Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:53:
[...]
Dat is 'm nou juist. Bij mij gebeurt er niets. Ik heb van alles geprobeerd, knop vasthouden en daarna op e drukken, enz. De knop Sym doet het wel maar àü werkt voor geen meter.
Zal het komen omdat ik touch-it toetsenbord software heb geinstalleerd? (zie afbeelding)
[
afbeelding]
Kan heel goed komen door de extra toetsenbord. Heb dit probleem gehad met mijn TyTN II icm met het toetsenbord voor de diamond en heb het ook gehad op mijn X1 icm met de nieuwe SE toetsenbord (komt uit de nieuwe R3AA rom, heet geloof ik XT9)
Heb ook gemerkt dat woordaanvulling niet meer werkt als ik een extra toetsenbord installeerd (overigens heb ik deze problemen niet nadat ik handschriftherkenning heb toegevoegd dus alleen maar als er echt een toetsenbord bijkomt)
Software verwijderen had bij mij geen nut, moest echt een hardreset uitvoeren om dit op te lossen.
Baal er zelf wel erg van, wil graag een ander toetsenbord..het liefst 2 die je met 1hand kan bedienen, handig voor op de fiets ofzo of gewoon ff snel een klein smsje. Maar vind woordaanvulling ook erg handig en iets wat ik ook niet kwijt wil.
Zijn er meerdere die deze problemen hebben icm met een extra toetsenbord en/of zijn er mensen die dit probleem hebben weten op te lossen?