Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ja ik wou net me post editen dat EPC weer is down is, maar daar was je al achter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Ach, zolang het maar gezellig is en iedereen zich netjes gedraagt vind ik het wel ok. heb erover zitten denken om 'm te 'uncracken' maar dan kunnen een aantal vrienden opeens niet meer meespelen. Zal ook eens PB op de server zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Tassadar32 op 18-10-2009 17:13 ]

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Monda schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:31:
Probleem met CoD

PS3

Wilde voor het eerst splitscreen spelen met maatje. Heb tot nu toe enkel nog singleplayer gespeeld.

Na het instellen van de game (map kiezen etc.) en het opstarten blijft de game tijdens het laden hangen. Mijn ps3 reageert nergens meer op en ik moet m uitzetten....

Iemand enig idee?

Edit: Het probleem doet zich niet voor als ik het spel niet update (1.40)....
Niemand die dit probleem is tegen gekomen na updaten?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Nou gezien de laatste ontwikkelingen met MW2, zou dit topic nog wel eens een 2e leven kunnen beginnen. Dit spel gaat nog zeer lang gespeeld worden! Ik kan me er alvast op voorbereiden..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Inderdaad :P ach ja, vind MW1 nog steeds leuk dus...

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Als er geen dedi's komen is de kans groot dat ik bij MW1 blijf ja
Zal ook eens PB op de server zetten.
Als je vrienden dan ineens allemaal banned van je server zijn moet je maar een pb'tje sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Geen problemen met PB tot nu toe. Moest wel op m'n win7 64 bak PBsvc draaien om het aan de gang te krijgen :P. En nee, ik heb geen illegale versie van win7, ben gewoon een ICT student met een msdna account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
vandaag de game weer eens uitgespeeld!! wat een heerlijke game zeg!! op naar deeltje 2

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net na een tijdje bf bc gedana te hebben weer cod4 deringegooid en damn wat ging dat bagger swampte van main naar sec alleen omdat ik wou knive >.< maja moet were inkome en dan kome de goeie kds weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Geen problemen met PB tot nu toe. Moest wel op m'n win7 64 bak PBsvc draaien om het aan de gang te krijgen :P. En nee, ik heb geen illegale versie van win7, ben gewoon een ICT student met een msdna account.
Wij draaien Linux x64, maarja ik neem aan dat je niet alleen CoD servers draait O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Tassadar32 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:00:
Bizar is dat he? Ik had ook al zitten prutsen met compatibiliteitsmodi enzo, maar ergens was dan een summiere forumpost waar dat in stond... Ruimte voor verbetering voor als men en masse aan de w7 gaat!

Maar 't draait wel als een tiet!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
monnick schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:08:
Ik ben nu prestige level 7 en ik ben er nog steeds niet uit: welke special grenades zijn nou beter: flash of stun??

Wat vinden jullie? :P
Stun duh, das zo verschrikkelijk irritant :p, verder prestige? Volgens mij heb je dat niet op de computer, toch? Op de computer heb je alleen gouden wapens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
M4gick schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

Stun duh, das zo verschrikkelijk irritant :p, verder prestige? Volgens mij heb je dat niet op de computer, toch? Op de computer heb je alleen gouden wapens :/
Ik heb net weer een tijd met stun geëxperimenteerd. Stuns zijn qua effect wel beter, maar het bereik is zo klein.

Poll: Welke special grenades gebruik jij meestal?
Flash
Stun
Smoke
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344503&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Als er trouwens nog mensen vaak op de Xbox spelen, add me: Monnick. Ik ben bijna elke avond wel even online en het lijkt me leuk om af en toe samen te spelen. Heb alleen niet altijd zin om mijn headset te voorschijn te halen om te praten, soms wil ik gewoon lekker rustig knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom duurt het eigenlijk zolang bij de ps3 met verbinden

hij staat wel 3 minuten op ,downloading game settings ?

iemand nog meer hier last van(of gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Flash@Hardcore
Smoke@Promod Public, te lui om de default setting te veranderen
Smoke@Promod war, is tactisch vaak beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:28:

nee eigenlijk niet :o ben altijd zo online en kan zo gamen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:27:
[...]

Wij draaien Linux x64, maarja ik neem aan dat je niet alleen CoD servers draait O-)
Ik draai de CoD4 sever ook op Lin 64. Had het over m'n desktop pc. :D En draai ook soms CS source of andere steam gameservers onder linux, werkt geweldig :D

Verder hou ik van smokes. De perfecte cover/afleiding als je je als sniper verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:59
Zojuist MW2 besteld bij Gamersland. IW kennende zullen ze ons niet teleurstellen.
Denk dat zelfs zonder dedicated servers deze game erg goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06

Nee, sinds een patch update ergens in augustus geen last meer mee gehad. Daarvoor wel eens (lang niet altijd) en af en toe ook een hanger, waarbij ik m'n PS3 moest herstarten.

Over Flash of Stun, ik gebruik het liefst Stun omdat die een damage indicator geeft wanneer er iemand in de ruimte zit. Eigenlijk gebruik ik altijd Smoke, want ik speel meestal domination. En met frags x3, wie heeft er dan nog een Stun nodig als je ook een Frag kan gooien? (Al gebruik ik perk1 meestal voor Grip op m;n shotgun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Woej nog maar 2 leveltjes te gaan en ben dan eindelijk 55 :9 8) Hopelijk haal ik dat laatste level net een dag voordat deel 2 uitkomt :P Zodat ik meteen daaraan kan beginnen. Multiplayer blijft toch wel echt super verslavend.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
Heb gisteren een upgrade gedaan naar Windows 7. Prachtig allemaal, maar nu werken COD4 en COD5 MP niet meer :( . Na een minuutje wordt ik eruit geknalt met de melding "PnkBstr.exe initialization failed".

Heb al een paar dingen geprobeerd: firewall uit, opstarten als admin. Tevens is er online een tip te vinden om de Punkbuster Services "interactief met het bureablad kan worden uitgevoerd.". Maar ik kan de genoemde Punkbuster services (PnkBstrA) nergens vinden.

Let wel, dit is met zowel COD4 als COD5!! Heeft iemand anders dit probleem ook?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ja deze problemen heb ik ook met Windows 7. Init Failure krijg ik steeds.. Op een gegeven moment heb ik in console dit getyped: pb_security 0 En toen deed hij het in die server niet meer.

PnkBstrA en B zitten in de Map Windows-->SysWOW64... Punkbuster moet dit echt ff fixen. Ben al geen fan van Punkbuster maar goed..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Kuhr89 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:50:
Ja deze problemen heb ik ook met Windows 7. Init Failure krijg ik steeds.. Op een gegeven moment heb ik in console dit getyped: pb_security 0 En toen deed hij het in die server niet meer.

PnkBstrA en B zitten in de Map Windows-->SysWOW64... Punkbuster moet dit echt ff fixen. Ben al geen fan van Punkbuster maar goed..
Hmm vreemd ik heb nergens last van. Heb je pb al wel geupdate?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Mystikal schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:54:
[...]

Hmm vreemd ik heb nergens last van. Heb je pb al wel geupdate?
Ja, tweemaal zelfs. De eerste keer is er daadwerkelijk een update opgezet, de tweede keer kreeg ik de melding dat ik up-to-date was. Probleem bleef, dus daar ligt het (helaas) ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Bedankt voor die tip, maar bij mij werk hij niet. Tenminste: als ik het intyp bij de console krijg het vervolgens in beeld alsof ik het als chat heb ingetikt (Tag: pb_security 0). Dus ik weet niet of ik het wel goed intyp.
Ik kan die bestanden wel vinden, maar ze zouden eigenlijk als service moeten draaien (Taakbeheer: services). Ook bij alle beschikbare services staan ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Je moet er ook een / voor zetten. /pb_security 0. Dat doet ie het wel ;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Kuhr89 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:45:
Je moet er ook een / voor zetten. /pb_security 0. Dat doet ie het wel ;)
Bedankt, maar het werkt helaas niet. Wat me ook opvalt is dat pb_security niet als suggestie (autofill) wordt gegeven. Heb jij dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heb ik ook last van, het enige wat helpt bij mij is mijn router rebooten.

Hij blijft gewoon staan daarop, zelfs na 30 minute nog niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
YES! Oplossing gevonden.

Ik heb punkbuster eerst gedeïnstalleerd (via control panel > programma verwijderen). Vervolgens in \Windows\SysWow64 het programma 'pbsvc.exe' opgestart. Hierdoor wordt Punkbuster opnieuw geïnstalleerd.

Daarna zijn de services eindelijk beschikbaar. Taakbeheer > Tabblad Services > Knop 'Services' rechts onderaan. En dan bij zowel PnkBstrA als PnkBstrB het volgende doen: Rechts klikken > Eigenschappen > Tabblad 'Aanmelden', Checkbox 'Service kan interactief met bureaublad worden uitgevoerd' aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Hey, ik heb een probleempje:

ik heb laatst een settings reset moeten door vanwege wat problemen, en nu is de tekst van de chat heel groot geworden.

voor:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/27faaede2b5a745219ec12b4eeafd50e7b97db75.png

na:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/bae6b491503c3f7d702d3175b47298519c3d6750.png

iemand een idee hoe ik dit weer terug kan zetten? heb al in de console commando's gekeken maar wordt ik ook niet veel wijzer van, in de instellingen kan ik het ook niet vinden helaas.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Cracked servers.... typisch....

En dan vinden mensen het vreemd als IW opeens gaat voor hun eigen matchmaking systeem:')

[ Voor 59% gewijzigd door Gunner op 31-10-2009 16:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Gunner schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:44:

En dan vinden mensen het vreemd als IW opeens gaat voor hun eigen matchmaking systeem:')
Kan het uitleggen :P

Vroeger speelde ik cracked idd om het uit te proberen, maar toen had ik een key gekocht bij g2play, alleen die key werkt niet altijd (50% van de tijd, soms zegt ie key code in use soms niet). Als ie het niet doet speel ik cracked, anders niet. Maar je hebt mij ook nog niet horen klagen over die dedi servers, wil het eerst eens zien (en natuurlijk koop ik mw2 legaal :) )

Maar iemand antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Gunner schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:44:

En wat is er raar aan ... zelfs hij kan gewoon een orgineel hebben en op een cracked spelen , niets raars aan 8)7

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze al gezien? Hilarisch!!

http://www.youtube.com/watch?v=XxBdcdKVm2U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Bartske schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:43:
Hey, ik heb een probleempje:

ik heb laatst een settings reset moeten door vanwege wat problemen, en nu is de tekst van de chat heel groot geworden.

voor:
[afbeelding]

na:

[afbeelding]

iemand een idee hoe ik dit weer terug kan zetten? heb al in de console commando's gekeken maar wordt ik ook niet veel wijzer van, in de instellingen kan ik het ook niet vinden helaas.

Alvast bedankt!
Andere resolutie proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kunnen jullie mij wat servers aanraden waar er vooral volk uit België en Nederland zit?:)
(Heb mij sinds een goede maand terug op de multiplayer geschoten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik ak 47 met split screen? xbox 360

en hoe krijg je die vervelende radar uit. slaat nergens op zo.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is er niet een standaard classe met de AK-47? Kan me niet voorstellen dat die er niet tussen staat. Wel vreemd overigens dat je in Splitscreen niet zelf een class kan maken.

Radar weg doe je door hardcore mode in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Awsom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:03:
[...]

Andere resolutie proberen?
Wat een domoor ben ik, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:46:
Is er niet een standaard classe met de AK-47? Kan me niet voorstellen dat die er niet tussen staat. Wel vreemd overigens dat je in Splitscreen niet zelf een class kan maken.

THanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Asgaro schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:48:
Kunnen jullie mij wat servers aanraden waar er vooral volk uit België en Nederland zit?:)
(Heb mij sinds een goede maand terug op de multiplayer geschoten.)
Er zijn wel behoorlijk wat servers met veel Nederlanders maar buitenlanders zullen er ook heus bij zijn.

Heb nog geen server gezien met een Geert Wilders beleid :+

Voor de liefhebbers: Promod-Live 204EU snipe only
62.133.194.28:29181

[ Voor 7% gewijzigd door nooberke op 01-11-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
kijk even in de startpost voor servers van tweakers ;). Mijn server: flippy.linkfiesta.com (adres bij favorites toevoegen) zie ook startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
monnick schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:46:

Dat is de enige reden waarom ik niet met vrienden splitscreen speel :/ Nu kun je alleen maar met wapens spelen zonder Red Dot Side enzo, wat ikzelf irritant vind spelen. En dat je niet eens alle wapens uit het spel hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 02-11-2009 11:23 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:05:
YES! Oplossing gevonden.

Ik heb punkbuster eerst gedeïnstalleerd (via control panel > programma verwijderen). Vervolgens in \Windows\SysWow64 het programma 'pbsvc.exe' opgestart. Hierdoor wordt Punkbuster opnieuw geïnstalleerd.

Daarna zijn de services eindelijk beschikbaar. Taakbeheer > Tabblad Services > Knop 'Services' rechts onderaan. En dan bij zowel PnkBstrA als PnkBstrB het volgende doen: Rechts klikken > Eigenschappen > Tabblad 'Aanmelden', Checkbox 'Service kan interactief met bureaublad worden uitgevoerd' aanvinken.
Ik heb ook een probleem met punkbuster; gister gedownload met steam, singleplayer werkt perfect, maar multiplayer werkt niet omdat punkbuster niet aan staat (ook al vraagt cod4 om PB aan te zetten, wat ie niet doet dus). Zou het bovenstaande ook werken bij mijn setup met Vista x64?
Edit: zie pnkbustra in service lijst staan (geen punkbstrB) maar kan geen eigenschappen oproepn van het ding; proces loopt.
Was al huiverig voor dat punkbuster, tis gore troep.

edit 2: al opgelost met een nieuwe versie van pbsetup, de versie die erbij geleverd werd werkt gewoon niet meer. Geweldig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Gvd blijven die gastn bij punkbuster nu apen ofwa?! :X

Ten tijde van dn bèta was er nog een officieel statement "We don't officially support pre-release versions."

Nu is Windows 7 in general availability, en wa blijkt?..
De hele aardbol der software is up-to-date behalve miezerige punkbuster!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:34

BaT

Hmm ik was aan het overwegen de Wii weg te doen.... maar als deze briljante shooter naar de Wii komt, en dan dus ook degelijke online multiplayer heeft.... misschien ook weer niet.. lijkt me heel vet CoD4 met Red Steel controls te spelen vanaf de bank :9

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BaT schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:30:
[...]

Hmm ik was aan het overwegen de Wii weg te doen.... maar als deze briljante shooter naar de Wii komt, en dan dus ook degelijke online multiplayer heeft.... misschien ook weer niet.. lijkt me heel vet CoD4 met Red Steel controls te spelen vanaf de bank :9
Geloof me, dat wil je niet :p En tuurlijk is er geen degelijke multiplayer op de Wii.... ;(

Niet om de Wii te bashen hoor, maar er zou al tig keer eindelijk een goede multiplayer game op de Wii komen, maar dat flopt telkens. Treyarch gaat dat echt niet voor elkaar krijgen zonder support van Nintendo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Tassadar32 schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:34:
kijk even in de startpost voor servers van tweakers ;). Mijn server: flippy.linkfiesta.com (adres bij favorites toevoegen) zie ook startpost :)
Ik moet morgen wat spul updaten daarna zal ik mijn servers wel allemaal geven :*)

Punkbuster is werkend te krijgen op Windows 7 hoor, ik weet zo snel niet precies hoe. Zal het morgen anders is navragen

Server zonder pb >:)
dedi2.novacrew.nl:28965/62.133.194.28:28965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Net (pas) de single player uitgespeeld op veteran. Heb CoD4 pas twee weekjes ongeveer om de single player te spelen en alvast in te komen in multiplayer voor CoD:MW2. Heb de singleplayer gelijk op veteran gedaan, is wel het leukste denk ik. Het verhaal was erg indrukwekkend, op het einde voelde ik wel echt met de hoofdpersoon mee, wat ik eigenlijk nog nooit in een game heb gehad.

Airplane level was wel verrekte lastig zeg! Die heb ik vaak over moeten doen, was wel vermakelijk, dat wel. Hebben hier veel mensen deze gehaald? En heeft iemand de IW tijd weten te verbeteren op de hindernisbaan op het begin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Omdat we sinds een paar weken een nieuwe dedicated server hebben kan ik wel wat extra spellers gebruiken doordat er wat verloren is gegaan met IP switches e.d. dus ik zal is de lijstjes maken

Uhh, de 3 warservers zullen we er maar niet bijzetten :+

GoT naam: Nooberke
In-game naam: [Nova]Nooberke /Countdown
Xfire: nooberke

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/62.133.194.28:28960/banner_560x95.png?random=630827

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/62.133.194.28:28962/banner_560x95.png?random=630827

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/62.133.194.28:28965/banner_560x95.png?random=630827

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/62.133.194.28:29181/banner_560x95.png?random=630827

website:
www.novacrew.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Net weer een vastloper op de PS3. Is dat een bekend probleem van CoD4? Heb nou al een paar keer gehad (zeer onregelmatig) dat het scherm zwart wordt en het geluid ophoudt, alleen aan/uit knop 10sec indrukken werkt. Dit is me tot nu toe alleen online gebeurd, maar wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

weer dubbele XP punten dit weekend op PS3, Xbox360 weet ik zo niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mj2sL schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:03:
Net weer een vastloper op de PS3. Is dat een bekend probleem van CoD4? Heb nou al een paar keer gehad (zeer onregelmatig) dat het scherm zwart wordt en het geluid ophoudt, alleen aan/uit knop 10sec indrukken werkt. Dit is me tot nu toe alleen online gebeurd, maar wel vervelend.
Heb je dit ook met andere spellen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Rockvee2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:08:
[...]

Heb je dit ook met andere spellen?? :)
Niet dat ik weet, maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vooral erg veel CoD4 speel en de andere spellen laat voor wat het is. Maar ja, het komt ook weer niet vaak genoeg voor om met de PS3 terug te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je custom maps bekijken/spelen/previewen? ik heb mapje usermaps aangemaakt en daarin de maps met hun directory gezet, maar krijg niks te zien in de map lijst bij maken van een server :?
Of werkt dit alleen via server configs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:41:
Hoe kun je custom maps bekijken/spelen/previewen? ik heb mapje usermaps aangemaakt en daarin de maps met hun directory gezet, maar krijg niks te zien in de map lijst bij maken van een server :?
Of werkt dit alleen via server configs?
Dat moet via de console je kan als de server direct op je pc draait map mp_*mapname*

Of je kan het via rcon doen, dan is de command /rcon map mp_*mapname*

Je kan ze uiteraard ook gewoon in je maprotation of fs game zetten

Het is trouwens aan te raden om vanuit een mod te werken, anders krijg je allemaal gezeur met ranked, probeer bijvoorbeeld modwarfare ;)

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe staat het met de online aantallen nu deel 2 is verschenen? Want deel 1 lijkt me online veel leuker door het aantal personen wat online kan ipv 9 x 9 .

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Zit wel een behoorlijke deuk in ja :'(

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v621/beaglefan/players.jpg

Statistieken zijn niet helemaal eerlijk, dat moet ik wel toegeven. Omdat de servers pas sinds kort op die bak staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een tip voor een goede fps config? Ik heb nu ook wel zo wat constant 125fps met alles op high, maar ik wil graag tegenstanders sneller kunnen zien. Ben bereid super low graphics te draaien daarvoor (doe ik in TF2 ook, check m'n fotoalbum maar). Nu heb ik even rondgekeken via google, maar daar vind ik zoveel verschillende opties. Enige eis die ik heb is native resolutie (1680x1050) en een kleinere crosshair (weet niet of dat mogelijk is)

Als iemand zin heeft om met mij een low----------------- match of iets dergelijks (of is iedereen minimaal mid+ in cod4 zoals in css) te spelen, stuur dan even een dm . In ruil neem ik je wel op sleeptouw in tf2 ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Ik kan mijn config straks wel even uploaden als je wilt, is op basis van een config van iemand uit zo'n High+ team.

http://www.cfg4.ic.cz/

Hier staan ook een hele baal configs, eigenlijk een beetje te veel O-)

EDIT:
Done
www.novacrew.nl/nooberke/config_mp.cfg

[ Voor 11% gewijzigd door nooberke op 13-11-2009 23:17 . Reden: File ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Wat maakt het verschil tussen de standaard config en dit soort configs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:48:
Heeft iemand toevallig een tip voor een goede fps config? Ik heb nu ook wel zo wat constant 125fps met alles op high, maar ik wil graag tegenstanders sneller kunnen zien. Ben bereid super low graphics te draaien daarvoor (doe ik in TF2 ook, check m'n fotoalbum maar). Nu heb ik even rondgekeken via google, maar daar vind ik zoveel verschillende opties. Enige eis die ik heb is native resolutie (1680x1050) en een kleinere crosshair (weet niet of dat mogelijk is)

Als iemand zin heeft om met mij een low----------------- match of iets dergelijks (of is iedereen minimaal mid+ in cod4 zoals in css) te spelen, stuur dan even een dm . In ruil neem ik je wel op sleeptouw in tf2 ;).
Heeft zo'n hoge framerate wel zin, wat is de refreshrate van je monitor :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Christiano007 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:00:
Wat maakt het verschil tussen de standaard config en dit soort configs?
Je ziet meer en sneller. Ook zal je FPS hoger zijn wat weer resulteert in een net ietsje lagere ping.

Ook zijn er een aantal dingen te tweaken, zo heb ik bijvoorbeeld kleinere dots op de uav zodat je de locatie preciezer kan zien, de tekst naast de uav in plaats van eronder en geen bom sign maar een pijltje aan de zijkant van je scherm.

De verschillen zijn niet gigantisch (of je moet een erg verouderde pc hebben) maar toch zit er wel wat verschil in. Ik speel in ieder geval al tijden tweaked :P

Mijn monitors hebben beide 75hz maar als ik met een max fps van 75 speel merk ik zeker wel het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:37:
[...]

Heeft zo'n hoge framerate wel zin, wat is de refreshrate van je monitor :?
Gaat niet om de framerate, gaat om de visibility ;). Mijn monitor is gewoon 60hz (er zijn geen 120hz ips schermen :().

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:47:
[...]

Bedankt, maar het werkt helaas niet. Wat me ook opvalt is dat pb_security niet als suggestie (autofill) wordt gegeven. Heb jij dat ook niet?
autofill is er niet omdat het niet is ingebouwd als standaardt, als je shift+~ doet zul je full-screen console krijgen en zien dat er wel wat gebeurdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:51:
Ik kan mijn config straks wel even uploaden als je wilt, is op basis van een config van iemand uit zo'n High+ team.

http://www.cfg4.ic.cz/

Hier staan ook een hele baal configs, eigenlijk een beetje te veel O-)

EDIT:
Done
www.novacrew.nl/nooberke/config_mp.cfg
Ben net even in je config aan het kijken, maar er zitten ook veel control en sound settings in. Nu niet zo thuis in cod4 configs (als het nou de source engine was :P). Zou je alleen de graphics commands, sound (als daar iets belangrijks bijzit, ik heb gewoon stereo) en net-setting commands kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Zoek anders even op de yitch3 config. Beste fps config die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Word zo'n config niet gezien als cheaten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
syren schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:07:
Zoek anders even op de yitch3 config. Beste fps config die er is.
Dat is nonsens, het is de config die de hoogste fps oplevert. Dat betekend niet dat het ook meteen de beste config is!
Ben net even in je config aan het kijken, maar er zitten ook veel control en sound settings in. Nu niet zo thuis in cod4 configs (als het nou de source engine was :P). Zou je alleen de graphics commands, sound (als daar iets belangrijks bijzit, ik heb gewoon stereo) en net-setting commands kunnen posten?
Het is gewoon de config zoals ik hem zelf gebruik, alle control settings kun je deleten met /unbindall

Soundsettings valt niet meer te klussen dan dat je hem van 5.1 naar stereo zet

Als je alleen een stel commands los pakt krijg je een onvolledige config. Je moet zowiezo met iets als basis werken.

Verder ben ik ook niet echt super handig met die configs hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:08

g0tanks

Moderator CSA
Als ik Steam in offline mode zet en dan de campaign ga spelen, zullen dan de achievements nog op een later tijdstip worden gesynchroniseerd wanneer Steam weer internetverbinding heeft?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Laatst online: 10-09 09:51
g0tanks schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:11:
Als ik Steam in offline mode zet en dan de campaign ga spelen, zullen dan de achievements nog op een later tijdstip worden gesynchroniseerd wanneer Steam weer internetverbinding heeft?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Je moet vast het MW2 topic hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:08

g0tanks

Moderator CSA
Oeps, je hebt gelijk. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wapen met die burst is wel zwaar relax, eerste keer dat ik 'm uberhaupt gebruikte :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wiNSayEudPKzM21lbbCMZkOq/thumb.jpg

Moet wel zeggen dat ik met sniper rifles extreem hard faal. In ieder geval close range, of voor inschatten waar tegenstanders close range komen. In css heb ik daar 0,0 problemen mee though :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
M16 is in soft-core een behoorlijk goed wapen ja ;)

Broodkast only, het is maar waar je zin in hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je een beetje met je linkermuisknop om weet te gaan is een M4 veel fijner dan een M16 imo.

Ik heb maanden niet gegamed, met Halloween heb ik TF2 gekocht in de actie en even gespeeld, en nu MW2. Maar na wat laggen en ander gezeur denk ik dat ik snel weer MW ga spelen, maar eens de DVD uit de kast trekken en de boel installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:12:
M16 is in soft-core een behoorlijk goed wapen ja ;)

Broodkast only, het is maar waar je zin in hebt :X
Mjah, softcore is moeilijker dan hardcore imo. Hardcore tdm is easy mode. Broadcast is niet top, maar beter dan crossfire (wat een prut is dat)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1gMUvRa1oyILcgY4AnTgRSmJ/thumb.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

TheZeroorez schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:26:
Als je een beetje met je linkermuisknop om weet te gaan is een M4 veel fijner dan een M16 imo.
Wat heb jij voor speciaals onder je linkermuisknop dan ?? Default is dat 'fire' ... daar moet je bij alle wapens wel mee om weten te gaan, lijkt me ?

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 16-11-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:57:
[...]

Mjah, softcore is moeilijker dan hardcore imo. Hardcore tdm is easy mode. Broadcast is niet top, maar beter dan crossfire (wat een prut is dat)
[afbeelding]
softcore is niet moeilijker je moet gewoon vaker hitten voordeel eraan je kan nog makelijk vluchten als je gehit word (dan heb ik ook het liefst m16 met bandelier, slight of hand en deep inpact). maar met hardcore gebruik ik vaak m4 met zelfde perks maar soms ook double tab :p en met mods ga ik liever sniperen (met de sniper uit sp met silencer ( als die er in zit))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:00:
[...]

softcore is niet moeilijker je moet gewoon vaker hitten voordeel eraan je kan nog makelijk vluchten als je gehit word (dan heb ik ook het liefst m16 met bandelier, slight of hand en deep inpact). maar met hardcore gebruik ik vaak m4 met zelfde perks maar soms ook double tab :p en met mods ga ik liever sniperen (met de sniper uit sp met silencer ( als die er in zit))
Die screen is met een SMG (mp5 geloof ik). Ik vind HC makkelijker omdat mensen vaker doodgaan en er dus minder choppers en airstrikes zijn. En op een of andere manier ga ik niet vaak dood :P. Ik gebruik smg (mp5 of dat ak achtige ding), RDS of silencer, bandolier, uav jammer en steady aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Gelukkig heb ik deze game niet voor jan l*l gekocht een maandje terug ;-)
Ik heb er nu iets van 22uur online (mp) opzitten en ben ondertussen iets van lvl26.
Begin al aardig te begrijpen hoe een en ander in te stellen is qua wapen en perks.
Schiet heerlijk weg moet ik zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door MarElo op 22-11-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Wat heb jij voor speciaals onder je linkermuisknop dan ?? Default is dat 'fire' ... daar moet je bij alle wapens wel mee om weten te gaan, lijkt me ?
Ik denk dat hij bedoeld dat je ook niet constant moet sprayen met een M4 maar dat je in verband met recoil zelf korte burst's kan geven voor long distance en je short distance gewoon kan sprayen

Ik speel normaliter met AK-47 met Bandolier/Uav Jammer/Steady aim, soms vervang ik de jammer door sleight

Dit zijn wel echte HC classes op softcore zijn dit niet zulke geweldige combo's

Softcore is niet veel soeps in mijn ogen; in hardcore is het veel meer snel aimen en reactiesnelheid :9~

Promod blijft een heerlijke tussenweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

nooberke schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:56:
Ik denk dat hij bedoeld dat je ook niet constant moet sprayen met een M4 maar dat je in verband met recoil zelf korte burst's kan geven voor long distance en je short distance gewoon kan sprayen
Ah, OK, klinkt aannemelijk.
Kun je in MW automatische wapens ook op single-shot zetten, net zoals in STALKER ?? Daar doe ik het eigenlijk automatisch, vanwege de vaak beperkt verkrijgbare munitie ...in MW heb ik er eigenlijk nooit zo op gelet, omdat ik toch meestal dood ben voor m'n munitie op is :+

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 17-11-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Gewoon met je muis knop is het niet mogelijk, je kan hem wel binden op je scrollwheel zodat je 1 kogel per trapje van je muis kan schieten.

Niet echt een officiële manier, en speelt ook niet zo lkkr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Nog 114 XP en dan ben ik Captain 1 (lvl 32).
Zijn er nou nog veel mensen hier die dit nog online spelen ?

Ik ga zo in ieder geval weer even online knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die promod spelen op med skilled niveau.. Ace is weer begonnen..
Xfire:Krysiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Hebben jullie trouwens ook dat alt-tab niet werkt?
Ik wil tussen games door naar Windows switchen om msn berichten te checken of GoT.. maar dat gaat dus niet :x Dan moet ik ctrl-alt-del doen, task manager kiezen, maar dat schiet niet echt op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ow laat maar

[ Voor 88% gewijzigd door Arethusa op 18-11-2009 20:49 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:03:
Zijn er nog mensen die promod spelen op med skilled niveau.. Ace is weer begonnen..
Xfire:Krysiss
Wij zoeken meestal med+ ;)

Problemen tegen cracked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:11:
[...]

Wij zoeken meestal med+ ;)

Problemen tegen cracked?
Jep will ook officials doen op CB ;).. trouwens dan is de aanbod ook wel beperkt zeker tussen al die med+ cracked clans :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Wat bedoel je met de laatste zin?

Bedoel je dat wij weinig keuze hebben om war tegen te doen omdat we cracked zijn? Meestal is het gewoon via mirc zoeken en dan gewoon op onze eigen server het potje doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:25:
Wat bedoel je met de laatste zin?

Bedoel je dat wij weinig keuze hebben om war tegen te doen omdat we cracked zijn? Meestal is het gewoon via mirc zoeken en dan gewoon op onze eigen server het potje doen ;)
Ja zo maar niet omgekeerd ;)en ook om official te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, ik vind de multiplayer erg moeilijk! Zitten ze niet voor je, dan wel achte je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
CB zou wel leuk zijn, echt duur is het spel niet meer momenteel.

Eigenlijk ben ik wel verplicht is een legale te halen na zo'n 1700 uur CoD4 :+

@Webreal: speel op je UAV en hou in de gaten waar de vijand zich bevind. Dan kan je hun van achteren nemen in plaats hun jouw ;)

[ Voor 31% gewijzigd door nooberke op 18-11-2009 21:38 . Reden: Post van Webreal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooberke schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:37:

@Webreal: speel op je UAV en hou in de gaten waar de vijand zich bevind. Dan kan je hun van achteren nemen in plaats hun jouw ;)
:+ Echt waar heee...

ach jah ik ga maar veder zoeken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:35:
Omg, ik vind de multiplayer erg moeilijk! Zitten ze niet voor je, dan wel achte je.
Zoek is op promod en kijk hoe die mensen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
nooberke schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:37:

Heb em ook maar gekocht, en gelijk m'n collega's ook verslaafd gekregen (blackangel en sunoke op T.net).

@Webreal: ook niet teveel op UAV spelen, mensen met jammer kunnen je behoorlijk verassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 06:34

BaT

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:35:
Moet je Shattered Horizon spelen; zitten ze ook nog onder en boven je ;)

Modern Warfare 1 mp is zeker voor ons pc gamers beter dan MW2; zoveel beter ziet die 2e er niet uit en die dedicated servers van MW1 zijn een verademing. Ik speel dan ook mooi MW1 tot dat BFBC2 uitkomt voor de PC. De laatste filmpjes zien er HEEL bruut uit; daarnaast krijgt die dan ook gewoon lekker dedicated servers _/-\o_ (aleen wel max 24 spelers dacht ik... iig meer als 18 :o )

Ontopic:
Ik speel MW1 het liefst op een S&D HC Broadcast servertje; Ik heb dan 3 combinaties van kits :

Meestal als verdedigend team: (Stealth OPS)
Mp5 - Silenced (red skin)
USP 0.45 - Silenced
Smoke Grenade
Perks: Claymores, UAV Jammer, Dead Silence

Meestal als aanvallend team: (Assault OPS)
Mp5 - Silenced (grey skin)
USP 0.45 - Silenced
Flashbang
Perks: Special Grenades X 3, Sleight Of Hand, Extreme Conditioning

Voor beide teams geschikt: (Stealthy Assault OPS)
Mp5 - Silenced (blue skin)
USP 0.45 - Silenced
Stun Grenade
Perks: Bomb Squad, Sleight Of Hand, Dead Silence

De kleurtjes van de mp5 zijn handig; zodat je niet in de war raakt, als je vaak van kit wisselt tijdens een match, helft van de tijd loop ik trouwens ook met de USP rond, omdat je er gewoon ranzig nauwkeurig mee kan schieten en met die sleight of hand reload je echt supersnel, ding is echt lekker dodelijk in HC.

Edit: Als er veel snipers zijn; heb ik nog een custom assault kit met een G3 met red dot scope, extreme conditioning / voor de variatie pak ik af en toe een wapen van een andere speler op, maar ben meestal weer blij als ik me Mp5-je weer in m'n handen heb.

Crash wil ik ook nog wel eens spelen (S&D HC uiteraard), maar er wordt vaak in die map flink ge-nade spammed. Speelt iedereen een beetje normaal, dan is hij ook erg leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door BaT op 20-11-2009 16:17 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik ben bezig met de High Mile Club achievement, ik ben al een paar keer bij de eindbaas geweest maar het is me nog niet gelukt hem een headshot te geven. :( Heeft iemand nog een tip wanneer/waar te schieten?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-08 21:44

Iska

In case of fire, use stairs!

sorry, verkeerde

[ Voor 90% gewijzigd door Iska op 22-11-2009 23:54 ]

-- All science is either physics or stamp collecting

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste