Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mystikal schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:21:
[...]

Zou je later op de dag het ipnr willen posten voor ons?

En gevonden: 94.75.249.67:28960
Nee, ik bedoelde deze Mystikal:

84.243.254.192:28960 Green Label Tactical

en volgens HLSW is dat nog steeds de goede (en zit hij ook al weer vol... tis een populaire server met een 4-tal private slots (slechts 12 in totaal) omdat de server erg goed bezocht wordt.

Ik heb er ook een tijdje gespeeld en daardoor heb ik het (te idiote) rushen wat afgeleerd. Niet dat rushen idioot is want ik ben het zo 200% eens met de post van d_star (geweldige post! :D ) twee pagina's terug. Van rushen leer je best veel en je bent moeilijker te lokaliseren voor je vijand maar ik overdreef het soms wel eens ;)

Veel succes op deze superserver!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Spelen die servers S&D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:10

Mystikal

It never hurts to help!

l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:51:
[...]

Nee, ik bedoelde deze Mystikal:

84.243.254.192:28960 Green Label Tactical
Dit is Green Label Tactical 2 8)7

Deze dus: 94.75.249.67:28960
Goede vraag, ik ben van de HQ en Sabotage...

Antwoord:Beide servers zijn TDM (tenzij ze roeleren). Maar op dit moment wordt er TDM gespeeld op beide servers.

[ Voor 54% gewijzigd door Mystikal op 15-09-2009 20:04 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mystikal schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:00:
[...]

Dit is Green Label Tactical 2 8)7

Deze dus: 94.75.249.67:28960

[...]

Goede vraag, ik ben van de HQ en Sabotage...

Antwoord:Beide servers zijn TDM (tenzij ze roeleren). Maar op dit moment wordt er TDM gespeeld op beide servers.
Jammer, ik probeer ze morgen wel even uit, aangezien ik nu nog aan de studie moet -_-

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:33:
[...]

Jammer, ik probeer ze morgen wel even uit, aangezien ik nu nog aan de studie moet -_-
Jezus werd gisteren gebannend op de DFP server omdat ik een rocket gebruikte terwel het wel
was toegestaan alleen nade lanchers was niet toegestaan. Die mods daat zitten ook gewoon
mede spelers uit te lokken om zo ver te gaan dat ze worden gebanned. Wat een kóten server zeg.
Weet iemand nog een leuke public HC server waar het er wat vriendelijker aan toe gaat bij de mods
waar ook lekker veel hollanders zich bevinden? Ik heb niets aan een ip adres eingelijk, ik hoef alleen maar de naam van de server te weten.

Verwijderd

NNL is altijd wel gezellig alleen het is een cracked server. Ik speel er vaak en heb het spel gewoon gekocht.

Verwijderd

Dankje ik zal hem eens opzoeken en bij mijn favo zetten

Edit

Niet gevonden in de lijst van de game zelf. Zal wel niet de laatste patch gebruiken denk ik ?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 11:25 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:14:
Dankje ik zal hem eens opzoeken en bij mijn favo zetten

Edit

Niet gevonden in de lijst van de game zelf. Zal wel niet de laatste patch gebruiken denk ik ?
Gebruik xfire, dat maakt een hoop dingen een stuk makkelijker.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Ik hou van dit game lol. Sinds het uit is speel ik het elke dag een paar uurtjes.
Vroeger speelde ik altyd softcore en ben na 2 weken geleden overgestapt naar Hardcore (HQ).Vroeger speelde atijd op Evoclan.net server en opeens is Evoclan server weg :/

Ik haat servers waarbij alleen met 5 vs 5 kunt spelen, hoe meer mensen hoe leuk het is/wordt (vind in dan).
Ben ook veel cheaters tegenkomen erg irritant gewoon. Ik begrijp niet wat er lollig is aan cheaten, je verpest de lol voor de anderen :X
ik weet nog steeds de namen van de wapens niet behalve van G3(heerlijke wapen met silencer op HC server). :9~
Mijn persoonlijke records (totaal aantal kills); map shipment 200 kills en dat ook op HC server FFA lol.
En 250 kills met shotgun (round duurde wel bijna 1u).

Ik heb ook COD5 maar toch verkies ik COD4 boven COD5 weet niet waarom, COD4 speelt zeker weten beter dan COD5 met gigantisch grote maps.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Bedankt voor deze (en andere !) server.
Zal wel de leeftijd zijn, maar zowel in WaW als MW vind ik het veel 'echter' om normaal rond te sluipen ipv als een bunny op anabole steroïden rond te stuiteren.
(vandaar dat ik ook met spanning wacht op de nieuwe STALKER ; hoog sluip-gehalte ;) )

EDIT: op gametracker.com en game-monitor.com kun je zoeken naar servers met bijv. 'tactical' en/of 'crouch' in de naam ... levert flink wat resultaten op.
Of 'green label' :
COD4 - Green Label Tactical - 7/12 - 84.243.254.192:28960 - mp_bloc
COD4 - Green Label Tactical#2 - 0/18 - 94.75.249.67:28960 - mp_burg
COD4 - Green Label Tactical#3 - 0/10 - 94.75.230.102:28960 - mp_overgrown

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 17-09-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:10:
[...]

Jezus werd gisteren gebannend op de DFP server omdat ik een rocket gebruikte terwel het wel
was toegestaan alleen nade lanchers was niet toegestaan. Die mods daat zitten ook gewoon
mede spelers uit te lokken om zo ver te gaan dat ze worden gebanned. Wat een kóten server zeg.
Weet iemand nog een leuke public HC server waar het er wat vriendelijker aan toe gaat bij de mods
waar ook lekker veel hollanders zich bevinden? Ik heb niets aan een ip adres eingelijk, ik hoef alleen maar de naam van de server te weten.
Tja, dan maak ik reclame, dat weet ik wel, maar ook op de onze: [AK]. We spelen HC public TDM en we zeuren niet over nadelaunchers (tenzij het echt je enige wapen wordt om een paar kills te halen, maar een keer een tube gebruiken om een tactisch opgestelde sniper neer te halen is niets mis mee), martyrdome en last stand (doodsimpel te omzeilen) of welke perk dan ook. De chopper is met een schot neer te halen, dus kijk maar eens of je het wat vindt. We hebben alleen maar NL clanleden en ook de bezoekers zijn vaak NL met uiteraard wel wat uitzonderingen, maar goed...

Steam || Diablo 3

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Hey mensen,

Na een paar maanden TF2 besloot ik om af en toe weer ff CoD4 te spelen om mn videokaart een beetje te stimuleren.

Nu speel ik in windowed mode, zodat ik ook lekker op msn kan chatten voor die vele keren dat ik dood ben. Alleen is mijn CoD4 nu precies de schermresolutie in windows. Nadeel is dat mijn startbalk over de knoppenbalk van CoD4 valt bij het zoeken naar een server (de knoppen als "add to favorites" etc)

Hoe is dit op te lossen?

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor cod 4? heb nu eindelijk een goede pc waarop ik cod goed kan spelen ;).

Verwijderd

Ik speel ook wel es op AK . Ze hebben daar wel de neiging om op sneaky campplekjes te blijven hangen maar echt campen doen ze niet, het is meer vd ene goeie plek naar de andere gaan. Leuke server met gezellige kerels.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Voxyn schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:16:
Weet iemand nog een leuke aanbieding voor cod 4? heb nu eindelijk een goede pc waarop ik cod goed kan spelen ;).
Der staat bovenin al een mooie pricewatch link naar Cod4 :)
Veel goedkoper zul je hem vrees ik niet vinden :(

Voor 3 tientjes bij cd-wow nu :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Ach aanbieding of niet...je moet deze game gewoon in je collectie hebben :) Pracht spel en zeer de moeite waard! Dus hups pak je fiets/auto scheur naar Fartsmit en koop die game! Je zal geen spijt krijgen trust me.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:34
Donnas-A schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:11:
Ach aanbieding of niet...je moet deze game gewoon in je collectie hebben :) Pracht spel en zeer de moeite waard! Dus hups pak je fiets/auto scheur naar Fartsmit en koop die game! Je zal geen spijt krijgen trust me.
Amen

• Voxyn
Besteld!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Of je koopt een key. Dat is er al te krijgen voor 15 euro ofzo. ;)

Verwijderd

Wie weet er een aantal leuke servers waar ook Nederlanders op zitten?
Lijkt me wel een keer gezellig om met een aantal mede hollanders te gamen.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Drawer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:31:
Of minder... 9.50 is ook al mogelijk.. Een vriend van me had hem ergens die key gescoord.

Basement Bios ---- Exo-S

• Voxyn
Drawer schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:31:
Heb je een link naar een betrouwbare winkel? Kan ik misschien ook een vriend aanzetten om hem te kopen :>

Verwijderd

Ja hoor! G2play.net.
Link naar cod4: http://www.g2play.net/sto...odern-Warfare-CD-Key.html
Zelf goede ervaringen mee, als je met paypal betaald krijg je de key echt heel snel. Denk aan minuten. En kennisen/ vrienden die hier een key hebben gekocht kregen ook allemaal een werkende binnen. En natuurlijk echt heel goedkoop.

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:47:
Ik hou van dit game lol. Sinds het uit is speel ik het elke dag een paar uurtjes.
Vroeger speelde ik altyd softcore en ben na 2 weken geleden overgestapt naar Hardcore (HQ).Vroeger speelde atijd op Evoclan.net server en opeens is Evoclan server weg :/

Ik haat servers waarbij alleen met 5 vs 5 kunt spelen, hoe meer mensen hoe leuk het is/wordt (vind in dan).
Ben ook veel cheaters tegenkomen erg irritant gewoon. Ik begrijp niet wat er lollig is aan cheaten, je verpest de lol voor de anderen :X
ik weet nog steeds de namen van de wapens niet behalve van G3(heerlijke wapen met silencer op HC server). :9~
Mijn persoonlijke records (totaal aantal kills); map shipment 200 kills en dat ook op HC server FFA lol.
En 250 kills met shotgun (round duurde wel bijna 1u).

Ik heb ook COD5 maar toch verkies ik COD4 boven COD5 weet niet waarom, COD4 speelt zeker weten beter dan COD5 met gigantisch grote maps.
Bedoel je {EVO} ?

Die zijn er trouwens nog gewoon.

All positions locked!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
http://www.xfire.com/communities/evo4ever/

http://evolution-clan.net/

Bestaan nog gewoon, maar ze zijn rond de zomer vakantie wel een tijdje serverloos geweest O-)

Heb wel het idee dat de clan minder actief is als vroeger, had vroeger nog wel regelmatig contact met hun leader ;)

Mijn clan draait momenteel een Hardcore Sab/Dom server en een Promod-Live public O-)

De sab server is wel iets als je er niet van houd om 5/5 te spellen, die zit overdag nagenoeg altijd boven de 25 man :+

Verwijderd

IceSh4rk schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:23:
[...]

Bedoel je {EVO} ?

Die zijn er trouwens nog gewoon.
Ik wist wel dat ze TDM & S&D server hebben, maar over HQ dacht ik dat ze weg waren en daardoor ben ik overgestapt naar [83rd]...... server.(=HC HQ)

@hieronder: leuk om te weten, dan kan ik vanaf volgende week weer op [Evo] HQ server spelen O-)

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:17:
Ik speel ook wel es op AK . Ze hebben daar wel de neiging om op sneaky campplekjes te blijven hangen maar echt campen doen ze niet, het is meer vd ene goeie plek naar de andere gaan. Leuke server met gezellige kerels.
Hey Trammelant, tnx voor je positieve reactie en nee, campen is niet echt onze stijl, daar zijn de meesten van ons te ongeduldig voor. Maar de naam Trammelant...? Kan me niet herinneren die naam ooit gezien te hebben op onze server:) Wel een Jelle, ben jij dat soms? Zo ja, dan speel je iig lekker mee de laatste tijd :*)

Steam || Diablo 3

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 08:50
Ik heb ook net cod 4 gekocht, wat een tof spel!!!

Heb wel ene paar vragen:

- Moet ik het spel updaten naar patch 1.7 (raar dat er in het game niet update knop zit)?
- Krijg elke keer als ik het spel start een vraag over "set optimal settings", maar ik heb dat zelf al ingesteld, hoe zet ik dat uit?
- De servers in deze topics zijn offline, kennen jullie leuke actieve nl servers?

Alvast bedankt!

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Verwijderd

Je moet je spel niet updaten naar patch 1.7 maar dat is wel aanbevolen, er zijn echter nog servers op oudere patches maar op 1.7 zijn natuurlijk de meeste.

Ik heb zelf ook het probleem met de "optimal settings", heel raar, dat had ik vroeger niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik krijg dat alleen als cod de vorige keer gecrashed was (wat helaas nog al eens gebeurt :( )
Sluit je toevallig af met Alt-f4 ofzo ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
isomis schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:10:
Ik heb ook net cod 4 gekocht, wat een tof spel!!!

Heb wel ene paar vragen:

- Moet ik het spel updaten naar patch 1.7 (raar dat er in het game niet update knop zit)?
Zou ik wel doen, wat bugs eruit. Paar glitches eruit. En de meeste servers zitten op 1.7.
- Krijg elke keer als ik het spel start een vraag over "set optimal settings", maar ik heb dat zelf al ingesteld,
hoe zet ik dat uit?
Dat krijg je als je hem via Alt-F4 afsluit, als je het gewoon met de quit-knop ingame doet is er niks aan de hand.
- De servers in deze topics zijn offline, kennen jullie leuke actieve nl servers?
Geen idee. Moet je beetje zoeken denk ik. Ik vind de meeste engelse servers ook wel leuk :) _/-\o_
Alvast bedankt!
Dat krijg je als je hem via Alt-F4 afsluit, als je het gewoon met de quit-knop ingame doet is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:09:
Hey mensen,

Na een paar maanden TF2 besloot ik om af en toe weer ff CoD4 te spelen om mn videokaart een beetje te stimuleren.

Nu speel ik in windowed mode, zodat ik ook lekker op msn kan chatten voor die vele keren dat ik dood ben. Alleen is mijn CoD4 nu precies de schermresolutie in windows. Nadeel is dat mijn startbalk over de knoppenbalk van CoD4 valt bij het zoeken naar een server (de knoppen als "add to favorites" etc)

Hoe is dit op te lossen?
resolutie lager zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 08:50
Awsom schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:24:
[...]

Zou ik wel doen, wat bugs eruit. Paar glitches eruit. En de meeste servers zitten op 1.7.

[...]

[...]

Geen idee. Moet je beetje zoeken denk ik. Ik vind de meeste engelse servers ook wel leuk :) _/-\o_

[...]

nog niet met alt f4 afgesloten :) , dus dat is een beetje vreemd.

Daarnaast kunen mijn hardware specs 100% alle settings high aan. Heb namelijk een hd 4800 videokaart met AMD phenom II 940 black edition processor.

Heb al aardig wat leuke servers gevonden, wel pittig zonder kruisje mikken zoals bij counterstrike :*)

[ Voor 14% gewijzigd door isomis op 27-09-2009 19:27 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
heb ik ook, maar alleen als ik mijn eigen config gebruik...

maar die config speelt zo veel lekkerder en ik speel bijna geen cod meer dus ik leef er maar mee :)

[ Voor 48% gewijzigd door Horizons op 27-09-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
nog niet met alt f4 afgesloten :) , dus dat is een beetje vreemd.

Daarnaast kunen mijn hardware specs 100% alle settings high aan. Heb namelijk een hd 4800 videokaart met AMD phenom II 940 black edition processor.

Heb al aardig wat leuke servers gevonden, wel pittig zonder kruisje mikken zoals bij counterstrike :*)
Ik krijg de melding ook erg vaak, Your hardware confugration has been changed of iets dergelijks

In hardcore heb je geen aim-dot, in soft-core of de populaire "promod-live" mod heb je deze wel.
maar die config speelt zo veel lekkerder en ik speel bijna geen cod meer dus ik leef er maar mee :)
Ik drukte per ongeluk een keer op Yes bij die vraag, kon ik weer lekker overnieuw beginnen met me tweaked config }:O

Goeie legale servers weet ik niet echt, ik speel en beheer alleen cracked.

Legale servers zijn veel moeilijker vol te krijgen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door nooberke op 28-09-2009 16:12 . Reden: stukje toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
nooberke schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:08:
Ik drukte per ongeluk een keer op Yes bij die vraag, kon ik weer lekker overnieuw beginnen met me tweaked config }:O
ik hou altijd een backup van m'n css, q3 en cod4 config in m'n google documents :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak nooit back-ups van mijn games. Overnieuwe beginnen is het leukste :+ O-)

Man ik mis COD4 en mijn tube ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Me config doe ik nou ook wel back-uppen ja, me profiel en dergelijke niet. Ik speel veel promod waar sowieso geen ranking in zit, en hardcore is vaak zo makkelijk dat ik het met een AK-47 met rare perks ook wel overleef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zijn er hier nog mensen die wel eens voor hebben gehad dat je blijft rechtdoor lopen in COD 4 (online dan vooral)?
Dus zonder iets op het toetsenbord in te duwen, blijft je character rechtdoor lopen.

Als je de S-toets - achteruit dus - induwt, blijft hij gewoon staan ipv achteruit te stappen.
(Tegenwoordig speel ik het spel niet echt zoveel meer maar ik wou het toch maar eens vragen, indien ik het in de toekomst terug voor zou hebben.)
Ik kan niet achterhalen waaraan het ligt, het lijkt random te gebeuren. De Logitech Setpoint software installeren/deïnstalleren helpt niet. Toetsenbord is Logitech LX710.

Het stopt zodra er een nieuwe match begint maar soms begint het dan opeens weer in de loop van de ronde.
Maar gelukkig gebeurt het niet echt zoveel.
PS: In andere games heb ik dit nog niet voorgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:39:
[...]

Hey Trammelant, tnx voor je positieve reactie en nee, campen is niet echt onze stijl, daar zijn de meesten van ons te ongeduldig voor. Maar de naam Trammelant...? Kan me niet herinneren die naam ooit gezien te hebben op onze server:) Wel een Jelle, ben jij dat soms? Zo ja, dan speel je iig lekker mee de laatste tijd :*)
Nee ik heet <candiru><:( en ik denk dat het zo'n maand geleden is dat ik op jullie server zat. Hij staat in mn favorieten maar hij is vaak leeg of te dunbevolkt en dan sla ik over. Ik herinner me een potje crossfire waar er toch wel flink gecamped werd of iig weinig beweging te bespeuren viel. Het was niet ernstig en heb me niet geergerd. Andere mappen was het beter.
Nogmaals : gezellige server en ik kijk welicht vanaaf nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Asgaro schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:57:
Zijn er hier nog mensen die wel eens voor hebben gehad dat je blijft rechtdoor lopen in COD 4 (online dan vooral)?
Dus zonder iets op het toetsenbord in te duwen, blijft je character rechtdoor lopen.

Als je de S-toets - achteruit dus - induwt, blijft hij gewoon staan ipv achteruit te stappen.
(Tegenwoordig speel ik het spel niet echt zoveel meer maar ik wou het toch maar eens vragen, indien ik het in de toekomst terug voor zou hebben.)
Ik kan niet achterhalen waaraan het ligt, het lijkt random te gebeuren. De Logitech Setpoint software installeren/deïnstalleren helpt niet. Toetsenbord is Logitech LX710.

Het stopt zodra er een nieuwe match begint maar soms begint het dan opeens weer in de loop van de ronde.
wat is je ping? waarschijnlijk is het gewoon lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Abbadon321 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:35:
[...]

wat is je ping? waarschijnlijk is het gewoon lag..
Ik denk dat lag uit te sluiten valt hoor. Ping is gemiddeld max. 80 als ik het mij goed herinner.
En alles loopt vloeiend, ook als ik de muis hevig ronddraai terwijl ik dus 'automatisch loop'.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Hoe kan je eigenlijk nou makkelijk mod servers zoeken en die joinen?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Ik wil deze game misschien halen op de PS3 icm KZ2 (bij bol.com samen voor 50,-). CoD4 wil ik voor multiplayer halen. Echter komt binnenkort het 2e deel uit. Zullen er nog wel genoeg mensen online deze game spelen (lieft nlers) of gaat iedereen masaal naar deel 2?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Monda schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:23:
Ik wil deze game misschien halen op de PS3 icm KZ2 (bij bol.com samen voor 50,-). CoD4 wil ik voor multiplayer halen. Echter komt binnenkort het 2e deel uit. Zullen er nog wel genoeg mensen online deze game spelen (lieft nlers) of gaat iedereen masaal naar deel 2?
Reken er maar op dat 80% van de COD4 gamers, naar MW2 overstappen ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Desondanks denk ik dat je nog steeds genoeg mensen gaat tegen komen hoor. Er zijn zat mensen die wachten tot de prijs wat lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:31:
[...]

Nee ik heet <candiru><:( en ik denk dat het zo'n maand geleden is dat ik op jullie server zat. Hij staat in mn favorieten maar hij is vaak leeg of te dunbevolkt en dan sla ik over. Ik herinner me een potje crossfire waar er toch wel flink gecamped werd of iig weinig beweging te bespeuren viel. Het was niet ernstig en heb me niet geergerd. Andere mappen was het beter.
Nogmaals : gezellige server en ik kijk welicht vanaaf nog wel even.
Ah tuurlijk candiru ken ik wel :)

Maar als de server in je favorieten staat, zul je hem helaas moeilijk meer kunnen vinden aangezien onze gamehoster zonodig ons een nieuw IP-adres moest geven. Ik zag hiervoor ook al een opmerking van iemand die zei dat alle servers in de TS op offline staan. Dat klopt wel maar ons IP-adres is nu: 213.163.69.92:29900 en is iedere avond nog half vol tot vol, dus kom nog eens langs candiru. Je was iig een speler die erg goed meespeelde en waar ik moeite voor moest doen om niet te verliezen (al gebeurde dat soms toch wel) _/-\o_

Edit: zal Juliett Papa nog eens een mail sturen voor aanpassing in de TS

[ Voor 3% gewijzigd door l0n3w012ph op 01-10-2009 10:12 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:57:

Misschien overbodige reactie, maar ik had het met WoW wel eens; bleek dat mijn 'w' key bleef hangen. Wellicht door nog een keer er op te drukken stopt het weer.

Ik speel zelf voornamelijk SAB HC, en dan vooral niet al te grote servers. Blijft heerlijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Mijn W-A-S-D wil af en toe nog wel is hangen, maar dat zit in relatie met xfire. Heeft verder niks met CoD te maken

http://www.gametracker.com/server_info/213.163.69.92:29900/

Halfvol tot vol? Valt wat tegen zo te zien.

Volgens gametracker ben ik beheerder van de op 4 na volste CoD4 server van Nederland O-), hebben ook ooit voor de "lol" een 54 slots (meer dan 54 crasht als de server vol is omdat CoD4 dit niet aan kan qua spawnen) server zonder punkbuster gehost. Echt lachen hoe snel je zo'n server bovenaan krijgt.

Maarja, cracked gaat nou eenmaal veel makkelijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik draai sinds kort W7. En nu kan ik in CoD4 mijn xfire niet meer oproepen met de toetsencombinatie Scrollock+X. Meer mensen met dit probleem?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Krijg je in xfire wel in-game berichten van andere mensen, of gaat hij in zijn geheel niet in-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
Denk dat het wel mee zal vallen. Ik heb net sinds een week CoD4 voor de PS3 gekocht. OK, dat was dan wel gedeeltelijk als voorbereiding voor MW2, maar ik denk dat er ook een best grote groep is die CoD4 blijft spelen totdat MW2 goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mj2sL schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:21:
[...]

Denk dat het wel mee zal vallen. Ik heb net sinds een week CoD4 voor de PS3 gekocht. OK, dat was dan wel gedeeltelijk als voorbereiding voor MW2, maar ik denk dat er ook een best grote groep is die CoD4 blijft spelen totdat MW2 goedkoper wordt.
I Don't Think So. Bijna iedereen die MW speelt vind 60 euro voor die game het drie-dubbel-en-dwars waard en rent meteen op dag 1 naar de winkel om het komende jaar MW2 te spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 09-08 11:59
monnick schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:24:
[...]

I Don't Think So. Bijna iedereen die MW speelt vind 60 euro voor die game het drie-dubbel-en-dwars waard en rent meteen op dag 1 naar de winkel om het komende jaar MW2 te spelen. :9
Dat is ook waar. Ik was niet bekend met CoD4 (dacht dat shooters niet zouden werken op de PS3) maar nu ik die eenmaal heb zou ik inderdaad zonder al te veel heroverwegen deeltje twee voor 60 euro kopen. Je zult misschien vooral casual-gamers die af en toe een half uurtje spelen overhouden, mits MW2 alle beloftes waarmaakt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zullen er nog wel genoeg mensen online deze game spelen
De diverse CoD versies hebben een byzonder trouwe aanhang hoor. Ik was bijv. op zoek naar realism/tactical servers voor WaW en MW en kwam volop servers tegen die nog CoD2 draaien !! En ze zitten nog vol ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
YES! Net eindelijk de Mile High Club achievement gehaald :)

Had hem al een tijdje niet geprobeerd en heb hem net ineens binnen 3x gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

DNA_Saint schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:46:
Hoe kan je eigenlijk nou makkelijk mod servers zoeken en die joinen?
Nog een keer mijn vraag.

Met een nieuwe simpelere vraag. Wat is eigenlijk nou het verschil tussen Free-for-All en Deathmatch?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
DNA_Saint schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:34:
[...]

Nog een keer mijn vraag.

Met een nieuwe simpelere vraag. Wat is eigenlijk nou het verschil tussen Free-for-All en Deathmatch?
Dat is inderdaad een simpele vraag die je volgens mij ook zelf zou kunnen beantwoorden :X

FFA= schiet iedereen neer die je ziet.
TDM=schiet iedereen neer van het andere team (de kleur die jij en je teammaten dus niet zijn)

Diegene of dat team met de meeste kills wint, tada..... vraag beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
DNA_Saint schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:34:
[...]

Nog een keer mijn vraag.

deathmatch en free for all zijn beide het zelfde, alleen een andere benaming (cod gebruikt bijv. FFA en Unreal Deathmatch terwijl het principe hetzelfde is)

echter team deathmatch zijn 2 teams tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Oeps,

Dacht echt te lezen, Team Deathmatch 8)7 .

Maar goed, wat hier dus boven staat. Is dus andere benaming voor hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

raar, waarom kan je dan tussen beide kiezen in de serverlist? :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
DNA_Saint schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:08:
raar, waarom kan je dan tussen beide kiezen in de serverlist? :p
Ok. Om het even duidelijk te maken ::

FFA : Red jezelf. Knal op alles wat beweegt. Je hebt geen team!

TDM: 2 teams tegen elkaar.

Je kunt in de serverlijst kiezen tussen Free-for-all en Team Deathmatch

Deatmatch = Free-for-all
Het ene spel gebruikt FFA, de ander DM. TDM is dus ook hetzelfde als FFA met teams, of DM met teams (=TDM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook het spel maar eens gekocht. Kijken of het bevalt in MP, dan weet ik gelijk of ik MW2 wel of niet moet aanschaffen. Heb iig al een paar uurtjes gespeeld. Valt mij op dat bizar veel van mijn deaths door nadespam (vrij OP in vergelijking met CS/CSS) of heli/airstrikes komt. Misschien dat maar 30% door een kogel veroorzaakt wordt. Hoe zit het met de promod? Spelen mensen dat ook op publics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 04:28:
Ook het spel maar eens gekocht. Kijken of het bevalt in MP, dan weet ik gelijk of ik MW2 wel of niet moet aanschaffen. Heb iig al een paar uurtjes gespeeld. Valt mij op dat bizar veel van mijn deaths door nadespam (vrij OP in vergelijking met CS/CSS) of heli/airstrikes komt. Misschien dat maar 30% door een kogel veroorzaakt wordt. Hoe zit het met de promod? Spelen mensen dat ook op publics?
wij hebben een goed lopende cod4 promod pub, let er wel op dat het gemiddelde niveau in promod een stukje hoger ligt dan in normaal cod4 ;)

IP: 213.163.69.108:28960

of "/connect 213.163.69.108:28960" in console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
$%##@ Echt frustrerend!!!! Ik probeer nu al 2 f*cking dagen Mile High Club uit te spelen op Veteran. Het lukt me maar niet.. Ik kom elke keer in tijd nood of ik ga in het begin gewoon al dood.. Als ik net start heb ik dan aantal goede runs maar als ik tijdje bezig ben dan raak ik echt gefrustreerd en dan ga ik in het begin gewoon al dood.. Wat ik nog het meest gruwelijk irritantste vindt is die klote "team" genoten van je squad die niet meelopen. Ik moet binnen 60 seconden bij die vent zijn en zij snappen niet dat ik dan door dat vliegtuig wil rushen... dus blijven ze maar lekker achter en zit ik met vet veel van die ventjes....damn...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Abbadon321 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:09:
[...]

wij hebben een goed lopende cod4 promod pub, let er wel op dat het gemiddelde niveau in promod een stukje hoger ligt dan in normaal cod4 ;)

IP: 213.163.69.108:28960

of "/connect 213.163.69.108:28960" in console :)
http://www.gametracker.com/server_info/213.163.69.108:28960/

Tijd voor een gametracker reg dan :P

Ik zie dat het promod TDM is, dan moet het ook weer niet al te druk zijn. Mijn promod server was eerst ook TDM maar met meer dan 12-16 man werkt dat echt niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
ff voor iedereen die de high mile club achievement aan het proberen te halen is kijk ff op youtube voor guide en schiet de gast aan het einde door zijn hoofd niet in zijn benen dan is het als nog game over en das heel klote als je al zover bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
nooberke schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:43:
[...]

http://www.gametracker.com/server_info/213.163.69.108:28960/

Tijd voor een gametracker reg dan :P

Ik zie dat het promod TDM is, dan moet het ook weer niet al te druk zijn. Mijn promod server was eerst ook TDM maar met meer dan 12-16 man werkt dat echt niet meer :X
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/213.163.69.108:28960/image/default/cod4-04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 14:02
Ik heb dit weekened COD4 geprobeerd op de LAN. Het was een massive TDM server van 64 personen.
We waren uiteindelijk met een man of 30 en ik ben 3de geworden. Jammer dat ik de maps niet kende, ik kwam maar 2 kills te kort om eerste te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Awsom schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:02:
[...]

Ok. Om het even duidelijk te maken ::

FFA : Red jezelf. Knal op alles wat beweegt. Je hebt geen team!

TDM: 2 teams tegen elkaar.

Je kunt in de serverlijst kiezen tussen Free-for-all en Team Deathmatch

Deatmatch = Free-for-all
Het ene spel gebruikt FFA, de ander DM. TDM is dus ook hetzelfde als FFA met teams, of DM met teams (=TDM)
Lol, had het dus echt verkeerd onthouden. Dacht dat er ook altijd een optie met DM was :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er trouwens achter dat ik hardcore dm het leukste vind. Van mij eerste 4 games gelijk er 3 keer gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kuhr89 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:38:
$%##@ Echt frustrerend!!!! Ik probeer nu al 2 f*cking dagen Mile High Club uit te spelen op Veteran. Het lukt me maar niet.. Ik kom elke keer in tijd nood of ik ga in het begin gewoon al dood.. Als ik net start heb ik dan aantal goede runs maar als ik tijdje bezig ben dan raak ik echt gefrustreerd en dan ga ik in het begin gewoon al dood.. Wat ik nog het meest gruwelijk irritantste vindt is die klote "team" genoten van je squad die niet meelopen. Ik moet binnen 60 seconden bij die vent zijn en zij snappen niet dat ik dan door dat vliegtuig wil rushen... dus blijven ze maar lekker achter en zit ik met vet veel van die ventjes....damn...
Zoals hierboven al staat, ff op Youtube zoeken naar guides voor Mile Highclub op veteran.
Ik heb m 2 weken terug gehaald in een uurtje.
Belangrijk is idd rushen en vooral je flashbangs gebruiken. Veel vijanden die je neerschiet, droppen vaak flashbangs, dus er zijn er genoeg.
Verder wel zorgen dat je je teammaten de kans geeft om bij je te komen, want zonder hun zal t je niet lukken.

Er zijn eigenlijk 4 delen in het vliegtuig met vijanden:

1) WC / Vergaderzaal / stoelen:
Rushen voorbij die gast die uit de plee komt. en die gast die je verderop ziet, neerknallen. Meteen flashbang erop en door de vergaderzaal (of erlangs) rushen en de rest in die ruimte neerschieten. Als het goed is, is de rest van je team er ook en helpt je ruimte te clearen. Met 1 mp5 magazijn moet het lukken, maar 1 keer herladen mag ook.

2) Ruimte met veel stoelen en trap naarboven:
Links door de "deur" komt: achter de stoelen zitten en er een flashbang overheen gooien.
Na flashbang doorlopen (5 meter) naar een wat open ruimte ruimte met een soort lange op z'n kant liggen de plank. Zoveel mogelijk ventjes neerschieten natuurlijk en snel gaan liggen tegen die plank aan. Eventueel herladen en flashbang en doorlopen naar de trap hier en de laatste ventjes neerknallen.
Neem de trap rechts naar boven.

3)2 ruimtes met stoelen en gang naar "eindbaas":
Links door de "deur"opening een flashbang gooien en alle ventjes aldaar neerschieten. Dekking bij de muur, herladen en flashbang door de "deur". Naar binnen en ventjes neerknallen.Loop vervolgens de gang in en let op de ventjes die om de hoek in die gang staan. Ben je halverwegen die gang, kan je rennen naar de eindbaas. Let wel op dat het afhangt van hoe snel je bent. Het kan namelijk zijn dat er nog 1 of 2 mannetjes vanaf de eindbaas jouw kant op komen. Maar dat merk je vanzelf! :p

4)Eindbaas:
5 vertraagde seconden de tijd om die gast in het hoofd te schieten. Niet te snel schieten en rustig afwachten tot z'n hoofd vrij is. Done! :+

Het kan heel goed dat je jezelf elke keer halfflasht, maar dat is geen probleem... Je kogels doen nog heel veel pijn, ook al hoor je ze niet.
Laat je niet frustreren en hou rekening met heel wat keertjes doodgaan.

En vooral: Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Ook niet erg druk toch? Dit zijn de mijne

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/62.133.205.157:28960/image/default/cod4-01.png?k=c633c214244bbd245471710e69b54d8b&10458320

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/62.133.205.157:28965/image/default/cod4-01.png?k=6b011c52dd827189759035093e6119da&10458321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Alle servers waar ik ooit op zit hebben max 16 spelers - daarboven zijn de maps gewoon niet goed voor gemaakt. De nadespam maakt dan veel te veel slachtoffers en de airstrikes en helicopters blijven maar komen; zeer irritant. Ik vind 16 al veel, maar 32 ... dat is mij echt te chaotisch :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Cassius schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:50:
Alle servers waar ik ooit op zit hebben max 16 spelers - daarboven zijn de maps gewoon niet goed voor gemaakt. De nadespam maakt dan veel te veel slachtoffers en de airstrikes en helicopters blijven maar komen; zeer irritant. Ik vind 16 al veel, maar 32 ... dat is mij echt te chaotisch :/ .
Ik ben het helemaal eens met je. Ik opteer voor 4vs4 tot max 6 vs 6 in spellen als sabotage of headquarters. Het 16vs16 gaat in mijn ogen helemaal nergens over. Maar dat is mijn mening :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Op de 32 slots HC servers staat de heli op 250HP, daardoor is hij erg snel neer te schieten. Airstrikes zijn lastiger dan de heli's daardoor.

Bij 16 vs 16 komen aim skills en dergelijke veel minder naar voren wat het irritatie level behoorlijk groot kan maken :*)

Ik speelde er vroeger wel veel, nades was ook mijn grote irritatie. Momenteel speel ik vooral promod en dingen als airstikes en helicopters heb je daar niet.

Ik heb ook nog wel is een 54 slots server gehad, eentje met sab en eentje met TDM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

nooberke schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Ook niet erg druk toch? Dit zijn de mijne

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik speelde van de week nog Sabotage op de server die op de 1e afbeelding staat aangegeven.
Het was nog best leuk ook :)

All positions locked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Mooi zo O-)

Drukte is daar in ieder geval genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
nooberke schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:36:
Op de 32 slots HC servers staat de heli op 250HP, daardoor is hij erg snel neer te schieten. Airstrikes zijn lastiger dan de heli's daardoor.

Bij 16 vs 16 komen aim skills en dergelijke veel minder naar voren wat het irritatie level behoorlijk groot kan maken :*)

Ik speelde er vroeger wel veel, nades was ook mijn grote irritatie. Momenteel speel ik vooral promod en dingen als airstikes en helicopters heb je daar niet.

Ik heb ook nog wel is een 54 slots server gehad, eentje met sab en eentje met TDM :9
Dan word je toch helemaal gek?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

iemand hier ooit gehoord van de mods aliens en obscurity?

aliens is wel stoer (vind ik) kan je hoog bij springen (wel voordeel als je wilt gaan sniperen op een leuke spot :P ) maar verder is het gewoon TDM

obscurity vind ik wel wat lastiger want je kan de mensen die obscurity zijn bijna niet zien dus je moet goed opletten of ze je niet volgen :P (obscurity kan alleen knife en soort van stun doen met een gun maar ze kunnen wel door muren heen)

als iemand van die 2 mods nog een goede server weten die aardig vol zitten wil ik ze best joine en toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Laatst online: 13:43
Cassius schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:50:
nadespam is idd irritant. Netzo irritant als de airstrikes in het begin van een nieuwe ronde. Er zijn echter opties om dit gedeeltelijk uit te schakelen. op 1stop&drs servers wordt je gekickt indien je nade of airstrike doet in de 1e 15 seconden van de game en je slachtoffers maakt. Je kan daarna gewoon weer reconnecten maar je bent dan je stats gewoon kwijt >:) . Ideaal om dit soort gedrag te reguleren. Komt spelen tactiek ten goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:31

d_star

Maharadja of the Year :-/

smurf_nl schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

nadespam is idd irritant. Netzo irritant als de airstrikes in het begin van een nieuwe ronde. Er zijn echter opties om dit gedeeltelijk uit te schakelen. op 1stop&drs servers wordt je gekickt indien je nade of airstrike doet in de 1e 15 seconden van de game en je slachtoffers maakt. Je kan daarna gewoon weer reconnecten maar je bent dan je stats gewoon kwijt >:) . Ideaal om dit soort gedrag te reguleren. Komt spelen tactiek ten goede
Euh, nee hoor. Stats ben je niet kwijt. Worden gewoon bij je totaal score opgeteld. Weliswaar zijn je stats in het potje waar je in zit gereset, maar de kills worden wel degelijk bij het totaal van je profiel opgeteld.

Overigens, wat een straf zeg.. Als iemand zo goed is dat 'ie binnen de eerste 15 seconden van een game 5 man om zeep helpt, verdient ie van mij ook die airstrike. 15 seconden is _echt_ kort, kan me bijna niet voorstellen dat het de tactiek in zo'n server ten goede komt. 15 seconden geen nades gooien heeft volgens mij ook geen noemenswaardig effect, je hebt dan vaak nog rond de 14 minuten en 45 seconden over om je nades verder nog te spammen :-/ Reguleren ze het gebruik van de 3-nade-perk niet? Dat lijkt me dan effectiever...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
d_star schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:42:
[...]

Euh, nee hoor. Stats ben je niet kwijt. Worden gewoon bij je totaal score opgeteld. Weliswaar zijn je stats in het potje waar je in zit gereset, maar de kills worden wel degelijk bij het totaal van je profiel opgeteld.

Overigens, wat een straf zeg.. Als iemand zo goed is dat 'ie binnen de eerste 15 seconden van een game 5 man om zeep helpt, verdient ie van mij ook die airstrike. 15 seconden is _echt_ kort, kan me bijna niet voorstellen dat het de tactiek in zo'n server ten goede komt. 15 seconden geen nades gooien heeft volgens mij ook geen noemenswaardig effect, je hebt dan vaak nog rond de 14 minuten en 45 seconden over om je nades verder nog te spammen :-/ Reguleren ze het gebruik van de 3-nade-perk niet? Dat lijkt me dan effectiever...
Dat zal ongetwijfeld op een SD server zijn, aangezien je daar vaak overnieuw begint en de potjes wat minder lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Obscure schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:59:
iemand hier ooit gehoord van de mods aliens en obscurity?

aliens is wel stoer (vind ik) kan je hoog bij springen (wel voordeel als je wilt gaan sniperen op een leuke spot :P ) maar verder is het gewoon TDM

obscurity vind ik wel wat lastiger want je kan de mensen die obscurity zijn bijna niet zien dus je moet goed opletten of ze je niet volgen :P (obscurity kan alleen knife en soort van stun doen met een gun maar ze kunnen wel door muren heen)

als iemand van die 2 mods nog een goede server weten die aardig vol zitten wil ik ze best joine en toevoegen :D
Voor goeie obs server 217.146.84.238:28935

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Na een periode WoW pak ik CoD 4 ook weer op. Mijn server zal ook weer gaan draaien; Hardcore, diverse gamemodes, 10-slots ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Eeeeen, hij draait weer! Voor status/players online kan je op http://flippy.linkfiesta.com:11180/cod4/ terecht. Als je vaker op de server komt kan je mij of andere admins om login vragen zodat je via de website kan chatten met de online spelers. Is waarschijnlijk op het moment leeg maar zal vanavond iig erop zijn, eventueel met een paar vrienden.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Als iemand zo goed is dat 'ie binnen de eerste 15 seconden van een game 5 man om zeep helpt, verdient ie van mij ook die airstrike.
Correct me if I'm wrong, maar je kunt honden, airstrikes, helicopters ook meenemen van de ene ronde naar de volgende ronde binnen een game en dat vind ik knap irritant ... iedereen spawnt, begint te bewegen en BONK airstrike erover heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Goner schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar je kunt honden, airstrikes, helicopters ook meenemen van de ene ronde naar de volgende ronde binnen een game en dat vind ik knap irritant ... iedereen spawnt, begint te bewegen en BONK airstrike erover heen.
Dat moeten ze inderdaad volledig fixen, mega irritant. Ook vind ik het niet goed dat je als je een 5 killstreak hebt je een airstrike kan callen en dan bij 7 een chopper. En dat stacked gewoon ... je moet gewoon kiezen!

Want nu is het inconsequent, want als je bij 5 geen strike called en dan 7 haalt ben je ineens je strike weg terwijl het wel stacked. Doe het of -altijd- alletwee of limiteer het en laat het niet stacken. Is nog een spannende keuze ook: "haal ik die 2 kills extra nog ... of zal ik nu striken :> "

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Laatst online: 13:43
[...]
Klopt, maar ga er vanuit dat dit wel begrepen wordt door de lezers hier, we zijn niet allemaal n00b toch :X
[...]
In mijn mening O-) is iemand niet 'goed' indien hij een airstrike op de spawn knalt tijdens s&d behalve dan dat hij skills heeft om op f6 te drukken 8)7 . Zie dit dan eerder als spelbederf en een garantie voor leegloop van een server indien je een een paar keer 14.55 minuten kunt wachten tot de volgende ronde.
Komt de tactiek wel degelijk ten goed daar een team de kans krijgt om de spawn te verlaten. 15 seconden is daarvoor al rederlijk lang gezien de snelheid waarmee je kan rushen.
Wat betreft de 3 nades perk
Met name op de kleinere mappen als crash of backlot waar je 3 nades over de gebouwen kan gooien heb je altijd prijs.
reguleren van de 3 nades perk wordt niet gedaan daar je na 15 seconden je nades mag verstoken omdat groepjes van tegenstanders dan niet meer bij elkaar lopen en het dan onderdeel van het spel is.

Ik begrijp ok wel dat er mensen zijn die roepen, ja het zit er in en leef er maar mee maar niet alles is even goed uitgebalanceerd en komt het spel niet altijdten goede dus worden er regels toegevoegd om die mensen die er wel baat bij hebben ook hun spelplezier te gunnen.

Op veel servers is het bijvoorbeeld niet toegestaan om martyrdome en n00b tubes (grenade launcher) te gebruiken daar deze gameplay teveel verstoren.

Indien je dat wel allemaal wilt gebruiken kun je altijd op andere servers terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Goner schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Inderdaad vervelend maar ik geloof dat in MW2 ze het hele airstrike/heli systeem aangepast hebben. We zullen zien wat dat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
smurf_nl schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:52:
Op veel servers is het bijvoorbeeld niet toegestaan om martyrdome en n00b tubes (grenade launcher) te gebruiken daar deze gameplay teveel verstoren.

Indien je dat wel allemaal wilt gebruiken kun je altijd op andere servers terecht
Grenade tube is op hc vaak minder effectief dan een normaal wapen. Veel te langzaam voor meer dan 1 kill. martyrdom werkt op team modi niet altijd even geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

klopt helemaal. Ik erger me overigens ook totaal niet aan die nade launchers. Wel aan die rockets, maar meer in de zin dat ze zeer effectief zijn bij hq games!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Probleem met CoD

PS3

Wilde voor het eerst splitscreen spelen met maatje. Heb tot nu toe enkel nog singleplayer gespeeld.

Na het instellen van de game (map kiezen etc.) en het opstarten blijft de game tijdens het laden hangen. Mijn ps3 reageert nergens meer op en ik moet m uitzetten....

Iemand enig idee?

Edit: Het probleem doet zich niet voor als ik het spel niet update (1.40)....

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 15-10-2009 08:57 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Stallone, zijn nogal wat servers in de startpost offline. Mijn server heeft ook een nieuwe status pagina op http://flippy.linkfiesta.com:11180/cod4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/195.240.101.184:28960/image/default/cod4-02.png

Banner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ben nu prestige level 7 en ik ben er nog steeds niet uit: welke special grenades zijn nou beter: flash of stun??

Wat vinden jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Die foei server moet je even toevoegen op epcgaming.com als je meer players wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
EPC ligt eruit op het moment. Mijn server is altijd cracked geweest, heb het spel een lange tijd minder legaal gespeeld maar vorige week toch wel de GOTYE bij Bol gehaald. Kan wel Cracked uit de naam halen, maar dat maakt verder niet uit.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste