Hoe kan ik bij een X1 zien of ie gesimlocked is? Ik heb geen andere sim bij de hand dan de originele Vodafone sim, die pakt ie iig wel
. Hij is logovrij en FW is ook niet aangepast.
Ok die bedoelde je.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:46:
Bond trailer 14 mb
Quantum of solace trailer 12,5 mb
Bolla.mp3 7.7mb
Coming home 6.3 mb
aantal bestanden die jazz*.mp4 van 4,5 mb
Ja die hebt ik ook, al heb ik die bond trailer er wel af gegooid. Ga zo ook die jazz dingen er af gooien want daar heb ik toch niks aan. Dacht dat je de bestanden van die camera bedoelde.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nee, die bestanden kan ik er dus gewoon niet afgooien, niet met resco, niet met total commander helemaal nergens mee. geeft aan included in rom.(Ik kan ze wel overschrijven met 0kb files.)
Lijkt me toch erg sterk dat men promo materiaal in een rom stopt.
Helaas heb ik niet genoeg knowhow om een custum rom te maken, dan had ik dat allemaal eruit gegooid.
Lijkt me toch erg sterk dat men promo materiaal in een rom stopt.
Helaas heb ik niet genoeg knowhow om een custum rom te maken, dan had ik dat allemaal eruit gegooid.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Jeuh, nieuwe SEX binnen. Vorige begon echt overal te barsten. Weekje geduurt en een compleet nieuwe gekregen. Nou zit ik er aan te denken om gelijk van het begin een nieuwe rom erop te zetten maar zou niet weten wat ik dan moet kiezen, wat een goede is...
Natuurlijk zit het wel in de rom. Anders zou het ook niet geïnstalleerd worden op het moment dat jij een harde reset doet of de rom installeert. (Welke rom heb je trouwens?)
Waar staan die bestanden bij jou dan? Want bij mij staan ze gewoon in "Mijn documenten" en dan "Mijn video's"
Maar ze moeten natuurlijk nog ergens staan anders zouden ze een volgende keer bij een harde reset niet weer opnieuw geïnstalleerd kunnen worden. En dat je die niet weg kan halen dat kan ik wel begrijpen. Dan zou je namelijk inderdaad de rom zomaar aan kunnen passen. En dat is nou net niet de bedoeling.
Echter zijn nog zat anderen. Nadeel lijkt nog wel te zijn dat er nog best wel wat bugs in zitten als je zo de topics door leest.
Heb je daar geen zin in, dan kan je natuurlijk altijd nog gewoon een Generic rom erop zetten. Deze moet je ook kunnen downloaden via de update software van SE zelf, maar dat schijnt ook niet altijd even goed te werken.
Waar staan die bestanden bij jou dan? Want bij mij staan ze gewoon in "Mijn documenten" en dan "Mijn video's"
Maar ze moeten natuurlijk nog ergens staan anders zouden ze een volgende keer bij een harde reset niet weer opnieuw geïnstalleerd kunnen worden. En dat je die niet weg kan halen dat kan ik wel begrijpen. Dan zou je namelijk inderdaad de rom zomaar aan kunnen passen. En dat is nou net niet de bedoeling.
Kijk eens op XDA-Dev. Weet dat veel mensen de rom van Itje gebruiken. Dat is nog wel WM 6.1Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:22:
Jeuh, nieuwe SEX binnen. Vorige begon echt overal te barsten. Weekje geduurt en een compleet nieuwe gekregen. Nou zit ik er aan te denken om gelijk van het begin een nieuwe rom erop te zetten maar zou niet weten wat ik dan moet kiezen, wat een goede is...
Echter zijn nog zat anderen. Nadeel lijkt nog wel te zijn dat er nog best wel wat bugs in zitten als je zo de topics door leest.
Heb je daar geen zin in, dan kan je natuurlijk altijd nog gewoon een Generic rom erop zetten. Deze moet je ook kunnen downloaden via de update software van SE zelf, maar dat schijnt ook niet altijd even goed te werken.
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 30-06-2009 19:29 ]
Voor officiële roms hoef je geen officiële tool te installeren, mits je apparaat met Hard-SPL ge-unlocked is om erop te flashen wat ij wilt. Op XDA staan links/instructies voor/naar Hard-SPL en officiële ROMs. En maar goed ook. Waarom zou ik een softwarepakket willen installeren om een ROM op mijn PDA te zetten terwijl ik hem ook gewoon als los bestand op de root van mijn MicroSD kan plaatsen om hem zo te flashen?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:26:
[...]
Kijk eens op XDA-Dev. Weet dat veel mensen de rom van Itje gebruiken. Dat is nog wel WM 6.1
Voor degenen die hun Xperia met Hard-SPL ge-unlocked hebben: download een ROM, hernoem hem naar "kovsimg.nbh" en zet het in de root van je FAT32-formatted MicroSD kaart. Zet je Xperia uit, hou volume down ingedrukt en zet het apparaat weer aan. Hou volume down ingedrukt totdat je instructies op het scherm krijgt.
Deze methode is minstens net zo veilig, en je hebt de mogelijkheid om een systeemherstel te doen bij een foute flash. Hard-SPL wordt namelijk met gewone ROM-upgrades nooit overschreven.
[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 30-06-2009 19:43 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Heb je dat ook gecontroleerd? Je kunt die ROM bestanden dan wel overschrijven, maar daarmee maak je toch geen ruimte vrij. Je "ziet" ze alleen niet meer staan, in het echt zijn ze wel aanwezig.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:32:Over die grote bestanden, ik mag ze wel overschrijven met andere data.
dus nu maar een paar 0kb bestanden aangemaakt en die over geschreven scheelt ruimte..
Wat bedoel je met officiële tool?The Zep Man schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:32:
[...]
Voor officiële roms hoef je geen officiële tool te installeren, mits je apparaat met Hard-SPL ge-unlocked is om erop te flashen wat ij wilt.
Voor zover ik weet zijn de Generic roms niet zomaar te downloaden en op je toestel te flashen. Zeker niet als je geen Hard SPL gedaan hebt. (mogelijk de dutch wel op een nederlands toestel, maar de engelse gaat je echt niet lukken).
Als je een Generic rom erop hebt gezet en je wil er vervolgens een keer een Generic rom of een custom rom erop zet, moet je wel weer Hard SPL uitvoeren, want de SPL zit er wel weer op, wordt dus wel degelijk weer overschreven. De laatste dagen genoeg gezien dat na de Hard SPL in de boot 0.72 stond en na de flash weer 0.52.
Ook bij mijn vorige toestel een P3300 was dit het geval. Alleen bij het erop zetten van een custom rom bleef de Hard SPL er op staan.
Zo te zien waren ze nog wel aanwezig, gister avond maar firmware 3 erop gezet, en ben nu alles aan het terugzetten.troftnom schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:49:
[...]
Heb je dat ook gecontroleerd? Je kunt die ROM bestanden dan wel overschrijven, maar daarmee maak je toch geen ruimte vrij. Je "ziet" ze alleen niet meer staan, in het echt zijn ze wel aanwezig.
succes. die generics staan er inderdaad nog gewoon op, alleen moet je wel eerst een hard spl dpen wil je ze er op kunnen zetten.
Trouwens niet slecht zo internetten vanaf het strand.
Trouwens niet slecht zo internetten vanaf het strand.
Verwijderd
Iemand hier al ervaring met één van de WM6.5 roms van XDA? Zo ja welke en hoe beviel deze? Gebruik nu de Touch-It 10.31 rom maar ben eigenlijk wel een beetje klaar met het TF3d gebeuren. Gebruik bijna alleen nog maar PointUi maar die loopt niet helemaal soepel op deze rom.
Verwijderd
probeer die van gtrab, die zijn snel en kaal.
ik ben echter na 2 weken weer gewoon over gegaan naar de standaard rom van vodafone, die is bij mij nog gewoon de snelste.
ik ben echter na 2 weken weer gewoon over gegaan naar de standaard rom van vodafone, die is bij mij nog gewoon de snelste.
Ik gebruik nu Barebone van gtrab inderdaad, echt een aanrader! Bij mij verrewerg de snelste, en daarbij erg stabiel.
voor de mensen waarvan het menu dus helemaal door elkaar staat, vergeet niet de eerste pagina te lezen:DjWannaB2002 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:31:
Dat kan voorkomen ja, maar zoals ik in mijn bericht al zei is dat vrij simpel op te lossen door even met wat bestanden te slepen. En zoals ik in bericht boven jou ook al had neergezet kan je de installatie ongedaan maken door bestanden uit de program files/XperiaCamera map (of programmabestanden/XperiaCamera in nederlands) de kopiëren en te plakken in de windows map.
Dat alles door elkaar staat kan je zo oplossen:
[...]
-ga naar programma bestanden/xperiacamera/languages en hernoem de oude *0413.dll naar iets anders en hernoem vervolgens de *0409.dll naar *0413.dll en hij doet het prima, let hierbij wel op dat de nieuwe camera enkel in het engels is!!!
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Mijn windows media player op me X1 doet het niet meer!
Ik druk erop, je ziet dat hij gaat laden, maar het programma start niet.
Weet iemand hoe je dit moet oplossen?
Verwijderd
FF je telefoon opnieuw starten, misschien dat het helpt?Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:44:
Welke ROM heb je? Ik kan mij herinderen dat ik met mijn ITje rom daar ook problemen mee had.Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:44:
Nog nooit last van gehad en ik gebruik de Itje roms van v4.5 tot 10.4 en trouwens hier nog even een tip:shadownetwork schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:49:
[...]
Welke ROM heb je? Ik kan mij herinderen dat ik met mijn ITje rom daar ook problemen mee had.
als je bij windows media player "Libary update" doet dan is je mobiel sneller met het afspelen en vinden van de muziek.
Daar was ik inderdaad ook achterChaosstorm schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:26:
[...]
Nog nooit last van gehad en ik gebruik de Itje roms van v4.5 tot 10.4 en trouwens hier nog even een tip:
als je bij windows media player "Libary update" doet dan is je mobiel sneller met het afspelen en vinden van de muziek.
Overigens, die bestanden heb ik gewoon verwijderd door mijn xperia aan de pc te hangen, toen kon ik ze gewoon verwijderen.
Ik heb gisteren toevallig geprobeerd om een Top Gear aflevering (reso 732x368 oid?) af te spelen, en dat leverde heel vloeiend beeld op. Het geluid liep wel iets achter. Dit heb ik gedaan met TCMP 0.81pre nogwat, die ze ontwikkeld hebben voor de Touch HD of andere apparaten met die resolutie.shadownetwork schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:09:
[...]
Daar was ik inderdaad ook achterMijn ITje rom gaf wel problemen met programma's af en toe niet opstarten, ga straks even Energyrom o.i.d. proberen, dat is Rhodium+6.5 (heb nu weer de officiele SE-rom, wil even kijken of ik met energyrom toch dezelfde snelheid zou halen (ik wil graag 800*480 films afspelen en dat ging niet met ITje))
Overigens, die bestanden heb ik gewoon verwijderd door mijn xperia aan de pc te hangen, toen kon ik ze gewoon verwijderen.
laat even weten hoe de energyrom bevalt....ik zat vanmiddag ook te twijfelen tussen deze of de rom van gtrab. Maar die rom bevalt me niet. Ik vind het enorm onhandig werken en niets sneller dan de ITje rom (sterker nog de youtube applicatie werkte bij ITje veeeeeel beter en vloeiender)shadownetwork schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:09:
[...]
Daar was ik inderdaad ook achterMijn ITje rom gaf wel problemen met programma's af en toe niet opstarten, ga straks even Energyrom o.i.d. proberen, dat is Rhodium+6.5 (heb nu weer de officiele SE-rom, wil even kijken of ik met energyrom toch dezelfde snelheid zou halen (ik wil graag 800*480 films afspelen en dat ging niet met ITje))
Na heel lang testen, spelen en wikken of ik tevreden ben over mijn Xperia, kan ik eindelijk zeggen ja... 4 maanden heb ik hem.
Windows mobile is echt rommel, 0 handteerbaar en gebruiksvriendelijk, functies die al jaren in een GSM/PDA zitten, zitten er niet in. Ik begrijp niet waarom SE hier voor gekozen heeft.
Gebruiksvriendelijkheid heb ik opgelost door SPB mobile shell aan te schaffen en dat was al echt vooruitgang, maar je komt toch nog te vaak in WM terecht.
Panels werken wel, maar als ik FM radio/muziek aan heb staan wil ik ook kunnen mailen en niet van panel willen wisselen en dan geen muziek meer hebben.
Nu deze week de itje 10.4 Rom geflashed. Dit had ik veel eerder moeten doen... Alles werkt, voorheen moest ik dagelijks Nodata gebruiken om dataroaming tegen te gaan, dit zit als standaard in de conn. manager van itje.
Galarm had ik nodig voor snooze, dit zit er ook al in.
Xperia tweak om contacten te te kunnen ordenen op voornaam/achternaam is helaas wel nog nodig.
Opera die in Itje 10.4 zit is wel traag, zowel over wifi als HSPA, maar ik meen dat dit een beta is van opera.
Ik ben er blij mee, de snelheid is goed, reageert iets minder soepel op vinger aanwijzingen dan SPBshell, maar alle andere zaken worden haast zonder vertraging geladen. En alle andere puntjes maken mij een enthousiaste itje gebruiker en dus is mijn Xperia weer in aanzien gestegen.
Los van een gescheurde behuizing(glimmende rand) die tussen de volume en camera knop opgetreden is in het midden. Dit is geen garantie volgens de Dynawixers, dus laat ik hem maken bij een SE service point.
Windows mobile is echt rommel, 0 handteerbaar en gebruiksvriendelijk, functies die al jaren in een GSM/PDA zitten, zitten er niet in. Ik begrijp niet waarom SE hier voor gekozen heeft.
Gebruiksvriendelijkheid heb ik opgelost door SPB mobile shell aan te schaffen en dat was al echt vooruitgang, maar je komt toch nog te vaak in WM terecht.
Panels werken wel, maar als ik FM radio/muziek aan heb staan wil ik ook kunnen mailen en niet van panel willen wisselen en dan geen muziek meer hebben.
Nu deze week de itje 10.4 Rom geflashed. Dit had ik veel eerder moeten doen... Alles werkt, voorheen moest ik dagelijks Nodata gebruiken om dataroaming tegen te gaan, dit zit als standaard in de conn. manager van itje.
Xperia tweak om contacten te te kunnen ordenen op voornaam/achternaam is helaas wel nog nodig.
Opera die in Itje 10.4 zit is wel traag, zowel over wifi als HSPA, maar ik meen dat dit een beta is van opera.
Ik ben er blij mee, de snelheid is goed, reageert iets minder soepel op vinger aanwijzingen dan SPBshell, maar alle andere zaken worden haast zonder vertraging geladen. En alle andere puntjes maken mij een enthousiaste itje gebruiker en dus is mijn Xperia weer in aanzien gestegen.
Los van een gescheurde behuizing(glimmende rand) die tussen de volume en camera knop opgetreden is in het midden. Dit is geen garantie volgens de Dynawixers, dus laat ik hem maken bij een SE service point.
daar had ik ook last van ja,dr paaj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:42:
Na heel lang testen, spelen en wikken of ik tevreden ben over mijn Xperia, kan ik eindelijk zeggen ja... 4 maanden heb ik hem.
...............
google even op pubba radio en pubba media dan hoef je niet meer die panels te wisselen en zijn ze als losse applicatie op te starten en af te sluiten
Welke functies mis je als ik vragen mag? Ik vond het systeem juist logisch. Settings en Programs gescheiden, niet onzinnig door elkaar e.d. Het is enkel wat priegelig, maar ook ontworpen voor een stylus.dr paaj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:42:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Functies die in een GSM/PDA zitten en die ik miste tov mij SE P1i/P99x?Palm treo 650/T610:
-Een wekker met snooze
-Met je vinger in de auto een contact zoekenen bellen, want de stylus is helemaal niet te doen. Los dat het helemaal niet te doen is in winmo met een vinger.
-Profielen
-Data connectie snel uit kunnen zetten en hierop 100% kunnen vertrouwen.
Maar misschien komt het omdat ik beter een PDA kunnen kopen zonder Winmo, maar ik wilde graag bij SE blijven, omdat ik nog nooit problemen heb gehad met SE.
De funcionaliteiten van het toestel zelf zijn goed, maar eer dat je iets gestart hebt, dan moet je 3x teveel drukken/navigeren om ergens te komen.
Dit heeft SPB/Tough flo dus niet. Maar ik vergelijk appels en komkommers
Ik heb de smaak nu wel te pakken met flashen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelfs leuk vind om te doen.
-Een wekker met snooze
-Met je vinger in de auto een contact zoekenen bellen, want de stylus is helemaal niet te doen. Los dat het helemaal niet te doen is in winmo met een vinger.
-Profielen
Maar misschien komt het omdat ik beter een PDA kunnen kopen zonder Winmo, maar ik wilde graag bij SE blijven, omdat ik nog nooit problemen heb gehad met SE.
De funcionaliteiten van het toestel zelf zijn goed, maar eer dat je iets gestart hebt, dan moet je 3x teveel drukken/navigeren om ergens te komen.
Dit heeft SPB/Tough flo dus niet. Maar ik vergelijk appels en komkommers
Ik heb de smaak nu wel te pakken met flashen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelfs leuk vind om te doen.
zit in touchflo, maar ook standaard in windows mobile. Via Mobile Shell is die iets makkelijker te bereiken, maar je gebruikt gewoon de alarmfunctie van windowsdr paaj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:31:
Functies die in een GSM/PDA zitten en die ik miste tov mij SE P1i/P99x?Palm treo 650/T610:
-Een wekker met snooze
Dat gaat inderdaad latig met windows origineel. MS kan dit wel handig, en ook touchflo doet het niet slecht. Bij mijn oude telefoon gebruikte ik PocketCM, dat lijkt vrij veel op de lijst zoals die in touchflo zit.-Met je vinger in de auto een contact zoekenen bellen, want de stylus is helemaal niet te doen. Los dat het helemaal niet te doen is in winmo met een vinger.
dat mis ik ook in windows mobile, maar is ook niet te vinden in touchflo. Wel in MS, anders moet je ook naar andere programma's zoeken-Profielen
NoData kan zorgen dat het niet meer aan gaat, maar je moet het dan nog wel zelf uitzetten. Ik gebruik nu NoDataInRoaming, die in de achtergrond blijft lopen en actief de verbinding verbreekt als je overgaat naar roaming.-Data connectie snel uit kunnen zetten en hierop 100% kunnen vertrouwen.
Mijn ervaringen met SE (en nog eerder Ericsson) waren ook altijd goed, maar qua gebruik kan je de xperia daar eigenlijk niet echt meer mee vergelijken. Het gedraagt zich net zoals honderden andere windows mobile apparaten, met als grootste verschil de panel interface. En laat ik die nou net niet zo handig vindenMaar misschien komt het omdat ik beter een PDA kunnen kopen zonder Winmo, maar ik wilde graag bij SE blijven, omdat ik nog nooit problemen heb gehad met SE.
Pas op, het is verslavendDe funcionaliteiten van het toestel zelf zijn goed, maar eer dat je iets gestart hebt, dan moet je 3x teveel drukken/navigeren om ergens te komen.
Dit heeft SPB/Tough flo dus niet. Maar ik vergelijk appels en komkommers![]()
Aha, dat wist ik niet... SPB vond ik ook fijn, en vond het jammer dat ik die in de 'kast' zou hebben liggen.gwystyl schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:36:
Ik blijf voorlopig even blij itjes 10.4, die doet wat ik wil en met SPB Mobile Shell erop kan ik nog kiezen tussen TouchFLO of MS....
Vraagje :
Als ik de Opera Mini of Ebuddy applicatie op mijn xperia gebruik, werkt dat allemaal prima via UMTS/HSDPA.
Echter als ik de telefoonfunctie uitzet, en via wifi verbinding heb, en dan een van deze apllicaties wil gebruiken krijg ik de melding:
"Geen internet verbinding. Je intenet instellingen moeten geactiveerd worden voor java apllicaties".
Nu kan ik nergens vinden hoe dit moet...
Iemand??
Als ik de Opera Mini of Ebuddy applicatie op mijn xperia gebruik, werkt dat allemaal prima via UMTS/HSDPA.
Echter als ik de telefoonfunctie uitzet, en via wifi verbinding heb, en dan een van deze apllicaties wil gebruiken krijg ik de melding:
"Geen internet verbinding. Je intenet instellingen moeten geactiveerd worden voor java apllicaties".
Nu kan ik nergens vinden hoe dit moet...
Iemand??
Als je SPB wilt gebruiken, schakel je TouchFLO uit in start - settings - personal - home - items - TouchFLO3D. Dan SPB opstarten door de rechter softkey in te typen of het programma op te zoeken in het start menu.dr paaj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:16:
[...]
Aha, dat wist ik niet... SPB vond ik ook fijn, en vond het jammer dat ik die in de 'kast' zou hebben liggen.
Als je TouchFLO wilt gebruiken, zet je SPB uit met launcher - settings - SPB Mobile Shell - menuknop rechtsonderin - Exit Shell. Daarna TouchFLO aanzetten zoals je hem hierboven uitzet. Je kan TouchFLO ook laten draaien in de achtergrond, maar die gebruikt toch redelijk wat resources dan.
Op de punten van data moet ik het met je eens zijn. Het systeem bied in-house niet eens iets om niet automatisch op internet te gaan, als je per ongeluk naar het Weer-tab gaat met een touchflo-device betaal je opeens dik, als je geen abbo hebt. Echter vind ik handbediening niet echt valide, daar is het systeem nooit voor gemaakt. Enkel HTC doet elke keer een krampachtige poging het wel aan te bieden met een veel te logge module. Ik ben dan ook benieuwd of Windows 7 gaat tippen aan de handbediening van het iPhone OS. Hoop het wel, want mis sommige uitgebreidere dingen wel in de iPhone.dr paaj schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:31:
-Een wekker met snooze
-Profielen
Dit heeft SPB/Tough flo dus niet. Maar ik vergelijk appels en komkommers![]()
Het navigeringsprobleem kan ik zelf ook niet echt indenken. Touch Flo heeft een eigen tab waar je tientallen programma's neer kan zetten, en zelfs als je geen logge module wil gebruiken maar gewoon alleen het kale Homescreen ben je er al na een klik aan Start > programma's.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Dit is wel heel apart, HTC gebruikers wil af van de Touch Flo, en SEX1 gebruikers willen de Touch Flo eropMsG schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:26:
[...]
Touch Flo heeft een eigen tab waar je tientallen programma's neer kan zetten, en zelfs als je geen logge module wil gebruiken maar gewoon alleen het kale Homescreen ben je er al na een klik aan Start > programma's.

Ach, iedereen probeert van alles, en alles heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik vind TouchFLO redelijk fijn om mee te werken, maar het is zeker niet zaligmakend. Hetzelfde geldt voor SPB Mobile Shell of Pontui of HTC Home. Allemaal zijn ze imho wel beter (met de hand) te bedienen dan WM6.1.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:02:
[...]
Dit is wel heel apart, HTC gebruikers wil af van de Touch Flo, en SEX1 gebruikers willen de Touch Flo erop
Als de interface van de HTC Hero naar windows mobile komen ga ik dat ook proberen . Het ziet er leuk uit, en ik ben benieuwd in hoeverre dat doorontwikkeld is. Ook Android wil ik nog steeds fatsoenlijk aan de praat hebben op de X1. Dat is een kwestie van willen wat je nog niet hebt en nieuwsgierig zijn naar nieuwe dingen.
Als je een interface krijgt opgedrongen via je telefoon (ook al kies je die telefoon zelf), loop je vanzelf tegen de tekortkomingen aan. Logisch dat je dan die tekortkomingen gaat noemen. Sommige mensen zijn daar nogal fel in en roepen gelijk dat het kut is en weg moet, anderen gaan gewoon op zoek naar een interface die beter bij hun past.
Een perfecte interface bestaat volgens mij niet; iedereen stelt er weer andere eisen aan. Er is wel een aantal hoofdzaken die bijna alle gebruikers gebruiken, en daar probeert een ontwikkelteam van zo'n interface dan een logisch antwoord op te geven.
Dit kan is geen probleem, gewoon instellen bij de instellingen dat je wil opnemen met de opname toest en voor ophangen kan je dit ook weer apart kiezen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:55:
[...]
Ik zou niet weten of je met S2U2 ook met de hw button op kan nemen. Gebruik zelf altijd de slider. Kan het momenteel ook niet voor je testen omdat mijn toestel momenteel bij Dynafix aan het logeren is.
Helaas heeft S2U2 wel de nodige problemen met de Xperia. In ieder geval bij mij.
Gebeld worden gaat nog wel goed, maar zelf bellen levert problemen op. Als ik dan ga bellen en na een tijdje ophang dan werkt S2U niet meer, of hij blijft hangen op het 'dialer scherm' en daarna kan ik niks meer met mijn telefoon en moet ik een soft reset doen. Jammer want anders was het een super app. Want nu vergrendeld hij niet vanzelf. En ik vergeet elke keer de vergrendelingstoets elke keer in te drukken. Zal niet de eerste keer zijn dat daardoor bijv de tijd verzet wordt omdat opeens het touchscreen dan geactiveerd wordt.
Bevalt redelijk goed, zeker als je gewoon windows 6.5 gebruikt die van zichzelf eigenlijk vingervriendelijk genoeg is. Nadeel is alleen dat de ontwikkelaar geen xperia heeft, dus zitten er af en toe vreemde bugs in, die worden meestal wel snel gefixed, maar dan moet je of weer nieuwe programma's installeren, of opnieuw flashen. En van beide wordt ik niet echt enthousiast, dus ik zit weer op de stock-rom, met een touchflo panel en een tweede homescreen panel. Het éne homescreen is SPB, het andere gewoon WM. Dit is naar mijn idee toch het snelste en soepelste. Maar WM 6.5 ziet er zeker veelbelovend uit, en de bugs in die energyrom zitten zijn kleine bugs, waarschijnlijk zijn de meeste zelfs bugs in de beta van WM 6.5, maar ik irriteer mij daaraan dus zit weer op R3AA0013 als ik het zo goed heb uit mijn hoofd.Jordy van e schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:36:
[...]
laat even weten hoe de energyrom bevalt....ik zat vanmiddag ook te twijfelen tussen deze of de rom van gtrab. Maar die rom bevalt me niet. Ik vind het enorm onhandig werken en niets sneller dan de ITje rom (sterker nog de youtube applicatie werkte bij ITje veeeeeel beter en vloeiender)
Om nieuwe programma's niet aldoor te hoeven installeren installeerde ik altijd op het kaartje en backupte mijn Windows\Start menu\
Verwijderd
Ok, misschien dat iemand mij hier kan helpen....
ik heb overal al gezocht maar kan niet vinden wat ik zoek voor mijn probleem.
Ik heb sinds enige tijd een X1i en nou kreeg ik een bericht dat er een update voor mijn mobiel beschikbaar zou zijn. Ik heb dus de Update Service gestart en alle instrukties gevolgd.....maar mijn mobiel schijnt niet te worden herkend. Ik heb al verschillende keren het stekkertje er uit gehaald en weer er in gedaan maar dat helpt ook allemaal niets. hij blijft maar op stap2 (verbinden) staan en verder kom ik niet.
Mijn mobiel staat ingesteld op Synchroniseren bij USB naar PC. maar dat veranderen helt ook niets.
Heeft iemand enig idee hoe ik kan updaten?
Ik heb nu:
ROM versie: 1.02.937.3
ROM Datum: 08/29/08
Softwareversie: R1AA017
hopelijk is er hier iemand die weet wat ik moet doen!?
bvd
ik heb overal al gezocht maar kan niet vinden wat ik zoek voor mijn probleem.
Ik heb sinds enige tijd een X1i en nou kreeg ik een bericht dat er een update voor mijn mobiel beschikbaar zou zijn. Ik heb dus de Update Service gestart en alle instrukties gevolgd.....maar mijn mobiel schijnt niet te worden herkend. Ik heb al verschillende keren het stekkertje er uit gehaald en weer er in gedaan maar dat helpt ook allemaal niets. hij blijft maar op stap2 (verbinden) staan en verder kom ik niet.
Mijn mobiel staat ingesteld op Synchroniseren bij USB naar PC. maar dat veranderen helt ook niets.
Heeft iemand enig idee hoe ik kan updaten?
Ik heb nu:
ROM versie: 1.02.937.3
ROM Datum: 08/29/08
Softwareversie: R1AA017
hopelijk is er hier iemand die weet wat ik moet doen!?
bvd
Komt veel vaker voor. Gewoon even de Generic rom downloaden op XDA (wel voor de zekerheid even een Hard SPL uitvoeren).
Verwijderd
jeetje wat een woorden allemaal....
Generic rom??
Hard SPL???
ik ben maar een beginnend WM gebruiker....
Generic rom??
Hard SPL???
ik ben maar een beginnend WM gebruiker....
Ik zou oppassen, met een HardSPL vervalt mogelijk de garantie. Deze moet je flashen, dit is een soort alternatieve bootloader. Hierna is je mobiel niet meer beperkt tot officiele sony ericson roms, maar kan je ook community roms flashen. Deze roms zelf zijn echter illegaal daar ze geen microsoft-licentie hebben vandaar dat je die roms zelf even moet vinden.
Ja ok heb je gelijk in, alleen een Generic rom is gewoon een officiele rom van SE zelf, alleen dan kan je hem zelf downloaden en dan flashen op je toestel, dacht alleen dat je voor de downloadbare Generic roms ook een hard spl eerst moet doen, maar zeker weten doe ik het niet.
Verwijderd
is er ook een makkelijke manier??
zoals ik al zei ben ik maar een beginnende WM gebruiker en ben ik eigenlijk niet van plan mn garantie om zeep te helpen....
en gaan stunten met dingen waar ik geen know-how van heb lijkt me ook niet verstandig....
Is er een manier op tóch via Update Service te kunnen updaten?
Ik neem aan dat ik niet de laatste versie heb? (zie mijn eerdere post)
zoals ik al zei ben ik maar een beginnende WM gebruiker en ben ik eigenlijk niet van plan mn garantie om zeep te helpen....
en gaan stunten met dingen waar ik geen know-how van heb lijkt me ook niet verstandig....
Is er een manier op tóch via Update Service te kunnen updaten?
Ik neem aan dat ik niet de laatste versie heb? (zie mijn eerdere post)
Is dat eigenlijk zo dat je garantie vervalt als je hardSPL'ed? Je mag toch zelf weten wat voor software je draait? Je hoeft immers ook niet perse Windows Vista op je pc te draaien om garantie te hebben op je PC. Je veranderd niets aan de hardware lijkt me. Of gaat die vergelijking niet op?
Verwijderd
ik denk dat dat niet helemaal klopt...
als ik op mn laptop vista vervang door bijvoorbeeld Xp dan ben ik mijn garantie ook kwijt...
als ik op mn laptop vista vervang door bijvoorbeeld Xp dan ben ik mijn garantie ook kwijt...
ik weet niet of het mag maar je kunt hier: http://ppcmobiles.blogspot.com/
veel informatie (geen illegale zooi) krijgen over applicaties voor WM en nog veel meer
p.s. dit mag weg als dit niet gepost mag worden maar wou dit de mensen niet onthouden om hun te laten zien wat er allemaal mogelijk is met Windows mobile...
veel informatie (geen illegale zooi) krijgen over applicaties voor WM en nog veel meer
p.s. dit mag weg als dit niet gepost mag worden maar wou dit de mensen niet onthouden om hun te laten zien wat er allemaal mogelijk is met Windows mobile...
De vergelijking gaat wel een beetje krom, aangezien je met de bootloader aan het spelen bent. Dan kan je de garantie van je laptop ook vaarwel zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:20:
ik denk dat dat niet helemaal klopt...
Overigens is het wel erg gemakkelijk om de normale SPL weer terug te zetten wanneer het toestel voor garantieperikelen opgestuurd moet worden.
Verwijderd
Zolang je orginele update's op je telefoon zet, zal dit geen enkel probleem zijn.HendrikN schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:01:
[...]
Overigens is het wel erg gemakkelijk om de normale SPL weer terug te zetten wanneer het toestel voor garantieperikelen opgestuurd moet worden.
Het wordt beroerder als je een niet officiele rom op je telefoon zet en hij gaat kapot en je bent niet meer in staat een orginele rom terug te plaatsen, dan kan je een probleem hebben.
Echter ik ben van mening dat het niet uitmaakt welke software je op je telefoon/pc hebt staan, zolang dit de normale werking werking van je pc/telefoon dit niet hinderd.
Voorbeeld, mijn laptop is geleverd met windows vista, maar deze werkt net zo goed met windows xp/ windows 98/ windows 98 se of zelfs met Ubuntu (Linux) en dit gaat natuurlijk ook op met de telefoon.
Maar een bootloader gaat wel iets verder dan "gewoon software". Dat is iets waar de eindgebruiker niet mee hoort te kloten volgens de fabrikant. Helaas maakt jouw mening bij de garantie van HTC niet uit, maar wél HTC's meningVerwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:24:
[...]
Zolang je orginele update's op je telefoon zet, zal dit geen enkel probleem zijn.
Het wordt beroerder als je een niet officiele rom op je telefoon zet en hij gaat kapot en je bent niet meer in staat een orginele rom terug te plaatsen, dan kan je een probleem hebben.
Echter ik ben van mening dat het niet uitmaakt welke software je op je telefoon/pc hebt staan, zolang dit de normale werking werking van je pc/telefoon dit niet hinderd.
Voorbeeld, mijn laptop is geleverd met windows vista, maar deze werkt net zo goed met windows xp/ windows 98/ windows 98 se of zelfs met Ubuntu (Linux) en dit gaat natuurlijk ook op met de telefoon.
tja....je krijgt er we een beter werkend product door terug...Lijkt me toch ook niet zo erg als je er een nieuwe orginele rom op zet...en na 5 weken valt je tobo uit....
Helaas boeit het niet zoveel wat jij van mening bent, eerder wat het wetboek en/of de fabrikant van mening is. En spelen met de bootloader is tricky business, zeker als je niet weet waar je mee bezig bent.Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:24:
[...]
Zolang je orginele update's op je telefoon zet, zal dit geen enkel probleem zijn.
Nogmaals, het simpelweg veranderen van OS op je computer is geen goede vergelijking met het flashen van je ROM. Vergelijk het anders met wanneer je in de BIOS dingen gaat aanpassen/overclocken/flashen. Wanneer je jouw moederbord dan sloopt kan je in de meeste gevallen niet bij Asus/MSI aan komen kloppen.Voorbeeld, mijn laptop is geleverd met windows vista, maar deze werkt net zo goed met windows xp/ windows 98/ windows 98 se of zelfs met Ubuntu (Linux) en dit gaat natuurlijk ook op met de telefoon.
Verwijderd
tobo ??Jordy van e schreef op zondag 05 juli 2009 @ 10:59:
tja....je krijgt er we een beter werkend product door terug...Lijkt me toch ook niet zo erg als je er een nieuwe orginele rom op zet...en na 5 weken valt je tobo uit....
Heb vandaag mijn Xperia geupdate. Werkt het scherm niet meer met de stylus. Hoe krijg ik die weer werkend?
Edit: Werkt na opnieuw uitlijnen ineens wel!!
Edit: Werkt na opnieuw uitlijnen ineens wel!!
[ Voor 18% gewijzigd door Igorvans op 05-07-2009 15:27 ]
Verwijderd
Zit ook vol met pop-ups en reclame-sites die je amper weg krijgt.gram501 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 23:31:
ik weet niet of het mag maar je kunt hier: http://ppcmobiles.blogspot.com/
Verwijderd
Helemaal mee eens, lastige siteVerwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 18:53:
[...]
Zit ook vol met pop-ups en reclame-sites die je amper weg krijgt.
Garantie zel er niet echt onder lijden heb hardspl gedaan en terug laten sturen naar tmobile repair vanwege kapot beeldscherm en nog wat puntjes en nooit wat over gehoord.MsG schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:14:
Ik zou oppassen, met een HardSPL vervalt mogelijk de garantie. Deze moet je flashen, dit is een soort alternatieve bootloader. Hierna is je mobiel niet meer beperkt tot officiele sony ericson roms, maar kan je ook community roms flashen. Deze roms zelf zijn echter illegaal daar ze geen microsoft-licentie hebben vandaar dat je die roms zelf even moet vinden.
Er is een nieuwe versie van S2U2 versie 2.02 werkt hier goed...DjWannaB2002 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:20:
[...]
Dit kan is geen probleem, gewoon instellen bij de instellingen dat je wil opnemen met de opname toest en voor ophangen kan je dit ook weer apart kiezen.
Helaas heeft S2U2 wel de nodige problemen met de Xperia. In ieder geval bij mij.
Gebeld worden gaat nog wel goed, maar zelf bellen levert problemen op. Als ik dan ga bellen en na een tijdje ophang dan werkt S2U niet meer, of hij blijft hangen op het 'dialer scherm' en daarna kan ik niks meer met mijn telefoon en moet ik een soft reset doen. Jammer want anders was het een super app. Want nu vergrendeld hij niet vanzelf. En ik vergeet elke keer de vergrendelingstoets elke keer in te drukken. Zal niet de eerste keer zijn dat daardoor bijv de tijd verzet wordt omdat opeens het touchscreen dan geactiveerd wordt.
Sinds vorige week heeft 3fm de website aangepast speciaal voor de Xperia.
Das echt ruk, voorheen kon men de 128 Kbs stream luisteren via windows media player.
Maar nu is het een 48kbps aac stream geworden. Die klinkt zo slecht.
Das echt ruk, voorheen kon men de 128 Kbs stream luisteren via windows media player.
Maar nu is het een 48kbps aac stream geworden. Die klinkt zo slecht.
In dit geval niet, maar zodra je bijvoorbeeld iets in combinatie met hardware en software, bijvoorbeeld beelduitlijning wat niet meer werkt, zouden ze best moeilijk kunnen doen. In jouw geval hebben ze waarschijnlijk niet eens gekeken naar de software.Kev!n schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:39:
[...]
Garantie zel er niet echt onder lijden heb hardspl gedaan en terug laten sturen naar tmobile repair vanwege kapot beeldscherm en nog wat puntjes en nooit wat over gehoord.
Verwijderd
Volgens diverse bronnen zou dit de nieuwe Xperia zijn. De Sony Ericsson "Rachel"

Ziet er in mijn ogen stukken beter uit dan de X2 die een tijdje te vinden was. En de specs (als deze kloppen)
zijn ook niet mis. Onder andere een 1ghz processor, 4 inch scherm (800x480), 8 mp camera (wat je daarmee moet zonder fatsoenlijke flitser) en hij zou op Android draaien.
Wel zou een hw tobo ontbreken.

Ziet er in mijn ogen stukken beter uit dan de X2 die een tijdje te vinden was. En de specs (als deze kloppen)
zijn ook niet mis. Onder andere een 1ghz processor, 4 inch scherm (800x480), 8 mp camera (wat je daarmee moet zonder fatsoenlijke flitser) en hij zou op Android draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 17:10 ]
Verwijderd
Vraag; zijn hier ook gebruikers van SPB Mobile Shell 3, waarbij het geluid (wanneer je gebeld wordt) ineens weg is? Ik had dit eerst met mijn HTC Diamond, en nu ook met de SEX1.
Ik bedoel je wordt gebeld, maar je hoort niets en dus mis je het telefoontje.
Ik vindt het vreemd dat ik dit nu bij 2 verschillende telefoons heb.
Verwijderd
Misschien een hele stomme vraag maar heb je je beltoon niet toevallig ingesteld op ring once?Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:26:
Vraag; zijn hier ook gebruikers van SPB Mobile Shell 3, waarbij het geluid (wanneer je gebeld wordt) ineens weg is? Ik had dit eerst met mijn HTC Diamond, en nu ook met de SEX1.
Verwijderd
Nee, eigenlijk heeft het altijd gewoon gewerkt en zo van het een op het andere moment is het geluid weg.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:23:
[...]
Misschien een hele stomme vraag maar heb je je beltoon niet toevallig ingesteld op ring once?
En dit is de tweede keer dat het me overkomt, op 2 verschillende telefoons.
ik heb dit probleem niet op mijn touch pro, moet nog op me x1 installeren aangezien ik deze net 1 dag hebVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:26:
[ Voor 58% gewijzigd door Rohit op 08-07-2009 00:08 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb af en toe dat als ik m'n X1 dichtschuif, dat hij dan spontaan uitgaat. Verder heb ik dit nooit. Zou dit gewoon een slecht contact kunnen betekenen?
Ik heb hetzelfde probleem, als ik hem dichtschuif dan valt hij soms helemaal uit. Dan moet ik het wel met een klik doen, als ik hem zachtjes schuif gebeurt het niet. Ben er inmiddels wel aan gewend maar het blijft soms toch vervelend, vooral omdat je het niet merkt aangezien je hem net hebt dichtgeschoven. Denk trouwens dat dit een hardware probleem is, heb het namelijk bij verschillende roms gehad.
Verwijderd
Typisch flexkabel probleem wat je wel in meer HTC en andere telefoons ziet maar bij de XPERIA vrij vaak. Ik ga je niet garanderen dat dit echt het probleem is maar daar kun je van uit gaan. Gaat dus om de kabel tussen beide delen van de telefoon. Met een beetje geluk zit hij ietsjes los, maar in erger geval moet hij worden vervangen.
Ja dat heb ik dus ook precies zo.Galileo84 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:30:
Ik heb hetzelfde probleem, als ik hem dichtschuif dan valt hij soms helemaal uit. Dan moet ik het wel met een klik doen, als ik hem zachtjes schuif gebeurt het niet. Ben er inmiddels wel aan gewend maar het blijft soms toch vervelend, vooral omdat je het niet merkt aangezien je hem net hebt dichtgeschoven. Denk trouwens dat dit een hardware probleem is, heb het namelijk bij verschillende roms gehad.
Hier is de kogel door de kerk. Ik ben helemaal klaar met de X1 en met name met Windows Mobile. Heb een E71 besteld en zodra die binnen is gaat mijn X1 bij het grof vuil... Na ruim een half jaar zitten er al haarscheuren achterop het toestel. Regelmatig software die vastloopt, heb soms zelfs dat ik een keer of 3 moet rebooten voor ik een SMS kan openen. Heb weinig zin om een toestel te hebben waarbij de fabrikant er vanuit gaat dat je 1 keer in de maand een avond opoffert om het toestel te updaten etc. Het moet gewoon werken en dat doet het dus duidelijk niet voor mij.
3x soft reset voordat je een sms kan openen?!?!?!
Dan moet er echt iets goed fout zijn met je telefoon en/of de software die er op staat. Hier gelukkig totaal geen last van.
Dan moet er echt iets goed fout zijn met je telefoon en/of de software die er op staat. Hier gelukkig totaal geen last van.
Verwijderd
telefoons mag je niet bij het grofvuil plaatsen Sander!! Slecht voor het millieu!
inleveren bij de plaatselijke reinigingsdienst of bij de winkel waar je je nieuwe koopt (tenslotte betaal je daar verwijderingsbijdrage voor)
inleveren bij de plaatselijke reinigingsdienst of bij de winkel waar je je nieuwe koopt (tenslotte betaal je daar verwijderingsbijdrage voor)
LOL, ik denk dat ie het grofvuil niet haalt, gaat direct de vuilcontainer inVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:07:
telefoons mag je niet bij het grofvuil plaatsen Sander!! Slecht voor het millieu!
Maar waar het me om gaat is dat ik het eigenlijk doodzonde vind om na 9 maanden een toestel van 600e alweer af te moeten danken gewoon omdat het niet bruikbaar is. Voor dagelijks gebruik zonder dat je gelijk 10 minuten vrij wil maken om wat op je telefoon te doen werkt dit gewoon niet.
[ Voor 25% gewijzigd door Sander op 07-07-2009 16:52 ]
Verwijderd
En als je een rom update uitvoerd, misschien dat dit je probleem met je sms oplost?sander- schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:38:
[...]
LOL, ik denk dat ie het grofvuil niet haalt, gaat direct de vuilcontainer in
Maar waar het me om gaat is dat ik het eigenlijk doodzonde vind om na 9 maanden een toestel van 600e alweer af te moeten danken gewoon omdat het niet bruikbaar is. Voor dagelijks gebruik zonder dat je gelijk 10 minuten vrij wil maken om wat op je telefoon te doen werkt dit gewoon niet.
ik heb inderdaad ook niet echt problemen met mijn xperia,typ er nu ook vanaf in de trein
heb wel van de week voor het eerst een rom update gedaan
al merk ik niet veel verschil met de eerste (heb van nov 08)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Sorry hoor maar als je toestel niet bruikbaar is dan denk ik toch echt dat dat voor het overgrote deel aan jezelf ligt.sander- schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:38:
[...]
LOL, ik denk dat ie het grofvuil niet haalt, gaat direct de vuilcontainer in
Same here, na 3 reparaties en vele, vele problemen met het toestel heb ik een iPhone besteld. Aangezien daar geen ellenlange scheuren/problemen topic is, zal de keuze me snel bevallen.sander- schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:42:
Hier is de kogel door de kerk. Ik ben helemaal klaar met de X1 en met name met Windows Mobile.
ik heb wel 1 probleem, ik heb net de nieuwste update erop gezet r3aa07 ofz
alleen voor en na de update kan ik nog steeds niet mijn wifi netwerk zien hierop en verbinding maken ermee
terwijl mijn touch pro dat wel kan.. ik heb een Linksys wrt160N router, die gewoon op mixed modus staat dus ook b-g maar de x1 wil hem maar niet zien en kan hem ook niet handmatig erin zetten
heel vaag want mijn touch pro werkt perfect alles wat ik hier in huis heb eiglk, psp enzo
iemand een oplossing hiervoor???
alleen voor en na de update kan ik nog steeds niet mijn wifi netwerk zien hierop en verbinding maken ermee
iemand een oplossing hiervoor???
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Kunnen natuurlijk maandagmorgen modellen zijn....Wesnam schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:54:
[...]
Same here, na 3 reparaties en vele, vele problemen met het toestel heb ik een iPhone besteld. Aangezien daar geen ellenlange scheuren/problemen topic is, zal de keuze me snel bevallen.
Verwijderd
Derice schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:00:
Kijk! Dat zijn nog eens tips! Lijkt mij een erg praktisch ding!
Vooral ook omdat ie zichzelf nog kan laden met zonlicht.
Gaat goed komen boven de wolken en op m'n bestemming!
Prijs valt me nog alles mee voor zoiets!
Besteld bij: http://www.modern.nl/Comp...lader-AM101-Power-Charger (39,95)
Ik neem aan dat je dit ding ook gewoon kunt laden via 't stopcontact?
Bovenstaande uit deel 5 van dit topic... ben erg benieuwd naar de gebruikers ervaringen van de Power Charger met de X1, met de aankomde vakanties ben ik aan het overwegen deze ook te kopen.Graag gedaan! Laden kan ook via de aanwezige USB poort dmv. een USB adapter voor auto (12V -> 5V) of 110/220V -> 5V voor het stopcontact.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 10:39 . Reden: quote liep niet helemaal goed ]
Verwijderd
Weet iemand of je het TouchFlo3D panel kunt gebruiken, maar ook het today panel? Ik heb het TouchFlo3D panel nl geinstalleerd, maar deze staat nu op de eerste panelplek, waar ook het today panel altijd staat. Ik krijg deze nu niet meer geinstalleerd, terwijl ik ze graag allebei wil gebruiken. Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Verwijderd
Zit er in dat panel een "Slide to unlock" in, wanneer je gebeld wordt?Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:17:
Weet iemand of je het TouchFlo3D panel kunt gebruiken, maar ook het today panel? Ik heb het TouchFlo3D panel nl geinstalleerd, maar deze staat nu op de eerste panelplek, waar ook het today panel altijd staat. Ik krijg deze nu niet meer geinstalleerd, terwijl ik ze graag allebei wil gebruiken. Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Verwijderd
Ja, dat zit er inderdaad opVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:09:
[...]
Zit er in dat panel een "Slide to unlock" in, wanneer je gebeld wordt?
Verwijderd
Waar kan ik dat panel vinden?
Natuurlijk pagina 1 het start topic

Krijg het niet werkend
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 16:19 ]
Ja dat kan, kijk maar in de startpost hier, daar staat een verwijzing hoe je het zo kan wijzigen dat het TF3D een aparte panel wordt.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:17:
Weet iemand hoe dat precies in zijn werk gaat. Is het alleen die ene TF3D HD cab installeren en dan werkt alles? Want zag dat er nog veel meer cab bestandjes waren om er extra bij te installeren.1) Install TouchFlo 3D (Restart)
2) Go to Start/settings/Today/Objects and uncheck TouchFLO 3D
3) Install TF3DPanelInstaller.cab
4) Optional: Add the pictures in TF3D_Panel_pics.zip to the TF3DPanel folder in the panel folder under program.
5) Add TouchFlo 3D-panel somewhere as normal where you add panels in panelsettings.
Zal voor diegene die hem ook zoeken even de link erbij zetten. Volgens mij mag een link naar zoiets wel...
Verwijderd
Hier zat ik ook al mee, die "Full cab with Manila HD" is 32 Mb groot.DjWannaB2002 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:56:
[...]
Ja dat kan, kijk maar in de startpost hier, daar staat een verwijzing hoe je het zo kan wijzigen dat het TF3D een aparte panel wordt.
[...]
Weet iemand hoe dat precies in zijn werk gaat. Is het alleen die ene TF3D HD cab installeren en dan werkt alles? Want zag dat er nog veel meer cab bestandjes waren om er extra bij te installeren.
Zal voor diegene die hem ook zoeken even de link erbij zetten. Volgens mij mag een link naar zoiets wel...
Ik zoek voornamelijk iets waarin een "slide to unlock" in zit, en S2U2 werkt niet lekker bij mij.
En wat ik van een eerdere topic hier boven begreep, zat dat wel in een TF3D.
Godsamme, eerst problemen met vodafone internet blox, ik had hem geactiveerd, en toch werd er 20 euro afgeschreven voor internet gebruik! Dit hebben ze bij de klantenservice netjes terug gezet, en hebben me opnieuw aangemeld voor de internet blox.
Ik moest mijn telefoon opnieuw opstarten van de klantenservice, en dat heb ik dus gedaan, en wilde eens even kijken of ik op het internet kon. Nou dit blijkt dus mooi niet te lukken
, heb alle instellingen van vodafone handmatig ingesteld, heb alles geprobeerd. Daarna maar een hard-reset, en kreeg bericht dat de telefoon de instellingen van vodafone zou instellen, geaccepteerd, en alles lijkt goed te zijn ingesteld.
Helaas kan ik nog steeds niet op internet, ik heb wel een actieve 3g/hsdpa verbinding, alleen als ik opera of IE open, laad hij geen pagina's. Bij de klantenservice snapte zij er niks van, en had ze er een aantekening van gemaakt en naar de technische afdeling gestuurd.
Iemand hier dit probleem ook gehad? Of iemand die misschien een oplossing weet?
Ik gebruik de R3AA0007 generic rom, en de laatste radioversie, waar hij eerst geen problemen mee gaf.
Ik heb ook prepaid, en heb een internetblox 'gekocht'.
Is het een storing van vodafone? En als iemand zin heeft, kan hij als hij wil alle instellingen die met internet te maken hebben, even overtypen en de juiste instellingen neerzetten, want naar mijn idee staat alles goed.
Ik moest mijn telefoon opnieuw opstarten van de klantenservice, en dat heb ik dus gedaan, en wilde eens even kijken of ik op het internet kon. Nou dit blijkt dus mooi niet te lukken
Helaas kan ik nog steeds niet op internet, ik heb wel een actieve 3g/hsdpa verbinding, alleen als ik opera of IE open, laad hij geen pagina's. Bij de klantenservice snapte zij er niks van, en had ze er een aantekening van gemaakt en naar de technische afdeling gestuurd.
Ik gebruik de R3AA0007 generic rom, en de laatste radioversie, waar hij eerst geen problemen mee gaf.
Is het een storing van vodafone? En als iemand zin heeft, kan hij als hij wil alle instellingen die met internet te maken hebben, even overtypen en de juiste instellingen neerzetten, want naar mijn idee staat alles goed.
Zucht...
Verwijderd
Aangezien het jouw probleem is, is het wel zo netjes, dat jij je instellingen hier neerzet, zodat andere VF gebruikers dit kunnen controleren.SgtElPotato schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:24:
Godsamme, eerst problemen met vodafone internet blox, ik had hem geactiveerd, en toch werd er 20 euro afgeschreven voor internet gebruik! Dit hebben ze bij de klantenservice netjes terug gezet, en hebben me opnieuw aangemeld voor de internet blox.
Ik moest mijn telefoon opnieuw opstarten van de klantenservice, en dat heb ik dus gedaan, en wilde eens even kijken of ik op het internet kon. Nou dit blijkt dus mooi niet te lukken, heb alle instellingen van vodafone handmatig ingesteld, heb alles geprobeerd. Daarna maar een hard-reset, en kreeg bericht dat de telefoon de instellingen van vodafone zou instellen, geaccepteerd, en alles lijkt goed te zijn ingesteld.
Althans zo denk ik erover.
OkeVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:44:
[...]
Aangezien het jouw probleem is, is het wel zo netjes, dat jij je instellingen hier neerzet, zodat andere VF gebruikers dit kunnen controleren.
Althans zo denk ik erover.
Ten eerste heb ik dit ingesteld: * Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Netwerk' -> 'Geavanceerd'
* Selecteer hier de optie 'Alleen HSDPA inschakelen'
* Ga naar het tabblad 'GPRS' en selecteer 'CHAP-verificatie'
* Keer terug naar het tabblad 'Verbindingen' en kies de optie 'Verbindingen'
* Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
o Naam voor de verbinding: Vodafone live!
o Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
* Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
o Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o Domein: leeg laten
* De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
* Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
* Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
o Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
o Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
* Kies de optie 'Geavanceerd'
* Kies 'HTTP'
o Server: 192.168.251.150
o Poort: 8799
* Kies 'OK' om op te slaan
* Kies 'WAP
o Poort: 9201
* Keer via 'OK' terug naar het beginscherm
Behalve die proxy instellingen dan, en ookal stel ik die in, dan werkt het nog niet.
Voor de rest heb ik nergens aan zitten pielen, en naar mijn weten staat het allemaal hetzelfde.
Ik kreeg mijn telefoon tijdje terug, eerste keer opstarten, toen downloade hij die instellingen ook, en deed ie het perfect, na het incidentje vanochtend opeens niet meer. Heel raar ...
Heb net nog eens een Hard-reset uitgevoerd, maar dat mocht helaas ook niet baten
Als jullie nog andere instellingen moeten weten, gil even en ik zet ze hier neer
Zucht...
je kan nog proberen die nr 13 erop te zetten ipv 7
werkt bij mij iig zonder problemen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Ik heb geen VF, maar denk ff met je mee.SgtElPotato schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:47:
[...]
Oke![]()
Ten eerste heb ik dit ingesteld: * Klik op 'Start' en kies 'Instellingen' -> tabblad 'Verbindingen' -> 'Netwerk' -> 'Geavanceerd'
* Selecteer hier de optie 'Alleen HSDPA inschakelen'
* Ga naar het tabblad 'GPRS' en selecteer 'CHAP-verificatie'
* Keer terug naar het tabblad 'Verbindingen' en kies de optie 'Verbindingen'
* Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
o Naam voor de verbinding: Vodafone live!
o Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
* Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
o Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o Domein: leeg laten
* De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
* Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
* Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
o Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
o Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
* Kies de optie 'Geavanceerd'
* Kies 'HTTP'
o Poort: 8799
* Kies 'WAP
o Poort: 9201
* Keer via 'OK' terug naar het beginscherm
Behalve die proxy instellingen dan, en ookal stel ik die in, dan werkt het nog niet.
Voor de rest heb ik nergens aan zitten pielen, en naar mijn weten staat het allemaal hetzelfde.
Ik kreeg mijn telefoon tijdje terug, eerste keer opstarten, toen downloade hij die instellingen ook, en deed ie het perfect, na het incidentje vanochtend opeens niet meer. Heel raar ...
Heb net nog eens een Hard-reset uitgevoerd, maar dat mocht helaas ook niet baten
Als jullie nog andere instellingen moeten weten, gil even en ik zet ze hier neer
Zit je nu op Wifi?
Nee, wifi heb k uitgeschakeld.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:55:
[...]
Ik heb geen VF, maar denk ff met je mee.
Zit je nu op Wifi?
Maar werkt wel, het gaat echt alleen om de data-verbinding, hij is wel actief ( 3g/h met streepjes eronder), maar kan gewoon niet op internet, het zal wel een storing zijn ofzo.
Of zon vodafone slet heeft zitten klooien met mijn telefoonnummer.
Zucht...
Hoe bedoel je dat ?mrsar schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:55:
je kan nog proberen die nr 13 erop te zetten ipv 7werkt bij mij iig zonder problemen
Zucht...
Verwijderd
Het is een storing bij Vodafone. Ook ik heb hier last van sinds vanmiddag. Ik krijg ook geen verbinding meer. (Vodafone Internet Blox - Nokia 6230)
Is het mogelijk om de comm manager zo in te stellen dat hij de gprs verbinding automatisch verbreekt? Mijn verbinding blijft actief na bijvoorbeeld eventjes internetten. Hoe kan ik dit instellen?
Ik heb de handleiding hier even niet tot mijn beschikking
Ik heb de handleiding hier even niet tot mijn beschikking
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Ik heb ondertussen mijn telefoon ook weggedaan
al meerdere roms geprobeerd inclusief de laatste updates van de originele rom maar ik vind het een onding blijven vinden
Totaal niet gebruiksvriendelijk ook windows mobile 6.5 (tot nu toe)
Jammer had een leuk toestel kunnen zijn maar denk dat dit een slechte keuze is
al meerdere roms geprobeerd inclusief de laatste updates van de originele rom maar ik vind het een onding blijven vinden
Totaal niet gebruiksvriendelijk ook windows mobile 6.5 (tot nu toe)
Jammer had een leuk toestel kunnen zijn maar denk dat dit een slechte keuze is
Oke, ik ben blij dat het niet aan mij ligt, maar aan vodafone.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:25:
Het is een storing bij Vodafone. Ook ik heb hier last van sinds vanmiddag. Ik krijg ook geen verbinding meer. (Vodafone Internet Blox - Nokia 6230)
Ik wacht wel af, neem aan dat het in de loop van vandaag wel opgelost is
Zucht...
Ik heb ook VF en totaal geen problemen met m'n verbinding.SgtElPotato schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:15:
[...]
Oke, ik ben blij dat het niet aan mij ligt, maar aan vodafone.
Ik wacht wel af, neem aan dat het in de loop van vandaag wel opgelost is
HSDPA hier in Den Helder