Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rubey
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-03 23:24

Rubey

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Cod4 promod is nogsteeds geweldig :+, speel meestal dan wat warretjes.

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-06 12:55
Beste mensen,

Ik wilde graag cod4 aanschaffen, ik speel cod al sinds deel 2, maar persoonlijk vind ik het na cod4 minder geworden, vond mw2 nog wel redelijk, maar de spellen erna heb ik nieteens meer gekocht.

Vandaar dat ik dus terug wil naar mijn goede oude tijd, en cod4 wil aanschaffen.

Ik wil alleen weten, is de game nog goed bespeelbaar? Is het spel nog goed actief, en zijn er voldoende hackvrije servers?

En zo ja, hoe moet ik deze hackvrije servers dan opzoeken? Ben namelijk zelf meer een console gamer, weet wel dat je op de PC versie een lijst hebt met servers die je kan kiezen, maar ik hoor ook vaker dat je op bepaalde sites op internet servers kunt opzoeken die hackvrije zijn ofzoiets?

Dus moet ik nu gewoon uit ingame lijst van cod een server kiezen en hopen dat er geen hackers in zitten of hoe moet het?

Sorry mensen, ben wat betreft cod op pc echt een noob..

Verder als ik cod nu aanschaf, heb ik dan meteen de goede versie? Of raden jullie mij aan om iets te veranderen/updaten, en zo ja, hoe?

Hartstikke bedankt voor alle antwoorden/tips. Ook al weet je niet alles, alle tips zijn welkom, dan wil ik jullie in iedergeveal al bedanken voor de moeite die jullie doen!

Groetjes!

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Het viel me op dat je rond 1 februari 2014 in het topic van de game dezelfde vraag hebt gesteld. Daar staan dus de antwoorden die je zoekt. Als ik de reacties zo lees, dan wordt het je niet aangeraden het te kopen, tenzij je het spel ergens heel goedkoop (max 5 euro) zou kunnen oppikken.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• N.Uckerman
Ow, ik zie het nu pas.. Was toen inderdaad mijn post kwijt, maar ze hadden 'm dus verplaatst naar dat topic, excuses!

• N.Uckerman
Wat is cod4 promod? (ben een console speler, dus qua pc echt noob)

Ik heb het er meer over om gewoon cod4 op te starten en een server uit te kiezen, en te knallen:p

Ik snap dat het spel natuurlijk niet hackvrij is, maar zijn er voldoende servers die geen hackers hebben, want dan schaf ik de game wel aan!

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Zelf ook een tijdje cod4 gespeeld, en eigenlijk alleen maar promod gespeeld.
Kwam erin door een vriend in 2010 en toen een jaar of 2 gespeeld. En inderdaad de wars waren altijd geweldig om te spelen.

Maar wat is promod nu eigenlijk?
Dit is een mod, die eigenlijk alle 'noob' dingen eruit haalde, dit is ook de reden waarom cod4 zo lang competatief is gespeelt.
Iedereen is dus min of meer gelijk voor de wet, het komt aan op tactical gameplay & aim.
dwz: geen levels, geen perks, geen unlocks, geen stun grenades.
Het werd dus terug een beetje Cod2 alleen dan met andere wapens en in een nieuwere game.
Heb er zolang ik het heb gespeeld, een geweldige tijd gehad en vind het jammer dat ik er nooit eerder mee ben begonnen!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:35

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
bal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:40:
Dit is een mod, die eigenlijk alle 'noob' dingen eruit haalde, dit is ook de reden waarom cod4 zo lang competatief is gespeelt.
Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logisch :+ .

Vanaf het begin heb ik CoD4 gespeeld (toen op m'n 360, later op de PC), competief alleen op de consoles gespeeld (Maar ook niet lang / geweldig hoog).

De tijd dat CoD nog leuk was zonder fanwars richting andere games in het zelfde genre 8) .

D4NG3R wijzigde deze reactie 21-02-2014 20:37 (20%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
quote:
D4NG3R schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Niet zozeer, promod is een competieve mod opgezet om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en meer richting de klassieke counterstrike feel te gaan. Dat noobdingen (Belachelijke perks en noobtubes) er uit zijn gelaten is in dit geval logisch :+ .

Vanaf het begin heb ik CoD4 gespeeld (toen op m'n 360, later op de PC), competief alleen op de consoles gespeeld (Maar ook niet lang / geweldig hoog).

De tijd dat CoD nog leuk was zonder fanwars richting andere games in het zelfde genre 8) .
Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.

• N.Uckerman
Hmm al bij al, koop ik de game dan toch maar niet.. Maar damn, wat mis ik de goede cod2/4 tijd! Bf4 is zeker een topgame, maar ik reeg me op aan de bugs en daarbij merk ik dat ik alleen maar domination speel, terwijl bf4 meer gaat om conquest large, merk dus gewoon dat ik veel meer een cod speler ben, haat die voertuigen maar, ga er ook alleen maar in om vervoer, voorderest is het lopen en knallen:p

• laptopsheerlen
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 30-09-2018
quote:
N.Uckerman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:52:
Hmm al bij al, koop ik de game dan toch maar niet.. Maar damn, wat mis ik de goede cod2/4 tijd! Bf4 is zeker een topgame, maar ik reeg me op aan de bugs en daarbij merk ik dat ik alleen maar domination speel, terwijl bf4 meer gaat om conquest large, merk dus gewoon dat ik veel meer een cod speler ben, haat die voertuigen maar, ga er ook alleen maar in om vervoer, voorderest is het lopen en knallen:p
Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.
Mijn ervaring is dat het er nu op de PC versie nog heftiger aan toe gaat dan op de PS3 vlak na de launch. Rushen als een gek!

• N.Uckerman
quote:
laptopsheerlen schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:36:
[...]

Als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Ik speel het spel sinds kort op m'n laptop nadat ik het jaren niet had gespeeld (PS3). Er zijn nog genoeg servers om op te spelen en van hackers heb je geen last op degelijke servers.
Mijn ervaring is dat het er nu op de PC versie nog heftiger aan toe gaat dan op de PS3 vlak na de launch. Rushen als een gek!
Haha dan ga ik 'm maar alsnog uitproberen, voor dat kleine bedragje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluezye123
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2014

bluezye123

'Ik vind vies' - Max 2014

quote:
bal130 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:26:
[...]

Hehe true, maar de 'grootse' tijden zijn iig voorbij, maar de mod wordt volgensmij nog altijd verbeterd, en word ook nog wel wat gespeeld maar volgensmij niet meer zo actief als vroeger.
Ordinaire bump!

Integendeel, CoD4 is competitief met een comebackje bezig, wordt nog steeds op heel veel BeNeLuX LAN's gespeeld met een aardige prijzenpot, laatst nog op The Party in Eindhoven met een prijzenpot van 1000 euro (niet slecht voor een 'dood' spel toch?), verder heeft de compo-admin van diezelfde LAN mij toegezegd dat er volgend jaar weer een editie komt met CoD4 en weer zo'n prijzenpot (al dan niet hoger)

Voor de mensen die niet naar LAN's willen/kunnen is er altijd nog http://www.cybergamer.org/
DE plek voor competitief CoD4/CoD2/Wolfenstein ET op dit moment.

Go for it! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 02-07-2018
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
HugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Ik was zelf ook met een comebackje bezig online, maar die cheats maken het weer oninteressant. Op verschillende promod-servers kwam je dan toch weer wallhackers tegen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat akelige lagcomp.
CoD4 heeft ook lagcomp. Beter uitgewerkt/afgesteld, dus valt er ook minder te klagen. :)

http://denkirson.proboards.com/thread/5774

Dit is wat je krijgt als je het uitzet.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
Laat ik het anders stellen. Erg jammer, want in cod4 is er tenminste niet dat merkbare akelige lagcomp. ;-)

Desalniettemin, het kan een spel aardig om zeep helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bluezye123
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2014

bluezye123

'Ik vind vies' - Max 2014

quote:
HugoFR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:47:
Tja, cheats kom je overal tegen he, op de site die ik hierboven al aangaf (http://www.cybergamer.org/) hebben ze zelf een anti-cheat (die ook echt werkt :p) geproduceerd, en wordt actief bijgehouden door de admins daar.

Helaas als je gewoon casual wilt pubben heb je dat natuurlijk niet en kom je die apen dus nog wel tegen ja, maar goed .. dat is bijna op elke FPS game ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoFR
Alhoewel treyarch het toch redelijk voor elkaar heeft bij BO2. Weinig cheaters te bespeuren.

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-06 09:53
Sorry voor de bump maar heb net CoD 4 werkend gekregen maar krijg geen servers te zien, het wordt volgens mij toch nog gespeeld toch?

Alles staat goed, filter servers e.d.. Krijg alleen waiting master server en daarna geen enkele lobby.
Inclusief patches t/m 1.7

edit: opgelost via gametracker, toch wel een half half oplossing maar het moet maar.

dezekeer wijzigde deze reactie 05-02-2015 22:03 (46%)
Reden: Opgelost

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-05 09:40

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb hem laatst ook weer geinstalleerd via steam maar kreeg inderdaad geen servers te zien. Ook ondersteund punkbuster het niet meer waardoor ik weer geen update kon downloaden...

Egh wat een gedoe.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Zombymario
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:34
Toch maar even een bump vanwege een vraag.

Gisteren speelde ik de multiplayer en ik zat midden in een potje en hup, ik krijg de melding dat ik permanent verbannen ben van de server. Ikzelf heb niet gecheat (ja, aloude cliché). Volgens mij was er zelfs op het moment van dat ik dus de ban kreeg ook helemaal geen admin/mod online. Het gaat hier om een legale versie van CoD4 en ik kan mij ook niet herinneren (of voorstellen) dat ik een ban zou hebben voor bijvoorbeeld schelden of spam. Ik heb al zo'n 200 uur op die server zitten qua speeltijd, dus het lijkt mij raar dat ik nu opeens iets fout zou hebben gedaan?

Wat is nu het beste te doen, want ik heb gezien dat de admin van de server ook al 2 maanden niet meer online is geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• nooberke
  • Laatst online: 09:04
quote:
Zombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:08:
Toch maar even een bump vanwege een vraag.

Gisteren speelde ik de multiplayer en ik zat midden in een potje en hup, ik krijg de melding dat ik permanent verbannen ben van de server. Ikzelf heb niet gecheat (ja, aloude cliché). Volgens mij was er zelfs op het moment van dat ik dus de ban kreeg ook helemaal geen admin/mod online. Het gaat hier om een legale versie van CoD4 en ik kan mij ook niet herinneren (of voorstellen) dat ik een ban zou hebben voor bijvoorbeeld schelden of spam. Ik heb al zo'n 200 uur op die server zitten qua speeltijd, dus het lijkt mij raar dat ik nu opeens iets fout zou hebben gedaan?

Wat is nu het beste te doen, want ik heb gezien dat de admin van de server ook al 2 maanden niet meer online is geweest.
Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?

• Zombymario
quote:
nooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Wat is de exacte melding wanneer je probeert de server te joinen?
Ik krijg zo'n melding

[image]http://i57.servimg.com/u/f57/18/65/52/34/ban11.jpg
[/image]

(deze is niet van mijzelf maar de tekst is bij mij ook zo).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• nooberke
  • Laatst online: 09:04
quote:
Zombymario schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Ik krijg zo'n melding

[image]http://i57.servimg.com/u/f57/18/65/52/34/ban11.jpg
[/image]

(deze is niet van mijzelf maar de tekst is bij mij ook zo).
Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod loopt

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:35

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dat is gewoon een management plugin, een admin kan je ook prima van afstand kicken of bannen zonder zelf online te zijn in de server of de server zelf indien bepaalde thresholds bereikt zijn.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
Ziet er wel uit als een aparte melding, ben zelf ook wel eens permabanned geweest van een server, maar dan stond er gewoon 'you have been permanently banned, reason: ...'

Anyways, als je nog een leuke server zoekt: https://www.gametracker.com/server_info/81.19.214.220:28001/

Is van Rejekz, een clan die met ons in de ATI league speelt.
Als je meer vragen oid hebt kun je me toevoegen op steam;)
steamcommunity.com/profiles/76561198083998827

• Zombymario
quote:
nooberke schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Is dat de exacte melding? Want dit is naar mijn weten geen standaard CoD4 of CoD4 punkbuster ban, dit lijkt een ban te zijn welke via een custom mod loopt
Ik ben nu thuis en dit is de screenshot van de melding die ik dus nu heb: http://i58.tinypic.com/2yya1sj.jpg

Zou het manier van opnieuw installeren misschien helpen of ben ik echt de klos (wat nog extra zuur is omdat ik gewoon weet dat ik niks fout kan hebben gedaan).

Zombymario wijzigde deze reactie 06-10-2015 15:55 (4%)

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
PB is gestopt met CoD4, dus je zal geen global ban meer krijgen, het zal enkel voor deze server gelden, herinstallatie zal de ban niet voorkomen, dan zul je een nieuwe GUID moeten kopen.
Gewoon lekker op een andere server gaan spelen, zijn nog zat leuke servers online

• Zombymario
Dat is wel echt jammer :( Dan vraag ik mij toch af hoe überhaupt ik een ban heb gekregen (wat dus de (technische?) trigger moet zijn geweest), ik had dit gewoon echt niet verwacht :(

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:51

Mystikal

It never hurts to help

Joh, maak je niet zo druk. Het is algemeen bekend dat sommige admins een macht misbruiken. Schiet je sommige admins 3x achter elkaar af, zijn ze gefrustreerd en kicken/bannen ze je.

Their loss. Niet druk om maken en op een andere server gaan spelen.

Basement Bios ---- Exo-S

• Zombymario
quote:
Mystikal schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:54:
Joh, maak je niet zo druk. Het is algemeen bekend dat sommige admins een macht misbruiken. Schiet je sommige admins 3x achter elkaar af, zijn ze gefrustreerd en kicken/bannen ze je.

Their loss. Niet druk om maken en op een andere server gaan spelen.
Ja, dat is waar. Gelukkig geldt deze ban maar voor 1 server ja dus multiplayer is niet helemaal dood voor mij.

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08:33
Het is geen 9Lives, maar wel leuk om te zien. :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

KICK!!!!!

Weet iemand hoe ik CTF kan implementeren?

Ik weet dat het via een MOD kan en ik heb ook al een AWE en ACE mod gevonden(na lang zoeken) Ik kan ze ook laden maar ik krijg geen CTF mode in het menu te zien.

Ik heb geen idee hoe ik CTF aan de praat krijg. Ik heb 0,0 verstand van de console commands en ik kan ze ook nergens online vinden.

Ik wil graag via LAN CTF spelen. Nieuwe maps hoeft niet perse zolang de CTF mode maar aanwezig is. Moet dit perse via een server? en zoja kan ik dan naast de server op dezelfde laptop gewoon joinen en meespelen?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True