Kuhr89 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:38:
$%##@ Echt frustrerend!!!! Ik probeer nu al 2 f*cking dagen Mile High Club uit te spelen op Veteran. Het lukt me maar niet.. Ik kom elke keer in tijd nood of ik ga in het begin gewoon al dood.. Als ik net start heb ik dan aantal goede runs maar als ik tijdje bezig ben dan raak ik echt gefrustreerd en dan ga ik in het begin gewoon al dood.. Wat ik nog het meest gruwelijk irritantste vindt is die klote "team" genoten van je squad die niet meelopen. Ik moet binnen 60 seconden bij die vent zijn en zij snappen niet dat ik dan door dat vliegtuig wil rushen... dus blijven ze maar lekker achter en zit ik met vet veel van die ventjes....damn...
Zoals hierboven al staat, ff op Youtube zoeken naar guides voor Mile Highclub op veteran.
Ik heb m 2 weken terug gehaald in een uurtje.
Belangrijk is idd rushen en vooral je flashbangs gebruiken. Veel vijanden die je neerschiet, droppen vaak flashbangs, dus er zijn er genoeg.
Verder wel zorgen dat je je teammaten de kans geeft om bij je te komen, want zonder hun zal t je niet lukken.
Er zijn eigenlijk 4 delen in het vliegtuig met vijanden:
1) WC / Vergaderzaal / stoelen:
Rushen voorbij die gast die uit de plee komt. en die gast die je verderop ziet, neerknallen. Meteen flashbang erop en door de vergaderzaal (of erlangs) rushen en de rest in die ruimte neerschieten. Als het goed is, is de rest van je team er ook en helpt je ruimte te clearen. Met 1 mp5 magazijn moet het lukken, maar 1 keer herladen mag ook.
2) Ruimte met veel stoelen en trap naarboven:
Links door de "deur" komt: achter de stoelen zitten en er een flashbang overheen gooien.
Na flashbang doorlopen (5 meter) naar een wat open ruimte ruimte met een soort lange op z'n kant liggen de plank. Zoveel mogelijk ventjes neerschieten natuurlijk en snel gaan liggen tegen die plank aan. Eventueel herladen en flashbang en doorlopen naar de trap hier en de laatste ventjes neerknallen.
Neem de trap rechts naar boven.
3)2 ruimtes met stoelen en gang naar "eindbaas":
Links door de "deur"opening een flashbang gooien en alle ventjes aldaar neerschieten. Dekking bij de muur, herladen en flashbang door de "deur". Naar binnen en ventjes neerknallen.Loop vervolgens de gang in en let op de ventjes die om de hoek in die gang staan. Ben je halverwegen die gang, kan je rennen naar de eindbaas. Let wel op dat het afhangt van hoe snel je bent. Het kan namelijk zijn dat er nog 1 of 2 mannetjes vanaf de eindbaas jouw kant op komen. Maar dat merk je vanzelf!
4)Eindbaas:
5 vertraagde seconden de tijd om die gast in het hoofd te schieten. Niet te snel schieten en rustig afwachten tot z'n hoofd vrij is. Done!
Het kan heel goed dat je jezelf elke keer halfflasht, maar dat is geen probleem... Je kogels doen nog heel veel pijn, ook al hoor je ze niet.
Laat je niet frustreren en hou rekening met heel wat keertjes doodgaan.
En vooral: Veel plezier!