Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Nu online

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Frerk schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Er is een mappack hoor. Chinatown/Broadcast/Creek/Killhouse?
Ja en daar hoefde je tenminste niet voor te betalen.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
quote:
Frerk schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Er is een mappack hoor. Chinatown/Broadcast/Creek/Killhouse?
Die is ook al jaren uit :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-07 21:06

MarElo

Ik zie je wel!

Zit standaard in de Game of the year edition :)
Die heb ik dus al.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FullCirCle
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-11-2015
Weet iemand waar men de laatste/nieuwste open warfare mod kan downloaden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Ik speel deze game regelmatig bij vrienden, echter heb je dan van die cracked servers die allemaal restricties hebben, terwijl een ranked server officieel geen restricties mag hebben. Zijn deze beperkingen er ook massaal op normale servers? Ik wil de game namelijk graag kopen, maar heb geen zin overal gekickt te worden, de 1 niet om juggernaut, de ander weer niet om martyrdom, de ander weer niet om dit, etc.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:39
Mijn server is ranked en kan de master server niet vinden ;). Iets met creatief firewallen :D

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | Tesla Model 3 LR AWD EAP+FSD | TNM Lolo 3.7kW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:34
Net CoD 4 gekocht op Steam, wil ik online gaan spelen maar dan krijg ik de melding dat mijn CD-Key niet goed is. Deze moet ik opnieuw invullen bij instellingen. Het probleem is echter dat Steam geen CD-Keys opstuurt. Iemand anders hier ook last van?

Ik heb ze een flink boze mail gestuurd want ik vind dit echt te zot voor woorden. Als ze niet snel antwoorden dan ga ik Paypal mijn geld terug laten halen... :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-07 18:13

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
Tassadar32 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:47:
Mijn server is idd niet vaak vol, maar alles behalve cheaten mag ;). flippy.linkfiesta.com :)
'k heb 't geprobeerd (--> console --> /connect flippy.linkfiesta.com toch gewoon?), maar krijg een server time-out. Of staat je server fysiek ook maar op bepaalde tijden aan? 'k heb daar niet zo'n verstand van ;). Gelukkig zijn de 3 servers die ik in m'n favorieten had staan wel bevolkt ;).

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• Tassadar32
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:39
Klopt, zo zou je erop moeten kunnen komen. Staat van ~1000 tot 2300 aan. Is een dedicated linux bak in de meterkast die ook fileserver is. Was gisteraaf gezellig met wat collega's schietschijf aan het spelen :P. Hebben binnenkort hier onze halfjaarlijkse LAN-party dus moeten oefenen :D

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | Tesla Model 3 LR AWD EAP+FSD | TNM Lolo 3.7kW

• Frerk
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-07 21:06

Frerk

*bliep*

Ik heb beide Modern Warfares platgespeeld maar dit blijft qua gevoel en gameplay toch de betere games. Het geluid en de graphics zijn wat achtergesteld(Maar op een X360 op 1080P op een Full HD TV toch zeer mooi) maar het gevoel van een .50 of een M40, of zelfs een M9 en dan door groepen teren krijg je gewoon niet op MW2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:03
hallo,
ik heb deze game (cod4) op de pc helemaal kapot gespeeld maar ik vind modern warfare 2 toch wat minder, zou het nog een goede investering zijn om cod4 op de ps3 te kopen (zijn er dus nog mensen op cod4 ps3 online) want ik vind de besturing op de ps3 veel fijner dan op de pc (gewenning denk ik maar toch, veranderen nu is lastig)

EDIT:
quote:
WiertOmta schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:43:
Net CoD 4 gekocht op Steam, wil ik online gaan spelen maar dan krijg ik de melding dat mijn CD-Key niet goed is. Deze moet ik opnieuw invullen bij instellingen. Het probleem is echter dat Steam geen CD-Keys opstuurt. Iemand anders hier ook last van?

Ik heb ze een flink boze mail gestuurd want ik vind dit echt te zot voor woorden. Als ze niet snel antwoorden dan ga ik Paypal mijn geld terug laten halen... :(
je kunt in steam je code zien door rechtsklikken en dan cd-code weergeven (oude) of rechts in het scherm cd-code klikken bij koppelingen (nieuwe)

oude/nieuwe is dus steam-versie

Res1ght wijzigde deze reactie 06-06-2010 15:17 (51%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:42

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Izealia schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:14:
hallo,
ik heb deze game (cod4) op de pc helemaal kapot gespeeld maar ik vind modern warfare 2 toch wat minder, zou het nog een goede investering zijn om cod4 op de ps3 te kopen (zijn er dus nog mensen op cod4 ps3 online) want ik vind de besturing op de ps3 veel fijner dan op de pc (gewenning denk ik maar toch, veranderen nu is lastig)
Grappig, Ik kon het wel zelf geschreven hebben. Ik heb hem ook laatst voor de ps3 gehaald na 2 jaar spelen op de PC. Als ik het op de PC ga spelen nu kan ik er niks meer van doordat ik MW2 voor de ps3 had gehaald.
Er zijn nog altijd genoeg mensen die CoD4 spelen en het is nog altijd erg vermakelijk.

Ik ben sinds gisteren verslaafd aan Hardcore Headquarters. Erg leuk als je wat tripple/multi sprays haalt. Maar als je in een bagger team speelt zit je al snel met een 0.5 k/d :P

edit: Blijkbaar is HC HQ één groot feest met noobtubes en RPG's ik dacht dat het wel mee zou vallen maar in hardcore is het even erg als in MW2..

AK-47 en M40A3 8)

Laidback Luc wijzigde deze reactie 09-06-2010 16:13 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10:03
quote:
FullCirCle schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:13:
Weet iemand waar men de laatste/nieuwste open warfare mod kan downloaden?
http://openwarfaremod.com ? :)

Res1ght wijzigde deze reactie 13-06-2010 17:52 (12%)

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Wat is er speciaal aan deze mod?

Ik heb gisteren wat fun gehad met PezBot. 16 Bots in shipment, headquarters.

Ik vs de rest

/god
/player_sustainammo
/jump_height 1000

Is het eigenlijk mogelijk om 31 bots in het andere team te krijgen? Nu blijft de rest maar spectaten..
En is het mogelijk om de bots bijvoorbeeld in easy-mode te zetten?

N.a.v. dit filmpje

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:02
Wat bedoel je met easy-mode?
quote:
svr_pezbots_skill //global skill level that effects all bots, value between 0 and 1, 1 being highest
//0 being lowest. (defaults to 0.5).
Je kan wel de skill van de bots omlaag zetten ;)

Kan je hem niet gewoon op F4A zetten als je meer tegenstanders wilt?

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
nooberke schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:25:
Wat bedoel je met easy-mode?

[...]

Je kan wel de skill van de bots omlaag zetten ;)

Kan je hem niet gewoon op F4A zetten als je meer tegenstanders wilt?
Skill inderdaad.

Bij FFA met 31 bots krijg ik ontzettende lag. Waarschijnlijk zal het met 1 vs 31 in TDM ook ontzettend laggen. En ze maken zich onder elkaar allemaal af...

Leuk zo'n killstreak van 1500 :+

• bl0m5t3r
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:36
quote:
MsG schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 01:20:
Ik speel deze game regelmatig bij vrienden, echter heb je dan van die cracked servers die allemaal restricties hebben, terwijl een ranked server officieel geen restricties mag hebben. Zijn deze beperkingen er ook massaal op normale servers? Ik wil de game namelijk graag kopen, maar heb geen zin overal gekickt te worden, de 1 niet om juggernaut, de ander weer niet om martyrdom, de ander weer niet om dit, etc.
er zijn genoeg servers waar je alles kan en mag gebruiken, zowel cracked als legit. Eigenlijk is er na zoveel jaar geen verschil meer tussen de twee qua qualiteit en gameplay opties. shameless plug: cod.fragkings.nl:28960 is bv. een fijne server waar alles perks en wapens gebruikt mogen worden.

Als je de game eenmaal een tijdje speelt wil je ook wel eens potjes spelen zonder dat er op elke hoek van de straat iemand met een grenade launcher staat te schieten of als een idioot zijn 3 granaten probeert kwijt te raken na een spawn. En zoek je een uitdaging in een server waar wel wat restricties gelden waardoor het meer om de behendigheid en minder om geluk draait. shameless plug: cod.fragkings.nl:28961

Nog een stap verder is het competitieve niveau, waarbij je nog minder perks en wapens hebt en je je voornamelijk toelegt op het Search en Destroy speltype in de ProMod mod. Als je hier zit ben je al aardig verslaafd aan de game aan het worden ;) . shameless plug: cod.fragkings.nl:28962

Zoals je ziet is er keuze genoeg en voor ieder wat wils, van de beginner of casual gamer tot iemand die aspiraties heeft tot de beste te horen, al is het daar mischien een beetje laat voor bij cod4. Qua spelers, liefhebbers en zelf op grote lan events is cod4 nog spring levend en zul je er geen buil aan vallen de game te kopen.

sorry voor de shameless plugs >:)
ben een trotse tweaker, en zo ook op de community die in aan het bouwen ben.

• NickThissen
  • Laatst online: 09:14
Nou, ik heb CoD4 na een lange tijd weer eens geprobeerd. Ik dacht dat hij beter was dan MW2 maar dat viel me toch ZWAAR tegen.

1. Ik kan amper goeie servers vinden. 9/10 servers speelt alleen crash of een van die andere kapot gespeelde maps...
2. Iedereen gebruikt martyrdom of last stand
3. Iedereen gebruikt 3 grenades en gooit die meteen bij spawn weg, zodat je aan schieten niet eens meer toe komt
4. De rest zit te campen in een hoekje...
5. Er is 100% van de tijd UAV + helicopter in de lucht, en om de halve minuut valt er weer een airstrike.

Ik vond er echt geen reet aan... Killstreaks zijn gewoon veel te makkelijk te halen waardoor echt elke mongool 6 choppers over heeft aan het eind van de match. Nee, doe me dan maar MW2, daar zit tenminste variatie in. Niet steeds dezelfde airstrike of steeds dezelfde chopper.

En @hierboven... Genoeg keuze? Je noemt 3 servers, waarvan je er maximaal 1 leuk kan vinden als speler (kan me niet voorstellen dat je een promod server leuk vind maar ook leuk om met martyrdom en al die zooi te spelen..). Als je zo eens de server lijst door bladert ben ik het er niet mee eens dat er genoeg keuze is. Tenzij je het leuk vind om 24/7 crash te spelen...

Mijn iRacing profiel

• Bobmeister
  • Nu online
quote:
NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:46:
Nou, ik heb CoD4 na een lange tijd weer eens geprobeerd. Ik dacht dat hij beter was dan MW2 maar dat viel me toch ZWAAR tegen.

1. Ik kan amper goeie servers vinden. 9/10 servers speelt alleen crash of een van die andere kapot gespeelde maps...
Ik vind er méér dan genoeg?
quote:
2. Iedereen gebruikt martyrdom of last stand
In MW2 word er toch ook non-stop van die 'noob'-wapens gebruikt?
quote:
3. Iedereen gebruikt 3 grenades en gooit die meteen bij spawn weg, zodat je aan schieten niet eens meer toe komt
Tactical nades!
quote:
4. De rest zit te campen in een hoekje...
Gaan vanzelf dood ;)
quote:
5. Er is 100% van de tijd UAV + helicopter in de lucht, en om de halve minuut valt er weer een airstrike.
Je moet ook niet in van die massieve TDM servers spelen als je dat niet leuk vindt :9
quote:
Ik vond er echt geen reet aan... Killstreaks zijn gewoon veel te makkelijk te halen waardoor echt elke mongool 6 choppers over heeft aan het eind van de match. Nee, doe me dan maar MW2, daar zit tenminste variatie in. Niet steeds dezelfde airstrike of steeds dezelfde chopper.
Je spaart geen helikopters op, je kan pas volgende killstreak proberen te krijgen als je die daarvoor hebt gebruikt.
quote:
En @hierboven... Genoeg keuze? Je noemt 3 servers, waarvan je er maximaal 1 leuk kan vinden als speler (kan me niet voorstellen dat je een promod server leuk vind maar ook leuk om met martyrdom en al die zooi te spelen..). Als je zo eens de server lijst door bladert ben ik het er niet mee eens dat er genoeg keuze is. Tenzij je het leuk vind om 24/7 crash te spelen...
Er zijn wel meer servers dan die 3. Er zit vast wel wat voor je tussen :D

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Wel jammer dat je airstrike foetsie is als je de 7 kills haalt en je hebt je airstrike nog niet neergegooid..
Als je in hun spawn zit heb je vaak geen tijd om even een airstrike te plaatsen..

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:04

Goner

What can I do you for ?

quote:
NickThissen schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:46:
Moet je 's zoeken naar 'tactical realism' servers, die hebben vaak custom maps en zetten de irritante perks ook uit (die realism en/of modded servers zijn voor CoD:WaW trouwens nóg leuker).

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Bonthouse
  • Niet online
Zijn er hier eigenlijk nog wat gezellige NL/EU clans actief? If so, PM me maar, ik ben weer opzoek :)
Mid/High level player met enthausiasme.

Bonthouse wijzigde deze reactie 24-06-2010 13:12 (16%)

• nooberke
quote:
er zijn genoeg servers waar je alles kan en mag gebruiken, zowel cracked als legit. Eigenlijk is er na zoveel jaar geen verschil meer tussen de twee qua qualiteit en gameplay opties.
Er is meer cracked dan legaal, en de legale servers zijn vaak leger

Wat mij persoonlijk wel opvalt is dat HC minder populair lijkt te worden en Promod steeds populairder. Ook lijkt moded in het algemeen wat populairder te worden.

NickThissen is gewoon in de verkeerde server geweest......

Op onze/mijn 32 slots HC server is het niveau ook niet bijster hoog, maar toch is het af en toe wel effe leuk om ze daar te rapen :*)

Niveau hoog houden is sowieso lastig, voor een beetje niveau moet je het aantal slots laag houden eigenlijk. Maar een server met weinig slots is moeilijker populair te krijgen.....

Na een overvolle Promod SD (24 slots) en een overvolle Promod sniper only (20 slots) hadden we de keuze voor een derde Promod server, een 2de kleinere Promod SD of een Promod TDM, hebben uiteindelijk voor de Promod TDM gekozen om de andere servers meer te ontlasten en omdat een grotere server makkelijker populair te krijgen is.

• ertunc
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16-02-2011
Speel het weer sinds een paar dagen, it rocks!

dat filmpje btw lekker aimbot heeft die daar

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-07 03:19
Nee hoor, je moet ff wat verder kijken en vooral goed lezen!
quote:
HE HAS TIMESCALE SET TO 0.1 IN THE LAST CLIP
this means that everything was super slow-mo and that he can easily just aim on the head and shoot...
He then speed it up later so it looks normal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21-07 22:35
Weet iemand trouwens als je Modern Warfare deeltje 1 nog online kan spelen? Beetje populair of speelt iedereen deel 2?
Zavvi heeft em voor 14 pond (incl. verzending) voor de PS3 de Game of the Year edition..

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Dennis Lammers schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:50:
Weet iemand trouwens als je Modern Warfare deeltje 1 nog online kan spelen? Beetje populair of speelt iedereen deel 2?
Zavvi heeft em voor 14 pond (incl. verzending) voor de PS3 de Game of the Year edition..
Yup nog genoeg spelers op PS3

• Touchdown
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Online community is nu lekker verdeeld onder een hoop noobs die het spel nog willen spelen voordat ze aan MW2 beginnen, en de ervaren spelers die al sinds release spelen en nu nog bezig zijn :)

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

*knip*

dvdkiwi wijzigde deze reactie 11-07-2010 13:37 (96%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:22:
Dubbele Xp punten weer dit weekend?
Afgelopen nacht toch wel veel punten gekregen weer :P
Las ergens dat het met de nieuwe map pack te maken heeft.
Toch wel lekker, ik zit pas bij lvl 52, moet nog de helft dus :)
?

Volgensmij is in cod4 lvl 55 het hoogst :9 ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Gezien de opmerking over de mappack moet hij denk ik in het MW2 topic zijn. ;)

Talkin.nl daily photoblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Sorry verkeerde topic idd |:(

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Bobmeister
  • Nu online
Nog mensen hier die toevallig naar AEF gaan :) ?

http://www.esportsfestival.com/

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er ook een mogelijkheid dat er zonder mods Capture The Flag gespeeld kan worden?

Ik heb het nu wel draaien met de AWE mod, maar dat vind ik niets. Liefst zou ik gewoon ctf willen selecteren ingame.

Is er daarnaast misschien een mod die gewoon 100% hetzelfde is als origineel, maar met CTF?

• Road
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2012
Gister was ik Modern of warfare 2 aan het installeren, op dit moment kan ik de installatie niet verder doorlopen. Mijn product key heb ik op Steam ingevoerd vervolgens kreeg ik de melding dat de key al dubbel is geregistreerd. Weet iemand of dit normaal is voor een game die ik nieuw heb gekocht. Of doe ik iets verkeerd misschien.

Gr Road

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

quote:
Road schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:23:
Gister was ik Modern of warfare 2 aan het installeren, op dit moment kan ik de installatie niet verder doorlopen. Mijn product key heb ik op Steam ingevoerd vervolgens kreeg ik de melding dat de key al dubbel is geregistreerd. Weet iemand of dit normaal is voor een game die ik nieuw heb gekocht. Of doe ik iets verkeerd misschien.

Gr Road
Misschien in het MW2 topic proberen?

Ik wordt echt gek van die stomme awe mod

ik moet telkens als ik de server opstart (geen losse server ofzo gewoon een server draaien en op dezelfde pc spelen) alle instellingen weer instellen.
CTF duurt standaard 5 minuten per ronde maar dat wil ik een halfuur hebben, en ook 5 punten om te winnen ipv 1. Dat heb ik netjes in de config files aangepast maar toch pakt hij telkens weer de default settings.

Ook wil ik als ik ingame een server start dat hij dan automatisch ctf pakt. (die dus niet in het lijstje staat) maar dat wil dus ook niet. Ik moet nu eerst een standaard gametype opstarten (team deadmatch b.v.) en daarna via de console /g_gametype ctf en /map_restart intypen om CTF te starten. En dan komt hij dus weer met die default settings.

Ik wordt er helemaal gek van. Wat doe ik verkeerd?

En dan ben ik nog niet eens begonnen over dat ik de standaard ranking niet aan de praat krijg en dat vervelende bleeding optie uitzetten. (ook in de cfg files gevonden maar wat ik ook aanpas er verandert niet veel...

Yeey alles werkte zoals ik wou krijg ik dit weer.
quote:
******* script runtime error *******
setstat: impure scripts loaded.: (file 'maps/mp/gametypes/_persistence.gsc', line 72)
self setStat( int(tableLookup( "mp/playerStatsTable.csv", 1, dataName, 0 )), value + curValue );
*
Error: called from:
(file 'maps/mp/gametypes/_globallogic.gsc', line 3183)
loser maps\mp\gametypes\_persistence::statAdd( "losses", 1 );
*
(file 'maps/mp/gametypes/_globallogic.gsc', line 4126)
updateLossStats( self );
*
(file 'maps/mp/gametypes/_callbacksetup.gsc', line 38)
[[level.callbackPlayerConnect]]();
*
Error: started from:
(file 'maps/mp/gametypes/_globallogic.gsc', line 3972)
waittillframeend;
*
Error: ************************************
quote:
Stats are not persistant on a modded server if you have only 1 GSC file touching the stock code. If you dont introduce any GSC files, a "modded" server (that is, one run from an fs_game folder) can run persistant ranks, and you can mimic a ranked server by ranking up and keeping the ranks.

But, you get those errors on about 99% of servers using an fs_game folder even when you dont introduce any modded GSC files - some could run without spamming console with such errors, but the majority of them produced those errors anyway.

The problem is produced by the game engines refusal to read/write to the mpdata file if you run from an fs_game folder. Modded servers are classed as "offline" servers, and the read/write functions of the game only work for "online" games.

To remove the errors, you have to comment out, or bracket out with a dvar, every occurance of setStat(), statAdd() and statSet(), in lots of different places in these files:

_globallogic.gsc
_weapons.gsc
_rank.gsc
_persistence.gsc
Sorry hoor maar wat een kut game, ben verdomme 6 uur lang bezig geweest om alles in te stellen zals ik wou inclusief het redirecten van de downloads zodat het via een lan wat sneller gaat, krijg je dit gezeik.

Ik ben dr helemaal klaar mee, poep spel

kaasaanfiets wijzigde deze reactie 17-08-2010 17:54 (47%)

• nooberke
Je kan al je settings in een cfg zetten en dan de cfg executen via de command line ;)

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

quote:
nooberke schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:42:
Je kan al je settings in een cfg zetten en dan de cfg executen via de command line ;)
Dat lost voor zover ik weet mijn laatst genoemde probleem niet op, maar hoe voer je die cfg uit dan?

• reuzekind
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-07 11:36

reuzekind

Ik geloof in GoT

Kan iemand mij vertellen hoe ik teamspeak uit kan zetten op de PS3? Ik erger me aan het irritante geschreeuw en gebler van medespelers tijdens online gamen, maar kan nergens vinden hoe het compleet uit te zetten. Ik kan het alleen op een minimaal niveau zetten, maar uitschakelen lukt niet. Iemand die dit weet toevallig? :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• nooberke
quote:
koekoek2003nl schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:12:
[...]

Dat lost voor zover ik weet mijn laatst genoemde probleem niet op, maar hoe voer je die cfg uit dan?
Als je hem plaats in de "main" map v/d server kan je hem executen met:
exec "filename.cfg"

en dan reageert de server met

"exercing "filename.cfg" from disk"

Eventueel zou je hem ook in de command line van je server kunnen toevoegen zodat hij automatisch meestart ;)

• amoen
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 06-07 20:03
Hey mede-gamers,

We spelen hier op kantoor regelmatig CoD4 over LAN, maar hebben het idee om ook vanuit ons huidige netwerk online te gaan om wars te kunnen spelen tegen andere clans.

Weet iemand hier hoe het dan zit met port-forwarding?
We spelen namelijk allemaal op hetzelfde poortje en inkomende pakketjes raken dan volgens mij verdwaald tussen onze pc's

Kunnen we individueel de poortjes aanpassen? Zo ja, heeft dit invloed op punkbuster / promod?

heeeeee ..... hoe is het?

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Zou in principe moeten kunnen, vroeger met Counter-Strike ook wel eens samen op dezelfde server zitten gamen met m'n broer :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:53
Speel sinds begin dit jaar weer COD4 en moet eigenlijk wel bekennen dat ik dit iets lekerder vindt spelen dan MW2. Vooral het 'gemis' van de kill streak rewars van 7 en hoger zal hier toch onbewust mee te maken hebben.

Gamemodes die ik speel zijn eigenlijk vooral Domination (net als bij MW2) en Team Deathmatch. Attachment Red Dot volstaat eigenlijk altijd :P

• Bobmeister
  • Nu online
quote:
amoen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:37:
Hey mede-gamers,

We spelen hier op kantoor regelmatig CoD4 over LAN, maar hebben het idee om ook vanuit ons huidige netwerk online te gaan om wars te kunnen spelen tegen andere clans.

Weet iemand hier hoe het dan zit met port-forwarding?
We spelen namelijk allemaal op hetzelfde poortje en inkomende pakketjes raken dan volgens mij verdwaald tussen onze pc's

Kunnen we individueel de poortjes aanpassen? Zo ja, heeft dit invloed op punkbuster / promod?
Ga eens pubben met z'n allen tegelijk (op online server dus). Als dat werkt, werken war's ook wel. Ik denk dat het geen problemen oplevert en je niks hoeft te forwarden!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik ga zo maar weer eens een potje spelen, ik vind dit leuker en moeilijker dan MW2.
Vooral het punt van "elkaar zien op grotere afstand" blijft bij CoD4 toch iets aparts.
Ingame name= Markbnl
Lv: 55

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13-04-2015
Ik doe mijn tweakers naam geen eer meer aan want heb geen ps3 meer maar een xbox 360 :).
Nu is het wel zo dat ik wat vrienden zoek om dit te spelen :) vind het erg leuk , heb het spel gekocht en speel het sinds zaterdag.

Zit nu op level 13 ofzo na 2 dagen knallen online.

Als je me toe wilt voegen op xbox live : BROUWMEESTER NL

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12-05 22:32
Na MW2 zat te zijn ben ik toch maar weer met MW begonnen, ik had nog een paar challenges openstaan. Ik was gewoon vergeten wat voor een &^%^&% level No Fighting In The War Room op veteran is. Nee dan Mile High Club WTF :(, heb heeft zeker een uur geduurt maar het is gelukt _/-\o_ 1000/1000 op CoD4 nu. Denk toch echt wel dat de SP van MW moeilijker is dan die van MW2, op veteran dan he.

MP is ook wel weer wennen hoor, geen toeters en bellen meer, geen kermis als je in een game stapt. En ik kan weer met de G36 spelen :9

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Wat is die M16 toch bruut...50+ kills no problem in ground war domination

• knopse
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-04-2014
quote:
Wat is die M16 toch bruut...50+ kills no problem in ground war domination
Probeer eens op promod servers te spelen, kijken of je daar ook goed bent de guns die ze daar aanbieden :)

"Behind this concept there's an idea .. and ideas are bulletproof"

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:40

Mystikal

It never hurts to help

quote:
knopse schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:05:
[...]

Probeer eens op promod servers te spelen, kijken of je daar ook goed bent de guns die ze daar aanbieden :)
Altijd dat gepraat over dat pro-mod spelers beter zijn. Onzin. Het is maar net wat je gewend bent en wat je veel ge-oefend hebt.

Basement Bios ---- Exo-S

• Hazuki
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2018

Hazuki

On my Suzuki

De meeste competitieve spelers spelen promod. Dat is een feit. Niet iedereen die promod speelt is echter een goede speler, ookal denken sommigen dat schijnbaar. Ben zelf niet zo dol op promod, vanwege de instelling van een hoop spelers. Veel geflame en irritante binds. De HC scene is wat dat betreft iets gemoedelijker.

Koekie?

• zxcs12
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-02-2012
Ben nu lvl 16, paar keer geherinstalleerd omdat ik wat fout deed bij het skinnen D:

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
zxcs12 schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:00:
Ben nu lvl 16, paar keer geherinstalleerd omdat ik wat fout deed bij het skinnen D:
Misschien wat minder lopen prutsen aan het spel.

Dat heeft je bij MW2 ook niet echt geholpen namenlijk..

link 1

link 2

link 3

Speel gewoon het spel zoals het bedoeld is, ipv te lopen zieken... :|

Basement Bios ---- Exo-S

• nooberke
Als ik mensen op mijn gameservers zie die volledig de players geskinned hebben (mario skins, of gewoon rode/blauwe mennekes) smijt ik ze gewoon de server uit....

Is in mijn ogen gewoon hacken, als het alleen maar bij de guns blijft is het echter niet zo'n probleem....

Voorbeeldje:

Zie je de tegenstander gewoon op dezelfde manier, alleen dan rood. Lekker eerlijk hoor ;w

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:06
http://steamcommunity.com/id/zxcs12

:/ Banned zal ook wel niet voor niets zijn.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
Nope, check het MW2 topic...

Basement Bios ---- Exo-S

• zxcs12
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 26-02-2012
quote:
Mystikal schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:43:
[...]

Misschien wat minder lopen prutsen aan het spel.
Voor zover ik weet zijn wapens skinen niet illegaal.

• knopse
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-04-2014
Wapens skinnen zijn idd niet illegaal, hele poppetjes daar in tegen is verboden en kun je voor gebanned worden.

"Behind this concept there's an idea .. and ideas are bulletproof"

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
zxcs12 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:27:
[...]

Voor zover ik weet zijn wapens skinen niet illegaal.
Maar het zit wel weer in een grijs gebied en toevallig bevind jij je daar ook weer in.... 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

• Victor.S
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18-07 01:01
laatst weer dit spel geinstalleerd en wat hebben ze mw2 verprutst zeg, de gameplay in COD4 is vele malen beter :). Ook een kort/leuk filmpje in elkaar geflanst? Iemand anders die een beetje gameplay video's maakt? zo ja, welk programma?

YouTube: COD4: a Quick Scope Montage

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16:06
quote:
Ik hoop niet dat dat "Quick" voor het scopen staat, want daar ben je niet zo heel sterk in. Vind ook dat er weinig echte quick scopes in zitten.

Verder wel een puike kwaliteit. :)

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Zo weer even online gamen :-)
Heb er weer zin an.
playername: Markbnl

• Victor.S
  • Laatst online: 18-07 01:01
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:13:
[...]

Ik hoop niet dat dat "Quick" voor het scopen staat, want daar ben je niet zo heel sterk in. Vind ook dat er weinig echte quick scopes in zitten.

Verder wel een puike kwaliteit. :)
Het is dan ook in slomo :9 . maar bedankt! ;)

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:32
Master servers zijn offline? Erg lastig connecten zo :/

• nooberke
/connect "ip:poort"

Niet zo lastig toch, gebruik die zoekfunctie nooit, speel toch altijd op me eigen servers....

Wat voor server zoek je?

• NeoMe
  • Laatst online: 19-07 13:56

NeoMe

#Addict

Kon het niet laten en heb MW1 opnieuw gekocht, had hem eerst voor de PC en nu voor de XBOX. Heb 990G kan alleen de mile high club niet halen toen ik geleend had en doe nu alleen multiplayer tot black ops uitkomt. Was bij FRS 19,99 en had nog cadeaubon liggen waar ik niks mee doe vandaar.

Vind deze eigenlijk nog de beste ( online ) omdat die meer basic is, maargoed elke titel heeft voor en nadelen.

NeoMe wijzigde deze reactie 27-10-2010 12:00 (16%)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-07 17:47
Zo, eens even kijken of we het nog kunnen. Na een half jaar ga ik het maar weer eens installeren en kijken of ik er nog wat van kan!

Heeft iemand nog leuke HC servers waar (ogenschijnlijk) geen cheaters op zitten.
Als iemand een gezellige Teamspeak/Ventrilo heeft zou dat ook wel leuk zijn.

Mijn playername zal zijn: dukkie

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:41

Bouli

Crypto Crypto

Ik ga het vanavond weer installeren, ben MW2 zo beu nu. Ook ga ik mijn eigen server weer tot leven wekken :) Ik had het er gister toevallig over met een vriend van me, die gaat het ook weer installeren.

BTC Tip Jar via Avatar :)

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:32
quote:
nooberke schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:34:
/connect "ip:poort"

Niet zo lastig toch, gebruik die zoekfunctie nooit, speel toch altijd op me eigen servers....

Wat voor server zoek je?
DOM/TDM, Nederlands zoiets :)

• nooberke
Heb wel een HC sab/dom/tdm server, maar die heeft niet echt een bijster hoog niveau O-)

62.133.194.28:28960 // cod4.novacrew.nl:28960

Hebben ook een geinige nieuwe mod, hebben op basis van Promodlive een One in the Chambre mod gemaakt. Je start dus met 1 kogel en als je deze gebruikt kan je alleen een nieuwe krijgen door een kill te maken (of dood te gaan)

62.133.194.28:30081 // cod4.novacrew.nl:30081

• NeoMe

NeoMe

#Addict

hehehe, toenstraks met 25-2 gewonnen in een Free-For-All. Heb nu een nieuwe headset, en dat scheelt echt een berg voordeel joh. Gingen er ook meteen drie uit de lobbie, gebruik trouwens de M4 met Silencer, Stopping Power, 2 x Claymore, Dead Silence en Deagle.

Andere schermpje ging te snel weg, en in mw1 kun je nog niet terugkijken :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

oh whoops!

steveman wijzigde deze reactie 29-10-2010 22:18 (98%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

quote:
steveman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:36:
[...]
Nu nog even naar 't goede topic klikken :P
'Show-hier-je-super-score-topic' ?

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

quote:
NeoMe schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:39:
[...]

'Show-hier-je-super-score-topic' ?
OMG 8)7 my bad!

• Thrilseeka
  • Laatst online: 21-07 21:22

Thrilseeka

Woef Woef.

hahah kwam iemand tegen op IRC die vond zichzelf en zn team wel zo pro omdat ze 1500+ punten hadden op clanbase :P en ze zochten 4 tegen 4 dus wij er een mixer bijgehaald :P eerste map 10-10 2de map 13-7 .
Keb mensen wel eens zien ragen maar zo erg xD Angry german kid komt eerst :P

Cod4 is Still the best ( totdat blackops uit komt wss :P )

Thrilseeka wijzigde deze reactie 31-10-2010 04:17 (10%)

There is no sadder sight than a young pessimist.

• Dutchie!
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-07 09:33
-O-

Wie wilt het nieuwe deel openen? Stuur mij even een DM ik moet ruimte maken op mijn webspace en kan straks niet langer de plaatjes hosten hiervoor.

Dus als iemand de TS wilt overnemen, graag! Ik kan je alles aanleveren als je dat wilt.

*O*

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Slapstick
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16:59

Slapstick

Me, myself or I

quote:
Stalllone schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:42:
-O-

Wie wilt het nieuwe deel openen? Stuur mij even een DM ik moet ruimte maken op mijn webspace en kan straks niet langer de plaatjes hosten hiervoor.

Dus als iemand de TS wilt overnemen, graag! Ik kan je alles aanleveren als je dat wilt.

*O*
Heb je geen tweakers foto-album?

:TweakBlog:

• bnbaz
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Plaatjes kunnen ook op de crew/faq ftp als het moet :) Stuur ze in een zip/rar naar spmods@tweakers.net

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Wazige Shit: Ik plant een claymore, echt geen één vijand in de buurt / op de killcam. Loop er vervolgens zelf langs, zat in een gebouwtje echt niemand te zien ook niemand die er op schoot. Gaat die claymore ineens af op mijzelf, duidelijk nagekeken in de killcam. Dat kan echt niet ... pfff.

• Specht
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21-07 20:10

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik zie dat cod:MW goedkoper wordt in de diverse winkels (20 euri voor pc versie).
Hoe zit het qua multiplayer hiervan? Wordt er veel/weinig gecheat? En zit er nog support op de game, als in het tegengaan van hacks dmv updates etc?

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:06
quote:
Specht schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:08:
Ik zie dat cod:MW goedkoper wordt in de diverse winkels (20 euri voor pc versie).
Hoe zit het qua multiplayer hiervan? Wordt er veel/weinig gecheat? En zit er nog support op de game, als in het tegengaan van hacks dmv updates etc?
Ik verwacht dat hier nog flink mee gegamed wordt alleen zal het op den duur wel een hackfestijn worden.
Denk dat ze meeste straks gewoon BO spelen vanwege de dedicated servers.

Sorry ik lees nu dat het MW is en niet MW2. Maar ik denk dat het nog wel flink gespeeld gaat worden

Frostbite wijzigde deze reactie 09-11-2010 15:58 (8%)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• westlym
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-07 16:57
hee, ik heb enkele maanden geleden een package call of duty via steam gekocht. ik probeerde sinds een poosje the multiplayer Modern Warfare te spelen, maar het lukt me gewoon niet. Elke keer als ik een server probeer te joinen, krijg ik het bericht dat ik een invalid key heb, terwijl ik dit legaal via steam heb gekocht. dus in andere woorden, wat moet ik doen?

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:29
foutje

icegodd wijzigde deze reactie 09-11-2010 19:31 (104%)

• BereND
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-08-2016

BereND

Post hier je onzin

@westlym

heb je de key geverifieerd?
Options >> multiplayer (o.i.d)

je moet in ider geval hier uitkomen:

Als je hem via steam heb gekocht is de key ingevuld en hoef je alleen nog maar op 'verify' te klikken.

Happy fragging!

Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..

• dmen50
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-12-2011
Online naam :BurgerKing97 als je een potje wil doen
gwn alleen met zen 2en :p

• stevens20
  • Laatst online: 21-07 17:47
Erg jammer!

heb je al maar weinig CoD4 Hardcore servers, wordt je gebanned omdat een admin met een score van 1-10 denkt dat je hackt en omdat 5 andere kids lopen te ''janken'' dat je hax hebt. erg jammer!!!! Maakt het spel een stuk minder leuk als je niet te goed moet spelen omdat meneer de admin anders denkt dat je wallhack hebt....

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• westlym
quote:
BereND schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:12:
@westlym

heb je de key geverifieerd?
Options >> multiplayer (o.i.d)

je moet in ider geval hier uitkomen:
[afbeelding]

Als je hem via steam heb gekocht is de key ingevuld en hoef je alleen nog maar op 'verify' te klikken.

Happy fragging!
nee, ik kon geen key vinden. ik ben 'daar' uitgekomen en de key was leeg..ik vind het vreemd. ik heb het via steam gekocht en ik kan het nog steeds niet spelen. naast mw1 heb ik ook waw gekocht. jammer..

andere oplossingen?

• westlym
ik heb iets hier gedaan, en ik wil graag weten wat de gevolgen zijn:
zoals je hierboven kan lezen, ik heb waw en mw1 via steam gekocht. het blijkt dat ik geen server kan joinen omdat ik geen key code heb. vreemd maar waar.

ik heb toen geprobeerd een eigen server op te starten binnen mw 1. ik koos natuurlijk voor internet. toen ik op start klikte, werd het spel dichtgegooid en ik kreeg een venster in beeld. in het venster kon ik duidelijk zien dat mijn computer een verbinding probeerde te maken met activision. ik heb uiteindelijk op het kruisje geklikt.

betekent dit dat mijn computer nog steeds als een soort server voor mw1? heeft dit gevolgen voor mn pc?
het zijn misschien domme vragen, maar ik wil graag deze twee spellen spelen. ik heb ze toch van de zomer gekocht via steam.

• Bobmeister
  • Nu online
quote:
westlym schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:07:
ik heb iets hier gedaan, en ik wil graag weten wat de gevolgen zijn:
zoals je hierboven kan lezen, ik heb waw en mw1 via steam gekocht. het blijkt dat ik geen server kan joinen omdat ik geen key code heb. vreemd maar waar.

ik heb toen geprobeerd een eigen server op te starten binnen mw 1. ik koos natuurlijk voor internet. toen ik op start klikte, werd het spel dichtgegooid en ik kreeg een venster in beeld. in het venster kon ik duidelijk zien dat mijn computer een verbinding probeerde te maken met activision. ik heb uiteindelijk op het kruisje geklikt.

betekent dit dat mijn computer nog steeds als een soort server voor mw1? heeft dit gevolgen voor mn pc?
het zijn misschien domme vragen, maar ik wil graag deze twee spellen spelen. ik heb ze toch van de zomer gekocht via steam.
Nee als je op het kruisje hebt geklikt is de server gekillt.
Over de keys; ergens in steam kun je zien wat je keycode is (volgensmij rmb ->eigenschappen op cod4 en dan staat er ergens wat als show key). Die invoeren in iw3mp.exe en je kunt online ;)

• westlym
quote:
Awsom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:49:
[...]

Nee als je op het kruisje hebt geklikt is de server gekillt.
Over de keys; ergens in steam kun je zien wat je keycode is (volgensmij rmb ->eigenschappen op cod4 en dan staat er ergens wat als show key). Die invoeren in iw3mp.exe en je kunt online ;)
bedankt voor snelle reactie. ok, graag uitleggen wat rmb is..dan kan ik meteen actie ondernemen..

• westlym
quote:
westlym schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:52:
[...]

bedankt voor snelle reactie. ok, graag uitleggen wat rmb is..dan kan ik meteen actie ondernemen..
you need to run steam in administrator mode. go to the actual exe in the steam folder and change it so all users have admin privelidges.

Just got my ticket serviced an hour ago and thats what I was told to do. fixed it for me, im playing the game fine now.

na ff zoeken dit kunnen vinden..
naar steam map gaan en steam opstarten als admin..en dan werkt het wel...gelukkig...ik kon ff mw 1 spelen en daarna ff snel waw gespeeld..

iig bedankt voor jouw snelle reactie..

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik heb zojuist ook maar even COD4 gekocht op Steam, in de aanbieding dus dacht koop hem even.
Punkbuster doet alleen vrij irritant, hij zegt dat het niet aanstaat (terwijl ik hem in settings op Yes heb gezet) en dat ik naar evenbalance.com moet voor de handmatige bestanden, dat heb ik gedaan en in PB map geplaatst maar als nog doet dat ding moeilijk.

Start ik het Punkbuster programma op (pbsetup.exe), moet je de game selecteren maar dat is dus ook totaal niet mogelijk, ik blader naar de Steam map (Game Install Path) en dan ga ik naar Call of Duty 4, maar je kan dan geen toepassing (.exe) selecteren, dus wat moet ik nou? 8)7

edit:
Fixed, thanks YouTube. :D

Vraaag wijzigde deze reactie 23-12-2010 00:38 (6%)

• A.Kebab
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19-07 20:52
Hey guys,

Ik heb net nog even een (cracked) hardcore server gestart op m'n bak die toch niks te doen heeft. 100mbit in het datacenter dus de snelheid zal okay moeten zijn :)

http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.247.119.44:28960/b_560_95_1.png

In de console: /connect adkebab.nl om te connecten.

Have fun voor het geval het nog gespeeld wordt!

california dreamin'

• Perv Kitteh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 24-07-2011
CoD Mw is in mijn ogen nog steeds dé beste CoD dat'r is! :)
MP hou'k me nu al een jaartje mee zoet en blijft zeer goed! ;)

Alleen heb ik nu, desondanks mijn ping goed is, last van lags.. en het is redelijk irritant...

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Perv Kitteh schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:43:
CoD Mw is in mijn ogen nog steeds dé beste CoD dat'r is! :)
MP hou'k me nu al een jaartje mee zoet en blijft zeer goed! ;)
....
+1

Gisteren ProMod gespeelt op de PS3 :9 Had zin in een potje FFA en werd in een FFA ProMod gegooid, erg vermakelijk. Daarna ook nog Groundwar gespeelt kom ik in een challenge lobby terecht :+

Toch steeds meer mensen met een gejailbreakte PS3...Maar CoD4 wordt er wel zo een stuk leuker op.

Beste CoD ever made >:)

• godofal
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

lijkt wel of de servers gehackt zijn, elke game in de afgelopen 24 uur die ik joinde had je supersprint, en de meeste ook nog superjump en infinite ammo...
is hier omheen te komen zonder de PC versie/xbox te kopen? dus dat niemand dat heeft, dit zuigt namelijk :P

• mingooski
  • Laatst online: 18:07
Sinds kort weer helemaal into CoD4.

Had niet verwacht dat het nog behoorlijk veel werd gespeeld.
De mappen blijven super.
Veel goeie spelers.
En de hitregistration is zoals het hoort te zijn, en dat is de reden waarom ik Black ops nu links laat liggen.
Weet niet of ze dat ooit gaan fixen, maar tot die tijd blijf nu lekker bij CoD4.

i5-4970k @stock * Gigabyte GA-Z97X-Gaming 7 * G.Skill Sniper F3 8GB * Corsair AX760 * be quiet! Dark Rock Pro 3 * Corsair Obsidian 450D * MSI GeForce GTX 970 gaming 4g * Crucial MX100 256GB * WD Black 1TB + WD Blue 1TB

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
quote:
mingooski schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:17:
En de hitregistration is zoals het hoort te zijn
Nou inderdaad. Ik heb net CoD4 ook weer geinstalleerd incl. patch 1.6 en 1.7, maar dit is CoD zoals CoD hoort te zijn! :)

moest wel weer ontzettend wennen, want het gaat een stuk sneller als mw2 en bo voor mijn gevoel.

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• Excelb-boy
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik ga het vanmiddag ook maar weer eens installeren, begint weer te kriebelen bij mij.
Plus dat ik alleen maar good times had met COD4...
Laatst nog een ziekelijk mooie edit gezien van COD4, op youtube: Her Fira
(kan het nu niet linken omdat ik op school zit en youtube geblokkeerd is.)

Damn, heb laatste dagen dus een beetje COD4 gespeeld en ik moet zeggen dat de playerbase niet heel veel kleiner is geworden! :)
Als er nog meer Tweakers zijn die het leuk vinden om een potje COD te spelen; add me maar op steam:
0pticf1ber

Excelb-boy wijzigde deze reactie 18-02-2011 09:18 (29%)

• Excelb-boy
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

niemand die meer speelt =[?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True