Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• svenvv2
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:17
Speel het spel met tussenpozen zelf ook nog altijd. Helaas de cd kwijt (code heb ik nog). wat raden jullie aan, ik heb altijd op v1.3 gespeeld. updaten of niet? (ivm. kwaliteit servers etc.)

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:54
Updaten naar 1.7568!

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 02-06 15:16

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
mr. TCB schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:04:
Ik en mijn buddies wil ook weer COD4 spelen na jaren COD5, MW2 en BlackOps gespeeld te hebben. Hoe leuk die games ook waren/zijn, ze gaan steeds verder af van het basisprincipe: schieten. Al die perks en killstreaks bekoren me steeds minder.
Toch grappig dat juist CoD4 de game is die de killstreaks/perks geintroduceerd heeft...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• manuevg77
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15-10-2012
Ik vind de killstreaks ook een goede toevoeging aan de game...ik kan begrijpen dat ijn MW2 er een overkill is aan killstreaks hahaha no pun intended.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-06 16:38

Goner

What can I do you for ?

quote:
Frentik schreef op zondag 17 april 2011 @ 01:29:
Toch grappig dat juist CoD4 de game is die de killstreaks/perks geintroduceerd heeft...
Ja, daar zat ik ook aan te denken ... CoD4 oftewel CoD:MW was de eerste CoD met perks, challenges en andere flauwekul (IMHO). Met als absoluut dieptepunt de dog-packs in CoD:WaW :(

Als ik aan de goeie ouwe CoD denk, dan zijn dat CoD 1 en 2 en de add-on United Offensive ;)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In CoD4 vind ik de perks nog wel leuk (op een enkele na dan, Martyrdom is best annoying), maar op lan's spelen we nog echt heel veel CoD2, gewoon lekker knallen. Maar dat vind ik aan CoD4 ook nog wel leuk, die andere zijn in multiplayer toch een stuk minder.

Mijn BGG-list

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
quote:
manuevg77 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:45:
Ik vind de killstreaks ook een goede toevoeging aan de game...ik kan begrijpen dat ijn MW2 er een overkill is aan killstreaks hahaha no pun intended.
Nou in MW3 mogen ze van mij de uberdeadlykillstreaks allemaal eruit laten, UAV/CUAV/Airstrike is prima, maar al die andere onzin is op den duur niet leuk meer.

• manuevg77
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15-10-2012
Heb mw2 nooit gespeeld...voor de MAC hebben ze alleen MW. Maar de filmpjes op youtube zeggen genoeg.

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-08-2015

Bulls

Chump has no hands

edit:

Oh verkeerde threat.

Bulls wijzigde deze reactie 11-05-2011 15:53 (99%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:09

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik ben ook weer helemaal terug naar COD4. Speel het weer iedere dag en dat geeft een goed gevoel :)

Het afglijden begon met MW2 en die idiote killstreks en geen dedicated servers. BO heeft dan wel dedicated servers maar ik vind er geen bal aan. Degene die de eerste killstreak binnen heeft wint, want met die killstreak haal je de volgende killstreak binnen en dan bonk je jezelf zo naar 15 of 20 kills, in FFA dan. Wat een idiote gameplay levert dat op zeg... WAW vond ik niks met dat erbarmelijke geluid. Het enige waar ik me veel mee vermaakt heb is BFBC2. Goede balans in het spel en veel uitdaging.

Gelukkig een server en clan gevonden die volop actief is met COD4 en nog FFA ook. Lekker ieder moment van de dag de server gevuld en de choppersettings zijn net als bij mijn eigen vorige clan zo ingesteld dat die met 1 schot neer te halen is, dus het gaat weer echt om "wie kan het beste mikken, schieten en reageren". Zoals het hoort dus en niet om "wie heeft de eerste killstreak"!

Steam || Diablo 3

• 3828553
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-05-2015
quote:
l0n3w012ph schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:17:
Ik ben ook weer helemaal terug naar COD4. Speel het weer iedere dag en dat geeft een goed gevoel :)

Het afglijden begon met MW2 en die idiote killstreks en geen dedicated servers. BO heeft dan wel dedicated servers maar ik vind er geen bal aan. Degene die de eerste killstreak binnen heeft wint, want met die killstreak haal je de volgende killstreak binnen en dan bonk je jezelf zo naar 15 of 20 kills, in FFA dan. Wat een idiote gameplay levert dat op zeg... WAW vond ik niks met dat erbarmelijke geluid. Het enige waar ik me veel mee vermaakt heb is BFBC2. Goede balans in het spel en veel uitdaging.

Gelukkig een server en clan gevonden die volop actief is met COD4 en nog FFA ook. Lekker ieder moment van de dag de server gevuld en de choppersettings zijn net als bij mijn eigen vorige clan zo ingesteld dat die met 1 schot neer te halen is, dus het gaat weer echt om "wie kan het beste mikken, schieten en reageren". Zoals het hoort dus en niet om "wie heeft de eerste killstreak"!
Zo te horen ben jij toe aan promod en niet ranked spelen. Als je het niet weet: promod is een mod waarbij bepaalde wapens kan kiezen (er zijn sommige uitgelaten om het gebalanceerd te houden). Je hebt geen killstreakrewards, geen perks, 1 nade en smoke (of flash, dus geen stun) en de rest spreekt voor zich. Zoek maar op: promod cod4 server (of probeer netsky cod4 servers op google, dat zijn populaire servers)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunkXual
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 24-09-2016
Is het nog de moeite waard om COD 4 voor de 360 aan te schaffen?

• Ruben Portier
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-04 19:17
Spelen jullie nog geregeld online? Ik heb sinds vorige week weer een eigen server opgezet (no-lag) met een nu nog krappe rotation. Maar als jullie tips hebben voor goede maps in combinatie met goede gametypes en er allemaal komen spelen wordt het vast en zeker super tof!

Even wat gegevens:
Naam: Mr. Server
IP: 85.17.68.242:28961
PB: Uit (Dit omdat je dan meerdere malen met eenzelfde IP kan spelen, ook al heb je 2 verschillende CD-keys)
Pure: Aan (Het is een pure server, dus iedereen heeft precies de zelfde look en feel :))
Rotation: Creek TDM, Killhouse DM, Overgrown HQ

De server zal nu vanavond uit gaan omdat ik de server via mijn pc start. Maar morgen zal ik ervoor zorgen dat die 24/7 aan blijft ;) Ik hoop dat ook dat jullie het een toffe server zullen vinden! Tips voor verbeteringen hoor ik graag! Voeg hem dus alvast even toe aan favorieten en kom gerust even langs, laat het wel eerst hier even weten nu als je komt, dan zorg ik ervoor dat ik paraat ben in de server.

Als je hackers of valspelers vindt kan je ze proberen te kicken via de call vote functie of gewoon aan mij of een andere admin vragen.

Bedankt en hopelijk tot binnekort!

Ruben Portier wijzigde deze reactie 25-05-2011 21:59 (78%)

• Galvatron
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-06 16:06
Ben het ook maar weer gaan spelen...blijft samen met CSS toch de betere online shooter. Vond MW2 gaar wat betreft servers en achievements. Nu wachten of BF3

• Ruben Portier
Al iemand in mijn server geweest? :p Ik wacht vol spanning!

• mingooski
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-06 15:44
quote:
lolleflikker schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:54:
Al iemand in mijn server geweest? :p Ik wacht vol spanning!
Ik kom zo ff kijken, loopt het al een beetje vol? :P

Edit: Kan het niet vinden :?

mingooski wijzigde deze reactie 26-05-2011 19:14 (6%)

i5-4970k @stock * Gigabyte GA-Z97X-Gaming 7 * G.Skill Sniper F3 8GB * Corsair AX760 * be quiet! Dark Rock Pro 3 * Corsair Obsidian 450D * MSI GeForce GTX 970 gaming 4g * Crucial MX100 256GB * WD Black 1TB + WD Blue 1TB

• Ruben Portier
Bedankt voor je reactie! Nee, niet echt veel spelers (meestal geen :()
Je kan de server niet vinden? Ook niet als je het vermelde IP toevoegt aan je favorieten?
Wat je kan proberen is even je filters te resetten ofwel hetvolgende in de console te plaatsen:
code:
1
/connect 85.17.68.242:28961

Ruben Portier wijzigde deze reactie 26-05-2011 22:53 (30%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-06 23:10
Net nog even een potje MW1 gedaan op de pc... sta ik eerste, wordt me meteen gevraagd of ik m'n autoshoot/scrollbutton script wil uitzetten.... die ik dus niet gebruik; ik klik gewoon lekker snel met pistol en single shot guns >> dus ik ontken dat ik dat gebruik, wordt ik meteen met een perm ban beloond :/

Creative Director - The Virtual Dutch Men

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mingooski
quote:
BaT schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:58:
Net nog even een potje MW1 gedaan op de pc... sta ik eerste, wordt me meteen gevraagd of ik m'n autoshoot/scrollbutton script wil uitzetten.... die ik dus niet gebruik; ik klik gewoon lekker snel met pistol en single shot guns >> dus ik ontken dat ik dat gebruik, wordt ik meteen met een perm ban beloond :/
Zie het maar als een compliment, spelen op die noob server is voorbij, tijd om te gaan zoeken naar een server waar het niveau hoger ligt :)

i5-4970k @stock * Gigabyte GA-Z97X-Gaming 7 * G.Skill Sniper F3 8GB * Corsair AX760 * be quiet! Dark Rock Pro 3 * Corsair Obsidian 450D * MSI GeForce GTX 970 gaming 4g * Crucial MX100 256GB * WD Black 1TB + WD Blue 1TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-10-2018

afca123

PSN Blasterus15

Ik ben permanent geband door punkbuster. Heb gewoon het legale spel. Ik heb een mai ghestuurd maar na 1 jaar nog niks ontvangen heb hem al dik 20x verstuurd. Dus ik ben maar over gegaan naar bbc2 en ook meteen weer een probleem na 1 week kreeg ik 1 nieuw spel en de map met vietnam erbij(H) Dat is pas service.

• Thrilseeka
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:06

Thrilseeka

Woef Woef.

quote:
and the troll is ON

OT :

Speel cod4 niet veel meer heb al teveel uur van mn leven aan dat spel verziekt :P

There is no sadder sight than a young pessimist.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-06 21:28
Wordt er nog flink gespeeld op de 360?

Gaude et aude

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 06-05 09:40

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Na lange tijd deze game op PS3 en Xbox te hebben gespeeld, heb ik eindelijk een beetje fatsoenlijke laptop om hem daarop te draaien.

Ik ben echter een groot fan van promod en vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen? :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• TomTube
  • Laatst online: 15-05 15:01
ja hoor: voeg me maar is toe op xfire: zxctb
als je een keer een mixje wilt spelen pm maar

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb geen xfire :P

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zag dit topic en werd meteen al weer een beetje positief om het te spelen. Ik wist alleen niet wat promod was, dus even zoeken op youtube, het eerste filmpje:

En sorry hoor ik heb er nu al geen zin meer in. Dit is toch niet normaal? Als hun zo snel kunnen reageren dan is er voor de gemiddelde "ik heb zin in een potje schieten maar gewoon voor de lol" persoon toch niks meer aan?
Ik speel wel single player shooters, en speel ook wel eens met wat vrienden gezellig op een lan, maar dit is toch niet leuk meer?

• Bobmeister
quote:
ThE_OwNeR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:46:
Na lange tijd deze game op PS3 en Xbox te hebben gespeeld, heb ik eindelijk een beetje fatsoenlijke laptop om hem daarop te draaien.

Ik ben echter een groot fan van promod en vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen? :)
http://www.tek-9.org

Een hele community met mensen die dit spelen ;)
quote:
koekoek2003nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:02:
Ik zag dit topic en werd meteen al weer een beetje positief om het te spelen. Ik wist alleen niet wat promod was, dus even zoeken op youtube, het eerste filmpje:
[video]

En sorry hoor ik heb er nu al geen zin meer in. Dit is toch niet normaal? Als hun zo snel kunnen reageren dan is er voor de gemiddelde "ik heb zin in een potje schieten maar gewoon voor de lol" persoon toch niks meer aan?
Ik speel wel single player shooters, en speel ook wel eens met wat vrienden gezellig op een lan, maar dit is toch niet leuk meer?
Die mensen in dat filmpje zien er niet echt goed uit.. Daarnaast is het filmpje versneld, en de effecten zorgen er ook voor dat het sneller lijkt. Als je echter net zo wil worden moet je heel veel oefenen ;) Als je gewoon wilt knallen en killstreaks halen kun je beter geen promod gaan spelen. Als je wat serieuzer naar de 'echte' wedstrijden toe wilt, moet je promod gaan spelen.

Kijk dit filmpje maar eens, die is van een compleet ander kaliber dan het filmpje van jou ;)

• Ianovski
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14-06 18:09
quote:
Awsom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:26:

Die mensen in dat filmpje zien er niet echt goed uit.. Daarnaast is het filmpje versneld, en de effecten zorgen er ook voor dat het sneller lijkt. Als je echter net zo wil worden moet je heel veel oefenen ;) Als je gewoon wilt knallen en killstreaks halen kun je beter geen promod gaan spelen. Als je wat serieuzer naar de 'echte' wedstrijden toe wilt, moet je promod gaan spelen.
Mmm... Dat filmpje is niet eens versneld, misschien op sommige punten wel, maar ik heb zelf meerdere scopes in mijn team gehad die net zo speelde, alles is mogelijk. Gewoonweg spelen met een hoge DPI en gevoeligheid. Wil je promod beetje redelijk kunnen spelen moet je gewoon veel oefenen, je raakt vanzelf gewend aan de hoge snelheid waarop gespeeld word.

Ianovski Designs

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

quote:
Awsom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:26:
[...]

http://www.tek-9.org

Een hele community met mensen die dit spelen ;)

[...]

Kijk dit filmpje maar eens, die is van een compleet ander kaliber dan het filmpje van jou ;)

[video]
Stevy <3 Dat filmpje is ook de reden dat het zo vet vind. Ben een aantal keren in een Promod lobby terecht gekomen op de PS3 en vond echt super!

Heb COD4 momenteel nog niet, zit te bedenken wat ik ga doen; Of op Steam kopen, de game downloaden en dan legaal een key kopen of gewoon in de winkel

• j4y
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13:13
Heel dit weekend E-Series Maximus :)

check @ http://nl.twitch.tv/team/kaostv

Scores van de groups: http://www.bit.ly/rNYdgt

• Zonezns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 30-05-2018

Zonezns

Random

Ik heb COD4 nog! :)
Speel er wel niet meer op (gestopt met gamen).

In het begin speelde ik ook de normale versie, maar vrij snel ook al promod..
Ik blijf promod toch een heel stuk beter vinden, geen kleine kinderen met noobtubes en meestal wel mensen die serieus spelen (vanaf skill med).
Heel wat van mijn gamervrienden spelen ook nog steeds cod4, blijf het toch de beste vinden van de laatste jaren..

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb COD4 even gedownload en wat singleplayer gedaan om te kijken of hij een beetje smooth runt. Merk toch af en toe wel wat, alsof de fps even omlaag gaat :S

Wat zijn de optimale settings om beetje hoog fps te krijgen?

Over mijn laptop:

HP pavilion dv6
Intel i5 Core 2.27Ghz
RAM 4gb
Nvidia Geforce G105M

• racingweirdo
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-01-2014
mischien een domme vraag, maar klop mijn vermoeden dat als mijn pc`s,macs,en xboxen aansluit op mijn cod server en ik ga lokaal spelen dat we dan allemaal tegen elkaar kunnen spelen?

Ik heb wel eens gehoord dat een xbox alleen tegen een xbox kan, en een pc alleen met een pc kan spelen.

• Voutloos
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Je hebt de spullen in huis, dus probeer het? Spoiler: wellicht verandert het feit dat je een eigen lan hebt niets nada noppes aan die beperking. Het zit erin en het is gewoon niet 1 op 1 dezelfde software.

Talkin.nl daily photoblog

• racingweirdo
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-01-2014
zeer jammer, toch een reden om dit spel niet te kopen.

Ik hoorde dat battlefield 3 dat wel kan.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:17

exactor it

Moderator Spielerij
quote:
racingweirdo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:21:

BF3 kan het ook niet.

Sorry. Misschien zit je nu nog in de overtuiging dat er een spel bestaat waarbij het kan. Dat is niet zo. Portal 2 kun je wel met PS3 en PC spelen. Verder ken ik er geen.

exactor it wijzigde deze reactie 03-12-2011 23:28 (26%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Ianovski
quote:
ThE_OwNeR schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:55:
Heb COD4 even gedownload en wat singleplayer gedaan om te kijken of hij een beetje smooth runt. Merk toch af en toe wel wat, alsof de fps even omlaag gaat :S

Wat zijn de optimale settings om beetje hoog fps te krijgen?

Over mijn laptop:

HP pavilion dv6
Intel i5 Core 2.27Ghz
RAM 4gb
Nvidia Geforce G105M
Weet je toevallig met hoeveel FPS je speelt? Dit kun je zien door in de console (open je met "~" tekentje) /cg_drawfps 1 te typen. Daarna kan je hem verhogen met /com_maxfps "..." Aan te raden om dit op (als je het haalt) 250 of 125 FPS te zetten, dit speelt namelijk het soepelst.

Mocht je een lage fps hebben, probeer deze config dan even: http://rapidshare.com/files/69856638/config_mp.cfg

Mocht je niet weten waar je hem moet plaatsen: C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4/Players/profiles/"nickname" en dan in die map. Bij het opstarten vraagt hij dan of je de settings wilt aanpassen, dan moet je altijd op nee klikken, anders zet hij hem terug naar default.

-edit-

Ik las net dat je de singleplayer had geprobeerd. De config werkt alleen met multiplayer Promod. En daarbij is je FPS sowieso al hoger dan in de singleplayer.

Ianovski wijzigde deze reactie 07-12-2011 12:59 (7%)

Ianovski Designs

quote:
racingweirdo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:21:

Haha goede reden. Waarom zou je überhaupt tegen andere platformen willen spelen? Dat is toch nooit eerlijk?

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

quote:
bram1984 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:00:
[...]
Haha goede reden. Waarom zou je überhaupt tegen andere platformen willen spelen? Dat is toch nooit eerlijk?
Inderdaad, PS3 en xbox spelers zouden verpletterd worden door de precisie van een PC :)

Maar uhh, call of duty 4, the best of all times :')

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

quote:
Ianovski schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:49:
[...]

Weet je toevallig met hoeveel FPS je speelt? Dit kun je zien door in de console (open je met "~" tekentje) /cg_drawfps 1 te typen. Daarna kan je hem verhogen met /com_maxfps "..." Aan te raden om dit op (als je het haalt) 250 of 125 FPS te zetten, dit speelt namelijk het soepelst.

Mocht je een lage fps hebben, probeer deze config dan even: http://rapidshare.com/files/69856638/config_mp.cfg

Mocht je niet weten waar je hem moet plaatsen: C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4/Players/profiles/"nickname" en dan in die map. Bij het opstarten vraagt hij dan of je de settings wilt aanpassen, dan moet je altijd op nee klikken, anders zet hij hem terug naar default.

-edit-

Ik las net dat je de singleplayer had geprobeerd. De config werkt alleen met multiplayer Promod. En daarbij is je FPS sowieso al hoger dan in de singleplayer.
Thanks! Heb even een promod mod gedownload en een eigen server gestart en gekeken hoe het daar liep, ik zat rond de 40 - 70 fps afhankelijk waar ik naar keek. Nog niet probeer het maxfps omhoog te zetten, zal ook die config downloaden. Kijken of dat iets uithaalt :)

• Bobmeister
quote:
Ianovski schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]

Mmm... Dat filmpje is niet eens versneld, misschien op sommige punten wel, maar ik heb zelf meerdere scopes in mijn team gehad die net zo speelde, alles is mogelijk. Gewoonweg spelen met een hoge DPI en gevoeligheid. Wil je promod beetje redelijk kunnen spelen moet je gewoon veel oefenen, je raakt vanzelf gewend aan de hoge snelheid waarop gespeeld word.
Ik heb ook een paar jaar COD4 gespeeld, maar de meeste kills zijn toch wel versneld hoor :p
quote:
Mavamaarten schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:14:
[...]

Inderdaad, PS3 en xbox spelers zouden verpletterd worden door de precisie van een PC :)

Maar uhh, call of duty 4, the best of all times :')
Dat komt meer door de muis zelf, dan door de PC. ;)

Maar goed, veel gamers spelen tegenwoordig op de PS3 en de 360 ook met een muis, dus wie weet.. ;)

• j4y
Tonight at 21 CET : The grandfinal of the $10,000 Corsair Vengeance Cup.

Team LowLandLions vs. Anexis Esports

Links: http://www.lowlandlions.com/ & http://anexis.de/

streamed by:
- kaosTV: http://www.twitch.tv/kaostv3 (hosts: Ennze & Machine)
- QuadV: http://www.own3d.tv/live/205/QuadV__1 (host: Mennace & maybe Tosspott!)

Promovid:

Links:
main page tek-9: http://www.tek-9.org/news...tv_21h00-4145.html?page=2
PREVIEW by bcrbo: http://www.tek-9.org/arti...review-825/preview-1.html

[/spam] :D

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

quote:
Ianovski schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:49:
[...]

-edit-

Die com_maxfps werkte helaas niet, maar met die config geinstalleerd haalde ik meer dan 200fps :) Alles zag er wel super lelijk uit, resolutie op 800x600 ofzo xD

• Ianovski
Je kan beter je resolutie dan wat hoger zetten, en je FPS op 125. Moet als het goed is het beste spelen.

Ianovski Designs

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb mijn resolutie nu hoger gezet en FPS zit nu rond de 100, speelt heerlijk. Al ben ik wel erg slecht xD Krijg je ervan als je alleen maar op console speelt :P

• j4y
ORION - SOLARMIND (Released 21-12-2011)

die cinematics... :o

• Ianovski
quote:
j4y schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:53:
ORION - SOLARMIND (Released 21-12-2011)

[video]

die cinematics... :o
Dat vind ik wel een mooie :D Zitten ook leuke kills tussen.

Danku voor het posten!

Ianovski Designs

• mingooski
Weer een goed filmpje van Button Bashers.
Is het nou een clan? of zijn zij alleen puur bezig met fragmovies?

Even een vraagje voor de gevorderde strafers, in promod servers als bijv. Netsky zie ik iedereen strafen vanuit praktisch een stilstaand positie. Word hier een bind voor gebruikt? Ik heb aanloop nodig om een strafe jump goed uit te voeren.
Ik heb me eigenlijk nooit bezig gehouden met strafen, maar ben nu weer helemaal into CoD4 en zie toch de voordelen van goed strafen in.

• Ianovski
quote:
mingooski schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:04:

Even een vraagje voor de gevorderde strafers, in promod servers als bijv. Netsky zie ik iedereen strafen vanuit praktisch een stilstaand positie. Word hier een bind voor gebruikt? Ik heb aanloop nodig om een strafe jump goed uit te voeren.
Ik heb me eigenlijk nooit bezig gehouden met strafen, maar ben nu weer helemaal into CoD4 en zie toch de voordelen van goed strafen in.
Hoe hij al zegt, met veel oefenen wordt je het best, maar misschien dat je hier iets aan hebt.

YouTube: CoD4 ProMod Movement Tutorial

Ianovski Designs

• mingooski
quote:
Ianovski schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:57:
[...]

Hoe hij al zegt, met veel oefenen wordt je het best, maar misschien dat je hier iets aan hebt.

YouTube: CoD4 ProMod Movement Tutorial
Thanks, die filmpje had ik ook al bekeken.
Vind het jammer dat ik me in het begin er niet mee bezig heb gehouden, want volgens mij gaat daar best veel tijd in zitten en om nu pas te beginnen... Maar goed, even kijken hoe lang ik het vol houd :)

• j4y
quote:
mingooski schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:04:
Button Bashers was een best grote organisatie volgens mij ja, ze hebben wel een aantal teams gehad, waaronder 1 met Stevy en daarna nog 1 met het huidige LLL (d8 ik). Maar volgens mij zitten ze nu zonder team en is het alleen een moviemaker crew.

• j4y
bump :D

Stevy is na The Lone Lion & 9Lives weer terug in een nieuwe movie:

One Life Left door Lewis (Machinima / Tek9 cinema)

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Kreeg vandaag dit filmpje toegestuurd en moest meteen aan CoD MW denken:

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
manuevg77 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:58:
[...]

Heb hem ook voor 20EUR gescoord. Is dit alleen op maandagen?
Wat een vet spel is dit toch! Verslavend. En inderdaad zat servers. Ik speel voornamelijk op ZA NY Domination. Hoe update je punkbuster? Ik krijg alleen als ik zelf een game host error meldingen?
op http://www.mupromo.com/de...-duty-4%3a-modern-warfare was hij gister $14.95 heb ik net misgelopen omdat ik de email te laat zag :/

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• KDV91
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 28-04-2016

KDV91

Me Gusta

Toen Mw3 uitkwam daaraan begonnen opgestart en gelijk uit me computer gehaald en Cod4 geinstalleerd.
Wat blijft dat toch een goed spel.

Hou echt van de mappen Strike, Backlot en Broadcast :*)

Meh...

• Rendiertje
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:34
Is Cod 4 nog steeds waard om terug te komen?

Speel nu namelijk veel SC2/LOL/BF3/MW3...

Is het nog actief enzo?

• nooberke
  • Laatst online: 15:18
Is zeker nog veel activiteit, heb zelf ook MW3 maar dat had ik na 20 uurtjes wel gezien

CoD4 FTW _/-\o_

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Gister samen met een vriend lekker weer COD4 gespeeld op de Xbox, record bijna elke match. Record ik 1 match niet, Sabotage, ga ik 8 - 0 met een R700 Acog. Toffe no-scope over een muurtje, paar quickscopes.

Goddamnit :')

• merelonline
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 03-04-2012
Spam

PWM wijzigde deze reactie 03-04-2012 16:20 (97%)

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:08
Hoi allemaal,

Ik speel al een tijdje cod4 met veel plezier maar loop nu toch tegen een probleempje aan waar ik zelf niet uit kom en waarmee jullie mij hopelijk kunnen helpen.

Ik heb op een computer een dedicated server gemaakt van cod4. Deze computer staat niet bij mij thuis, maar op een plaats waar ze wel fatsoenlijk internet hebben. Nu werkt alles prima en kan ik via modernRcon alles mooi doen. Maar zelf kan ik de server niet joinen.

Als ik de server join dan gaat alles nog goed. totdat hij de map geladen heeft. Ik krijg dan heel eventjes "connection interupted" en vervolgens "server disconnected"
Als ik dan in de console van de server kijk staat daar "player disconnected".

Ik heb wel vaker dat heel eventjes het beeld stil staat en "connection interupted" voordat ik een wapen enzo uitkies maar nog nooit dat ik dan de gedisconnect wordt van de server.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes Jeroen

Hier nog een filmpje van het probleem

EDIT: nevermind, al gefixt. Stonden een paar regels in server.cfg niet goed.

Pindakaas wijzigde deze reactie 03-12-2013 17:29 (3%)

don't mind me

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-06 12:53
COD4 blijft een heerlijk spel vooral omdat er minder onzin in zit vergeleken bij latere COD's. Ik kan trouwens de UBB server aanraden. Altijd leuk om daar op te spelen als je FFA hardcore leuk vind.

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-06 12:55
Weet iemand of het tegenwoordig nog mogelijk is om call of duty 4 te spelen? Hiermee bedoel ik hackvrij, en dat er nog genoeg activiteit is.

Niet nodig om voor zoiets een apart topic te starten, volgende keer eerst zoeken of er een aglmeeen topic beschikbaar is

Chaoss wijzigde deze reactie 10-02-2014 13:56 (32%)

• Ricoot
  • Laatst online: 08-09-2014

Ricoot

[maniacal laughter]

Als je de game al hebt, kwestie van proberen?

De laatste keer dat ik de pc versie speelde was in 2011 en toen was er nog wel redelijk activiteit.
Vorig jaar op de xbox360 heb ik een uur gewacht om met 3 players een rondje crash te doen en daarna heb ik nooit meer iemand gevonden.

Geweldige multiplayer trouwens, zou best wel weer wat uurtjes willen spelen.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:43

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

De PC versie word nog steeds redelijk actief bespeeld, en de fatsoenlijke promod servers zijn ook hackvrij. Ik raad het je echter niet aan om nu nog in te stappen, alleen de harde kern speelt het nog.

Op lans is het trouwens een geweldig spel :) word bij ons keer op keer gespeeld.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• N.Uckerman
Oke bedankt voor de info!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-06 11:00
Ik speel het zelfs sinds drie weken weer. Je hebt wel veel hackers maar deze worden in de 'goeie' servers automatisch of door een admin gebanned.

Beetje trial and error om de juiste servers te vinden.

• Rubey
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-03 23:24

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Cod4 promod is nogsteeds geweldig :+, speel meestal dan wat warretjes.

• N.Uckerman
Beste mensen,

Ik wilde graag cod4 aanschaffen, ik speel cod al sinds deel 2, maar persoonlijk vind ik het na cod4 minder geworden, vond mw2 nog wel redelijk, maar de spellen erna heb ik nieteens meer gekocht.

Vandaar dat ik dus terug wil naar mijn goede oude tijd, en cod4 wil aanschaffen.

Ik wil alleen weten, is de game nog goed bespeelbaar? Is het spel nog goed actief, en zijn er voldoende hackvrije servers?

En zo ja, hoe moet ik deze hackvrije servers dan opzoeken? Ben namelijk zelf meer een console gamer, weet wel dat je op de PC versie een lijst hebt met servers die je kan kiezen, maar ik hoor ook vaker dat je op bepaalde sites op internet servers kunt opzoeken die hackvrije zijn ofzoiets?

Dus moet ik nu gewoon uit ingame lijst van cod een server kiezen en hopen dat er geen hackers in zitten of hoe moet het?

Sorry mensen, ben wat betreft cod op pc echt een noob..

Verder als ik cod nu aanschaf, heb ik dan meteen de goede versie? Of raden jullie mij aan om iets te veranderen/updaten, en zo ja, hoe?

Hartstikke bedankt voor alle antwoorden/tips. Ook al weet je niet alles, alle tips zijn welkom, dan wil ik jullie in iedergeveal al bedanken voor de moeite die jullie doen!

Groetjes!

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Het viel me op dat je rond 1 februari 2014 in het topic van de game dezelfde vraag hebt gesteld. Daar staan dus de antwoorden die je zoekt. Als ik de reacties zo lees, dan wordt het je niet aangeraden het te kopen, tenzij je het spel ergens heel goedkoop (max 5 euro) zou kunnen oppikken.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• N.Uckerman
Ow, ik zie het nu pas.. Was toen inderdaad mijn post kwijt, maar ze hadden 'm dus verplaatst naar dat topic, excuses!

• N.Uckerman
Wat is cod4 promod? (ben een console speler, dus qua pc echt noob)

Ik heb het er meer over om gewoon cod4 op te starten en een server uit te kiezen, en te knallen:p

Ik snap dat het spel natuurlijk niet hackvrij is, maar zijn er voldoende servers die geen hackers hebben, want dan schaf ik de game wel aan!

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13:01
Zelf ook een tijdje cod4 gespeeld, en eigenlijk alleen maar promod gespeeld.
Kwam erin door een vriend in 2010 en toen een jaar of 2 gespeeld. En inderdaad de wars waren altijd geweldig om te spelen.

Maar wat is promod nu eigenlijk?
Dit is een mod, die eigenlijk alle 'noob' dingen eruit haalde, dit is ook de reden waarom cod4 zo lang competatief is gespeelt.
Iedereen is dus min of meer gelijk voor de wet, het komt aan op tactical gameplay & aim.
dwz: geen levels, geen perks, geen unlocks, geen stun grenades.
Het werd dus terug een beetje Cod2 alleen dan met andere wapens en in een nieuwere game.
Heb er zolang ik het heb gespeeld, een geweldige tijd gehad en vind het jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
bal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:40:
Dit is een mod, die eigenlijk alle 'noob' dingen eruit haalde, dit is ook de reden waarom cod4 zo lang competatief is gespeelt.
Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logisch :+ .

Vanaf het begin heb ik CoD4 gespeeld (toen op m'n 360, later op de PC), competief alleen op de consoles gespeeld (Maar ook niet lang / geweldig hoog).

De tijd dat CoD nog leuk was zonder fanwars richting andere games in het zelfde genre 8) .

D4NG3R wijzigde deze reactie 21-02-2014 20:37 (20%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13:01
quote:
D4NG3R schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logisch :+ .

Vanaf het begin heb ik CoD4 gespeeld (toen op m'n 360, later op de PC), competief alleen op de consoles gespeeld (Maar ook niet lang / geweldig hoog).

De tijd dat CoD nog leuk was zonder fanwars richting andere games in het zelfde genre 8) .
Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.

• N.Uckerman
Hmm al bij al, koop ik de game dan toch maar niet.. Maar damn, wat mis ik de goede cod2/4 tijd! Bf4 is zeker een topgame, maar ik reeg me op aan de bugs en daarbij merk ik dat ik alleen maar domination speel, terwijl bf4 meer gaat om conquest large, merk dus gewoon dat ik veel meer een cod speler ben, haat die voertuigen maar, ga er ook alleen maar in om vervoer, voorderest is het lopen en knallen:p

• laptopsheerlen
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 30-09-2018
quote:
N.Uckerman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:52:
Hmm al bij al, koop ik de game dan toch maar niet.. Maar damn, wat mis ik de goede cod2/4 tijd! Bf4 is zeker een topgame, maar ik reeg me op aan de bugs en daarbij merk ik dat ik alleen maar domination speel, terwijl bf4 meer gaat om conquest large, merk dus gewoon dat ik veel meer een cod speler ben, haat die voertuigen maar, ga er ook alleen maar in om vervoer, voorderest is het lopen en knallen:p
Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.
Mijn ervaring is dat het er nu op de PC versie nog heftiger aan toe gaat dan op de PS3 vlak na de launch. Rushen als een gek!

• N.Uckerman
quote:
laptopsheerlen schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:36:
[...]

Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.
Mijn ervaring is dat het er nu op de PC versie nog heftiger aan toe gaat dan op de PS3 vlak na de launch. Rushen als een gek!
Haha dan ga ik 'm maar alsnog uitproberen, voor dat kleine bedragje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluezye123
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2014

bluezye123

'Ik vind vies' - Max 2014

quote:
bal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:26:
[...]

Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.
Ordinaire bump!

Integendeel, CoD4 is competitief met een comebackje bezig, wordt nog steeds op heel veel BeNeLuX LAN's gespeeld met een aardige prijzenpot, laatst nog op The Party in Eindhoven met een prijzenpot van 1000 euro (niet slecht voor een 'dood' spel toch?), verder heeft de compo-admin van diezelfde LAN mij toegezegd dat er volgend jaar weer een editie komt met CoD4 en weer zo'n prijzenpot (al dan niet hoger)

Voor de mensen die niet naar LAN's willen/kunnen is er altijd nog http://www.cybergamer.org/
DE plek voor competitief CoD4/CoD2/Wolfenstein ET op dit moment.

Go for it! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 02-07-2018
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
HugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.
CoD4 heeft ook lagcomp. Beter uitgewerkt/afgesteld, dus valt er ook minder te klagen. :)

http://denkirson.proboards.com/thread/5774

Dit is wat je krijgt als je het uitzet.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
Laat ik het anders stellen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat merkbare akelige lagcomp. ;-)

Desalniettemin, het kan een spel aardig om zeep helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluezye123
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2014

bluezye123

'Ik vind vies' - Max 2014

quote:
HugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Tja, cheats kom je overal tegen he, op de site die ik hierboven al aangaf (http://www.cybergamer.org/) hebben ze zelf een anti-cheat (die ook echt werkt :p) geproduceerd, en wordt actief bijgehouden door de admins daar.

Helaas als je gewoon casual wilt pubben heb je dat natuurlijk niet en kom je die apen dus nog wel tegen ja, maar goed .. dat is bijna op elke FPS game ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
Alhoewel treyarch het toch redelijk voor elkaar heeft bij BO2. Weinig cheaters te bespeuren.

• dezekeer
  • Laatst online: 30-05 11:45
Sorry voor de bump maar heb net CoD 4 werkend gekregen maar krijg geen servers te zien, het wordt volgens mij toch nog gespeeld toch?

Alles staat goed, filter servers e.d.. Krijg alleen waiting master server en daarna geen enkele lobby.
Inclusief patches t/m 1.7

edit: opgelost via gametracker, toch wel een half half oplossing maar het moet maar.

dezekeer wijzigde deze reactie 05-02-2015 22:03 (46%)
Reden: Opgelost

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Heb hem laatst ook weer geinstalleerd via steam maar kreeg inderdaad geen servers te zien. Ook ondersteund punkbuster het niet meer waardoor ik weer geen update kon downloaden...

Egh wat een gedoe.

• Zombymario
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:33
Toch maar even een bump vanwege een vraag.

Gisteren speelde ik de multiplayer en ik zat midden in een potje en hup, ik krijg de melding dat ik permanent verbannen ben van de server. Ikzelf heb niet gecheat (ja, aloude cliché). Volgens mij was er zelfs op het moment van dat ik dus de ban kreeg ook helemaal geen admin/mod online. Het gaat hier om een legale versie van CoD4 en ik kan mij ook niet herinneren (of voorstellen) dat ik een ban zou hebben voor bijvoorbeeld schelden of spam. Ik heb al zo'n 200 uur op die server zitten qua speeltijd, dus het lijkt mij raar dat ik nu opeens iets fout zou hebben gedaan?

Wat is nu het beste te doen, want ik heb gezien dat de admin van de server ook al 2 maanden niet meer online is geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• nooberke
quote:
Zombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:08:
Toch maar even een bump vanwege een vraag.

Gisteren speelde ik de multiplayer en ik zat midden in een potje en hup, ik krijg de melding dat ik permanent verbannen ben van de server. Ikzelf heb niet gecheat (ja, aloude cliché). Volgens mij was er zelfs op het moment van dat ik dus de ban kreeg ook helemaal geen admin/mod online. Het gaat hier om een legale versie van CoD4 en ik kan mij ook niet herinneren (of voorstellen) dat ik een ban zou hebben voor bijvoorbeeld schelden of spam. Ik heb al zo'n 200 uur op die server zitten qua speeltijd, dus het lijkt mij raar dat ik nu opeens iets fout zou hebben gedaan?

Wat is nu het beste te doen, want ik heb gezien dat de admin van de server ook al 2 maanden niet meer online is geweest.
Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?

• Zombymario
quote:
nooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?
Ik krijg zo'n melding

[image]http://i57.servimg.com/u/f57/18/65/52/34/ban11.jpg
[/image]

(deze is niet van mijzelf maar de tekst is bij mij ook zo).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• nooberke
quote:
Zombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Ik krijg zo'n melding

[image]http://i57.servimg.com/u/f57/18/65/52/34/ban11.jpg
[/image]

(deze is niet van mijzelf maar de tekst is bij mij ook zo).
Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod loopt

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dat is gewoon een management plugin, een admin kan je ook prima van afstand kicken of bannen zonder zelf online te zijn in de server of de server zelf indien bepaalde thresholds bereikt zijn.

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
Ziet er wel uit als een aparte melding, ben zelf ook wel eens permabanned geweest van een server, maar dan stond er gewoon 'you have been permanently banned, reason: ...'

Anyways, als je nog een leuke server zoekt: https://www.gametracker.com/server_info/81.19.214.220:28001/

Is van Rejekz, een clan die met ons in de ATI league speelt.
Als je meer vragen oid hebt kun je me toevoegen op steam;)
steamcommunity.com/profiles/76561198083998827

• Zombymario
quote:
nooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod loopt
Ik ben nu thuis en dit is de screenshot van de melding die ik dus nu heb: http://i58.tinypic.com/2yya1sj.jpg

Zou het manier van opnieuw installeren misschien helpen of ben ik echt de klos (wat nog extra zuur is omdat ik gewoon weet dat ik niks fout kan hebben gedaan).

Zombymario wijzigde deze reactie 06-10-2015 15:55 (4%)

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
PB is gestopt met CoD4, dus je zal geen global ban meer krijgen, het zal enkel voor deze server gelden, herinstallatie zal de ban niet voorkomen, dan zul je een nieuwe GUID moeten kopen.
Gewoon lekker op een andere server gaan spelen, zijn nog zat leuke servers online

• Zombymario
Dat is wel echt jammer :( Dan vraag ik mij toch af hoe überhaupt ik een ban heb gekregen (wat dus de (technische?) trigger moet zijn geweest), ik had dit gewoon echt niet verwacht :(

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:55

Mystikal

It never hurts to help

Joh, maak je niet zo druk. Het is algemeen bekend dat sommige admins een macht misbruiken. Schiet je sommige admins 3x achter elkaar af, zijn ze gefrustreerd en kicken/bannen ze je.

Their loss. Niet druk om maken en op een andere server gaan spelen.

Basement Bios ---- Exo-S

• Zombymario
quote:
Mystikal schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:54:
Joh, maak je niet zo druk. Het is algemeen bekend dat sommige admins een macht misbruiken. Schiet je sommige admins 3x achter elkaar af, zijn ze gefrustreerd en kicken/bannen ze je.

Their loss. Niet druk om maken en op een andere server gaan spelen.
Ja, dat is waar. Gelukkig geldt deze ban maar voor 1 server ja dus multiplayer is niet helemaal dood voor mij.

• Bobmeister
Het is geen 9Lives, maar wel leuk om te zien. :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

KICK!!!!!

Weet iemand hoe ik CTF kan implementeren?

Ik weet dat het via een MOD kan en ik heb ook al een AWE en ACE mod gevonden(na lang zoeken) Ik kan ze ook laden maar ik krijg geen CTF mode in het menu te zien.

Ik heb geen idee hoe ik CTF aan de praat krijg. Ik heb 0,0 verstand van de console commands en ik kan ze ook nergens online vinden.

Ik wil graag via LAN CTF spelen. Nieuwe maps hoeft niet perse zolang de CTF mode maar aanwezig is. Moet dit perse via een server? en zoja kan ik dan naast de server op dezelfde laptop gewoon joinen en meespelen?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True