Speel hem regelmatig maar als ik ergens een hekel aan heb dan is het steam

Ja, hoor ik speel het nogExcelb-boy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:25:
niemand die meer speelt =[?
Wat ik heb gedaan is een server opzoeken met wat goeie spelers en wat vaak vol zit, en dan elke keer weer naar diezelfde server er gaan, zo leer je op een gegeven moment de spelers kennen (als het ware) en dat bevorderd weer de team-play (in mijn geval)pdebie schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:21:
ik zoek eigenlijk nog een gezellig clubje mensen (leeftijd 18+) om zo af en toe mee te gamen. Mag in clan verband, mag ook gewoon voor de lol. Dat alleen rond rennen elke keer zonder echt team-play verveelt op den duur een beetje.
iemand ideeen?
Heb ik ook gehad nadat ik cod4 (na lange tijd) opnieuw installeerde.Asgaro schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:04:
Ben ik de enigste die geen serverlist kan oproepen? Krijg enkel die zin met "connecting to master server" (of iets dergelijks.)
Firewall disablen hielp niet.
Punkbuster heb ik manueel via PBsetup geupdatet.
Het is sinds lange tijd dat ik de game nog eens installeer dus weet iemand wat ik nog meer kan proberen?
Bedankt voor de tip!mingooski schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:40:
[...]
Heb ik ook gehad nadat ik cod4 (na lange tijd) opnieuw installeerde.
Wat je kan doen is via gametrackers servers opzoeken en die gebruiken om in ieder geval te kunnen spelen. En als het goed is krijg je morgen gewoon alle servers te zien als je cod4 weer opstart.
Gaude et aude
Deze word nog zat gespeeld op de Xbox 360. Je zit echt zo in een matchthefabiman88 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:47:
Vraagje, ik heb deze CoD niet meer, maar wordt er nog volop gespeeld(Xbox 360)? Na Black Ops wil ik deze weer spelen.
Koekie?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 16:10 ]
Koekie?
Heb je CoD4 via steam?, voeg me anders toe (mingggus, bijnaam Gooski)thibaultvdb schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:47:
Als iemand een leuke COD4 clan wilt opstarten, ik doe mee ;-) Nu niet per se om competitie te spelen, maar gewoon om wat tactics te kunnen gebruiken. Ik speel zelf ook wel redelijk vaak promod, op de netsky servers (aanrader!)
Mij lijkt het ook wel weer leuke om te beginnen met cod4 (steam, gaat_niet_door)mingooski schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:30:
[...]
Heb je CoD4 via steam?, voeg me anders toe (mingggus, bijnaam Gooski)
Wat speel je voornamelijk? TDM (promod) of S&D (promod)?
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
1) Deze game werkt met dedicated servers, dus een lounge systeem is er niet, gelukkig.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:09:
Wil dit spel voor de Mac gaan kopen (MW2 en Bo zijn er niet voor de mac)...maar is multiplayer nog wel te doen of zit je uren in de lounge te wachten totdat er genoeg players zijn??
Ik zie de posts boven me wel maar is het speelbaar met 2000 of 500 TDM spelers???
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik weet niet of je hem al gekocht heb maar het viel mij op dat CoD 4 in de Apps Store op maandag avond 20 Euro kost en op alle ander dagen 40 Euro. Ik heb hem afgelopen maandag dus maar voor 20 Euro gekocht (wilde wel eens zien hoe dat er op de Mac uit zag en ik ben het zat telkens voor X-Box gold te betalen).Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:09:
Wil dit spel voor de Mac gaan kopen (MW2 en Bo zijn er niet voor de mac)...maar is multiplayer nog wel te doen of zit je uren in de lounge te wachten totdat er genoeg players zijn??
Ik zie de posts boven me wel maar is het speelbaar met 2000 of 500 TDM spelers???
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Verkeerde Topicvapo_chiller schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:29:
degene die zin heeft om MW2 op pc multiplayer te spelen, DM me voor Steam toevoeging.
Ik en me vrouwke spelen dit wel iedere dag
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Verwijderd
Heb hem ook voor 20EUR gescoord. Is dit alleen op maandagen?boshar schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:57:
[...]
Ik weet niet of je hem al gekocht heb maar het viel mij op dat CoD 4 in de Apps Store op maandag avond 20 Euro kost en op alle ander dagen 40 Euro. Ik heb hem afgelopen maandag dus maar voor 20 Euro gekocht (wilde wel eens zien hoe dat er op de Mac uit zag en ik ben het zat telkens voor X-Box gold te betalen).
Bij de Mac versie uit de App store moet je nog wel even zelf Punkbuster updaten/installeren (ik werd steeds van de servers gekickt totdat ik dat deed). Voor de rest heb ik een shell shok. Er zijn zat servers om op te spelen maar man wat zijn die gasten snel en op sommige plaatsen wachten ze je gewoon op bij de respawn punten, Bam, binnen 5 seconden weer dood.
Zijn er nog tips voor een CoD PC newbie....
Je gaat naar evenbalance.com en download daar de laatste pb versie. Vervolgens kun je hem ook blijven updaten.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:58:
[...]
Heb hem ook voor 20EUR gescoord. Is dit alleen op maandagen?
Wat een vet spel is dit toch! Verslavend. En inderdaad zat servers. Ik speel voornamelijk op ZA NY Domination. Hoe update je punkbuster? Ik krijg alleen als ik zelf een game host error meldingen?
Basement Bios ---- Exo-S
I'm just taking care of business
Vriend van me speelt het nog dagelijks, met de redenen die jij aangeeft (gewoon lekker schieten verder geen gepiemel).mr. TCB schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:04:
Ik en mijn buddies wil ook weer COD4 spelen na jaren COD5, MW2 en BlackOps gespeeld te hebben. Hoe leuk die games ook waren/zijn, ze gaan steeds verder af van het basisprincipe: schieten. Al die perks en killstreaks bekoren me steeds minder.
Is het nog een beetje druk op de 360 met COD4? En hoe is het gesteld met lag en matchmaking?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Toch grappig dat juist CoD4 de game is die de killstreaks/perks geintroduceerd heeft...mr. TCB schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:04:
Ik en mijn buddies wil ook weer COD4 spelen na jaren COD5, MW2 en BlackOps gespeeld te hebben. Hoe leuk die games ook waren/zijn, ze gaan steeds verder af van het basisprincipe: schieten. Al die perks en killstreaks bekoren me steeds minder.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Ja, daar zat ik ook aan te denken ... CoD4 oftewel CoD:MW was de eerste CoD met perks, challenges en andere flauwekul (IMHO). Met als absoluut dieptepunt de dog-packs in CoD:WaWFrentik schreef op zondag 17 april 2011 @ 01:29:
Toch grappig dat juist CoD4 de game is die de killstreaks/perks geintroduceerd heeft...
Nou in MW3 mogen ze van mij de uberdeadlykillstreaks allemaal eruit laten, UAV/CUAV/Airstrike is prima, maar al die andere onzin is op den duur niet leuk meer.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:45:
Ik vind de killstreaks ook een goede toevoeging aan de game...ik kan begrijpen dat ijn MW2 er een overkill is aan killstreaks hahaha no pun intended.
Verwijderd
Verwijderd
Zo te horen ben jij toe aan promod en niet ranked spelen. Als je het niet weet: promod is een mod waarbij bepaalde wapens kan kiezen (er zijn sommige uitgelaten om het gebalanceerd te houden). Je hebt geen killstreakrewards, geen perks, 1 nade en smoke (of flash, dus geen stun) en de rest spreekt voor zich. Zoek maar op: promod cod4 server (of probeer netsky cod4 servers op google, dat zijn populaire servers)l0n3w012ph schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:17:
Ik ben ook weer helemaal terug naar COD4. Speel het weer iedere dag en dat geeft een goed gevoel
Het afglijden begon met MW2 en die idiote killstreks en geen dedicated servers. BO heeft dan wel dedicated servers maar ik vind er geen bal aan. Degene die de eerste killstreak binnen heeft wint, want met die killstreak haal je de volgende killstreak binnen en dan bonk je jezelf zo naar 15 of 20 kills, in FFA dan. Wat een idiote gameplay levert dat op zeg... WAW vond ik niks met dat erbarmelijke geluid. Het enige waar ik me veel mee vermaakt heb is BFBC2. Goede balans in het spel en veel uitdaging.
Gelukkig een server en clan gevonden die volop actief is met COD4 en nog FFA ook. Lekker ieder moment van de dag de server gevuld en de choppersettings zijn net als bij mijn eigen vorige clan zo ingesteld dat die met 1 schot neer te halen is, dus het gaat weer echt om "wie kan het beste mikken, schieten en reageren". Zoals het hoort dus en niet om "wie heeft de eerste killstreak"!
[ Voor 78% gewijzigd door Qlii256 op 25-05-2011 21:59 ]
Ik kom zo ff kijken, loopt het al een beetje vol?Qlii256 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:54:
Al iemand in mijn server geweest?Ik wacht vol spanning!
[ Voor 6% gewijzigd door mingooski op 26-05-2011 19:14 ]
1
| /connect 85.17.68.242:28961 |
[ Voor 30% gewijzigd door Qlii256 op 26-05-2011 22:53 ]
Zie het maar als een compliment, spelen op die noob server is voorbij, tijd om te gaan zoeken naar een server waar het niveau hoger ligtBaT schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:58:
Net nog even een potje MW1 gedaan op de pc... sta ik eerste, wordt me meteen gevraagd of ik m'n autoshoot/scrollbutton script wil uitzetten.... die ik dus niet gebruik; ik klik gewoon lekker snel met pistol en single shot guns >> dus ik ontken dat ik dat gebruik, wordt ik meteen met een perm ban beloond
and the troll is ON
There is no sadder sight than a young pessimist.
Gaude et aude
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
http://www.tek-9.orgThE_OwNeR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:46:
Na lange tijd deze game op PS3 en Xbox te hebben gespeeld, heb ik eindelijk een beetje fatsoenlijke laptop om hem daarop te draaien.
Ik ben echter een groot fan van promod en vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen?
Die mensen in dat filmpje zien er niet echt goed uit.. Daarnaast is het filmpje versneld, en de effecten zorgen er ook voor dat het sneller lijkt. Als je echter net zo wil worden moet je heel veel oefenenkoekoek2003nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:02:
Ik zag dit topic en werd meteen al weer een beetje positief om het te spelen. Ik wist alleen niet wat promod was, dus even zoeken op youtube, het eerste filmpje:
[video]
En sorry hoor ik heb er nu al geen zin meer in. Dit is toch niet normaal? Als hun zo snel kunnen reageren dan is er voor de gemiddelde "ik heb zin in een potje schieten maar gewoon voor de lol" persoon toch niks meer aan?
Ik speel wel single player shooters, en speel ook wel eens met wat vrienden gezellig op een lan, maar dit is toch niet leuk meer?
Mmm... Dat filmpje is niet eens versneld, misschien op sommige punten wel, maar ik heb zelf meerdere scopes in mijn team gehad die net zo speelde, alles is mogelijk. Gewoonweg spelen met een hoge DPI en gevoeligheid. Wil je promod beetje redelijk kunnen spelen moet je gewoon veel oefenen, je raakt vanzelf gewend aan de hoge snelheid waarop gespeeld word.Awsom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:26:
Die mensen in dat filmpje zien er niet echt goed uit.. Daarnaast is het filmpje versneld, en de effecten zorgen er ook voor dat het sneller lijkt. Als je echter net zo wil worden moet je heel veel oefenenAls je gewoon wilt knallen en killstreaks halen kun je beter geen promod gaan spelen. Als je wat serieuzer naar de 'echte' wedstrijden toe wilt, moet je promod gaan spelen.
StevyAwsom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:26:
[...]
http://www.tek-9.org
Een hele community met mensen die dit spelen
[...]
Die mensen in dat filmpje zien er niet echt goed uit.. Daarnaast is het filmpje versneld, en de effecten zorgen er ook voor dat het sneller lijkt. Als je echter net zo wil worden moet je heel veel oefenenAls je gewoon wilt knallen en killstreaks halen kun je beter geen promod gaan spelen. Als je wat serieuzer naar de 'echte' wedstrijden toe wilt, moet je promod gaan spelen.
Kijk dit filmpje maar eens, die is van een compleet ander kaliber dan het filmpje van jou
[video]
Verwijderd
Verwijderd
{signature}
Verwijderd
Verwijderd
BF3 kan het ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:21:
zeer jammer, toch een reden om dit spel niet te kopen.
Ik hoorde dat battlefield 3 dat wel kan.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 23:28 ]
Weet je toevallig met hoeveel FPS je speelt? Dit kun je zien door in de console (open je met "~" tekentje) /cg_drawfps 1 te typen. Daarna kan je hem verhogen met /com_maxfps "..." Aan te raden om dit op (als je het haalt) 250 of 125 FPS te zetten, dit speelt namelijk het soepelst.ThE_OwNeR schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:55:
Heb COD4 even gedownload en wat singleplayer gedaan om te kijken of hij een beetje smooth runt. Merk toch af en toe wel wat, alsof de fps even omlaag gaat
Wat zijn de optimale settings om beetje hoog fps te krijgen?
Over mijn laptop:
HP pavilion dv6
Intel i5 Core 2.27Ghz
RAM 4gb
Nvidia Geforce G105M
[ Voor 7% gewijzigd door Ianovski op 07-12-2011 12:59 ]
Haha goede reden. Waarom zou je überhaupt tegen andere platformen willen spelen? Dat is toch nooit eerlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:21:
zeer jammer, toch een reden om dit spel niet te kopen.
Ik hoorde dat battlefield 3 dat wel kan.
Inderdaad, PS3 en xbox spelers zouden verpletterd worden door de precisie van een PCbram1984 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:00:
[...]
Haha goede reden. Waarom zou je überhaupt tegen andere platformen willen spelen? Dat is toch nooit eerlijk?
Android developer & dürüm-liefhebber
Thanks! Heb even een promod mod gedownload en een eigen server gestart en gekeken hoe het daar liep, ik zat rond de 40 - 70 fps afhankelijk waar ik naar keek. Nog niet probeer het maxfps omhoog te zetten, zal ook die config downloaden. Kijken of dat iets uithaaltIanovski schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:49:
[...]
Weet je toevallig met hoeveel FPS je speelt? Dit kun je zien door in de console (open je met "~" tekentje) /cg_drawfps 1 te typen. Daarna kan je hem verhogen met /com_maxfps "..." Aan te raden om dit op (als je het haalt) 250 of 125 FPS te zetten, dit speelt namelijk het soepelst.
Mocht je een lage fps hebben, probeer deze config dan even: http://rapidshare.com/files/69856638/config_mp.cfg
Mocht je niet weten waar je hem moet plaatsen: C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4/Players/profiles/"nickname" en dan in die map. Bij het opstarten vraagt hij dan of je de settings wilt aanpassen, dan moet je altijd op nee klikken, anders zet hij hem terug naar default.
-edit-
Ik las net dat je de singleplayer had geprobeerd. De config werkt alleen met multiplayer Promod. En daarbij is je FPS sowieso al hoger dan in de singleplayer.
Ik heb ook een paar jaar COD4 gespeeld, maar de meeste kills zijn toch wel versneld hoorIanovski schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:35:
[...]
Mmm... Dat filmpje is niet eens versneld, misschien op sommige punten wel, maar ik heb zelf meerdere scopes in mijn team gehad die net zo speelde, alles is mogelijk. Gewoonweg spelen met een hoge DPI en gevoeligheid. Wil je promod beetje redelijk kunnen spelen moet je gewoon veel oefenen, je raakt vanzelf gewend aan de hoge snelheid waarop gespeeld word.
Dat komt meer door de muis zelf, dan door de PC.Mavamaarten schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:14:
[...]
Inderdaad, PS3 en xbox spelers zouden verpletterd worden door de precisie van een PC
Maar uhh, call of duty 4, the best of all times
Die com_maxfps werkte helaas niet, maar met die config geinstalleerd haalde ik meer dan 200fpsIanovski schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:49:
[...]
Weet je toevallig met hoeveel FPS je speelt? Dit kun je zien door in de console (open je met "~" tekentje) /cg_drawfps 1 te typen. Daarna kan je hem verhogen met /com_maxfps "..." Aan te raden om dit op (als je het haalt) 250 of 125 FPS te zetten, dit speelt namelijk het soepelst.
Mocht je een lage fps hebben, probeer deze config dan even: http://rapidshare.com/files/69856638/config_mp.cfg
Mocht je niet weten waar je hem moet plaatsen: C:/Program Files/Activision/Call of Duty 4/Players/profiles/"nickname" en dan in die map. Bij het opstarten vraagt hij dan of je de settings wilt aanpassen, dan moet je altijd op nee klikken, anders zet hij hem terug naar default.
-edit-
Ik las net dat je de singleplayer had geprobeerd. De config werkt alleen met multiplayer Promod. En daarbij is je FPS sowieso al hoger dan in de singleplayer.
Dat vind ik wel een mooiej4y schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:53:
ORION - SOLARMIND (Released 21-12-2011)
[video]
die cinematics...
Hoe hij al zegt, met veel oefenen wordt je het best, maar misschien dat je hier iets aan hebt.mingooski schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:04:
Weer een goed filmpje van Button Bashers.
Is het nou een clan? of zijn zij alleen puur bezig met fragmovies?
Even een vraagje voor de gevorderde strafers, in promod servers als bijv. Netsky zie ik iedereen strafen vanuit praktisch een stilstaand positie. Word hier een bind voor gebruikt? Ik heb aanloop nodig om een strafe jump goed uit te voeren.
Ik heb me eigenlijk nooit bezig gehouden met strafen, maar ben nu weer helemaal into CoD4 en zie toch de voordelen van goed strafen in.
Thanks, die filmpje had ik ook al bekeken.Ianovski schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:57:
[...]
Hoe hij al zegt, met veel oefenen wordt je het best, maar misschien dat je hier iets aan hebt.
YouTube: CoD4 ProMod Movement Tutorial
Button Bashers was een best grote organisatie volgens mij ja, ze hebben wel een aantal teams gehad, waaronder 1 met Stevy en daarna nog 1 met het huidige LLL (d8 ik). Maar volgens mij zitten ze nu zonder team en is het alleen een moviemaker crew.mingooski schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:04:
Weer een goed filmpje van Button Bashers.
Is het nou een clan? of zijn zij alleen puur bezig met fragmovies?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
op http://www.mupromo.com/de...-duty-4%3a-modern-warfare was hij gister $14.95 heb ik net misgelopen omdat ik de email te laat zagVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:58:
[...]
Heb hem ook voor 20EUR gescoord. Is dit alleen op maandagen?
Wat een vet spel is dit toch! Verslavend. En inderdaad zat servers. Ik speel voornamelijk op ZA NY Domination. Hoe update je punkbuster? Ik krijg alleen als ik zelf een game host error meldingen?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Pindakaas op 03-12-2013 17:29 ]
don't mind me
[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 10-02-2014 13:56 ]
Verwijderd
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dedriloth
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq