[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 83.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ambi schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:16:
Ziezo, EVE op laptop probleemloos gepatched en buiten mijn verwachtingen om lijkt premium lite beter te presteren dan classic 8)7 Wat ook *super* is dat het laden van een nieuw zonnestelsel nadat je jumpt veeeel sneller blijkt dan voorheen. Veder nog niet veel geprobeerd, nu eerst de desktop PC patchen... 8)
wat vrij normaal is :)

nu gebruik je ook je graka ipv alleen je cpu...

daarnaast is SM2 minder intensief dan SM3, en ws hebebn ze wat compability met de SM1.3 (eve classic) er uit kunnen halen met meer fps als gevolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Bij mij werkt ie weer op Mac OsX. Heb de client opnieuw gedownload en hij werkte meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
sOid schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:45:
Bij mij werkt ie weer op Mac OsX. Heb de client opnieuw gedownload en hij werkte meteen.
Cool! :)

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:45:
Hoe bevalt het bij jou? Valt bij mij echt tegen. Hij is duidelijk langzamer dan de oude client, ook met settings op minimaal (inclusief shadows uit). Zelf bij het draaien van de camera op een rustig grid (alleen rond een station) schokt hij. Hij ziet er daarbij nog een stuk slechter uit ook..

Ben na het testen uit weerzin maar weer uitgelogd. Valt me echt tegen. Misschien toch maar gaan bootcampen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik heb nog nooit enig probleem gehad met eve patches, zelfs door boot.ini patch gekomen zonder problemen. Het zegt geen drol dat jij nooit ergens problemen mee hebt gehad.

Ondertussen zijn wij een wormhole ingegaan met RR'ing domis en wat andere schepen. Waren alleen anomalies en hidden belts, dus geen combat sites. Anomalies waren probleemloos te doen met de domis. Alleen aan het einde was de coordinatie nogal brak, en toen de laatste domi systeem verliet, waren er nog een falcon en cov ops in het systeem en de wormhole collapsed. Falcon had geen probe launcher, en cov ops was afk. Al wisten we al wel dat er nog een tweede uitgang naar low sec was.
Cov ops pilot kwam weer online, en nu zijn ze met de 40 jumps bezig om weer terug te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'n reboot gedaan, Mac stond al een hele tijd aan en veel gedaan. Performance is nu acceptabel met vrij lege grids. Kwaliteit wat omhoog gedraaid, hij ziet er nu ook beter uit. Als het zo blijft ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50
Wormholes zijn grappig *D Zo zit je in Etherium Reach, en dan zit je opeens ergens diep in amarr space nadat je door 2 unknown spaces bent gegaan omdat een carrier je wormhole heeft laten collapsen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:41:
[...]

Hoe bevalt het bij jou? Valt bij mij echt tegen. Hij is duidelijk langzamer dan de oude client, ook met settings op minimaal (inclusief shadows uit). Zelf bij het draaien van de camera op een rustig grid (alleen rond een station) schokt hij. Hij ziet er daarbij nog een stuk slechter uit ook..

Ben na het testen uit weerzin maar weer uitgelogd. Valt me echt tegen. Misschien toch maar gaan bootcampen dan :(
Ik heb niet heel veel vergeleikingsmateriaal maar het bevalt me best oké. Ik heb veel dingen wel op low gezet (shadows wel aan), en hij schokt alleen merkbaar bij gevechten. Maar nog niet super irritant ofzo.

Ik heb wel al 3 random crashes gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:38
Ik vind de Client een stuk beter dan de classic. Kan nog steeds 2 clients doen en het lijk er ook op dat het sneller is.

Wel merkt ik dat de skill quewe alleen werkt als je online ben.Of er is wat fout gegaan bij het instellen.
Hebben andere dit al geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 11-03-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vind met name ook het geluid zo enorm...... anders ;)

Geluid is sowieso een beetje een vreemd punt in outer space, maar ik genoot altijd wel van de explosies, warpacceleratie en dat soort zaken.. Lijkt nu allemaal een stuk stiller geworden

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wilde schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:08:
Ik vind met name ook het geluid zo enorm...... anders ;)

Geluid is sowieso een beetje een vreemd punt in outer space, maar ik genoot altijd wel van de explosies, warpacceleratie en dat soort zaken.. Lijkt nu allemaal een stuk stiller geworden
Dat het geluid nu wat meer geleidelijk is, i.p.v. dan weer hard en dan weer zacht, dat is wel fijn! En het warpgeluid is niet meer zo hard, helemaal top!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Eve heeft geluid?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
The - DDD schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:55:
Er staan allemaal dingen genoemd op deze pagina:
http://www.eveonline.com/...ult.asp?pressReleaseID=53

Maar krijg je deze ook als je een bestaand account hebt en de 60 dagen speeltijd daarop gooit?

Kosten technisch is het wel de moeite waard volgens mij, want de Eve Online boxed versie is volgens de pricewatch voor 17 euro te krijgen. Goedkoper dan de normale subscription fee. Zelfs als je gebruik maakt van het 12 maanden plan.
Als ik het zo lees kan je het bij de bestaande of verlopen account toevoegen. Ik hoop van wel. Voor al die standing is erg handig. En goedkoop 60dagen online. Als dat zo is ga ik er gelijk een paar bestellen.

Of ik moet het helemaal verkeerd gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:18
Calamor schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:11:
[...]

Als ik het zo lees kan je het bij de bestaande of verlopen account toevoegen. Ik hoop van wel. Voor al die standing is erg handig. En goedkoop 60dagen online. Als dat zo is ga ik er gelijk een paar bestellen.

Of ik moet het helemaal verkeerd gelezen hebben.
Let wel dat de standings alleen gelden bij nieuwe accounts.
VIP Pass kan ik nou ook wel uitgeven.
Die shuttle is nutteloos.
Career guides zijn ook op google te vinden.

Dus als je de box koopt dan zou het eigenlijk puur voor de goedkope gametijd zijn. Ik zie trouwens dat je het ook op kan splitsen in 2x 30day PLEX. 1 zelf gebruiken de andere verkopen voor ISK :P

Het kan sowieso gebruikt worden voor extra gametime -> 'Alternatively, the included game time may be used to extend an existing subscription or be split into two 30-day codes known as "Pilot License Extensions" (PLEX) that can be sold to other players through the in-game market for in-game currency.'

edit:
:
Volgens mij v/d week maar ff heenfietsen.

Misschien ook niet, gezien het een preorderprijs is, denk dat ik er 2 ga bestellen. Ik woon er in de buurt dus dat scheelt

Dit zou de nieuwe verpakking moeten zijn volgens mij, er staat ook 60 days game time bij.

[ Voor 34% gewijzigd door Suicyder op 11-03-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Dynabyte vind ik sowieso altijd raar met hun prijsstelling van games. Hoe kunnen die gasten een game ver onder de prijs verkopen en nog steeds winst maken? De games die ik koop zijn er eigenlijk altijd veruit goedkoper dan bij de lokale gameshop of ander verkooppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Dat was ik ook al bijna vergeten, maar is nu toch wel weer even leuk :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mittani heeft een aardige column over het slachten van BoB. Aardig om te lezen dat het meer was dan het disbanden; het ging pas mis toen BoB fout op fout stapelde. Klapstuk is het docken (?!) van de gehele capital vloot in één detzelfde outpost (?!?!). Is vervolgens ge perma campt, waardoor BoB al weken effectief verlamd is.

http://www.tentonhammer.com/node/65110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
ik zou de boxed versie alleen al om de doos kopen :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36

Ben na het testen uit weerzin maar weer uitgelogd. Valt me echt tegen. Misschien toch maar gaan bootcampen dan
Ik heb de mac client nu ook eindelijk werkend, maar dezelfde ervaringen hier, veel te traag, relatief veel bugs (sound/textures etc) en als klap op de vuurpijl ziet het er ook niet echt veel beter uit dan de classic client (mede omdat ccp bloom en shadows uitschakeld om de een of andere reden, mn kaart en drivers ondersteunen het iig maar de opties zitten niet in de client)

Al met al is de client nog verder onbruikbaar geworden (vanwege de performance bijna mn eerste schip verloren op een missie), ik hoop echt dat ze dit beta/alpha gebeuren snel updaten want als dit het is laat ik mooi mn sub aflopen (iets wat ik erg jammer zou vinden want het spel opzich vind ik erg de moeite waard)

[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 11-03-2009 14:31 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen falen echt hard in wormholes >:) _/-\o_

http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1019554
Edited by: Chryzopraz on 11/03/2009 09:00:50
Hi all!

I am lost in space. Literally!
It all started innocent. A corpmate scanned a wormhole. We entered it with 4 or 5 ships. It was so empty inside!
At least it seemed so. After a while our scanner guy found a group of ships. We found another group fighting Sleepers.
We helped them a bit and warped out. Then we found a small mining site. Nothing special, a few asteroids with veldspar, scordite, pyroxeres and plagioclase. Some of our corpmates left the system to repair their ships. Only I and our scanner guy left to try to find other wormholes or whatever might be there hidden from us.
After a while we decided to go back. And then things started to get ugly. The wormhole connecting us to the known universe disappeared! We stumbled upon a few ships from the other party hanging in space. They didn't have a scanner with them. So we had only one guy with scanner probes to find any exit.
And then we did a terrible mistake. We parted, I made a fleet with people in the second group while our scanner was searching for another wormhole. And then the Sleepers found him and destroyed before we could help him. Our only hope for return!
Someone was desperate enough to commit a suicide to get back to known space. But there are still 3 or 4 of us hanging in the unknown space with the diminishing hope of finding some help.

And this is the situation now. We are stuck in the system J141451. So if anyone reading this happen to enter that system, please let me know by ingame mail if you could help us get out and show the exit wormhole. I am willing to pay for that. In ISK or some stuff got from dead Sleepers. Or even with my ship (just a Ferox).

Regards all

Chryzopraz

PS.

Lesson learned: never ever leave your guy with probes alone in unknown space. The Sleepers can find him and attack anywhere, anytime, leaving you without the way out to the known space.

Edit: Corrected system name
http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1019789
We entered in fleet with our covert ops guy who probed the WH.. he left temporarily to go back to normal space and the WH collapsed soon afterwards trapping the rest of the fleet inside and with no probes nor anyway out!

We need an exit pls.. we dont want to delf destruct our main characters and best ships :(

Eve producers are gona get 100000 petitions ...are they mad not providing a one way exit to normal space again!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tech II salvagers aan het bekijken. Prijzen starten met 13 miljoen en ze zijn niet in Jita te koop. Van 5% salvagingkans naar 7% is 40% verbetering. Het bereik is met 20% verhoogd en cpu-eisen met 25% verhoogd. 4 tech2 salvagers vragen vergelijkbare fitting eisen met 5 gewone salvagers. Met meerdere salvagers kan je de kans ook verhogen. Op een cormorant heb ik nu 7 salvagers zodat er weinig redenen tot klagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wormholes zijn idd beetje gevaarlijk ja. Hoorde vandaag dat een paar in onze alliantie met wat carriers door een wormgat waren gesprongen en op zoek gingen maar moeilijke sleepers. Een site gevonden en toen ze met 3 carriers er naartoe gingen werden ze geganked door 20 sleeper BS. EW, scram en duizenden dps. 2 carriers kapot en nog wat andere schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:29:
Wormholes zijn idd beetje gevaarlijk ja. Hoorde vandaag dat een paar in onze alliantie met wat carriers door een wormgat waren gesprongen en op zoek gingen maar moeilijke sleepers. Een site gevonden en toen ze met 3 carriers er naartoe gingen werden ze geganked door 20 sleeper BS. EW, scram en duizenden dps. 2 carriers kapot en nog wat andere schepen.
Er schijnen 6 extra Sleeper BS te spawnen per carrier die je naar de site stuurt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Goed, het is echt onspeelbaar op de Mac op dit moment. Ik heb veel last van plotselinge freezes (waarbij m'n hele Mac vast zit, loopt verder nooit vast), bij willekeurige dingen.

Ook bij het 'fitting' scherm, maar een workaround hiervoor is de shaders tijdelijk op high te zetten. Het vervelende is, dat hij daarna ook vastloopt :X

Nu al 3x vastgelopen tijdens dezelfde encounter missie... Was bijna klaar de laatste keer maar nu laat ik het voorlopig maar zitten. Hoop op een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik meld me ook maar weer eens. Ben begin Maart weer begonnen met spelen en al gauw een corp opgezocht.

Die konden wel een miner gebruiken, ik dus met inboedel naar hun hq. Kom ik daar, zeggen ze, kom minen in 0.0 hiernaast, wij beschermen je wel. In m'n Imicus erheen omdat ik nog geen mining barge ofzo heb, binnen 5 minuten dood. Ja mooie bescherming! :+

Nou jah, heb geld kunnen lenen van één van de andere corpmembers en ben nu bezig met trainen voor een cruiser met heavy missiles en wat turrets. Duurt twee dagen ongeveer en dan ga ik eerst wel ratten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ben vandaag op bezoek geweest bij CVA... duurde nog best lang voordat ze achter me aan kwamen :+ ! Het schijnt dat wij idd al red zijn voor CVA, dat is wel minder cool :(

Al met al, een rifter van 13m verloren terwijl ik een crusader van 30m gesloopt heb. Die harbinger had ik ook nog wel willen pakken, als die hurricane niet kwam opdagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik weet dat er voldoende topics op de eveo forums zijn maar ik dacht ik vraag even wat medehollanders:P

ik kan mijn client niet meer opstarten op de een of andere manier. Als ik de shortcut dubbelklik krijg ik heel kort (0,5 seconden ofzo) de splash te zien en vervolgens verdwijnt hij weer. In taskmanager is ook geen ExeFile te vinden ofzo. Ik las al iets van cache verwijderen maar dat was bij mensne die een zwart inlogscherm krgen de oplossing. Zal het vanavond even proberen maar tot die tijd zijn alle tips welkom :)

Ik heb het spel trouwens opnieuw moeten installeren doordat de patch niet was gelukt en ik elke keer een fout kreeg tijdens het opstarten van het spel :P de downloader zei dat het spel maar 1,9+ gb groot was. Dit vond ik zelf nogal raar maar ik ben wel nadertijd nog ingame geweest! dus ik weet niet wat het precies is :P

Oh en nog iets, ik heb gister even zon mooie skillqueue gemaakt alleen ben zo stom geweest om niet even te wachten om te zien of het werkte nadat de eerste skill was voltooid :P Maar nu keek ik zonet even op eveo om te zien of er alweer een nieuwe skill werd getrained. Dit blijkt dus niet zo te zijn :P Ik heb gewoon op apply gedrukt nadat ik de skills had toegevoegd. Beetje vaag maar ik denk dat ik al weet wat er mis is gegaan. Ik heb de skill aangezet en had waarschijnlijk eerst op pauze moeten drukken voordat ik apply indrukte om de queue in werking te stellen.

Nouja dat zijn mijn patch ervaringen :P ik vind het nieuwe fittingscreen wel erg mooi en de nieuwe graphics :) alleen heb ik nogal es dat ik per ongeluk een module offline gooi haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 23:51:
Ben vandaag op bezoek geweest bij CVA... duurde nog best lang voordat ze achter me aan kwamen :+ ! Het schijnt dat wij idd al red zijn voor CVA, dat is wel minder cool :(
http://www.cva-eve.org/kos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Raar dat mn alliance kos is, en de corp niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:28:
Raar dat mn alliance kos is, en de corp niet :+
Het is een logische volgorde. Diplomatie gaat meestal per alliance. Waarom alle individuele corps invoeren als in één keer de hele alliance kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:06:
[...]

Het is een logische volgorde. Diplomatie gaat meestal per alliance. Waarom alle individuele corps invoeren als in één keer de hele alliance kan?
En dan geeft het nog problemen als een corp er bij komt of er afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
jup, snel cva aanvallen voordat je een alliantie verlaat ^^ :)

Denk dat er meer 00 activity zal komen ivm wormholes :P, heb al eens gehad dat de WH in low sec collapste en alleen de 00 open was :P (en andere mensen waar hun 00 poof zei, en die van "ons" open was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Proqzor schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:15:
...

Oh en nog iets, ik heb gister even zon mooie skillqueue gemaakt alleen ben zo stom geweest om niet even te wachten om te zien of het werkte nadat de eerste skill was voltooid :P Maar nu keek ik zonet even op eveo om te zien of er alweer een nieuwe skill werd getrained. Dit blijkt dus niet zo te zijn :P Ik heb gewoon op apply gedrukt nadat ik de skills had toegevoegd. Beetje vaag maar ik denk dat ik al weet wat er mis is gegaan. Ik heb de skill aangezet en had waarschijnlijk eerst op pauze moeten drukken voordat ik apply indrukte om de queue in werking te stellen.

...
Dat heb ik gisteren ook gemerkt, de queue wilde een skill niet in de rij houden de eerste keer, na 'm weer toegevoegd te hebben lukte het wel. Ik denk dat het kwam om de drukte die er was. Werden ook gigantisch veel gates gesloten enzo imho.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hehe in mijn geval is beide corps en alliance kos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gebeurd als een KOS corp een KOS alliance joined, wel jammer omdat we weer tegen limiet aan standing slots heen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Shit zeg, weer een rifter kwijt :( :Werd dik opgewacht door 2 bubbles :')

http://kb.etherealdawn.org/?a=kill_detail&kll_id=29653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met Kenzoku eigenlijk? Ze hebben nergens sov meer en nog even en Goon heeft sov3 in alle belangrijke systemen en kunnen ze cyno jammers omhoog gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah jij bent in het noorden van provi bezig, ik zit in het zuiden.

Ach het kan erger. Laatst nog was er een vloot van 20 reds, onze vloot ook zo iets. Maar ze bleven een beetje doelloos rondrennen, dus toen ze uiteindelijk in een dead end constellation kwamen zette wij leuk camp daar. (uiteindelijk deden ze dus logoffski). Maar ondertussen waren wij tot 50 man vloot gegroeid, aangezien iedereen wel mee wil doen.

Dus wij met 50 man gate bubble camp, warpt er ineens een solo piraat in vaga naar de gate waarop wij camp hebben (waarom je dat ook doet als er 50 man in systeem zijn vraag ik me af). 50 tegen 1, hij heeft het niet overleefd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mjah, heel ver kom ik toch niet als ik met mijn riftertje ga vliegen :D Ik houd het wel bij die entry systems enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verdomme...
Een character heeft geen skill meer draaien en zit vast in Jita :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net voor het eerst sinds apocrypha in een vloot. En dan is de stargate jumping animatie echt indrukwekkend mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 23:51:

Al met al, een rifter van 13m verloren terwijl ik een crusader van 30m gesloopt heb. Die harbinger had ik ook nog wel willen pakken, als die hurricane niet kwam opdagen :(
zoiets zou ik eigelijk ook eens moeten doen :) beetje pvp ervaring kan nooit kwaad (en mss blijf ik dan eens langer online dan skills queue + paar missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:05:
[...]

zoiets zou ik eigelijk ook eens moeten doen :) beetje pvp ervaring kan nooit kwaad (en mss blijf ik dan eens langer online dan skills queue + paar missies)
Probeer ook Syndicate en Great Wildlands. Wat minder blobbing dan Providence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Probleem voor mij is, dat ik helemaal vanuit Etherium Reach naar die andere regio's moet vliegen. CVA was 34 jumps ofzo 8)7. Great Wildlands mogen wij niet roamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet The Syndicate dan ook maar want daar wordt ook stevig geblobbed tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
T1 frigates zijn gewoon leuk :) We waren eens aant roamen met die dingen. Ik had eens een kestrel met jammers, en toen kwam ik een crusader tegen en die had niet helemaal door dat ie eigenlijk geen kans maakte omdat ik em aant jammen was hehe. Poef crusader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Een ceptor kan makkelijk ontkomen aan een T1 frig.
Ik heb vaak genoeg een rifter op afstand gehouden met mijn crusader tot een paar vrienden hem konden afmaken.

Rifter is een leuke frig maar veel te sloom om een ceptor te vangen zonder een grove fout door de ceptor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mja mijne gaat bijna 3km/sec, en zodra die crow in scram range komt is ie de lul :) Daarnaast heb ik meer hitpoints als de gemiddelde crow (shield en dam control).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
De_Bastaard schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:51:
Mja mijne gaat bijna 3km/sec, en zodra die crow in scram range komt is ie de lul :) Daarnaast heb ik meer hitpoints als de gemiddelde crow (shield en dam control).
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik vond die van mij met 1km/sec al vrij snel (ben pas een paar dagen begonnen met spelen tho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
[Rifter, CHED's Rifter]
Gyrostabilizer II
Damage Control II
Overdrive Injector System II

Medium F-S9 Regolith Shield Induction
Catalyzed Cold-Gas I Arcjet Thrusters
Faint Epsilon Warp Scrambler I

150mm Light AutoCannon II, Hail S
[empty high slot]

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Gaat 2757m/sec met mijn skills... en ik moet nog flink wat doen aan mijn navigation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hoe kan het dat je geen extra CPU-kracht enz hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omdat je door middel van energy en electronic skills lagere cpu/grid nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ah :) Dan moet ik die ook maar eens gaan lvlen :P Navigation is al vrij hoog. Ik kan nu zga non-stop met m'n afterburner aan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
nice, nu nog electronics upgrades enz voor minder cpu needs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mja ben nu eerst bezig met cruiser skills. Moet ik lvl 3 hebben voor een Rupture :) (moet eerst nog 2 miljoen dingen hebben maar goed :P).

edit: ik heb nog een vraagje. Ik heb twee missies waarbij ik op een bepaalde locatie wat moet minen (laag lvl spul). Maar als ik dat probeer, dan werkt het niet en zegt hij dat het 'non-minable' is :S Hoe los ik dit op?

[ Voor 44% gewijzigd door sOid op 14-03-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Crow haalt 5.1km/s als je niet bij een gate bent dan word je langzaam maar zeker afgemaakt.

Een scram met overloaden haalt 11-12 km de crow gaat in orbit op 20km en houd je daar klem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat is natuurlijk ook maar relatief hè. In feite zou het zo moeten zijn (vlieg zelf ook crow) maar als ik die crow scram voordat hij mij goed kan orbitten, is hij al de sjaak... Natuurlijk zijn er altijd piloten die het wel goed kunnen, maar die moet ik voor alsnog nog altijd tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Zijn er al mensen met ervaringen met de ratail versie van Eve Online? De lokale winkel had hem helaas vrijdag niet binnen gekregen en vandaag geen tijd gehad om te checken of ze het al wel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
niet kopen en een trial starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
Wel grappig dat furbs, kareteka en wouter, dat ze allemaal niet echt betrokken zijn en geen deel hebben uitgemaakt wat er momenteel in querious, CVA gebied, impass en Vale, Tenal gebied gebeurt.

Lijken me meer van die gasten (en werkelijk _gasten_) als hoe heet die gozer ook alweer... owja Will Smith, innocent bystand rapper zijn...

Ach ja, kan het ze niet kwalijk nemen...

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een keertje "roamen" in het land van de bubbles.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.03.13.20.47.33_low.jpg

Uiteindelijk moesten we terug naar huis vluchten, allemaal uitwarpen, allemaal laggen, allemaal 6x naar dezelfde gate zien vliegen, autopilot stond al klaar om snel uit te warpen, nog eventjes manueel op de gate jump spammen,... Mijn drake werd primary, dus ik moet wel door die gate kunnen, doorspammen. Volgende systeem hetzelfde en na verloop van tijd begint het vloeiend door te gaan. We moesten door een andere goonbase en gelukkig hadden ze geen gatecamp opgezet om ons te vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bodhisatva schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:46:
Wel grappig dat furbs, kareteka en wouter, dat ze allemaal niet echt betrokken zijn en geen deel hebben uitgemaakt wat er momenteel in querious, CVA gebied, impass en Vale, Tenal gebied gebeurt.
Ach, je bent eens een tijd diplomat geweest bij een van die alliances, je leest eens wat uncut versies van interviews met sleutelfiguren, je krijgt eens wat forum logins van alliance´s in het nieuws toegespeeld, je hoort eens wat.

Hoeveel je weet is niet zozeer een functie van waar je woont, maar hoe je netwerk in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bodhisatva schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:46:

Lijken me meer van die gasten (en werkelijk _gasten_) als hoe heet die gozer ook alweer... owja Will Smith, innocent bystand rapper zijn...

Ach ja, kan het ze niet kwalijk nemen...
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Vraag me af of ik EVE weer een kans moet geven. Het lijkt me opzich wel weer leuk om weer te joinen maar ik zie er zo tegen op om vanaf 0 te beginnen. Ik heb ooit een 40m char gehad en een 20m char meen ik, beide weggegeve en het ziet er niet naar uit dat ik deze nog terug kan krijgen..

Klote:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Pixxa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:08:
Vraag me af of ik EVE weer een kans moet geven. Het lijkt me opzich wel weer leuk om weer te joinen maar ik zie er zo tegen op om vanaf 0 te beginnen. Ik heb ooit een 40m char gehad en een 20m char meen ik, beide weggegeve en het ziet er niet naar uit dat ik deze nog terug kan krijgen..

Klote:(
heb nog een 3-6M sp char voor je.... leuke learning, volgens mij alles op lvl4 al, en alles +4 implants set

ooit uns gekregen, werd gehacked, recent weer terug gekregen maar had al een 2e account gemaakt via pay 1 get 2

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch2007 op 15-03-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
Zou het een upgrade zijn als ik mn Dominix verruil voor een Hyperion?

Met de domi ben ik vooral bezig met mn drones en ik vroeg me af of ik op de hyperion dat kon combineren met wat meer in your face blaster werk (met een mwd ed), ik weet dat de hyperion tov de domi zn beperkingen kwa drones heeft, maar daarentegen kan ik een mwd makkelijker gebruiken op een hyperion, en er meer blasters opzetten. (verder zie ik weinig voordelen aan een hyperion maar ik ben dan ook pas net begonnen met t spel)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:19:
Zou het een upgrade zijn als ik mn Dominix verruil voor een Hyperion?

Met de domi ben ik vooral bezig met mn drones en ik vroeg me af of ik op de hyperion dat kon combineren met wat meer in your face blaster werk (met een mwd ed), ik weet dat de hyperion tov de domi zn beperkingen kwa drones heeft, maar daarentegen kan ik een mwd makkelijker gebruiken op een hyperion, en er meer blasters opzetten. (verder zie ik weinig voordelen aan een hyperion maar ik ben dan ook pas net begonnen met t spel)
Het hangt er een beetje van af waar je deze voor wil gaan gebruiken. Voor missierunners is een MWD uit den boze aangezien deze vaak in de missierooms niet werkt. Mooi voordeel van de Hyperion is de bonus voor de LAR (7.5% per level). Voor pvp, tja hangt er een beetje van af hoeveel ervaring je hebt in pvp. Ik zou toch eerder voor een BC gaan dan voor een Tier 3 BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Gebruik zelf een bc, myrmidon

mocht je alleen willen warp scramblen, en je tegenstander gebruikt bijv geen neuts (die heb je wel eens :P)

dan kan je met 4x cap T2 rechargers toch een leuk geheel maken, toch een point, en als je genoeg ernergy skills hebt, perma T2 medium armor reppers (ik gebruik bijv op een myrm, projectile guns, gebruiken geen cap, dus meer cap voor de tank :), zeker daar de myrm geen bonus voor guns geeft, alleen repping & drone bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dutch2007 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:38:
[...]

heb nog een 3-6M sp char voor je.... leuke learning, volgens mij alles op lvl4 al, en alles +4 implants set

ooit uns gekregen, werd gehacked, recent weer terug gekregen maar had al een 2e account gemaakt via pay 1 get 2
Als Pixxa niet geinteresseerd is, ben ik dat wel. :)

Eigenlijk ben ik voor zoiets aan het sparen in ISK, zodat ik het via ISK kan kopen. Maar mensen met weinig SP hebben vaak geen goede learning. En daar vragen ze dan ook nog 800M voor. ;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:30:
[...]

Als Pixxa niet geinteresseerd is, ben ik dat wel. :)

Eigenlijk ben ik voor zoiets aan het sparen in ISK, zodat ik het via ISK kan kopen. Maar mensen met weinig SP hebben vaak geen goede learning. En daar vragen ze dan ook nog 800M voor. ;(
Alle Learning naar level 4 duurt niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik ben op zoek naar een goede Vexor-fitting. Voor pve lvl 2 missies.

1x 200 mm Railgun II (M antimatter)
2x 250 mm Railgun II (M antimatter)

3x Power Relay II of Cap Recharger II

1x DMG Control
1x Med Armor Rep II
2x Energized Armor Hard (specifiek)

5x HH I

Naar dmg output mag ik niet klagen, ik tank zonder enig probleem. Maar ik kom powergrid te kort voor een vierde turret erop te schroeven. Of welke skills heb je absoluut nodig voor een goede energy output. Heb het meeste wel getraind denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:30:
Ik ben op zoek naar een goede Vexor-fitting. Voor pve lvl 2 missies.

1x 200 mm Railgun II (M antimatter)
2x 250 mm Railgun II (M antimatter)

3x Power Relay II of Cap Recharger II

1x DMG Control
1x Med Armor Rep II
2x Energized Armor Hard (specifiek)

5x HH I

Naar dmg output mag ik niet klagen, ik tank zonder enig probleem. Maar ik kom powergrid te kort voor een vierde turret erop te schroeven. Of welke skills heb je absoluut nodig voor een goede energy output. Heb het meeste wel getraind denk ik.
Damage hoor je uit de drones te halen, dus probeer niet maximaal turrets op te schroeven. In je highs zijn een Drone Link Augmentor, Salvager en/of Tractor Beam ook nuttig voor missions. Voor lagere powergrid requirements van guns moet je Advanced Weapon Upgrades trainen.

Verder zijn 'n webber en 'n afterburner handig. Mocht je dan niet alles kunnen perma-runnen, pulseer de repper dan.

Tot slot wil je ook 'n setje Hobgoblins voor tegen interceptors.

En Hammerhead I's? II's hebben significant meer damage, meer snelheid, en meer tank.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:11:
[...]

Damage hoor je uit de drones te halen, dus probeer niet maximaal turrets op te schroeven. In je highs zijn een Drone Link Augmentor, Salvager en/of Tractor Beam ook nuttig voor missions. Voor lagere powergrid requirements van guns moet je Advanced Weapon Upgrades trainen.

Verder zijn 'n webber en 'n afterburner handig. Mocht je dan niet alles kunnen perma-runnen, pulseer de repper dan.

Tot slot wil je ook 'n setje Hobgoblins voor tegen interceptors.

En Hammerhead I's? II's hebben significant meer damage, meer snelheid, en meer tank.
Ik zou toch nog wel een paar guns erop zetten, zeker voor missies. Je moet de agro toch kunnen krijgen van de npc's. Alle agro op je drones lijkt me geen prettig gevolg hebben voor de drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan dual 150s gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
En die slurpen minder power?
Weet er iemand hoe het ingame selfrepairsysteem voor drones werkt. Beschadigde drones die ik binnenhaal en na een tijd weer uitwerp lijken toch beetje hersteld op de ene of andere manier. Is dmg tijdgerelateerd? Ik zou het RoT noemen, Repair over Time. Beetje naar het principe van de veelgebruikte HoT (Healing over Time) bij shooters.

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 17-03-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Hurtebise schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:18:
[...]

En die slurpen minder power?
Weet er iemand hoe het ingame selfrepairsysteem voor drones werkt. Beschadigde drones die ik binnenhaal en na een tijd weer uitwerp lijken toch beetje hersteld op de ene of andere manier. Is dmg tijdgerelateerd?
Shields van drones herstellen (rechargen) inderdaad over tijd. Armor en Hull schade zou je zelf moeten repareren (in een station of met een mod).

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
TheNameless schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:27:
[...]

Shields van drones herstellen (rechargen) inderdaad over tijd. Armor en Hull schade zou je zelf moeten repareren (in een station of met een mod).
En welke mod is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Remote armor/hull repair modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zegt Remote Armor Repper je iets? :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
[Vexor, omgdutch2005's Vexor]
Damage Control II
Small Armor Repairer II
1600mm Reinforced Titanium Plates I
400mm Reinforced Steel Plates I

Supplemental Scanning CPU I,Targeting Range
Drone Navigation Computer I
Drone Navigation Computer I

Drone Link Augmentor I
Drone Link Augmentor I
Drone Link Augmentor I

[empty rig slot]

Hammerhead II x5
Je kan iets gebruiken als bovenstaande heeel veel range (voor mij 90km ongeveer :D)

en met de armor stuff +- 7K aan armor hitpoints evt de 1600 laten staan en dan de 400mm vervangen door een allround armor resist mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
http://kb.etherealdawn.org/?a=kill_detail&kll_id=30085

Rifters zijn zo cool :') ! Ik heb nu toch al een paar T2 frigs gesloopt met zo'n stom ding van 13m _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door De_Bastaard op 17-03-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Geef ons heden ons dagelijks POS-bashing
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.03.17.23.37.45_low.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Whut? Hadden we dan niet net zo goed meteen de boel kunnen verdedigen? :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Heb je er al 1 plat?

Laatste dat ik gehoord heb was 49- vol met blue's kenny schuilt onder pos shields.
1 Goeie aanval is mischien leuk maar dat moet je volhouden over een periode van een paar maanden om je space terug te nemen en dat zie ik AAA niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja en ik ga ervan uit dat goons ondertussen wel elke high end moon in delve gebruiken om isk te printen, terwijl kennies verwaarloosbare inkomsten hebben. (tuurlijk voldoende om een nieuwe drake te kopen, maar niet voor de benodigde capital fleets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
furby-killer schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:16:
Tja en ik ga ervan uit dat goons ondertussen wel elke high end moon in delve gebruiken om isk te printen, terwijl kennies verwaarloosbare inkomsten hebben. (tuurlijk voldoende om een nieuwe drake te kopen, maar niet voor de benodigde capital fleets).
Kenny print net zo hard isk als bob doet vergeet niet dat goon hun isk posses verlaten hebben in het oosten tevens hebben andere goon pers ook high end moons verloren.

Tot nu toe siegen we nog steeds elke dag en de goon participatie word met se dag minder

Pl en friends komen vaker dat goons zelf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
De_Bastaard schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:15:
http://kb.etherealdawn.org/?a=kill_detail&kll_id=30085

Rifters zijn zo cool :') ! Ik heb nu toch al een paar T2 frigs gesloopt met zo'n stom ding van 13m _/-\o_
Ben er wel benieuwd naar hoe je em gefit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heeft er iemand al een bpc van 1 van de onderdelen van T3 schepen?
Heb lopen kijken maar ik zie nog niemand die proberen te verkopen.

Zelf heb ik wel al de skills van caldari gekocht voor de t3 schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:38:
Heeft er iemand al een bpc van 1 van de onderdelen van T3 schepen?
Heb lopen kijken maar ik zie nog niemand die proberen te verkopen.

Zelf heb ik wel al de skills van caldari gekocht voor de t3 schepen.
Is er überhaupt al een T3 schip gesignaleerd? (buiten de test server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het omgekeerde gebeurt ook, pos shield rechargen. Elke osprey telt.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/rapture/stockage/got/2009.03.18.13.17.38_low.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

rapture schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:44:
Geef ons heden ons dagelijks POS-bashing
[afbeelding]
Is dat nou de nieuwe shield animatie? Las forum posts dat mensen er hoofdpijn van kregen en dat het vreselijk was. Eerlijk gezegd vind ik em vrij gaaf op je screenshot.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik noem dat het "visbol-effect" en het zet uit, krimpt, zet uit,... Het geeft een "zoom, zoom, zoom,..." hypnotisch effect. Maar het is duidelijker zichtbaar voor de shield huggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Ah :)

Trouwens enorm veel geklaag man op de officiele fora.. Overal geklaag dat de Classic client weg is, het jump effect niet tof is, het warp effect niks is, het mission screen functionaliteit is verloren, zelfde voor fitting screen etc etc over alles is wel geklaagd.

Stelletje ouwe wijven ook. Ik vind alle verbeteringen tot nu toe gaaf. Jammer dat de skill que niet werkt maar lekker boeiend verder. Vind gewoon alles beter en mooier geworden :) Sommige dingen moet je misschien even aan wennen maarja.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Pindamann schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:38:
Ah :)

Trouwens enorm veel geklaag man op de officiele fora.. Overal geklaag dat de Classic client weg is, het jump effect niet tof is, het warp effect niks is, het mission screen functionaliteit is verloren, zelfde voor fitting screen etc etc over alles is wel geklaagd.

Stelletje ouwe wijven ook. Ik vind alle verbeteringen tot nu toe gaaf. Jammer dat de skill que niet werkt maar lekker boeiend verder. Vind gewoon alles beter en mooier geworden :) Sommige dingen moet je misschien even aan wennen maarja.
Skill queu is toch enkel voor eerste 24u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Classic client draaide meer op processor dan op grafische kaart zodat CCP het vroeg of laat moet elimineren. Premium client draait op de grafische kaart en met verlaagde graphics kan je sneller draaien. Deze overstap zorgde wel voor dat bv GeForce 4 Ti 4400 geen EVE meer kan draaien en daarmee sluit je een gedeelte van het EVE-publiek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

rapture schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:09:
Classic client draaide meer op processor dan op grafische kaart zodat CCP het vroeg of laat moet elimineren. Premium client draait op de grafische kaart en met verlaagde graphics kan je sneller draaien. Deze overstap zorgde wel voor dat bv GeForce 4 Ti 4400 geen EVE meer kan draaien en daarmee sluit je een gedeelte van het EVE-publiek uit.
Dat klopt maarja .. je zult toch een keer moeten upgraden. We kunnen niet blijven voortborduren op oude hardware he. Een Ti4400 is ook wel héél erg oud. Die kaart gebruikte ik tussen 2001-2003 (of nog eerder) ofzo 8)7 Als je op het randje van de classic mode zit te draaien en ze kondigen een nieuwe uitbreiding uit met nieuwe effecten e.d. kun je jezelf ook wel eens gaan afvragen of je het dan nog wel redt.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
op mijn laptops met on board vid's draait de nieuwe client.

windowed mode zijn ze alleen vele malen trager vs classic maar full screen draait het weer vele malen sneller als met classic.

tja ik ging ervanuit dat mn laptops eve niet meer konden spelen dus ben al blij zat.

en inderdaad het nieuwe pos shield is wel gaaf te noemen (ik zie het als water wat aan het schitteren is maar dan in een ronde bal)

misselijk word ik er niet echt van.

nieuwe fitting screen was wel even wennen maar vind hem wel goed geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
angel00008 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:23:
op mijn laptops met on board vid's draait de nieuwe client.

windowed mode zijn ze alleen vele malen trager vs classic maar full screen draait het weer vele malen sneller als met classic.

tja ik ging ervanuit dat mn laptops eve niet meer konden spelen dus ben al blij zat.

en inderdaad het nieuwe pos shield is wel gaaf te noemen (ik zie het als water wat aan het schitteren is maar dan in een ronde bal)

misselijk word ik er niet echt van.

nieuwe fitting screen was wel even wennen maar vind hem wel goed geslaagd.
Bij me broertje laptop kon eerst maar 1 en nu 2 starten door de update en zelf merk ik dat het een stuk sneller is. Heb wel wat instellingen lager gezet. En dan ziet het er nog beter uit dan eerst volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vind de mission log wel overzichtelijker. Moet je niet de hele tijd zitten scrollen zoals vroeger.
Fitting overzicht mis ik een afbeelding van de gefitte guns/turrets. Nu zie je enkel ammo. Maar voor de rest, de afbeelding van je schip in het midden, de resistances en HP rechts, de CPU, ... top.
Warp is maar goedkoop blur-effect. Jumpen is ook vreemd.

Heb nog niet uitgetest of deze client op een netbook draait (HP Mininote).
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.