Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54
babbelbox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:55:
[...]

Ik heb ook VF en totaal geen problemen met m'n verbinding.
HSDPA hier in Den Helder
Ik woon in oss. Net even gebeld met vodafone en ze vertelde mij dat er onderhoud was aan het netwerk, maar ze wist niet wanneer het opgelost zou zijn...

Praat eens normaal

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 11-07-2009 09:50 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Heeft iemand een idee wanneer het Point UI Sonnar Panel eindelijk eens klaar is? Ik heb elke hit op google bekeken, maar vind alleen een work in progress. Daar kon je vroeger kennelijk een beta downloaden, maar inmiddels is die download weg. Vind dat ding er zo vet uitzien.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* daar hebben we topicreports voor

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 11-07-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Hebben jullie bij de TF3D panel ook geen enveloppe bij de berichten? bij mij zie je alleen maar tekst, maar niet het bekende envelopje...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:24

DjVe

Hatsaflats!

*weg* voegt niets toe

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 11-07-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Hier doet internet het weer :)
Werd gisteren gebeld door een medewerkster van vodafone, en ze vertelde me dat ik weer kon internettten. Ik dus even geprobeerd, en verhip ik kan weer internetten.

Goede service van vodafone, dat ze me even belde dat internet het weer deed.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
tijdens versturen van sms heb je autoaanvullen van woorden.
hoe kan je dit uitzetten of ervoor zorgen dat die lijst gewist wordt?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:48:
tijdens versturen van sms heb je autoaanvullen van woorden.
hoe kan je dit uitzetten of ervoor zorgen dat die lijst gewist wordt?
Start --> Settings --> Personal --> Input --> Word Completion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Muchos gracias! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:40:
[...]

Start --> Settings --> Personal --> Input --> Word Completion?
In welke map staat het bestandje waarin je opgenomen woorden staan? en hoe heet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:24:
[mbr]*knip* daar hebben we topicreports voor[/]
Dit kon ik helaas niet vinden,kan je aangeven waar ik dit wel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:36:
[...]

In welke map staat het bestandje waarin je opgenomen woorden staan? en hoe heet dat?
Start --> Programs --> File Explorer --> My Device. Succes! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:41:
[...]

Start --> Programs --> File Explorer --> My Device. Succes! >:)
Daar heb ik natuurlijk gekeken, net als de opslagkaart, maar het bewuste bestandje kan ik niet vinden.
Ook door wat verschillende mappen heen gebladerd, maar ja, waar zoek je naar als niet weet hoe het heet.

Dus als je misschien een naam van dat bestandje hebt, zoek het al een heel stuk gemakkelijker.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04-2016
Hoi, ik heb ook een vraagje, ik heb nu wat wallpapers gedownload maar als ik deze als achtergrond instel dan staat die normaal wel goed, maar schuif ik de gsm open dan staat die dubbel. Kan dit ook anders? Of moet ik andere plaatjes van een ander formaat hebben?

Groetjes Nathalie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 dagen zitten klooien met het veranderen van mijn ROM. Het was voor mij de eerste keer, en ik was best nerveus, want ik heb er een houtje van om dingen te verklooien.
Heb het dus mbv de sd-kaart methode gedaan en dat werkte dus perfect. Waar ik echter mee zat was dat de ROMs die ik installeerde niet met de back-ups die ik gemaakt had overweg konden, en sommige ROMs vol zaten met software die ik eigenlijk niet wilde (zo was er een met een weer-applicatie die weigerde locaties buiten de USA te accepteren), en bij het de-instaleren van sommige software liep de hel boel uiteindelijk weer vast. Ook had ik na de ROM een radio-rom geïnstalleerd, met tot resultaat dat sommige applicaties (waaronder de interface ZELF) vastliepen.
Ik heb er uiteindelijk een kale windows 6.5 rom geplaatst. Helaas in het engels, (niet dat ik geen Engels kan lezen, maar soomige applicatie zijn weer in het Nederlands, dus dan word het nogal verwarrend en rommelig) maar wat ik vooral opmerk is de batterij veeeeel langer meegaat,,, na 3 dagen af en toe bellen/ gebeld worden nog steeds 70%. Het is de Gtrab Rom... de PURE UpGrade version (R3.55 - WM6.5 Build 21812. (ik weet het, geen link!)
aanrader.....
(als iemand weet waar een Nederlandse standaard 6.5 te vinden is, laat deze dan een hint achter!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:42
Ik denk dat de Nederlandse 6.5 nog lang niet te vinden is, aangezien de Engelse natuurlijk ook nog in een beta-stadium zit. Meestal zijn ze dan nog niet begonnen met het vertalen van de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:38:
[...]

LOL, ik denk dat ie het grofvuil niet haalt, gaat direct de vuilcontainer in :P

Maar waar het me om gaat is dat ik het eigenlijk doodzonde vind om na 9 maanden een toestel van 600e alweer af te moeten danken gewoon omdat het niet bruikbaar is. Voor dagelijks gebruik zonder dat je gelijk 10 minuten vrij wil maken om wat op je telefoon te doen werkt dit gewoon niet.
Als je er vanaf wilt houd ik me aanbevolen 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ik heb ook weer wat nieuws sinds gisteren...

Mijn touchscreen werkt in normale stand gewoon prima, maar zodra ik hem open schuif werkt mijn touchscreen niet meer.... Hij reageert echt helemaal niet meer. Zodra ik hem weer dicht schuif werkt hij weer normaal.

Iemand toevallig bekend met dit probleem ? of moet ik vrezen dat hij stuk is :?
Zoja dat laatste hoe zit het dan met garantie omdat ik de htc shell erop draai ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:53:
Ik heb ook weer wat nieuws sinds gisteren...

Mijn touchscreen werkt in normale stand gewoon prima, maar zodra ik hem open schuif werkt mijn touchscreen niet meer.... Hij reageert echt helemaal niet meer. Zodra ik hem weer dicht schuif werkt hij weer normaal.

Iemand toevallig bekend met dit probleem ? of moet ik vrezen dat hij stuk is :?
Zoja dat laatste hoe zit het dan met garantie omdat ik de htc shell erop draai ?
Heb je ook een andere ROM? Gewoon terug flashen naar een stock ROM (zijn niet zo moeilijk te vinden), dan kunnen ze niet zien dat je met custom ROMs heb lopen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Nee heb nu alleen deze erop staan... Hij komt van tmobile vandaan dus moet ik die gaan lopen zoeken nu.
Vraag me alleen af of die wel te vinden zijn. maar daar is dit forum niet voor geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:42
Maar je hebt dus wel de ROM geflashed, als dat niet zo is hoef je je al helemaal geen zorgen te maken over garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

ja ik heb de rom geflashed naar touchflo V3.0 build 32567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:06:
ja ik heb de rom geflashed naar touchflo V3.0 build 32567
Op XDA is een topic te vinden met hierin alle stock roms. Daar kan je gewoon je T-mobile rom vandaan halen en terugzetten. Vergeet ook niet softspl weer terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Hmm wat doet softspl ??? Hij werkt gewoon prima met de originele t-mobile rom nu...

Nahja prima op mijn storing met het touchscreen na dan! Dus ik ga hem aanbieden voor garantie...
Balen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalie85 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:15:
Hoi, ik heb ook een vraagje, ik heb nu wat wallpapers gedownload maar als ik deze als achtergrond instel dan staat die normaal wel goed, maar schuif ik de gsm open dan staat die dubbel. Kan dit ook anders? Of moet ik andere plaatjes van een ander formaat hebben?

Groetjes Nathalie
Dit zou indd weleens door het formaat kunnen komen. Wat is het formaat van je afbeelding? Ik gebruik zelf wallpapers van 800x800 pixels en daarbij heb ik nergens last van.
Firecow schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:36:
Hmm wat doet softspl ??? Hij werkt gewoon prima met de originele t-mobile rom nu...

Nahja prima op mijn storing met het touchscreen na dan! Dus ik ga hem aanbieden voor garantie...
Balen dus!
Wat dat spl precies doet weet ik niet maar je moet sowieso hardspl doen om je rom uberhaupt te kunnen flashen. Je kan dan wel je stock rom weer terug zetten maar als je dit niet ook met softspl doet dan kunnen ze nog steeds zien dat je daar mee aan het rommelen bent geweest en zal dus je garantie hoogstwaarschijnlijk vervallen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 09:30:
Ik heb 3 dagen zitten klooien met het veranderen van mijn ROM. Het was voor mij de eerste keer, en ik was best nerveus, want ik heb er een houtje van om dingen te verklooien.
Heb het dus mbv de sd-kaart methode gedaan en dat werkte dus perfect. Waar ik echter mee zat was dat de ROMs die ik installeerde niet met de back-ups die ik gemaakt had overweg konden, en sommige ROMs vol zaten met software die ik eigenlijk niet wilde (zo was er een met een weer-applicatie die weigerde locaties buiten de USA te accepteren), en bij het de-instaleren van sommige software liep de hel boel uiteindelijk weer vast. Ook had ik na de ROM een radio-rom geïnstalleerd, met tot resultaat dat sommige applicaties (waaronder de interface ZELF) vastliepen.
Ik heb er uiteindelijk een kale windows 6.5 rom geplaatst. Helaas in het engels, (niet dat ik geen Engels kan lezen, maar soomige applicatie zijn weer in het Nederlands, dus dan word het nogal verwarrend en rommelig) maar wat ik vooral opmerk is de batterij veeeeel langer meegaat,,, na 3 dagen af en toe bellen/ gebeld worden nog steeds 70%. Het is de Gtrab Rom... de PURE UpGrade version (R3.55 - WM6.5 Build 21812. (ik weet het, geen link!)
aanrader.....
(als iemand weet waar een Nederlandse standaard 6.5 te vinden is, laat deze dan een hint achter!)
Als je een kale ROM wilt waar je je eigen applicaties op kan installeren dan zou ik Gtrab's Barebone ROM r.61 nemen. Die werkt als een tierelier. Ook prima batterijduur en flink snel (stock slechts 31% RAM in gebruik). Momenteel probeer ik de xpert versie, maar die is toch nog een stuk trager, alhoewel je niet veel meer hoeft te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:30:
Is het mogelijk om de comm manager zo in te stellen dat hij de gprs verbinding automatisch verbreekt? Mijn verbinding blijft actief na bijvoorbeeld eventjes internetten. Hoe kan ik dit instellen?
Even mijn vraag kicken.

Ik zag wel een applicatie voor HTC die de verbinding automatisch kan verbreken. Heeft iemand ervaring met een programma die dit voor de Xperia kan regelen?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik zie op xda dat er een kitchen rond gaat voor een windows mobile 6.5 NL ! rom voor de x1, iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:26:
[...]

Even mijn vraag kicken.

Ik zag wel een applicatie voor HTC die de verbinding automatisch kan verbreken. Heeft iemand ervaring met een programma die dit voor de Xperia kan regelen?
Welk programma is dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04-2016
@ LeoLoopneus: THX ik ga het eens proberen, de afbeeldingen die ik heb zijn 800x480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:52:
[...]

Welk programma is dat dan ?
Advanced Configuration Tool en GB-Soft GPRS Tweak kunnen dit beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:08:
[...]

Het eerste heb ik nu gedownload en zal dat ff uitproberen, het 2e heb ik al eens geprobeerd, zonder sucses.
Voor het E-mailen heb ik nu "Emailscheduler" maar nog niet de juiste setting waar ik over tevreden ben.
Hoewel dat laatste er erg goed uitziet, zal ik w.s. wel iets fout doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
[...]

Thanks, ik ga het proberen. Ik kom van Symbian af, dus ik moet nog even omschakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat je in "Emailscheduler" tijden kunt instellen waarop je wel of niet mail kan binnenhalen, houdt dit programma zich daar niet aan, hier kwam ik vanacht pijnlijk achter, toen hij mail binnen haalde op een tijdstip dat ik dit niet wilde en ik dus wakker werd van het vooraf ingestelde geluidje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ik kan alleen nog tekst invoeren middels mijn toetsenbord.

tijdens browsen en sms-en is mn symbolpad weg. Hoe krijg ik deze weer terug?

Als ik naar start > instellingen > invoer > ga en ik zet bij invoermethode symbolpad neer ipv toetsenbord, dan onthoud hij dat niet en schiet hij weer terug naar toetsenbord

edit: een reboot doet wonderen, alles werkt nu weer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Qosmic op 14-07-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Nou ik ga morgen maar eens naar de reparatie winkel!
Ik vind de X1 zo traag. Nieuwe rom erop gezet, (r3) alles netjes geinstalleerd. Maar een filmpje of een mp3 tje is niet vooruit te branden.
Ben nu dus al 2 maanden bezig, en vind het niets anders dan ellende.
Een collega heeft een Touch pro 2 (die volgens mij uit dezelfde HW bestaat) en die zoeft overal doorheen.
Ik vertik het om een custom rom erop te zetten.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:54:
Nou ik ga morgen maar eens naar de reparatie winkel!
Ik vind de X1 zo traag. Nieuwe rom erop gezet, (r3) alles netjes geinstalleerd. Maar een filmpje of een mp3 tje is niet vooruit te branden.
Ben nu dus al 2 maanden bezig, en vind het niets anders dan ellende.
Een collega heeft een Touch pro 2 (die volgens mij uit dezelfde HW bestaat) en die zoeft overal doorheen.
Ik vertik het om een custom rom erop te zetten.
Dat ligt dan waarschijnlijk toch aan een programma wat je hebt geinstalleerd.
Ik zou een hard-reset doen, en kijken draait filmpje goed en mp3'tje mooi dan volgende stukje software instaleren and so on. Doet ie het al vanaf het begin niet goed, ben ik benieuwd wat voor formaat filmpje je hebt, welke resolutie en bitrate e.d. Misschien dat het daaraan ligt?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Waar kan ik de radio aanzetten op de xperia?

heb de handleiding erop nageslagen, elk menu op de gsm nagekeken, maar kan nergens vinden waar en hoe ik de radio aan moet zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:56

SambalBij

We're all MAD here

Qosmic schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:29:

heb de handleiding erop nageslagen, elk menu op de gsm nagekeken, maar kan nergens vinden waar en hoe ik de radio aan moet zetten
Wired headset aansluiten (als antenne) en dan op de radio panel op 'on' klikken :)
Andere manier, buiten die panel om, is er standaard niet.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:35:
ik kan alleen nog tekst invoeren middels mijn toetsenbord.

tijdens browsen en sms-en is mn symbolpad weg. Hoe krijg ik deze weer terug?

Als ik naar start > instellingen > invoer > ga en ik zet bij invoermethode symbolpad neer ipv toetsenbord, dan onthoud hij dat niet en schiet hij weer terug naar toetsenbord

edit: een reboot doet wonderen, alles werkt nu weer :)
Volgende keer is het makkelijker om het toetsenbord omhoog te laten komen. Dan verschijnt er een pijltje omhoog naast de knop waarmee je net het toetsenbord omhoog haalde. Klik je hierop dan krijg je de verschillende tekstinvoer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Qosmic schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:29:

SambalBij schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:45:
[...]

Wired headset aansluiten (als antenne) en dan op de radio panel op 'on' klikken :)
Andere manier, buiten die panel om, is er standaard niet.
-KLIK-

en dan de 3e hit ;)

[ Voor 31% gewijzigd door gram501 op 14-07-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
[...]

Bedankt voor deze tip _/-\o_

Had het al wel in de startpost zien staan maar na wat dingen getweaked te hebben draait WM 6.1 als een zonnetje. Batterij is opeens ook vele malen beter, wat zeker welkom was.

Die GB-Soft tool heb ik ook geprobeerd, maar op een of andere manier werkt de ACT beter in het verbreken van de idle verbinding.

Gister ook nog even Sygic Mobile 2009 getest. Wat een verademing is zo'n groot scherm ten opzichte van de Nokia E71. Sygic is alleen nog een beetje traag in de bochten, maar misschien kwam dit doordat ik in de stad bleef en de GPS geen volle ontvangst had.

Ik ben voor het eerst een tevreden WM gebruiker :$ _O-

Nog wel even een vraagje met betrekking tot de verschillende panels. De klok op mijn homescreen loopt goed, maar op het moment dat ik een ander panel instel loopt mijn klok een uur achter. Ik heb alle steden op Rotterdam ingesteld en alles staat op zomertijd. Wat zie ik over het hoofd?

Gevonden :Y

[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 15-07-2009 09:57 . Reden: Vraagje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai goedemiddag allemaal.

Ik zit met een probleem. Ik heb nu de experia een maand en ben zeer tevreden. Alleen als ik een .exe file probeer te installeren, via de pc, dan gebeurt er niets op mijn X1.
Ik heb geprobeerd om in alle topic rond te kijken, maar werd mij op een gegeven moment te veel om allemaal door te nemen. Dus mijn excuus voor als het al een keer uitgelegd is.

Dit is wat ik doe.

Zorg dat x1 aangesloten is via de usb kabel met mijn pc.
Windows Mobile Device Center geeft aan dat hij verbonden is.( laatste versie van microsoft gehaald)
.exe bestand aanklikken en installeren zoals gebruikelijk. en wachten tot mijn X1 verder gaat. Maar dit gebeurt niet.

Volgens mij moet dit voldoende zijn of ik heb het verkeerd begrepen. Het .exe bestand is geschikt voor de X1, want een collega heeft hem ook volop draaien op zijn X1.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Steve

Ik heb trouwens Vista ulti. 64-bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
probeer het exec bestandje even in een ander compatibiliteit uit te voeren (winxp of win2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:15:
Hai goedemiddag allemaal.

Ik zit met een probleem. Ik heb nu de experia een maand en ben zeer tevreden. Alleen als ik een .exe file probeer te installeren, via de pc, dan gebeurt er niets op mijn X1.
Ik heb geprobeerd om in alle topic rond te kijken, maar werd mij op een gegeven moment te veel om allemaal door te nemen. Dus mijn excuus voor als het al een keer uitgelegd is.

Dit is wat ik doe.

Zorg dat x1 aangesloten is via de usb kabel met mijn pc.
Windows Mobile Device Center geeft aan dat hij verbonden is.( laatste versie van microsoft gehaald)
.exe bestand aanklikken en installeren zoals gebruikelijk. en wachten tot mijn X1 verder gaat. Maar dit gebeurt niet.

Volgens mij moet dit voldoende zijn of ik heb het verkeerd begrepen. Het .exe bestand is geschikt voor de X1, want een collega heeft hem ook volop draaien op zijn X1.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Steve

Ik heb trouwens Vista ulti. 64-bit
Is er geen *.cab uitvoering van dat bestandje/programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:04:
[...]

Is er geen *.cab uitvoering van dat bestandje/programma?
Nee helaas, ik ga even kijken of hij het wel op een xp systeem doet. In ieder geval bedankt voor het mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:42:
probeer het exec bestandje even in een ander compatibiliteit uit te voeren (winxp of win2000)
Ik gaat meteen kijken. Thnx

EDIT: Net op mijn andere pc XP erop gezet en al het benodige software inc. voor de experia x1. Maar helaas nog steeds niet. Ik heb meerdere .exe file geprobeerd, gen van allen gaat verder op de x1.
Weten jullie misschien wat het kan zijn?

M.v.gr. Steve

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:57:
Ik zie op xda dat er een kitchen rond gaat voor een windows mobile 6.5 NL ! rom voor de x1, iemand hier al ervaring mee?
Heb hem zojuist geinstalleerd, alles in het Nederlands, vind alleen de letters korrelig. Heel apart om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:27:
[...]
EDIT: Net op mijn andere pc XP erop gezet en al het benodige software inc. voor de experia x1. Maar helaas nog steeds niet. Ik heb meerdere .exe file geprobeerd, gen van allen gaat verder op de x1.
Weten jullie misschien wat het kan zijn?
Geen idee, maar waarom geef je niet eens aan om welk programma/.exe het gaat? Dan kunnen we wat gerichter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:17:
[...]

Geen idee, maar waarom geef je niet eens aan om welk programma/.exe het gaat? Dan kunnen we wat gerichter helpen.
Het betreft hier een VNC Vieuwer onderdeel van ATCbox. Zojuist ook een medewerker van de X1 support gesproken en raadde mij aan om een firmware update uit te voeren. Deze zojuist gedaan, nog steeds zelfde verhaal. Weten jullie misschien een programma, in .exe formaat, die jullie zelf hebben geinstalleerd zodat ik deze kan testen. Kijken of hij het hiermee wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Directe link naar je .exe mogelijk, kunnen we ook eens kijken?

Sbsh.net, iliumsoft.com zullen allemaal wel een windows installatie bestand beschikbaar hebben voor hun software. Net als bijna elke ontwikkelaar voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal best ergens staan (denk ik) maar de search biedt vooralsnog geen uitkomst.

Heb SPB shell op mijn Xperia maar regelmatig bij aangeven icoontje nieuwe SMS opent mijn inbox niet maar hangt hij en blijft op het hoofdscherm staan. Een soft reset is dan nodig om het weer normaal werkend te krijgen.

Iemand een oplossing?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 19:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:50:
Directe link naar je .exe mogelijk, kunnen we ook eens kijken?

Sbsh.net, iliumsoft.com zullen allemaal wel een windows installatie bestand beschikbaar hebben voor hun software. Net als bijna elke ontwikkelaar voor WM.
Directe link zal moeilijk gaan i.v.m. members restricted area. Of je moet je willen registreren ;)
Ik zal even kijken hoe het zit als ik hem zelf ergens upload op een site, of ik dan niet illegaal bezig ben. Dan kan je zelf een kijkje nemen. In ieder geval, bedankt alvast voor de hulp die je me nu aanbied _/-\o_

Steve

EDIT: net even gekijken voor deze programma , http://www.softpedia.com/...layer-Download-88887.html, krijg deze ook niet op mijn phone geinstalleerd. Met beide pc's. Denk dat het in mijn telefon ligt. Heb namelijk niets aangepast.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Laatst online: 18:10
Heb een aantal weken terug perongeluk mijn xperia in de wasmachine gegooid. Na deze lang te drogen ging hij gelukkig wel weer aan alleen zag het beeldscherm er niet meer uit en deed de touchscreen het niet meer. Natuurlijk heb ik, na vele jaren een verzekering te hebben gehad, deze telefoon niet verzekerd en juist dan gebeurt zoiets..
Anyway ik heb zelf een nieuw beeldscherm ergens online gekocht en ingebouwd en alles lijkt het nu weer goed te doen! Het enige probleem is dat de "W" en de "O" het niet doen. je voelt wel dat je deze toetsen indrukt, maar er verschijnt niets op het scherm. Het lijkt me niet zomaar een draadbreukje bij beide toetsen aangezien de knoppen precies op dezelfde plek aa weerszijde van het toetsenbord zitten.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kreator schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:52:
Ik heb af en toe dat als ik m'n X1 dichtschuif, dat hij dan spontaan uitgaat. Verder heb ik dit nooit. Zou dit gewoon een slecht contact kunnen betekenen?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:32:
Typisch flexkabel probleem wat je wel in meer HTC en andere telefoons ziet maar bij de XPERIA vrij vaak. Ik ga je niet garanderen dat dit echt het probleem is maar daar kun je van uit gaan. Gaat dus om de kabel tussen beide delen van de telefoon. Met een beetje geluk zit hij ietsjes los, maar in erger geval moet hij worden vervangen.
Ik heb dit ook gehad, en omdat ik hem op een gegeven moment helemaal niet meer kon gebruiken heb ik hem maar open gesloopt. Op youtube zijn mooie filmpjes te vinden waarin precies staat hoe je hem uit elkaar haalt en weer in elkaar zet. Bij mij zat volgens mij het stekkertje van de flexkabel tussen toetsenbord en scherm niet goed vast. Nu doet hij het weer prima in ieder geval _/-\o_ .
Benodigdheden: hele kleine kruiskopschroevendraaier, Torx T6 schroevendraaiertje, dun plastic lipje (ik gebruikte een kleine rechte schroevendraaier, maar daarmee kan je het zachte plastic makkelijk beschadigen) en vaste handen....
Best leuk om die filmpjes sowieso even te zien om te zien hoe alles er van binnen uit ziet. Bijna elk schroefje en kabeltje zit ook nog weer vast met een stukje tape, maar dat is blijkbaar niet genoeg om het contact overal goed te houden.
Ik baalde als een stekker toen hij er helemaal mee ophield omdat ik hem al een keer had teruggestuurd voor dit probleem en hem toen ongerepareerd terugkreeg met als reden "waterschade" (één van de indicatoren had een heeeel klein hoekje roze :X). Met het idee van: als ik hem niet fix kan ik hem weggooien ben ik er maar mee aan de slag gegaan. Als je het een beetje voorzichtig aan doet en de filmpjes goed volgt is het niet zo moeilijk, maar het is wel vrij lastig om vooral de stukken tape weer net zo mooi strak terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op Thursday 16 July 2009 @ 20:31:
[...]
EDIT: net even gekijken voor deze programma , http://www.softpedia.com/...layer-Download-88887.html, krijg deze ook niet op mijn phone geinstalleerd. Met beide pc's. Denk dat het in mijn telefon ligt. Heb namelijk niets aangepast.
Dat zal inderdaad niet lukken, dat is een windows programma voor op een desktop, niet een windows telefoon. De X1 heeft Windows Mobile, daarop werkt geen software die geschreven is voor XP/Vista. Je moet dus wel een .exe te pakken krijgen die vervolgens een geschikte versie van de software voor je telefoon installeert.

VNCviewers voor windows mobile zijn er ook vast, op dat forum registreren zie ik niet zitten, dat gaat wat ver. Maar zit daar niet ergens iemand die op een WM toestel aan de gang heeft gekregen wat jij wilt bereiken, of vraag aan je collega wat hij precieus erop gezet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 23:57:
[...]

Dat zal inderdaad niet lukken, dat is een windows programma voor op een desktop, niet een windows telefoon. De X1 heeft Windows Mobile, daarop werkt geen software die geschreven is voor XP/Vista. Je moet dus wel een .exe te pakken krijgen die vervolgens een geschikte versie van de software voor je telefoon installeert.

VNCviewers voor windows mobile zijn er ook vast, op dat forum registreren zie ik niet zitten, dat gaat wat ver. Maar zit daar niet ergens iemand die op een WM toestel aan de gang heeft gekregen wat jij wilt bereiken, of vraag aan je collega wat hij precieus erop gezet heeft.
Oke, wist niet dat het zo in elkaar zat. Dacht dat je telefoon vanzelf zou aangeven dat hij niet complitable zou zijn. Wel handig om te weten 8)7

In ieder geval bedankt. Ik ga even verder babbelene met mijn collega's.

_/-\o_ d:)b :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als je de .exe op je X1 zelf had geopend had hij vast wel een foutmelding gegeven. Nu heb je gewoon de applicatie op je desktop/laptop geïnstalleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me uiteindelijk gelukt om een rom update uit te voeren met SEUS.
Wat op de Vista laptop niet lukte, liep het programma onder XP als een zonnetje.

Voor de personen die het zelfde probleem hebben als ik, raadt ik het aan om het op een XP besturingssysteem te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floffert schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:42:
Heb een aantal weken terug perongeluk mijn xperia in de wasmachine gegooid. Na deze lang te drogen ging hij gelukkig wel weer aan alleen zag het beeldscherm er niet meer uit en deed de touchscreen het niet meer. Natuurlijk heb ik, na vele jaren een verzekering te hebben gehad, deze telefoon niet verzekerd en juist dan gebeurt zoiets..
Daar zal een verzekering ook niet tegen helpen; dit heet 'nalatigheid', en is dus "eigen schuld dikke bult" aldus elke verzekering.

Wat de poster van de korreligheid van de WindowsMobile 6.5 Ned. betreft;'met XperiaTweak2 kun je fonts veranderen, bovendien zet je de cleartype aan....
De fonts is even wennen, maar de lijst met contacten in ieder geval is een stuk beter leesbaarder en mooier dan WM6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Laatst online: 18:10
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 09:09:
[...]

Daar zal een verzekering ook niet tegen helpen; dit heet 'nalatigheid', en is dus "eigen schuld dikke bult" aldus elke verzekering.

Wat de poster van de korreligheid van de WindowsMobile 6.5 Ned. betreft;'met XperiaTweak2 kun je fonts veranderen, bovendien zet je de cleartype aan....
De fonts is even wennen, maar de lijst met contacten in ieder geval is een stuk beter leesbaarder en mooier dan WM6.1
Ok helemaal gelijk, alleen is dat niet echt de essentie van mijn verhaal. De telefoon doet het weer helemaal alleen die verrekte W en O niet terwijl alls er verder wel van binnen goed uit ziet. Snap er echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 10:35
Act-One schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:57:
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:52:
[...]
Heb hem zojuist geinstalleerd, alles in het Nederlands, vind alleen de letters korrelig. Heel apart om mee te werken.
Is mijn kitchen, ben momenteel bezig met een nieuwe versie. Echter de 21925 build nogal wat problemen aangezien ms de layout echt vingervriendelijk :/ aan het maken is.

Zal er zeker voor zorgen dat er geen ander lettertype standaard in de ROM aanwezig is, echter wel als optie in de kitchen.

Hoop dat ik voor het einde van het weekend toch een nieuwe NL ROM/kitchen kan posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig DieSign, echt respect. Even voor de duidelijkheid, wat houdt kichen eigenlijk in? Is het een soort vertaalpakket van een bestaand ROM? Is het dus een lege Windows 6.5 rom in het Nederlands met panels? En kan ik die installeren zoals Touch-It van itje of zijn er moeilijke handelingen nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:37:
Goed bezig DieSign, echt respect. Even voor de duidelijkheid, wat houdt kichen eigenlijk in? Is het een soort vertaalpakket van een bestaand ROM? Is het dus een lege Windows 6.5 rom in het Nederlands met panels? En kan ik die installeren zoals Touch-It van itje of zijn er moeilijke handelingen nodig?
Voor de kitchen moet je zelf eerst aangeven welke packages de ROM moet bevatten en dan kun je de ROM zelf maken (jerpelea principe)

Echter heb ik voor NL ook een ROM erbij gepost, die kun je op dezelfde manier als die van itje installeren. Gebaseerd op de NL R3A ROM + NL wm6.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
DieSign schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:51:
[...]

Voor de kitchen moet je zelf eerst aangeven welke packages de ROM moet bevatten en dan kun je de ROM zelf maken (jerpelea principe)

Echter heb ik voor NL ook een ROM erbij gepost, die kun je op dezelfde manier als die van itje installeren. Gebaseerd op de NL R3A ROM + NL wm6.5...
Super!
Zou jij hier je progressie ook een beetje bij willen houden? natuurlijk lezen de hardcore X1 tweakers ook XDA, maar sommige vragen kunnen natuurlijk ook in het nederlands worden gesteld.

Heb zelf geen ervaring met kitchens, wel met custom roms, ook van itje. Draai nu weer een orginele RA3 rom omdat ik het nederlands toch mis op die van Itje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

ik heb sinds vandaag de experia x1 maar ik kan niet smsen

hij geeft aan dat ik het adres van het servicecentrum op moet zoeken,

maar dit moet toch anders kunnen ik heb hi dus installeert hij meestal uit zzichzelf toch?

wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 01:51:
Heey,

ik heb sinds vandaag de experia x1 maar ik kan niet smsen

hij geeft aan dat ik het adres van het servicecentrum op moet zoeken,

maar dit moet toch anders kunnen ik heb hi dus installeert hij meestal uit zzichzelf toch?

wie kan mij helpen?
Niet altijd, bij instellingen kun je dit instellen:

Start -> Instellingen -> Persoonlijk -> Telefoon -> Services -> Selecteer Voicemail en ...... -> Ophalen gegevens (knopje onderaan, weet niet precies wat er in het Nederlands staat)

gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey, ja was wel een goede tip van je!

alleen geeft hij nu aan: Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Nog meer suggesties?

Gr. roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Act-One schreef op zondag 19 juli 2009 @ 00:42:
[...]

Super!
Zou jij hier je progressie ook een beetje bij willen houden? natuurlijk lezen de hardcore X1 tweakers ook XDA, maar sommige vragen kunnen natuurlijk ook in het nederlands worden gesteld.

Heb zelf geen ervaring met kitchens, wel met custom roms, ook van itje. Draai nu weer een orginele RA3 rom omdat ik het nederlands toch mis op die van Itje.
Geen probleem, ben ook wel vaak te vinden op tweakers en gathering.

Maar om die reden ook altijd een ROM van de NL kitchen zoals ik die graag zou willen zodat je je niet hoeft te branden aan het maken van een ROM.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:03:
heey, ja was wel een goede tip van je!

alleen geeft hij nu aan: Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw.

Nog meer suggesties?

Gr. roy
Hmmm, nee sorry. Helpt bij mij altijd wel, misschien eens kijken op de website van je provider of je de settings handmatig in je telefoon kan zetten. (of misschien dat je provider je dmv een sms de instellingen kan sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
DieSign schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:40:
[...]

Geen probleem, ben ook wel vaak te vinden op tweakers en gathering.

Maar om die reden ook altijd een ROM van de NL kitchen zoals ik die graag zou willen zodat je je niet hoeft te branden aan het maken van een ROM.
Super! draait hij trouwens een beetje stabiel? Zou heb eigenlijk wel willen testen, alleen gaat mijn X1 morgen naar Vodafone voor een nieuwe back-cover ivm scheuren. Zou daar eigenlijk even op moeten wachten.
Ziet het er naar uit dat je op korte termin nog een nieuwe rom gaat posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Act-One schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:33:
[...]

Super! draait hij trouwens een beetje stabiel? Zou heb eigenlijk wel willen testen, alleen gaat mijn X1 morgen naar Vodafone voor een nieuwe back-cover ivm scheuren. Zou daar eigenlijk even op moeten wachten.
Ziet het er naar uit dat je op korte termin nog een nieuwe rom gaat posten?
Zeker bij de laatste builds is stabiliteit geen probleem.

Ja, ga volgende week vrijdag op vakantie. Wil voor die tijd nog een kitchen/ROM bouwen (dus wordt 23007 of 21928, afhankelijk van de vorderingen van de nieuwe UI in 21928). De nieuwe UI begint erg mooie vormen te krijgen, echter heeft nog wel problemen met applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat het mij vrijdagavond eindelijk gelukt was om SEUS werkend te krijgen en een rom update uit voeren, kwam ik er zondag morgen achter dat de batterij compleet leeg was. Eerder deed ik ruim 5 dagen met de accu. Vrijdag avond was de accu helemaal vol.Iemand een idee of is dit puur toeval?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:43
Ik hoorde pas dat de Xperia maar op 400MHz werkt ipv 528. Klopt dit? Dat zou verklaren waarom de xperia nog altijd trager lijkt dan de Touch HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
knirfie244 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:14:
Ik hoorde pas dat de Xperia maar op 400MHz werkt ipv 528. Klopt dit? Dat zou verklaren waarom de xperia nog altijd trager lijkt dan de Touch HD...
Voor zover ik weet draait ie gewoon op de volle snelheid dus op 528Mhz.
Er zal vast wel iets inzitten, waardoor WiMo hem automatisch terugklokt als ie niks te doen heeft ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 20-07-2009 14:03 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieSign schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:57:
[...]

Zeker bij de laatste builds is stabiliteit geen probleem.

Ja, ga volgende week vrijdag op vakantie. Wil voor die tijd nog een kitchen/ROM bouwen (dus wordt 23007 of 21928, afhankelijk van de vorderingen van de nieuwe UI in 21928). De nieuwe UI begint erg mooie vormen te krijgen, echter heeft nog wel problemen met applicaties.
Hij is inderdaad zeer stabiel, maar een beetje aan de trage kant (kan ook aan mij liggen) verder heeft ie geen problemen met de applicaties, heb Tomtom, Xperiatweak, SPB Mobile shell en Coreplayer geinstalleerd en alles werkt feilloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Hij is inderdaad zeer stabiel, maar een beetje aan de trage kant (kan ook aan mij liggen) verder heeft ie geen problemen met de applicaties, heb Tomtom, Xperiatweak, SPB Mobile shell en Coreplayer geinstalleerd en alles werkt feilloos
Mooie rij applicaties die wel werken! Positief punt.....

Helaas werkt PIM Backup niet met de nieuwe builds, bij het maken van een backup zijn de knoppen onderaan het beeld om verder te gaan verdwenen. Dus je kunt de backup niet afronden, en aangezien PIM Backup voor mij redelijk essentieel is, is dat een reden om nog niet over te stappen op de 219** builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Nee de x1 draaid op 528 Mhz, maar door middel van Nue clock tools kan je hem wel langzamer laten draaien, zo doe je er een dag langer me.
http://www.nuerom.com/BlogEngine/page/Pocket-PC.aspx

Ik hoor dat dus steeds vaker dat ze traag zijn/worden.
Ik heb exacte dezelfde applicaties draaien, maar coreplayer e.d. zijn dan niet vooruit te branden.

[ Voor 29% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 20-07-2009 16:00 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de instellingen voor sms op de Xperia X1.
Als ik een sms verstuur ontvang ik hem zelf ook in het sms postvak in.
Dat wil ik niet, maar ik kan niet ontdekken hoe ik dit moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:21:
Ik heb een vraag over de instellingen voor sms op de Xperia X1.
Als ik een sms verstuur ontvang ik hem zelf ook in het sms postvak in.
Dat wil ik niet, maar ik kan niet ontdekken hoe ik dit moet aanpassen.
Dit kan je uitschakelen door "threaded sms" uit te zetten. Dit kan oa met programma's als Advanced Config Tool (sowieso onmisbaar in mijn ogen) en XperiaTweak. Daarnaast zit in een hoop roms standaard een programmatje ingebakken waarmee dit kan. Misschien dat deze ook los te vinden is op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Weet niet of ik links mag plaatsen naar xda-developers, maar ik heb net een nieuwe update van mijn WM6.5 NL kitchen en ROM voor Kovsky online gezet:

http://forum.xda-develope...php?p=3965815#post3965815

(mocht het niet toegestaan zijn, srry mods,, O-) )

[ Voor 15% gewijzigd door DieSign op 21-07-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:00:
[...]
Misschien dat deze ook los te vinden is op XDA.
Ik heb nog een *.cab bestandje waarmee je het ook kan uitschakelen.
Mochten er liefhebbers voor zijn laat maar weten.

Op mijn vorige toestel (P3300) zat een programma waarmee je via bluetooth of usb de internet verbinding op je pda kon gebruiken om te internetten op je pc/laptop. Het heette iets van internet sharing oid....
Iemand enig idee waar dit als los cab bestandje is te verkrijgen want zie het niet bij de Generic rom staan van de X1.

edit:
Heb het al, het heet gedeelde internet verbinding en staat bij programma's niet bij instellingen -> verbindingen.

[ Voor 44% gewijzigd door 13art op 22-07-2009 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
-knip-

[ Voor 112% gewijzigd door 13art op 22-07-2009 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt me handiger om die even in een vers topic in NBM te bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
DieSign schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:59:
Weet niet of ik links mag plaatsen naar xda-developers, maar ik heb net een nieuwe update van mijn WM6.5 NL kitchen en ROM voor Kovsky online gezet:

(mocht het niet toegestaan zijn, srry mods,, O-) )
Super, ik zal hem van het weekend testen. Eens kijken hoe hij werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:23:
Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar ik kom er niet uit. 8)7
Mijn Vodafone X1 heeft standaard mobile 6.1, geen verdere toeters of bellen of tweaks.
Als ik vanuit de 'instellingen' "Windows Update" start, krijg ik steeds de error dat ik mijn instellingen moet nakijken en/of de klok moet checken.
Ik krijg dus geen enkele verbinding met de update server, laat staan dat ik weet of er ueberhaupt updates zijn.
Internetten gaat goed, al moet je echt geen haast hebben, en de klok loopt ook goed.
Wat gaat dat sloom. :X :X
Vodafone support mompelt iets waar niemand iets mee kan, zij weten het dus ook niet. |:(
Iemand die weet of het mogelijk is met het toestel een Windows Update uit te voeren??
Volgens mij worden er vrijwel nooit updates uitgebracht voor WiMo zelf?
Als dat wel is, worden ze vaak in een nieuwe rom gezet die je met Sony Ericcson Updater erop kan zetten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:23:
Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar ik kom er niet uit. 8)7
Mijn Vodafone X1 heeft standaard mobile 6.1, geen verdere toeters of bellen of tweaks.
Als ik vanuit de 'instellingen' "Windows Update" start, krijg ik steeds de error dat ik mijn instellingen moet nakijken en/of de klok moet checken.
Ik krijg dus geen enkele verbinding met de update server, laat staan dat ik weet of er ueberhaupt updates zijn.
Internetten gaat goed, al moet je echt geen haast hebben, en de klok loopt ook goed.
Wat gaat dat sloom. :X :X
Vodafone support mompelt iets waar niemand iets mee kan, zij weten het dus ook niet. |:(
Iemand die weet of het mogelijk is met het toestel een Windows Update uit te voeren??
Zoals boven mij ookal staat... je moet bij Sony Ericsson een updater downloaden.
en kwa internet van vodafone wat sloom is?.. ik heb zelf ook vodafone en bij mij gaat het als een speer.. (als ik 3g verbinding heb) met gprs gaat het inderdaad sloom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Chaosstorm schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:48:
[...]
en kwa internet van vodafone wat sloom is?.. ik heb zelf ook vodafone en bij mij gaat het als een speer.. (als ik 3g verbinding heb) met gprs gaat het inderdaad sloom..
Moet zeggen dat het mij ook tegenvalt. Zit dan welliswaar niet bij Vodafone, maar gewoon bij Telfrot. Maar als ik mijn tel als modem gebruik aan mijn laptop gaat het internetten daarop sneller dan op mijn telefoon zelf. Net alsof de telefoon zelf niet snel genoeg met de informatie/data om kan gaan. Of het moet aan Opera liggen die alles eerst weer om gaat zetten zodat het op het scherm past, en dat dat weer extra tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou een goeie rom hiervoor?
en weet iemand waar het kapje kan bestellen (die op de batterij gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Weet iemand hoe je bij je hotmail, alle mailtjes kunt laten zien?
Ik krijg er nu maar maximaal 50 in 'Postvak In'

Ik heb dus mijn @hotmail.com account met windows live ingesteld. Bij mappen synchroniseren vind ik wel iets, maar dat werkt niet. Iemand? :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:41:
wat is nou een goeie rom hiervoor?
flauw modus: waarvoor?
/flauw modus.

min of meer serieus: lees eens een paar pagina's terug, bedenk wat je wilt hebben in een rom (windows mobile 6.1 of 6.5, wel of geen touchflo, veel extra programma's of juist heel kaal, en ga dan rondsnuffelen op xda-developers. Er is een rom library waarin een heleboel namen van roms genoemd worden, met meestal in een paar woorden een omschrijving. Verder is het gewoon lezen in de threads van verschillende roms om te zien wat men er van vindt. Ik ben zelf erg fan van Itjes roms, maar die van smaberg zijn over het algemeen ook erg goed. Volgens mij begint Wild Child ook steeds populairder te worden, maar die verandert voor mijn idee teveel in blingbling.
en weet iemand waar het kapje kan bestellen (die op de batterij gaat)
ebay, cnn.cn en uiteraard hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard worden alle in de mail ontvangen linken geopend in Opera, maar ik ben helemaal geen Opera fan.
Is het mogelijk om die linken in IE te openen en Opera te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:52:
Standaard worden alle in de mail ontvangen linken geopend in Opera, maar ik ben helemaal geen Opera fan.
Is het mogelijk om die linken in IE te openen en Opera te verwijderen?
Gebruik XperiaTweak2
Daarmee kun je het inderdaad wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superspinnie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03-2023
Heb een Sony Ericsson X1 Xperia telefoon. Hierbij heb ik sinds gister een Tmobile web n walk plus abbo. Hiermee zou ik dus tv moeten kunnen kijken. Dit lukt echter niet

Als ik in de browser surf naar t-mobile.nob.nl kan ik daar kiezen uit een aantal zenders. Nadat ik bijv. Ned 1 aangeklikt heb wordt het programma Streaming media opstart. Deze komt vrijwel direct met de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt. Dit is bij alle zenders hetzelfde.

Wat doe ik verkeerd of wat ben ik misschien vergeten in te stellen op mijn Xperia..?

Alvast bedankt voor een antwoord!

Groetjes Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:16:
[...]

Gebruik XperiaTweak2
Daarmee kun je het inderdaad wijzigen.
Dit ga ik meteen ff proberen, thanks mate

NB
Het werkt, geweldig.
Er zit wel meer in, maar dat bekijk ik later weleens, tenzij iemand een handige tip kan geven mbt dit programma.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
weten jullie of er een wm 6.5 inclusief manilla/ touchflo3d in het nederlands beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Aargh!!! gister heeft mijn vriendin mijn X1 laten stuiteren!!

ze kwam naar me toe met de X1 in 3-delen...

Ik inspecteren en heeft nu een scheur op de bekende plek bij volumeknop.
Maar goed het belangrijkte is dat ie aan gaat toch?

ik zet hem aan... Niks.

Hij trilt wel maar verder niks!! HELP!!
Een uur later nog eens gekeken en toen zag ik dat het licht van het scherm het wel deed maar geen beeld...
ik heb daarna een beetje lopen kneden op het scherm en open en dicht gedaan en plots was er weer beeld!!!

Nou ja beeld maar geen response op aanraking.
Shit dacht ik maar ik was allang blij dat er weer beeld was accu was 30% vol dus heb hem even aan de lader gehangen.
een tijd later deed ook het touch gedeelte het weer pffff.

Ik was even bang dat ik een hele mooie en vooral dure BAKSTEEN had..

het toestel is bijna 4 maanden oud en heb sinds vandaag pas de originele beschermfolie van het scherm afgehaald maar wat is ie mooi he!!??...

Ik wou dit even delen met jullie en vooral dat ik blij ben dat ie weer werkt!
Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste