Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
d_star schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:58:
[...]

Daar dacht ik ook meteen aan ja! Zou wel cool zijn om in westerse steden te vechten, met overal burgers enzo...

Ik hoop dat IW binnenkort meer details vrijgeeft! Op zich zou je verwachten, omdat de game nog maar ongeveer 8 maanden ver weg is, dat ze binnenkort (binnen bijvoorbeeld een maand) daadwerkelijke details gaan vrijgeven.... Laten we het hopen!
Misschien hebben ze helemaal nog niet zoveel details, maar lurken ze in topics als deze voor ideetjes :+
Wel coole teaser iig! Ook te bekijken op modernwarfare2.infinityward.com. Dit schijnt de officiele website te worden met alle info over het spel. Nog een gerucht van Joystiq.com: de merknaam "Call of Duty" zou IW hebben laten vallen, de volledige titel van het spel is Modern Warfare 2....
Om eerlijk te zijn klinkt dat een stuk vetter dan CoD:MW2. Ten eerste is dat te lang, ten tweede moet ik nog steeds aan WW2 denken als ik CoD hoor.

En inderdaad, CoD is een instant buy. Een van de weinige spellen die het geld dubbel en dwars waard is. Zelfs die van Treyarch vind ik geen weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Coole teaser valt wel mee. Ik had eerst het gevoel een dikke 45 seconden naar een hartapparaat te kijken tot ik eindelijk wat mensen herkende. Ik hoop binnenkort wat meer beelden of info te zien krijgen, want tot nog toe ben ik nog niet echt overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Het schijnt dat er in de teaser voor de oplettenden onder ons al verschillende details verborgen zitten. Kan je proberen te onderzoeken dmv de knop 'Analyze' op de modern warfare 2 pagina. Verschillende mensen hebben op de #MW2 twitter pagina al screenshots gepost van dingen die duidelijk terugkomen, zoals wat nieuwe perks en mogelijke settings voor levels (boorplatform, vliegveld, etc.)

Sterker nog, vanuit Infinity Ward wordt het juist aangemoedigd om de trailer te analyseren.

Grappige manier van IW om nog wat olie op het vuur te gooien :)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Echt super al die details die ze er zo ingestopt hebben !

Check het twitter kanaal maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Inderdaad fantastisch dat IW aanmoedigd om de trailer te analyseren. Leuk om twitter kanaal te volgen. Er zijn al duikers, tanks en vliegtuigen gesignaleerd.

Volgens mij gaat deze game er fantastisch uitzien, zie hier een beeld uit de trailer:

Afbeeldingslocatie: http://www.bingegamer.net/wp-content/uploads/2009/03/12662.jpg

Hoewel het natuurlijk bewerkte beelden zijn kan het best dat die Oil Refinery er zo mooi gedetailleerd uitzien. De vroege beelden van Modern Warfare waren ook te "mooi om waar te zijn" maar IW heeft het in MW1 wel mooi geflikt, het ziet eruit zoals in de trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Hier wordt de trailer uitgebreid behandeld, wel interessante dingen ertussen. Ook het beeld van Jesus wat in Rio De Janeiro staat is er in terug te vinden

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Shit he, even 2 dagen niet achter een computer en er worden gelijk teasers van MW2 uitgebracht? SCHANDE! ;) Ook voor mij natuurlijk een instant buy. Iemand al een pre-order gevonden? ;)

Refineries en subs gaat mij niet gunstig vallen ben ik bang, want ik hou veel meer van de wat meer open maps. Een kasteel lijkt me dan wel weer onwijs vet. Een map door Rio De Janeiro zou ook erg tof zijn, iemand toevallig Tropa de Elite gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:10
Sinds het weekend ook begonnen aan Call of Duty 4 (wat nu pas???, ja sorry, heb de xbox nog niet zo lang en de gamen op de pc doe ik bijna niet)... maar wat een gaaf spel _/-\o_ en zeer verslavend.

Trailer van MW2 gekeken, ben benieuwd, zodra die er is, ga ik niet weer zolang wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow ik ben gisteren avond een avondje met pistol gaan spelen. Die USP is echt een fantastisch goed wapen. Schiet rete snel, geen recoil en 2 schoten is meestal kill. Stond echt de hele tijd bovenaan in de server terwijl ik alleen met pistol speelde :P

Wat zijn jullie ervaringen met de pistolen? Ik heb eigenlijk alleen de deagle en USP gebruikt maar ik vind de USP toch echt een stuk relaxter. Je kan een silencer kiezen (die ik overigens niet gebruik) en de deagle heeft zo'n ontzettende recoil.

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 30-03-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Heeft iemand hier een goede jpg of andere afbeelding van het gouden kruis van prestige lvl 10?
Wil deze icm met mijn psn nick gebruiken om een sticker van te maken... Het CoD4 lettertype heb ik al binnen :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
Vince22 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:36:
Heeft iemand hier een goede jpg of andere afbeelding van het gouden kruis van prestige lvl 10?
Wil deze icm met mijn psn nick gebruiken om een sticker van te maken... Het CoD4 lettertype heb ik al binnen :)
die staat hier al in het topic ;)
Mr.S in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Nu online
Ja die had ik al meerdere malen gevonden... alleen dat plaatje is best wel low-res... vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
monnick schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:00:
Wow ik ben gisteren avond een avondje met pistol gaan spelen. Die USP is echt een fantastisch goed wapen. Schiet rete snel, geen recoil en 2 schoten is meestal kill. Stond echt de hele tijd bovenaan in de server terwijl ik alleen met pistol speelde :P

Wat zijn jullie ervaringen met de pistolen? Ik heb eigenlijk alleen de deagle en USP gebruikt maar ik vind de USP toch echt een stuk relaxter. Je kan een silencer kiezen (die ik overigens niet gebruik) en de deagle heeft zo'n ontzettende recoil.
ik gebruik de m9 zelf heel, heel veel. Dichtbij, om een hoekje en in een gebouw vind ik hem ideaal. Zoals je zelf zegt, 2 goedgerichte kogels en het is over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
joehoeee :D

Gisteren ook maar weer eens cod 4 geinstalleerd op mijn brakke pc. Alleen nu heb ik irritante random hickups. p4 2.66 1,5gb ddr gf6800gt xp.
Brakke pc ik weet het. Maar cod4 was altijd wel te spelen op 800x600. Had het vrij stabiel draaien. Maar nu heb ik dus random fps drops van 1 a 2 seconden en dan loopt het weer soepel. Als het nou tijdens airstrike is ofzo dan vind ik het niet zo raar maar het is echt compleet random. Het zou misschien ook mijn internet kunnen zijn. Is er een soort van optie in cod4 net als in cl_netgraph x in cs? Kan ik dat misschien uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:00:

ik loop niet de hele tijd rond met mijn pistol, maar als ik in een gevecht ben en mijn amo van mij primary wapen is op, switch ik (zoals iedereen die een beetje ervaring heeft met shooters imho) naar mijn pistol. Ik gebruik de gouden deagle, de kunst hierbij is om op het juiste moment te schieten dus meteen als na de recoil je pistool weer op "aimhoogte" is. Wat ook voldoening geeft is als je compleet out of amo bent met je primary, gewoon met je pistool rond lopen en iemand die 100m verder is gewoon neer knallen met 2 welgemikte schoten :9

btw, alle pistolen schieten even snel hoor, je moet gewoon sneller op je muis klikken als je vind dat ze niet snel genoeg schieten (zelfde geld voor alle semi automatische wapens in cod4).

En in principe zijn pistols overpowered als je het vanuit het realistisch perspectief bekijkt. De primary wapens schieten kogels af die sterker zijn dan die van een pistol, maar daar krijg je niet iemand in 2 schoten mee neer (softcore). IW heeft er uiteraard goed aan gedaan om die pistol krachtiger te maken voor een veel betere en leukere balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
alleen vind ik dit in de last stand juist iets te. Je schiet iemand neer en voordat je uberhaupt door hebt dat hij last stand heeft, ben je dood (overigens gebruik ik dat voordeel ook wel eens ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Coolsnarf schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:18:
alleen vind ik dit in de last stand juist iets te. Je schiet iemand neer en voordat je uberhaupt door hebt dat hij last stand heeft, ben je dood (overigens gebruik ik dat voordeel ook wel eens ;) )
Ja vind ik ook best irritant. Gebruik zelf last stand nooit eigenlijk, probeer zo weinig mogelijk dood te gaan dus dan heb je niet zo veel voordeel van die perk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
tja het is nou eenmaal een challenge he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Coolsnarf schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:34:
tja het is nou eenmaal een challenge he :P
Dat dan weer wel :)
Die heb ik dan ook nog niet gehaald :P
Ook erg irritant aan deze perk:
Ik schiet iemand neer, diegene komt in last stand, om vervolgens door iemand anders het fatale schot te krijgen, daar gaat m'n kill :+ Is me al vaker overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

Daarom haat ik deze perk nog veel meer dan de veelbesproken martyrdom. kill ik iemand, finisht iemand anders mijn kill waardoor die de credits krijgt wtf?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
ja, dat had inderdaad andersom moeten zijn. Maar goed, het zijn wel makkelijke headshots om die kills te "jatten" en laat dat ook weer voor de challenges moeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Als je een beetje high-res speelt (Full-HD) kan je door een half level heen nog mensen neerkrijgen met een usp of ander single-shot wapen. pistool mist alleen de reddot :D

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Royz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:39:
Daarom haat ik deze perk nog veel meer dan de veelbesproken martyrdom. kill ik iemand, finisht iemand anders mijn kill waardoor die de credits krijgt wtf?
Precies!
Martyrdom sjah, kan irritant zijn maar ik ben er altijd wel op voorbereid...en ik geef eerlijk toe dat ik 'm ook gebruik op Shipment >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

PS3 cod4 server plat? Blijft hangen op downloading gamestate met een error als gevolg. In navolging op de verschrikkelijke lag en onstabiele server van gisteravond?! :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik gister op Xbox Live ook een brakke verbinding....? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:00:
joehoeee :D

Gisteren ook maar weer eens cod 4 geinstalleerd op mijn brakke pc. Alleen nu heb ik irritante random hickups. p4 2.66 1,5gb ddr gf6800gt xp.
Brakke pc ik weet het. Maar cod4 was altijd wel te spelen op 800x600. Had het vrij stabiel draaien. Maar nu heb ik dus random fps drops van 1 a 2 seconden en dan loopt het weer soepel. Als het nou tijdens airstrike is ofzo dan vind ik het niet zo raar maar het is echt compleet random. Het zou misschien ook mijn internet kunnen zijn. Is er een soort van optie in cod4 net als in cl_netgraph x in cs? Kan ik dat misschien uitsluiten.
Dat komt omdat je te weinig RAM hebt, hij moet dan steeds pages van je harde schijf halen... probeer je hdd eens te defragmenteren. .het seeken moet dan wat korten duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Na een 4-tal maandjes afwezigheid is mijn server (pc versie, draait op linux64) weer in de lucht, nog leeg op dit moment maar hoop dattie weer snel vol zit :D. Voor de geinteresserden, het server-adres is flippy.linkfiesta.com, de status van de server is te bezichtigen op http://flippy.linkfiesta.com:11180/cod4/

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

PSN server is echt lekker onstabiel. Vandaag een potje 5-1 meegemaakt met Search & Destroy 8)7 8)7
er waren ook maar 5 rondes gespeelt trouwens. Tijdens de 5e ronde stond het al 4-1.

Rare puntentelling :X

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:
[...]

Dat komt omdat je te weinig RAM hebt, hij moet dan steeds pages van je harde schijf halen... probeer je hdd eens te defragmenteren. .het seeken moet dan wat korten duren..
heb meer het idee dat het lag is oid. Lagometer is namelijk steeds groen en op de momenten dat ik zo'n hickup krijg schiet ie naar geel/rood. Denk dat het mijn router is. Had er in andere fps spellen ook wel eens last van. Zal voor de zekerheid toch effe defragmenteren. Dat kan nooit kwaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
KnEuTeR schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:10:
PSN server is echt lekker onstabiel. Vandaag een potje 5-1 meegemaakt met Search & Destroy 8)7 8)7
er waren ook maar 5 rondes gespeelt trouwens. Tijdens de 5e ronde stond het al 4-1.

Rare puntentelling :X
Dat gebeurt wel vaker, heb het meerdere malen meegemaakt op PSN. Gebeurde als iemand de bom defused en op de laatste miliseconden wordt neergeschoten, kregen beide teams een punt. Staat ook heel raar als er dan bij 2-2 "Switching sides" in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
:(

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2009 21:07 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Grmbl :( Ik heb nogsteeds die stupid challenge van "5 health regens" niet... En ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om juggernaut te gebruiken. Na twee regenerations vergeet ik het weer en doe ik weer een rush... De keren dát ik er op speel verveel ik me de neten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Waarom moeilijk doen over juggernauth..?
Die tering campers in MP vind ik iets irritanter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Juggernaut betekend wel dat ik zonder m'n UAV jammer moet, óf m'n stopping power. Ben bang dat ik echt defensive moet gaat spelen en daar ben ik lang zo goed niet in ;)

Wellicht gewoon een class er voor indelen en er mee blijven spelen tot ik hem heb... Lees op internet dat velen het doen door op Downpour achter een gun te gaan zitten en gebruik te maken van de dekking die hij geeft. Met wat geluk houden ze het 5x vol... We'll see :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb de laatste berichten over MW2 naar Modern Warfare 2 verplaatst, gelieve daar verder te gaan over MW2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
uitgespeeld -O-

kort spel (of heel verslavend waardoor je maar bezig blijft)

hmmm nog een keer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
Pannekoek81 schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:02:
uitgespeeld -O-

kort spel (of heel verslavend waardoor je maar bezig blijft)

hmmm nog een keer *O*
Multiplayer is ook erg leuk als je single uit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Nu online
Tassadar32 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:30:
[...]
Understatement of the century! Tssk. Meest moddervette multiplayer allertijden zul je bedoelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Tassadar32 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:30:
[...]

Moet ff xbox gold regelen ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:53:
[...]

Moet ff xbox gold regelen ervoor
www.jasper1675.com
36 euro voor 13 maanden live gold, betrouwbaar en binnen een paar uur in je mailbox.
Er zijn meerdere websites met zulke prijzen, maar bij deze bestel ik meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:05:
[...]

www.jasper1675.com
36 euro voor 13 maanden live gold, betrouwbaar en binnen een paar uur in je mailbox.
Mocht iemand een nederlands alternatief willen (incl. bankoverschrijving) dan raad ik "hebbez.eu" aan. Gecontroleerd verkoper op marktplaats en verkoopt ook nog es live points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 08:44
Heeft iemand al eens de obscurity mod geprobeerd? Persoonlijk vind ik 'm echt geweldig, voegt wel iets toe aan CoD :)

Even voor de duidelijkheid; het is SAS tegen Obscure, soort van onzichtbare "monsters/aliens" , die speciale features hebben. Het doel is om alle obscure's te mollen als je SAS bent, probleem is dat de obscures doorzichtbaar zijn. Je kunt ze het beste localiseren door het geluid wat ze maken, dan zijn de iig in de buurt...

Probeer het eens zou ik zeggen, het is even wat lastig in het begin, maar als je het even doorhebt is het behoorlijk verslavend :p

Zie ik http://www.obscuritymod.com/index.php voor info en servers.

Ik zit vaak op 81.19.221.28:28935.

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:05:
[...]

www.jasper1675.com
_/-\o_ thnx ff regelen en online gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Pendulum schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:10:
Heeft iemand al eens de obscurity mod geprobeerd? Persoonlijk vind ik 'm echt geweldig, voegt wel iets toe aan CoD :)

Even voor de duidelijkheid; het is SAS tegen Obscure, soort van onzichtbare "monsters/aliens" , die speciale features hebben. Het doel is om alle obscure's te mollen als je SAS bent, probleem is dat de obscures doorzichtbaar zijn. Je kunt ze het beste localiseren door het geluid wat ze maken, dan zijn de iig in de buurt...

Probeer het eens zou ik zeggen, het is even wat lastig in het begin, maar als je het even doorhebt is het behoorlijk verslavend :p

Zie ik http://www.obscuritymod.com/index.php voor info en servers.

Ik zit vaak op 81.19.221.28:28935.

Have fun!
Dat klinkt wel cool, beetje zoals de hidden:source mod voor hl2...?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb een 'probleem'. Ik wil Old Skool spelen, maar als ik filter op Old Skool, krijg ik alleen maar modservers? :X Niet leuk dus. Iemand die nog een goede Old Skool server weet? Ik heb eens een hele leuke gevonden. Dat was FFA, HC en Old Skool, maar ik ben 'm kwijt :(

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTT....

tis kwart voor 2 's nachts en tis een nutteloze opmerking, maar ik moet het ff ERGENS kwijt.

Mijn god wat een KA-EL-EAUTE missie is de Mile High Club op veteran. op easy, medium en zelfs hardened is ie 2 vingers in je neus en knallen, maar veteran krijg je wel zo achterlijk snel een kogel door je hoofd :( 2e kamer ("we've got a hull breach!'-stukje) krijg ik zonder uitzondering ONMIDDELIJK als ik de hoek om sprint 1, en meestal 2 kogels door mn lijf heen gejaagd. Dus zodra je de hoek om bent en voor je uberhaupt achter de dichtbijzijndste stoelen kan gaan zitten. Gebeurt ook als ik eerst een flashbang gooi omdat die apen allemaal ergens achter zitten. a.k.a., je kan nog zo goed en snel mikken, die 1-2 kogels krijg ik zowiezo :(

Maar heb em wel uitgespeeld 8) Ben dr ook weer niet echt trots op, want het is me gelukt door gewoon strategisch te flashen en door te rennen waar mogelijk ipv tactisch te spelen en te focusses op headshots.
Het is me op de nette manier tot nu toe gelukt om met 20 secs bovenaan te staan aan het eind van de 1e kamer boven, moet haast wel genoeg tijd zijn om de laatste kamer + gang te clearen met een flash en wat headshots ipv een flash + sprinten als een gek :)
Maar boeie, ik heb em nu binnen dus de kans dat ik et nog een keer ga proberen is klein :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier die paintball mod speelt? Die is echt waanzinnig leuk. Lekker met een boogje schieten enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:09:
Iemand die hier die paintball mod speelt? Die is echt waanzinnig leuk. Lekker met een boogje schieten enzo. :P
Ik vind het behoorlijk irritant dat boogje. Daarom speel ik het ook niet.

Ik hou meer van hardcore. Speel nu op een paar HC 24/7 Crossfire servers. En dan lekker met m'n m21, stopping power en deep impact, oja en bandolier, keihard ownen. :P

Wel nice, geregeld scores als 60-10 enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Heads up - A patch is in the works to elminate the cheaters in COD4 on Xbox360. Going through certification now. Cheaters days are numbered.
Geen idee waar ze het over hebben, gelukkig ben ik ze nog niet tegen gekomen :P Maar er is dus in ieder geval een patch onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
zijn er nog beetje drukke .nl servers want in de server lijst zien ze er allemaal redelijk dood uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat CoD5 geen ballistics heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MrHarry, waarom wil je een Nederlandse server? Om Nederlands te kunnen praten?

Neem eens een kijkje op GameTracker:
http://www.gametracker.com/search/cod4/?query=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Multiplayer in Call of Duty 4 is once again mod & hacks free. The patch to eliminate cheaters just went live.
about 6 hours ago
Morgen maar even downloaden dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als ik zo hier de posts lees, wordt er voornamelijk op de pc gespeeld.

Nu wil ik zelf de game op de 360 kopen, maar ik vraag me af of er grote verschillen zijn. Vooral bij stabiliteit, balance en cheats. Of zouden jullie aanraden om op de xbox op BF bad company over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
CoD4 is imho het beste online spel voor de Xbox. Wordt nog super veel gespeeld, geen cheaters, razendsnel in een drukke server. Fantastische online game ervaring waar ik me al maaaanden mee vermaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
monnick schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:20:
CoD4 is imho het beste online spel voor de Xbox. Wordt nog super veel gespeeld, geen cheaters, razendsnel in een drukke server. Fantastische online game ervaring waar ik me al maaaanden mee vermaak :D
Ik maak hieruit op dat Battlefield 3 x niks is i.t.t. COD :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
In tegen stelling tot CoD4 idd niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik speel nu letterlijk al anderhalf jaar geen ander spel als Call of Duty: MW, zo goed vind ik hem op de X360 :) Vergeet niet dat over een half jaar deel twee in de schappen komt te liggen. Goede opwarmer zou ik zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
Neejoh schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:26:
Ik speel nu letterlijk al anderhalf jaar geen ander spel als Call of Duty: MW, zo goed vind ik hem op de X360 :) Vergeet niet dat over een half jaar deel twee in de schappen komt te liggen. Goede opwarmer zou ik zeggen :Y)
Had X-Box live gold gekocht samen met CoD 4:MW en dat spel is er gewoon voor 4 maanden mijn drive niet uitgehaald. Echt online speelt zooo lekker :P Enige jammere vind ik dat er geen splitscreen online is.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023
Dit staat ook gewoon in de OpeningsPost hoor... al vrij lang :p ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MrHarry schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:19:
zijn er nog beetje drukke .nl servers want in de server lijst zien ze er allemaal redelijk dood uit.
Nou, dat valt nog wel mee hoor... Onze server wordt nog altijd redelijk goed bezocht... zie de grafiek maar, vandaag de hele dag weer volk

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
hallo tweakers,

Op ons werk spelen wij in de pauze altijd een potje cod (via LAN).
Nu doen wij meestal hardcore mode, TDM of DM > wij storen ons hierbij aan de te lange respawn tijd.

Nu heb ik de volgende vragen:

Hoe kunnen we het volgende instellen voor onze games:

1. respawn tijd verkorten (mogenlijk op 0 seconde)
2. Spectate uitzetten, zodat je niet als je dood bent precies kan zien waar iedereen zit
3. Kill cam uitzetten, zodat je niet kan zien vanuit waar je bent doodgeschoten.. en de positie van de vijand dus niet wordt verraden

Nu heb ik de volgende twee regels gevonden via google:

set scr_dm_playerrespawndelay 0
set scr_dm_waverespawndelay 0

naar mijn weten wordt dit gebruikt voor mijn 1e vraag. Maar hoe stel ik dit in? en hoe laad ik dit in mijn game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon in de console? heb er geen verstand van, maar als je het gewoon in de console zou moeten typen (dat zal dan wel door de host moeten gebeuren lijkt me) open je die console door op ² te drukken. Dat is de knop links naast 1 en dus boven tab en dus links-boven A (of Q als je qwerty gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:22:
gewoon in de console? heb er geen verstand van, maar als je het gewoon in de console zou moeten typen (dat zal dan wel door de host moeten gebeuren lijkt me) open je die console door op ² te drukken. Dat is de knop links naast 1 en dus boven tab en dus links-boven A (of Q als je qwerty gebruikt).
dat heb ik al geprobeerd uiteraard (sorry had ik er ff bij moeten schrijven)
Maar als ik het in de console intoets, dan veranderd er niks. Moet ik eerst admin worden ofzo? door een password of iets dergelijks in te stellen?

Iemand die hier verstand van heeft... en een iets doordachter antwoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 00:35
Ik denk eerst dat je admin rechten moet hebben, en dan iets met rcon. Pin me er niet op vast, heb alweer een hele lange tijd geleden een klein lan servertje gehost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
Mijagis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:13:
Ik denk eerst dat je admin rechten moet hebben, en dan iets met rcon. Pin me er niet op vast, heb alweer een hele lange tijd geleden een klein lan servertje gehost.
/rcon login ***** (*** = password)

maar hoe stel ik het wachtwoord in?

Is hier iemand die verstand heeft van het veranderen van gamestettings voor een LAN game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Speel nu al een hele tijd MW en mij is het volgende opgevallen. (Xbox 360)

Wanneer ik iemand raak, op wat voor manier dan ook. Hoor je een fractie van een moment even een tik / ruis in het geluid. Dat is echt rete handig en het lijkt of de makers het expres in gezet hebben aangezien ik het altijd hoor en het heel handig is :)

Ben benieuwd of jullie dit bekend voorkomt?

Oja, in World at War zit niet niet voor zover ik heb kunnen ontdekken. :(

[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 07-05-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ehm, als ik iemand raak, dwars door een muur heen, met een nade of gewoon direct, krijg ik een kruisje in mijn crosshair te zien en dat valt meer op dan ruis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Hits worden inderdaad ondersteund door je crosshair en geluid. Een headshot klinkt ook weer anders (toffer, echt zo'n *TSJING* geluid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ja, inderdaad. Dat klinkt gewoon ziek mooi ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik erger me eigenlijk al een tijdje aan het feit dat er een vertraging in het menu zit.

Als je de muis in met menu beweegt dat er een kleine vertraging in zit.
in windows zelf zit dit niet
Hebben jullie hier ook last van?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Felke schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:03:
hallo tweakers,

Op ons werk spelen wij in de pauze altijd een potje cod (via LAN).
Nu doen wij meestal hardcore mode, TDM of DM > wij storen ons hierbij aan de te lange respawn tijd.

Nu heb ik de volgende vragen:

Hoe kunnen we het volgende instellen voor onze games:

1. respawn tijd verkorten (mogenlijk op 0 seconde)
2. Spectate uitzetten, zodat je niet als je dood bent precies kan zien waar iedereen zit
3. Kill cam uitzetten, zodat je niet kan zien vanuit waar je bent doodgeschoten.. en de positie van de vijand dus niet wordt verraden

Nu heb ik de volgende twee regels gevonden via google:

set scr_dm_playerrespawndelay 0
set scr_dm_waverespawndelay 0

naar mijn weten wordt dit gebruikt voor mijn 1e vraag. Maar hoe stel ik dit in? en hoe laad ik dit in mijn game?
Je zult dat allemaal moeten aanpassen in file 'server.cfg' als die tenminste wordt gehost... anders moet je het inderdaad doen via de rcon console of je download het progje "COD Rcon tool" en gebruikt daar het IP-nummer van de PC waarop de server draait.

Spawn delay op 0 zetten helpt niet. Deze moet je op -9 zetten voordat er echt geen enkele spawn delay meer is, dus:

set scr_dm_playerrespawndelay -9
set scr_dm_waverespawndelay -9

Spectate en killcam uitzetten kan ook via dat programmatje COD Rcon tool, anders ook via de console nadat je het wachtwoord hebt ingevoerd dmv: /rcon login "je wachtwoord", daarna /rcon set scr_dm_playerrespawndelay -9 [enter] en daarna / rcon set scr_dm_waverespawndelay -9 [enter]. Dan nog ff de commandos opzoeken die je moet gebruiken voor het uitzetten van de killcam en spectate (ik geloof iets van: /set scr_spectate 0 maar google dat maar ff na...

Als er echter een PC als server gebruikt wordt zie je de commands in een schermpje over je monitor razen nadat je op "start new server hebt geklikt" en daarna staat de console (een witte regell) net onder dat grijze scherm en kun je daar de commandos ook invoeren want ik geloof dat je daar meteen als admin bent ingelogd.

Makkelijkst is dus nog met dat progje inloggen en vervolgens alle buttons aan of uitklikken vwb spectate, killcam, hardcore etc.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
Sinds een paar weken heb ik bij COD 4 (PC) last van de serverlijst. Voorheen laadde deze ongeveer 17000 servers. Nu gaat deze echter niet verder dan 500 servers. Hij begint te laden van 1/17000, maar gaat niet verder dan 500 servers. Ik draai echter gewoon de laatste versie van het spel. Pas geleden de game opnieuw geïnstalleerd, waarna het probleem verholpen was, na 2 keer opstarten was het probleem gelijk weer terug, iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandruten schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:01:
Sinds een paar weken heb ik bij COD 4 last van de serverlijst. Voorheen laadde deze ongeveer 17000 servers. Nu gaat deze echter niet verder dan 500 servers. Hij begint te laden van 1/17000, maar gaat niet verder dan 500 servers. Ik draai echter gewoon de laatste versie van het spel. Pas geleden de game opnieuw geïnstalleerd, waarna het probleem verholpen was, na 2 keer opstarten was het probleem gelijk weer terug, iemand bekend met dit probleem?
CoD4 is gewoon niet zo populair meer ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
En dan verdwijnen er ineens meer dan 10000 servers? Lijkt me een beetje sterk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
Hierbij een voorbeeldje. alle filters heb ik gereset en dit zijn dus alle freeforall servers welke gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NAT Strict? Controleer even of je firewall niet wat blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Vraagje: kan je CoD 4 op de 360 ook offline met z'n 2-en spelen door een zgn. split-screen zoals in Gears of War? :) Niet alleen Deathmatch, maar dan ook samen de missies, dus het spel met volledige verhaal, spelen..

[ Voor 30% gewijzigd door El_Bandito op 11-05-2009 16:52 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jup, kan lokaal gemultiplayerd met maximaal 4 mensen :)

Ow, jij bedoelt het verhaal. Nee dat kan je maar met 1 persoon spelen, alleen tegen elkaar is multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:41
El_Bandito schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:51:
Vraagje: kan je CoD 4 op de 360 ook offline met z'n 2-en spelen door een zgn. split-screen zoals in Gears of War? :) Niet alleen Deathmatch, maar dan ook samen de missies, dus het spel met volledige verhaal, spelen..
nee dit kan niet.
cod 4 voor de xbox 360 is met 4 spelers tegelijk speelbaar, dat is alleen offline je kunt dus ook niet met guest accounts inloggen op live. en er is geen coop functie. in tegenstelling tot cod WaW ;) nu weet ik niet precies wat je met deze coop kan omdat ik hem nog niet heb uitgeprobeerd ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren weer eens met 2 andere vrienden SAB gespeeld. Er werd weer genoeg gecamped natuurlijk, maar dat is op zich geen probleem. Al denk ik persoonlijk, ga dan TDM spelen. Maar goed na de 1e map zaten we met z'n 3-en op elkaar en gingen gericht voor de koffer en het planten ervan. Binnen notime stond het 3-0, omdat de rest blijft zitten waar ze zitten. De volgende map was het ook alweer snel 1-0 voor ons (tussentijds werd een niet camp map (vacant) even snel door gezet.... :? ) en toen... werden we beticht van cheaten, wallhack etc.. wij blijven ontkennen. Wij cheaten niet, we zijn 30+ jaar.. we vinden het gewoon een goede game, nothing more, nothing less. Sterker nog we weten niet eens hoe het moet. Maar goed, 2-0, en ja hoor werden we met z'n 3-en gewoon gebanned! |:( |:( Het moet toch ook niet gekker worden ook. 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
Mystikal schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:56:
Wij cheaten niet, we zijn 30+ jaar.. we vinden het gewoon een goede game, nothing more, nothing less.
Je leeftijd heeft er toch niets mee te maken dat je niet cheat. Ken genoeg 40-ers die ook cheaten.
Maar het is wel altijd lame dat ze gelijk roepen dat iedereen maar cheat en goede mensen direct bannen van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:31
Ik heb even een vraag over call of duty 4 over de lan.
Als ik zelf een server online zet dan is het geen probleem iedereen kan joinen. Maar zodra ik zelf een server wil joinen zie ik helemaal geen server, ben al aan het pielen geweest met de server filters maar ook dit helpt niets. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

MeneerKrab schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:52:
[...]

Je leeftijd heeft er toch niets mee te maken dat je niet cheat. Ken genoeg 40-ers die ook cheaten.
Maar het is wel altijd lame dat ze gelijk roepen dat iedereen maar cheat en goede mensen direct bannen van de server.
In principe niet nee, maar je moet het met me eens zijn dat jongeren het vaak leuk vinden om allerlei dingen te ontdekken en te proberen. Terwijl ouderen gewoon de game willen spelen en wat plezier willen maken. Ik ben het met je eens dat het een beetje generaliserend is, maar helemaal 50% is het niet...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:41
kitman schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:18:
Als ik zelf een server online zet dan is het geen probleem iedereen kan joinen. Maar zodra ik zelf een server wil joinen zie ik helemaal geen server, ben al aan het pielen geweest met de server filters maar ook dit helpt niets. Iemand enig idee hoe dat kan?
Firewall uit?
Kan eventueel ook an je virus scanner liggen, deze wil het ook nog wel eens blocken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

PoweRoy

funky!

kitman schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:18:
misschien stomme vraag maar zoek je ook op lan, ipv default internet?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:31
Ik heb call of duty toegestaan bij de windows firewall, maar verder heb ik geen virusscanner oid. En ik heb idd ook op lan gezocht... Daarom snap ik er ook niets van, heb al op internet gezocht maar kan er niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Voor technische vragen en problemen is er Spielerij - Problemen & Vragen. Lees alsjeblieft wel eerst het beleid door, en toon inzet voordat je daar een topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Heb voor het eerst sinds maanden CoD:MW weer 's afgestoft (alleen World at war zitten spelen) maar ik krijg alleen maar ' awaiting key code authentication' ??
Is dat een bekend probleem of moet ik daarmee naar Problemen & Vragen ? Kan me herinneren dat het vroegâh ook wel 's voorkwam, maar ik heb er nooit eerder last van gehad.
(Kan Punkbuster niet updaten omdat de server niet thuis geeft?)

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 16-05-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Laatst online: 23-07 00:46
Goner schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:36:
Heb voor het eerst sinds maanden CoD:MW weer 's afgestoft (alleen World at war zitten spelen) maar ik krijg alleen maar ' awaiting key code authentication' ??
Is dat een bekend probleem of moet ik daarmee naar Problemen & Vragen ? Kan me herinneren dat het vroegâh ook wel 's voorkwam, maar ik heb er nooit eerder last van gehad.
(Kan Punkbuster niet updaten omdat de server niet thuis geeft?)
Had ik laatst ook 2 keer, hier opgelost door de router & de modem even opnieuw op te starten.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Pubbert

random gestoord

Weet iemand waarom de game eigenlijk nog overal zo duur is? Ben gister een rondje stad geweest, en zelfs alle winkels waar ik kwam was CoD5 nog goedkoper als CoD4, wil hem namelijk wat vaker online gaan spelen, de goedkoopst prijs die ik op internet vind is 39 euro, vind ik vrij veel voor een spel van 2 jaar oud.

Iemand nog een plek waar hij wat goedkoper verkrijgbaar is?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Hier, hier, of anders moet je hier even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Gisteren met een stel Amerikanen op LIVE het spel 'Border Patrol' op Overgrown gespeeld! 8)7

Daarbij moet je met een groep een rondje maken over de map via een speciale route en dus over de twee bruggen. Het probleem is alleen dat er een sniper op het dak van het huis staat :P We speelden toen 1 vs 8. Het lijkt makkelijk maar omdat de sniper claymores mag plaatsten werd het knap lastig :*)

Dit dus : http://www.youtube.com/watch?v=apkphokEAf0

[ Voor 6% gewijzigd door Kimi-Alonso op 18-05-2009 17:09 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:21

heuveltje

KoelkastFilosoof

TKing schreef op zondag 17 mei 2009 @ 10:34:
Hier, hier, of anders moet je hier even kijken.
dus nog steeds E33 overal :(
WTF is play tegenwoordig mee bezig :?

11 pond of 33 euro. nogal een sterke wisselkoers :(

och ja, we wachten wel
* heuveltje is BF2 en crysis nog niet helemaal beu

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03
heuveltje schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:07:
[...]

dus nog steeds E33 overal :(
WTF is play tegenwoordig mee bezig :?

11 pond of 33 euro. nogal een sterke wisselkoers :(

och ja, we wachten wel
* heuveltje is BF2 en crysis nog niet helemaal beu
check eens op http://www.bartsmit.com/s...L/$s=call%20of%20duty%204 en deze week met 15% korting. Codes voor online korting AC8138 of AC3954 kom je uit op € 33.95
en als je nu gaat kun je vanavond online bashen Afbeeldingslocatie: http://www.cwgsy.net/community/tosy/images/fight.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee of je COD4 vloeiend kan spelen met een 9600GT/Magic ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk anders eens op http://www.systemrequirementslab.com daar kan je kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja ik heb die 9600GT/Magic nog niet, daarom wil ik het van te voren even weten :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste