Heb je mijn manier al geprobeerd Tom?
Wat ik gisteren toch weer mee heb gemaakt... (op de PC)
Na al maanden op de GGE (German Game Elite) server gespeeld te hebben waren ik en P-four gisteren ook bezig. We speelden tegen 3 andere van GGE (dus 2-3).
Het kwam er op neer dat ze er niet echt aan te pas kwamen. We hadden bijna gewonnen. Wordt eerst P-four gebanned (ik zag de melding in mijn beeld) en vervolgens ik ook.
Hebben we allebij een permanente ban te pakken. We deden niet eens irritant (martydrom, GL of last-stand..). Geen waarschuwing gekregen, helemaal niets.
Dat slaat toch echt nergens op. Ik en pfour waren behoorlijk verbrouwereerd(?) en we wisten gewoon niet wat we moesten zeggen tegen elkaar...
Goed, ik baal er wel een beetje van, want die server was best leuk...
Kon helaas niemand vinden op x-fire van de mannen en kon ook geen website vinden. Jammer!
Goed, 1 ding weten we wel... Ze zullen ons niet vergeten...
Na al maanden op de GGE (German Game Elite) server gespeeld te hebben waren ik en P-four gisteren ook bezig. We speelden tegen 3 andere van GGE (dus 2-3).
Het kwam er op neer dat ze er niet echt aan te pas kwamen. We hadden bijna gewonnen. Wordt eerst P-four gebanned (ik zag de melding in mijn beeld) en vervolgens ik ook.

Hebben we allebij een permanente ban te pakken. We deden niet eens irritant (martydrom, GL of last-stand..). Geen waarschuwing gekregen, helemaal niets.
Dat slaat toch echt nergens op. Ik en pfour waren behoorlijk verbrouwereerd(?) en we wisten gewoon niet wat we moesten zeggen tegen elkaar...
Kon helaas niemand vinden op x-fire van de mannen en kon ook geen website vinden. Jammer!
Basement Bios ---- Exo-S
Klinkt bekend. Heb hetzelfde aantal keren meegemaakt met [DRS] clan. Soms tijdelijke ban en als je het uitlegt dat je echt niet aan het hacken bent krijg je weer toegang. Ook permanente bans gehad.Mystikal schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:34:
Wat ik gisteren toch weer mee heb gemaakt... (op de PC)
Het kwam er op neer dat ze er niet echt aan te pas kwamen. We hadden bijna gewonnen. Wordt eerst P-four gebanned (ik zag de melding in mijn beeld) en vervolgens ik ook.![]()
Hebben we allebij een permanente ban te pakken. We deden niet eens irritant (martydrom, GL of last-stand..). Geen waarschuwing gekregen, helemaal niets.![]()
Kon helaas niemand vinden op x-fire van de mannen en kon ook geen website vinden. Jammer!![]()
Sommige serveradmins snappen niet dat wanneer je met een groepje uit een eigen clan speelt je teamspeak een enorm voordeel kan opleveren. Da's inderdaad niet altijd even eerlijk maar daar is teamwork toch voor ?.
De permanente bans ga ik niet eens meer mee in discussie. Is dan typisch geval van zoek het lekker zelf maar uit indien je niemand meer op je server wilt hebben moet je vooral dit soort acties uitvoeren.

Het nadeel is dat we weinig servers vinden die voldoen aan onze eisen.
Hardcore
HQ of Sabotage
Snelle ping = Nederland, Duitsland.
Punkbuster
Friendly fire aan (of uit, ik weet het nooit, maar ik wil mijn eigen team-maat ook kunnen afschieten)
We spelen ook regelmatig op DOC, maar daar begint het pas vaakt later op de avond wat aan te trekken.
Hardcore
HQ of Sabotage
Snelle ping = Nederland, Duitsland.
Punkbuster
Friendly fire aan (of uit, ik weet het nooit, maar ik wil mijn eigen team-maat ook kunnen afschieten)
We spelen ook regelmatig op DOC, maar daar begint het pas vaakt later op de avond wat aan te trekken.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben in zo'n huisje gaan zitten. Dan red je het makkelijk tot die helicopter komt.Tom schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:02:
Ik kom maar niet verder. Wat een kutlevel. Zit volgens mij al op 100 pogingen en ben elke keer dood voor ik die vent in de heli kan leggen (en vaak al voor die heli geland is). Vind het nu ook niet leuk meer. Is er een manier om een level te skippen, met cheats ofzo?
Dan moet je even kijken waar al die mannetjes staan als je eruit komt. En als je dan dood gaat kan je de volgende keer voordat je het huisje ingaat daar C4 neerleggen. En als de helicopter geland is snel laten ontploffen en dan rennen naar je maat.
Er staan 3 huisjes sommige zijn beter als de andere. Moet je even uitproberen. Het is te doen. Ik heb hem gisteren op hard ook zo gehaald.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
http://germangameelite.de/ ?Mystikal schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:34:
... en kon ook geen website vinden.
Komt er ook een hardcore mode? In de TS staat dat namelijk niet tussen de gamemodes
[ Voor 131% gewijzigd door Royz op 02-09-2009 13:41 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Daarvoor isRoyz schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:39:
Komt er ook een hardcore mode? In de TS staat dat namelijk niet tussen de gamemodes
*All gametypes will return from MW and all will have hardcore versions
Call of Duty: Modern Warfare 2
eerst niet erbij, toen wel. nu weer niet... haha
Ben inmiddels ook weer volop Cod4 SP en MP aan het spelen. Just 4 Practice natuurlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Hayfork op 02-09-2009 13:42 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
OMG
sorry!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Lol, ik heb gisteren gewoon extensief lopen googlen...

Tnx anyway en inmiddels al een bericht gestuurd naar ze... Dit moet te bepraten zijn!
Basement Bios ---- Exo-S
Het is inmiddels gelukt door in zo'n hokje te zitten en maar net geluk te hebben dat er geen granaten ontploffen die je raken (veel bewegingsruimte heb je nietbram1984 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:53:
Heb je mijn manier al geprobeerd Tom?
Vond dit toch wel een lastig level, nu ben ik ook geen goede gamer (logisch dus
[ Voor 32% gewijzigd door Tom op 02-09-2009 21:28 ]
Ik merk dat ik met de controller ook steeds preciezer wordt.
Het gaat langzaam maar het gaat vooruit
Alleen mijn stats vallen erg tegen:
Ik ben rang 24, met een puntenaantal tegen de 3800.
Als ik op de leaderboards kijk zie ik onder en boven mij alleen mensen staan met rang 12 of 13...
En qua speelduur hebben die zo´n 3 a 4 uur erop zitten, tegenover 14 uur van mij.
Ben ik dan heel slecht of lijkt het maar zo?
Ieder spel maak ik ongeveer 8 tot 10 kills (1 keer een uitschieter van 18), niet heel veel dus.
Sommigen lijken niet of moeilijk dood te kunnen, zelfs al schiet ik ze in het gezicht.
Wel mijn ratio opgeschroefd van 0.29 vorige week naar 0.65 nu.
Gaat steeds beter dus!!
Het gaat langzaam maar het gaat vooruit
Alleen mijn stats vallen erg tegen:
Ik ben rang 24, met een puntenaantal tegen de 3800.
Als ik op de leaderboards kijk zie ik onder en boven mij alleen mensen staan met rang 12 of 13...
En qua speelduur hebben die zo´n 3 a 4 uur erop zitten, tegenover 14 uur van mij.
Ben ik dan heel slecht of lijkt het maar zo?
Ieder spel maak ik ongeveer 8 tot 10 kills (1 keer een uitschieter van 18), niet heel veel dus.
Sommigen lijken niet of moeilijk dood te kunnen, zelfs al schiet ik ze in het gezicht.
Wel mijn ratio opgeschroefd van 0.29 vorige week naar 0.65 nu.
Gaat steeds beter dus!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die andere mensen spelen waarschijnlijk al wat langer shooters met een controller, vandaar dit verschil.
Ik ga vanmiddag een PS3 met Killzone 2 halen, en ik denk dat ik de controller de eerste paar uur maar aan mijn hand vast tape, zodat ik er niet mee ga gooien.
Speel al een jaar of 15/20 shooters, en ben niet anders gewend dan toetsenbord en muis.
Wellicht dat ik over een tijdje een FragFX haal, maar daar moet ik nog ff over nadenken.
Ik ga vanmiddag een PS3 met Killzone 2 halen, en ik denk dat ik de controller de eerste paar uur maar aan mijn hand vast tape, zodat ik er niet mee ga gooien.
Speel al een jaar of 15/20 shooters, en ben niet anders gewend dan toetsenbord en muis.
Wellicht dat ik over een tijdje een FragFX haal, maar daar moet ik nog ff over nadenken.
er zijn ook veel mensen die opnieuw beginnen (met een ander account). Dus dat kan best verklaren waarom jij zoveel "minder" bent dan zij!
Doe er maar extra tape om want dat word nog echt ff schrikken met die besturing van KZ2bram1984 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:38:
Die andere mensen spelen waarschijnlijk al wat langer shooters met een controller, vandaar dit verschil.

En met een Frag FX is dat trouwens niet op te lossen, spreek uit ervaring.
Ik weet niet hoe het zit met de besturing van bv CoD op de PS3 maar denk zelf dat MW2 een beter spel is om te doen op de PS3, ik verwacht tenminste niet dat daar de wapens een soort van uitzwaai hebben.
Ze hebben namelijk bij KZ geprobeerd om je het gevoel te geven dat je een zwaar wapen in je hand hebt en daarbij zou het onmogelijk zijn om naar links of rechts te bewegen en dan meteen te stoppen met die beweging....
Dus je stopt altijd later dan jij wil, ik vind het in ieders geval helemaal niets

Gister weer even opnieuw begonnen in SP, nu op "regular". Ik zie me dit spel niet op "hard" uit gaan spelen eerlijk gezegd, ben ik duidelijk niet goed genoeg voor. Ik ken het spel nu beter, en ga minder dood dan eerder (ben handiger in granaten ontwijken), maar je wordt t.o.v. Easy wel een stuk harder afgestraft zeg!
https://niels.nu
Zojuist ook uitgespeeld (voor het eerst). Vet spel zeg!! 
Deel 2 komt hier zeker, binnenkort ook even in de pre-order zetten. Shit zeg, heb al vijf spellen waar ik op wacht. Druk eind van het jaar
Deel 2 komt hier zeker, binnenkort ook even in de pre-order zetten. Shit zeg, heb al vijf spellen waar ik op wacht. Druk eind van het jaar
Ik ben m ook weer eens aan het doorspelen. Ben nu bezig met de missie Ultimatum. Speel op Hardened... Ik was gisteren tig keer achter elkaar op dezelfde plek doodgegaan op een plek waar helicopters reinforcements droppen. Was het redelijk zat, dus toen ben ik maar rifle grenades tegen die heli's gaan spammen, met dit als gevolg:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zroE1iPYurM]
Nieuw trucje voor mij. Het zou ook op andere plekke moeten werken waar je een grenade launcher hebt. Helpt een boel imo, je hoeft niet een hele clip op de ventjes te legen die worden gedropt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zroE1iPYurM]
Nieuw trucje voor mij. Het zou ook op andere plekke moeten werken waar je een grenade launcher hebt. Helpt een boel imo, je hoeft niet een hele clip op de ventjes te legen die worden gedropt.
Haha, geniaal hoe ze er allemaal uitvallen 
Damn wat is het lang geleden dat ik de singleplayer heb gedaan, kan mij deze missie helemaal niet meer herinneren.
Wel het gebouw waar je instaat uit de multiplayer map. (Als ik het goed heb Pipeline)
Dat vind ik gelijk ook zo jammer, de multiplayer maps zijn vaak zoveel anders dan de singleplayer, terwijl die soms net zo leuk zijn naar mijn idee.
Damn wat is het lang geleden dat ik de singleplayer heb gedaan, kan mij deze missie helemaal niet meer herinneren.
Wel het gebouw waar je instaat uit de multiplayer map. (Als ik het goed heb Pipeline)
Dat vind ik gelijk ook zo jammer, de multiplayer maps zijn vaak zoveel anders dan de singleplayer, terwijl die soms net zo leuk zijn naar mijn idee.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Gister ging ik MW spelen en toen kreeg ik de melding dat er een update was. Iemand enig idee wat deze patch inhield ?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dat gaat sneller dan je denktbram1984 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:38:
PC, Xdoos of PS3? Wel handig om even te vermelden.Timocos schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:56:
Gister ging ik MW spelen en toen kreeg ik de melding dat er een update was. Iemand enig idee wat deze patch inhield ?
Dat filmpje met die heli is trouwens echt droog.
Woops bedoel Xbox360Drawer schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:24:
[...]
PC, Xdoos of PS3? Wel handig om even te vermelden.
Dat filmpje met die heli is trouwens echt droog.
Ben gister voor 't eerst begonnen met MW multiplayer. Wat vet zeg
Doet me helemaal terugdenken aan deltaforce destijds. Met 48 man op Broadcast team deathmatch is ook erg grappig, hoewel weinig tactisch 
Een minpuntje: die bombardementen / helicopters. Ik vind ze echt enorm irritant. Ik speel alles op hardcore (met een mini-uzi
) en dan ben je echt te snel dood door die dingen
Een minpuntje: die bombardementen / helicopters. Ik vind ze echt enorm irritant. Ik speel alles op hardcore (met een mini-uzi
http://www.nujij.nl/gamer...-cod4-patch.6562586.lynkx
Ik kwam dit net tegen. Iemand die hier meer over weet?
Edit: Nevermind, 't valt wel mee en is voor PS3/360 only.
http://www.zimbio.com/Cal...are+patch+causing+caustic
Ik kwam dit net tegen. Iemand die hier meer over weet?
Edit: Nevermind, 't valt wel mee en is voor PS3/360 only.
http://www.zimbio.com/Cal...are+patch+causing+caustic
[ Voor 42% gewijzigd door Drawer op 07-09-2009 20:05 ]
Niet als je als team samenwerkt, en zeker niet in dat soort velden met zoveel man. 5 man een magazijn er op en dat ding is down. Wellicht maakt tie dan maar 2 slachtoffers.. Vliegtuigen is standaard schuilen en je overleeft het vaak...Hydra schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:34:
Ben gister voor 't eerst begonnen met MW multiplayer. Wat vet zegDoet me helemaal terugdenken aan deltaforce destijds. Met 48 man op Broadcast team deathmatch is ook erg grappig, hoewel weinig tactisch
Een minpuntje: die bombardementen / helicopters. Ik vind ze echt enorm irritant. Ik speel alles op hardcore (met een mini-uzi) en dan ben je echt te snel dood door die dingen
Basement Bios ---- Exo-S
Heli's zijn soms een beetje overpowered in hardcore vind ik. Air's gewoon rennen voor je leven en je overleefd het welHydra schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:34:
Ben gister voor 't eerst begonnen met MW multiplayer. Wat vet zegDoet me helemaal terugdenken aan deltaforce destijds. Met 48 man op Broadcast team deathmatch is ook erg grappig, hoewel weinig tactisch
Een minpuntje: die bombardementen / helicopters. Ik vind ze echt enorm irritant. Ik speel alles op hardcore (met een mini-uzi) en dan ben je echt te snel dood door die dingen
En dat is nou vaak het probleem, niemand die op de heli schiet. Als ik dood ga door de heli, dan doe ik snel class veranderen naar RPD en schiet ik dat ding met bijna één clip uit de lucht. Daarna weer terug naar standaard class. Vaak ben ik wel degene die de heli uit de lucht schiet, slaat nergens op dat je er geen punten voor krijgt. Airstrike ben ik vrijwel nooit de dupe van, bevind me niet zo snel op de hot spots.Mystikal schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:02:
[...]
5 man een magazijn er op en dat ding is down.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wat zijn die gasten online goed zeg 
Als n00b (die het spel nu op medium heeft uitgespeeld) bak ik er niks van...
Maarja ik heb level 2 of 3 ofzo en hun 55 minimaal

Hmm, heb probs met Windows 7 en CoD4. Heb de punkbuster-bug opgelost...
Nu heb ik problemen met mods downloaden. Maps download ik eerst fullspeed, tot ongeveer 1/3 deel, dan begint hij opnieuw en dan wel met zo'n 5 tot 12kb/s...
Wie weet wat dit veroorzaakt? cl_wwwdownload staat op 1.
Nu heb ik problemen met mods downloaden. Maps download ik eerst fullspeed, tot ongeveer 1/3 deel, dan begint hij opnieuw en dan wel met zo'n 5 tot 12kb/s...
Wie weet wat dit veroorzaakt? cl_wwwdownload staat op 1.
Op hardcore is het gewoon kut. M'n assault class heeft RPGs voor heli's, en soms als je nog staat te richten ben je al dood, en met 1 RPG gaat zo'n heli vaak niet neer. En die bombardementen: heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik spawnde midden op een plek waar een bombardement aand e gang was. Dan doe je helemaal niks.Awsom schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:21:
Heli's zijn soms een beetje overpowered in hardcore vind ik. Air's gewoon rennen voor je leven en je overleefd het wel
Ik vind dat ze op hardcore uitgeschakeld zouden moeten worden. Het gaat daar om 't schieten. Je mag blij zijn als je een 3-man killstreak krijgt, maar met een bombardement heb je d'r zo 8 te pakken zonder dat je er iets voor doet. Niet echt in balans.
Verder is MP wel brilliant trouwens. Ben helemaal fan van m'n silenced mini-uzi op Broadcast
Ik heb in plaats van een claymore of zoiets bijna altijd 2 RPG's bij.
Die helicopter maakt geen kans als ie stilhangt
@Tom:
Erg he? Ik heb precies hetzelfde...
Gewoon veel spelen, dan wordt je steeds beter en weet je ook een beetje waar iedereen vaak zit.
Ik zit nu op level 30, en heb er zo'n 22 uur opzitten.
Die helicopter maakt geen kans als ie stilhangt
@Tom:
Erg he? Ik heb precies hetzelfde...
Gewoon veel spelen, dan wordt je steeds beter en weet je ook een beetje waar iedereen vaak zit.
Ik zit nu op level 30, en heb er zo'n 22 uur opzitten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Onzin, ook op hardcore krijg ik streaks van 7 tot 10 voor elkaar in een goede flow... (pc)Hydra schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:36:
[...]
Ik vind dat ze op hardcore uitgeschakeld zouden moeten worden. Het gaat daar om 't schieten. Je mag blij zijn als je een 3-man killstreak krijgt, maar met een bombardement heb je d'r zo 8 te pakken zonder dat je er iets voor doet. Niet echt in balans.
Basement Bios ---- Exo-S
paar tips:Tom schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:54:
- level zegt niks
- ga op servers spelen met minder man. 4vs4 ofzo, dan word het veel tactischer
- kies 1 wapen die je goed ligt en maak die jezelf helemaal eigen.
- blijf bewegen, maar weet wanneer je even rustig moet zijn
- leer de maps.
en vooral ; Blijf Oefenen.
Ik ook, af en toe. Maar dan nog is het irritant dat op een map met veel spelers je er zo 8 in een keer pakt.Mystikal schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:40:
Onzin, ook op hardcore krijg ik streaks van 7 tot 10 voor elkaar in een goede flow... (pc)
En laat me ff lekker m'n frustratie uiten zeg
Gewoon veel oefenen. Ik ben zondag begonnen en nu level 21 ofzo (begin gaat veel sneller dan later). Zelf ben ik begonnen met een Light Machine Gun, dus gewoon die "Heavy" class pakken en maaien. Later ben ik meer met een mini-uzi gaan spelen, SMGs werken bijzonder goed op hardcore. Heb zelf als 'voordeel' dat ik altijd al vrij veel shooters gespeeld heb. Ben niet erg goed ofzo, maar speel ze al wel zo'n 14 jaar onlineTom schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:54:
[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 08-09-2009 12:40 ]
OMG wat is dat singleplayer level met die sniper toch heerlijk. Beetje door gebouwen sneaken en mensen omleggen met 1 schot. En het ziet er ook allemaal zooo mooi uit. Niet normaal
Ben net voorbij dit level, hoeveel levels zijn er nog ongeveer dan ??
Google, erg handige site: http://www.supercheats.co...4/act-1-walkthrough.shtmlTimocos schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:59:
OMG wat is dat singleplayer level met die sniper toch heerlijk. Beetje door gebouwen sneaken en mensen omleggen met 1 schot. En het ziet er ook allemaal zooo mooi uit. Niet normaalBen net voorbij dit level, hoeveel levels zijn er nog ongeveer dan ??
Walkthrough van alle acts en alle levels. Tellen mag je zelf doen.
Mja vroeg gewoon om een indicatie hoelang het nog is tot het eind ...bram1984 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:03:
[...]
Google, erg handige site: http://www.supercheats.co...4/act-1-walkthrough.shtml
Walkthrough van alle acts en alle levels. Tellen mag je zelf doen.
Maar zie nu dat het niet zoveel levels meer zijn. Dan daarna maar weer verder aan multiiplayer gaan
[ Voor 13% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-09-2009 13:08 ]
Paar posts hierbovenTimocos schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:07:
[...]
Mja vroeg gewoon om een indicatie hoelang het nog is tot het eind ...
Tom in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."
Tom in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..." zat 2 dagen tussen.
En ik ben maar een prutser en was er vrij snel doorheen
Ben ook nog steeds een prutserTom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:09:
[...]
Paar posts hierboven
Tom in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."
Tom in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..." zat 2 dagen tussen.
En ik ben maar een prutser en was er vrij snel doorheen

Als aanvulling op bovenstaande GOEDE punten:Skybullet schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:11:
[...]
paar tips:
- level zegt niks
- ga op servers spelen met minder man. 4vs4 ofzo, dan word het veel tactischer
- kies 1 wapen die je goed ligt en maak die jezelf helemaal eigen.
- blijf bewegen, maar weet wanneer je even rustig moet zijn
- leer de maps.
en vooral ; Blijf Oefenen.
- Speel op een Hardcore server. Leer je veel sneller tactischer te spelen.
- Mbt geweer, ga voor een m4 met RD. Dat is in het begin een goed leer wapen wat effectief en snel is
- Reload op tijd en doe dit niet in het open veld.
- Maak gebruik van obstakels zodat de vijand minder zicht heeft op je (muurtje, strobaal, auto).
- Ren niet te veel.
- Stel je geluid goed af en probeer te luisteren!
- Zet eventueel zelf (als je straks zover bent, deathsilence en uav jammer aan. Je hebt dan het voordeel van het verrassingseffect!)
- Speel geen TDM, maar HQ of Sabotage. Meer teamwork waar je goed van leert.
- Ga niet lopen klagen over marty, last stand en GL. Daar winnen ze de wedstrijd niet mee. Ga niet voor de kills, maar ga voor de overwinning!
Hopelijk heb je er wat aan....
Basement Bios ---- Exo-S
Thanks 
Ik hoef ook niet de beste te zijn, ben geen scholier meer met een overvloed aan tijd om veel te gamen, maar viel wel op dat het verschil gigantisch is tussen mijn skills en die van de rest
Ik hoef ook niet de beste te zijn, ben geen scholier meer met een overvloed aan tijd om veel te gamen, maar viel wel op dat het verschil gigantisch is tussen mijn skills en die van de rest
Daar heb ik nog een vraag over, meeste van die tips pas ik al actief toe. Maar het configgen van mn geluid wil niet lukken. Ingame zijn er maar bagger weinig opties - maar ik heb echt het idee dat veel goede online spelers een config hebben waarin zij keihard alleen voetstappen horen oid. Dan zie ik ze op de killcam dat ze mij hoorde en dan ben ik echt nog 50m weg. En dan ren ik dus niet. Waar kan ik dit aanpassen?
De meeste mensen deugen!
Mooi om te zien dat men hier denkt dat je echt met de wapens moet "leren" omgaan.
Het is een spel hoor jongens. Elk wapen heeft één vuurknop, en één herlaad knop, en daarnaast soms nog een alternatieve functie. Als je de crosshair op een tegenstander richt, en je drukt op de vuurknop, dan is het hoogstwaarschijnlijk een kill, tadaa!
Okay, de ene vuurt wat sneller of nauwkeuriger dan de ander, of herlaadt wat sneller, maar de diepe gedachten, over wat het beste "beginnerswapen" is, die ik hier soms langs zie komen vind ik af en toe wel lachwekkend, no offence verder.
Daarna niet meer?Dat is in het begin een goed leer wapen wat effectief en snel is
Het is een spel hoor jongens. Elk wapen heeft één vuurknop, en één herlaad knop, en daarnaast soms nog een alternatieve functie. Als je de crosshair op een tegenstander richt, en je drukt op de vuurknop, dan is het hoogstwaarschijnlijk een kill, tadaa!
Okay, de ene vuurt wat sneller of nauwkeuriger dan de ander, of herlaadt wat sneller, maar de diepe gedachten, over wat het beste "beginnerswapen" is, die ik hier soms langs zie komen vind ik af en toe wel lachwekkend, no offence verder.
[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 08-09-2009 14:07 ]
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat ze ook de recoil bedoelen, bijv. dat je met de M4 niet je hele magazijn moet sprayen maar dat bursten beter werkt. Maar je hebt wel gelijk, mikken en schieten werkt over het algemeen het bestebram1984 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:58:
Mooi om te zien dat men hier denkt dat je echt met de wapens moet "leren" omgaan.
[...]
Daarna niet meer?
Gebruik je headset? Met gewone boxen hoor ik het ook niet/nauwelijks, maar met een goede headset op hoor je ze erg duidelijk aankomen. Ook als de tegenstander ergens ligt en ze reloaden kun je een goed idee van krijgen waar ze precies zijn.Cassius schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:54:
Daar heb ik nog een vraag over, meeste van die tips pas ik al actief toe. Maar het configgen van mn geluid wil niet lukken. Ingame zijn er maar bagger weinig opties - maar ik heb echt het idee dat veel goede online spelers een config hebben waarin zij keihard alleen voetstappen horen oid. Dan zie ik ze op de killcam dat ze mij hoorde en dan ben ik echt nog 50m weg. En dan ren ik dus niet. Waar kan ik dit aanpassen?
^^My 2 cents...Mystikal schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:26:
[...]
Als aanvulling op bovenstaande GOEDE punten:
- Speel op een Hardcore server. Leer je veel sneller tactischer te spelen. Oh come on, net alsof normal mode niet tactisch kan zijnImho is harcore gewoon een compleet andere manier van spelen, wat sommigen wel ligt en andere niet. Heeft niks te maken met tactisch kunnen spelen of niet... Die mode is er alleen ingestopt om sommige whinos die deze mod uit CoD2 speelden, te bevredigen
- Mbt geweer, ga voor een m4 met RD. Dat is in het begin een goed leer wapen wat effectief en snel is Da's goed, loop allemaal maar met een M4 met RDSKijken wie er wint als ik je om een hoekje tegenkom met mn MP5! Zoals hierboven al gezegd, kies gewoon een wapen wat een beetje bij je speelstijl past en let niet teveel op zogenaamde leerwapens...
- Reload op tijd en doe dit niet in het open veld.Reloaden doe je bij voorkeur na een vuurgevecht, niet voordat je een open veldje oversteekt..
- Maak gebruik van obstakels zodat de vijand minder zicht heeft op je (muurtje, strobaal, auto).Op zich goeie tip, ware het niet dat auto's ONTPLOFFEN!! Nooit achter schuilen!
- Ren niet te veel Nee, camp lieverRennen is echt niet slecht, sterker nog: je haalt er meer kills mee als je je sneller weet te verplaatsen.. Plus dat je vijand je moeilijker kan traceren!
- Stel je geluid goed af en probeer te luisteren! OK, hier ben ik het mee eens
- Zet eventueel zelf (als je straks zover bent, deathsilence en uav jammer aan. Je hebt dan het voordeel van het verrassingseffect!) Moet passen bij je speelstijl. Als je graag 'ninja' door het veld beweegt, zijn die perks handig. Speel je graag meer in een support role, dan is het zonde van je slot 1/slot 3 perk. Sowieso heb ik mn twijfels bij UAV Jammer: ten eerste zijn de levels vaak niet erg groot, waardoor een visual je alsnog vaak verraadt; ten tweede, hoe vaak krijgt je tegenstander nou een UAV in de gemiddelde match? Als we uitgaan van 10, dan is dat op de standaard match maar 3 minuten van de 15 voordeel. Dus nog 12 waar je niks aan die perk hebt
- Speel geen TDM, maar HQ of Sabotage. Meer teamwork waar je goed van leert.Teamwork is bij COD4 sowieso ver te zoeken. Maak je er niet druk om. Bij modussen waar teamwork centraal staat, is het best handig om bijvoorbeeld mee te helpen met het verdedigen van de HQ, maar verwacht niet dat je teamleden allemaal evenveel in dienst van het team spelen als je zou willen. TDM is een uitstekende plek om te leren hoe de maps en het bewegen in COD4 werken.
- Ga niet lopen klagen over marty, last stand en GL. Daar winnen ze de wedstrijd niet mee. Ga niet voor de kills, maar ga voor de overwinning! Niet klagen is idd waar, maar schroom niet om die middelen ook zelf te gebruiken. Niks helpt je team meer dan dmv extra kills zoveel mogelijk bonussen te verdienen (bijvoorbeeld minder tegenstand of een killstreak-reward
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Zo, single-player nog een keer uitgespeeld op regular
Blijft een fantastisch verhaal! Merk wel dat als je de maps al kent het een stuk makkelijker wordt. Hoewel je op regular t.o.v. easy echt wel goed op moet passen ben ik t.o.v. easy minder dood gegaan. Let nu wat beter op op granaten enzo
Vind het verhaal nou niet echt fantastisch origineel moet ik zeggen. Moddervette single player hoor, maar die hoef je dus niet voor het verhaal te doen naar mijn mening.
Sow, gister singleplayer uitgespeeld op normal. Wat een geweldige stukken zaten in dit spel
Einde vond ik echt prachtig dat je
En ook dat gunship level was wreed
Einde vond ik echt prachtig dat je
spoiler:
Prachtig gedaan.die gast in slowmo doodschiet met een handgeweer die je kameraad je aangooit voordat ie doodgaat.
En ook dat gunship level was wreed
[ Voor 7% gewijzigd door Ikkuh84 op 09-09-2009 14:31 ]
Ik blijf All Ghillied Up het beste level vinden
Verwijderd
Ik denk dat ik de singleplayer nu ongeveer wel iets van 8x heb uitgespeeld, maar blijf het leuk vinden. Hoewel ik de Veteran moeilijkheidsgraad echt overdreven vind. Je gooit bijv. een granaat om een muurtje, en er staan meteen 20 vijanden op je te schieten.
Vaak schieten ze ook meteen door objecten / muren.. Erg jammer.
Overigens pas gister de arcade mode geprobeerd, wel leuk gedaan. Ook dat level in dat vliegtuig is best wel tof om zo nu en dan te doen
Overigens pas gister de arcade mode geprobeerd, wel leuk gedaan. Ook dat level in dat vliegtuig is best wel tof om zo nu en dan te doen
Ze schieten pas door muren en objecten als ze je gezien hebben heVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:02:
Ik denk dat ik de singleplayer nu ongeveer wel iets van 8x heb uitgespeeld, maar blijf het leuk vinden. Hoewel ik de Veteran moeilijkheidsgraad echt overdreven vind. Je gooit bijv. een granaat om een muurtje, en er staan meteen 20 vijanden op je te schieten.
Ik erger me echt kapot aan die nieuwste split second fix, en met mij nog een heleboel spelers die wat hoger spelen. Met mijn Desert was ik extreem snel en leegde zowat in de split second mijn magazijn zonder turbo controller of wat voor hack of cheat dan ook, dit geldt trouwens ook voor de G3 die nu veel te sloom is.
Ik hoop echt dat IW dit terug gaat draaien want hiermee doen ze niets anders dan goede en slechte spelers dichter naar elkaar toe brengen, behalve dan de bug/cheat oplossen, maar daar mogen wat mij betreft niet zo veel nadelen aan kleven.
Pak dan liever die gasten aan die allemaal Cage Match ombuigen naar hardcore S&D en met hun aangepaste game file honderden miljoenen punten halen. De oude nr1, GNDOOR (die zich echt kapot speelde voor die nr1 plek), staat inmiddels 26e ofzo door al die cheaters. Nou was hij ook niet helemaal heilig omdat ie met ze vriendjes 2400 punten per potje afsprak door te boosten met hardcore HQ, maar toch. Ook ik in de top 700 wordt nu elke dag op een vies aantal plaatsen gezet doordat er van die cheaters me voorbij gaan, heel irritant. En wat doet Infinity Ward, die komt met een split second fix
Ik hoop echt dat IW dit terug gaat draaien want hiermee doen ze niets anders dan goede en slechte spelers dichter naar elkaar toe brengen, behalve dan de bug/cheat oplossen, maar daar mogen wat mij betreft niet zo veel nadelen aan kleven.
Pak dan liever die gasten aan die allemaal Cage Match ombuigen naar hardcore S&D en met hun aangepaste game file honderden miljoenen punten halen. De oude nr1, GNDOOR (die zich echt kapot speelde voor die nr1 plek), staat inmiddels 26e ofzo door al die cheaters. Nou was hij ook niet helemaal heilig omdat ie met ze vriendjes 2400 punten per potje afsprak door te boosten met hardcore HQ, maar toch. Ook ik in de top 700 wordt nu elke dag op een vies aantal plaatsen gezet doordat er van die cheaters me voorbij gaan, heel irritant. En wat doet Infinity Ward, die komt met een split second fix

Ik vind het wel jammer dat als je split screen speelt met vrienden dat je dan maar uit een aantal wapens mag kiezen zonder upgrades. Dus vaak heb je op die wapens niet eens een red dot erop zitten, wat toch wel iets makkelijker speelt
Zalman ZM-RS6F+M of ZM-RS6F USB zijn headsets met 5.1 surround. Je ziet ze best vaak op LAN Parties.Tom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:48:
Bij een headset hoor je alleen geen surround. Met 5.1 wel.
pricewatch: Zalman ZM-RS6F+M
pricewatch unsorted: Zalman ZM-RS6F USB HEADSET
Ja, maar de kwaliteit van het geluid is hierbij wel minder. Dit omdat ze meerdere kleine drivers erin moeten proppen om die surround te krijgen.G3lderland schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:16:
[...]
Zalman ZM-RS6F+M of ZM-RS6F USB zijn headsets met 5.1 surround. Je ziet ze best vaak op LAN Parties.
pricewatch: Zalman ZM-RS6F+M
pricewatch unsorted: Zalman ZM-RS6F USB HEADSET
Dat doe ik ook zo vaak in MP. Ik heb meestal die extra damage en penetration perks op m'n Assault class, en als ik iemand dan weg zie rennen achter een muurtje volg ik 'em en knal gewoon door die muur heen. Al een paar keer zo iemand te pakken gekregen. En soms gok ik dat iemand op een bepaalde plek zit: splotAwsom schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:46:
Ze schieten pas door muren en objecten als ze je gezien hebben heEn dat kan ook gewoon.
Als jij in afghanistan zou zitten en je ziet een vijand achter een dun houten muurtje wegduiken en je weet dat er niks achter zit, zou jij dan net zolang wachten tot ie er achter wegkomt en het muurtje sparen? Of schiet je het muurtje overhoop
?
Ben nu met m'n G3 aan het spelen trouwens. Vind het een erg fijne assault rifle. Directe shot is vrijwel altijd een one-shot kill op HC
Hoezo meerdere kleine drivers?? Je hebt drie tweeters links en rechts, dus totaal zes tweeters. Het ene model heeft een front, center en rear jack. De USB versie vanzelfsprekend een... USB aansluitingJosBonsio schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:35:
[...]
Ja, maar de kwaliteit van het geluid is hierbij wel minder. Dit omdat ze meerdere kleine drivers erin moeten proppen om die surround te krijgen.
Waarom neem je niet gewoon een psykoaudio? Dan hoor je ze WEL aankomen...G3lderland schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:48:
[...]
Hoezo meerdere kleine drivers?? Je hebt drie tweeters links en rechts, dus totaal zes tweeters. Het ene model heeft een front, center en rear jack. De USB versie vanzelfsprekend een... USB aansluitingZes kanaals geluid dus.
Basement Bios ---- Exo-S
waarom niet gewoon een stereo headset, imho veel beter in games
Ok, het is en blijft een spel maar het is toch één van de weinige waar er al massa's guides voor geschreven zijn!bram1984 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:58:
[...]
Daarna niet meer?
Ik heb het spel sinds vorig jaar maar heb pas een paar maanden geleden echt beginnen rondzoeken op internet naar handige playtips. En omfg, wat verschoot ik van hoe diep het spel wel niet in elkaar zit!!
Om een voorbeeld te geven: cod4central.com
Bv. http://www.cod4central.com/cod4-weapons-assault-rifles.php
Voor elk wapen is er echt ziek veel informatie en tactics te vinden.
Speel zelf hoofdzakelijk shooters (maar just for fun, nie in clanverband) maar 'k verschoot wel van het niveau dat zo'n spel kan hebben.
En deze tactic heb ik bv. onlangs beginnen gebruiken:
Aan het begin van een match kan je op bepaalde maps (bv. District) een nade sprhoog/-ver in de lucht smijten zodat die terechtkomt op een place aan de andere kant v/d map. Waar dan +50% kans is dat er zich een vijand bevindt. Dus tis kwestie van de perfecte spots te zoeken vanwaar je je nades smijt.
Ok, tis ook deels geluk hebben maar dan nog blijft et awesome haha.
Dat vind ik altijd zo triest, op de gok granaten naar de andere kant van de map smijten, knap hoor.
Ja, hoe ver je die dingen kunt gooien is echt bizar. Heb ik ook een paar keer gehad. Start je op Backlot, krijg je meteen bij de start een granaat voor je knar die compleet van de andere kant van de stad komt. *splot*bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:59:
Dat vind ik altijd zo triest, op de gok granaten naar de andere kant van de map smijten, knap hoor.
Hoookay
Via de killcam kan het idd triest lijken, maar het kan evengoed zijn dat die persoon zijn nades altijd in een specifieke richting en op een exacte hoogte smijten. Dan is't kwestie van oefenen, en niet zo van geluk.
Maar 't zal idd wel zo zijn dat 70% v/d gamers die nades gewoon random gooien
Vooral in Countdown werk dat goedAsgaro schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:24:
Via de killcam kan het idd triest lijken, maar het kan evengoed zijn dat die persoon zijn nades altijd in een specifieke richting en op een exacte hoogte smijten. Dan is't kwestie van oefenen, en niet zo van geluk.

Verwijderd
Of killhouse, dat is ja een nade festijn.
Iedereen die daar 3 keer frag grenade hebben, en ze random naar de overkant gooien. Het is 1 van de meest kutte lvls.
Iedereen die daar 3 keer frag grenade hebben, en ze random naar de overkant gooien. Het is 1 van de meest kutte lvls.
Is niet triest. Is tactics.bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:59:
Als je eens promod speelt merk je het meteen. Ik weet bijvoorbeeld op bijna iedere map de plekken waarvan en hoe ik een nade moet gooien om hem op een bepaalde plek bij de tegenstander te krijgen. Hier oefenen clans ook serieus op. Met een zogenaamde nadetrainingmode. Je volgt dan als speler je nade. Zo zie je precies waar hij uit zal komen.
Ik vind dat het weinig met tactics heeft te maken, en al helemaal niet met skills.
Ik denk ook niet dat de game daarvoor bedoeld is.
Ik denk ook niet dat de game daarvoor bedoeld is.
Mensen zoals jij zouden de game niet eens moeten spelen, Je verpest het absoluut voor anderen, De game is gebaseerd op confrontatie en niet "throw en pray" tactics, Ik ben zo blij dat op heel veel servers dit gewoon niet gedoogd wordt.Drawer schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:17:
[...]
Is niet triest. Is tactics.
Als je eens promod speelt merk je het meteen. Ik weet bijvoorbeeld op bijna iedere map de plekken waarvan en hoe ik een nade moet gooien om hem op een bepaalde plek bij de tegenstander te krijgen. Hier oefenen clans ook serieus op. Met een zogenaamde nadetrainingmode. Je volgt dan als speler je nade. Zo zie je precies waar hij uit zal komen.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Da's nog triester ... op de gok gooien baal ik al van, maar gecontroleerd een granaat 4 straten verder gooien is echt janken. IMHO
Het is gewoon part of the game. En dan kun je jezelf frusteren dat anderen het doen, of gewoon lekker meedoen. Waar niks mis mee is, net als "bunnyhoppen" (waar ik ook geen problemen mee heb)
Jij hebt natuurlijk liever dat de granaat niet gegooit wordt?Goner schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:47:
[...]
Da's nog triester ... op de gok gooien baal ik al van, maar gecontroleerd een granaat 4 straten verder gooien is echt janken. IMHO
Tja, dan moet je maar een server zonder nades joinen.
Nade tactics horen er nu eenmaal bij, de granaat hoor je ook gewoon vallen.... dus als die niet lang genoeg gecooked is of hij heeft niet ver gevlogen kan je hem weggooien of zelf even cover zoeken.
Ookal vind ik TacNades op een pub lame... het hoort er wel bij. Het is optimaal gebruik maken van je nade: Je tegenstander uitschakelen zonder dat hij weet waar het vandaan komt.
Het is geen "Throw en Pray" het is "Throw and kill" en daarover zeuren geeft het sore loser-lidmaatschap aanMensen zoals jij zouden de game niet eens moeten spelen, Je verpest het absoluut voor anderen, De game is gebaseerd op confrontatie en niet "throw en pray" tactics, Ik ben zo blij dat op heel veel servers dit gewoon niet gedoogd wordt.
[ Voor 22% gewijzigd door LuckY op 11-09-2009 10:29 ]
Ik zie de laatste tijd veel mensen in Ambush bij het midden in het 2e huisje zitten. Je hebt dat standaard huisje met trap wat iedereen altijd zo leuk vindt. Maar daar tegenover is nog een huisje, ik kan geen ingang vinden. Is het een bug / glitch om er te komen en is het online toegestaan om er gebruik van te maken ?
Dus op de foto, helemaal rechts.
Dus op de foto, helemaal rechts.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 11-09-2009 10:31 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Jup spring van de straat op het muurtje (naast het linker gebouw) en wat sprongen verder en je bent. Zijn vast wel wat guides te vinden op youtube.
Heb inderdaad wat gevonden, deze is nog redelijk 'legaal'. Er staan er ook genoeg op dat je buiten het speelveld komt, dat lijkt me minder de bedoeling.FunkyPunky schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:40:
Jup spring van de straat op het muurtje (naast het linker gebouw) en wat sprongen verder en je bent. Zijn vast wel wat guides te vinden op youtube.
Ik ben het inderdaad met je eens. Daarnaast heb je altijd de mogelijkheid om als je gespawnt wordt even naar achteren te lopen, ipv naar voren. Dan mist je tegenstander met zijn nade en jij hebt hem nog. Heb je al meteen een voordeelLuckyY schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:
[...]
Jij hebt natuurlijk liever dat de granaat niet gegooit wordt?
Tja, dan moet je maar een server zonder nades joinen.
Nade tactics horen er nu eenmaal bij, de granaat hoor je ook gewoon vallen.... dus als die niet lang genoeg gecooked is of hij heeft niet ver gevlogen kan je hem weggooien of zelf even cover zoeken.
Ookal vind ik TacNades op een pub lame... het hoort er wel bij. Het is optimaal gebruik maken van je nade: Je tegenstander uitschakelen zonder dat hij weet waar het vandaan komt.
[...]
Het is geen "Throw en Pray" het is "Throw and kill" en daarover zeuren geeft het sore loser-lidmaatschap aannet als wallbangen... moet je maar niet als een koe aan moeten komen stampen
Op backlot zijn ook leuke te vinden. Al is het mij nooit gelukt om daar ook daadwerkelijk te komen, ondanks dat ik het geprobeerd heb in een leeg veld.NeoMe schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:39:
[...]
Heb inderdaad wat gevonden, deze is nog redelijk 'legaal'. Er staan er ook genoeg op dat je buiten het speelveld komt, dat lijkt me minder de bedoeling.
[ Voor 55% gewijzigd door Mystikal op 11-09-2009 12:16 ]
Basement Bios ---- Exo-S
edit:
dubbelpost
dubbelpost
[ Voor 97% gewijzigd door Mystikal op 11-09-2009 12:17 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Oh nee, ik heb niks tegen granaten. Alleen als ze van 200 meter ver komen ... ik weet, het is een spel, maar ik vind het leuker als het een beetje 'realistisch' blijft. Dus ik gooi ook wel granaten, maar bijv. van straat door het raam op de 1e verdieping of om de hoek als je een tegenstander vermoedt ...LuckyY schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:
Jij hebt natuurlijk liever dat de granaat niet gegooit wordt?
EDIT: zijn er trouwens servers voor MW die proberen het 'realistisch' te houden ?? Ik speel eigenlijk meestal WaW, liefst rifles-only of servers waar je bijv. niet mag hollen/huppen, maar moet crouchen en alleen hollen bij artillerie en andere 'noodgevallen'. Of servers zonder honden, helicopters, artillerie enzo ? Kwestie van zoeken ?
[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 11-09-2009 12:55 ]
Ga dan lekker met je vriendjes allemaal martyrdom en LS aanzetten, zet allemaal een granaatwerper op je gun en smijt dan lekker met z'n allen granaten naar de andere kant van het level.FunkyPunky schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:56:
Het is gewoon part of the game. En dan kun je jezelf frusteren dat anderen het doen, of gewoon lekker meedoen. Waar niks mis mee is, net als "bunnyhoppen" (waar ik ook geen problemen mee heb)
Granaten naar de andere kant van het level smijten bij de start heeft niks met skill te maken. Je exploit gewoon het feit dat iedereen op dat moment op exact dezelfde plek spawned. Net zoals Martyrdom en LS niks met skill te maken hebben. Als je op een server wil spelen waar alles mag, prima, maar als je een keer op een server komt waar ze regels hebben hou je daar dan ook aan. Ik vind het bijzonder irritant dat mensen ondanks dat in de server rules staat dat LS niet toegestaan is dit toch nog gewoon aanzetten. Helemaal op hardcore.
Dat is skill. Zo'n ding naar de andere kant van de map smijten puur op de gok heeft daar niks mee te maken. En het is inderdaad ook nog eens compleet onrealistisch, hoop dat ze dat in deel 2 verbeteren.Goner schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:16:
Oh nee, ik heb niks tegen granaten. Alleen als ze van 200 meter ver komen ... ik weet, het is een spel, maar ik vind het leuker als het een beetje 'realistisch' blijft. Dus ik gooi ook wel granaten, maar bijv. van straat door het raam op de 1e verdieping of om de hoek als je een tegenstander vermoedt ...
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 11-09-2009 12:34 ]
Ik ben het hier dan weer -wel- mee eens. Maar er is één ding wat 90% van die servers verzuimt.Hydra schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:32:
[...]
Als je op een server wil spelen waar alles mag, prima, maar als je een keer op een server komt waar ze regels hebben hou je daar dan ook aan. Ik vind het bijzonder irritant dat mensen ondanks dat in de server rules staat dat LS niet toegestaan is dit toch nog gewoon aanzetten. Helemaal op hardcore.
Als je regels instelt moet je damn sure zijn dat je ze ook kunt handhaven. Daar falen ze continue en overal in. Het zou gewoon in een server instelling geforceerd moeten kunnen worden OF er moeten meer admins zijn.
Maar als er geen admins genoeg zijn en zoals bekend die server instellingen zo niet kunnen worden afgesteld, dan kan je de regel beter weglaten - want je kunt hem niet enforcen.
De meeste mensen deugen!
Ik heb niet beweerd dat ik dan vervolgens met mijn vriendjes met martydom en last stand ga aanzetten. Ik vind alleen dat als het in de game zit (zoals ver gegooide granaten), dat er dan ook gebruik van gemaakt kan worden. En ik ga dan niet zitten zeuren dat ik door een “random” granaat gedood ben.Hydra schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:32:
[...]
Ga dan lekker met je vriendjes allemaal martyrdom en LS aanzetten, zet allemaal een granaatwerper op je gun en smijt dan lekker met z'n allen granaten naar de andere kant van het level.
Granaten naar de andere kant van het level smijten bij de start heeft niks met skill te maken. Je exploit gewoon het feit dat iedereen op dat moment op exact dezelfde plek spawned. Net zoals Martyrdom en LS niks met skill te maken hebben. Als je op een server wil spelen waar alles mag, prima, maar als je een keer op een server komt waar ze regels hebben hou je daar dan ook aan. Ik vind het bijzonder irritant dat mensen ondanks dat in de server rules staat dat LS niet toegestaan is dit toch nog gewoon aanzetten. Helemaal op hardcore.
[...]
Dat is skill. Zo'n ding naar de andere kant van de map smijten puur op de gok heeft daar niks mee te maken. En het is inderdaad ook nog eens compleet onrealistisch, hoop dat ze dat in deel 2 verbeteren.
Ik ben het dan ook mee eens met Cassius. De handhaving van de regels die sommige mensen stellen voor hun server is gewoon niet te doen (en meestal niet fair). Zoals dat je wordt gekickt/banned voor bunnyhoppen (of nadegooien of iets anders), terwijl je dondersgoed weet dat er genoeg anderen hetzelfde doen in diezelfde server. Als je perse het spel wilt spelen volgens jouw regels kun je het beste gewoon een private server doen, dan heb je ook geen problemen
Dat was m'n punt dus, dat ik hoop dat in MW2 je per perk in kan stellen of 'ie gebruikt mag worden. Het liefst zou ik op een HC server spelen zonder Martyr, LS, Copters en Airstrikes.Cassius schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:08:
Ik ben het hier dan weer -wel- mee eens. Maar er is één ding wat 90% van die servers verzuimt.
Als je regels instelt moet je damn sure zijn dat je ze ook kunt handhaven. Daar falen ze continue en overal in. Het zou gewoon in een server instelling geforceerd moeten kunnen worden OF er moeten meer admins zijn.
Maar als er geen admins genoeg zijn en zoals bekend die server instellingen zo niet kunnen worden afgesteld, dan kan je de regel beter weglaten - want je kunt hem niet enforcen.
LS en Martyr zitten net zo goed in het spel. Maar die zijn net zo cheap als een granaat naar de andere kant van de map smijten precies in een spawnplek.FunkyPunky schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:18:
Ik heb niet beweerd dat ik dan vervolgens met mijn vriendjes met martydom en last stand ga aanzetten. Ik vind alleen dat als het in de game zit (zoals ver gegooide granaten), dat er dan ook gebruik van gemaakt kan worden. En ik ga dan niet zitten zeuren dat ik door een “random” granaat gedood ben.
Dat jij dat niet erg vindt, prima. Ik vind het irritant en niks met het spel zelf te maken hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 11-09-2009 13:34 ]
Weinig kans ... de hele CoD serie incl. Modern Warfare is er in de jaren niet realistischer op geworden, integendeel.Hydra schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:32:
En het is inderdaad ook nog eens compleet onrealistisch, hoop dat ze dat in deel 2 verbeteren.
Honkbal-profs met handgranaten, n00b-t00bs, helicopters, doelzoekende artillerie en superhonden ...
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 11-09-2009 13:37 ]
Heb je promod dan wel eens geprobeerd? Het is geen HC, maar tochHydra schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:32:
[...]
Dat was m'n punt dus, dat ik hoop dat in MW2 je per perk in kan stellen of 'ie gebruikt mag worden. Het liefst zou ik op een HC server spelen zonder Martyr, LS, Copters en Airstrikes.
[...]
LS en Martyr zitten net zo goed in het spel. Maar die zijn net zo cheap als een granaat naar de andere kant van de map smijten precies in een spawnplek.
Dat jij dat niet erg vindt, prima. Ik vind het irritant en niks met het spel zelf te maken hebben.
En bedankt. Maar het geeft wel aan dat je dus nog nooit een serieuze war hebt gespeeld? Mensen die wars spelen, op de PC dus, met promod dus, die trainen op nades. Omdat je er veel kills mee kunt krijgen. Dat je tegenstander zo dom is om steeds op dezelfde voorspelbare plekken te gaan lopen maak jij natuurlijk gebruik van.TeGek schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:31:
[...]
Mensen zoals jij zouden de game niet eens moeten spelen, Je verpest het absoluut voor anderen, De game is gebaseerd op confrontatie en niet "throw en pray" tactics, Ik ben zo blij dat op heel veel servers dit gewoon niet gedoogd wordt.
En de jump om uit backlot te komen is best simpel. Ga naar mid-house op het dak. Spring op de stroompaal naast de palmboom, loop naar achter, ren en spring op de palmboom. Spring dan op machinegun-house en je kan er zo uitlopen.
Eensch. Als TeGek nou eens een keer een serieuze war zou spelen... Dan zou ie zien dat binnen 20 seconden iedereen zijn nades op heeft. Het is slim. Als jij weet dat de tegenstander in dat gangetje loopt over 10 seconden dan smijt je er een nade in. Makkelijk zat. Ook met de wat serieuze clan vs clan S&D word dat gedaan. Alleen duurt wat langer voor alle nades op zijnDrawer schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:08:
[...]
En bedankt. Maar het geeft wel aan dat je dus nog nooit een serieuze war hebt gespeeld? Mensen die wars spelen, op de PC dus, met promod dus, die trainen op nades. Omdat je er veel kills mee kunt krijgen. Dat je tegenstander zo dom is om steeds op dezelfde voorspelbare plekken te gaan lopen maak jij natuurlijk gebruik van.
ik hou er van om op die auto te gooien vanaf defense naar de attack spawn, heb ik er altijd 2 of 3 
als je op de pc wars speelt in promod gooit iedereen die nade's ook de pro teams, het is gewoon een voorsprong krijgen op je tegenstander omdat hij zij dan ineens met 1 of 2 man minder is

als je op de pc wars speelt in promod gooit iedereen die nade's ook de pro teams, het is gewoon een voorsprong krijgen op je tegenstander omdat hij zij dan ineens met 1 of 2 man minder is
Even tussen neus en lippen door; van de week Cod 4 mw voor ps3 voor 22 euro.
edit; bij de MediaMarkt.
edit; bij de MediaMarkt.
[ Voor 15% gewijzigd door DDR op 13-09-2009 20:45 . Reden: ff locatie toegevoegd, bier zzZZ ]
Dat is sowieso geen geld voor een van de beste console games aller tijden. Ik heb hem nu 48 uur gespeeld, en heb bijna alle challenges. Ben nog niet uit gekeken maar merk gewoon dat het in de herhaling valt, kan wel prestige gaan doen maar daar heb ik geen zin in.
Ben begonnen aan Call of Juarez, en heb ProtoType ook al uitgespeeld in de tussentijd. Wacht eerlijk gezegd op MW2 & Halo ODST, vindt COD-WoW wel minder dan MW1. Sowieso ben ik meer weg van het moderne, maar het zit ook beter in elkaar. Geen klote honden en tanks, en noem nog maar vanalles op.
Ben begonnen aan Call of Juarez, en heb ProtoType ook al uitgespeeld in de tussentijd. Wacht eerlijk gezegd op MW2 & Halo ODST, vindt COD-WoW wel minder dan MW1. Sowieso ben ik meer weg van het moderne, maar het zit ook beter in elkaar. Geen klote honden en tanks, en noem nog maar vanalles op.
Dat is het probleem niet ... waar ik kotsmisselijk van wordt in MW is dat ik spawn en voor ik kan wegkomen is het tink-tink BOOM!Awsom schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:28:
Als jij weet dat de tegenstander in dat gangetje loopt over 10 seconden dan smijt je er een nade in.
Dus spawns bekogelen met (cooked of ze zijn gewoon 6 sec. onderweg) nades, dat vind ik sneu.
promod kan je niet eens nade's cooken, en nades staan alleen aan in S&D. en iedereen gaat zo snel mogelijk naar hun positie.Goner schreef op maandag 14 september 2009 @ 00:02:
[...]
Dat is het probleem niet ... waar ik kotsmisselijk van wordt in MW is dat ik spawn en voor ik kan wegkomen is het tink-tink BOOM!
Dus spawns bekogelen met (cooked of ze zijn gewoon 6 sec. onderweg) nades, dat vind ik sneu.
in TDM/FFA staan flashes en nades uit, ook martyrdom.
Daar ga ik ook 'es naar kijken dan, want ik vind grenades ook best irritant (hoewel ik wel vind dat ze bij 'echt' oorlogvoeren horen). Kan LS dan ook uitgezet worden? liefst zou ik gewoon hardcore spelen met alleen vuurwapens, granaten en flashbangs. Dus geen LS, geen Martyr, geen gunships en geen airstrikesAbbadon321 schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:34:
promod kan je niet eens nade's cooken, en nades staan alleen aan in S&D. en iedereen gaat zo snel mogelijk naar hun positie.
in TDM/FFA staan flashes en nades uit, ook martyrdom.
Promod heeft geen klasses/perks/kill streaks. Het schieten vraagt alleen wat gewenning, want het is wel even anders dan Standard of Hardcore modeHydra schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:16:
[...]
Daar ga ik ook 'es naar kijken dan, want ik vind grenades ook best irritant (hoewel ik wel vind dat ze bij 'echt' oorlogvoeren horen). Kan LS dan ook uitgezet worden? liefst zou ik gewoon hardcore spelen met alleen vuurwapens, granaten en flashbangs. Dus geen LS, geen Martyr, geen gunships en geen airstrikesBen heus geen purist
Ja, die is er. Ik heb het IP-adres hier op het werk niet bij de hand, maar de server heet "Green Label Tactical". De servermessages laten er geen twijfel over bestaan wie de baas is en wat de regels zijn:Goner schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:16:
[...]
EDIT: zijn er trouwens servers voor MW die proberen het 'realistisch' te houden ?? Ik speel eigenlijk meestal WaW, liefst rifles-only of servers waar je bijv. niet mag hollen/huppen, maar moet crouchen en alleen hollen bij artillerie en andere 'noodgevallen'. Of servers zonder honden, helicopters, artillerie enzo ? Kwestie van zoeken ?
- rushen is absoluut verboden, dus tactisch bewegen: sluipen en korte sprints,
- geen tubes,
- martyrdome (dat, i.t.t. tot alle geklaag hier, de toch wel ECHT MEEST SIMPEL TE OMZEILEN PERK VAN ALLEMAAL IS, en waarvan ik altijd hoop dat mijn tegenstander(s) er een perk aan verpil(t)(len) want je hoort die granaat ALTIJD vallen en dus loop je of niet door of je rent er snel overheen en bent al weg voor hij schade aanricht)
- last stand (ook zo simpel te omzeilen door na de eerste keer door die persoon neergeschoten te zijn gewoon de tweede en volgende keren je halve magazijn leeg te schieten op hem en dan overkomt het je nooit weer in die game)
- wel airstrikes (gewoon ff een gebouwtje binnenlopen (als die er is natuurlijk maar dat is er bijna altijd wel een))
- wel choppers (en die vliegende aimbot is idd een crime... maar goed... op deze server komt hij door het tactische spelen absoluut niet vaak voor)
Admins zijn vaak aanwezig en er wordt ook echt op gelet wat je doet. Aanrader.
Zou je later op de dag het ipnr willen posten voor ons?l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:12:
[...]
Ja, die is er. Ik heb het IP-adres hier op het werk niet bij de hand, maar de server heet "Green Label Tactical". De servermessages laten er geen twijfel over bestaan wie de baas is en wat de regels zijn:
Admins zijn vaak aanwezig en er wordt ook echt op gelet wat je doet. Aanrader.
En gevonden: 94.75.249.67:28960
[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 15-09-2009 19:31 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Hier is ook nog een IP van een Tactical server,
66.55.142.137:28960
Voice Chat word zeer veel gebruikt, hierdoor dan ook dat Eavesdrop niet mag.
En ze hebben wel een aantal leuke maps.
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
Amerikaanse server met hoge ping (+100?). Ik heb altijd moeite om op dat soort servers te spelen eerlijk gezegd?Chreaker schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:48:
Hier is ook nog een IP van een Tactical server,
Basement Bios ---- Exo-S