Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het is hier geen marktplaats, maar waar kan ik dan terrecht als ik mijn key wil verkopen?
Het is een on-line gekochte key, maar ik ben gewoon klaar met het spel...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Op de PS3 is CoD4 echt onspeeldbaar geworden! :(

Sinds een paar dagen stikt het van de cheaters. Ik speel op hoog niveau hardcore search & destroy met de top van de PS3 spelers en iedereen kapt er mee. Vliegen, buiten het level gaan, er onder gaan zitten, na 2 seconden achter de spawn van de tegenstander staan, heel zielig allemaal.
Het spel is gewoon onspeelbaar geworden! Zonde, want bijna iedereen die ik ken speelt nu (tijdelijk) niet meer.

Ik heb trouwens geen idee hoe ze doen, maar dat boeit me ook niet. Voor mij is de lol er de laatste avonden na 5 minuten al weer af, wat een losers zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi kan iemand mij vertellen of je call of duty 4 voor de pc ook met een controller kan spelen zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Het zal best kunnen, maar waarom zou je dat willen? Om standaard als laatste te eindigen bij ieder potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik kan niet anders heb em gisteren gehaald en kan echt niet met muis en toetsenboard spelen
ik speel em altijd bij een vriend op de x-box
maar waar zou ik dat kunnen checken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:15:

Sinds een paar dagen stikt het van de cheaters. Ik speel op hoog niveau hardcore search & destroy met de top van de PS3 spelers en iedereen kapt er mee. Vliegen, buiten het level gaan, er onder gaan zitten, na 2 seconden achter de spawn van de tegenstander staan, heel zielig allemaal.
Het spel is gewoon onspeelbaar geworden! Zonde, want bijna iedereen die ik ken speelt nu (tijdelijk) niet meer.

Ik heb trouwens geen idee hoe ze doen, maar dat boeit me ook niet. Voor mij is de lol er de laatste avonden na 5 minuten al weer af, wat een losers zeg!
Ik was op zoek naar iemand die het zelfde ondervond. Vandaag was ik Search en Destroy aan het spelen en bij mijn team was iemand die het deed en in het ander team. Was niet prettig, want de vijand was zo aan onze kant en ik lag neer voordat ik hem zag. Eigenlijk nogal triest dat mensen zo een spel moeten spelen om te winnen. Vraag me ook af hoe men deze fout heeft ontdekt, denk ook niet dat het opgelost zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:22:
ja ik kan niet anders heb em gisteren gehaald en kan echt niet met muis en toetsenboard spelen
ik speel em altijd bij een vriend op de x-box
maar waar zou ik dat kunnen checken dan?
Haal dan ook een xbox. Op de pc met controller word je door alles-en-iedereen hard afgemaakt. Dan eindig je gegarandeerd onderaan! Probeer het niet eens! Weggegooid geld. Maar ga de singleplayer spelen en oefen met tobo & muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Yep, je toetsenbord+muis skills moet je gewoon nog wat trainen. Vergeet trouwens ook niet dat je op de consoles (omdat controlles zo lastig zijn met FPS games) een lichte autoaim hebt. Op de PC is dat niet het geval, dus het is hoe dan ook lastiger (en beter) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een filmpje van wat mensen die de glitch gebruiken, was Ground War aan het doen. Ik heb hierna meteen me PS3 afgesloten, want het was niet meer leuk.

http://www.youtube.com/watch?v=usDyZxDaiUs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik was van plan om deze nog eens voor de PS3 te gaan halen, maar ik houd het nu maar bij de PC.

Niet dat daar overigens geen cheaters op zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Ik heb het spel afgelopen week aangeschaft voor de Xbox 360. Wat een intensieve singeplayer! Word er horendol van, maar wel zeer vermakelijk. Tot nu toe bevalt het spel prima, ben nog niet online geweest en ga eerst de singeplayer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Mr.S schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:15:

Prcies hetzelfde, echt hatelijk.. trieste figuren allemaal het stikt er van. Ik hoop dat er een patch o.i.d. uitgebracht wordt, de lol is er in ieder geval wel vanaf.

Totdan kap ik er mee :( .

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag al weer, bij Search and Destroy. Lekker met een ploeggenoot over en een vijand. En je raad het al, een cheater. En dan nog eens raden, juist weer verloren. Ook bij Ground War, mijn team een cheater en bij de vijand een stuk of 2/3, maar eentje hebben we lekker vaak afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:10:
Vandaag al weer, bij Search and Destroy. Lekker met een ploeggenoot over en een vijand. En je raad het al, een cheater. En dan nog eens raden, juist weer verloren. Ook bij Ground War, mijn team een cheater en bij de vijand een stuk of 2/3, maar eentje hebben we lekker vaak afgeknald.
Speel op een server met friendly fire aan, blijf in zijn team zitten en schiet hem net zo lang af met je eigen team totdat hij er genoeg van heeft. Reageer niet op zijn berichten, schiet hem alleen maar af (nadat je gevraagd hebt om te stoppen met cheaten). Dit doen wij de laatste tijd en dat gaat zeer goed. Soms duurt het 5 min, soms 15, maar het werkt altijd..

Triest, maar goed, iemand moet iets doen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het op de PS3. En volgens mij kun je niet tussen servers kiezen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Heb mails gestuurd naar verschillende CO4D sites hierover, of er nog een patch uitkomt, anders kan je net zo goed het spel weggooien.

Vroeger kwam ik er 1 in de zoveel tijd tegen, nu zitten ze in iedere spel,

* Ze zitten in hoge gebouwen
* In het begin als je spawned knalt iemand het hele team al af
* Ze zitten in tanks/watertorens je kunt ze niet zien, maar zei jou wel
* Ze schieten vanaf onder de grond

Ga zo maar door..

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Q_7 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:56:
Heb mails gestuurd naar verschillende CO4D sites hierover, of er nog een patch uitkomt, anders kan je net zo goed het spel weggooien.

Ga zo maar door..
Heb je op de consoles niet zoiets als votekicks? :'(

Dat is dan weer een klein voordeel van de PC versie, admins kunnen maatregelen treffen als er Exploiters bezig zijn. Aan de andere kant zit er op vrijwel elke populaire server weer een wallhacker die niet gepakt wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ruzz321 op 03-08-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik kom van UT99 af (heb dit een jaar of 6 gespeeld, in de laatste jaren 1e divisie sniper/ instagib op CB), en heb enkele maanden geleden de key van dit spel gekocht op ebay voor n paat tientjes. Ik wilde toen gaan meedoen aan een LAN, waar onder andere dit spel gespeeld zou worden, maar da's op het laatste moment niets meer geworden helaas. Anyway, sindsdien speel ik dit spel (Promod S&D) met enige regelmaat, (ut99 ligt nu in een hoekje te verstoffen) en ben een beetje op zoek naar een 'veteranen-clan' :p , dus zeg maar met leden van 25 en ouder ofzo, die actief zijn op CB, maar heb geen idee waar ik hiervoor moet zoeken.. Ik ben zelf 30, en de mensen die me op een public server vragen om lid te worden zijn veelal tieners.. Ik vind het spel super; het eerste spel na UT99 dat me boeit, en het lijkt me mooi om dit spel competetief te gaan spelen; Iemand een idee?

Wellicht is dit niet de plek om zo'n vraag te stellen, maar ik hoop dat de modjes een oogje dichtknijpen; ik weet echt niet waar ik anders zou moeten zoeken! ^^

*Edit: Mijn naam in het spel is HAMMER- of SynTaX, al dan niet met " -ee\ " ervoor*

[ Voor 4% gewijzigd door Hammer op 03-08-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 04:08:
hoi kan iemand mij vertellen of je call of duty 4 voor de pc ook met een controller kan spelen zo ja welke?
Dat is mogelijk met dit programma: www.pinnaclegameprofiler.com

Ik speel hardcore HQ in het europeese gedeelte van feverclan.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb vd week na lange tijd COD4 (PC) maar weer eens opgestart omdat ik zin had om lekker eens te knallen.

Kon eerst geen servers vinden, tjah khad versie 1.3 dus eerst ff bezig geweest alles te updaten naar 1,7 :+

Vervolgens wat servers toevoegen en spelen maar. Kwas helemaal geen hoog lvl, geloof 26 ofzo ben nu 30, maar wat me opvalt is dat er ontzettend veel hardcore servers zijn? ik baal er van want ik speel liever "normaal" het irritante is datje aan de server info niet kunt zien of er hardcore mode gespeeld wordt? tenminste ik niet...

Is er ergens een lijst van "gewone" servers?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Er staat vrijwel altijd wel HC/Harcore in de naam van servers waar word gehardcored. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Chaoss schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:25:
Kheb vd week na lange tijd COD4 (PC) maar weer eens opgestart omdat ik zin had om lekker eens te knallen.

Kon eerst geen servers vinden, tjah khad versie 1.3 dus eerst ff bezig geweest alles te updaten naar 1,7 :+

Vervolgens wat servers toevoegen en spelen maar. Kwas helemaal geen hoog lvl, geloof 26 ofzo ben nu 30, maar wat me opvalt is dat er ontzettend veel hardcore servers zijn? ik baal er van want ik speel liever "normaal" het irritante is datje aan de server info niet kunt zien of er hardcore mode gespeeld wordt? tenminste ik niet...

Is er ergens een lijst van "gewone" servers?
ALs je met de in-game serverbrowser servers wil vinden die geen hardcore draaien, kan je dat gewoon uitzetten dmv de filter setting. Daar staat een optie 'Hardcore'. Zet die op 'No', en hardcore servers worden niet meer weergegeven...

En ja, viel mij pas geleden ook al op ja, het aantal servers wat in normal mode draait is drastisch verminderd!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q_7 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:56:

Ga zo maar door..
Oh vaag, lekker dan. Is dit alleen op de PS3 dat cheaten (en de pc natuurlijk)?
Op de Xbox heb ik nog nooit echt cheaters gezien, wel wat exploiting op Ambush (ergens in een gebouw kunnen zitten wat eigenlijk niet kan) en op Crossfire ergens hoog op een gebouw, maar dat zie je echt zelden. Speel het amper tot niet meer zelf, maar dit zou een slechte ontwikkeling zijn. Voor mij is hét voordeel van de console's op het gebied van FPS's dat er geen cheats op gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch is al klaar en light bij Sony en Microsoft ter acceptatie. Wederom een probleem in de clantag controles, was eerder ook al een probleem ivm de kleurtjes.

Vind het zowiezo maar vreemd, dat je met een clantag wijziging een noclipping modus kunt activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:59:
De patch is al klaar en light bij Sony en Microsoft ter acceptatie. Wederom een probleem in de clantag controles, was eerder ook al een probleem ivm de kleurtjes.

Vind het zowiezo maar vreemd, dat je met een clantag wijziging een noclipping modus kunt activeren.
Dat was niet de manier om de UFO hack uit te voeren, wel met die kleurtjes. Zover ik heb begrepen is het een savegame via usbstick naar je ps3 kopieren en dan kun je door ingame naar het options scherm te gaan, de fly-mode activeren. Pin me er niet op vast, ik had het gezien in een youtube vid nadat ik echt tyfusflauw ben geworden van de hack. Ik speel ook even niet tot de patch er is.. Wil voordat MW2 uitkomt toch nog ff mn gouden wapens halen :)

Maar je kunt ook best gelijk hebben hoor... Ik zeg ook alleen maar hoe ik het gezien heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 05-08-2009 11:48 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Iemand die nog leuke servers met mods weet? Ik speel het nu weer na een stop van 2 of 3 maanden, maar het verveelt nogal snel. Ik heb al een zombie mod nu die ik wel kan waarderen en speel op insane., dit was vroeger SMART.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Drawer schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:50:
Iemand die nog leuke servers met mods weet? Ik speel het nu weer na een stop van 2 of 3 maanden, maar het verveelt nogal snel. Ik heb al een zombie mod nu die ik wel kan waarderen en speel op insane., dit was vroeger SMART.
[DFP] HC Full Metal! ;) (DutchFightPlatoon)

82.192.81.45:28931

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

rabor schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:41:
[...]

Wat is er 'speciaal' aan deze server?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:49:
[...]

Er zitten mayo, ketchup en wat uitjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo gisteren weer is CoD 4 uit de kast getrokken... en Pezbot gedownload... dat staat wel gegarandeerd voor wat solo plezier :) wel beter dat het nu EINDELIJK mogelijk is om met bots te spelen :O

Tevens.. Als ik een server maak en het lvl is afgelopen, dan kan ik in het volgende level niet mijn bots laden.. iemand hier ervaring mee?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Goed nieuws wat betreft de hackers op de PS3:

http://twitter.com/fourzerotwo

• "Playlist update inbound for COD4. This will fix the exploits in public matches until the patch finishes certification at Microsoft & Sony!"

• "Success! A patch is in the works for PS3 and Xbox 360 to address the recent COD4 exploits. I'll keep you posted on the progress."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz gelukkig, kwam gister voor het eerst zo'n eikel tegen op de PS3, die zat in een container die dicht was je af te schieten. Hij kon nooit doodgaan. Stond ie nog onderaan in het midden, omdat niemand langs die container kwam. Alleen ik probeerde van alles, maar niet dood te krijgen en niet te zien dus. Echt vaag dat het op een console kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik heb sinds vandaag dat hij zegt 'invalid cd-key' en als ik die validate bij multiplayer options dan pakt ie em wel gewoon. Ben ik de enige met dit probleem of is mijn key ineens gebanned?
Ik speel regelmatig cod4 of cod5 of cs:s maar tis nu ineens bij cod4. (nee niet via steam gekocht)

site van infinity wards geef heel gaaf sql errors. Dat doet mij alleen maar vermoeden van meer dat ik niet de enige met dit probleem ban

[ Voor 19% gewijzigd door Highlandd op 05-08-2009 16:27 . Reden: errors @ site ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nog geen cheaters @ pc tegen gekomen geloof ik.

alhoewel... ben opvallend vaak gekilled door een granaat die in de replay @ random leek gegooid.... of van die lui die verbazend snel kunnen schieten met een dessert eagle oid? wellicht ook een kwestie van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Mystikal schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:49:
[...]

Minder dan 33% campernoobs..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
En het is een Full Metal mod. Je bent instant 55, kan dus gelijk classes doen, je hebt full auto G3 en custom maps. En camperprotection.

Tot zover mijn eerste ervaringen, al zat ik er vroeger ook al op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore team deathmatch blijkt toch leuk te zijn, vond het eerst maar niks. Alleen ik laag in overgrown zo mooi op het dak, komt er een cheater van de vijand mijn zicht belemmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kheb zelf gelukkig nog geen cheaters gezien, kweet ook niet hoevele het opvalt, maar nog geen vleigende of onzichtbare gasten gezien iig =]

Gister wel een idioot die de hele tijd als een gek rond rende en iedereen knifde.... hoooogst irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat ubersnelle schieten met zo'n desert eagle zie ik ook vaak. Maar die mensen hebben gewoon scripts die helaas niet illegaal zijn, al zijn het in miijn ogen gewoon cheats. Met de standaard -ingame- opties kan je dat voordeel namelijk -niet- bereiken.

Net zoals dat ze bij switch van primary naar sidearm automatisch de clip leegschieten (ook zo snel) als de ammo van hun primary op is. Of auto-knife slash on weapon switch. En zo zijn er nog veel meer van die scriptjes waar ik me niet mee bezig houdt, maar zij vinden het leuk dat grijze gebied op te zoeken om dat ze dan cool/beter zijn.

"En anderen doen het toch ook?!?" :z

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah had al zon vermoeden dat het scripts waren, zelfs met de perk van sneller kunnen schieten kun je niet ZO snel schieten... ook niet als je je vinger traint.

en die weapon switch bij een lege clip was me idd ook opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
@ Vince22

Hoe kom je aan die gouden wapens dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Alle challenges halen van 1 wapenklasse, krijg je voor 1 wapen uit die wapenklasse een gouden skin om te gebruiken.

- ak47
- mini uzi
- m60e4
- m1014
- dragunov

en Desert Eagle voor lvl 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
de desert eagel wist ik wel ja maar die andere wist ik nog niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Drawer schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:12:
En het is een Full Metal mod. Je bent instant 55, kan dus gelijk classes doen, je hebt full auto G3 en custom maps. En camperprotection.

Tot zover mijn eerste ervaringen, al zat ik er vroeger ook al op. :+
Duidelijk. Maar mijn happy trigger finger is inmiddels goed getraind. Zo goed zelfs dat mijn maat zich afvroeg met welk wapen ik schoot toen ik met mijn g3 even een 'salvo' losliet toen ik tegen hem aan het spelen was. Die G3 silenced in HC is wel zo heerlijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Laatst online: 17-02 11:26
Voor mij blijft de AK-47 toch nr1 zonder silencer of red-dot en voor de afwisseling gebruik ik de M4+reddot :)
Toch vind ik het nog lastig om een leuke (legale) hardcore TDM server te vinden, waar niet teveel n00bs inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk wapen is bagger op het moment dat je het gaat gebruiken, maar bij mij wennen ze al gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik speel eigenlijk altijd op dezelfde hardcore server. De regels daar zijn geen martyrdom en geen bunny hopping.

Nu is 1 van de leden van de clan waar de server van is, er van overtuigd dat ik altijd martyrdom gebruik, terwijl ik gewoon een grenade aan het cooken ben voor ik hem gooi en dan neergeschoten wordt. Hoe gaan jullie om met dit soort valse beschuldigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:45:
Vraagje:

Ik speel eigenlijk altijd op dezelfde hardcore server. De regels daar zijn geen martyrdom en geen bunny hopping.

Nu is 1 van de leden van de clan waar de server van is, er van overtuigd dat ik altijd martyrdom gebruik, terwijl ik gewoon een grenade aan het cooken ben voor ik hem gooi en dan neergeschoten wordt. Hoe gaan jullie om met dit soort valse beschuldigingen?
Gewoon vol blijven houden, de situatie uitleggen en proberen duidelijk te maken dat je de regels accepteerd, maar dat hij het gewoon echt verkeerd gezien heeft. Als je gewoon netjes en duidelijk blijft lukt het meestal ze wel te overtuigen. Eventueel vraag je hun xfire oid om het nog een keer buiten het spel uit te leggen. Dat schept vertrouwen.

Gisteren de laatste generale gehad voor onze CoD4 lan. Het ging weer heerlijk. Morgenvroeg beginnen we met 8 man aan onze CoD4 lan-dag. Heb er veel zin in. Gisteren veel kills gemaakt en nog wat kunnen planten. Maar mijn maat Oesi is iets meer een runner als ik, maar dat moet je hebben in het team. De overige 3 teamgenoten deden ook wat, maar niets wat met de laptop te maken had..

Campers! :O
http://www.xfire.com/scre...784ef3231e93e1ee6a4fa.jpg

http://www.xfire.com/scre...85c0ae21331b2aee73175.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:40:
Dat ubersnelle schieten met zo'n desert eagle zie ik ook vaak. Maar die mensen hebben gewoon scripts die helaas niet illegaal zijn, al zijn het in miijn ogen gewoon cheats. Met de standaard -ingame- opties kan je dat voordeel namelijk -niet- bereiken.
Dit is geen script maar een mousewheel bind.

Dit is wat een ak47 kan doen:
http://www.xfire.com/scre...e25c8bf1a09b5f78bdcf1.jpg
http://www.xfire.com/scre...1c89fe5d2c3a285656241.jpg
geweldig wapen! Dit was op Hardcore. Ik vind AK47 en AK74u de beste wapens.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

We zitten nu op een kleine lan (8 man), maar krijgen het niet voor elkaar om hardcore te spelen. We spelen Modwarfare, selecteren HC, maar we moeten nog steeds 3-4 keer raak schieten om iemand uit te schakelen. Weet iemand waar we dit moeten aanpassen. We draaien geen aparte server, iemand zet gewoon een server op.

Deze regel hadden we er al tussen gezet:
code:
1
set scr_hardcore "1"

in de file:E:\Games\COD4\mods\modwarfare\default_server.cfg

Maar dat helpt niet.

code:
1
set scr_player_maxhealth                100

Verzet naar bijvb 30 maakt ook geen verschil

Iemand een snelle suggestie om dit voor elkaar te krijgen?

Ik hoor het wel!

[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 08-08-2009 13:01 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een bepaalde reden waarom er geen prestiges in de PC versie van de game zitten? Dit vindt ik toch wel heel jammer, ik had veel beter mijn best gedaan als ik ook daadwerkelijk een prestige kreeg. :/

Mijn favo wapen is toch echt de M4+reddot/scope. Ik draai (natuurlijk) geen scripts, dat vind ik lame. :P Straks maar weer eens gaan spelen, totdat Modern Warfare 2 uitkomt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Mystikal schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:59:
We zitten nu op een kleine lan (8 man), maar krijgen het niet voor elkaar om hardcore te spelen. We spelen Modwarfare, selecteren HC, maar we moeten nog steeds 3-4 keer raak schieten om iemand uit te schakelen. Weet iemand waar we dit moeten aanpassen. We draaien geen aparte server, iemand zet gewoon een server op.

Deze regel hadden we er al tussen gezet:
code:
1
set scr_hardcore "1"

in de file:E:\Games\COD4\mods\modwarfare\default_server.cfg

Maar dat helpt niet.

code:
1
set scr_player_maxhealth                100

Verzet naar bijvb 30 maakt ook geen verschil

Iemand een snelle suggestie om dit voor elkaar te krijgen?

Ik hoor het wel!
Probeer de settings eens via de console in te stellen? Ingame de host op ` laten drukken en dan

code:
1
/seta scr_hardcore "1"

Als het goed is moet hij dan bij de volgende map ("/map_restart") hardcore zijn :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wapen hier is de m16. Griezelig accuraat. Ik heb hem met claymores, sleight of hand, en deep impact. Durf wel te stellen dat het het beste beschikbare wapen is.

AK47 is niet altijd even accuraat, M4 te zwak, M14 absoluut niet accuraat, en de G3 mag er ook zijn. Speel bij alle wapens meestal met silencer.

Moet alleen wel bij je speelstijl passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mnstrspeed schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:01:
[...]

Probeer de settings eens via de console in te stellen? Ingame de host op ` laten drukken en dan

code:
1
/seta scr_hardcore "1"

Als het goed is moet hij dan bij de volgende map ("/map_restart") hardcore zijn :)
Bedankt, dat is voor de volgende... :P Verder was het een top CoD4 dag! Ik zal in het algemene lan-topic nog wel wat foto's plaatsen voor een sfeer impressie.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:43:
Is er een bepaalde reden waarom er geen prestiges in de PC versie van de game zitten? Dit vindt ik toch wel heel jammer, ik had veel beter mijn best gedaan als ik ook daadwerkelijk een prestige kreeg. :/
Omdat je echt makkelijk een rank 55 crack kan gebruiken. Heb het zelf ook gedaan, ga na een reinstall toch niet weer opnieuw te beginnen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Nmxje schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:35:
[...]

Omdat je echt makkelijk een rank 55 crack kan gebruiken. Heb het zelf ook gedaan, ga na een reinstall toch niet weer opnieuw te beginnen. :')
Bij reinstall kan je ook gewoon mpdata bewaren. Maarja Prestige zou op PC inderdaad niet zo veel zeggen, iedereen zou binnen no time op niveau 10 zitten dmv cracks.
Volgens mij zit het wel in de PC versie van WaW omdat daar de gegevens op een server bewaard worden ipv local.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb net een paar uur gespeeld met zowel een silencer als uav-jammer. Dit speelt echt heerlijk, je mist wel een beetje de red dot maar je hebt zeker voordelen.
A: Je bent niet te zien op de radar, elke minuut is er zeker een uav van de vijand ( gemiddeld )
B: Elk schot dat je neemt, ben je zichtbaar op de radar...en dat zijn er veel.

Je kunt nu gewoon lekker sneaky met de carbine of m4 rondlopen zonder je zorgen te maken dat je op één plek kunt zitten. Als je op standaard speelt heb je wel de killcam die je positie verraad, maar op hardcore ben je echt helemaal stealthed ! Zolang je niet dwars door het veld rent hoef je je geen zorgen te maken en kun je iedereen en alles op de korrel leggen !

* 3 x frag of 2 x claymore erbij, en je hebt al een paar instantkills.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook alleen nog maar bandolier, uav jammer en dead silence op mn skorpion. Dat ding heeft geen recoil.
Alleen op hardcore servers komt de skorpion tot zn recht vanwege zn beperkte damage.
Nadeel : klein magazijn in combinatie met reoladbug. Dit kost me regelmatig de kop.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:39:klein magazijn in combinatie met reoladbug. Dit kost me regelmatig de kop.
reload bug? wat voor bug?

Verwijderd

Heb je net gereload , issie nog steeds leeg en moet je weer. gebeurt regelmatig met de skorpion. (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ok apart, heb ik nog nooit last van gehad *klopt af op hout* en ik speel ook op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ligt dat niet gewoon aan het voortijdig afbreken van de reload door bv te gaan sprinten? Daar heb ik namelijk wel eens last van, maar dat is niet alleen met de Skorpion en ook zeker geen bug (imo)...

(Kan ook niets @ YouTube/Google vinden over een reload bug)

[ Voor 16% gewijzigd door Mnstrspeed op 21-08-2009 13:10 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
Zou ik ook zeggen, ben meestal ten dode opgeschreven bij reload wilt doen maar dan ook nog moet wegsprinten. sprinten gaat dan voor t.o.v reload en leidt vaak tot rappe dood ;-)

mijn favoriet is toch ook de m16 silencer met 3x nades en uavjammer voor het betere ragwerk en voor de finesse is de G3 met silencer of reddot de absolute killer in accuratesse. Silencer op lange afstand met de G3 is nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
smurf_nl schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:27:
Zou ik ook zeggen, ben meestal ten dode opgeschreven bij reload wilt doen maar dan ook nog moet wegsprinten. sprinten gaat dan voor t.o.v reload en leidt vaak tot rappe dood ;-)

mijn favoriet is toch ook de m16 silencer met 3x nades en uavjammer voor het betere ragwerk en voor de finesse is de G3 met silencer of reddot de absolute killer in accuratesse. Silencer op lange afstand met de G3 is nog steeds goed.
Klopt, G3 met silencer is godlike. (Met name in Hardcore-modus) One shot, one kill.

Ik gebruik op het moment:

G3 + Silencer
3x frag (HQ -> claymore)
UAV Jammer
Extreme Conditioning
smoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:22:
[...]

Heb je net gereload , issie nog steeds leeg en moet je weer. gebeurt regelmatig met de skorpion. (pc)
Volgens mij is dat wanneer je gaat rennen op het moment dat je nog niet klaar bent met herladen. De animaties bij het herladen en de daadwerkelijke tijd die her herladen kost zijn niet precies gelijk, met een AK74u bijvoorbeeld kun je iets vroeger rennen dan dat de animatie afgelopen is, heerlijk als je het juiste moment weet :P

Het lijkt me niet echt een bug, maar het is wel flink slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

TheZeroorez schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:51:
[...]

Volgens mij is dat wanneer je gaat rennen op het moment dat je nog niet klaar bent met herladen. De animaties bij het herladen en de daadwerkelijke tijd die her herladen kost zijn niet precies gelijk, met een AK74u bijvoorbeeld kun je iets vroeger rennen dan dat de animatie afgelopen is, heerlijk als je het juiste moment weet :P
Klopt inderdaad, heb dit ook ondervonden, bij sommige wapens kun je al rennen voordat de reload animatie afgelopen is >:)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnstrspeed schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:09:
Ligt dat niet gewoon aan het voortijdig afbreken van de reload door bv te gaan sprinten? Daar heb ik namelijk wel eens last van, maar dat is niet alleen met de Skorpion en ook zeker geen bug (imo)...

(Kan ook niets @ YouTube/Google vinden over een reload bug)
Ik heb ook niets gevonden op inet maar ik heb alleen last bij de skorpion. Er is iets mee en misschien omschrijf ik het niet goed. Ik heb alle smg's en assault rifles uitgespeeld en enkel de skorpion doet raar.
Ik zou zeggen probeer es een poosje met mijn settings : skorpion. silenced , smoke -bandolier-uav jammer-dead silence.
(wel hardcore spelen anders kun je niks met dat ding)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

zijn er ergens lijsten met fatsoenlijke Team DM servers te vinden? Via xfire is het niet te doen (heel veel servers gewoon een oude versie)

Het liefst een website waar ik ook nog in kan vullen welke mode ik wil en hoeveel players etc etc. Er zijn wel een aantal van die sites, maar de meeste zijn of niet te filteren of hebben nog heel veel oude versie servers erin staan.

Ik zit nu uit pure armoede op een cracked server te spelen waar het natuurlijk cheater galore is

[ Voor 56% gewijzigd door Bezulba op 21-08-2009 14:39 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 06:36:
[...]

Dit is geen script maar een mousewheel bind.

Dit is wat een ak47 kan doen:
http://www.xfire.com/scre...e25c8bf1a09b5f78bdcf1.jpg
http://www.xfire.com/scre...1c89fe5d2c3a285656241.jpg
geweldig wapen! Dit was op Hardcore. Ik vind AK47 en AK74u de beste wapens.
Het blijft iets wat je moet invoeren in ini's of zelf aan moet maken en niet in de game opties in te stellen is. Het blijft daardoor een voordeel buiten de normale game opties in, men noemt dat een cheat :) .

Wij moeten namelijk nogal enorm snel op een knopje klikken op die schietsnelheid te bereiken. In Team Fortress 2 is dit dan bijvoorbeeld ook gepatched na veel, terechte, kritiek :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
eendje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:35:
zijn er ergens lijsten met fatsoenlijke Team DM servers te vinden? Via xfire is het niet te doen (heel veel servers gewoon een oude versie)

Het liefst een website waar ik ook nog in kan vullen welke mode ik wil en hoeveel players etc etc. Er zijn wel een aantal van die sites, maar de meeste zijn of niet te filteren of hebben nog heel veel oude versie servers erin staan.

Ik zit nu uit pure armoede op een cracked server te spelen waar het natuurlijk cheater galore is
Ik gebruik http://www.hlsw.org/ ipv xfire en dat bevalt me veel beter. Lijst met favorieten is zo gemaakt en overzicht is beter. Selectie van servers ditto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Cassius schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

Het blijft iets wat je moet invoeren in ini's of zelf aan moet maken en niet in de game opties in te stellen is. Het blijft daardoor een voordeel buiten de normale game opties in, men noemt dat een cheat :) .

Wij moeten namelijk nogal enorm snel op een knopje klikken op die schietsnelheid te bereiken. In Team Fortress 2 is dit dan bijvoorbeeld ook gepatched na veel, terechte, kritiek :) .
Bind mousewheel is niet illegaal , alleen de g3 is nooit als machine gun bedoeld geweest en daardoor dat het voor vele servers en/of peeps not done is .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

*zucht* ... mensen zeggen altijd maar dat het niet "illegaal" is en denken vervolgens dat alleen een .dll hook of iets anders qua bots "illegaal" is. First of all, het is een spel, dus niets is qua grondbeginsel illegaal :) .

Second of all: die dll hooks betreffen hetzelfde principe. Je begeeft jezelf in een zeer grijs gebied als je binds gaat aanmaken die iemand niet kan maken met de ingame -opties- zelf zonder dat deze console codes moet gaan zoeken op internet of .ini files moet gaan lopen aanpassen. Wat je daarmee doet is een voordeel voor jou als speler creëren, bewust.

Dit is "cheaten". Niet in de zware zin van het woord, maar je zoekt "voordeeltjes" die jou een edge geven in combat. Net zoals mensen een bot installen (wat wel de zware zin van het woord betreft).

Mensen praten het altijd voor zichzelf goed, maar weet dat je in een grijs gebied zit en je op een LAN met vaste configs ineens erachter komt dat je die voordeeltjes wel heel hard nodig had :') ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms vind ik het echt ergerlijk als ik sabotage speel. De meeste willen alleen maar kills, maar houden de bom niet in de gaten. Laatst tot twee keer toe kon de vijand de bom planten en ik was de enige die een poging deed tot defusen. Heb hem zeker 4 keer bij de vijand geplant, maar zonder succes. Mijn team bleef gewoon fijn op hun plek. Laatste keer lukte wel en hebben toch nog gewonnen. Heeft me wel een leuke match bonus van 715 opgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Dat heb ik ook zo vaak met Domination (moet het wel een druk potje zijn).
Dan gaat het al niet eens meer om het doel van het spel op sommige plekken :|

All positions locked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
IceSh4rk schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:22:
Dat heb ik ook zo vaak met Dominatior (moet het wel een druk potje zijn).
Dan gaat het al niet eens meer om het doel van het spel op sommige plekken :|
inderdaad, dan verandert een potje dominator gewoon in een potje team deathmatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
rabor schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:41:
[...]

Wat een super mappen hebben die aan het draaien zeg
Gewoon geweldig
Maakt het ook al een stuk lastiger weer

Ben weer helemaal terug in de game nu door deze server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Cassius lees nou zelf eens terug .

Je zei : Wij moeten namelijk nogal enorm snel op een knopje klikken op die schietsnelheid te bereiken. In Team Fortress 2 is dit dan bijvoorbeeld ook gepatched na veel, terechte, kritiek .

Nogmaals een bind mousewheel is met ingame opties te doen , dus het is gewoon niet illegaal .
Het word alleen niet gewaardeerd als je ermee gezien word , dit omdat het goed zichtbaar is .
Ik heb er zelf ook een hekel aan ... alleen is het geen config aanpassing zoals jij hier nu loop te zuchten .

Tevens ben ik er zo goed als zeker van dat aanpassingen in een config tot zekere hoogte "legaal" is .
Verschil tussen een Clanbase of public config is niet zo heel shocking .Tuurlijk zijn er verschillen , maar je gaat er echt niet ineens heel slecht en/of goed door spelen . En ik geloof zelf wel dat Clanbase redelijk streng is kwa configs .

Trouwens ik heb nu een nieuwe pc , ik zal daardoor nu wel beter spelen en men voordeeltjes hebben , ben ik nu ook een "cheater" , niet in de zware zin van het woord .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zit in die missie in Tsjernobyl (met snipergun) waar die sjaakie mank is geworden en de heli's een hoop gasten droppen terwijl je moet wachten op je eigen heli. Wat een klotemissie. Heb al veel tips gelezen waar je kunt gaan zitten, maargoed, wil nog niet echt lukken. Frusterend :P

Ik heb ook alleen de snipergun en dat klapperpistooltje (kun je niets mee), niet die ak47 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Tom schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:14:
Zit in die missie in Tsjernobyl (met snipergun) waar die sjaakie mank is geworden en de heli's een hoop gasten droppen terwijl je moet wachten op je eigen heli. Wat een klotemissie. Heb al veel tips gelezen waar je kunt gaan zitten, maargoed, wil nog niet echt lukken. Frusterend :P

Ik heb ook alleen de snipergun en dat klapperpistooltje (kun je niets mee), niet die ak47 ofzo.
Welk niveau? Op elk niveau is het zeker wel te doen! Gewoon op mooi plekje zitten (ik zit daar altijd in dat reuzenrad) en vijanden al van een afstand neerknallen. Verder heb je volgensmij ook bommen en claymores, deze daar in de buurt van die autos plaatsen (beetje verspreiden). De claymores in de buurt van auto's zodat je goed kunt zien waar de ontploffingen zijn :) De C4 in een 'rondje/lijn' tussen de autos door. Als het je echt te heet word onder de voeten die af laten gaan. Verder kan je met een handpistool ook heel wat :) Practice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Niveau is geloof ik normal :$ Ik ben niet zo'n die-hard gamer.
En het zal ook wel lukken, maar na een uur hetzelfde stuk doen ben je het zat. Grappige is ook dat iedereen wat anders roept over die missie, waar ze gaan zitten en hoe ze het aanpakken. Anyway, morgen nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Tom schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:28:
Niveau is geloof ik normal :$ Ik ben niet zo'n die-hard gamer.
En het zal ook wel lukken, maar na een uur hetzelfde stuk doen ben je het zat. Grappige is ook dat iedereen wat anders roept over die missie, waar ze gaan zitten en hoe ze het aanpakken. Anyway, morgen nog maar eens proberen :)
Wat ik me verder nog herinner van die missie is dat je vriend neergeschoten is? Daar kun je ook naast gaan zitten. Dan helpt hij je ook. Je kunt daar volgensmij perfect over een bultje kijken waarna je ze allemaal neerknalt :p. Doe je het trouwens op de pc of op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Awsom schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:43:
[...]

Wat ik me verder nog herinner van die missie is dat je vriend neergeschoten is? Daar kun je ook naast gaan zitten. Dan helpt hij je ook. Je kunt daar volgensmij perfect over een bultje kijken waarna je ze allemaal neerknalt :p. Doe je het trouwens op de pc of op een console?
Oh het gaat ook vast wel lukken. Morgen weer een poging. Net nog even wat filmpjes gekeken.
Speel trouwens op een PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Planten van claymore is idd een goede tip en eerst beginnen met rifle om ze zoveel mogelijk tegen te houden.
Vervolgens inderdaad bij je vriend gaan zitten, en pas op voor de doggy's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

rhermans schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:05:
Nogmaals een bind mousewheel is met ingame opties te doen, dus het is gewoon niet illegaal.
Het word alleen niet gewaardeerd als je ermee gezien word , dit omdat het goed zichtbaar is .
Ik heb er zelf ook een hekel aan ... alleen is het geen config aanpassing zoals jij hier nu loop te zuchten .
Ik had het zelf nergens gezien, dus dacht dat het in de console of configs moest. Als het in de visuele (GUI) ingame opties van het spel kan, is er uiteraard niets mis mee.
Tevens ben ik er zo goed als zeker van dat aanpassingen in een config tot zekere hoogte "legaal" is .
Verschil tussen een Clanbase of public config is niet zo heel shocking .Tuurlijk zijn er verschillen, maar je gaat er echt niet ineens heel slecht en/of goed door spelen. En ik geloof zelf wel dat Clanbase redelijk streng is kwa configs.
Het gaat bij een hardloopwedstrijd 100 meter over verschillen van 0.01 seconde. Tuurlijk zijn die in een pub minder belangrijk, maar welk verschil je ook creëert is een verschil, niet :) ? Kan iemand nog zo hard zeggen dat "het maar zo'n klein voordeeltje is dat het niet uitmaakt" maar dan zou die persoon ook zonder dat voordeeltje kunnen spelen ...
Trouwens ik heb nu een nieuwe pc, ik zal daardoor nu wel beter spelen en men voordeeltjes hebben, ben ik nu ook een "cheater", niet in de zware zin van het woord.
Haxxor.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Mooie is dat je met een snelle pc de game snel laadt, en dus als eerste in public promods bent, en dus altijd de sniper kunt pakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Tom

Je moet al veel eerder in die missie je sidearm omruilen voor een automatisch wapen. Gewoon van een dooie afpakken.

Verder gewoon helemaal volgooien met claymores en C4 bij die auto's.

In eerste instantie onder dat reuzenrad gaan liggen, en dan snipen. Bij het snipen gaan de kogels door je tegenstander heen, dus kun je er een paar tegelijk raken.

Daarna naast je buddy gaan liggen en de rest doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds paar dagen ook een ps3, iemand zin om wat CoD4 te doen?
Me psn is Vorenii :)

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Drawer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:47:
Mooie is dat je met een snelle pc de game snel laadt, en dus als eerste in public promods bent, en dus altijd de sniper kunt pakken. :+
Dat probleem heb ik nog niet zo veel gezien, ik ga toch altijd voor de Assault.

@ TheAngel, geen PS3 hier.

All positions locked!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Is dit topic ook voor de nieuwe MW :D

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Daarvoor kun je hier terecht: Call of Duty: Modern Warfare 2

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik wordt zo moe van die gasten die steeds in de bug springen in het ravijn @ overgrown @ xbox.

Als iemand eens zin heeft om tegen/met mij (en mn 2 andere clan leden) mee te doen @ xbox live:

Mijn nick op live = Mindcre8r, ingame = [ADDO]Mindcre8r

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:45

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:54:
Ik heb sinds paar dagen ook een ps3, iemand zin om wat CoD4 te doen?
Me psn is Vorenii :)
Ik ben ook weer eens begonnen met het online spelen, op voorbereiding op MW2...
Ik voeg je vanavond wel toe!!
(ben niet heel goed, nu rank 8, maar het gaat steeds beter)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

Je rank weerkaatst ook niet je skill ;-) Alleen hoeveel je gespeeld hebt!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is waar...
Maar als je bij de leaderboards kijkt zie je dat sommigen na een relatief korte tijd spelen al een erg hoge rang hebben.
In dat geval is hun rang wel een afspiegeling van hun skills.
Ik merk zelf ook dat degenen waarbij je in de lobby zit meestal erg hoog zijn, maar ook gewoon neergeschoten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

Ok is goed, heb wel zin om met iemand te spelen die ik ken.
Helaas is me PSN lijst nog leeg :P
Online "vrienden" maken gaat niet zo heel soepel, weinig mensen met mic.
En ingame typen kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha, zoals je merkte ben ik niet zo goed :P
Het lukt me maar niet om met de controller in 1 keer een poppetje neer te halen...
Ik speel trouwens alleen maar het iedereen tegen iedereen spelletje online.
Al is team deathmatch ook wel leuk, maar ik vind mezelf te slecht om in een team mee te doen. Komt het team niet echt ten goede zeg maar...

*edit*
Net alle 30 intel pieces gevonden, dus weer een paar extra coowle dingetjes erbij!
De slow-mode is geweldig, net als de in een stapel autobanden ontploffende tegenstanders haha!
En de unlimited ammo (niet meer te hoeven reloaden) is gewoon top, vooral als je zoveel kogels verspilt als mij!!

@Vorenii:
Ik heb een PS3 eye, daar zit als het goed is een mic in, ik zal eens kijken of dat werkt met COD4...

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2009 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Zal toch maar eens de single player spelen van COD:MW1 :P Heb het spel al half jaar ofzo en tot nu toe alleen nog maar multiplayer gedaan :) Op Xbox360 met nickname Ikkuh2000

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Er is in MW niet in co-op te spelen toch (singel of multiplayer)?
Splitscreen tegen elkaar werkt voor geen meter omdat je altijd ziet waar de ander zich bevindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik kom maar niet verder. Wat een kutlevel. Zit volgens mij al op 100 pogingen en ben elke keer dood voor ik die vent in de heli kan leggen (en vaak al voor die heli geland is). Vind het nu ook niet leuk meer. Is er een manier om een level te skippen, met cheats ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Tom, loop heel hard richting waar die gasten ZELF vandaan komen. Ergens zit daar een klein doodlopend gangetje vanwaar je ze goed kunt pakken en zelf vrij veilig ligt.

Het is geen helden daad, maar het helpt je voorbij die missie.

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste