Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Dames & Heren, Jongens en Meisjes....

Wordt het niet wat onduidelijk als we gaan Quoten zonder daar uitleg of eigen tekst bij te zetten?
ma.w. kleine verduidelijking er waarom en waarnaar je quote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

Act-One schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:38:
Dames & Heren, Jongens en Meisjes....

Wordt het niet wat onduidelijk als we gaan Quoten zonder daar uitleg of eigen tekst bij te zetten?
ma.w. kleine verduidelijking er waarom en waarnaar je quote....
Er staat eigen tekst bij en ik denk dat als je nog eens goed kijkt naar de quotes dat je het wel snapt.

Mag stelt een vraag die ik een paar uur eerder heb beantwoord, terwijl hij blijft vragen vertelt hij een andere user dat deze de zoekfunctie moet gebruiken.

En waarom niet de antwoorden op vragen gewoon quoten, des te duidelijker is het dat ze al gesteld zijn en misschien wordt de zoekfunctie dan gebruikt

@hieronder: Ik wilde je quoten :+ heb jij even mazzel ;)

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 08-04-2009 17:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Even serieus reageren.

[ Voor 160% gewijzigd door DaannO op 08-04-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Doe is even zelf zoeken eerst ;)

[ Voor 90% gewijzigd door DaannO op 08-04-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

St@m schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:30:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Wat wilde je precies vragen :? :+
Die WardNU ofzo had ik al gezien maar je kan daar geen .cab downloaden dus ik nam aan dat die niet geschikt was voor windows mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg uit de threads op XDA (o.a. de officiële thread) de indruk dat je er met alleen flashen naar Touch-IT nog niet bent; je lijkt nog allerlei fixes en add-ons te moeten installeren. Klopt dat, of zie ik nou teveel beren op de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:50:
Ik krijg uit de threads op XDA (o.a. de officiële thread) de indruk dat je er met alleen flashen naar Touch-IT nog niet bent; je lijkt nog allerlei fixes en add-ons te moeten installeren. Klopt dat, of zie ik nou teveel beren op de weg?
Sommige/veel van de fixes betreffen een oudere ROM. De huidige ROM heeft al die fixes al inbegrepen. Logischerwijs worden er weer nieuwe bugs gevonden die volgende ROM inbegrepen zijn maar je evt. zelf al kan fixen door in veel gevallen een simpele reg edit ofzo.
5.04 en 5.05 hebben niet echt noemenswaardige bugs ofzo, ik ben er pas 1 tegengekomen en daar heb ik eigenlijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:30
Mag schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:55:
[...]

Sommige/veel van de fixes betreffen een oudere ROM. De huidige ROM heeft al die fixes al inbegrepen. Logischerwijs worden er weer nieuwe bugs gevonden die volgende ROM inbegrepen zijn maar je evt. zelf al kan fixen door in veel gevallen een simpele reg edit ofzo.
5.04 en 5.05 hebben niet echt noemenswaardige bugs ofzo, ik ben er pas 1 tegengekomen en daar heb ik eigenlijk geen last van.
Klopt. Ik heb 5.04 draaien met een andere versie van opera. Enige 2 cabs die ik erna heb geinstalleerd is "touch-IT sms notification fix" (hoewel ik zelf het probleem nog niet ervaren heb) en USB to PC popup mass storage"(wat eigenlijk niet een fix is, maar een functionele toevoeging).

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Danjel schreef op woensdag 08 april 2009 @ 23:25:
[...]

Klopt. Ik heb 5.04 draaien met een andere versie van opera. Enige 2 cabs die ik erna heb geinstalleerd is "touch-IT sms notification fix" (hoewel ik zelf het probleem nog niet ervaren heb) en USB to PC popup mass storage"(wat eigenlijk niet een fix is, maar een functionele toevoeging).
Die sms notification is dus een voorbeeld van een fix die bedoeld is voor oudere roms, 5.04 heeft geen last ervan, die fix van jou was dus overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Danjel schreef op woensdag 08 april 2009 @ 23:25:
[...]

Welke versie van Opera draai jij dan?
Ik draai nu met 5.05 en de losse opera... mijn versie geeft een hele boel .mobi site niet goed weer...
denk aan http://mobiel.nu.nl/pda/ enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Act-One schreef op donderdag 09 april 2009 @ 00:58:
[...]

Welke versie van Opera draai jij dan?
Ik draai nu met 5.05 en de losse opera... mijn versie geeft een hele boel .mobi site niet goed weer...
denk aan http://mobiel.nu.nl/pda/ enz...
Dat is de enige die die bij mij niet goed weergeeft, alle andere werken prima. Zal wel aan nu.nl liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na enig zoeken kom ik hier niet uit.

Hoe kan ik mijn foto's die ik maak via de X1 direct naar mijn opslagkaart sturen? Want nu wordt elke foto direct op mijn telefoongeheugen gezet, ipv mijn opslagkaart.

Al wat verschillende dingen geprobeerd, maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:48:
[...]

Dat is de enige die die bij mij niet goed weergeeft, alle andere werken prima. Zal wel aan nu.nl liggen.
Irisbrowser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:11:
Nou, na enig zoeken kom ik hier niet uit.

Hoe kan ik mijn foto's die ik maak via de X1 direct naar mijn opslagkaart sturen? Want nu wordt elke foto direct op mijn telefoongeheugen gezet, ipv mijn opslagkaart.

Al wat verschillende dingen geprobeerd, maar geen resultaat.
als je in het vorige topic (of deze zelfs nog?) zoekt vind je dat wel.

maargoed; bij je camera > settings (steeksleutel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Heb tegenwoordig wat speling tussen het toetsenbord en scherm, schermpje zit iets losser dan normaal. Zijn er meer personen die hier last van hebben en zoja, wat hebben jullie eraan gedaan? Anders maar even terug naar Vodafone ivm garantie. Toestel is iig nooit gevallen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord.

Maar helaas lukt het zelfs niet na het draaien van die app. Ook niet na talloze soft-resets. Ik denk dat ik maar een hard-reset moet uitvoeren wat ik eigenlijk wou voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:43:
Heb tegenwoordig wat speling tussen het toetsenbord en scherm, schermpje zit iets losser dan normaal. Zijn er meer personen die hier last van hebben en zoja, wat hebben jullie eraan gedaan? Anders maar even terug naar Vodafone ivm garantie. Toestel is iig nooit gevallen
Ik heb dit ook ja. Viel me na een tijdje op dat de bovenkant van het toestel aan de rechterkant het schermgedeelte iets naar beneden te drukken is als hij ingeklapt is. Heb het in de gaten gehouden maar het wordt bij mij niet erger. Ook als ik naar het nieuwere toestel van mijn broertje kijk lijkt alles net even wat strakker te zitten. Denk dat dit vrij normaal is bij elke slidephone die gebruik maakt van dit veermechanisme.
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Maar helaas lukt het zelfs niet na het draaien van die app. Ook niet na talloze soft-resets. Ik denk dat ik maar een hard-reset moet uitvoeren wat ik eigenlijk wou voorkomen
Het is maar een schot in het donker hoor. Maar je zou kunnen proberen om een backup te maken van al je berichten. Vervolgens alle berichten verwijderen en als de melding weg is de backup in delen weer terug te zetten. Weet niet of het helpt maar het is misschien het proberen waard.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over het toetsenbord. Waar dient de knop àü voor(aan de linkerkant van de spatie)? En hoe kan dit worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:11:
Een vraagje over het toetsenbord. Waar dient de knop àü voor(aan de linkerkant van de spatie)? En hoe kan dit worden gebruikt?
Typ maar eens een smsje.. en als je een e hebt druk maar eens op die knop ;)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Even een vraag, als ik de 5.04 of 5.05 van Itje flash op mijn T-mobile toestel, herkent deze rom dan automatisch de sms/internet/umts/bel instellingen of moeten deze handmatig gezet worden.

En welke van bovenstaande is in princiepe het beste? de 5.04 met opera of de 5.05 zonder Opera (het is mij niet geheel duidelijk welke andere veranderingen er in 5.05 zitten tov 5.04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Dennism schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:21:
Even een vraag, als ik de 5.04 of 5.05 van Itje flash op mijn T-mobile toestel, herkent deze rom dan automatisch de sms/internet/umts/bel instellingen of moeten deze handmatig gezet worden.

En welke van bovenstaande is in princiepe het beste? de 5.04 met opera of de 5.05 zonder Opera (het is mij niet geheel duidelijk welke andere veranderingen er in 5.05 zitten tov 5.04)
Ja gewoon je sim kaart er in laten zitten met flashen en alles wordt er automatisch opgezet. Zelf hoef je niks te configureren. Zitten volgens mij geen merkbare verschillen in 5.05 en 5.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoFoX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:24:
[...]
Typ maar eens een smsje.. en als je een e hebt druk maar eens op die knop ;)
Dat is 'm nou juist. Bij mij gebeurt er niets. Ik heb van alles geprobeerd, knop vasthouden en daarna op e drukken, enz. De knop Sym doet het wel maar àü werkt voor geen meter.
Zal het komen omdat ik touch-it toetsenbord software heb geinstalleerd? (zie afbeelding)
Afbeeldingslocatie: http://i384.photobucket.com/albums/oo284/DupinBJK/keyboards.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:53:
[...]

Dat is 'm nou juist. Bij mij gebeurt er niets. Ik heb van alles geprobeerd, knop vasthouden en daarna op e drukken, enz. De knop Sym doet het wel maar àü werkt voor geen meter.
Zal het komen omdat ik touch-it toetsenbord software heb geinstalleerd? (zie afbeelding)
[afbeelding]
Welke ROM heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:30
Dennism schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:21:
Klopt het dat alle fixes, tweaks en add-on's in de eerste twee posts van touch-it V5 zijn verwerkt in deze laatste 2 roms? Kan iemand mij daar duidelijkheid over scheppen. Raak een beetje de draad kwijt. :P

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Xperia geflashed naar Itje 5.05 en dat ging allemaal prima. Daarvoor heb ik een backup gemaakt met PIM backup, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet restoren.
Ik heb een pim.vol bestand op my device staan, maar daar kan ik niet naar toe browsen vanaf PIM backup. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:16:
Ik heb net mijn Xperia geflashed naar Itje 5.05 en dat ging allemaal prima. Daarvoor heb ik een backup gemaakt met PIM backup, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet restoren.
Ik heb een pim.vol bestand op my device staan, maar daar kan ik niet naar toe browsen vanaf PIM backup. Doe ik iets fout?
Hier zijn het meestal .PIB file's. kopieer de file eens en pas de extensie aan.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:16:
PIM Backup openen, bovenaan op backup tappen en kiezen voor restoren, dan naar de map gaan waar dat bestand staat.
Als je de map niet kan openen ofzo, ik snap niet goed wat je bedoeld, zet het dan in een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcdeath schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:23:
[...]

Hier zijn het meestal .PIB file's. kopieer de file eens en pas de extensie aan.
Dat werkt helaas niet
Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:30:
[...]

PIM Backup openen, bovenaan op backup tappen en kiezen voor restoren, dan naar de map gaan waar dat bestand staat.
Als je de map niet kan openen ofzo, ik snap niet goed wat je bedoeld, zet het dan in een andere map.
Ik zie dat .vol bestand helemaal niet staan nadat ik voor browse gekozen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:33:
[...]

Dat werkt helaas niet

[...]

Ik zie dat .vol bestand helemaal niet staan nadat ik voor browse gekozen heb
Ik heb het zelf even geprobeerd, en er wordt idd een .pib bestand aangemaakt. Standaard zet die het op de \storage card\. Als je met je file explorer daarheen gaat dan zou je het bestand (de naam is PIMBackup_[datum].pib) moeten zien. Ipv via PIMbackup het te openen kan je het ook via de file explorer openen door er simpelweg op te tappen.
Als dit bestand hier niet staat heb je dus blijkbaar geen backup gemaakt, of je hebt je backup in een andere map gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:39:
[...]

Ik heb het zelf even geprobeerd, en er wordt idd een .pib bestand aangemaakt. Standaard zet die het op de \storage card\. Als je met je file explorer daarheen gaat dan zou je het bestand (de naam is PIMBackup_[datum].pib) moeten zien. Ipv via PIMbackup het te openen kan je het ook via de file explorer openen door er simpelweg op te tappen.
Als dit bestand hier niet staat heb je dus blijkbaar geen backup gemaakt, of je hebt je backup in een andere map gezet.
Ik heb wel een backup gemaakt, maar blijkbaar in het verkeerde bestand. Jammer, maar gelukkig heb ik mijn Exchange contacten nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:43:
[...]

Ik heb wel een backup gemaakt, maar blijkbaar in het verkeerde bestand. Jammer, maar gelukkig heb ik mijn Exchange contacten nog..
Ik weet niet welke versie van PIM backup jij hebt, maar ik kan geen verschillende bestandsformaten kiezen bij het maken van een backup. Zelfs als ik de opties compress backup en/of binary backup aan of uitvink is het in alle gevallen alsnog een .pib.
Het pim.vol bestand waar jij het over hebt is iets totaal anders, staat los van de gemaakte backup.
Het enige wat ik me kan voorstellen, als jij ook echt een backup hebt gemaakt, is dat je de backup hebt opgeslagen op je telefoongeheugen ipv op je sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou, dan moet ik ook maar eens iets vragen waarvan ik weet dat het wel gezegd is, maar dat ik het niet meer terug kan vinden (of het uberhaupt kan)
Ik heb een applicatie toegewezen aan de linker knop, echter nu staat daar nog "Camera" onder en ik wil die naam wijzigen.
Ik kan helaas nergens terugvinden, iemand enig idee? Rom 5.04 Itje

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
St@m schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:03:
Nou, dan moet ik ook maar eens iets vragen waarvan ik weet dat het wel gezegd is, maar dat ik het niet meer terug kan vinden (of het uberhaupt kan)
Ik heb een applicatie toegewezen aan de linker knop, echter nu staat daar nog "Camera" onder en ik wil die naam wijzigen.
Ik kan helaas nergens terugvinden, iemand enig idee? Rom 5.04 Itje
-1) Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\
-2) Geef de (Default)-STRING de waarde "<naam invullen>"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

DaSaN schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:23:
[...]

Tnx, dit werkt wel voor het today screen, echter het moet in TF3D, dus eigenlijk op iedere tab moet de naam anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De nieuwe rom van Itje 5.06 is er. Straks maar weer eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:20
Roelos schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:51:
De nieuwe rom van Itje 5.06 is er. Straks maar weer eens updaten.
Ik zou even wachten, er staan al meldingen over niet werkende BT drivers.
Hij heeft al gemeld dat er snel een nieuwe versie komt met dit gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:05:
[...]

Ik weet niet welke versie van PIM backup jij hebt, maar ik kan geen verschillende bestandsformaten kiezen bij het maken van een backup. Zelfs als ik de opties compress backup en/of binary backup aan of uitvink is het in alle gevallen alsnog een .pib.
Het pim.vol bestand waar jij het over hebt is iets totaal anders, staat los van de gemaakte backup.
Het enige wat ik me kan voorstellen, als jij ook echt een backup hebt gemaakt, is dat je de backup hebt opgeslagen op je telefoongeheugen ipv op je sd kaart.
Bedankt iig voor al je hulp. Ik heb er net nog 1 geen gemaakt en nu had ik wel het goede bestand. Dus gewoon geen goede backup gemaakt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2AA004 (vodafone)
Rom versie: 1.03.172.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:23:
[...]

Deze dingen wilde ik dus ook doen om een paar dingen te fixen, maar ik snapte niet echt hoe ik daar kwam. Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 14:56:
[...]

Deze dingen wilde ik dus ook doen om een paar dingen te fixen, maar ik snapte niet echt hoe ik daar kwam. Kan iemand mij dat vertellen?
Je kan het tootlje regedit hiervoor gebruiken

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die na het restoren van de smsjes met PIMbackup de hele threaded sms structuur naar de klote hebben? Hij geeft het niet om en om weer maar eerst een hele rij van mijn smsjes en dan een hele rij van de smsjes die ik ontvangen heb. Zou het kunnen liggen aan de hoeveelheid (1800 in totaal) smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:53:
[...]

[afbeelding]
Kan heel goed komen door de extra toetsenbord. Heb dit probleem gehad met mijn TyTN II icm met het toetsenbord voor de diamond en heb het ook gehad op mijn X1 icm met de nieuwe SE toetsenbord (komt uit de nieuwe R3AA rom, heet geloof ik XT9)

Heb ook gemerkt dat woordaanvulling niet meer werkt als ik een extra toetsenbord installeerd (overigens heb ik deze problemen niet nadat ik handschriftherkenning heb toegevoegd dus alleen maar als er echt een toetsenbord bijkomt)
Software verwijderen had bij mij geen nut, moest echt een hardreset uitvoeren om dit op te lossen.

Baal er zelf wel erg van, wil graag een ander toetsenbord..het liefst 2 die je met 1hand kan bedienen, handig voor op de fiets ofzo of gewoon ff snel een klein smsje. Maar vind woordaanvulling ook erg handig en iets wat ik ook niet kwijt wil.

Zijn er meerdere die deze problemen hebben icm met een extra toetsenbord en/of zijn er mensen die dit probleem hebben weten op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje zitten zoeken in de xperia topics maar kan niet vinden hoe ik een spel moet verwijderen. Ik heb het spel op mijn opslagkaart gezet en geinstalleerd, hier kwam hij in mijn programma's terecht. Bij instellingen > systeem > programma's verwijderen staat hij niet tussen. Hoe kan ik dit spel verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Ik draai nu Itje's 5.061. Werkt goed, opera mobile moest los geinstaleerd worden. Maar gebruik zelf veel liever Opera Mini.
Itje's extra pack er bij geinstalleerd. Bij opstarten/na soft reset, start opera mobile op, wilt naar file://localhost/at, maar krijg een error.

Ook werkt live messenger niet meer bij mij sinds versie 5.01. Aanmelde duurt meer dan 1 minuten, hierna worden mijn avatar geladen en mijn contacten maar geeft een melding dat er wat met de service is of verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Misschien een hele stome vraag, ik heb de xperia sinds een paar maanden.
Absoluut super toestel, alleen 1 ding, als de xperia in mijn zak zit is hij geblokkeerd
met de powertoets zodat het lcd uit gaat.
Komt er echter een sms binnen, gaat deze aan en vervolgens alle instellingen door de war?

Is er nu geen manier omdat te blokkeren, zoals bij andere GSM,s ( menu * bv)

Hoop dat iemand dit weet.

Groet
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest rechter toetsje met het sleuteltje erop op je telefoon lang indrukken ét voila alles is geblocked.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:51:
Hallo allemaal,

Absoluut super toestel, alleen 1 ding, als de xperia in mijn zak zit is hij geblokkeerd
Komt er echter een sms binnen, gaat deze aan en vervolgens alle instellingen door de war?

Groet
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geweldig :D Na al die maanden is mij die sleuteltje nooit opgevallen =P. Aight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Hallo allemaal,

Groet
Rene
Is al 36 keer gevraagd.
Je kan xperiatweaks installeren zodat je scherm niet meer aangaat bij het ontvangen van een smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nog even over die '' blokkade toets '', ik heb mijn phone in een hoesje zitten, gewoon een simpel ding ( deze dus: http://www.pdahut.com/store/files/main/d_14649.jpg )

En dat bevalt allemaal prima, maar op de een of andere manier gaat de phone toch van de lock af... dan zit ik opeens weer een spelletje te spelen, of in m'n contactenlijst...

'k heb even via google zitten kijken, maar kon geen ander progje vinden die ik eventueel aan een toets kan toewijzen... weten jullie iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Fatal Mind schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 18:36:
Nog even over die '' blokkade toets '', ik heb mijn phone in een hoesje zitten, gewoon een simpel ding ( deze dus: http://www.pdahut.com/store/files/main/d_14649.jpg )

En dat bevalt allemaal prima, maar op de een of andere manier gaat de phone toch van de lock af... dan zit ik opeens weer een spelletje te spelen, of in m'n contactenlijst...

'k heb even via google zitten kijken, maar kon geen ander progje vinden die ik eventueel aan een toets kan toewijzen... weten jullie iets ?
probeer S2U2 (slide to unlock 2) eens. Is het iphone achtige unlocken van je device. Heb ik nog nooit problemen mee gehad. :)

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bedankt voor de tip Mcdeath, ga ik zo even proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Arghhhh wat blijft het toch een traag apparaat. En over de vastlopers zal ik het maar niet hebben.
Maar echt die traaaaaaaaagheid, ik word er echt niet goed van. En dat zonder veel software geinstalleerd te hebben. Ik zal nooit dolenthusiast worden over de Xperia... of moet ik Windows Mobile de schuld geven :(

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
psy schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:55:
Arghhhh wat blijft het toch een traag apparaat. En over de vastlopers zal ik het maar niet hebben.
Maar echt die traaaaaaaaagheid, ik word er echt niet goed van. En dat zonder veel software geinstalleerd te hebben. Ik zal nooit dolenthusiast worden over de Xperia... of moet ik Windows Mobile de schuld geven :(
X1 traag? het is mijn 3e smartphone opbasis van Windows Mobile 6.x Pro.... en tevens de sneltste....
Vastlopers heb ik nog nooit gehad, zowel met de orginele rom als met mijn huidige van Itje...

Je bent wel lekker duidelijk gezien het feit dat je niet verteld hoe jou x1 geconfigureerd is..... dit is namelijk enorm vaninvloed op de snelheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

psy schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:55:
Heb je de touch-it rom geprobeerd (ik heb versie 5.05) ? Je kan zeggen wat je wilt over de xperia (met die rom) maar traag is die absoluut niet, en het loopt ook nooit vast bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Hallo allemaal,

Groet
Rene
LAAT HET SCHERM UIT BIJ HET ONTVANGEN VAN EEN SMS:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "DisableSMSWakeUpEvent", en geef deze de waarde "1" en "Dec"
-3) Voer tot slot een soft reset uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hallo allemaal,

Groet
Rene
Als je de telefoon gewoon locked ("ophang"-toets paar seconden indrukken) heb je daar geen last meer van.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
iemand al ervaring met de een nieuwe "transmitter radio" versie (nee niet de FM radio, maar de gsm software)?
versie: Radio 1.11.25.76 (er staat wel een reactie maar niet echt veel, vandaar deze vraag nog een keer)

kun je dit ook gewoon met de SD-kaart manier doen net zoals een windows rom?

[ Voor 15% gewijzigd door dorkie op 11-04-2009 11:26 ]

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Laatst online: 16-09 21:49
dorkie schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 11:24:
iemand al ervaring met de een nieuwe "transmitter radio" versie (nee niet de FM radio, maar de gsm software)?
versie: Radio 1.11.25.76 (er staat wel een reactie maar niet echt veel, vandaar deze vraag nog een keer)

kun je dit ook gewoon met de SD-kaart manier doen net zoals een windows rom?
Ja een nieuwe radio flash je netzo als je rom alleen blijft bij de radio flash je software er wel gewoon opstaan dus backuppen hoeft niet hij verwijdert alleen de oude radio rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Act-One schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:30:
[...]

X1 traag? het is mijn 3e smartphone opbasis van Windows Mobile 6.x Pro.... en tevens de sneltste....
Vastlopers heb ik nog nooit gehad, zowel met de orginele rom als met mijn huidige van Itje...

Je bent wel lekker duidelijk gezien het feit dat je niet verteld hoe jou x1 geconfigureerd is..... dit is namelijk enorm vaninvloed op de snelheid....
Als je dit snel noemt hahaha. Dan vraag ik me werkelijk af hoe die andere toestellen waren.
Ik heb niets geinstalleerd behalve Pocketmusic Pro, Tomtom, en Comm manager. Dat is echt alles... :O
Ik ben heel wat gewend, en SOMS is hij redelijk vlot, maar over het algemeen reageert hij gewoon te traag. Het is vaak ook volkomen onduidelijk waarom hij niet reageert.

Ook vind ik het onzin om 'dan maar' eeen nieuwe notabe niet officiele ROM te installeren. Het ding moet gewoon out-of-the box vlot zijn . Klaar. En zeker voor een toestel mjet zo'n hoge prijs.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

psy schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:30:
[...]
Ook vind ik het onzin om 'dan maar' eeen nieuwe notabe niet officiele ROM te installeren. Het ding moet gewoon out-of-the box vlot zijn . Klaar. En zeker voor een toestel mjet zo'n hoge prijs.
Ik ben het compleet met je eens. Helaas is dit niet het geval. Ik raad je dus aan om eerst eens enkele ROMs te proberen en dan, als je mening niet is veranderd, hier terug te komen om opnieuw je frustratie te uiten. Ik zelf ben echter van mening dat een goede ROM echt een wereld van verschil is, en gelukkig maar, anders had ik mijn X1 al lang weg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

DaSaN schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:52:
[...]

Dat is er! Moet je wel je phone op je pc aansluiten via bluetooth of usb.

Google maar eens op: Efficasoft Mobile Express
DaSaN, een beetje late reply ... maar dat is een meesterlijke tip. Ik prefereer dit zelfs boven mDesktop. Daar zit teveel tierlantijntjes aan. Ik wil gewoon een makkelijke manier om via het toetsenbord sms-jes te kunnen versturen en Efficasoft Mobile Express doet dat gewoon _/-\o_

En best of all, het is gratis ... je bent Nederlander of niet :7

[ Voor 6% gewijzigd door Yucko op 11-04-2009 14:01 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in het panel op de steeksleutel rechtsonder klik kom ik in het scherm weer met de panels maar nu met tas en stopbord iconen. Een zo'n stopbordje staat op het start scherm. Wat is hier de betekenis van en wat is überhaupt de betekenis van deze ikonen. Ik kan nergens wat vinden hierover. Hoe kan ik het van dat startscherm afkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Als je op die steeksleutel klikt, dan kom je in het config-scherm van je panelmanager. Wil je dit scherm verlaten, dan klik je op het icoontje met die pijl die zich omdraait.

Dat "verboden" teken (en niet stopbord) betekent gewoon dat je die niet kunt vervangen (iig niet via panelmanager). Dat is nl. het standaard Today scherm.

Alle andere (die met dat tasje) kun je aanpassen. Erop klikken en panel selecteren wat op die plek moet komen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Yucko op 11-04-2009 14:05 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

JaJoah schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:00:
[...]

DaSaN, een beetje late reply ... maar dat is een meesterlijke tip. Ik prefereer dit zelfs boven mDesktop. Daar zit teveel tierlantijntjes aan. Ik wil gewoon een makkelijke manier om via het toetsenbord sms-jes te kunnen versturen en Efficasoft Mobile Express doet dat gewoon _/-\o_

En best of all, het is gratis ... je bent Nederlander of niet :7
Je kunt ook MyMobile proberen, een gratis programma wat je je telefoon laat bedienen vanaf je pc en ook laat typen dus.
http://www.mtux.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Die kon ik al, maar vind ik toch minder als ik eerlijk ben. Ik hoef niet perse heel de telefoon-interface op mijn scherm te zien om dan te besturen met muis en toetsenbord. Daarbij vind ik MyMobile niet echt snel reageren.

Als ik kan sms-en en eventueel contacten onderhouden via een programma zoals deze dan ben ik een tevreden mens :)

Maar ik waardeer het meedenken Mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

JaJoah schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 17:26:
Die kon ik al, maar vind ik toch minder als ik eerlijk ben. Ik hoef niet perse heel de telefoon-interface op mijn scherm te zien om dan te besturen met muis en toetsenbord. Daarbij vind ik MyMobile niet echt snel reageren.

Als ik kan sms-en en eventueel contacten onderhouden via een programma zoals deze dan ben ik een tevreden mens :)

Maar ik waardeer het meedenken Mag ;)
Voor contacten onderhouden (en agenda) vind ik zelf syncen met google echt relax. Ik weet niet of je een gmail adres hebt maar dat kan je natuurlijk alsnog zo aanmaken. Je contacten en agenda op je pc bijhouden is heel relax, bovendien sync je via internet dus je kan overal ter wereld via een pc je agenda bijwerken en je download het vervolgens naar je telefoon toe (of omgekeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:03:
Als je op die steeksleutel klikt, dan kom je in het config-scherm van je panelmanager. Wil je dit scherm verlaten, dan klik je op het icoontje met die pijl die zich omdraait.

Dat "verboden" teken (en niet stopbord) betekent gewoon dat je die niet kunt vervangen (iig niet via panelmanager). Dat is nl. het standaard Today scherm.

Alle andere (die met dat tasje) kun je aanpassen. Erop klikken en panel selecteren wat op die plek moet komen :)
ik heb deze vraag gesteld omdat ik in het today scherm alleen maar de bovenste balk te zien krijg nadat ik ontgrendel met S2U2, daaronder blanco! Ik dacht dat het kwam doordat er nu een verbodicoontje op dat panel staat wat voorheen dacht ik niet het geval was???? Maar dat kan ik mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met de zomer tijd gewoon goed gegaan en werd de juiste tijd aangegeven, Nu loopt die klok opeens een uur achter ondanks dat de zomertijd is aangevinkt??? Dit telefoontje begint me hoe langer hoe meer te irriteren maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niets veranderd en kan ook niets veranderen aan die tijd. Wie weet hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:50:
[...]
ik heb deze vraag gesteld omdat ik in het today scherm alleen maar de bovenste balk te zien krijg nadat ik ontgrendel met S2U2, daaronder blanco! Ik dacht dat het kwam doordat er nu een verbodicoontje op dat panel staat wat voorheen dacht ik niet het geval was???? Maar dat kan ik mis hebben...
Geherstart en tijd weer ok. Blijft natuurlijk apart dat die tijd zomaar veranderd, ook niet echt professioneel je zal er maar even geen erg in hebben, kom je mooi een uur te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het growingpanel laat nu een aantal Paaseiren zien. Grappig, zo blijf je dus nieuwe dingen ontdekken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:08:

Is het met de zomer tijd gewoon goed gegaan en werd de juiste tijd aangegeven, Nu loopt die klok opeens een uur achter ondanks dat de zomertijd is aangevinkt??? Dit telefoontje begint me hoe langer hoe meer te irriteren maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niets veranderd en kan ook niets veranderen aan die tijd. Wie weet hoe dit moet.
Zeer waarschijnlijk staan je land instellingen niet goed of werk je misschien met een niet orginele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Die zomertijd wordt ik ook nog steeds schijtziek van. Als ik op de klok druk van het today scherm (dus van itjes rom) Gaat de tijd meteen een uur achteruit en komt hij weer op western africa te staan :? En dan gaan ook al me afspraken een uur vooruit in de tijd :? Alles onderhand geprobeerd en zolang ik het niet aanraak is er niets aan de hand, maar vervelend is het wel..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Snippertje schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:15:
Die zomertijd wordt ik ook nog steeds schijtziek van. Als ik op de klok druk van het today scherm (dus van itjes rom) Gaat de tijd meteen een uur achteruit en komt hij weer op western africa te staan :? En dan gaan ook al me afspraken een uur vooruit in de tijd :? Alles onderhand geprobeerd en zolang ik het niet aanraak is er niets aan de hand, maar vervelend is het wel..
Dan moet je een originele SE Rom installeren. Daar heb ik geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Al geprobeerd de tijd aan te passen in het gewone menu via settings? Ipv via TF3D tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik en een vriend van me met de X1 hadden hetzelfde probleem, we hebben het in beide gevallen kunnen oplossen door de tijd op Londen te zetten, op te slaan, de tijd weer te veranderen naar Berlijn, op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje zitten zoeken in de xperia topics maar kan niet vinden hoe ik een spel moet verwijderen. Ik heb het spel op mijn opslagkaart gezet en geinstalleerd, hier kwam hij in mijn programma's terecht. Bij instellingen > systeem > programma's verwijderen staat hij niet tussen. Hoe kan ik dit spel verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Taarmen schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:51:
[...]

Al geprobeerd de tijd aan te passen in het gewone menu via settings? Ipv via TF3D tijd.
Ja dat doe ik dus. Want daar sprint hij steeds terug naar western africa.
Mag schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:09:
[...]

Ik en een vriend van me met de X1 hadden hetzelfde probleem, we hebben het in beide gevallen kunnen oplossen door de tijd op Londen te zetten, op te slaan, de tijd weer te veranderen naar Berlijn, op te slaan.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat maakt niet uit. Zodra ik per ongeluk op de tijd druk op het today scherm sprint hij terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
Snippertje schreef op zondag 12 april 2009 @ 15:24:
[...]
[...]

Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat maakt niet uit. Zodra ik per ongeluk op de tijd druk op het today scherm sprint hij terug :(
http://www.microsoft.com/...0f1af62568&DisplayLang=en Fix van microsoft zelf, zal moeten werken, Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W..T..F..!!! :X Mijn coating van de toetsen onderin tussen de 2 X'en laat los.
Ik las heel veel over barsten en dat het verf los laat en ik had al zoiets van pfff ik heb wel geluk, maar nu dit 8)7

Is dit bekend of hebben er meer mensen last van? Zou dit nog onder de lifeline garantie vallen of onder de garantie van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:41:
W..T..F..!!! :X Mijn coating van de toetsen onderin tussen de 2 X'en laat los.
Ik las heel veel over barsten en dat het verf los laat en ik had al zoiets van pfff ik heb wel geluk, maar nu dit 8)7

Is dit bekend of hebben er meer mensen last van? Zou dit nog onder de lifeline garantie vallen of onder de garantie van Sony?
Je post helemaal in het verkeerde topic, voor problemen en/of scheuren moet je hier zijn...

Als we jou klachten hier gaan behandelen wordt dit topic nog onoverzichterlijker dan het al is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Eerst zelf zoeken voordat je een vraag hier dumpt.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 13-04-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nope ook niet. Is overigens ook voor outlook. Maar ik laat het wel zo en druk gewoon niet te vaak per ongeluk op de tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 03:42:
[mbr]*weg* Eerst zelf zoeken voordat je een vraag hier dumpt.[/]
Heb ik gedaan maar kan er nergens iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort replies horen hier niet thuis. Als je commentaar hebt mag je contact opnemen via mail of DM. Ik wil je wel aanraden om Het algemeen beleid eens door te lezen, om te kijken wat we hier op GoT van topics en replies verwachten.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 13-04-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* :z

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 13-04-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
*snip*
Zoals ik een paar replays boven je post schrijf kan je hier verder discussieren over problemen met de X1, Als je alle topics heb gelezen zul je ook weten dat er toestelen zijn met problemen met speakers e.d.
Echter deze vragen horen hier niet thuis, heb je een probleem of vermoed je een probleem te hebben m.b.t. de S-E Xperia X1 dan mag je ze hier stellen...... Nu kan je door gaan en hier verder te posten over jou mogelijke problemen, waarscheinlijk maak jij de kans op een waarschuwing of ban dan alleem maar groter....

[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 13-04-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:09:
[...]

Zoals ik een paar replays boven je post schrijf kan je hier verder discussieren over problemen met de X1, Als je alle topics heb gelezen zul je ook weten dat er toestelen zijn met problemen met speakers e.d.
Echter deze vragen horen hier niet thuis, heb je een probleem of vermoed je een probleem te hebben m.b.t. de S-E Xperia X1 dan mag je ze hier stellen...... Nu kan je door gaan en hier verder te posten over jou mogelijke problemen, waarscheinlijk maak jij de kans op een waarschuwing of ban dan alleem maar groter....
Ik geloof dat je toch mijn vraag niet hebt begrepen?? Die heeft namelijk helemaal niets met een kapot toestel te maken dus wat ik op dat andere forum ter zoeken heb is mij een raadsel. Maar goed ik ga het proberen, daar word ik zeker in de ban gedaan met deze vraag die daar zeker niet thuis hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

dat is een "scheuren / problemen" topic, dus denk dat je daar iig beter op je plek bent dan hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
Hallo,

Misschien is dit al voorbij gekomen, maar weet iemand een goed programma om internet radio te beluisteren ?
Ik luister graag naar de BBC World service, en op de nokia E71 van me vriendin heb je een handig programma om internet radio te luisteren. Is er een soortgelijk app voor WinMo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
fijn dat je reageer, maar dat is niet wat ik vroeg, ik vroeg niet of je me wil laten weten waar ik wat kan vinden. Ik vroeg of iemand een app kende.

Het zoeken en dergelijk kan ik zelf wel !!

Maar toch bedank voor je moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:25 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
*weg*

[ Voor 171% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Een wiki is imo niet echt overdreven voor zulke topics. Ik heb ook wel eens iets waarvan ik weet dat het oooit eens voorbij is gekomen, maar dat is gewoon heel lastig te zoeken in 8 topics.

Dus; iemand zin om een wiki op te zetten? evt. ism met andere WM-based phone-topics (veel overeenkomsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet misschien iemand hoe het kan dat als ik via internet explorer / opera iets bij bijv. google wil in typen met het uitschuifbare toetsenbord, ik maar één letter kan in typen omdat hij (de cursor) weg springt en ik de zoekbalk weer opnieuw moet selecteren?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Oproepen om eens Google te gebruiken mogen vanaf nu achterwege gelaten worden. Als je iets ziet wat niet kan, zet dan een TR en laat het aan de moderators over. Reageer behulpzaam of reageer niet.

Sommige mensen mogen Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog eens door gaan lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 14-04-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:10:
Een wiki is imo niet echt overdreven voor zulke topics. Ik heb ook wel eens iets waarvan ik weet dat het oooit eens voorbij is gekomen, maar dat is gewoon heel lastig te zoeken in 8 topics.

Dus; iemand zin om een wiki op te zetten? evt. ism met andere WM-based phone-topics (veel overeenkomsten)
Hier is destijds al iemand mee bezig geweest.

http://www.xperiapedia.com/index.php?title=Hoofdpagina

Volgens mij is diegene er niet echt actief meer mee bezig maar misschien dat er mensen zijn die tijd en zin hebben om het over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:22:
weet misschien iemand hoe het kan dat als ik via internet explorer / opera iets bij bijv. google wil in typen met het uitschuifbare toetsenbord, ik maar één letter kan in typen omdat hij (de cursor) weg springt en ik de zoekbalk weer opnieuw moet selecteren?

alvast bedankt
Bij Opera ken ik het probleem wel, bij IE niet eigenlijk. Je kan dat oplossen door een build te installeren waarbij dat niet gebeurt. Volgens mij werkt het wel goed bij build 15969. Die kan je hier vinden.
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste