Verwijderd
Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logischbal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:40:
Dit is een mod, die eigenlijk alle 'noob' dingen eruit haalde, dit is ook de reden waarom cod4 zo lang competatief is gespeelt.
[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 21-02-2014 20:37 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.D4NG3R schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:36:
[...]
Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logisch.
Vanaf het begin heb ik CoD4 gespeeld (toen op m'n 360, later op de PC), competief alleen op de consoles gespeeld (Maar ook niet lang / geweldig hoog).
De tijd dat CoD nog leuk was zonder fanwars richting andere games in het zelfde genre.
Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.N.Uckerman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:52:
Hmm al bij al, koop ik de game dan toch maar niet.. Maar damn, wat mis ik de goede cod2/4 tijd! Bf4 is zeker een topgame, maar ik reeg me op aan de bugs en daarbij merk ik dat ik alleen maar domination speel, terwijl bf4 meer gaat om conquest large, merk dus gewoon dat ik veel meer een cod speler ben, haat die voertuigen maar, ga er ook alleen maar in om vervoer, voorderest is het lopen en knallen:p
Haha dan ga ik 'm maar alsnog uitproberen, voor dat kleine bedragjelaptopsheerlen schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:36:
[...]
Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.
Mijn ervaring is dat het er nu op de PC versie nog heftiger aan toe gaat dan op de PS3 vlak na de launch. Rushen als een gek!
Verwijderd
Ordinaire bump!bal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:26:
[...]
Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.
CoD4 heeft ook lagcomp. Beter uitgewerkt/afgesteld, dus valt er ook minder te klagen.HugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Tja, cheats kom je overal tegen he, op de site die ik hierboven al aangaf (http://www.cybergamer.org/) hebben ze zelf een anti-cheat (die ook echt werktHugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 22:03 . Reden: Opgelost ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?Zombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:08:
Toch maar even een bump vanwege een vraag.
Gisteren speelde ik de multiplayer en ik zat midden in een potje en hup, ik krijg de melding dat ik permanent verbannen ben van de server. Ikzelf heb niet gecheat (ja, aloude cliché). Volgens mij was er zelfs op het moment van dat ik dus de ban kreeg ook helemaal geen admin/mod online. Het gaat hier om een legale versie van CoD4 en ik kan mij ook niet herinneren (of voorstellen) dat ik een ban zou hebben voor bijvoorbeeld schelden of spam. Ik heb al zo'n 200 uur op die server zitten qua speeltijd, dus het lijkt mij raar dat ik nu opeens iets fout zou hebben gedaan?
Wat is nu het beste te doen, want ik heb gezien dat de admin van de server ook al 2 maanden niet meer online is geweest.
Ik krijg zo'n meldingnooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:22:
[...]
Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod looptZombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]
Ik krijg zo'n melding
[image]http://i57.servimg.com/u/f57/18/65/52/34/ban11.jpg
[/image]
(deze is niet van mijzelf maar de tekst is bij mij ook zo).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik ben nu thuis en dit is de screenshot van de melding die ik dus nu heb: http://i58.tinypic.com/2yya1sj.jpgnooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:58:
[...]
Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod loopt

[ Voor 4% gewijzigd door Zombymario op 06-10-2015 15:55 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ja, dat is waar. Gelukkig geldt deze ban maar voor 1 server ja dus multiplayer is niet helemaal dood voor mij.Mystikal schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:54:
Joh, maak je niet zo druk. Het is algemeen bekend dat sommige admins een macht misbruiken. Schiet je sommige admins 3x achter elkaar af, zijn ze gefrustreerd en kicken/bannen ze je.
Their loss. Niet druk om maken en op een andere server gaan spelen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq