Misschien hebben ze helemaal nog niet zoveel details, maar lurken ze in topics als deze voor ideetjesd_star schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:58:
[...]
Daar dacht ik ook meteen aan ja! Zou wel cool zijn om in westerse steden te vechten, met overal burgers enzo...
Ik hoop dat IW binnenkort meer details vrijgeeft! Op zich zou je verwachten, omdat de game nog maar ongeveer 8 maanden ver weg is, dat ze binnenkort (binnen bijvoorbeeld een maand) daadwerkelijke details gaan vrijgeven.... Laten we het hopen!
Om eerlijk te zijn klinkt dat een stuk vetter dan CoD:MW2. Ten eerste is dat te lang, ten tweede moet ik nog steeds aan WW2 denken als ik CoD hoor.Wel coole teaser iig! Ook te bekijken op modernwarfare2.infinityward.com. Dit schijnt de officiele website te worden met alle info over het spel. Nog een gerucht van Joystiq.com: de merknaam "Call of Duty" zou IW hebben laten vallen, de volledige titel van het spel is Modern Warfare 2....
En inderdaad, CoD is een instant buy. Een van de weinige spellen die het geld dubbel en dwars waard is. Zelfs die van Treyarch vind ik geen weggegooid geld.