Ja, als je vanaf deze pagina rustig terug leest zijn er vrij veel met die probleem. Het is (blijkbaar) een veel voorkomend probleem. Ik heb precies dezelfde klachten. Spatie doet vreemd, soms niks en soms 2 a 3 keer een letter. Erg vervelend!Qurius schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:55:
zijn er nog mensen met problemen met het toetsenbord?
Ik zet afspraken in 1 van de kalenders (hangt ervan af waar ik ben..). Dan sync ik phone met outlook, dan outlook met google (sync progje in windows) en dan eventueel nog 1 keer phone met outlook.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:26:
[...]
Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar, hoe doe je dat?
En dan denk ik aan Outlook -> Google Agenda -> Phone -> Phone -> Google Agenda -> Outlook
Ik sync mijn phone dus (nog) niet met google omdat dit eerst met externe progjes moest. Maar nu het met active sync kan is het voor mij een optie om over na te gaan denken. Net zoals contacten.
Echter heb ik vrij veel contacten in Gmail staat die ik niet in mijn phone wil, dus ik weet niet of ik deze wel wilt syncen.
Kan iemand mij zijn/haar ervaring delen met google syncen van contacten en agenda? (Met active sync)
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8