Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zucht, ik speel veel te agressief laatste tijd... Waar ik 2 weken geleden nog met gemak 40-3 haalde met mooie 20+ killstreaks hangt mijn record deze week op 58-17 met een killstreak van 15 :(

Wel paar mooie noscopes gedaan met M40A3. Setups:

Primary: M40A3 met Red Tiger Camo en ACOG
Secondary: Desert Eagle
1x Stun/1x Frag Grenade
1st Perk: Bandolier
2nd Perk: Stopping Power
3rd Perk: Steady Aim(voor de noscopes)

P90 setup:
Primary: P90 met RDS
Secondary: Desert Eagle
1x Flash/1x Frag Grenade
1st Perk: Bandolier
2nd Perk: Stopping Power
3rd Perk: Steady Aim

Niet veel vernieuwende setups maar ach, het werkt voor mij.
Over een weekje Modern Warfare 2 halen, kijken of ik daar ook kan ownen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
buran schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:17:
Ik ben bezig met de High Mile Club achievement, ik ben al een paar keer bij de eindbaas geweest maar het is me nog niet gelukt hem een headshot te geven. :( Heeft iemand nog een tip wanneer/waar te schieten?
Je speelt hem dus op het moeilijkste niveau?
iig, hij slingert die gijzelaar heen en weer, je moet op hem schieten als hij de gijzelaar net voor z'n lichaam langs heeft geslingerd.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Primary: M40A3 met Red Tiger Camo en ACOG
wat heb je aan ACOG op een sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:07:
[...]

Een ACOG op een M40A3 verhoogt base damage naar 75 -> met Stopping Power is dit dus een One-hit kill op ieder lichaamsdeel. Hier kan ik ook mee noscopen als ik me verveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:13
ACOG :o

Spraysnipen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Nee, juist niet. Met spraysnipen zal je niks killen, met G-shot, strafe shot en swap shot wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
heeft iemand hier zijn game van gamersland gister ontvangen. ik heb mijne namelijk nog steeds niet binnen. ben benieuwt of hij vandaag wel geleverd word.

volgens deze mail wel maar ik ben benieuwt. :)

Geachte heer / mevrouw,

Wij hebben vrijdag inderdaad alles verzonden. Gisteren hebben veel klanten van ons de bestelling al ontvangen.
Vandaag zou u de game in huis moeten hebben.

Ons excuus voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Jimmy
Uw servicedesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Gisteren ??
Ik heb 'm al 2 jaar .... :+

Verwijderd

Wat is een leuke wapenset als noobie? :D

Ik heb nu m4 met zo'n red dot sight. Welke perks kunnen daar goed bij?

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:07:
[...]

Geen gezeik met weapon sway en hold breath gedoe.

Oh ik vergis me met MW2 thread, net als meneer martijn hierboven :+ Wat zitten mensen ook deze steeds naar boven te halen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 26-11-2009 23:24 ]

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Bulls schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:21:
[...]

Geen gezeik met weapon sway en hold breath gedoe.

Oh ik vergis me met MW2 thread, net als meneer martijn hierboven :+ Wat zitten mensen ook deze steeds naar boven te halen ;)
In MW2 hebben snipers met een acog ook sway, alleen bij de AR's niet meer

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Relis schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:27:
[...]

In MW2 hebben snipers met een acog ook sway, alleen bij de AR's niet meer
Oh wist ik niet nog niet unlocked ik vind sniper rifles niet veel aan, maar AR met thermal hebben juist wel sway, vandaar dat ik daarvan uit ging.

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
/edit
verkeerde draadje 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Amstel76 op 27-11-2009 00:11 ]

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
CoD4 kan er ook niks aan doen dat hij beter is :9
Wat is een leuke wapenset als noobie? :D

Ik heb nu m4 met zo'n red dot sight. Welke perks kunnen daar goed bij?
Tripple Frag
Uav Jammer
Steady-Aim

En als je beter word kan je de Tripple Frag vervangen door bandolier als je vaak kogels te kort komt O-)

Ik heb trouwens een hekel aan Tripple Frag'ers maar is voor een noobie wel een goeie mogelijkheid om kills te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Wat is er anders aan de UK versie?

Niks toch? Want dan ga ik hem ff bestellen bij Gamersland (A) Moet je dan ook steam hebben of is dat dan niet verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Ik heb geen problemen gehad met Gamersland. Prima webshop. Geen verschil met UK versie en Ned versie. Steam heb je sowieso nodig om het spel online te spelen, maar dat gaat gewoon vanuit de installatie.

Edit: Zie reactie hieronder. Mijn excuses idd verkeerde draadje!

[ Voor 14% gewijzigd door Sendar op 03-12-2009 22:50 ]

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Neehoor, je hebt steam absoluut niet nodig om CoD 4 te spelen. Dit draadje gaat namelijk over deel 4, niet 6.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, l0n3w012ph / [AK]AlphaW0lf

Ik zag je posts over Green Label server, leuk om te lezen.
Je bent altijd welkom om je score op te krikken :P of tactical mee te doen.

Voor andere mensnen die CoD4 spelen, en op een teamwork/tactical manier,
Bekijk dan de Green Label servers van the Green Label Tactical gaming community.

84.243.254.192:28960
94.75.230.129:28960

Zijn alle 2 ranked, TDM en hardcore.
En alle runners and gunners worden meteen gebanned....

Later,
JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Zijn er eigenlijk mensen hier die in pro esports leagues spelen? Of iig high zijn in promod? Dat laatste wel toch :) :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wij doen ook mee aan de ESL.
Dat is met Pam4.

Hiervoor hebben wij deze server: 94.75.230.102:28960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Cool :) Ik zit nu in een wat grotere clan waar ik veel leer qua promod tactics etc. Maar wil eigenlijk nog een vast (med+high)team om mee te LANnen. :D Mja misschien loop ik er een keer 1 tegen het lijf, en ooit hopen in een mooi esports team te komen :) Eerst maar eens flink highskilled worden :) ben nu med/med+ aldus mn clanmates ;) <33ak(u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk pickup channels voor cod4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik ga zo maar weer eens wat online knallen, MW2 kan me ff gestolen worden.
Heb nog aardig wat te unlocken :-)

lvl 35 , XP 31525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 14-09 21:45
Wordt COD4 MW1 nog veel online gespeeld? Ik overweeg het spel te kopen voor de PC. MW2 heb ik al, maar wil eigenlijk ook wel MW1 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Xfire geeft momenteel meer uren voor CoD4 aan dan voor CoD6 ;)

Alhoewel het percentage xfire gebruikers bij CoD4 ook wel hoger zal liggen dus weet niet hoe eerlijk deze vergelijking is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 14-09 21:45
Ah oke. Maar bij COD4 heb je een lijst met servers toch? Zijn er een beetje veel mensen die dat dan nog online spelen (te zien aan die lijst)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:45:
Ah oke. Maar bij COD4 heb je een lijst met servers toch? Zijn er een beetje veel mensen die dat dan nog online spelen (te zien aan die lijst)?
Ik weet zeker dat er nog super veel mensen zijn die cod4 spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
Awsom schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:48:
Cool :) Ik zit nu in een wat grotere clan waar ik veel leer qua promod tactics etc. Maar wil eigenlijk nog een vast (med+high)team om mee te LANnen. :D Mja misschien loop ik er een keer 1 tegen het lijf, en ooit hopen in een mooi esports team te komen :) Eerst maar eens flink highskilled worden :) ben nu med/med+ aldus mn clanmates ;) <33ak(u)
je kan het op next century proberen, ben zelf de laatste tijd inactief maar ik geloof dat er wel wat cod4 teams zijn die spelers zoeken..

15+ only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
barzi schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:45:
Mijn server zit bijna elke avond vol dus ja, genoeg spelers ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Wat is het IP als ik vragen mag? Of verwijst die DNS naar de bedoelde server?

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/147/serverq.jpg

Stats van de gamebak:

Niet echt een aflopende lijn,

Kolom 1: AVG players
Kolom 2: Max players
Kolom 3: Unieke players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Jup, dns gaat rechtstreeks naar de server. De cod4 poorten iig wel :P. Speel voornamelijk met collega's/vrienden, loopt ook wat willekeurig volk binnen en een aantal 'vaste klanten'. Gezellig dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Zal ook eens joinen vandaag of morgen, heb het spel nu een week of 2/3 en ik vind het leuker dan verwacht.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Poort flippy.linkfiesta.com:28960@0 man ATM

servertjes:
cod4.novacrew.nl:28960-->Hardcore Sab/dom/tdm

cod4.novacrew.nl:28962-->Hardcore Rape TDM no-pb

cod4.novacrew.nl:28965-->Promod SD

cod4.novacrew.nl:29181-->Promod Snipe-only TDM

cod4.novacrew.nl:30081-->Gungame F4A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Jah, zijn vandaag niet aan het spelen. Deze week druk op het werk dus wss alleen woensdagavond speelplezier. Meestal zit de server zo vol als wij beginnen :D

Je kan ook zien wie er online zijn op de statuspagina (http://flippy.linkfiesta.com:11180/cod4/) en de ingame chat is ook zichtbaar (enige server in de wereld met die feature :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Lijst met ingescande maps in TS is dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Tassadar32 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:28:
Je kan ook zien wie er online zijn op de statuspagina (http://flippy.linkfiesta.com:11180/cod4/) en de ingame chat is ook zichtbaar (enige server in de wereld met die feature :P)
Doe je dat over pbucon?

Ziet er wel grappig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Excuses als ik deze informatie ergens had kunnen vinden maar ik zie het nergens staan.
Ik ben sinds eergister PS3 eigenaar, en heb Modern Warfare erbij genomen.
Ik speel eigenlijk alleen online, heb de game mode pas 1 level gespeeld.
Maar nu zit ik met het volgende, als ik online speel kan ik maar kiezen uit 5 wapens, nu weet ik niet zeker of je ooit nog keuze hebt uit meer wapens want mjah, 5 zelfde wapens en 5 handpistolen is wel beetje saai.
Andere vraag is, ik word online behoorlijk veel afgeknald en het lijkt wel alsof mensen kunnen zien waar je zit, ben ikzelf op de map zichtbaar voor spelers? want ik kan niemand op de map zien maar het lijkt alsof iederen mij zo ziet, me vanachter aanvalt en neersteekt. Ik ben al blij als ik per potje 5 kills hebt en 10 deaths, terwijl andere spelers op 20 kills en 3 deaths zitten ofzo. Mis ik iets? of ik ben ik gewoon (nog) slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

ThePupD schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:17:
Excuses als ik deze informatie ergens had kunnen vinden maar ik zie het nergens staan.
Ik ben sinds eergister PS3 eigenaar, en heb Modern Warfare erbij genomen.
Ik speel eigenlijk alleen online, heb de game mode pas 1 level gespeeld.
Maar nu zit ik met het volgende, als ik online speel kan ik maar kiezen uit 5 wapens, nu weet ik niet zeker of je ooit nog keuze hebt uit meer wapens want mjah, 5 zelfde wapens en 5 handpistolen is wel beetje saai.
Andere vraag is, ik word online behoorlijk veel afgeknald en het lijkt wel alsof mensen kunnen zien waar je zit, ben ikzelf op de map zichtbaar voor spelers? want ik kan niemand op de map zien maar het lijkt alsof iederen mij zo ziet, me vanachter aanvalt en neersteekt. Ik ben al blij als ik per potje 5 kills hebt en 10 deaths, terwijl andere spelers op 20 kills en 3 deaths zitten ofzo. Mis ik iets? of ik ben ik gewoon (nog) slecht?
Ik antwoord op het 2e gedeelte... Je bent gewoon nog slecht. Geloof me, speel wat uren en je weet waar je moet kijken, waar je moet lopen, waar mensen spawnen... Komt allemaal echt goed. Daarna komt talent en skill weer om de hoek kijken en maak je het verschil tussen goed, heel goed en pro's... Maar voor niveau goed komt het aan op oefenen, oefenen en oefenen...

Ja je hebt keuze uit meer wapens, maar daar moet je wat levels verder voor spelen. Dan speel je classes vrij en vervolgens speel je verschillende wapens(+add ons) vrij... Speel eerst dus maar eens een uurtje of 24. Dan ben je richting level 30 en krijg je wat meer feeling.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:38:
[...]

Doe je dat over pbucon?

Ziet er wel grappig uit ;)
Nah, is gewoon de console op de server die in een log file word geplempt. Daarna in php alle rotzooi eruit filteren et voila, chat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Nah, is gewoon de console op de server die in een log file word geplempt. Daarna in php alle rotzooi eruit filteren et voila, chat :D
Logfiles wil je echt niet hebben bij een server met behoorlijk wat slots die druk bezocht is:X

Over PBucon kan je gewoon puur alleen de chat uitlezen, probeer maar is uit ;) . Zit wel in de meeste rcon tools :P

• ThePupD

ThePupD

Mystikal schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:22:
[...]

Ik antwoord op het 2e gedeelte... Je bent gewoon nog slecht. Geloof me, speel wat uren en je weet waar je moet kijken, waar je moet lopen, waar mensen spawnen... Komt allemaal echt goed. Daarna komt talent en skill weer om de hoek kijken en maak je het verschil tussen goed, heel goed en pro's... Maar voor niveau goed komt het aan op oefenen, oefenen en oefenen...

Ja je hebt keuze uit meer wapens, maar daar moet je wat levels verder voor spelen. Dan speel je classes vrij en vervolgens speel je verschillende wapens(+add ons) vrij... Speel eerst dus maar eens een uurtje of 24. Dan ben je richting level 30 en krijg je wat meer feeling.
Maar is het nu zo dat mensen kunnen zien waar je loopt, want ik kan niet zien waar de tegenstander is, alleen mn teamgenoten hun locatie.
ik heb nu UV jammer ofzo aangezet en heb t idee dat ik minder vaak wordt gezien, maar dit ikan ook zijn omdat ik beter wordt.
Dus ik zou ook wel willen zien waar iederteen zit:) kan dit of...

en de anderevrg die ik heb is dat je bij opties kan kiezen voor last shot of iets dergelijks, dus terwijl je doodgaat nog 1 x je pistool te trekken. Maar ik heb het idee dat als je iemand daarmee raakt dat je geen kill krijgtm want heb iemand nu al een paar keer geraakt en die viel ook nog maar er verscheen niet van " you killed..."
heb ik dit fout of werkt dit nietzo goed?
(ik zal het wel fout hebben mahja)

[ Voor 15% gewijzigd door ThePupD op 10-12-2009 18:01 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Veel kijken op de radar. Als ik iemand in de buurt zie lopen en er zit een muur tussen, schiet ik gewoon wat kogels door die muur heen in de hoop hem kapot te schieten.

• ThePupD

ThePupD

Christiano007 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:57:
Veel kijken op de radar. Als ik iemand in de buurt zie lopen en er zit een muur tussen, schiet ik gewoon wat kogels door die muur heen in de hoop hem kapot te schieten.
ja maar op de raders zijn geen tegenstanders te zien... alleen groene hoekjes, en dart zijn me teamgenoten. Ook al staat de tegenstander voor me, ze verschijnenen nooit op de radar dus heb geen diee waar ze zijn. Maar mij weten ze wel precies te vinden

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:22
Volgens mij zie je alleen maar tegenstanders die aan het vuren zijn, door het geluid...deze verschijnen dan als rode stippen op je radar...

Als je een killstreak hebt van 3 kan je een uav inroepen en zou je alle tegenstanders moeten zien...(behalve die met UAV jammer).Tenminste...volgens mij werkt het zo, maar speel het nog niet zo lang....

• nooberke
Als jouw team UAV heeft, kan je de tegenstander zien als rode bolletjes (behalve met uav jammer), en de mensen die schieten (behalve met silencer)

• Tassadar32
nooberke schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:01:
[...]

Logfiles wil je echt niet hebben bij een server met behoorlijk wat slots die druk bezocht is:X

Over PBucon kan je gewoon puur alleen de chat uitlezen, probeer maar is uit ;) . Zit wel in de meeste rcon tools :P
Linux... Tail... :D

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ThePupD schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:58:
en de anderevrg die ik heb is dat je bij opties kan kiezen voor last shot of iets dergelijks, dus terwijl je doodgaat nog 1 x je pistool te trekken. Maar ik heb het idee dat als je iemand daarmee raakt dat je geen kill krijgtm want heb iemand nu al een paar keer geraakt en die viel ook nog maar er verscheen niet van " you killed..."
heb ik dit fout of werkt dit nietzo goed?
(ik zal het wel fout hebben mahja)
Last stand. ;) En die tekst en de punten krijg je wel uiteindelijk, tenzij iemand anders je werk afmaakt. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Linux... Tail... :D
Draait Wikipedia aan >:)
By default, tail will print the last 10 lines of its input to the standard output. With command line options the number of lines printed and the printing units (lines, blocks or bytes) may be changed
Nice, en draai je er dan ook iets bij wat de logfiles continu weer delete als de file groter is dan een bepaald aantal regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:52:
[...]

Draait Wikipedia aan >:)

[...]

Nice, en draai je er dan ook iets bij wat de logfiles continu weer delete als de file groter is dan een bepaald aantal regels?
Server gaat rond 2215 uit, bij opstarten (0900) word het log gewist :). Verder boeit het niet zo, schrijven word gebufferd door screen, schijf is groot zat (is ook fileserver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ow hij draait niet 24/7

Bij ons zou dat iets anders liggen, 't is memory based of iets dergelijks dus alles word over glas gesaved naar een bak met een behoorlijk aantal schijven in Raid.

Hoe het precies zit weet ik niet, ik ben geen IT'er. Ik weet alleen dat het met 150 man over zo'n 15 servers verspreid op een druk moment niet zo'n succes is om logfiles aan te hebben :9

Oftewel alle logfiles staan op 0 :D

Maarja, moet zeggen dat dat systeem van jouw wel erg grappig is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ga na Utube en toets MW2 in en ga kijken hoe anderen spelen waar ze op letten en welke kill streaks perks en wapen addons ze gebruiken.....

Je word vanzelf beter, maar je moet ff begrijpen hoe het werkt als ik het zo lees... :)

offtopic:
Ik ga maar weer eens MW2 spelen, en hosten. Ben altijd het haasje lijkt wel met mijn PC en internet verbinding.
:P

[ Voor 16% gewijzigd door BAS80 op 11-12-2009 23:22 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:13:
Ow hij draait niet 24/7

Maarja, moet zeggen dat dat systeem van jouw wel erg grappig is _/-\o_
Tjah, is server voor klein groepje vrienden/collega's dus echt veel heeft het niet te lijden. Die statuspagina was een 'vingeroefening' om eens wat met ajax te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
ajax
Draait weer wikipedia aan O-)
AJAX (Asynchronous Javascript And XML) is een term voor het ontwerp van interactieve webpagina's waarin asynchroon gevraagde gegevens worden opgehaald van de webserver. Daardoor hoeven dergelijke pagina's niet in hun geheel ververst te worden.
Ah weer wat geleerd 8)7

Is het ook niet leuk om ook iets van Ultrastats er bij in te bouwen? Als je dan toch bezig bent :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:23:
Is het ook niet leuk om ook iets van Ultrastats er bij in te bouwen? Als je dan toch bezig bent :>
Draait google aan :9

Ah, ziet er leuk uit! Miss idd ideetje om die ernaast te draaien, maar dat komt dan volgend jaar pas. Eerst even spelen met m'n nieuwe motorola milestone :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ah, ziet er leuk uit! Miss idd ideetje om die ernaast te draaien, maar dat komt dan volgend jaar pas. Eerst even spelen met m'n nieuwe motorola milestone :*)
Draait ook google aan :D , mooi apparaatje ;)

Met ultrastats kan je je collega's pesten omdat je betere ratio hebt :o, dingen als fav wapen zijn ook wel grappig

[ Voor 6% gewijzigd door nooberke op 12-12-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

BAS80 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:20:
[...]

Ga na Utube en toets MW2 in en ga kijken hoe anderen spelen waar ze op letten en welke kill streaks perks en wapen addons ze gebruiken.....

Je word vanzelf beter, maar je moet ff begrijpen hoe het werkt als ik het zo lees... :)

offtopic:
Ik ga maar weer eens MW2 spelen, en hosten. Ben altijd het haasje lijkt wel met mijn PC en internet verbinding.
:P
Ik zal dat eens doen.
Maar misschien leuk om te vertellen, ik speel het speel nu 6 dagen, en heb elke dag stiekum toch wel 3 uur Modern Warfare gespeeld, en het valt mij op hoe snel je "goed" wordt. dat had ik echt niet verwacht.

In het begin had ik vaak 2 kills en 15 dood maar ik word nu geregeld 2e of 3e, dat had ik echt nooit verwacht. Soms zelfs 17 kills en 7 deaths(voor mijn doen erg goed). Je begint de perks te snappen en de levels en t spel en de wapens, dus ik kan mij wel voorstellen hoe snel iemand goed kan worden. Je merkt wel als je tegen teams speelt die samen spelen en veel, daar is geen beginnen aan. Maar ik ben nu al best hoog in de ranks gekomen voor mijn doen en hoewel niet elk potje goed gaat (wordt nog regelmatig gekilled) merk ik dat ik jet snel oppak en tactisch steeds beter doe. Dus ben best te vrede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
BAS80 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:20:
[...]
Ga na Utube en toets MW2 in...
Dit was toch het Call of Duty 4 draadje? MW2 is Call of Duty 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Net maar eens een mailtje met rarred attachment gestuurd naar Avira.
Ik krijg de afgelopen 2 dagen de volgende melding:

Virus or unwanted program 'TR/SPY.KeyLogger.cxh [trojan]'
detected in file 'C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\iw3sp.exe.

(Legale game overigens, die al ruim 2 maanden geinstalleerd is, waar punkbuster bij nodig is als je online gaat gamen.)

Tijdens het online gamen krijg ik deze melding niet maar als de pc net een paar minuten aan staat.
Volgens sommige is het een false positive, en dat dit regelmatig gebeurt met Avira.
Ik heb bij de melding maar op ignore geklikt, in afwachting van een antwoord of actie van Avira.

Ik had dit al eens eerder ergens gelezen, en lachte zachtjes in m'n vuistje, dat mij dit nog niet was overkomen,...maar dat is bij deze dus veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Game wordt steeds leuker... wordt met Deathmatch vaak genoeg eerste en wordt steeds leuker, ook al die awards krijgen en wapenuitbreiding zorgt ervoor dat je door wil spelen... en als je een keer 5e wordt wil je toch noge en keer om weer eerste te worden. Heerlijk spel... vraag mij alleen af of ik niet beter MW2 had kunnen kopen... maar dan alleen omdat er misschien een moment is dat MW1 niet meer zoveel online owrdt gespeeld,,, maar dat kan nogw el jaren duren (hoop ik)

Ik vind de single player mode wel oke, maar niet heel geweldig. Wel goede AI en mooie levels, maar niet helemaal mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, ik vind het dus echt meer op Call of Campers Modern Kiddyfare te lijken
het aantal cheaters en campers is echt ontiegelijk hoog.
en volgens mij is de playerbase van cod mw2 echt 96% 14 jarige.

Ben ook al een tijdje level 70 en ik probeer akimbo 1887 te vermijden maar soms moet het gewoon wel :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Het enige wat ik vervelend vindt aan het online spelen... is dat er ook veel mensen zijn die gewoon liggend in een hoekje wachten met hun snipergun, en als er dan toevallig iemand langskomt gaan schieten. Zo eindigen ze steeds met bv 8 kills en 2 deaths ofzo standaard. Ik vidn dat echt het spel verpesten, ik vind het gewoon lekker om iemand achterna te gaan en voor je t weet zit er weer een ander achter jou aan. gewoon lekker het level rondgaan en knallen wat je ziet en oppassen dus goed achter je kijken. maarja ieder zo zijn tactiek, maar ik vind dat wel een beetje nep.

• Bobmeister
Omg! Ik wou me aanmelden bij een EDOM competitie. Maar mijn GUID is geleaked blijkbaar. Er speelt ook iemand genaamd 'voodoochild' er mee. WTHELL. Hoe krijg ik een schone GUID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Nieuwe key, de guid is eraan gekoppeld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Het probleem van wat ik had (posting van 15 dec.) is bij deze nietig verklaard.
Ik krijg geen meldingen meer.
Of Avira heeft er iets aan gedaan, of er is iets anders,....ik heb geen idee

Vanavond maar weer eens wat online knallen :)

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik had even een vraagje, ik speel nu op de wii en t gaat me niet zo goed af. Ik weet eigenlijk nog niet welk wapen ik online moet kiezen. Ik wil graag een wapen dat hoge damage heeft, het hoeft niet ver te kunnen schieten, en snel reloaden (Heb wel sleight of hand). Ben trouwens level 22, weet iemand welk wapen ik het beste kan gebruiken?

• Horizons
Tc-Chub schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:40:
Ik had even een vraagje, ik speel nu op de wii en t gaat me niet zo goed af. Ik weet eigenlijk nog niet welk wapen ik online moet kiezen. Ik wil graag een wapen dat hoge damage heeft, het hoeft niet ver te kunnen schieten, en snel reloaden (Heb wel sleight of hand). Ben trouwens level 22, weet iemand welk wapen ik het beste kan gebruiken?
Ak47 is het beste multifunctionele wapen uit de game, de M4 de makkelijkste (als je 't aimen rot vindt zet je er gewoon een RDS op)

voor close range Mp5 of de AK74u, en qua snipers de M40 of r700

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Ik zou geen r700 neman als sniper, dat is echt het meest rotte wapen wat ik ooit gezien heb (heb er wel 150 headshots mee moeten maken praat me er niet van :P)

• Horizons
Bartske schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:48:
Ik zou geen r700 neman als sniper, dat is echt het meest rotte wapen wat ik ooit gezien heb (heb er wel 150 headshots mee moeten maken praat me er niet van :P)
ik heb al tijden geen vanilla cod4 gespeeld, spreek vanuit promod op de m4 na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Lol, vergeleken met 3 weken zie ik de aantallen CoD4 spelers langzaam stijgen! Het wordt weer druk in de servers en ik heb het weer naar mn zin :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Welke sniper is eigenlijk beter in promod? m40a3 of r700? Mijn inziens zit er geen verschil tussen, voornamelijk tussen de oren dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Paar uurtjes de Star Wars mod gedaan. Echt mooi gedaan, werkt goed, geen bugs opgemerkt.

Gewoon even proberen iedereen =)
http://www.blackmonkeys.de/?p=2461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ik heb het gespeeld maar ik vond er werkelijk niks aan, gewoon CoD4 met wat andere guns en kledij :+

Enige mods die ik speel zijn Gun-game en Promod :P

[ Voor 16% gewijzigd door nooberke op 29-12-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik heb laatst deze game uitspeeld.
Ik vond hem geweldig , maar hij is wel kort.

Het is trouwens m'n eerst shooter die ik heb uitgespeeld (en kort erna Star Wars Republic Commando :p).

De leukste missies vond ik de sniper missie en de missie in het vliegtuig.
De moeilijkste vond ik:
-The Sins Of The Father:
(Dat is die missie waar je dat joch moet oppakken en die zich zelf dan neerschiet op een dak.)
Hier heb ik toch even youtube gebruikt, want ik vond dus echt niet hoe ik die missie tot een goed einde moest brengen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Sibert schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:36:
Ik heb laatst deze game uitspeeld.
Ik vond hem geweldig , maar hij is wel kort.

Het is trouwens m'n eerst shooter die ik heb uitgespeeld (en kort erna Star Wars Republic Commando :p).

De leukste missies vond ik de sniper missie en de missie in het vliegtuig.
De moeilijkste vond ik:
-The Sins Of The Father:
(Dat is die missie waar je dat joch moet oppakken en die zich zelf dan neerschiet op een dak.)
Hier heb ik toch even youtube gebruikt, want ik vond dus echt niet hoe ik die missie tot een goed einde moest brengen :p.
The Sins of the father is toch de sniping missie :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat is nou een goede toffe mod die veel mensen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Christiano007 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:23:
Wat is nou een goede toffe mod die veel mensen spelen?
Promod ;)

ga maar naar je server browser, vink mods only aan en zoek op meeste spelers. meeste servers zijn promod servers.

[ Voor 23% gewijzigd door Horizons op 02-01-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Maar wat is eigenlijk het verschil tussen Promod en normaal ? Ik heb het 1 keer gedaan maar kon eigenlijk geen verschil merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Promod mist bijvoorbeeld perks en een aantal wapens. Ook is de health wat anders en is het mogelijk om bijvoorbeeld een maximaal aantal snipes in te stellen.

Ook is het de mod die veel word gebruikt voor clanwars

Gun-game is ook wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Awsom schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:27:
[...]

The Sins of the father is toch de sniping missie :P ?
Neen hoor. De sniping missie is zo'n missie die 15 jaar terug gaat in de tijd, en je speelt met Prince, en dan beland je in die toren waar je die ene gast moet neer schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Christiano007 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:05:
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen Promod en normaal ? Ik heb het 1 keer gedaan maar kon eigenlijk geen verschil merken?
ProMod maakt het spel moeilijker zoals hier al gezegt is. Je aim met sniper is bijvoorbeeld altijd steady en je bent ook sneller dood. Meestal word ProMod als "moeilijkere" S&D gespeeld.

EDIT @ Sibert, het is Price, niet Prince. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Djmaddox op 02-01-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
En je speelt niet als Price maar als Soap ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
SemperFidelis schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:38:
En je speelt niet als Price maar als Soap ;).
Je speelt als price die toen nog een 'leftenant' was en met zn meerdere McMillan op een snipingtripje ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Relis schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:56:
[...]

Je speelt als price die toen nog een 'leftenant' was en met zn meerdere McMillan op een snipingtripje ging.
Het is die missie die ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

Sibert schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:33:
[...]

Neen hoor. De sniping missie is zo'n missie die 15 jaar terug gaat in de tijd, en je speelt met Prince, en dan beland je in die toren waar je die ene gast moet neer schieten :P
Prince? ;)

In MW2 wordt nog een referentie gemaakt naar deze missie. Iets over die lieve poedels die erin voorkwamen. ;) Op zich vind ik dit soort missies altijd wel leuk: met 'low-tech' wapentuig kont schoppen heeft altijd wel wat. In MW2 komt ongeveer hetzelfde voor in een bepaalde missie wanneer
spoiler:
de EMP-bom valt
, waardoor oudere wapens met een ouderwetse scope beter zijn dan de modernere varianten.

[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 02-01-2010 17:09 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
Die missie in chernobyl (prypjat) was wel 1 van de lastigste missies van het spel. Vooral het snipen van Zakhaev en het wegkomen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
thijsje66 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:17:
Die missie in chernobyl (prypjat) was wel 1 van de lastigste missies van het spel. Vooral het snipen van Zakhaev en het wegkomen.
Ja maar ook wel gelijk een van de mooiste missies ..

.. i am a great sniper fan .. what more can i say :9

ook de 'rerun' van de missie in MW2 ben ik groots fan van.. al duurde het wel even voordat ik dr doorheen kwam.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Edit : Verkeerde topic :P

[ Voor 73% gewijzigd door DennusB op 09-01-2010 21:11 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

btw ik zat gisteren een beetje in cod4 servers te kijken waar ik ineens een codmw2 map tegen kwam (highrise)

Afbeeldingslocatie: http://www.codutility.net/cod4_5s/cod4highrise.jpg

dus ik me vraag zijn er ook cod4 servers met meer van mw2 mappen en of mods (zodat je de zelfde wapens hebt) want dat zou vet zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Ik denk dat een CoD4 server met CoD6 maps wel op wat populariteit kan rekenen, maar als dit de enige map is die beschikbaar is :+

Dus als je ergens nog meer CoD6 maps vandaan kan toveren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ja want meeste cod4 maps zijn niks meer aan en sommige custom maps worde na een aantal x spelen ook wel saai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Heb even paar minuutjes gegoogeld maar kan niks vinden helaas, vanaf een map of 4 kan er wel een servertje gedraaid worden denk ik zo :o

Dus wie bied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Jongens... i'm back!

Na gisterenavond de knoop doorgehakt. Ik zet MW2 in de koelkast en ga weer terug naar CoD4. Dit heb ik heel veel gespeeld en ben het kloten binnen mw2 helemaal zat. Zeker na de patch update van gisteren. Werd het alleen maar erger van. Of mijn vrienden meegaan weet ik niet, maar ik speel liever alleen, dan de halve avond connection/lag/time-out problemen...

Leuk dat er ook al MW2 mappen (lees:1) zijn. Hopelijk komt daar een vervolg aan. Want afwisseling is inderdaad wel erg leuk! De standaard mappen kon/kan ik wel dromen... Maar goed, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen om (op sommige vlakken) weer een stapje terug te gaan doen.

Nogmaals, I'm Back!

RFFN-Mystikal-NL

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Obscure schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:56:
btw ik zat gisteren een beetje in cod4 servers te kijken waar ik ineens een codmw2 map tegen kwam (highrise)

[afbeelding]

dus ik me vraag zijn er ook cod4 servers met meer van mw2 mappen en of mods (zodat je de zelfde wapens hebt) want dat zou vet zijn _/-\o_
Zo die is wel cool nagemaakt :o Subtiel ook dat uithangbord rechts :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Mystikal schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:03:
Jongens... i'm back!

Na gisterenavond de knoop doorgehakt. Ik zet MW2 in de koelkast en ga weer terug naar CoD4. Dit heb ik heel veel gespeeld en ben het kloten binnen mw2 helemaal zat. Zeker na de patch update van gisteren. Werd het alleen maar erger van. Of mijn vrienden meegaan weet ik niet, maar ik speel liever alleen, dan de halve avond connection/lag/time-out problemen...

RFFN-Mystikal-NL
Helemaal mee eens, de mensen waarmee ik CoD4 heb gedaan gaan deze week ook allemaal weer terug naar CoD4! De uitdaging is totaal weg en kan nog steeds meer plezier aan 4 beleven dan nu aan Mw2!

MW2: het beste! :W

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

hulde

Misschien dat het hier dan ook weer wat levendiger wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Heb MW2 maar heel kort online gedaan. Aangezien er geen dedicated was draait m'n servertje nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tassadar32 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:20:
Heb MW2 maar heel kort online gedaan. Aangezien er geen dedicated was draait m'n servertje nog steeds ;)
Ik zoek eigenlijk een goede Hardcore HQ server. Iemand een suggestie?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Wij spelen vanalles op hardcore, net waar we zin in hebben ;). Server gaat dit weekend offline vanwege lan-party op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Zou iemand mij eens kunnen uitleggen wat sites als gamelux, tek-9 en i3d doen? Als ik bijvoorbeeld een vast high LAN (nl) team zoek, waar kan ik dan het beste terecht en waar helpen die sites dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Als ik de bovenstaande reacties zie ben ik niet de enige die COD4 toch beter vind in MP als MW2, ik speel het weliswaar op PS3 maar de 2 spellen hebben niks met elkaar te maken vind ik. Totaal andere gevoel en sfeer wat er rondhangt, het gevoel wat ik met COD4 kreeg krijg ik met MW2 niet terug.

MW2 gaat voorlopig ook de kast in, COD4 welcome back!

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste