Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik had gehoopt dat iemand hier mij kan helpen ik zit met een aantal problemen m.b.t. mijn XPERIA.

Mijn XPERIA sluit zichzelf vaak af en start daarna weer vrolijk om, om vervolgens weer af te sluiten... (dit herhaald zich keer op keer)

Nu wil ik mijn firmware updaten maar dit schijnt onmogelijk te zijn, want de Update Service a.) herkent mijn telefoon niet. b.) doet deze dat wel dan sluit de telefoon af waardoor de update niet word geinstaleerd.

Nu vraag ik me af of er hier meer mensen last van hebben gehad en hoe zij dit hebben opgelost?
of dat iemand de oplossing weet is ook perfect ;)

Mvg,
Toonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:28:
Goedemiddag,

Ik had gehoopt dat iemand hier mij kan helpen ik zit met een aantal problemen m.b.t. mijn XPERIA.

Mijn XPERIA sluit zichzelf vaak af en start daarna weer vrolijk om, om vervolgens weer af te sluiten... (dit herhaald zich keer op keer)

Nu wil ik mijn firmware updaten maar dit schijnt onmogelijk te zijn, want de Update Service a.) herkent mijn telefoon niet. b.) doet deze dat wel dan sluit de telefoon af waardoor de update niet word geinstaleerd.

Nu vraag ik me af of er hier meer mensen last van hebben gehad en hoe zij dit hebben opgelost?
of dat iemand de oplossing weet is ook perfect ;)

Mvg,
Toonen
Ik herken het probleem niet, maar erken dat het wel erg lastig is.
Wanneer je telefoon nog voorzien is van de orginele software en er nog garantie op zit, dan zou ik hem laten maken.

Wanneer je een andere niet orginele rom erop heb staan, dan zou ik een versie opzoeken op XDA die je via je sd kaart zou kunnen instaleren.

Sucses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
JamesB009 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:29:
[...]

Niet direct een oplossing. Maar via NOS mobiel kan je ook 3FM luisteren. Weet niet of het de kwaliteit is die je zoekt, maar misschien wel een makkelijke oplossing voor je.
ik kan heel 3fm niet vinden in nos mobiel ;(
laa maa, soort van gevonden

Klinkt al een stuk beter dat die brakke aac stream

[ Voor 10% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 08-10-2009 09:54 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:51:
[...]

ik kan heel 3fm niet vinden in nos mobiel ;(
laa maa, soort van gevonden

Klinkt al een stuk beter dat die brakke aac stream
Makkelijkste manier:
- Open NOS mobiel
- Helemaal naar rechts (Oranje NL logo)
- Naar 3FM
- 1 keer naar beneden en listen. :+

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JamesB009 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:29:
[...]

Niet direct een oplossing. Maar via NOS mobiel kan je ook 3FM luisteren. Weet niet of het de kwaliteit is die je zoekt, maar misschien wel een makkelijke oplossing voor je.
Na het gepraat hierover ben ik wel benieuwd naar de nos mobiel app. Kan iemand die als cab (gewone versie, niet panel) downloaden? Bij browsen naar http://m.nos.nl/nosmobiel met pocket IE of Opera krijg ik alleen de waarschuwing dat aangeraden wordt om een flat-fee abo te hebben. Ik zie geen (download)links.

edit: nvm, al gevonden met zoeken naar nos mobiel cab

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 08-10-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

gwystyl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:36:
Na het gepraat hierover ben ik wel benieuwd naar de nos mobiel app. Kan iemand die als cab (gewone versie, niet panel) downloaden? Bij browsen naar http://m.nos.nl/nosmobiel met pocket IE of Opera krijg ik alleen de waarschuwing dat aangeraden wordt om een flat-fee abo te hebben. Ik zie geen (download)links.
Als ik met mijn mobiel via IE naar http://m.nos.nl/nosmobiel ga dan krijg ik boven in een logo en direct daaronder de download link..

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JamesB009 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:41:
[...]

Als ik met mijn mobiel via IE naar http://m.nos.nl/nosmobiel ga dan krijg ik boven in een logo en direct daaronder de download link..
Ik krijg het logo wel, maar daaronder dus de tekst.
JamesB009 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:41:
[...]

Ik krijg deze pagina:
http://d2c.wecomm.com/nosmobiel
Image

Download NOS Mobiel voor nieuws, het journaal, sport, weer, verkeer en teletekst op uw mobiele toestel.
Echter uw operator zal kosten doorberekenen voor het gebruik maken van een dataverbinding.
Wij raden u aan om een flatfee- abonnement af te sluiten met uw operator in verband met de data kosten.
Let op! Streamingkosten zijn niet altijd onderdeel van uw abonnement.
Deze dienst werkt alleen op Nederlandse netwerken
Als het downloaden of installeren niet lukt bezoek dan www.nos.nl/mobiel voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

gwystyl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:47:
[...]

Ik krijg het logo wel, maar daaronder dus de tekst.
[...]

Ik krijg deze pagina:
http://d2c.wecomm.com/nosmobiel

[...]
Ik krijg dezelfde pagina, maar dan wél met een download link. DM mij even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 16:50
Sinds een half jaar ben ik ook in het bezit van een Xperia, welke altijd prima heeft gewerkt, maar de laatste tijd begint de telefoon wel kuren te vertonen.
De trilfunctie werkt niet meer, zodra de telefoon hoort te gaan trillen, valt er een interne 'klik' te horen, en that's it. Het lijkt wel alsof het trilmotortje mechanisch vast loopt.
Daarnaast werkt de hardmatige spatieknop minder soepel, deze moet exact in het midden worden ingedrukt, anders doet hij het vrijwel niet.
Een dezer dagen dus maar langs Vodafone om het toestel ter reparatie aan te bieden, hoop dat dit een beetje soepel verloopt want heb er wel een tijd Touch It's ROM op gehad, en heb het toestel unlocked :X
Hoe het exact zit met de garantie weet ik niet, maar het lijkt me erg sterk dat ze dit soort hardware matige fouten kunnen toewijzen aan een andere ROM. Verder ziet het toestel er nog redelijk uit, afgezien van wat kleine krasjes/butsen, maar grote happen/deuken zitten er niet in, dus op valschade kan het ook niet afgeschoven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Bl4ckviper schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:43:
[...]

Ah nou binnenkort komt hij binnen dus test het wel ff uit dan ;) Heb iig goede hoop..
Zou je mij op de hoogte kunnen houden omtrent de headset. Moet er binnenkort ook een aanschaffen. Mocht het een goede zijn dan hoor ik dat graag! :)

Mag me ook DMen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thumblex. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:14:
Sinds een half jaar ben ik ook in het bezit van een Xperia, welke altijd prima heeft gewerkt, maar de laatste tijd begint de telefoon wel kuren te vertonen.
De trilfunctie werkt niet meer, zodra de telefoon hoort te gaan trillen, valt er een interne 'klik' te horen, en that's it. Het lijkt wel alsof het trilmotortje mechanisch vast loopt.
Daarnaast werkt de hardmatige spatieknop minder soepel, deze moet exact in het midden worden ingedrukt, anders doet hij het vrijwel niet.
Een dezer dagen dus maar langs Vodafone om het toestel ter reparatie aan te bieden, hoop dat dit een beetje soepel verloopt want heb er wel een tijd Touch It's ROM op gehad, en heb het toestel unlocked :X
Hoe het exact zit met de garantie weet ik niet, maar het lijkt me erg sterk dat ze dit soort hardware matige fouten kunnen toewijzen aan een andere ROM. Verder ziet het toestel er nog redelijk uit, afgezien van wat kleine krasjes/butsen, maar grote happen/deuken zitten er niet in, dus op valschade kan het ook niet afgeschoven worden.
Ik kan je toch wel aanraden om de originele rom en spl weer terug te zetten. Voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Ik kan je toch wel aanraden om de originele rom en spl weer terug te zetten. Voorkomen is beter dan genezen zullen we maar zeggen. ;)
Haha, ja dat was ik ook zeker van plan, originele rom wordt geen probleem, hoe de spl terug te zetten moet ik nog even uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
thumblex. schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

Haha, ja dat was ik ook zeker van plan, originele rom wordt geen probleem, hoe de spl terug te zetten moet ik nog even uitzoeken :)
In principe even makkelijk. Op xda staat dat goed uitgelegt. Is even makkelijk als hard-spl erop te zetten,

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:20
Hmm ik heb sinds kort dat ik met 'X' programma's niet meer echt afsluit, ze blijven gewoon in taskmanager staan.
Als ik bij opties kijk heb ik wel aangevinkt dat programma's echt afgesloten moeten worden bij het drukken op 'X'.
Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
Ik heb een probleem met mijn Xperia wellicht heeft iemand een idee hoe we dat op kunnen lossen.

Mijn scherm blijft horizontaal en verticaal "flippen" met andere woorden hij denkt waarschijnlijk dat ik steeds het keyboard uitklap. Dat is echter niet het geval, ik heb de telefoon al gereset. op het moment dat ik het keyboard uitklap blijft het scherm wel verticaal staan. Maar met keyboard in is het een drama.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
nielsgaastra schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:15:
Hmm ik heb sinds kort dat ik met 'X' programma's niet meer echt afsluit, ze blijven gewoon in taskmanager staan.
Als ik bij opties kijk heb ik wel aangevinkt dat programma's echt afgesloten moeten worden bij het drukken op 'X'.
tja ik zou zeggen backup je telefoon en ndoe even een geheugendump
even een nieuw installatie kan het verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsgaastra schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:15:
Heb je er toevallig een WM 6.5 custom rom op staan? Zo ja dan hoort dit zo. Is een nieuwe "feature" alhoewel ik er al vaak gelezen heb dat dit voor veel mensen juist een irritatiepunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefivo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
Ik heb een probleem met TomTom nav 7, kan iemand mij hiermee helpen.
Een paar maanden geleden overleed mijn X1 plotseling, hij bleef zichzelf constant resetten en bleef zoeken naar zijn image die hij kwijt was. :(
Vervolgens opgestuurd naar Dynafix die na 2 maanden proberen te repareren uiteindelijk de gehele telefoon vervingen. |:(
Enfin, na een lange tijd heb ik dus eindelijk mijn x1 weer terug en probeer weer alles te installeren. Zo ook TomTom. Met een welbekende cab gaat het installeren prima maar bij het opstarten zijn de kaarten die nog op mijn SD card stonden niet meer geldig. Als ik ze weghaal dan zou je verwachten dat je weer opnieuw een gratis kaart kan downloaden van de stad waar je woont waarna je andere kaarten kan installeren. Maar als ik dat probeer geeft tomtom aan dat "dit apparaat geen gratis kaart kan downloaden." Tsja, hoe los ik dit op? Iemand een goed idee of vergelijkbare ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:57

WTM

Ondertussen kan ik melden dat via bluetooth de parrot mki 9100 carkit perfect werkt samen met de X1.

Ben d'r blij mee :-).

Allen het moeten syncen van het telefoonboek neemt soms wel 'veel' tijd in beslag....(45 seconden ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Er is ook helemaal geen officiële versie voor je SEX1 en andere versies/links mogen hier niet besproken/geplaatst worden!

Google is your friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
TomTom compleet deïnstalleren en opnieuw installeren?
TomTom gewoon kopen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er onder ons mensen die de Aluminium Case gebruiken?
Zie ook: http://www.pdashop.nl/product-gallery/67339/0
Dan is mijn vraag, wat is jullie ervaring hiermee?
Iemand met een duidelijker foto hiervan in gesloten toestand met de SEX1 erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Wie weet wat de stock radio van de Tmobile versie is?
Telefoon gaat terug van wege een scheur, slecht functionerend tobo en geluid valt weg bij bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Geen idee, installeer de stock rom van T-Mobile er weer op en je hebt ook de stock rom er op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:00:
Zijn er onder ons mensen die de Aluminium Case gebruiken?
Niet zozeer met SEX1, wel met die aluminium case van PDAshop met mijn vorige phone (HP HW6915)
Het bereik van je telefoon, en de kwaliteit van je verbinding/geluid daalt naar het nul-punt! (bij mij dan)
Als ik wilde bellen of gebeld werd moest ik 'm uit de case halen, anders verstonden wij elkaar amper...
Mijn advies: niet doen dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik draai inmiddels 6.5 via de xperio rom. Deze bevalt prima, alleen de fn-combinaties werken niet. Weet iemand hoe je dit kan repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:53:
[...]

Niet zozeer met SEX1, wel met die aluminium case van PDAshop met mijn vorige phone (HP HW6915)
Het bereik van je telefoon, en de kwaliteit van je verbinding/geluid daalt naar het nul-punt! (bij mij dan)
Als ik wilde bellen of gebeld werd moest ik 'm uit de case halen, anders verstonden wij elkaar amper...
Mijn advies: niet doen dus.
Kijk daar heb ik iets aan, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taarmen schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:21:
Wie weet wat de stock radio van de Tmobile versie is?
Telefoon gaat terug van wege een scheur, slecht functionerend tobo en geluid valt weg bij bellen.
Voor zover ik weet verandert de radio versie niet mee als je een andere rom flashed. Als ik mijn radio wil updaten doe ik dat in ieder geval door een aparte image te gebruiken. Dan staat er bij het flashen ook image: Radio in plaats van image: OS.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:
[...]

Voor zover ik weet verandert de radio versie niet mee als je een andere rom flashed. Als ik mijn radio wil updaten doe ik dat in ieder geval door een aparte image te gebruiken. Dan staat er bij het flashen ook image: Radio in plaats van image: OS.
Dat klopt, alleen kan ik op XDA niet terug vinden welke radio er bij de stock T-mobile Xperia geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Vodafone Xperia nu een half jaar, en ik word er steeds minder tevreden over.
wel heb ik een 8gb geheugenkaartje gekregen, en de sony ericsson MBW-150 bluetooth horloge erbij.
wat ik dan wel weer leuk vind :9

maargoed, toetsenbord word steeds slechter, (en heeft ook al last van scheurtjes ook al mag ik dat hier niet melden :X )

Softwarematig maakt hij me helemaal gek.
Hij is zo traag als wat, sms versturen duurt voor mn gevoel al te lang.
Microsoft live messenger meld op geen een mogelijkheid meer aan, hard reset soft reset nieuwe install niks van dit werkt.
Hotmail idemdito.
TT7 is me ook nog niet gelukt te installeren.

En sinds een week krijg ik het internet helemaal niet meer aan de praat ook niet in IE en Opera.

Ze gaan m maar mooi even helemaal in orde maken bij vodafone, want ik ben er al klaar mee.

haal weer lekker mijn 6300 uit de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taarmen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:39:
[...]

Dat klopt, alleen kan ik op XDA niet terug vinden welke radio er bij de stock T-mobile Xperia geleverd is.
De eerste radioversie die ik op mijn toestel had staan was volgens mij 1.10. Ik heb wel een VF toestel maar lijkt me niet dat daar aparte versies voor gebruikt worden.

Weet iemand toevallig nog een goed messenger programma? Ik word echt gek van de standaard WM messenger. Krijg de hele tijd meldingen dat er geen verbinding is en dat hij aan het proberen is deze te herstellen. Terwijl ik wel gewoon online ben en verbinding heb met internet. Heb eBuddy 1.4.1 al geprobeerd maar op de één of andere manier kan ik daar mijn wachtwoord niet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertDijk
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2022
Hallo. Ik heb flink wat topics afgezocht en kan een oplossing voor mijn probleem niet vinden. Het geval:

Zo nu en dan slaat mijn X1 op hol en vervolgens krijg ik telkens een foutmelding van cprog.exe. Ik kan niet meer bellen en gebeld worden. Mijn Contacten kan ik niet meer bij en smsjes ontvang ik sporadisch. Nu heb ik elke keer (3e keer ditmaal) weer mijn telefoon weggebracht om opnieuw de software erop te laten zetten.
Met als gevolg dus dat alle data die niet op mijn geheugenkaart stond kwijt ben. Nummers ed.

Kan ik dit herstellen op een of andere manier zonder mijn data kwijt te raken. Sommige gegevens zijn niet meer achterhaalbaar omdat ik ook niet wekelijks mijn x1 synchroniseer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Back regelmatig een backup met bijv SPB Backup (geen freeware) of met Sprite Backup oid. Echter deze werkt geloof ik niet goed met WM 6.5
Als je je tel dan terug krijgt kan je weer de backup terug zetten.
Taarmen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:39:
[...]

dat klopt niet helemaal. Ligt maar net aan welke ROM het is. Als je bijv de Generic Engelse ROM download en die installeerd, dan wordt wel degelijk ook het 'radio' gedeelte mee geïnstalleerd. Maar dit is inderdaad niet bij elke rom het geval. Maar leek me wel dat dat met de standaard roms zo is, omdat bij bijv een officiele update het me toch ook wel lijkt dat ze daar dan een beter 'radio' gedeelte er bij doen.

[ Voor 61% gewijzigd door 13art op 13-10-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
*_- Oeps weer de edit vergeten -_*

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 13-10-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertDijk schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:10:
Hallo. Ik heb flink wat topics afgezocht en kan een oplossing voor mijn probleem niet vinden. Het geval:

Zo nu en dan slaat mijn X1 op hol en vervolgens krijg ik telkens een foutmelding van cprog.exe. Ik kan niet meer bellen en gebeld worden. Mijn Contacten kan ik niet meer bij en smsjes ontvang ik sporadisch. Nu heb ik elke keer (3e keer ditmaal) weer mijn telefoon weggebracht om opnieuw de software erop te laten zetten.
Met als gevolg dus dat alle data die niet op mijn geheugenkaart stond kwijt ben. Nummers ed.

Kan ik dit herstellen op een of andere manier zonder mijn data kwijt te raken. Sommige gegevens zijn niet meer achterhaalbaar omdat ik ook niet wekelijks mijn x1 synchroniseer.

Alvast bedankt!
Je zoekt dus iets waarmee je een backup kan maken zodat je, wanneer dit probleem weer voorvalt, al je gegevens en dergelijke weer terug kan zetten? Zo ja dan zou je dit kunnen doen met een programma als Resco Backup, SPB Backup, Sprite Backup of PIM Backup. Heb zelf alleen met de laatste ervaring maar volgens mij zijn de andere 3 ook prima programma's. Voordeel van PIM vind ik dat het gratis is en dat je een schema in kan stellen. (Is bij de anderen misschien ook maar daar heb ik dus geen ervaring mee) Zo kan je aangeven of je wil dat dit programma dagelijks of wekelijks een backup maakt van een aantal gegevens. Door deze backup op te laten slaan op je SD-card loop je ook niet het risico deze kwijt te raken wanneer je deze error weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even twee vragen m.b.t. de X1
  1. Mijn toetsenbord begint kuren te vertonen. letters indrukken werkt niet altijd even makkelijk. Ik heb hier al meerdere meldingen van gezien, maar zijn er ook oplossingen voor?
  2. Bij het bellen wordt het gedeelte dat tegen mijn oor ligt erg warm. Zijn daar ook al meer meldingen van bekend? Zo ja wat is er aan gedaan?
Alvast hartelijk dank!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:14:
Even twee vragen m.b.t. de X1
  1. Mijn toetsenbord begint kuren te vertonen. letters indrukken werkt niet altijd even makkelijk. Ik heb hier al meerdere meldingen van gezien, maar zijn er ook oplossingen voor?
  2. Bij het bellen wordt het gedeelte dat tegen mijn oor ligt erg warm. Zijn daar ook al meer meldingen van bekend? Zo ja wat is er aan gedaan?
Alvast hartelijk dank!
ik weet niet welke provider je hebt, maar gewoon mee terug naar de winkel. je hebt gewoon garantie.
van het warm worden is mij niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:48:
[...]

ik weet niet welke provider je hebt, maar gewoon mee terug naar de winkel. je hebt gewoon garantie.
van het warm worden is mij niets bekend.
bij veel gebruik wordt het toestel warmvooralbijinternetten en gps gebruik dit is meerdere malen behandelt in scheuren en problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

the boiler schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 07:33:
[...]

bij veel gebruik wordt het toestel warmvooralbijinternetten en gps gebruik dit is meerdere malen behandelt in scheuren en problemen topic
Dat zal vast, maar mijn VF X1 doet dat dus als je alleen maar belt (en nog niet eens belachelijk lang) Wifi/internet staat meestal uit...

Hmzz misschien toch maar eens naar VF bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik zou meer over het toetsenbord inzitten
De smartphones worden nu eenmaal warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:04
Na 9 maanden werkt mijn toetsenbord ook niet lekker meer, met name de spatie. Vraag me af of dit binnen de garantie valt aangezien ik hem een aantal keer heb laten vallen (zijkanten beschadigd). Zou het kunnen dat ze het gooien op niet zorgvuldig omgaan met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Gewoon onder de garantie proberen te gooien, anders hoor je het wel. Maar aangezien het het een veel vaker voorkomend probleem is zullen ze het misschien niet meer zo snel daar onder gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

the boiler schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:44:
Ik zou meer over het toetsenbord inzitten
De smartphones worden nu eenmaal warm
Zo warm dat je bang wordt om je oor te branden? Ik moet hem in ieder geval echt een beetje verder van mijn oor houden tijdens het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bij mij wordt die nooit warm tijdens het bellen. Het enige moment dat die echt goed warm wordt is tijdens navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Op dit moment is mijn telefoon weg ter reparatie, het scherm deed het van het ene op het andere moment niet meer en er zitten inmiddels ook de welbekende scheurtjes in de cover :(

Als ik Xperia weer terug krijg wil ik er gelijk een custom Rom opzetten, ik draaide Touch-IT Xperience 10.4 maar ik vroeg me af wat een leuke opvolger hiervoor is.

Ik zag namelijk een aantal mooi uitziende ROM's op XDA, een aantal voorbeeldjes die er erg gaaf uitzagen:
[WWE]Touch X 10.5 (WM6.1 + Manila 2.1.19182825.6)
|XPERIA|6.5|ROM|WWE| ★ EnergyROM 'Genesis' (23016) ★ Manila 2.5 & 2.1
Jack V3.x [WM6.1 REBORN with Manila 2.1.19]

Welke Rom kan ik het beste nemen? Ik zoek namelijk wel een stabiele rom die gewoon lekker werkt.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 18:20
Touch 10.8.2 kan ik echt aanraden. Zeer snel en heeft toch de Eyecandy van de LEO Interface. Zitten absoluut geen bugs in. Een dergelijke snelle rom heb ik nog niet gezien.

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 16-10-2009 13:52 . Reden: Link weggehaald ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan bregman2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:08:
Op dit moment is mijn telefoon weg ter reparatie, het scherm deed het van het ene op het andere moment niet meer en er zitten inmiddels ook de welbekende scheurtjes in de cover :(

Als ik Xperia weer terug krijg wil ik er gelijk een custom Rom opzetten, ik draaide Touch-IT Xperience 10.4 maar ik vroeg me af wat een leuke opvolger hiervoor is.

Ik zag namelijk een aantal mooi uitziende ROM's op XDA, een aantal voorbeeldjes die er erg gaaf uitzagen:
[WWE]Touch X 10.5 (WM6.1 + Manila 2.1.19182825.6)
|XPERIA|6.5|ROM|WWE| ★ EnergyROM 'Genesis' (23016) ★ Manila 2.5 & 2.1
Jack V3.x [WM6.1 REBORN with Manila 2.1.19]

Welke Rom kan ik het beste nemen? Ik zoek namelijk wel een stabiele rom die gewoon lekker werkt.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Dit is voor iedereen erg persoonlijk denk ik. Ligt er maar net aan welke keuzes je maakt.

- Wil je Manila of niet?
- Wil je Manila 2.5 of Manila 2.1? Voordeel van 2.5 is in mijn ogen de eyecandy, nadeel batterijduur en is wat trager en wat meer buggy.
- Wil je WM 6.1 of WM 6.5? Als je voor 6.5 kiest moet je er rekening mee houden dat hier een aantal verschillende builds voor circuleren. Aan de ene kant heb je de 21xxx builds en aan de andere kant de 23xxx builds. De 21854 build is de versie zoals deze door MS geleverd wordt bij nieuwe toestellen. De 23xxx builds zijn wat meer experimentele builds met een nieuwe GUI die in januari officieel gereleased zou worden in de vorm van WM 6.5.1. Deze versie is vingervriendelijker en is vooral te herkennen aan het start logo wat links onderin ipv links bovenin zit. Persoonlijk vind ik dit stukken fijner werken dan de 21854 versie maar het nadeel is dat het wat meer buggy is.

Het ligt er dus maar net aan waar je naar op zoek bent en waar je je prioriteiten legt. Zelf ben ik erg fan van de Valkyrie Firestorm roms van Agent_47. Gebruik nu al tijdje zijn Topaz/Rhodium versie en die is stabiel, snel en de batterijduur is prima. Hij heeft ook nog versies met Manila 2.5 en eentje zonder Manila. Er verschijnen regelmatig updates voor zijn roms en de ondersteuning bij bugs is erg goed. Heb vorige week ook een tijdje Touch-IT v15 van Itje geprobeerd en deze was ook erg goed. Het nadeel vond ik echter dat deze de 21854 build gebruikte dus ben ik weer terug gegaan naar de Valkyrie rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Die "vingervriendelijkheid", waarin uit zich dat? Is het echt een vooruitgang - zou je wat voorbeelden kunnen noemen?
Ik heb nu een paar daagjes een X1 (tweedehands gekocht) en draai EnergyROM met 6.5. Dat is al een 100% verbetering ten opzichte van de originele 6.1 firmware. Wil zo min mogelijk met de stylus werken en dat gaat nu al best goed.. Grootste minpunt wat dat betreft vind ik nog het minuscuul kleine "OK" of "X" knopje rechtsbovenin.. Wordt dat verbeterd met 6.5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jr-n
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:59:
Ik heb mijn Vodafone Xperia nu een half jaar, en ik word er steeds minder tevreden over.
wel heb ik een 8gb geheugenkaartje gekregen, en de sony ericsson MBW-150 bluetooth horloge erbij.
wat ik dan wel weer leuk vind :9
Ja dat bluetooth horloge is stoer, maar ook met WMP al opgestart op de telefoon werken de music controls vanaf het horloge niet...
Iemand bekend met dit probleem?
nog liever: met de oplossing ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:01:
Die "vingervriendelijkheid", waarin uit zich dat? Is het echt een vooruitgang - zou je wat voorbeelden kunnen noemen?
Ik heb nu een paar daagjes een X1 (tweedehands gekocht) en draai EnergyROM met 6.5. Dat is al een 100% verbetering ten opzichte van de originele 6.1 firmware. Wil zo min mogelijk met de stylus werken en dat gaat nu al best goed.. Grootste minpunt wat dat betreft vind ik nog het minuscuul kleine "OK" of "X" knopje rechtsbovenin.. Wordt dat verbeterd met 6.5.1?
Als je die nieuwe builds neemt is dat veranderd ja. Zo is de bovenste taakbalk iets kleiner en bevat deze alleen nog maar icoontjes (klok, batt, ontvangst enz). De onderste balk hebben ze groter gemaakt en hierin bevinden zich nu de functies voor het start menu, keylock, terug, sluiten bevestigen enz. Verder is het tabbladen systeem in Settings en dergelijke vervangen door een balk met daarin de titels. Door over het scherm naar links en naar rechts te 'swipen' kan je kiezen tussen de verschillende bladen. Verder zijn ook alle checkboxes en dergelijke vergroot en zien ze er wat moderner uit. (Maar denk dat dit ook wel deels afhankelijk is van het thema dat je gebruikt). Als je je vooral stoort aan die kleine knopjes bovenin (wat ik destijds ook deed) dan zou ik vooral overstappen op de nieuwe builds. In het begin is het wel even wennen maar na een paar dagen wil je niet anders. In onderstaande afbeelding (mijn excuus voor het formaat) is denk ik wel goed te zien wat er anders aan is. Ik vind de layout van de knoppen niet echt mooi maar er zijn cabs waarmee deze layout te veranderen is.

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/8255/newdi.gif

Het is momenteel allemaal nog in ontwikkeling en er lekken bijna dagelijks nieuwe builds uit en soms komen er nieuwe dingen bij en verdwijnen er weer andere dingen. In de laatste build die ik ken (23071) schijnt ook het hele contacts gedeelte aangepast te zijn maar dit heb ik zelf nog niet gezien omdat Agent_47 deze nog niet in een update verwerkt heeft. Daarintegen is juist het kinetic scrolling er weer uit gehaald wat ik wel als een groot nadeel zie. Of dit bewust is gedaan of een bug is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:44:
[...]

Kijk daar heb ik iets aan, bedankt
Je kunt ook nog zo'n Siliconen hoesje overwegen.
B.v. via http://www.netimes.com/sh...n-x1-xperia-c-70_614.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

Dit is voor iedereen erg persoonlijk denk ik. Ligt er maar net aan welke keuzes je maakt.

- Wil je Manila of niet?
- Wil je Manila 2.5 of Manila 2.1? Voordeel van 2.5 is in mijn ogen de eyecandy, nadeel batterijduur en is wat trager en wat meer buggy.
- Wil je WM 6.1 of WM 6.5?
Kun jij mij misschien zeggen of landscape goed werkt in al die nieuwe versies? Ik heb er nu al heel lang Touch-X vs. 10.1 op staan en daar werkt alles uitstekend, maar bij de energy rom zie ik bijvoorbeeld staan dat landscape niet meer werkt.

Hoe zit het met de andere roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er wel heel gelikt uit en zag ik dat nou goed ? een slide to unlock?
http://img186.imageshack.us/img186/8255/newdi.gif

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Weet iemand hoe je 'roaming' "uit" kan zetten? Ik zit bij telfort wat roamt op het netwerk van KPN. Daarnaast heb ik een custom rom die gebruik maakt van 'my location'. Erg leuk maar het probleem is dat hij de locatie niet kan downloaden, en ik heb sterk het vermoeden dat dat komt door dat er ge-roamed wordt. Wanneer een wifi verbinding geinstalleerd is heb ik namelijk geen problemen.

Heb advanced config bekeken maar niks kunnen vinden. Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

is mij ook niet gelukt om met telfort dat uit te zetten..

ook niet als je handmatig KPN of telfort kiest..

Suckt dus best.

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZe schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:32:
Weet iemand hoe je 'roaming' "uit" kan zetten? Ik zit bij telfort wat roamt op het netwerk van KPN. Daarnaast heb ik een custom rom die gebruik maakt van 'my location'. Erg leuk maar het probleem is dat hij de locatie niet kan downloaden, en ik heb sterk het vermoeden dat dat komt door dat er ge-roamed wordt. Wanneer een wifi verbinding geinstalleerd is heb ik namelijk geen problemen.

Volgens mij kan je dit ergens terug vinden onder de mail instellingen, daar is roaming uit te zetten.
Laat ff weten of dit gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Volgens mij kan je dit ergens terug vinden onder de mail instellingen, daar is roaming uit te zetten.
Laat ff weten of dit gelukt is?
Dat zijn toch de instellingen of de email wel of niet moet worden opgehaald bij roaming ivm kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl4ckviper schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:44:
[...]

Dat zijn toch de instellingen of de email wel of niet moet worden opgehaald bij roaming ivm kosten..
Ja in iedergeval, maar als je daar roaming kan uit zetten, zet je hem misschien wel helemaal uit?
Het is maar een gokje, maar je moet wat proberen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:54:
[...]

Kun jij mij misschien zeggen of landscape goed werkt in al die nieuwe versies? Ik heb er nu al heel lang Touch-X vs. 10.1 op staan en daar werkt alles uitstekend, maar bij de energy rom zie ik bijvoorbeeld staan dat landscape niet meer werkt.

Hoe zit het met de andere roms?
Als landscape niet werkt dan denk ik dat dit komt doordat deze roms gebaseerd zijn op Manila 2.5 van de Touch HD2. Hoe het precies werkt weet ik niet maar het heeft er mee te maken dat dit toestel geen uitklapbaar toetsenbord heeft. Manila 2.1 komt van de Touch Pro 2 en aangezien deze wel zo'n toetsenbord heeft werkt landscape wel gewoon.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:58:
Dat ziet er wel heel gelikt uit en zag ik dat nou goed ? een slide to unlock?
http://img186.imageshack.us/img186/8255/newdi.gif
Dat is volgens mij gewoon het standaard WM 6.5 unlock systeem. Handig hieraan vind ik dat als je een gemiste oproep of nieuwe sms hebt je op dat icoontje kan klikken en er een nieuwe slider verschijnt waarmee je direct naar je gemiste oproep of de nieuwe sms kan gaan. Verder is Smart Lock een erg handig programma om hier wat extra dingen in te kunnen stellen.

Info Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZe schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:32:

Weet niet of het precies is wat je zoekt maar heb je het programmatje NoDataInRoaming al geprobeerd?

XDA Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:35:
[...]

Weet niet of het precies is wat je zoekt maar heb je het programmatje NoDataInRoaming al geprobeerd?

XDA Linkje
Die heb ik ook maar dan kan je dus nooit meer je data verbinding gebruiken (ook al heb je een internet bundel) totdat je die tool weer uitzet. Dat is er dus voor bedoelt dat, indien je naar het buitenland gaat en je daar dus ene andere provider krijgt dat je dus geen dure internet kosten gaat maken aldaar...

wellicht dat hij geen gebruik wenst te maken van zijn data abbo dan kan je die tool prima gebruiken..

Maar voor mij werkt dat dus niet..

[ Voor 10% gewijzigd door Bl4ckviper op 18-10-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
Helaas werkt inderdaad niet..toch wel balen van dat roaming
Bl4ckviper schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:21:
[...]

Die heb ik ook maar dan kan je dus nooit meer je data verbinding gebruiken (ook al heb je een internet bundel) totdat je die tool weer uitzet. Dat is er dus voor bedoelt dat, indien je naar het buitenland gaat en je daar dus ene andere provider krijgt dat je dus geen dure internet kosten gaat maken aldaar...

wellicht dat hij geen gebruik wenst te maken van zijn data abbo dan kan je die tool prima gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl4ckviper schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:21:
[...]

Haal je nu niet 2 verschillende programma's door elkaar dan? Je hebt het programma NoData wat er inderdaad voor zorgt dat je telefoon helemaal geen verbinding meer kan maken met een netwerk. NoDataInRoaming zorgt er echter volgens mij juist alleen voor dat je geen verbinding kan maken met een ander netwerk dan die van je provider.
NoDataInRoaming: DISABLE AUTOMATICALLY internet in roaming, RE-ENABLE in home network

useful to disable AUTOMATICALLY and prevent re-connection of data/internet (gprs, umts, hdspa, MMS, internet connection, wap connection)
during roaming and restore/enable (if previously enabled) AUTOMATICALLY data/internet during normal phone state under home network.
Zoals ik het zie zou je dan wel online kunnen via het eigen Telfort netwerk maar niet meer roamen via het KPN netwerk. Maar goed ik kan het natuurlijk ook helemaal verkeerd zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:49:
[...]

Haal je nu niet 2 verschillende programma's door elkaar dan? Je hebt het programma NoData wat er inderdaad voor zorgt dat je telefoon helemaal geen verbinding meer kan maken met een netwerk. NoDataInRoaming zorgt er echter volgens mij juist alleen voor dat je geen verbinding kan maken met een ander netwerk dan die van je provider.

[...]

Zoals ik het zie zou je dan wel online kunnen via het eigen Telfort netwerk maar niet meer roamen via het KPN netwerk. Maar goed ik kan het natuurlijk ook helemaal verkeerd zien. ;)
Jaa maar het probleem is dat Telfort altijd aan het roamen is.. het is niet of KPN of telfort maar NL KPN NL TELFORT... En het maakt niets uit of je Telfort of KPN handmatig selecteerd.. Tenzij iemand weet hoe dat te regelen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:47

Grandmasg

What ever!!!!

WTM schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:57:
Ondertussen kan ik melden dat via bluetooth de parrot mki 9100 carkit perfect werkt samen met de X1.

Ben d'r blij mee :-).

Allen het moeten syncen van het telefoonboek neemt soms wel 'veel' tijd in beslag....(45 seconden ofzo).
Heb zelf een Parrot mki 9200 versie en dus ook het "45 seconden probleempje", maar...

Sinds ik Christian's Rom - Dutch\WWE wm 6.5.1 build 23071 erop heb is het 2 a 3 seconden 8)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grandmasg schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Heb zelf een Parrot mki 9200 versie en dus ook het "45 seconden probleempje", maar...

Sinds ik Christian's Rom - Dutch\WWE wm 6.5.1 build 23071 erop heb is het 2 a 3 seconden 8)
Ik heb ook de 9200; de eerste keer duurt het syncen wel wat langer, omdat hij dan alle contacten moet overzetten. Datzelfde geldt overigens ook bij mijn zakelijke telefoon (Nokia 6300) en de telefoon van mijn vrouw (Samsung L700). Als hij voor een tweede/derde enz keer wordt aangesloten gaat het syncen veel sneller. Dat heeft wat mij betreft weinig met de rom te maken, eerder met het aantal veranderingen in je contacten en gesprekken sinds je de laatste keer verbonden bent geweest met de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:47

Grandmasg

What ever!!!!

gwystyl schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

Ik heb ook de 9200; de eerste keer duurt het syncen wel wat langer, omdat hij dan alle contacten moet overzetten. Datzelfde geldt overigens ook bij mijn zakelijke telefoon (Nokia 6300) en de telefoon van mijn vrouw (Samsung L700). Als hij voor een tweede/derde enz keer wordt aangesloten gaat het syncen veel sneller. Dat heeft wat mij betreft weinig met de rom te maken, eerder met het aantal veranderingen in je contacten en gesprekken sinds je de laatste keer verbonden bent geweest met de carkit.
Gôh dan heb jij wel erg wisselende contacten :+

Daarnaast is een Sonyericsson geen Nokia of een Samsung :+
Elke keer is/was het 45 sec. terwijl ik geen veranderingen of telefoontjes heb gehad :?
Nu is het elke keer maar 2 a 3 seconden ongeacht de veranderingen door toevoegen of bellen :D

Wel heel toevallig dat na het installeren van een nieuwe rom dit nu zo is O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Grandmasg op 20-10-2009 08:21 . Reden: toevoeging merk ]

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kan iemand hier met de Touch-IT rom even proberen of je contacten kan bekijken zonder manilla geactiveerd? Dit was eerst altijd geheid ene probleem, maar ik wil Touch-IT toch wel even weer proberen, alleen dit hield mij altijd tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:42
shadownetwork schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:56:
Kan iemand hier met de Touch-IT rom even proberen of je contacten kan bekijken zonder manilla geactiveerd? Dit was eerst altijd geheid ene probleem, maar ik wil Touch-IT toch wel even weer proberen, alleen dit hield mij altijd tegen.
Waarom gebruik je Touch-IT als je daarna toch manilla uitschakelt? Is een lite-rom geen betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:56:
Welke Touch-IT rom bedoel je precies? Itje is namelijk vrij actief en heeft dus verschillende versies lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HendrikN schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:31:
[...]

Waarom gebruik je Touch-IT als je daarna toch manilla uitschakelt? Is een lite-rom geen betere oplossing?
Meestal heb ik manilla wel aan, maar dan wissel ik met panels naar spb of home.
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:03:
[...]

Welke Touch-IT rom bedoel je precies? Itje is namelijk vrij actief en heeft dus verschillende versies lopen.
Ik had versie 10.5 als ik het mij kan herinneren. Maar maakt mij niet zoveel uit welke ik erop zet, als die die contacten maar weergeeft :9 En de IT-je roms bevallen mij tot nu toe bij lang gebruik meestal het best. Heb nu Xperio rom (valkery) en die is in principe super. Alleen valt soms snachts uit (als ik hem niet gebruik, maar dit is niet consequent) en op dit moment bugged mijn battery indicator, dus wil toch even weer kijken hoe ITje nu bevalt, maar heb geen zin om overbodig te gaan flashen als ik weet dat die bug er nog in zit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:10:
[...]
Ik had versie 10.5 als ik het mij kan herinneren. Maar maakt mij niet zoveel uit welke ik erop zet, als die die contacten maar weergeeft :9 En de IT-je roms bevallen mij tot nu toe bij lang gebruik meestal het best. Heb nu Xperio rom (valkery) en die is in principe super. Alleen valt soms snachts uit (als ik hem niet gebruik, maar dit is niet consequent) en op dit moment bugged mijn battery indicator, dus wil toch even weer kijken hoe ITje nu bevalt, maar heb geen zin om overbodig te gaan flashen als ik weet dat die bug er nog in zit }:O
Je zou ook de Topaz versie van Agent_47 kunnen proberen. Daarbij doen de contacten het sowieso wel. Ik heb bij Itje alleen ervaring met zijn Touch-IT v15 beta. Voor zover ik me kan herinneren had ik hierbij geen problemen met de contacten. Nadeel van deze rom vond ik echter dat hij gebaseerd is op de officiële WM 6.6 build (21854) en deze heeft nog de oude gui. Deze rom is ondertussen officieel gereleased op HTCpedia en kan me haast niet voorstellen dat deze dergelijke bugs heeft.

Wat voor problemen heb jij met je batterij dan? Ik gebruik de Topaz versie van Agent_47 en heb sinds een paar versies terug dat mijn indicator na een soft reset terugspringt van bijv 40% naar nog maar 5% of dat hij zelfs aangeeft dat het toestel uitgeschakeld wordt omdat de batterij leeg is. Dacht eigenlijk dat mijn batterij kapot was maar als meer mensen dit hebben is het toch misschien een bug in de rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dan ga ik er vanuit dat het inderdaad een bug in de rom is, heb er nl. ook problemen mee. Toch maar even een andere ROM zoeken dan (heb Xperio van agent_47), jammer, want deze interface is echt fijn (knoppen onderaan).

Mijn toestal valt overnacht soms uit terwijl er nog 60% overheeft als ik naar bed ga. En dan heb ik hem die ochtend van het stroom gehaald, dus zo snel trekt de accu ook niet leeg (wifi staat uit, dataoverdracht gaat naar 11'en over naar 1x per 2 uur, dus verbruik is dan nihil). Mijn indicator was ook blijven steken op 100%, is nu weer gefixed (batterij eruit getrokken terwijl die aan usb lag).

Edit: net gekeken, zijn meer mensen met dit probleem (#8569 in die tread). Maar er is net een nieuwe xperio rom, dus ik probeer die even. Als deze hetzelfde probleem heeft ga ik toch over op een andere rom. Zal mijn bevindingen hier posten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Cyleo op 22-10-2009 16:23 . Reden: nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:07:
Dan ga ik er vanuit dat het inderdaad een bug in de rom is, heb er nl. ook problemen mee. Toch maar even een andere ROM zoeken dan (heb Xperio van agent_47), jammer, want deze interface is echt fijn (knoppen onderaan).

Mijn toestal valt overnacht soms uit terwijl er nog 60% overheeft als ik naar bed ga. En dan heb ik hem die ochtend van het stroom gehaald, dus zo snel trekt de accu ook niet leeg (wifi staat uit, dataoverdracht gaat naar 11'en over naar 1x per 2 uur, dus verbruik is dan nihil). Mijn indicator was ook blijven steken op 100%, is nu weer gefixed (batterij eruit getrokken terwijl die aan usb lag).

Edit: net gekeken, zijn meer mensen met dit probleem (#8569 in die tread). Maar er is net een nieuwe xperio rom, dus ik probeer die even. Als deze hetzelfde probleem heeft ga ik toch over op een andere rom. Zal mijn bevindingen hier posten ;)
Dat SoD probleem hebben inderdaad nogal wat mensen last van. Ik gelukkig tot op heden niet. Maar jouw batterij probleem is dus niet dat hij vanuit het niets gewoon compleet leeg is? Dan ben ik toch bang dat mijn batterij stuk is. Mijn toestel ligt nu bij Dynafix dus maar eens kijken hoe het gaat als deze weer terug is.

Offtopic:
Dit hoort waarschijnlijk meer thuis in het scheuren problemen topic maar ik meen me te herinneren dat er hier verschillende mensen waren met een toetsenbord probleem. Zijn er al mensen die hem hiervoor weggebracht hebben? En zo ja is er iets mee gedaan? Ik heb mijn toestel maandag weggebracht ivm scheuren, backlight bleeding en een slecht functionerend toetsenbord en volgens de trace van Dynafix is mijn toestel vandaag in minder dan een uur gerepareerd. Nou ben ik geen expert maar dit lijkt mij vrij weinig tijd om al die problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:07:
[...]
Dat SoD probleem hebben inderdaad nogal wat mensen last van. Ik gelukkig tot op heden niet. Maar jouw batterij probleem is dus niet dat hij vanuit het niets gewoon compleet leeg is? Dan ben ik toch bang dat mijn batterij stuk is. Mijn toestel ligt nu bij Dynafix dus maar eens kijken hoe het gaat als deze weer terug is.
Het is mij nu 1x overkomen dat hij vanuit niets leeg is, en ik heb dus meer vreemde batterijproblemen. Heb nu een TouchX Legendary rom die ik nog ergens had staan, maar die is nog 6.1 en vind 6.5 toch echt beter bevallen. Wou updaten naar xperio, maar de custumisation stap liep telkens vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 22-10-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb een tijdje een custom rom gebruikt maar die bevalt me toch niet zo. Ga nu dnek ik terug nar de originele R3AA Generic rom en dan installeer ik los de SPB Panel wat de telefoon toch wel maakt in mijn ogen.

Maar is er nu al eindelijk een rom die zorgt dat video files goed draaien? Het blijft allemaal schokken. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jr-n
Zijn er naast mensen die de screenprotector van Brando ook andere screenprotectors hebben gehad?
Ik heb via Ebay 6 stuks gehad van Ecell, maar het scherm reageert dan alleen als je er keihard op drukt...
Heeft iemand gelijke ervaringen met dit soort screenprotectors?

Misschien waren ze ook wel erg goedkoop (1,95 pond), een typisch geval van too good to be true dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Laatst online: 18-09 17:16
Ik heb recentelijk WM6.5 Clean 3000 van Christian op mijn X1 gezet. Ik probeer nu Gmail aan de gang te krijgen via de uitleg die in de startpost staat alleen werkt het niet.
Ik kan wel vanaf mijn telefoon verzenden (ik zie ze dan op gmail.com staan) maar ik ontvang niets, een certificaat error krijg ik. Weet iemand een fix?

Ik zou ook graag MSN weather op mijn homescreen zien staan zoals SPB dat ook heeft, is dat mogelijk?

En dan een laatste vraag, ik gebruik Opera ipv IE. Dit is ook mijn standaard browser. Kan ik mijn Opera favorieten op het homescreen zetten ipv die van IE?

[ Voor 15% gewijzigd door bartsled op 23-10-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
bartsled schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
Ik heb recentelijk WM6.5 Clean 3000 van Christian op mijn X1 gezet. Ik probeer nu Gmail aan de gang te krijgen via de uitleg die in de startpost staat alleen werkt het niet.
Ik kan wel vanaf mijn telefoon verzenden (ik zie ze dan op gmail.com staan) maar ik ontvang niets, een certificaat error krijg ik. Weet iemand een fix?

....
Het werkt na wat aanpassen. Gewoon de tutorial uit de startpost volgen alleen er niet voor kiezen om SSL in te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfoeh..na enkele maanden proberen ga ik toch maar terug naar nokia.
het blijft toch een complex toestel, en vooral de gesprekskwaliteit en eenvoud van Nokia blijft superieur.

Of ben ik de enige die dit vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jr-n schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:29:
Zijn er naast mensen die de screenprotector van Brando ook andere screenprotectors hebben gehad?
Ik heb via Ebay 6 stuks gehad van Ecell, maar het scherm reageert dan alleen als je er keihard op drukt...
Heeft iemand gelijke ervaringen met dit soort screenprotectors?

Misschien waren ze ook wel erg goedkoop (1,95 pond), een typisch geval van too good to be true dus
Ik had op de vorige X1 wel een Brando screenprotector maar heb deze er bij dit toestel niet meer bij besteld. Ik merkte eigenlijk niet echt verschil qua gevoeligheid. Heb je al geprobeerd om je scherm opnieuw uit te lijnen? Als ik me niet vergis wordt hierbij de gevoeligheid van het scherm hier ook aangepast.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:44:
pfoeh..na enkele maanden proberen ga ik toch maar terug naar nokia.
het blijft toch een complex toestel, en vooral de gesprekskwaliteit en eenvoud van Nokia blijft superieur.

Of ben ik de enige die dit vindt?
Mwah denk dat dit iets persoonlijks is. Had van de week toevallig ff de N96 van een collega in mijn handen en werd echt geen wijs uit die menu's. Maar zal ook grotendeels te maken hebben met gewenning en het feit dat die geen touchscreen had terwijl ik de laatste 3 telefoons niet anders gewend ben.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 22:17
Weet iemand al of er een officeele release van WM 6.5 komt voor de Xperia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
jeroendh schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:02:
Weet iemand al of er een officeele release van WM 6.5 komt voor de Xperia?
Laatste wat ik las is dat deze er zeer waarschijnlijk niet komt voor de X1. Dit ivm de release van de X2 begin 2010 waar wel wm6.5 op draait. Waarom zou iemand voor zoveel honder euro een iets beter apparaat kopen als je op je 'oude' X1 gratis WM6.5 kunt krijgen? Puur marketing/verkoop bij SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Iemand ervaring met een goede ROM? Heb nu 6.5 van Christiaan, beetje langzaam lijkt me. Vind win 6.5 nog nie zo slecht.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Lang nagedacht te hebben, maar toch maar overgestapt op een andere telefoon.
Heb nu een blackberry 9000 Bold, aan de ene kant een hele verademing, wat is dat ding snel zeg, in vergelijking met de X1 ( en ja ik heb genoeg andere roms gebruikt ), alles opent instant ( en dat terwijl hij al vol staat met een kleine 20-30 apps), en daar ligt het laatste probleem, de keuze in apps is relatief klein, maar nu ik zo achteraf kijk, ik heb ze vrij weinig gebruikt op mijn X1. Dus denk dat ik ze hier ook niet veel ga gebruiken, het is meer een gevoel, het is handig als je ze hebt.

Heb hem nu een week, en de batterij is ook een groot pluspunt.

Ik heb dus eventueel voor degene die dat nodig heeft? een donor X1 liggen de behuizing is wel aan zijn einde, maar werkt verder nog goed.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Martinus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:43:
Iemand ervaring met een goede ROM? Heb nu 6.5 van Christiaan, beetje langzaam lijkt me. Vind win 6.5 nog nie zo slecht.
Ik heb net touch-it leo 9 geflasht, maar die is door de manila van de htc leo vast niet sneller dan christiaans rom. Touch-IT 16 (winmo 6.1, manila 2.1 volgens mij) of 15 (winmo 6.5, manila 2.1) waarschijnlijk wel. Ik vond leo 8 erg goed geschikt voor dagelijks gebruik, maar na twee weken en een nieuwe versie begint het toch te kriebelen. Ik moet wat aan die flash-addiction van mij gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
gwystyl schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:40:
[...]

Ik heb net touch-it leo 9 geflasht, maar die is door de manila van de htc leo vast niet sneller dan christiaans rom. Touch-IT 16 (winmo 6.1, manila 2.1 volgens mij) of 15 (winmo 6.5, manila 2.1) waarschijnlijk wel. Ik vond leo 8 erg goed geschikt voor dagelijks gebruik, maar na twee weken en een nieuwe versie begint het toch te kriebelen. Ik moet wat aan die flash-addiction van mij gaan doen :+
Ik heb inmiddels ook veel roms geprobeerd en ben nu maar terug gegaan naar basic. Niets ten nadelen van mensen als Christian en itje want die hebben echt strakke roms in elkaar gezet, maar eigenlijk blijft je telefoon vastlopen. Heb je pecht dan doet ie dat iedere dag en heb je geluk dan moet je eens in de 3 dagen een reset uitvoeren. Blijft frustrerend als je even snel een telefoontje moet plegen.

Wat ik nu gedaan heb is dat ik teruggegaan ben naar de originele rom. R3AA010 Generic UK. Vervolgens heb ik los een panel geinstalleerd. Het is in mijn ogen de panel die de telefoon maakt dus ik heb gekozen voor de nieuwste SPB shell. Alle overbodige software verwijderd die toch nog met een originele rom mee komt. Mijn telefoon draait nu al een week zonder vastlopen. Aanrader om het ook zo te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kbloem schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:57:
[...]
Wat ik nu gedaan heb is dat ik teruggegaan ben naar de originele rom. R3AA010 Generic UK. Vervolgens heb ik los een panel geinstalleerd. Het is in mijn ogen de panel die de telefoon maakt dus ik heb gekozen voor de nieuwste SPB shell. Alle overbodige software verwijderd die toch nog met een originele rom mee komt. Mijn telefoon draait nu al een week zonder vastlopen. Aanrader om het ook zo te doen....
De panel maakt inderdaad een groot deel van de beleving uit. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met de panel met groeiende plantjes of de vissekom. Ik heb de SPB MS3 panel wel geprobeerd, maar ik vind Manila 2.5 toch fijner werken. Dan zit je toch aan een custom rom, waarbij ik die van Itje een goede balans vind tussen nieuw materiaal, bugs, snelheid en extra (overbodige) programma's.
Ik weet trouwens niet of er al een panel is van MS 3.5 of dat je met upgraden van de 3.0 panel met 3.5 de panel ook update?

[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 27-10-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jr-n
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:20:
[...]

Ik had op de vorige X1 wel een Brando screenprotector maar heb deze er bij dit toestel niet meer bij besteld. Ik merkte eigenlijk niet echt verschil qua gevoeligheid. Heb je al geprobeerd om je scherm opnieuw uit te lijnen? Als ik me niet vergis wordt hierbij de gevoeligheid van het scherm hier ook aangepast.

[...]

Heel vreemd, de 2e deed het WEL prima, dus klachten waren onterecht!
dus als je een screenprotector nodig hebt: even op Ebay kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jr-n
Trouwens, is het iemand al gelukt om de muziekspeler te bedienen met behulp van een bluetooth horloge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
gwystyl schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:53:
[...]

De panel maakt inderdaad een groot deel van de beleving uit. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met de panel met groeiende plantjes of de vissekom. Ik heb de SPB MS3 panel wel geprobeerd, maar ik vind Manila 2.5 toch fijner werken. Dan zit je toch aan een custom rom, waarbij ik die van Itje een goede balans vind tussen nieuw materiaal, bugs, snelheid en extra (overbodige) programma's.
Ik weet trouwens niet of er al een panel is van MS 3.5 of dat je met upgraden van de 3.0 panel met 3.5 de panel ook update?
Plantjes en vissen zijn inderdaad nutteloos. Leuk om een keer te zien omdat het nieuw is maar daar blijft het dan ook bij.

Ik heb nu de SPB MS3.5 zonder problemen direct geinstalleerd. Loopt als een zonnetje. Bij SPB MS3 kon je vanuit je hoofdscherm naar links en naar rechts. Met de nieuwe shell die ik nu heb heb je onderaan je scherm een klein balkje met 7 paginas. Ziet er strak uit hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die e-buddy aan de praat heeft gekregen op zijn toestel? Op de één of andere manier pakt hij mijn wachtwoord niet waarna hij zegt dat niet alle informatie juist is ingevuld. En word echt ramgek van die live messenger die de hele tijd opnieuw moet connecten terwijl ik gewoon online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:04

Kroontje

...

Wanneer ik bluetooth activeer via een SE panel wordt bluetooth altijd geactiveerd zodat mijn X1 zichtbaar is voor anderen. Wanneer ik dan naar de comm.manager ga, de optie 'zichtbaar voor anderen' uitvink en via de comm.manager bluetooth in- en uitschakel gaat het wel goed. Zodra ik bluetooth weer activeer via het panel is de X1 weer zichtbaar. Behoorlijk frustrerend, iemand een idee hoe dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Kroontje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:55:
Wanneer ik bluetooth activeer via een SE panel wordt bluetooth altijd geactiveerd zodat mijn X1 zichtbaar is voor anderen. Wanneer ik dan naar de comm.manager ga, de optie 'zichtbaar voor anderen' uitvink en via de comm.manager bluetooth in- en uitschakel gaat het wel goed. Zodra ik bluetooth weer activeer via het panel is de X1 weer zichtbaar. Behoorlijk frustrerend, iemand een idee hoe dit aan te passen?
Welke firmware heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:04

Kroontje

...

Heb een customized rom, maar ook bij de originele roms van SE en T-Mobile had ik dit verschijnsel.

Rom version: dmX1_WWE
Radio version: 1.10.25.18
Software version: R3AA010
Customization version: R24A

Lijkt echt in het panel te zitten...

[ Voor 5% gewijzigd door Kroontje op 28-10-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een groot probleem!
Ben al een paar maand in het bezit van een xperia X1, vindt het ook een mooie mobiel, maar hij werkt niet.
Eerst had ik de touch-it experience ROM erop staan, mooie rom maar het werkte niet, kon geen smsjes verzenden en ontvangen (ook herkende hij de nummers niet terwijl ze wel tussen de contacten stonden)!
Nu heb ik de nieuwste Christian ROM erop staan, nu heb ik de berichtencentrale veranderd, kan nu wel smsjes ontvangen maar niet versturen!
Nog vind ik het niet echt een fijne rom.. mijn broert heeft de htc touch pro, die heeft er een goeie ROM opstaan, te vergelijken met de Touch-IT Experience (alleen dan in het NL).
Hoe krijg ik van deze mobiel nog iets moois?
Dus een goeie rom, en alles functionerend?
Heb zo het vermoeden dat er iets niet goed staat qua simkaart, aangezien ik geen berichten kan sturen!
Hij zegt dan iets van: het bericht kan niet worden verzonden... Daarna krijg ik direct een sms van vodafone dat ik geen tegoed heb! Maar ik weet zeker dat ik de 1000 smsjes (10 euro omgezet in 1000smsjes) nog niet op heb!
Mijn provider is vodafone!

Wist niet waar ik het moest plaatse

WIE KAN MIJ HELPEN!!!!???

BEDANKT ALVAST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:25:
Ik zit met een groot probleem!
Ben al een paar maand in het bezit van een xperia X1, vindt het ook een mooie mobiel, maar hij werkt niet.
Eerst had ik de touch-it experience ROM erop staan, mooie rom maar het werkte niet, kon geen smsjes verzenden en ontvangen (ook herkende hij de nummers niet terwijl ze wel tussen de contacten stonden)!
Nu heb ik de nieuwste Christian ROM erop staan, nu heb ik de berichtencentrale veranderd, kan nu wel smsjes ontvangen maar niet versturen!
Nog vind ik het niet echt een fijne rom.. mijn broert heeft de htc touch pro, die heeft er een goeie ROM opstaan, te vergelijken met de Touch-IT Experience (alleen dan in het NL).
Hoe krijg ik van deze mobiel nog iets moois?
Dus een goeie rom, en alles functionerend?
Heb zo het vermoeden dat er iets niet goed staat qua simkaart, aangezien ik geen berichten kan sturen!
Hij zegt dan iets van: het bericht kan niet worden verzonden... Daarna krijg ik direct een sms van vodafone dat ik geen tegoed heb! Maar ik weet zeker dat ik de 1000 smsjes (10 euro omgezet in 1000smsjes) nog niet op heb!
Mijn provider is vodafone!

Wist niet waar ik het moest plaatse

WIE KAN MIJ HELPEN!!!!???

BEDANKT ALVAST
zet er de standaardrom van SE op en alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:10:
[...]

zet er de standaardrom van SE op en alles werkt
De ROM van Mr. Rusch Touch X 10.8.2 LEGENDARY is perfect!!

alles werkt , maar 1 nadeel hij is in het engels... :P
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste