altijd met Krusell cases gewerkt, maar ik las betere ervaringen met de Noreve cases. Morgen komt ie binnen, kan niet wachten!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoFoX schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:29:
[...]

Searchbar verwijderen:
Verwijder deze bestanden uit je theme-default folder:
- button.homescreen.landscape.search,
- button.homescreen.landscape.search.selected,
- button.homescreen.search,
- button.homescreen.search.selected

Andere stad
Via deze site: http://www.accuweather.com/rss-center.asp je plaats zoeken die je wilt
Vervolgens deze bestandjes aanpassen:
Program Files\Home2\AppletRibbon\Today\Cities.xml (voor Vandaag applet)
Program Files\Home2\AppletRibbon\World\Cities.xml (voor World applet)

Vervolgens in deze 2 files een nieuw <item> toevoegen zoals hieronder:
<item>
<id>je code van Accuweather.com: bijv. EUR|NL|NL008|AMSTERDAM</id>
<text>Je plaats: bijv. Amsterdam</text>
<x>x waarde op de world map... beetje gokken.</x>
<y>y waarde op de world map... ook beetje gokken</y>
<url>url met de rss feed: bijv.http://rss.accuweather.com/rss/liveweather_rss.asp?metric=& amp;locCode=EUR|NL|NL008|AMSTERDAM (denk hierbij om de & te vervangen door & amp;) </url>
<newsurl>url voor nieuws: bijv. http://www.nu.nl/rss.html</newsurl>
<gmtOffsetMinutes>60 (aangezien Amsterdagm 1 uur+ heeft tov GMT)</gmtOffsetMinutes>
</item>

Neo
Bedankt voor je reactie. De searchbar is inmiddels verdwenen. Had al om de andere optie heengewerkt door de world applet te vervangen door de weather applet. Deze werkt ook met accuweather maar heeft een ingebouwde zoekfunctie.

Nu ik PointUI wat langer gebruik vind ik het echt steeds handiger worden. Heb het idee dat het allemaal net wat sneller en directer is dan het SPB panel. Het aanpassen van het homescreen zou alleen wat mij betreft nog wel wat uitgebreider mogen en een paar mooie thema's die specifiek voor de panel versie (of in ieder geval voor de wvga resolutie) bedoeld zijn zou ook niet verkeerd zijn. Bij de themes die nu op de site staan krijg ik elke keer hele kleine icoontjes of de hele indeling slaat op hol.

Weet iemand welk formaat een background moet zijn voor PointUI? Bij de formaten die ik geprobeerd heb (640x480 en 800x480) zie ik een zwarte balk aan de rechterkant en als ik de optie aanvink om hem automatisch aan te passen dan klopt de afbeelding voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:31:
[...]

Weet iemand welk formaat een background moet zijn voor PointUI? Bij de formaten die ik geprobeerd heb (640x480 en 800x480) zie ik een zwarte balk aan de rechterkant en als ik de optie aanvink om hem automatisch aan te passen dan klopt de afbeelding voor geen meter meer.
Heb zelf geen last van de themes, gebruik de standaard theme van PointUI nog... omdat ik nog geen mooie ben tegengekomen :)

En vind het zelf ook beter dan SPB shell. Background formaat btw: 800x800 dan moet ie kloppen. Igg hier op mijn X1 wel...

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik heb het zelf nog niet kunnen vinden voor de X1 maar is er een progje dat er voor zorgt dat je kan kiezen wat voor een connectie je wilt hebben wanneer je je USB kabel erin steekt?

Ik geloof dat de TouchHD dit standaard wel heeft, nu moet je elke keer naar instellingen gaan om het aanpassen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
Freshnezz schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:09:
Ik heb het zelf nog niet kunnen vinden voor de X1 maar is er een progje dat er voor zorgt dat je kan kiezen wat voor een connectie je wilt hebben wanneer je je USB kabel erin steekt?

Ik geloof dat de TouchHD dit standaard wel heeft, nu moet je elke keer naar instellingen gaan om het aanpassen. Iemand?
Even gezocht op usb in het vorige topic...

Tadaa: Turismo in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

My bad! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Zoals in mijn reply 2 replies daaronder te lezen is werkt deze niet op de X1. Je kan bij USB2PC wel prima aangeven dat hij moet vragen om de modus, maar ook na rename van de dll (van HTCUSBToPCPopUp.exe.0409 naar .0413) wil de X1 hem nog niet slikken. Helaas dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles goed ingesteld wat BlueTooth betreft. De GSM herkent de computer en ActiveSync is ingeschakeld. De computer herkent de GSM. Als ik verbinden via Bluetooth aanklik gaat de GSM proberen te koppelen. Echter WMAC reageert in het geheel niet. Soms is er wel reactie, maar na tijdje pogen te verbinden houden zowel de GSM als WMAC het voor gezien. Ik krijg nu ook in blauwe letters nadat de GSM is gestopt de mededeling "aandacht gevraagd". Dan blijkt een seriële poort in gebruik te zijn, maar er wordt niet bij vermeld welke. Ik moet die uitschakelen maar weet niet welke en al helemaal niet hoe. Ik denk dat de BT mogelijkheid van de GSM krakkemikkig is, of is het WMAC niet instaat naar behoren te werken als het om BT gaat? Met kabel geen probleem alhoewel dan ook het WMAC niet altijd meteen reageert. Wie heeft er ook problemen met BT of heeft die gehad en inmiddels op kunnen lossen. In het algemeen belang, want ik denk dat het een structureel probleempje is, maar uiteraard ook in mijn belang ;) graag een reactie en dus alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
Ik heb mijn telefoon terug.

Het lijkt nu allemaal goed te werken. Volgens mij hebben ze de RA004 firmware (oid) geinstalleerd. Deze lijkt beter te werken dan de firmware die TPH anderhalve week ervoor heeft geinstalleerd. In het weekend 1 vastloper gehad toen ik heel erg aan het klooien was met google maps/latitude (cool ding trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24
Ben nu vanaf vrijdag in het bezit van een X1 en tot nu toe moet ik zeggen dat het een geweldig toestel is. Heb toch wel een paar opmerkingen waar ik mij afvraag of dit wat te veranderen is. Vind namelijk het volume van de beltoon wat te kort schieten, met name als ik buiten loop en de telefoon in mijn jaszak zit.

Tevens is het trilsignaal ook niet optimaal. Weet niet of dit te wijzigen of veranderen is (ja de basis volumes heb ik al op vol staan).

Verder de accu, heel veel mensen zeggen dat die snel leeg is. Ik heb zoals ik elk apparaat met een Lithium Ion batterij heb getrained. 1e dag mee gewerkt tot die nog 1 streepje had. Dan vol opladen. Dit nu dan 3 dagen volgehouden (wel met zwaar internet, wifi, bluetooth aan etc. en dan 3 dagen is netjes). Nu is die bijna weer 1 streepje en laad ik hem weer op.

Tot nu toe zijn mijn bevindingen van de accu dus top. Velen malen beter dan mijn vorige N95 die elke dag aan het stroom moest.

Enige wat ik een beetje mis hier in dit topic en wat andere topics wel hebben is een soort van must-have applicaties voor de X1. Iemand toevallig een goed alternatief voor de verkenner?

En laatste vraag al ligt dat denk ik meer aan Touchflo3d, heb dit geinstalleerd met de cab. Werkt echt prima bij mij totdat ik mijn toetsenbord uitklap. Dan vallen er aantal dingen weg. Is hier wat aan te doen?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoFoX schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:02:
[...]

En vind het zelf ook beter dan SPB shell. Background formaat btw: 800x800 dan moet ie kloppen. Igg hier op mijn X1 wel...

Neo
Bedankt! Heb de afbeelding even bijgesneden en opgerekt en nu werkt ie indd wel. Vanavond thuis de originele maar eens aanpassen.
Wicked-Game schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:40:

Tevens is het trilsignaal ook niet optimaal. Weet niet of dit te wijzigen of veranderen is (ja de basis volumes heb ik al op vol staan).

En laatste vraag al ligt dat denk ik meer aan Touchflo3d, heb dit geinstalleerd met de cab. Werkt echt prima bij mij totdat ik mijn toetsenbord uitklap. Dan vallen er aantal dingen weg. Is hier wat aan te doen?
Het zwakke trilsignaal is in mijn ogen ook één van de minpuntjes van dit toestel. Heb zelden tot nooit een beltoon aan staan en heb al verschillende oproepen gemist omdat ik niet doorhad dat ik gebeld werd.

Heb je wel de meest recente versie geïnstalleerd? Vooral in het begin waren er een aantal versies die nog niet om konden gaan met dit omschakelen. In latere versies is dit verholpen. Gebruik TF3D zelf niet dus zou je zo niet aan een goed werkende versie kunnen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over pointui.

Ik heb het zaterdag geïnstalleerd en vind het helemaal geweldig. Ziet er veel gelikter uit als SPB en vind de animaties erg mooi. Ook gaaf dat je je eigen applets en themes zo makkelijk kunt wijzigen.

Ik heb sinds eind gistermiddag echter een probleem, ik hoef het pointui panel maar een minuutje te hebben draaien en ik krijg al een foutmelding van windows mobile:

Er is een probleem opgetreden met Home2.exe

U kunt Microsoft op de hoogte stellen van dit probleem, bladiebladiebla. Foutenrapport geeft heeeeeel veel code.

Ik kan daarna niets meer met pointui en als ik pech heb reageert heel Windows nergens meer op en kan ik de tel. resetten :(

Niemand die hier last van heeft? Ik heb het idee dat het misschien aan een bepaald applet ligt, maar ik heb ze allemaal verwijderd en blijf er last van houden. Zal een herinstallatie de enige oplossing zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:08:
[...]

Hey chantal, ik snap de frustratie van ppaddo wel, aangezien je niet de enige bent die met deze vraag aan komt zetten.

Als je goed de zoekfunctie gebruikt (rechtsbovenin) dan vind je het antwoord wel, ik het in dit topic al een paar keer voorbij zien komen :>

ik ben te aardig voor deze wereld
Kijk aan dit soort antwoorden heb ik tenminste wat..;)
Dat had hij natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen, dan is iedereen blij!
:D

Inmiddels is mijn probleem opgelost! Bedankt in ieder geval!

Heb nog wel een ander vraagje..
Kan het namelijk heel moeilijk vinden hier!
Dus even snel..
Ik ben er namelijk alleen nog niet helemaal achter hoe je tv kunt kijken op de telefoon, want dat zou moeten kunnen toch? Als ik naar streaming media ga en ik klik op verzenden moet ik iets invoeren, maar ik heb geen idee wat. Kan iemand mij dit nog even snel uitleggen!
Bedankt alvast!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik de firmwareupdate had uitgevoerd gaf Opera sites (zoals de mobiele versie van nu.nl) zo weer dat ik niet horizontaal hoefde te scrollen. Nu ik de update heb uitgevoerd passen de meeste sites net niet horizontaal op het beeld, waardoor ik dus de hele tijd heen en weer moet scrollen wat erg irritant is.

Waarschijnlijk staat de resolutie in opera dus ergens verkeerd ingesteld, iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al rondgezocht maar ik heb het hier nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Laatst online: 12-09 22:56
Mijn telefoon blijft aangeven dat er een koptelefoon aangesloten is.

Wat heb ik al gedaan:

- kop telefoon wederom aansluiten en weer ontkoppelen.
- soft reset.

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Laatst online: 12-09 22:56
danny1909 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:00:

Wat heb ik al gedaan:

- kop telefoon wederom aansluiten en weer ontkoppelen.
- soft reset.

HELP!
Opgelost door XX keer de koptelefoon aan en weer los te koppelen, toch maar even in de gaten houden want het is absoluut niet fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
2 vragen:

Ik heb hem bij bij the phone house (leiden) gekocht.
Een universele voor 10 euro.. Super goede zuignap, en niet duur!
Stop je stylus er eens in, en rommel een beetje. Zit gewoon een sensor schakelaar..
Niet zo schokkend, even goed uitblazen...

[ Voor 29% gewijzigd door wallie-s op 09-03-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:45:
[...]

Rare gang van zaken, je hebt toch een factuur? je hebt gewoon recht op de vergoeding van dit hele bedrag.... tenzij aan kan worden getoont dat er gebruikssporen opzitten.... ed.. bla bla
Je kan Dynafix eens proberen te benaderen voor het bestellen van losse componeten, informeer eens bij een nieuw type vodafone shop.... ( de relatie Dynafix en Vodafone wordt in deel 7 besproken, anders in het scheuren en problemen topic....)
Nups, helaas
Rotterdam, 8 maart 2009

Beste heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een doorverwijzing op het internet,
Ik ben op zoek naar een nieuwe batterijklepje voor de Sony Ericsson Xperia
is er een kans dat jullie deze los verkoopt?

Met vriendelijke groeten,
...
Goedemorgen,

Wij leveren helaas geen losse onderdelen voor Sony Ericsson. Wij leveren wel onderdelen voor Nokia als u een BTW nummer heeft.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat klepje is ook knap fragiel trouwens. Jammer contrast met bouwkwaliteit van de rest, wat imho best in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat ik een beetje mis hier in dit topic en wat andere topics wel hebben is een soort van must-have applicaties voor de X1. Iemand toevallig een goed alternatief voor de verkenner?

Ik zou zeggen;
CorePlayer (Een van de beste media players)
SPB Backup (Backup programma)
S2U2 (Sherm/Toetsblokkering)
HomeScreen++ (Toont informatie op je "vandaag" scherm)
Mini Month (Kalender op je "vandaag" scherm)
hTorch (Zak lamp functie, je hebt .Net 3.5 nodig)
Opera Mini (is een java versie i.p.v. Opera Mobile die er standaard erop staat.)
Resco Explorer (File explorer)
SKTSync (Tijd sync tool)
Xperia Tweak (tweak tool, spreekt voor zich)
Batti (Batterij meter boven je start knop)
Advanced Task Manager
Advanced Config (Tweak tool)
.NET Compact Framework 3.5
.NET Configuration
tnyynt SD TuneUp
Pocketnow.com Enable WLAN G Mode

Als het goed is werkt de standaard touchflo niet in landscape mode

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:30:
[...]

Ik heb de Brodit houder voor de X1, en de koppeling specifiek voor mijn auto (Pontiac Transsport),
HEERLIJK!
Mijn auto heeft een zodanige voorruit dat al die zuignaptroep er na een dag vanaf valt, en die Brodit past dus precies in een ventilatieroostertje!

Kost wel wat, heb je ook wat; telefoonhouder is lekker flexibel genoeg om het scherm naar de passagier te draaien zonder dat er iets losschiet (zuignapjes zouden er weer af vallen), en je kunt je telefoon in de landscape draaien... heb lekker zitten surfen en en forum schrijven in de file!
Tip;
kijk wel uit WAAR je 'm koopt! ik heb 'm via een internetwinkel uit Engeland, dat was bijna 20 euro goedkoper dan een Nederlandse internetwinkel, en dat was inclusief verzendkosten!
Hi, ik zou graag willen weten waar je het precies hebt gekocht? En heb je een aantal fotos van je setup? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 12:55
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:41:
[...]

Als het goed is werkt de standaard touchflo niet in landscape mode
Er is inmiddels een TF3D versie die landscape ondersteund.. Is een rip van de TouchPro2 _/-\o_

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:33:
[...]

Uhmmm?
Chill! Geen ruzie hier plz! Ik moest alleen erg lachen toen ik je vraag over het live panel las en daarna ontdekte dat je het bestand niet gedownload had. Maar goed, je kan dus bij je internetverbindingen proberen of het wel werkt als je je proxy uitzet.(start -> instellingen -> tabblad verbindingen -> verbindingen -> Mijn proxyserver bewerken -> 2e vinkje uit.

Overigens werkt het livepanel i.c.m. Vodafone prima met de proxydinges aan!

Zo, zijn we nu weer vriendjes? :D
[edit] grmbl, is je probleem hierboven ineens opgelost... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 09-03-2009 20:41 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

De ROM van itje, Touch-it 4.0, heeft een TF3D met landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:33:
[...]

Chill! Geen ruzie hier plz! Ik moest alleen erg lachen toen ik je vraag over het live panel las en daarna ontdekte dat je het bestand niet gedownload had. Maar goed, je kan dus bij je internetverbindingen proberen of het wel werkt als je je proxy uitzet.(start -> instellingen -> tabblad verbindingen -> verbindingen -> Mijn proxyserver bewerken -> 2e vinkje uit.

Overigens werkt het livepanel i.c.m. Vodafone prima met de proxydinges aan!

Zo, zijn we nu weer vriendjes? :D
[edit] grmbl, is je probleem hierboven ineens opgelost... 8)7
Haha prima hoor!

Is al opgelost idd! Maar toch bedankt!;)

Enige wat ik nog niet snap is hoe het tv kijken werkt..?! Want dat zou toch moeten kunnen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danny1909 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:08:
[...]

Opgelost door XX keer de koptelefoon aan en weer los te koppelen, toch maar even in de gaten houden want het is absoluut niet fijn!
heb ik ook last van gehad. Ook lekker vervelend als je dan telefoon krijgt zonder de koptelefoon erin en je dus wel kan praten maar niets kan horen.
Ik heb het opgelost door een paar meer met de stylus erin te porren :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freshnezz schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:09:

dat heet USBtoPC.exe en staat in je \windows map. Ik weet niet of je hem nu in je windows map hebt zitten, maar anders is hij wel te vinden op xda-developers.com. Kwestie van naar \windows kopieren als hij daar nog niet staat, en dan een snelkoppeling maken naar je start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb heel vaak ineens status 401 errors, als ik dan de 3g/HSDPA connectie verbreek en opnieuw opzet werkt het wel weer. Ben ik daarin de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

Er is een nieuwe ROM van itje uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485624
Ziet er erg tof uit, nog wel wat bugs heb ik begrepen.
Morgen maar weer eens flashen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Ha ha die Itje staat volgens mij de hele dag met z'n koksmuts op ROM's te koken :)
De screens van RC3 zien er erg cool uit moet ik zeggen. Ik zelf zit nog op BetA 6, die draait voortreffelijk. Ik wacht nog ff tot er wat meer bugs uit zijn en ga dan ook weer flashen.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat ontbrak er bij mij nog aan, het bekijken van flash filmpjes op de X1. Heb het nu werkend gekregen, Dumpert werkt nu prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het vergrendel/ontgrendel programma S2U2 op mijn gsm zetten. Gedownload en unpacked met WinRar. Nou moet ik het kopiëren naar de X1 en dat lukt voor geen meter. In ieder geval via WMAC al helemaal niet of het wordt me niet duidelijk hoe het daarmee moet, wat een onvoorstelbaar waardeloos programma is dat trouwens, maar bij gebrek aan beter, zal het wel moeten. Ik kom er niet uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 03:04:
Ik wil het vergrendel/ontgrendel programma S2U2 op mijn gsm zetten. Gedownload en unpacked met WinRar. Nou moet ik het kopiëren naar de X1 en dat lukt voor geen meter. In ieder geval via WMAC al helemaal niet of het wordt me niet duidelijk hoe het daarmee moet, wat een onvoorstelbaar waardeloos programma is dat trouwens, maar bij gebrek aan beter, zal het wel moeten. Ik kom er niet uit in ieder geval.
Doe het gewoon op de simpele manier i.p.v. de sync geval,
ga naar instellingen > tab verbindingen > usb verbinding (o.i.d. heb foon niet bij de hand)
sluit em aan op je pc en je pc ziet dat ding als een verwisselbare schijf.
Kopieer die .cab ergens, haal em van de usb en open het bestandje via de verkenner.
Voila en het is geïnstalleerd!

Of op de oldskool manier, haal je microSD eruit en doe hem in een card reader en kopieer de bestanden, doe het terug in je telefoon en open het bestand via de verkenner.

Of op de hi-tech manier, zap het bestandje over met bluetooth, sla het op. open het via de verkenner. Het bestandje staat in je mijn documenten.

astu! :)

Edit: nog een manier is dat je het gewoon download via je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:20:
[...]

Haha prima hoor!

Is al opgelost idd! Maar toch bedankt!;)

Enige wat ik nog niet snap is hoe het tv kijken werkt..?! Want dat zou toch moeten kunnen?!
Bij mij werkt televisie kijken alleen als ik dat benader via het Vodafone panel. Rechtstreeks naar vodafone live surfen werkt om de een of andere reden niet. Maar echt blij ga je er niet van worden, de kwaliteit is allerbelabberst!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Stel ik flash de X1 met Touch-It en het stelt wat teleur of wil weer terug naar mijn NL config (die vodafone erop heeft gezet) is dat dan nog mogelijk?

Voorlopig kan ik nog wel leven met de Touchflo3d zoals ik hem er nu op heb staan want vastlopen doet die niet. Alleen echt mooi is het niet met toetsebord uitgeklapt maar ach for the time being.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Wicked-Game schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:03:
Stel ik flash de X1 met Touch-It en het stelt wat teleur of wil weer terug naar mijn NL config (die vodafone erop heeft gezet) is dat dan nog mogelijk?

Voorlopig kan ik nog wel leven met de Touchflo3d zoals ik hem er nu op heb staan want vastlopen doet die niet. Alleen echt mooi is het niet met toetsebord uitgeklapt maar ach for the time being.
Zoals eerder vermeld staan de stock roms gewoon op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:51:
[...]

Hi, ik zou graag willen weten waar je het precies hebt gekocht? En heb je een aantal fotos van je setup? Bedankt!
Op de site van Brodit http://www.dsldevelopment...ricsson&Model=XPERIA%20X1kun je de installatie-handleidingen downloaden zodra je het merk en type van je auto intypt....
Ik heb m gahaald'bij PDAHut http://www.pdahut.com/store/home.php?cat=2374
en foto's? mwoa... die vind je ook op de site....maar als je echt wil dan zal ik proberen iets te regelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
HendrikN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:14:
[...]

Zoals eerder vermeld staan de stock roms gewoon op XDA.
Tja ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang was. Had XDA site even doorgenomen en zag ze plots naar verwijzen. Zal nog wel even checken of de beschikbare roms daar overeenkomt met mijn ROM.

Nu toch nog even mijn aller laatste vraag. Wie hanteert er een hoesje of bescherming tegen zijn X1? En wat zijn de bevindingen van de hoesjes/cases. Zag wel wat leren hoesjes maar dat is meer om te vervoeren. Maar zag ook een siliconenoplossing die blijkbaar kan werken met toetsenboed uitschuiven.

Maar hoop hier op wat ervaringen van hoesjes/cases en de merken en eventueel waar aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 03:04:
Zo heel moeilijk is het niet: het .CAB bestand gewoon naar je telefoon (SD of intern) verplaatsen en vanaf je telefoon met file explorer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:25:
[...]

Op de site van Brodit http://www.dsldevelopment...ricsson&Model=XPERIA%20X1kun je de installatie-handleidingen downloaden zodra je het merk en type van je auto intypt....
en foto's? mwoa... die vind je ook op de site....maar als je echt wil dan zal ik proberen iets te regelen.....
Bedankt voor je reactie en links, ik zal eens kijken hoe ik dit ga aan pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:42:
[...]

Zo heel moeilijk is het niet: het .CAB bestand gewoon naar je telefoon (SD of intern) verplaatsen en vanaf je telefoon met file explorer opstarten.
Dat is nu juist het probleem. Aangesloten op mijn computer zie ik wel de X1 maar het probleem is dat ik niet kan slepen naar de X1, er verschijnt zo'n rood rond pictogrammetje met een schuine streep. Ook met sendTo toys lukt het niet. Daarom stel ik die vraag. Kennelijk is er toch iets fout. Jammer dat het niet zo gaat als met die Spb programma's. Maar je moet toch kunnen slepen?? Twee andere mogelijkheden: rechtstreeks downloaden in de telefoon, of kaartje eruit en via cardreader kopiëren, als dat al wel gaat ? ( moet je wel en sdhc reader hebben). Maar ik wil weten waarom gewoon kopiëren niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Je telefoon komt ook niet gewoon bij je andere HDD's te staan?

[ Voor 7% gewijzigd door HendrikN op 10-03-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 03:12:
[...]

Doe het gewoon op de simpele manier i.p.v. de sync geval,
ga naar instellingen > tab verbindingen > usb verbinding (o.i.d. heb foon niet bij de hand)
sluit em aan op je pc en je pc ziet dat ding als een verwisselbare schijf.
Kopieer die .cab ergens, haal em van de usb en open het bestandje via de verkenner.
Voila en het is geïnstalleerd!

Of op de oldskool manier, haal je microSD eruit en doe hem in een card reader en kopieer de bestanden, doe het terug in je telefoon en open het bestand via de verkenner.

Of op de hi-tech manier, zap het bestandje over met bluetooth, sla het op. open het via de verkenner. Het bestandje staat in je mijn documenten.

astu! :)

Edit: nog een manier is dat je het gewoon download via je telefoon ;)
Slepen en copy zoals in optie gaat juist niet!! Computer ziet de X1 wel maar ik kan niet naar de X1 slepen!!
Blue tooth werkt al helemaal niet met WMAC ( ik ga nog even proberen of het buiten dit onzinnige programma om kan want computer herkent X1 wel). Kaartje eruit vind ik wel erg omslachtig. En rechstreeks downloaden een optie. Maar eigenlijk wil ik gewoon weten waarom ik niet gewoon kan kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:05:
wel ... ik zie hem gewoon maar kan er niet naar toe slepen, althans dit programmaatje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:01:
[...]

Dat is nu juist het probleem. Aangesloten op mijn computer zie ik wel de X1 maar het probleem is dat ik niet kan slepen naar de X1, er verschijnt zo'n rood rond pictogrammetje met een schuine streep. Ook met sendTo toys lukt het niet. Daarom stel ik die vraag. Kennelijk is er toch iets fout. Jammer dat het niet zo gaat als met die Spb programma's. Maar je moet toch kunnen slepen?? Twee andere mogelijkheden: rechtstreeks downloaden in de telefoon, of kaartje eruit en via cardreader kopiëren, als dat al wel gaat ? ( moet je wel en sdhc reader hebben). Maar ik wil weten waarom gewoon kopiëren niet lukt.
Heb je bij instellingen --> usb aan pc de optie 'geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aanstaan? Dit zorgde bij mij namelijk ook voor problemen. Toen ik deze uitgezet had ging hij als een speer.

Heeft iemand trouwens al een oplossing gevonden om oa de James Bond trailer en die Jazz filmpjes te verwijderen? Bij lang indrukken is de optie verwijderen niet te selecteren. Iemand begon hier volgens mij in deel 7 ook over maar heb helaas nog geen antwoord kunnen vinden. Ook zou ik graag van die kansloze spelletjes af die je wel 90 seconden kan spelen. Mocht iemand daar ook een oplossing voor hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:16:
[...]

Heb je bij instellingen --> usb aan pc de optie 'geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aanstaan? Dit zorgde bij mij namelijk ook voor problemen. Toen ik deze uitgezet had ging hij als een speer.

Heeft iemand trouwens al een oplossing gevonden om oa de James Bond trailer en die Jazz filmpjes te verwijderen? Bij lang indrukken is de optie verwijderen niet te selecteren. Iemand begon hier volgens mij in deel 7 ook over maar heb helaas nog geen antwoord kunnen vinden. Ook zou ik graag van die kansloze spelletjes af die je wel 90 seconden kan spelen. Mocht iemand daar ook een oplossing voor hebben dan hoor ik dat graag.
Ik heb dat nu uitgezet, maar al eerder geprobeerd, leverde geen voordeel op wat betreft BT!. Als ik dat programmaatje wil kopiëren lukt dat niet. Op een of andere manier kan ik geen dir verslepen en krijg ik de files die ik weer niet kan selecteren in geheel. Met BT zie ik alles en kan progs verzenden en ontvangen maar als ik dit proggie wil verzenden naar mijn X1 krijg ik alleen maar weer al die files waarvan ik er maar een kan selecteren. Hoop dat dit alleen geldt voor dit programmaatje maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:52
Wicked-Game schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:38:
Nu toch nog even mijn aller laatste vraag. Wie hanteert er een hoesje of bescherming tegen zijn X1? En wat zijn de bevindingen van de hoesjes/cases. Zag wel wat leren hoesjes maar dat is meer om te vervoeren. Maar zag ook een siliconenoplossing die blijkbaar kan werken met toetsenboed uitschuiven.

Maar hoop hier op wat ervaringen van hoesjes/cases en de merken en eventueel waar aan te schaffen.
Heb net vandaag mijn Noreve leather case met broekriemclip binnengekregen. Tot vandaag bij mijn voorgaande PDA's altijd Krusell case's gebruikt, maar kwam nu negatieve reviews over de Krusell X1 case tegen en positieve over de Noreve X1 case. (€45,- bij pdashop.nl|coolblue)

Eerste ervaringen:
- magneetje is niet bijster sterk, flap over scherm valt m.i. te makkelijk omlaag waarna je scherm onbeschermd (haha) is.
- Broekriemclip is vrij stug, had ik liever gehad à la Krusell, waar je de clip bovenin kunt indrukken om hem los te maken.
- Verder is de case mooi slank en chique vormgegeven.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:25:
[...]

Jij hebt ook voor de passive versie gekozen zie ik, schuilt daar nog een wel overwogen keuze achter? Enige verschil dat ik tussen de active en passive versie zie is het feit dat er een autolader meegeleverd wordt (die dingen kosten tegenwoordig ook geen drol meer), welke het snoer achter de houder door heeft lopen. Verder moet je nog wel gewoon het kabeltje aansluiten zoals bij een losse lader..
De €30 meerwaarde zie ik hieraan niet zo 1, 2, 3?

Wordt dus een combinatie van deze met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:06:
[...]

Slepen en copy zoals in optie gaat juist niet!! Computer ziet de X1 wel maar ik kan niet naar de X1 slepen!!
Blue tooth werkt al helemaal niet met WMAC ( ik ga nog even proberen of het buiten dit onzinnige programma om kan want computer herkent X1 wel). Kaartje eruit vind ik wel erg omslachtig. En rechstreeks downloaden een optie. Maar eigenlijk wil ik gewoon weten waarom ik niet gewoon kan kopiëren?
Lees de post van drunkenzero even goed, het gaat er juist om dat je je X1 koppelt als verwisselbaar medium, dan ziet de pc 'm gewoon als schijf in verkenner en dan kun je slepen.
Oftewel: settings -> tab verbindingen -> usb verbindingen openen en dan kiezen voor diskdrive, voila :)

[ Voor 6% gewijzigd door bonetone op 10-03-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:16:
[...]

Maar wel gelukt !! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:05:
gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Lees de post van drunkenzero even goed, het gaat er juist om dat je je X1 koppelt als verwisselbaar medium, dan ziet de pc 'm gewoon als schijf in verkenner en dan kun je slepen.
Oftewel: settings -> tab verbindingen -> usb verbindingen openen en dan kiezen voor diskdrive, voila :)
Het is nu wel gelukt. Maar wat jij bedoelt is toch alleen voor een snellere bestandsoverdracht maar niet perse noodzakelijk als je wilt kopieren?? Ik heb nu geavanceerde netwerkfunctionaliteit uitgevinkt en op een of andere manier ging het nu wel, maar niet rechtstreeks naar kaart of tel geheugen. Ik ga het wel aanvinken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Al doende en vragende leert men: Ik heb even gecheckt. Dus diskdrive aangevinkt. Maar dan zie je alleen het kaartje toch en niet het tel geheugen. Of zie ik dat verkeerd. Niet erg maar ik wil het precies weten...Kun je ook ergens het tel geheugen zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonetone schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:45:
Er is een nieuwe ROM van itje uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485624
Ziet er erg tof uit, nog wel wat bugs heb ik begrepen.
Morgen maar weer eens flashen :*)
Word je niet moe van steeds weer flashen? heb je net alle progammas erop gezet komt er weer een nieuwe versie uit 8)7
Pagina: 1 2 ... 35 Laatste