ik weet dat er voldoende topics op de eveo forums zijn maar ik dacht ik vraag even wat medehollanders:P
ik kan mijn client niet meer opstarten op de een of andere manier. Als ik de shortcut dubbelklik krijg ik heel kort (0,5 seconden ofzo) de splash te zien en vervolgens verdwijnt hij weer. In taskmanager is ook geen ExeFile te vinden ofzo. Ik las al iets van cache verwijderen maar dat was bij mensne die een zwart inlogscherm krgen de oplossing. Zal het vanavond even proberen maar tot die tijd zijn alle tips welkom
Ik heb het spel trouwens opnieuw moeten installeren doordat de patch niet was gelukt en ik elke keer een fout kreeg tijdens het opstarten van het spel

de downloader zei dat het spel maar 1,9+ gb groot was. Dit vond ik zelf nogal raar maar ik ben wel nadertijd nog ingame geweest! dus ik weet niet wat het precies is
Oh en nog iets, ik heb gister even zon mooie skillqueue gemaakt alleen ben zo stom geweest om niet even te wachten om te zien of het werkte nadat de eerste skill was voltooid

Maar nu keek ik zonet even op eveo om te zien of er alweer een nieuwe skill werd getrained. Dit blijkt dus niet zo te zijn

Ik heb gewoon op apply gedrukt nadat ik de skills had toegevoegd. Beetje vaag maar ik denk dat ik al weet wat er mis is gegaan. Ik heb de skill aangezet en had waarschijnlijk eerst op pauze moeten drukken voordat ik apply indrukte om de queue in werking te stellen.
Nouja dat zijn mijn patch ervaringen

ik vind het nieuwe fittingscreen wel erg mooi en de nieuwe graphics

alleen heb ik nogal es dat ik per ongeluk een module offline gooi haha