ja moet geen probleem zijn, heb hier in een pc een 8600 zitten en draait primaDennusB schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:04:
[...]
Ja ik heb die 9600GT/Magic nog niet, daarom wil ik het van te voren even weten
Op full, of alles op laag ?Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:15:
[...]
ja moet geen probleem zijn, heb hier in een pc een 8600 zitten en draait prima
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoi hoi, Ik heb COD MW ook weer is geinstalleerd ( op de pc ) sinds lange tijd en moet zeggen ging weer aardig en was vergeten hoe tof het eigenlijk is
.
Zijn er eigenlijk ook nog clans met dit spel? Lijkt me wel weer is leuk in zo'n gezellig groepje te zitten.
Lijkt me wel leuk met een nederlandse clan te spelen. Heeft iemand zelf een clan of een leuke tip?
Excuses als dit niet het juiste topic is dit te vragen.
Zijn er eigenlijk ook nog clans met dit spel? Lijkt me wel weer is leuk in zo'n gezellig groepje te zitten.
Lijkt me wel leuk met een nederlandse clan te spelen. Heeft iemand zelf een clan of een leuke tip?
Excuses als dit niet het juiste topic is dit te vragen.
Nope, CoD 4 is niet cross-platform, dus als 360 speler kom je alleen andere 360 spelers tegen en omgekeerdVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:59:
Is het mogelijk om cod 4 mw op de xbox360 en pc in dezelfde map terecht te komen ?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Is dit wel mogelijk met andere spellen of is dit totaal niet mogelijkijskonijn schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:02:
[...]
Nope, CoD 4 is niet cross-platform, dus als 360 speler kom je alleen andere 360 spelers tegen en omgekeerd
Shadowrun kan het wel mee, dus het is mogelijk, ik weet niet of er nog meer spellen zijn die dit ondersteunenVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:10:
[...]
Is dit wel mogelijk met andere spellen of is dit totaal niet mogelijk
[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 27-05-2009 15:15 ]
Ik kan mij zo geen enkel spel bedenken die dat heeft, technisch gezien lijkt het me wel mogelijk.
Behalve dan dat ik MS en Sony niet zo snel elkaars community zie delen.
@ Hierboven, dat is dan toevallig wel een "Games for Windows" game, en laat dat nu net zoals het xbox netwerk ook van MS zijn.
Behalve dan dat ik MS en Sony niet zo snel elkaars community zie delen.
@ Hierboven, dat is dan toevallig wel een "Games for Windows" game, en laat dat nu net zoals het xbox netwerk ook van MS zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Nakebod op 27-05-2009 15:19 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
gewoon op full met resolutie van 1680X1080, Vind de engine waar het spel op draait heel erg fijn werkt goed.
Hij vroeg Xbox 360 en PC tegen elkaar, dat is mogelijk, echter is er voor zover mij bekend is maar 1 spel waar dat mee kan. Xbox 360 en PS3 tegen elkaar zal denk ik nooit gaan gebeuren idd...Nakebod schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:17:
het kan alleen tussen pc en xbox, en met gta IV kan het volgens mij ook. echter kost het voor de pc gebruiker wel geld wil hij tegen een xbox speler spelen. als de pc gamer gewoon online wil tegen andere pc spelers kan dit gratis.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Intruder schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:58:
het kan alleen tussen pc en xbox, en met gta IV kan het volgens mij ook. echter kost het voor de pc gebruiker wel geld wil hij tegen een xbox speler spelen. als de pc gamer gewoon online wil tegen andere pc spelers kan dit gratis.
Tegen betaling kan een pc-speler tegen iemand op een Xbox?
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. En met GTAIV is het volgens mij helemaal niet mogelijk om cross-platform te multiplayeren. Of ik heb onder een steen gelegen hoor...
Ik kan me herinneren dat het met een bepaalde game tegen betaling mogelijk was, je moest dan ook zo'n Xbox abbo voor je pc nemen, zodat je tegen Xboxers kon gamen. Dit was volgensmij al een paar jaar geleden, en iig zeker niet bij CoD4Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:39:
[...]
![]()
Tegen betaling kan een pc-speler tegen iemand op een Xbox?
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. En met GTAIV is het volgens mij helemaal niet mogelijk om cross-platform te multiplayeren. Of ik heb onder een steen gelegen hoor...
als ik het goed hebt was dit namelijk Shadowrun?Bartske schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:31:
[...]
Ik kan me herinneren dat het met een bepaalde game tegen betaling mogelijk was, je moest dan ook zo'n Xbox abbo voor je pc nemen, zodat je tegen Xboxers kon gamen. Dit was volgensmij al een paar jaar geleden, en iig zeker niet bij CoD4

Aaaarg zijn er meer mensen die erg goed zijn met CoD MW en daarom vaak gebanned of gekicked worden?
Tsjonge jonge net zo irritant. Cheaters verzieken echt het spel!
Maar best shitty, speel je mega veel omdat je het leuk vind.
Word je te goed, krijg je steeds "cheater" om je oren
Weet iemand of er iets is dat 100% kan bewijzen dat je clean speelt?
Soort uber extra PB ofzo?
Of kan ik iets laten registreren van mijn gegevens ofzo.
*zucht*
Tsjonge jonge net zo irritant. Cheaters verzieken echt het spel!
Maar best shitty, speel je mega veel omdat je het leuk vind.
Word je te goed, krijg je steeds "cheater" om je oren

Soort uber extra PB ofzo?
Of kan ik iets laten registreren van mijn gegevens ofzo.
*zucht*
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
[flauw]Xbox360 kopenTonyTone schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:46:
Als het net zo mooi was en lekker speelde als op de PC zou ik het zo doen.
Maar ja met een gamepad FPS games spelen

Maar is cheaten 100% uitgesloten op de Xbox?
Das wel releaxt zeg!
Laatst zag ik nog een patch voor de Xbox360 iets tegen cheaters ofzoTonyTone schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:11:
[...]
Als het net zo mooi was en lekker speelde als op de PC zou ik het zo doen.
Maar ja met een gamepad FPS games spelen![]()
Maar is cheaten 100% uitgesloten op de Xbox?
Das wel releaxt zeg!

Klopt, maar dit was de eerste patch in meer dan anderhalf jaar. Door een bug was het mogelijk onsterfelijk te worden maar binnen een week was de fout gepatched. Ze hebben er overigens ook anderhalf jaar over gedaan de bug te ontdekken

klopt jah.. met de xbox is het niet mogelijk om te cheaten en de controlls werken heerlijk, het is wel mogelijk om te glitchen en dat soort dingen (was bij cod WaW in het begin heel erg o.O, je kon onder de map verdwijnen en iedereen dood knallen zonder enige moeite) en de meeste glitches worden wel snel gepatched
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Zijn er nog mensen die de pc versie spelen en goede servers hebben. Ik/we krijgen niets meer gevonden.
Specs voorkeur: Hardcore, Sabotage of HQ en PB. We worden echt gek van de cheaters met wallhacks! Niet meer meer leuk. Verder niet te veel mensen in de server. 5VS5 of 6VS6 vinden we een mooi aantal.
Stoppen kan ook, maar dan wordt het zo lang wachten voor MW2.
Specs voorkeur: Hardcore, Sabotage of HQ en PB. We worden echt gek van de cheaters met wallhacks! Niet meer meer leuk. Verder niet te veel mensen in de server. 5VS5 of 6VS6 vinden we een mooi aantal.
Basement Bios ---- Exo-S
@Mystikal
Lees in je onderschrift dat je nog iemand zoekt voor 20 juni?
Ik woon in de buurt en lijk me wel leuk om mee te doen.
Laat maar weten als het nog van toepassing is.
Zet je DM even aan. Voor de volledigheid, het is op de pc heScavy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 05:46:
@Mystikal
Basement Bios ---- Exo-S
Bedoel je voor de pc?Mystikal schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:00:
Zijn er nog mensen die de pc versie spelen en goede servers hebben. Ik/we krijgen niets meer gevonden.
Daar zijn meer dan genoeg server voor
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Hmm, wij hebben moeite om ze te vinden. Gisteren hebben we dan gespeeld op de Dutch Outlaws Clan (?). Een server met HQ, Hardcore en geen cheaters (tot nu toe). Ook een niet al te grote server (6VS6).stevens20 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:57:
[...]
Bedoel je voor de pc?
Daar zijn meer dan genoeg server voor
Mocht je andere suggesties hebben, dan hoor ik het graag van je!
Basement Bios ---- Exo-S
kijk eens op:
clan-agency.nl (hebben volgens mij een mixed gametype public).
en op
novacrew.nl (hebben meerdere cracked servers waar wel pb op draait, helaas zitten daar wel hackers).
en op
novacrew.nl (hebben meerdere cracked servers waar wel pb op draait, helaas zitten daar wel hackers).
Pb en toch hackers? Nu zit ik zelf helemaal niet in de hacks, maar hoe kan dat dan?stevens20 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:27:
kijk eens op:
en op
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Naah, wat ik net toch meemaak. Volgens mij klopt er geen hol van.
Ik aim met m'n Barret .50 op een half hoofd welke boven een raamkozijn uitkomt. Schiet, raak, niet dood. 2x meer geraakt, word ik gekilld. Was hij het, zag nog op de killcam dat ik hem idd 3x raakte, in zijn knar, maar nee hoor, niet doodgaan. Wtf? Is dit iets van COD of was het idd zo'n cheatende lul?
Ik aim met m'n Barret .50 op een half hoofd welke boven een raamkozijn uitkomt. Schiet, raak, niet dood. 2x meer geraakt, word ik gekilld. Was hij het, zag nog op de killcam dat ik hem idd 3x raakte, in zijn knar, maar nee hoor, niet doodgaan. Wtf? Is dit iets van COD of was het idd zo'n cheatende lul?
Ik heb het ook ooit gehad bij een vriend van me, die kon om de een of andere reden ook niet dood. Uit het spel gegaan, terug erin en het was opgelost.. En nee hij had geen godmodus aan staan.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:27:
Naah, wat ik net toch meemaak. Volgens mij klopt er geen hol van.
Basement Bios ---- Exo-S
Op een cracked server waar PB op staat kan je gewoon hacken. Omdat de server cracked is kunnen de anti-ceat admins niet bij de benodigde info om de cheater te bannen. Dus zolang je hack niet gepakt wordt door PB kan je er naar hartelust hacken.Mystikal schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:03:
[...]
Pb en toch hackers? Nu zit ik zelf helemaal niet in de hacks, maar hoe kan dat dan?
(ik weet dit omdat ik een keer in een server zat waar een obvious hacker zat, ik heb hem gereccord en printscreens van de guid gemaakt, vervolgens heb ik dit aan een anti-cheat admin gegeven. Hij zei mij dat hij idd duidelijk zag dat hij hackte maar dat hij hier niks aan kon doen omdat de server cracked was...)
Helaas gaat dit zo, dit betekend dus dat je gewoon op een streamed, original, PB server moet spelen om cheaters te kunnen reporten. Ik stel dan ook voor om alleen daarop te spelen.
Dat kan omdat er af en toe ook hacks zijn die PB niet detecteert. Je ziet af en toe wel vaker cheaters op PB enabled servers helaas.PB is een hulp maar zeker niet zaligmakend.Mystikal schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:03:
[...]
Pb en toch hackers? Nu zit ik zelf helemaal niet in de hacks, maar hoe kan dat dan?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Inderdaad, in Crysis kom ik af en toe wel eens cheaters tegen op PunkBuster servers. Er zijn dan ook custom SSM's gemaakt die hacks kunnen detecteren waarvan PunkBuster dat niet kan.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
PB detecteert o.b.v. standaard cvar en dvar checks. Die kunnen door admins worden aangevuld met allerlei andere checks die in een PB-file worden gezet en ge-upload naar de server. Dat levert soms wel eens te sterke restricties op want ik had bv de check op de lodscalerigid te hoog gezet waardoor mensen om de haverklap gekicked werden mara het geeft wel aan hoeveel mensen "op het randje" spelen door allerlei cvars aan te passen in de mpconfig of via de console.
Echte cheats pak je er niet mee behalve de cheats die PB al onderkend heeft en de cheats die niet onderkend worden, zijn vaak betaalde cheats.
Voor wat clanbase betreft ben ik persoonlijk ERG blij met het verplicht ingevoerde X-Ray dat standaard moet draaien op je pc als er clanbase wars worden gespeeld. X-Ray maakt random screenshots terwijl je speelt en zie daar... sommige clans verdwijnen als sneeuw voor de zon omdat ze allemaal tegen de lamp lopen. Erg leuk om die screenshots op de site van X-Ray eens te bekijken.
Wij hebben bv. gespeeld tegen Phantasmagoria multigaming clan. Die lui hadden reeds allerlei cups op hun naam staan en ik was erg onder de indruk van hun skills. Nu zijn er reeds drie van hun gebanned tot en met 2010 vanwege allerlei wallhacks e.d. En dat voor een clan die op clanbase speelt. Dat verwacht je niet en je denkt dat het er eerlijk aan toe gaat. Echt schandalig!
Nu geldt dit alleen voor echte clanbase wars maar het is wel een erg goede aanvulling voor PB.
Echte cheats pak je er niet mee behalve de cheats die PB al onderkend heeft en de cheats die niet onderkend worden, zijn vaak betaalde cheats.
Voor wat clanbase betreft ben ik persoonlijk ERG blij met het verplicht ingevoerde X-Ray dat standaard moet draaien op je pc als er clanbase wars worden gespeeld. X-Ray maakt random screenshots terwijl je speelt en zie daar... sommige clans verdwijnen als sneeuw voor de zon omdat ze allemaal tegen de lamp lopen. Erg leuk om die screenshots op de site van X-Ray eens te bekijken.
Wij hebben bv. gespeeld tegen Phantasmagoria multigaming clan. Die lui hadden reeds allerlei cups op hun naam staan en ik was erg onder de indruk van hun skills. Nu zijn er reeds drie van hun gebanned tot en met 2010 vanwege allerlei wallhacks e.d. En dat voor een clan die op clanbase speelt. Dat verwacht je niet en je denkt dat het er eerlijk aan toe gaat. Echt schandalig!
Nu geldt dit alleen voor echte clanbase wars maar het is wel een erg goede aanvulling voor PB.
Hahahahaha.. je bent gewoon lachwekkend... CB eerlijk... hahahaha
Als je daar vriendjes bent met de admins wordt je niet gebanned! kijk maar naar veel topspelers in CoD2, dat zijn allemaal vriendjes van elkaar en die houden elkaar de hand oven het hoofd. Vele van hen zijn al een keer gebanned/hadden gebanned moeten zijn maar zijn weer unbanned door hun admin vriendjes.
Ik weet niet hoe dat met CoD4 gaat, ik wil binnenkort CoD4 hardcore gaan spele op CB, alleen moet ik nog even school fixe
Als je daar vriendjes bent met de admins wordt je niet gebanned! kijk maar naar veel topspelers in CoD2, dat zijn allemaal vriendjes van elkaar en die houden elkaar de hand oven het hoofd. Vele van hen zijn al een keer gebanned/hadden gebanned moeten zijn maar zijn weer unbanned door hun admin vriendjes.
Ik weet niet hoe dat met CoD4 gaat, ik wil binnenkort CoD4 hardcore gaan spele op CB, alleen moet ik nog even school fixe
Tsja ik snap het ook echt niet waarom je dat zou doen. Dat is jezelf voor de gek houden. Wij cheaten echt nooit. We gaan voor de fun, het is een vorm van ontspanning en willen graag zien hoe goed we zijn tov anderen. Dit kunnen wij alleen maar meten als je zelf eerlijk speelt (dat is het eerste deel) en natuurlijk als de tegenstander ook eerlijk speelt. Daar heb je helaas niet altijd invloed op en dat is erg jammer. Over 1,5 week weer een lannetje. Zijn we in ieder geval 100% zeker dat er niet gecheat wordt
Basement Bios ---- Exo-S
Nou... ik denk dat dat wel erg sterk gesteld is om meerdere redenen:stevens20 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:12:
Hahahahaha.. je bent gewoon lachwekkend... CB eerlijk... hahahaha
Als het zo overduidelijk is als wat je stelt, zou iedere cup die daar gespeeld wordt zinloos zijn. Als dit soort praktijken zo algemeen bekend zijn, zou geen hond er nog spelen.
Tevens zou iedere clan die zo volop gebruik maakt van cheats zichzelf tekort doen. Ik ken een topspeler uit CoD2 die daarvoor ook wedstrijden speelt in het buitenland. Denk je nou echt dat die hun cheats tijdens internationale wedstrijden kunnen gebruiken? En dat ze die met toestemming van clanbase-admins wel mogen gebruiken tijdens gewone cb-wedstrijden?
Een ban (ook al zou hij weer ge-unbanned worden) raakt echt wel bekend in dat internationale circuit en denk je echt dat ze daardoor nog vrolijk mogen meedoen met internationale wedstrijden? Ik dacht het toch niet.
Zoals gezegd: kijk eens op het forum van X-ray, daar zie je ook de prijzen die door sommigen worden vermeld voor enkele bots (dus betaalde cheats die niet door PB worden ontdenkt en een ultimate versie die zelfs X-ray proof zou zijn) en die *** van Phantasmagoria is er nog trots op ook...:
http://www.xraygaming.com/forums/showthread.php?t=8631
"This is a nC product, there is 2 version:
cod4bot standard and cod4bot ultimate
xray canbust the first version, cose this is only for punkbuster and public version.
But the second version is undetected of all anti cheat, cod4bot ultimate do a clean xray screenshot

En trouwens, als je zo overtuigd bent van alle admin-vriendjes op clanbase... waarom ga je dan ueberhaupt nog spelen op clanbase...? En dit is geen flame hoor... maar persoonlijk vind ik DAT nou net lachwekkend
Die admin vriendjes zitten in CoD2... ik speel dat niet meer.l0n3w012ph schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:48:
[...]
En trouwens, als je zo overtuigd bent van alle admin-vriendjes op clanbase... waarom ga je dan ueberhaupt nog spelen op clanbase...? En dit is geen flame hoor... maar persoonlijk vind ik DAT nou net lachwekkend
En de spelers waar ik het over heb zijn geen lanspelers maar staan wel ontop @ CB ladders. Dat zijn van die spelertjes die in ongeveer 15 top 20 clans zitten en dan iedere keer met een net iets andere lineup... maar er zit altijd wel een admin in of ze kennen een admin goed of iets in die richting
Aha ok, tnx 
Nou ja... ik juich ieder initiatief toe om het cheaten tegen te gaan. Levert als admin wel weer extra werk op v.w.b. de servers e.d. (Punkbuster, streamen naar GameViolations, X-ray GUIDs op CB... etc) maar dat heb ik er dan graag voor over.
Succes iig met CoD4 Hardcore op CB!
Nou ja... ik juich ieder initiatief toe om het cheaten tegen te gaan. Levert als admin wel weer extra werk op v.w.b. de servers e.d. (Punkbuster, streamen naar GameViolations, X-ray GUIDs op CB... etc) maar dat heb ik er dan graag voor over.
Moet lukkenl0n3w012ph schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:21:
Aha ok, tnx
K heb me eerste warretje meegedaan met een hardcore clan die nr2 hebben gestaan in die ladder en kon aardig meekomen.
Ik kan je de Dutch Outcast Clan adviseren. Nederlandse server, goede sfeer, geen(?) cheaters en HC. Ze spelen HQ, met terugveroveren. Iets andere tactiek dus!l0n3w012ph schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:55:
Post het server-IP dan maar eens hier. Wij spelen toch ook altijd hardcore TDM, wil wel eens zien of ik mee kan komentenzij het S&D is want daar ben ik ongelooflijk slecht in. Heb er het geduld niet voor
Basement Bios ---- Exo-S
Het is S&D, maar ik heb ook ergens een TDM server.l0n3w012ph schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:55:
Post het server-IP dan maar eens hier. Wij spelen toch ook altijd hardcore TDM, wil wel eens zien of ik mee kan komentenzij het S&D is want daar ben ik ongelooflijk slecht in. Heb er het geduld niet voor
http://screenshot.xfire.c...6d70b17d9d1d65f5a7ad8.png
het ip erop. (Ja, ik ben ''dukkie'')
Verder mag je me toevoegen op xfire: ***ED!T*** TELAAAAT!!
Kan je me een keer volgen.
Is goed, doe ik right away, tnx
edit: nee, niet alleen volgen... I'm gonna shoot your ass
[ Voor 50% gewijzigd door l0n3w012ph op 09-06-2009 11:23 ]
zoals ze in de gamewereld zeggen: gl & hf!l0n3w012ph schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:20:
Is goed, doe ik right away, tnx
Nee, is prima, ik zal je vanavond wel spreken.
ik neem aan dat je me al geadd hebt, anders even een PM sturen.
Hey ik heb een probleempje, als ik CoD MW opstart dan duurt het 1 a 2 volle minuten voor die begint.
Vrij lastig mag ik wel zeggen
Eerst deed ie het goed, dit is ie opeens gaan doen (geen idee of/wat ik iets geïnstalleerd heb sinds het niet meer goed gaat)
Ik heb Win XP pro 32 bits en CoD MW met alle updates
en de Nvidia 186.08 driver (Q6600 + P35 mobo + 8800 ultra xxx kaart)
iemand een idee?
Vrij lastig mag ik wel zeggen
Eerst deed ie het goed, dit is ie opeens gaan doen (geen idee of/wat ik iets geïnstalleerd heb sinds het niet meer goed gaat)
Ik heb Win XP pro 32 bits en CoD MW met alle updates
en de Nvidia 186.08 driver (Q6600 + P35 mobo + 8800 ultra xxx kaart)
iemand een idee?
Voor technische problemen/vragen kun je met een topic terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. Lees zo nodig SPV FAQ even door om ervoor te zorgen dat je topic aan de eisen voldoet.
And I'm the only one and I walk alone.
Aangezien wat ik nu speel toch wel erg dood begint te worden (Joint ops), en nova failliet is voor ze een opvolger klaar hebben, zat ik wat rond te kijken, en aangezien MW2 nog even duurt, kwam ik dus hier uit.
Echter vraag ik me twee dingen af:
1. Ik heb gehoord/gelezen dat de maps belachelijk klein zijn voor multiplayer. Daarboven op komt nog dat ik in JO maps van 10-20km^2 gewend ben, dus dan vraag ik me af hoe groot zo'n kleine map is. En worden er dan niet gewoon betere custom maps gemaakt/
2. Hoe erg is het cheaten? Van wat ik van sommige hoor loopt de helft van de spelers met wallhacks rond.
1. Ik heb gehoord/gelezen dat de maps belachelijk klein zijn voor multiplayer. Daarboven op komt nog dat ik in JO maps van 10-20km^2 gewend ben, dus dan vraag ik me af hoe groot zo'n kleine map is. En worden er dan niet gewoon betere custom maps gemaakt/
2. Hoe erg is het cheaten? Van wat ik van sommige hoor loopt de helft van de spelers met wallhacks rond.
Heujfurby-killer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:
Aangezien wat ik nu speel toch wel erg dood begint te worden (Joint ops), en nova failliet is voor ze een opvolger klaar hebben, zat ik wat rond te kijken, en aangezien MW2 nog even duurt, kwam ik dus hier uit.
Het Cheaten valt echt mee als je op goede servers zit. Gewoon gaan spelen op een paar servers en dan heb je weinig of geen last van Cheaters. Als je op veel servers gaat spelen is de kans groter dan je servers tegen komt zonder PunkBuster e.d. Gewoon even opletten waar je gaat spelen.
Je kan beter kijken naar ArmaII of OperationFlashpoint: Dragon Rising denk ik.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja daar ga ik ook nog wel wat naar kijken, maar daar vinden ze volgens mij realisme iets te belangrijk. Ik heb de demo gespeeld, en ook al zegt dat niet al te veel, de gameplay lijkt mij op zich best goed. Maar de maps zijn dan wel echt belachelijk klein. Nou ja, nog maar wat rondkijken
Cheaters zijn hoogstens slecht voor je k/d ratio, ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen die zo focking obvious hard cheat en of door zijn cheats zo goed wordt dat je t niet meer winnen kan.Stalllone schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:13:
Het Cheaten valt echt mee als je op goede servers zit. Gewoon gaan spelen op een paar servers en dan heb je weinig of geen last van Cheaters. Als je op veel servers gaat spelen is de kans groter dan je servers tegen komt zonder PunkBuster e.d. Gewoon even opletten waar je gaat spelen.
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Ik speel nog elke avond Modern Warfare op de Xbox 360. Echter spelen geen van mijn vrienden ooit CoD: MW. Dus vroeg me af of hier nog mensen rondlopen die echt vaak spelen? Mijn voorkeur gaat uit naar Headquarters (en af en toe S&D). Voeg me toe als jij ook vaak MW speelt en zin hebt om eens samen met mij te spelen: monnick (ben inmiddels bijna 7de prestige level)
Ja ik sinds kort weer, na cod5 nu weer cod4 die ik eerder op pc had uitgespeeld maar nu op xbox 360 heb. Heb de sp ook maar weer even gedaan, blijft mooi hoor...was sommige dingen alweer vergeten gaat soms allemaal zo snel. Toch ook weer wat achievements binnen gesprokkeld, en nu even opwerken in de mp modus. Ben toch meer aangetrokken tot de moderne wapens heb ik gemerkt, ben ook niet te stuiten als mw2 straks in de schappen ligt!
SP trouwens snel gedaan, één avondje en één ochtend en alles was voorbij:)
SP trouwens snel gedaan, één avondje en één ochtend en alles was voorbij:)
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb em vandeweek gekocht op de PS3. Nooit eerder gespeeld maar zeer gaaf spel. Vooral dat geluid is dik, heb hier een aardige set van kef staan (5.1) op receiver, en het lijkt echt alsof je midden in een oorlog zit... overal geweren om je heen, heli's en vliegtuigen die je over hoort vliegen, die granaten die ontploffen.. echt dikke actie, nogmaals alsof je er middenin zit
geluidje (ook dankzij surround) en al die actie maakt het af. Modern Warfare 2 ga ik ook zeker halen!
Jah ik had zelf ook met wat speakers een 4.1 setje geconfigureerd, is echt aan te raden met dit spelTom schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:29:
Ik heb em vandeweek gekocht op de PS3. Nooit eerder gespeeld maar zeer gaaf spel. Vooral dat geluid is dik, heb hier een aardige set van kef staan (5.1) op receiver, en het lijkt echt alsof je midden in een oorlog zit... overal geweren om je heen, heli's en vliegtuigen die je over hoort vliegen, die granaten die ontploffen.. echt dikke actie, nogmaals alsof je er middenin zitgeluidje (ook dankzij surround) en al die actie maakt het af. Modern Warfare 2 ga ik ook zeker halen!
Net een ernstige Glitch in map Overgrown gevonden..... ik zag iemand hem uitvoeren en was vrij makkelijk na te doen. Je kan in de droogstaande greppel ergens IN de wand komen. Je kan er zelf wel uitschieten, maar niemand kan jou raken 
dikke 24 killstreak gehaald
toen waren me kogels op. Gelijk allemaal PMs van mensen die willen weten hoe het werkt 
Je kan toch niet gebanned worden als een glitch uitvoert?
Getest op ps3
dikke 24 killstreak gehaald
Getest op ps3
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Leuk?KnEuTeR schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:42:
Net een ernstige Glitch in map Overgrown gevonden..... ik zag iemand hem uitvoeren en was vrij makkelijk na te doen. Je kan in de droogstaande greppel ergens IN de wand komen. Je kan er zelf wel uitschieten, maar niemand kan jou raken
dikke 24 killstreak gehaaldtoen waren me kogels op. Gelijk allemaal PMs van mensen die willen weten hoe het werkt
Getest op ps3
Normaal winnen kan je niet?
Dit soort mensen vind ik persoonlijk toch zo hinderlijk, je kan ook in Ambush buiten het level treden en dan helemaal achterin gaan zitten met je sniper en dan lekker peunen. Geraakt worden kan wel maar is ontzettend moeilijk.
En zo heb je wel meerdere plekken waar je vandaan kan schieten zonder geraakt te worden.
Vind de plekken waar je eigenlijk niet hoort te komen maar wel gewoon geraakt kan worden tot daar aan toe, de meeste kennen die toch wel ( bv: ambush via het muurtje op da gebouwtje ) Maar op plekken zitten waar je niet geraakt kan worden vind ik toch wel redelijk kansloos.
Maar dat is mijn mening.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat is gewoon cheaten, en ik ken niet de regels van MW en ook niet of er uberhaupt op gecontroleerd wordt (vooral bij console versies), maar het blijft gewoon ronduit triest.
ach, na 99999999x hetzelfde level te hebben gespeeld, heb je ook wel eens zin in een geintje. Als het aan mij ligt mogen ze die bugs zo snel mogelijk fixen, maar ben bang dat dat nooit meer gebeurd. In Crossfire zit ook een glitch dat je helemaal op het dak van het hoogste gebouw kan komen, via dat stoeltje. Maar die zit er ook al TIJDEN in.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Die glitch werkt ook op de Xbox 360. Heel erg irritant.
Weet ik ook wel maar het zijn juist die mensen die al 99999999x hetzelfde level hebben gespeeld die dan gaan lopen kloten en het voor anderen verzieken die wel normaal willen spelenKnEuTeR schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:11:
[...]
ach, na 99999999x hetzelfde level te hebben gespeeld, heb je ook wel eens zin in een geintje. Als het aan mij ligt mogen ze die bugs zo snel mogelijk fixen, maar ben bang dat dat nooit meer gebeurd. In Crossfire zit ook een glitch dat je helemaal op het dak van het hoogste gebouw kan komen, via dat stoeltje. Maar die zit er ook al TIJDEN in.

Ik speel dagelijks op de PS3 en ben volledig uitgeleveld al een tijdje maar ik haal me plezier nog steeds gewoon uit de game zelf en niet door te gaan valsspelen
Speel vaak met mensen die ik online ben tegen gekomen en dat is erg leuk met Headquarters.
Misschien ook is proberen?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Beetje jammer als je op die manier moet winnen. Ik neem aan dat je weet dat je op zoon manier de lol er bij een ander goed uit aan het halen bent? Als je in de map via via via ergens kunt komen en je kan er geraakt worden dan is het ok. Maar buiten de map en op van die /godmode plekken is een beetje low.
Plekken waar de situatie nog steeds 50/50 is mag zolang het binnen de map is.
Plekken waar de situatie nog steeds 50/50 is mag zolang het binnen de map is.
Hey allemaal,
ik ben op zoek naar een Nederlandse COD4 (en zometeen MW2) clan. Ik speel zelf nu nog graag TD, maar ben zeer geïnteresseerd in S&D en Sabotage. Ik speel op de PC overigens. Hoor graag van jullie
ik ben op zoek naar een Nederlandse COD4 (en zometeen MW2) clan. Ik speel zelf nu nog graag TD, maar ben zeer geïnteresseerd in S&D en Sabotage. Ik speel op de PC overigens. Hoor graag van jullie
Er is een MW2 topic, waar dit allang bekend wasPannekoek81 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:36:
Weet niet of het al bekend was, maar bij deze
http://games.fok.nl/news.php?newsid=32984
Basement Bios ---- Exo-S
Mystikal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:37:
[...]
Er is een MW2 topic, waar dit allang bekend was

Kan iemand mij verklaren waarom er ineens zoveel servers bijgekomen zijn:
Ben sinds een goede week terug beginnen gamen en waarmee anders te beginnen dan met COD4 online
Bij een complete refresh vond de browser altijd zo'n +- 8000 servers met soms eens 10.000 servers (piekmomenten ofzo). Maar nu zit ik continu aan een aantal van +- 15.000 servers! (En dit zag ik gisterennacht voor het eerst, en momenteel dus nog altijd.)
Ik vind dit dus raar aangezien ik dit vandaag, op een maandag, ook nog zie: velen moeten toch werken, of hebben een vakantiejob?
En rekening houdend met het uurverschil klopt dit ook niet echt 100%.
Is de schoolvakantie in Amerika mss pas vandaag begonnen of is er een andere reden?
Ik speel de PC-versie.
Ben sinds een goede week terug beginnen gamen en waarmee anders te beginnen dan met COD4 online
Bij een complete refresh vond de browser altijd zo'n +- 8000 servers met soms eens 10.000 servers (piekmomenten ofzo). Maar nu zit ik continu aan een aantal van +- 15.000 servers! (En dit zag ik gisterennacht voor het eerst, en momenteel dus nog altijd.)
Ik vind dit dus raar aangezien ik dit vandaag, op een maandag, ook nog zie: velen moeten toch werken, of hebben een vakantiejob?
En rekening houdend met het uurverschil klopt dit ook niet echt 100%.
Is de schoolvakantie in Amerika mss pas vandaag begonnen of is er een andere reden?
Ik speel de PC-versie.
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 06-07-2009 16:30 ]
Hebben sniper-outfits minder 'armor' dan gewone outfits?
Neem nu bij de map Overgrown: als je daar een sniper gebruikt heb je sowieso een sniper-outfit.
Ik ben nu echter eens beginnen experimenteren met de perk Overkill (2 main weapons, no pistol) en ik vermoed dat als ik 1ste wapen m'n sniper zet en als 2de wapen m'n assault rifle, dat ik dan dus de sniper-outfit heb.
Als ik nu met 2de wapen (AK47) in close combat ga, heb ik nadelen aan die sniper-outfit? Ben ik bv. trager of?
Als het zo is dat er nadelen aan zijn, zet ik mss beter m'n AK74 als 1ste wapen en daarna pas m'n sniper...
Neem nu bij de map Overgrown: als je daar een sniper gebruikt heb je sowieso een sniper-outfit.
Ik ben nu echter eens beginnen experimenteren met de perk Overkill (2 main weapons, no pistol) en ik vermoed dat als ik 1ste wapen m'n sniper zet en als 2de wapen m'n assault rifle, dat ik dan dus de sniper-outfit heb.
Als ik nu met 2de wapen (AK47) in close combat ga, heb ik nadelen aan die sniper-outfit? Ben ik bv. trager of?
Als het zo is dat er nadelen aan zijn, zet ik mss beter m'n AK74 als 1ste wapen en daarna pas m'n sniper...
Verwijderd
Nee, je hebt geen nadelen met een bepaalde outfit, dat is alleen voor camouflage-doeleinden voor zover ik weet.Asgaro schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:24:
Hebben sniper-outfits minder 'armor' dan gewone outfits?
Nee, CoD4 ondersteunt geen trophies voor de Playstation 3.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:07:
Zijn er eigenlijk bij CD4 trophies te behalen? (misschien al ergens eerder gevraagd...)
Verwijderd
He guys. Heb gister cod 4 gekocht voor de xbox en valt me beetje vies tegen. Speelde het ervoor op de pc, maar wou over gaan op de xbox. Helemaal geen server lijst en kan geen enkele nederlanders vinden:S?? En als ik eens in een map zit met 12 mensen dan praat er geen hond. Iemand een idee om nederlanders te vinden:P?
Persoonlijk denk ik dat de meesten een soort van bootcamp voor zichzelf doen ter voorbereiding op Modern Warfare 2.Asgaro schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:26:
Kan iemand mij verklaren waarom er ineens zoveel servers bijgekomen zijn:
blaba verhaal...
Ik speel de PC-versie.
http://yor.minitroopers.com
Level 26 nu, speelt wel lekker op de 360.
Shipment blijft leuk op HQ, niemand die objective doet, gewoon spray 'n pray met effect
Shipment blijft leuk op HQ, niemand die objective doet, gewoon spray 'n pray met effect
Ik heb wat kleine vragen. Ik heb vanavond CoD4 gekocht via g2play en daarnaast dus een iso gedownload om deze met de gekochte key te installeren.
Nu werkt de key online perfect, ik klik op multiplayer en ik kan prima gamen. Maar:
- Hoe kan ik CoD4 auto updaten? Want ik zit nog op 1.0.54 nogwat
?
- Ik kan met mijn iso geen single player spelen omdat hij de iso niet erkent als legaal (terecht!), maar ik heb wel een legale key. Wat kan ik hier voor juiste oplossing op vinden?
Cheers!
Nu werkt de key online perfect, ik klik op multiplayer en ik kan prima gamen. Maar:
- Hoe kan ik CoD4 auto updaten? Want ik zit nog op 1.0.54 nogwat
- Ik kan met mijn iso geen single player spelen omdat hij de iso niet erkent als legaal (terecht!), maar ik heb wel een legale key. Wat kan ik hier voor juiste oplossing op vinden?
Cheers!
De meeste mensen deugen!
Crack voor de originele downloaden. Ga naar www.gamecopyworld.com om er één te scoren
Verder zul je handmatig moeten updaten. Gewoon de updates van www.gamershell.com trekken of zo.
Verder zul je handmatig moeten updaten. Gewoon de updates van www.gamershell.com trekken of zo.
Crack voor de originele? Maar ik heb een legale keyTKing schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:35:
Crack voor de originele downloaden. Ga naar www.gamecopyworld.com om er één te scoren![]()

Je zegt "jij zult handmatig moeten updaten", kan iemand met een retail dvd wel auto updaten
[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 16-07-2009 09:06 ]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik heb MW gister gister gehaald. Het is wel lachen om te spelen. De overmatige Hollywood effecten en 40 kogels in je lijer krijgen en dan nog niet neer vallen.
Al vind ik het met vlagen onduidelijk wat ik moet doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 10:08 ]
Nou... 40 kogels is natuurlijk overdreven maar ik neem aan dat je bedoelt dat je niet direct neergaat in niet-hardcore. Dat klopt, je ziet het scherm ff rood worden en daarna 'heal' je weer. Niet echt Hollywood-achtig maar gewoon de settings voor niet-hardcore. Speel je hardcore dan ga je al neer als je aan de andere kant van een map wordt neergeschoten met een (1) schot uit een Heckler&Koch USP pistool... Wat is realistischer?Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:07:
Ik heb MW gister gister gehaald. Het is wel lachen om te spelen. De overmatige Hollywood effecten en 40 kogels in je lijer krijgen en dan nog niet neer vallen.
Daar gaat het ook niet om in dit spel, het draait allemaal om de actie en die is rijkelijk vertegenwoordigd
Onduideljk wat je moet doen hangt denk ik samen met het feit dat je bepaalde gametypes speelt die iets meer vragen dan de normale deathmatch of team deathmatch gametypes, zoals Sabotage, Headquarters of Domination. Gewoon een tijdje spelen en je komt er vanzelf wel achter.
Je hebt iig een hele goede aankoop gedaan
Wellicht doelt ie gewoon op de single player mode?
Kun je dit misschien iets meer toelichten?Al vind ik het met vlagen onduidelijk wat ik moet doen.
Nou 1.6 + 1.7 gepatched over clean install, vervolgens retail orginele single player exe weg gezet (voor toekomstige patches) en de gamecopyworld crack voor 1.7 erin.
Het werkt prima, maar ik vind het wel wat omslachtig voor iemand met een legale key
!
Het werkt prima, maar ik vind het wel wat omslachtig voor iemand met een legale key

De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik moet eerlijk zijn dat ik (in single mode) op recruit speel(heeft iets met in komen te makenl0n3w012ph schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:55:
Nou... 40 kogels is natuurlijk overdreven maar ik neem aan dat je bedoelt dat je niet direct neergaat in niet-hardcore. Dat klopt, je ziet het scherm ff rood worden en daarna 'heal' je weer. Niet echt Hollywood-achtig maar gewoon de settings voor niet-hardcore. Speel je hardcore dan ga je al neer als je aan de andere kant van een map wordt neergeschoten met een (1) schot uit een Heckler&Koch USP pistool... Wat is realistischer?

Ik geef niet af op de effecten, al is het met vlagen overdreven. Vind ik het nog steeds cool.
Maar aangezien de manier van het spelen van het spel mij wel bevalt kan ik niet wachten tot ik in hardcore mode ben. Maar ligt het aan mij en zijn er maar drie delen of loopt dat door?
Daarom vind ik juist cool vanwege de grote hoeveelheid actie. En de droge humor tussendoor.Daar gaat het ook niet om in dit spel, het draait allemaal om de actie en die is rijkelijk vertegenwoordigdHardcore of niet, dat is je persoonlijke voorkeur.
Zoals wanneer je airsupport moet verlenen en dan die droge opmerkingen tussendoor..
Ik ga eerst de campaigns afwerken en dan ga ik eens kijken wat er verder is.Onduideljk wat je moet doen hangt denk ik samen met het feit dat je bepaalde gametypes speelt die iets meer vragen dan de normale deathmatch of team deathmatch gametypes, zoals Sabotage, Headquarters of Domination. Gewoon een tijdje spelen en je komt er vanzelf wel achter.
Dat zeker! Het is lang geleden dat ik bezig was met een spel en de tijd vergat.Je hebt iig een hele goede aankoop gedaan

Singleplayer dus. Hardcoremode is een spelmode in de MP, zonder crosshair, en 1 shot 1 kill achtige praktijken. Jullie praten dus een beetje langs elkaar heen.
Als je gewoon de gele stip op je radar volgt, en de radioboodschappen beluisterd, is het toch behoorlijk duidelijk wat je objective is.
Schrik overigens niet als het spel "ineens" afgelopen is. Met 2 avondjes heb je 'm uitgespeeld.
Als je gewoon de gele stip op je radar volgt, en de radioboodschappen beluisterd, is het toch behoorlijk duidelijk wat je objective is.
Schrik overigens niet als het spel "ineens" afgelopen is. Met 2 avondjes heb je 'm uitgespeeld.
Verwijderd
Dat is wel erg kort zegbram1984 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:08:
Dus toch drie onderdelen binnen de campaign?
Speel hem eens op het hoogste niveau.bram1984 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:08:
En heb je ook alle verstopte Intels gevonden?
Drie levels, met wat sublevels onderverdeeld ja. Focus bij MW ligt echt bij de multiplayer helaas (ik ben meer van de SP).
Op het hoogste niveau doe je er inderdaad een stukje langer over, maar dit komt puur omdat je op de vaste respawn punten wat langer blijft hangen. Is de lol ook snel vanaf wat mij betreft.
Op het hoogste niveau doe je er inderdaad een stukje langer over, maar dit komt puur omdat je op de vaste respawn punten wat langer blijft hangen. Is de lol ook snel vanaf wat mij betreft.
Verwijderd
Dat is zwaar minder... Ik ben ook meer van de SP. Alleen al vanwege het feit dat ik geen vast internet heb.bram1984 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:32:
Drie levels, met wat sublevels onderverdeeld ja. Focus bij MW ligt echt bij de multiplayer helaas (ik ben meer van de SP).
Dan sowieso ja. Ikzelf hecht meer waarde aan een toffe storymode waar ik als het ware ingezogen wordt. Niet dat die van MW zo origineel is, maar toch. Ondanks het hoge niveau in de MP heb ik 't toch na een paar keer spelen wel gezien. De hele tijd in dezelfde maps hetzelfde doen, nee dank je.
Co-op vind ik bijvoorbeeld wel weer ontzettend vet, alleen dat zit er weer niet echt in.
Waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht ook
Co-op vind ik bijvoorbeeld wel weer ontzettend vet, alleen dat zit er weer niet echt in.
Waarschijnlijk ben ik gewoon te slecht ook
Verwijderd
Tja, ik heb Rainbow Six: Las Vegas 2 hier liggen. En heb je naast SP ook co-op en nog andere mogelijkheden die je als SP gewoon kan doen. Alleen de verhaallijn imo beetje vaag.
En dezelfde mappen scoren ook niet bij mij.
En dezelfde mappen scoren ook niet bij mij.
Verwijderd
neen, dat is het imho niet. Patches 1.6 en 1.7 moeten gebruikers die het spel met CD en al gekocht hebben, ook nog steeds handmatig downloaden, hetzelfde geld voor cod:waw etc.Cassius schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:16:
Nou 1.6 + 1.7 gepatched over clean install, vervolgens retail orginele single player exe weg gezet (voor toekomstige patches) en de gamecopyworld crack voor 1.7 erin.
Het werkt prima, maar ik vind het wel wat omslachtig voor iemand met een legale key!
voor mp heb je geen cd nodig, voor sp wel, wil je sp spelen zonder cd, zul je met cracks moeten werken. Wil je deze "miserie" de volgende x niet, dan moet je het spel gewoon met cd en al kopen
Verwijderd
Kan niet wachten, lijkt me zoo een vet spel!
het 1ste deel was echt al strak/mooi etc etc...
het 1ste deel was echt al strak/mooi etc etc...
Je zit in het topic van het eerste deel kerel..
Haha, wat is dit voor een bagger. Koopt een vriend van me ook een CoD4 key via g2play ... KRIJGT HIJ DEZELFDE
... meteen gekicked toen we samen joinden natuurlijk.
En maar weer mailen, wat een prutsers - meteen klanten verloren.
De meeste mensen deugen!
Wat verwacht je voor die prijzen? Grote kans dat het gewoon een keygen is of bv aziatische keys.Cassius schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:29:
Haha, wat is dit voor een bagger. Koopt een vriend van me ook een CoD4 key via g2play ... KRIJGT HIJ DEZELFDE... meteen gekicked toen we samen joinden natuurlijk.
Meer: Legale gamekeys online kopen
Let wel op dat men in dat topic "legit" nog wel eens door de war haalt met alleen goed leveren ipv ook de legaliteit mee te nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 18-07-2009 20:33 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lv 50
Nu aan m'n K/D werken.
Volgens mij faalt TrueSkill nog steeds op de 360, ik kom steeds tegen allemaal prestige 10 te staan, dan "zouden" we een eerlijke match moeten zijn.
Niet dus, hard afgemaakt
Nu aan m'n K/D werken.
Volgens mij faalt TrueSkill nog steeds op de 360, ik kom steeds tegen allemaal prestige 10 te staan, dan "zouden" we een eerlijke match moeten zijn.
Niet dus, hard afgemaakt
Als je dat topic zelf had doorgelezen had je gezien dat er alleen positieve reacties over g2play instonden. Vandaar mijn keuze voor deze aanbiederBor de Wollef schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:31:
[...]
Wat verwacht je voor die prijzen? Grote kans dat het gewoon een keygen is of bv aziatische keys.
Meer: Legale gamekeys online kopen
Let wel op dat men in dat topic "legit" nog wel eens door de war haalt met alleen goed leveren ipv ook de legaliteit mee te nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 19-07-2009 11:35 ]
De meeste mensen deugen!