Mwah, hij is iets duurder dan de CoD6 mappack

. Waarvan "overgrown" me niet zo kan boeien eerlijk gezegd, heb ik nu gemerkt, nadat ook ik CoD4 weer heb geïnstalleerd. Dit vanwege het feit dat ik de multiplayer eindelijk eens een kans wou geven (na al die verhalen

), aangezien ik toen ik net m'n computer had, ie niet stabiel was, en ik dus niet echt van multiplayer kon genieten (voor singleplayer was dat niet echt een probleem).
Eerst weer singleplayer gedaan, gewoon op normal, maar m'n skills lijken ietsje beter nu, want normal werd nu ook voorgesteld na de run

. Die AC130 level blijft lachen

. Ook tof, in Pripiyat, tofste missie natuurlijk, het lukte me de vorige keer niet om te snipen behalve op 't allerlaatste moment (wanneer er geen wind is), nu ging 't in 2 x, hoef je niet zo lang te wachten dus

. Mooie curve!
Mulitplayer.. Tjah. Ik zal eerlijk zeggen, ik vind CoD6 gewoon leuker.. Ondanks z'n technische flaws. Dan moet je weten dat ik een persoon ben die hoewel ik me aan dingen irriteer, dat nog niet wil zeggen dat ik snipers/campers/grenadelaunchers uit het spel wil hebben. Moet ik maar beter spelen. Cheaters kan ik niet goed herkennen, maar daardoor of ondanks dat kom ik ze weinig tegen. Misschien heb ik mazzel, maar verreweg de meeste potjes die ik speel zijn plezierig in CoD6. Geen irritante personen ofzo, maar af en toe een rare schreeuwert (--> mute). Zo vind ik IW.net en dedicated servers beide hun voordelen hebben. Bij IWnet kan ik tenminste constante regels verwachten, en ook dat er altijd een zooitje (random) mensen aanwezig zijn. Dedicated servers met vaste mensen zijn leuk, maar die spelen meestal ook maar op bepaalde tijden, zodat je soms dus bij een lege server terecht komt. En aangezien je je vooral bezig houdt met de bovenste servers (met de laagste ping) blijft je (/mijn) keuze toch beperkt, en dan zit je op servers die dus regels hebben als no martyr/no grenadelaunchers etc. Ik gebruik ze zelf niet, maar ik vind ook niet dat ze weg moeten. N00btubers? Moet je Perfect Dark eens spelen (op N64 of X-Box), 2 grenadelauchers met een ruime hoeveelheid ammo

! Gevolg is dat ik een spel met minder variatie speel dan de makers voor ogen hadden. Ik vind de maps van CoD6 ook over 't algemeen toffer, en ik kom sommige maps gewoon een stuk minder of helemaal niet tegen omdat die er uitgefilter zijn. En iets wat ik niet helemaal kan uitleggen, maar CoD6 voelt toch "strakker" aan. Verder heb ik 't probleem dat ik als iemand met gemiddelde skills 't natuurlijk moeilijk heb meestal, tegen al die hardcore CoD4 fanaten

.
Ik zit nou op level 22 of iets dergelijks, en was wel van plan alles te unlocken, zodat ik in ieder geval alles gezien heb, en ook puur voor de variatie, want CoD6 heb ik nu toch wel uitgebreid gespeeld. En tuurlijk zijn er maps die ik wel tof vind, ik weet alle namen niet, behalve de Creek geloof ik, die b.v... Het
is op zich tof, maar ik vind CoD6 dus gewoon een stuk toffer.
Make lovecraft not warcraft.