[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 83.849 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

bodhisatva schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 09:40:
Gaaf inderdaad... maar geen enkele toegevoegde waarde... er passen namelijk niet meer schepen in dan een bepaald quota...
Bob's lagmanipulatie kaart.

Als beide kanten 700+ fleet kunnen samenstellen, dan maakt bob daarvan 600+ blue's en 300+ reds. Serverside gaat het eenmaal op zijn bek bij 1100 spelers in een systeem en andermans grote aantallen tellen toch niet mee door afgesloten systemen. Zelfs dan heeft bob nog niet alle overkill ingezet.

Dus volstampen maar en de overkill beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Als beide kanten 700+ fleet kunnen samenstellen, dan maakt bob daarvan 600+ blue's en 300+ reds. Serverside gaat het eenmaal op zijn bek bij 1100 spelers in een systeem en andermans grote aantallen tellen toch niet mee door afgesloten systemen. Zelfs dan heeft bob nog niet alle overkill ingezet.

dit is wat goon & co deden om sov van bob te pakken in delve en nu weer vice versa..

alleen heeft goon niet veel meer en komt aaa met supplies uit hun oude stukje space..

een ding is zeker het gaat pingpongen worden met sov

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Suicyder - Ja hoor, ik zit in high sec, ben al bijna 3 maanden oud, dus nog heel veel te trainen enzo. Doe nu Caldari missions op level 3 en maar eens zien waar ik over een tijdje t meeste zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Ik had het over WormSpace... die hebben een max in system, en dat is niet echt veel meer dan een small roaming gang

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

bodhisatva schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 14:55:
Ik had het over WormSpace... die hebben een max in system, en dat is niet echt veel meer dan een small roaming gang
Hetzelfde concept. Je stopt het vol met je eigen gang zodat er geen plaats voor concurrentie is. Een groot voordeel dat er een limiet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In veel van die wormholes kan je een enorme hoeveelheid hacs stoppen voordat wormhole collapsed, en soms zal je meerdere wormholes hebben die in hetzelfde systeem uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
rapture schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:15:
[...]
Hetzelfde concept. Je stopt het vol met je eigen gang zodat er geen plaats voor concurrentie is. Een groot voordeel dat er een limiet is.
Op die fiets, da's waar, maar lag is op zo'n moment geen reden meer...

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Of het nu een hardcoded limiet of een laglimiet is of een 300 in smalle spleet/bottleneck tussen bergen limiet of whatever limiet is, maakt niet uit. De abstractie en concepten kan moeilijk klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Suicyder schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:30:
Zijn er eigenlijk ook nog mensen hier die momenteel in High Sec rondvliegen? Gezien ik nog niet de mogelijkheid heb low sec te gaan, althans eerst wat ISK, skills. ships etc...
jup, zat.

Zijn zelfs mensen die het als twee gescheiden, wel te combineren games beschouwen.

Ik kom zelf eigenlijk al een jaar niet meer buiten de deur van Concord.

Dit posten ze net bij ons forum, gok T3 salvage :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kabouterbond.nl/eve/wiki/images/7-3-2009_21-47-10.png

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 08-03-2009 12:02 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol @ reinforced metal scraps. Neem aan net zo nutteloos als normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn main stopt aan de eerste highsec of zelfs de eerste lowsec. Mijn alts gaan van trading hubs tot laatste highsec. Het zijn inderdaad 2 werelden, wat voor de enige veilig is, is voor de andere gevaarlijk en omgekeerd.

[ Voor 30% gewijzigd door rapture op 08-03-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ik ben pas 2,5 maand bezig nu, caldari lvl 2 missies momenteel en af en toe 3/10 complex. Geen idee wat de precieze toekomstplannen zijn voor de game, gezien er zoveel mogelijkheden zijn en ik nog lang niet alles gezien heb. Mining is in ieder geval niet mijn ding, zonde van de skillpoints in mijn geval :P . Industrial/Traden moet ik nog een beetje mee aanklooien maar dat lijkt wel wat. De missies en complex ingaan is leuk voor de afwisseling.

Vooralsnog blijf ik wel lekker HighSec aanklooien, sowieso even wachten op de nieuwe expansion die komende week gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk ook nog mensen hier die momenteel in High Sec rondvliegen? Gezien ik nog niet de mogelijkheid heb low sec te gaan, althans eerst wat ISK, skills. ships etc...
Ja, ik vlieg zowel high- als lowsec. Pm me maar is in de game: DrWhax als je mee wilt vliegen in missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

yared schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:00:
[...]
jup, zat.

Zijn zelfs mensen die het als twee gescheiden, wel te combineren games beschouwen.

Ik kom zelf eigenlijk al een jaar niet meer buiten de deur van Concord.

Dit posten ze net bij ons forum, gok T3 salvage :)
[afbeelding]
Die Sleeper Data Libraries worden voor 200k per stuk door NPC corps gekocht, als dat de loot/salvage van een Sleeper BS is dan is het qua opbrengst helemaal niet slecht. Tenzij je natuurlijk met 10 man een half uur bezig bent om een spawn van drie van die dingen te slopen, dan kan je beter oud papier gaan inzamelen tot je een GTC kan kopen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yep! Speel nu een maand of 3. Voornamelijk lvl3 missies, en soms probeer ik een lvl4.. Maar die zijn nog net iets te pittig voor me ;)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50
Voor velen van ons is bijv. lowsec veel gevaarlijker dan 0.0 :D

Overigens, weet iemand hoe dat zit in CVA space? Is dat NRDS of is het free for all?

[ Voor 41% gewijzigd door De_Bastaard op 09-03-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CVA space is allemaal NRDS. Al geldt dat alleen voor de providence holders, andere allies en meeste neutrals. Er zijn altijd ongewenste bezoekers.

Voordat je van plan bent een bezoekje te brengen, jij bent één van de ongewenste bezoekers ;) (Ethereal dawn is KOS).

[ Voor 58% gewijzigd door Sissors op 09-03-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Enkele van de V3SPA GROUP corpsleden, Terra Kuja en Hjerre van KOSPAR zitten al continue op de testserver. Afgelopen week heeft TK het volgende verslag geschreven en filmpje geschoten;

Jaahaa !

Na zeker een hele week van prutsen met het nieuwe scanning systeem is het me dan eindelijk gelukt.
na 10 systemen kwam ik uit in Kianti.
Met 6 probes gaf m'n scanner aan dat er een wormhole gevonden was, mijn eerste !!!
Gelijk jumpen, bookmarken en kijken.

Hjerre was ook meteen enthousiast en stelde voor een kijkje te gaan nemen aan de andere kant.
Paladin gekocht, fitting erop gegooid, fleet vormen en jumpen met die handel.

Het systeem aan de andere kant was... leeg.
Het enige dat zichtbaar was op de overview waren een aantal planeten en één verdwaalde asteroid belt.

Asteroid belt, leeg
Planets, leeg.

Maar na een system scan kwam er toch een "Vreemd" result binnen.
Alignen, jumpen, en wie hadden we daar ? inderdaad, sleepers.
Een paar Cruisers en een handjevol frigates.

Na de eerste drie klappen van plusminus 1200 Per schot, begon m'n schild al vrij snel te zakken.
Nu moet ik het toch al niet van dat ding hebben, heb ook al eens geprobeerd om hem eraf te slopen, maar helaas, ik zit eraan vast.
Bij m'n armor ging het iets beter, al kreeg ik nog steeds klappen van 800 á 900 DPS.
M'n paladin raakte zelfs met de t2 webber aan nog steeds geen frigates of cruisers, hééél af en toe een hit van 200, maar
dat zette geen zoden aan de dijk.

Drones uit, en nou moe ?, ze deden zowaar wat, niet veel, maar altijd nog meer dan ik met mijn Mega pulse II's.

Na deze ervaring denk ik dat dit specifieke groepje Sleepers op zich wel te doen is met minimaal 2 Battleships (Of een battleship en een marauder in dit geval)
Maar voor grotere groepen, of zelfs een sleeper BS, verwacht ik toch dat je met meer mankracht aan moet komen zetten.

De sleepers doen belachelijke damage, en bij jezelf zelf is de kans dat je iets raakt zeer klein, en ik heb toch echt alles op het gebied van wapens op 5 staan zo langzamerhand.
Ze wisselen van target, toen duidelijk werd dat ik op m'n armor het merendeel kon tanken zag ik dat ze Hjerre gingen locken.
Hjerre's shield tank hield het en dus besloten ze achter de drones aan te gaan.

In het begin werd er veel gewarp scrambled en gewebbed, maar om de een of andere reden zijn ze daar mee gestopt.

Ik heb 2 wrecks kunnen looten met vreemde metal scraps en iets van data achtige dingen.
Daar de server nu even off is kan ik niet precies posten wat het is, maar ga dit na de korte DT zeer zeker even doen op de wiki.

Het lijkt erop dat sleepers in principe alles locken en af proberen te knallen, en op deze manier de zwakste tank eruit proberen te halen.
Toen de drones binnen waren had Hjerre daarna weer het merendeel van de aggro.

TK

p.s. : http://www.youtube.com/watch?v=SaW3GUSS03s

Afbeeldingslocatie: http://www.kabouterbond.nl/eve/wiki/images/7-3-2009_21-47-10.png
T3 salvage en loot van Sleepers.

Nog een nacht en een dag geduld (en wss nog een nacht) en we mogen allemaal :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
thnx Yared!

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik zag in de topicstart dat er een soort van database achtig iets waar characters en accounts worden bijgehouden.

Ik dacht laat ik die van mij dan ook maar even aangeven hier

character: Pr0qz0r
corp: The White Aces (voorheen The Shadows of the Dead)

Nouja ik ben niet zo active meer vanwege tijdgebrek alleen ik ben nog wel druk bezig met skillen enz :P Af en toe log ik in om mn scheepjes te bekijken en te refitten enz.

Ik ben wel van plan deze corp te verlaten zodra ik weer meer tijd heb om te spelen. Ik vroeg me af of er nog een corp is die een combat pilot zoekt (amarr only). Ik zag dat er een aantal mensen van dit forum bij exe zaten. Misschien zoeken jullie nog een pilot?

Ik heb mn skills maar even geupload:

http://eve-sheet.com/skills/Pr0qz0r

Nou dat was het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Proqzor schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:36:
character: Pr0qz0r
corp: The White Aces (voorheen The Shadows of the Dead)
Dat is/was Red Skulls of niet?, anyway stuur ff een DM naar REDSD met je details voor de listing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Red Skulls zegt me niks eigenlijk. We hebben aardig wat alliances versleten in SOD :P We zijn begonnen met Aftermath alliance daarna hebben we vae victus gehad geloof ik. Daarna nog in R0ADKILL gezeten. Vervolgens naar Elitist Cowards en toen hebben we de corp gesloten :P Volgens mij hebben we alle space wel zon beetje gezien haha.

ik kan niet wachten op die skillqueue optie trouwens. Ik heb echt een ton aan kleine skills die ik moet/wil gaan trainen maar waar ik simpelweg de tijd niet voor heb om op te wachten. 's avonds dan lukt het me nog wel es maar dan alleen die van een paar uur hehe.

Ik denk dat ik maar weer es wat missies ga doen, misschien wel even leuk voor de afwisseling, hoe moeilijk zijn lvl 4s tegenwoordig eigenlijk? zou iemand met mijn skills deze kunnen doen? Ik zat zelf aan een abaddon of geddon met pulse lasers te denken als missie schip. Volgens mij had ik nog wel wat caldari agents die me lvl 4s konden geven.

[ Voor 48% gewijzigd door Proqzor op 09-03-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik zou zeggen join het irc kanaal maar eens dan kunnen we daar eens babbelen

ROADKILL heb ik ook nog ingezeten in de drone regions..

mooie tijden waren dat :)

overgens zijn de patchnotes nu ook online en blijkbaar is de huidige sisi build de final..

ik hou mn hart vast en heb maar wat 10+ dagen skills aangezet voor het geval dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:53
nou, het is zover: vanavond om 3 uur GMT (4uur nederlandse tijd) gaat de server down voor de nieuwe patch. Ze claimen zelf dat het 13 uur gaat duren, maar ik ben erg benieuwd. De laatste tijd houden ze zich wel redelijk aan de vooraf gestelde tijd, maar vraag me af of dat ook bij een patch van zo'n grote omvang is. Hier iig een paar handige last-minute tips:
- zet een lange skill aan, wss wordt het begin van de server heel erg laggy/buggy
- als je nog een alt wilt maken, moet je daar mee opschieten. Volgens een paar dev blogs wordt het SP van een beginnend character naar beneden geschroeft van 800k naar 80k :|
- nadat je hebt gepatcht, loop ff snel de lijst met veranderingen na, en zoek of ze weer boot.ini hebben verwijderd |:(

Verder kun je nog verwachten dat eind deze/begin volgende week alweer de volgende hotfixes/patches uitkomen, om de bugs in de komende te fixen :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:28:
CVA space is allemaal NRDS. Al geldt dat alleen voor de providence holders, andere allies en meeste neutrals. Er zijn altijd ongewenste bezoekers.

Voordat je van plan bent een bezoekje te brengen, jij bent één van de ongewenste bezoekers ;) (Ethereal dawn is KOS).
Waarom zijn wij KOS ?
angel00008 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:02:
ik zou zeggen join het irc kanaal maar eens dan kunnen we daar eens babbelen

ROADKILL heb ik ook nog ingezeten in de drone regions..

mooie tijden waren dat :)

overgens zijn de patchnotes nu ook online en blijkbaar is de huidige sisi build de final..

ik hou mn hart vast en heb maar wat 10+ dagen skills aangezet voor het geval dat :+
Haha dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in die regio voordat Smashkill verwijderd werd uit de drone region toch? :D

[ Voor 41% gewijzigd door De_Bastaard op 09-03-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Af en toe twijfel ik wel aan de professionaliteit van CCP..

"A brand new Ramsan 500 has been added to our database server which allows us to have much faster storage. This means that we will see a number of improvements in the future that will shorten daily downtimes, result in faster expansion deployments, and reduce database lag. How MOZO is that!? CCP Mindstar provides much more in depth techno talk in his blog Apocrypharrrrrdware!"

Waarom je in de patch notes nog moet gaan zitten hypen, en net als vorige keer weer zaken opvoeren bij de patch die al gerealiseerd zijn. Overigens was er gisteravond weer bar weinig te merken van die ramsans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/01/evebox.jpg
en soon weten we wat de ingame goodie zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet de exacte reden zoeken. Maar de standaard reden is dat jullie members in providence of amarr low sec piraatje gespeeld hebben. Als jullie 1x een roaming gang naar provi hebben gestuurd, dan wel een member hebben gehad die het alleen deed, blijven jullie kos totdat er compensatie is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah oké dan zie ik jullie binnenkort wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:40:
Ik kan niet de exacte reden zoeken. Maar de standaard reden is dat jullie members in providence of amarr low sec piraatje gespeeld hebben. Als jullie 1x een roaming gang naar provi hebben gestuurd, dan wel een member hebben gehad die het alleen deed, blijven jullie kos totdat er compensatie is betaald.
Eigenlijk is het gewoon een carebear checker. Ieder die niet KOS is voor CVA = carebear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:39:
Ja, een shuttle.
Zal met veel jolijt zoveel mogelijk hiervan afknallen.
Gewoon, omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:22:
[...]

Waarom zijn wij KOS ?

[...]

Haha dan ben ik jou vast wel eens tegen gekomen in die regio voordat Smashkill verwijderd werd uit de drone region toch? :D
ongetwijfeld :)

tri was toen echt heer en meester met cyno jammers down brengen en moms erin gooien :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:08:
[...]

Ja, een shuttle.
Zal met veel jolijt zoveel mogelijk hiervan afknallen.
Gewoon, omdat het kan.
een Shuttle, yippie daar word je blij van. Net zoals die apotheosis, je hebt er geen flikker aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
yared schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:39:
[afbeelding]
Had meer van de box verwacht. Is exact dezelfde layout als het dvd-doosje dat ik 1.5 jaar geleden in de budgetbak van de MM vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:02:
[...]

een Shuttle, yippie daar word je blij van. Net zoals die apotheosis, je hebt er geen flikker aan :p
Wel de apotheosis is sneller dan een normale shuttle en heeft zelfs resistances, wat wil je nog meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets anders: Dynabyte zegt nog steeds op hun website dat ze eve voor 17 euro gaan verkopen. Dat is wel erg goedkoop als daar gewoon 60 dagen game time bij zit:
https://www.dynabyte.nl/a...hp?tc=vergelijk&xi=615891

Heb geen andere kunnen vinden die dezelfde belachelijk lage prijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die beschrijving van Eve Online op de Dynabyte site is wel erg fout zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:02:
[...]
't Zou om een shuttle gaan met een grotere cargoruimte dan normaal.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
17euro is inderdaad niet veel als daar 60dagen gametime bij zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
Verkoopt plex eigenlijk een beetje? ik heb zon 60 dagen gtc ding gehaald (omdat er geen 1mnd gtc's zijn) en vroeg me af of het lucratief is voor een beginnende speler om er 1 van te verkopen (via de market, ik zie nog niet in wat het voordeel van een contract is)?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 10:30 (09:30 EVE) kan het eerste (en grootste) deel van de patch gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Hurtebise schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:52:
[...]

Had meer van de box verwacht. Is exact dezelfde layout als het dvd-doosje dat ik 1.5 jaar geleden in de budgetbak van de MM vond.
1> dat was maar een teaserplaatje van tijdje terug uit in dit geval aussie land (engelse text ;))
2> 1.5 jaar geleden was er volgens jou een retailversie die al in de budgetbak lag, dus minimaal 2 jaar oud was?
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:17:
Vanaf 10:30 (09:30 EVE) kan het eerste (en grootste) deel van de patch gedownload worden.
Wat een ongein, want zelfs als het downloaden een uur of 5 duurt zit ik nog al die tijd te wachten tot 18.00 uur tot ik zelf net als de rest van die vermalijde randebielen 100x kan gaan proberen in te loggen en de servers plat leg.

Ik eis compensatie, ik eis ik eis.. zucht, dat word veel koffie zuipen vandaag... _/-\o_

edit: Karateka waar heb je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:00:
Verkoopt plex eigenlijk een beetje? ik heb zon 60 dagen gtc ding gehaald (omdat er geen 1mnd gtc's zijn) en vroeg me af of het lucratief is voor een beginnende speler om er 1 van te verkopen (via de market, ik zie nog niet in wat het voordeel van een contract is)?
Ah. de Plex verkopen... je kunt zien hoeveel er verkocht worden door naar price history te gaan (die zelfs verbeterd is begreep ik uit de patchnotes). Het is een beetje puzzelen om uit te vissen hoe die aantallen in relatie staan tot het aanbod (optellen/aftrekken) maar IMO draaien ze een stuk sneller door dan mods/ships van gelijke waardes.

Hoop dat je daar wat aan hebt.

PLEX worden overal ter wereld bejubeld in economische fora en bij directies op hoog niveau van gamebedrijven en investeerders. Briljant idee... moet het nog eens uitrekenen maar alles wat aan PLEX uitstaat op de markets boeken ze in de financiele boekhouding weg als 'cash in advance' (terminologie kan niet kloppen) en dat doet geen enkel gamebedrijf in de wereld ze zo succesvol na.

Geef het op een schriftje dat binnen een jaar meer bedrijven dit gaan uitbouwen.

* yared betaald al 2 jaar geen EVE meer anders dan met GTC's en nu alleen nog met PLEXEN voor nu reeds 3 accounts.
Laat iemand anders mijn abonnement maar betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eens kijken of het straks te downloaden is.
Kan ik meteen kijken of die premium light ook op een flaptop met een Intel GPU werkt. (X3100)
Officieel zou die premium gewoon ook moeten draaien maar dat heeft maar een paar keer brak gewerkt. (En traag als dikke stroop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Geef het op een schriftje dat binnen een jaar meer bedrijven dit gaan uitbouwen.
Als fervent farm hater ben ik natuurlijk wel een fan van dit systeem, opzich is het ideaal om plex te gebruiken todat je een soort breakeven bereikt waar de isk/gtc verhouding zodanig wordt dat het goedkoper is om plex te kopen ingame.

Ach, aangezien ik eve een beetje casual speel (speel primair wow, maar dat heeft op dit moment maar content voor maximaal 2 dagen per week) juich ik t iig toe, scheelt mij weer uren salvagen voor een paar miljoen als beginnende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-08 08:20
In reactie op de pre-order, als ik als nieuwe speler zo'n pre-order aanschaf, moet ik dan nog steeds de 15 euro activeringskosten betalen?
En is het ook zeker dat er een 60 dagen gtc in zit?
<edit>gewoon besteld...</edit>

[ Voor 7% gewijzigd door Angelus1753 op 10-03-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dacht zal even mijn program files/CCP kopieren, lol... 4 clients en wat submappen, al 10 mins bezig :)

Angelus1753 dat is toch een vraag die je beter aan de retailer kunt vragen die je het product verkoopt.

Ik kijk bij patchfiles, staat geen datum bij en aangezien de boodschap is dat het via auto-patching gaat en mijn client nog niet reageert daarop, laat ik het er maar even bij.

[ Voor 29% gewijzigd door yared op 10-03-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de GTC zal je het gewoon moeten vragen. Ik wacht wel gewoon tot de dertiende en dan ga ik bij een dynabyte langens.

Maar activerings kosten? Dat is 5 dollar/euro als je met creditcard betaald, en niet aanwezig als je met GTCs betaald.

En apocrypha nieuws is hier te vinden:
http://www.eveonline.com/apocryphabreakingnews/

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 10-03-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een trail aangevraagd. Gisteren (te) lang gespeeld. Best leuk spel. Het draait ook nog best goed op m'n Macbook met een X3100 op 22" scherm resulotie (ben ff de hoeveelheid pixels vergeten :P 1680*1050 oid? ).

Maar nu vroeg ik me af of ik die update ook moet downloaden? Is op zich niet erg maar het lijkt me stug dat ik in 14 dagen gebruik ga maken van die content.

En dan heb ik nog een vraag. Ik heb gisteren een nieuw schip gekocht (een Rifter), welke ik inmiddels al wat heb geupgrade met wapens, schilden e.d. Alleen zit er geen drone bay in... Is het mogelijk om deze toe te voegen, of kan ik beter een ander schip kopen? (ik heb zo'n 600.000 te besteden)

Ik doe vooral encounter missies enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zal hem ook moeten downloaden, iedereen draait dezelfde versie.

En nop, je kan dronebay niet uitbreiden/toevoegen, je zal een ander schip moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
eerste patch is nu al up.

wees er snel bij voordat mensen en masse gaan downloaden :+

''eigen risico btw''

http://ccp.vo.llnwd.net/o2/evepremiumpatch75883-84063.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
De patchlink had ik niet nodig, bij het starten van de client kreeg ik de patch zelf al. Laat maar komen die queue, wormholes, T3 meuk etc... allleen heb ik eerst alleen maar wat aan de queue (die overigens wel ideaal is).

Ben benieuwd naar de prestaties v/d game na de patch. In de beta liep alles veel beter, maar ik ben benieuwd hoe dat is in volle servers.
En dan heb ik nog een vraag. Ik heb gisteren een nieuw schip gekocht (een Rifter), welke ik inmiddels al wat heb geupgrade met wapens, schilden e.d. Alleen zit er geen drone bay in... Is het mogelijk om deze toe te voegen, of kan ik beter een ander schip kopen? (ik heb zo'n 600.000 te besteden)
Ik denk dat je voor drones beter kunt gaan voor een simpele Cruiser. Je hebt nou een net combat schip voor eerst.

[ Voor 37% gewijzigd door Suicyder op 10-03-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Is er voor een patch/update van deze grootte een externe downloader oid vereist? de client doet nu niets als ik hem opstart behalve klagen over een incompatible versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik denk dat ze random mensen contact laten maken om de "externe" downloader binnen te halen om de servers niet overbelast te laten raken. Je kunt de patch downloader in de post 2 boven die van jou gebruiken. Is dezelfde als die ze uitgeven af en toe.

Check desnoods de versie bij de update
Versie gaat van 75883 -> 83913 met de update van CCP.

edit:
ik loop mijn files nog even na of het wel daadwerkelijk de juiste is.

Edit2:
Nee dus, mijn update file is volgens mij "evepremiumpatch75883-84244.exe"

[ Voor 39% gewijzigd door Suicyder op 10-03-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
75883 is de laatste versie/patch die ik kan vinden voor mn platform (osx), wat dat betreft doet blizzard t beter met multiplatform updates (niet dat ik haast heb om in te loggen, heb alleen geen zin de patch later op de dag binnen te moeten halen ivm de absurde grootte)

//edit: edit, jammer dat er niet zoiets is als een feedback/forum gebeuren tijdens zon patch, lijkt me juist de tijd waarin dat handig kan zijn

[ Voor 21% gewijzigd door blouweKip op 10-03-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb om te kunnen updaten mijn client 3x opgestart in het afgelopen uur, toen kreeg ik de melding of ik de patch wou. Dus ik zou gewoon af en toe de client starten om te kijken of je geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Suicyder schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:20:

[...]

Ik denk dat je voor drones beter kunt gaan voor een simpele Cruiser. Je hebt nou een net combat schip voor eerst.
Oke thanks. Enig advies welke? Ik heb een Minmatar char.

Edit: over OSX update (meneer onder me krijgt het zelfde :P ):
There was an unexpected error while retrieving patch status:

Unable to download file o2/mac/evepremiumpatch75883-84244-mac.tgz from the server.

Error: url //ccp.vo.llnwd.net/o2/mac/evepremiumpatch75883-84244-mac.tgz not found

Do you want to go to support page?

[ Voor 37% gewijzigd door sOid op 10-03-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:32:
75883 is de laatste versie/patch die ik kan vinden voor mn platform (osx), wat dat betreft doet blizzard t beter met multiplatform updates (niet dat ik haast heb om in te loggen, heb alleen geen zin de patch later op de dag binnen te moeten halen ivm de absurde grootte)

//edit: edit, jammer dat er niet zoiets is als een feedback/forum gebeuren tijdens zon patch, lijkt me juist de tijd waarin dat handig kan zijn
Mac client hier wil patchen, maar geeft dan een error (kan bestand niet vinden). Heb een bug report ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:39:
[...]

Mac client hier wil patchen, maar geeft dan een error (kan bestand niet vinden). Heb een bug report ingestuurd.
mac komt later pas

ergens vanmiddag

die van vanochtend is voor windows..

ik krijg hem hier ook niet geinstalleerd maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik de classic op mn laptop draai en nu dus van de 3 pc's nog maar 1 voor eve kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
sOid schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:36:
[...]

Oke thanks. Enig advies welke? Ik heb een Minmatar char.

Edit: over OSX update (meneer onder me krijgt het zelfde :P ):
Ligt er aan welke insteek je maakt met skills. Met het oog op de toekomst kun je gaan kiezen voor missiles, hybrid turrets, projectile turrets en energy turrets.
Missiles lijken vaak goed te werken bij missies, ook ivm de range. Maar vooral Caldari heeft missiles specifieke schepen, Caracal/Drake/Raven.
Minmatar Cruisers geven voornamelijk extra damage bij Hybrid Turrets Projectile Turrets zie ik. Met oog op tanking + damage zou ik zeggen een Rupture als schip.
Wel zou ik nog advies vragen aan mensen die wat meer van Minmatar afweten qua schepen, ik speel zelf pas kort, ben Caldari en ga Amarr schepen vliegen :+

Suc6 met de keuze!

edit:
Zie hieronder! Bedankt, weer wat geleerd :X
Ik zie inderdaad dat de minmatar projectile bonussen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 10-03-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minmatar gebruiken projectile turrets, gallente en caldari gebruiken hybrids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat is iig wat, ik dacht dat ze hem net als op de testserver vergeten waren (of dat ie nog niet klaar is en pas later uitkomt - vraag me af of ik daar gametime refunds voor kan krijgen bij ccp?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:52:
[...]

Dat is iig wat, ik dacht dat ze hem net als op de testserver vergeten waren (of dat ie nog niet klaar is en pas later uitkomt - vraag me af of ik daar gametime refunds voor kan krijgen bij ccp?)
vergeet niet dat heel veel hardware van gamers nu _moet_ geupdate worden..

van de 3 pc's die ik hier heb staan gaat er straks nog maar 1 werken (die kan wel shader 2 aan)

de rest had ik altijd op classic draaien maar dat is nu dus niet meer mogelijk.

wel heel jammer maar helaas waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:42:
[...]

mac komt later pas

ergens vanmiddag

die van vanochtend is voor windows..

ik krijg hem hier ook niet geinstalleerd maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik de classic op mn laptop draai en nu dus van de 3 pc's nog maar 1 voor eve kan gebruiken..
Aah, ze hebben de aankondiging bijgewerkt ja, Mac vanaf ongeveer 13:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
vergeet niet dat heel veel hardware van gamers nu _moet_ geupdate worden..

van de 3 pc's die ik hier heb staan gaat er straks nog maar 1 werken (die kan wel shader 2 aan)
Dat zou toch juist een voordeel moeten zijn voor mensen die nu proberen te updaten?

Opzich vind ik t gek dat mensen t spel nog spelen met kaarten die geen geavanceerde shaders aankunnen (ik neem aan dat shader 2 een microsoft marketing term is), zeker daar t spel voornamelijk cpu kracht lijkt te vreten (en als je een goede cpu hebt is de gpu vaak meer dan voldoende).

Wat ik wel vreemd vond was dat toen ik de windows client draaide met premium graphics er maar 1 core werd gebruikt, iemand enig idee of ze dat hebben gefixt? (kon er niets over terugvinden in de patchnotes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shader model 2 is aanwezig op elke video kaart die niet uit de steentijd komt. Als ik het goed heb, heeft ati vanaf de 9000 serie en nvidia vanaf 5000 SM2.0 support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:06:
[...]

Dat zou toch juist een voordeel moeten zijn voor mensen die nu proberen te updaten?
Niet iedereen weet wat shader model inhoud. Dus een gedeelte van de mensen haalt de update binnen en komt voor een lelijke verrassing te staan.
Opzich vind ik t gek dat mensen t spel nog spelen met kaarten die geen geavanceerde shaders aankunnen (ik neem aan dat shader 2 een microsoft marketing term is), zeker daar t spel voornamelijk cpu kracht lijkt te vreten (en als je een goede cpu hebt is de gpu vaak meer dan voldoende).
Moet inderdaad zeggen dat SM2.0 toch al wel dermate ingeburgerd mag zijn dat het grootste gros het wel heeft. Ati heeft sinds de 9500-9800 PS2. Later gevolgd door PS2.0b.
Wat ik wel vreemd vond was dat toen ik de windows client draaide met premium graphics er maar 1 core werd gebruikt, iemand enig idee of ze dat hebben gefixt? (kon er niets over terugvinden in de patchnotes)
Geen idee of het opgelost is, ik draai WCG naast Eve. Zal na de update eens opletten en de WCG client even uitschakelen.

Edit:
Patch binnen en staat op de machine, later vandaag maar kijken hoe het gaat werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 10-03-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Suicyder schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:45:
[...]

Ligt er aan welke insteek je maakt met skills. Met het oog op de toekomst kun je gaan kiezen voor missiles, hybrid turrets, projectile turrets en energy turrets.
Missiles lijken vaak goed te werken bij missies, ook ivm de range. Maar vooral Caldari heeft missiles specifieke schepen, Caracal/Drake/Raven.
Minmatar Cruisers geven voornamelijk extra damage bij Hybrid Turrets Projectile Turrets zie ik. Met oog op tanking + damage zou ik zeggen een Rupture als schip.
Wel zou ik nog advies vragen aan mensen die wat meer van Minmatar afweten qua schepen, ik speel zelf pas kort, ben Caldari en ga Amarr schepen vliegen :+

Suc6 met de keuze!

edit:
Zie hieronder! Bedankt, weer wat geleerd :X
Ik zie inderdaad dat de minmatar projectile bonussen hebben.
Hee thanks :) Is er btw zoiets als een GoT 'clan' (ff bij gebrek aan een beter woord :+) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
tja mensen met ''on board'' videokaarten in laptops zijn wel het haasje want die hebben geen shader 2 modelen.

en die laptops komen nu nog gewoon uit de winkel en niet uit het stenen tijdperk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
De kleine patch voor windows is ondertussen ook beschikbaar, ben benieuwd hoe lang het dan nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
hehe, dat is wel erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Nog steeds geen patch te zien hier voor eve, misschien had ik toch een multi day skill aan moeten zetten ipv ervanuit te gaan dat het wel goed zou komen :s
Je hebt geen multi day skill aan staan? Er is een reden dat iedereen inclusief CCP zegt dat je lange skill training moet doen.
Sorry, ik ben een nieuwe speler en misschien te zeer verwend door die andere mmo die ik speel, al denk ik dat ik nu misschien een linkje heb gevonden naar de volledige client, aangezien patchen gewoon niet werkt.

[ Voor 53% gewijzigd door blouweKip op 10-03-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt geen multi day skill aan staan? Er is een reden dat iedereen inclusief CCP zegt dat je lange skill training moet doen.

Zover ik weet heeft elke onboard kaart al een hele tijd de beschikking over SM2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:41

ThaHandy

Discovery Channel

de auto update van een classic client download de EVE_Premium_Setup_84244.exe (1.5MB)

das een web installer en download met een whooping 200kB/s :( 2GB binnen :/

/edit

ah de _m versie is een full versie :)

[ Voor 13% gewijzigd door ThaHandy op 10-03-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:30:
Als je de classic heb welke kan je beter downloaden?
Zelf heb ik c:\eve naar c:\eve.classic hernoemd en de full install uitgevoerd op c:\eve.
Je zou evt ook nog je user data kunnen opschonen (verplaatsen/wegmieteren).

Of dat 100% werkt weet ik niet want kan nu dus niet testen (nie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
De Mac OsX versie is nu bij mij aan het downloaden.

edit: wel echt ontiegelijk langzaam.

[ Voor 28% gewijzigd door sOid op 10-03-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Zucht, de hele client overniew gedownload (nieuwe versie), blijkt dat ook deze niet kan updaten (of ik mis iets maar waarom staat er anders dat mn versie incompatible is - versie 84063), op t forum doodleuk admins die onzin vertellen dat de patch te downloaden is via http://www.eveonline.com/patches/ (of eve is het eerste spel waar de patchnummering aftelt naar beneden), het komt me allemaal nogal amateuristische over.

En dan blijkt dat de zgn "premium" mac client nog van alles mist (geen shadows/bloom, terwijl dat soort ongein gewoon wordt ondersteund in opengl)

Beetje een afknapper tot nu hoe slordig alles geregeld is (of eigenlijk: niet geregeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:33:
Zucht, de hele client overniew gedownload (nieuwe versie), blijkt dat ook deze niet kan updaten (of ik mis iets maar waarom staat er anders dat mn versie incompatible is - versie 84063), op t forum doodleuk admins die onzin vertellen dat de patch te downloaden is via http://www.eveonline.com/patches/ (of eve is het eerste spel waar de patchnummering aftelt naar beneden), het komt me allemaal nogal amateuristische over.

En dan blijkt dat de zgn "premium" mac client nog van alles mist (geen shadows/bloom, terwijl dat soort ongein gewoon wordt ondersteund in opengl)

Beetje een afknapper tot nu hoe slordig alles geregeld is (of eigenlijk: niet geregeld)
Dat is net zo iets als het lettertype. Op de resolutie van m'n monitor is de tekst wat te klein, en dat zou ik graag willen aanpassen. Maar dat kan gewoon niet.

Schijnt dat de developpers dat ook niet willen vanwege de 'sfeer in het spel' ofzo :S

Zit nu op 4.1% met het downloaden van de update. Denk ik. Want hij zegt 'reading'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva

http://zofu.no-ip.de/versions.html

Daar staat je patch van 84063 --> 84244

edit: vergeet maar, is windows en geen mac :( sorry

[ Voor 3% gewijzigd door bodhisatva op 10-03-2009 15:54 ]

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

geloof me de nadelen wegen zwaar op tegen de kosten die je bv bij wow hebt (hou er rekening mee dat je nu met wow bv weer 50 euro had moeten bijlappen voor deze update)

de reden dat het zo amateuristische overkomt is simpel.

ze hadden een deadline om te halen vanwege de retail versie.

in mijn ogen is de ''patch'' nog niet af maar hadden ze simpelweg gewoon geen tijd meer.

met empiran age hebben we nog 2 weken na de ''big patch'' kleine updates gehad die vanalles fixte.

het is even doorbijten maar het resultaat mag er zijn.

edit :

ik heb overgens de _M versie gedownload/geinstalleerd en na het opstarten kon ik gelijk de 2e patch downloaden

is wel windows dus.

en valt me op dat mijn laptop nog wel wilt booten dus mischien valt het nog wel mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door AjDuLion op 10-03-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
idd, die boot.ini was een kleine update >:) (qua size dan LOL)

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
bodhisatva schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:27:
idd, die boot.ini was een kleine update >:) (qua size dan LOL)
even ter verduidelijking ccp had een foutje gemaakt waardoor je boot.ini werd gedelete op je c:/ schijf inplaats van %program files/ccp/eve/boot.ini

heeft voor de nodige commotie geleid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
geloof me de nadelen wegen zwaar op tegen de kosten die je bv bij wow hebt (hou er rekening mee dat je nu met wow bv weer 50 euro had moeten bijlappen voor deze update)

de reden dat het zo amateuristische overkomt is simpel.

ze hadden een deadline om te halen vanwege de retail versie.

in mijn ogen is de ''patch'' nog niet af maar hadden ze simpelweg gewoon geen tijd meer.

met empiran age hebben we nog 2 weken na de ''big patch'' kleine updates gehad die vanalles fixte.

het is even doorbijten maar het resultaat mag er zijn.
naja, 35 euro voor wow, meer content en geen gezeik met patches en brakke multiplatform support.

Niet dat ik vandaag meteen wil spelen, ik vind alleen wel dat men het beter had moeten voorbereiden (zoals de website aanpassen voor de nieuwe downloads ipv verwijzen naar oude client + een werkende autoupdate) en misschien nog even de classic client had moeten laten bestaan (ccp verteld me doodleuk dat sommige features in de premium client niet werken omdat mn kaart dat niet zou ondersteunen, terwil het in windows op dezelfde pc wel werkt -> amateuristisch)

Naja, ik kijk t nog even aan om te zien of er eindelijk een link naar de patch op t forum komt te staan, want om de een of andere reden ontbreekt de laatste patch compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
Server up :P

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:39:
[...]

naja, 35 euro voor wow, meer content en geen gezeik met patches en brakke multiplatform support.

Niet dat ik vandaag meteen wil spelen, ik vind alleen wel dat men het beter had moeten voorbereiden (zoals de website aanpassen voor de nieuwe downloads ipv verwijzen naar oude client + een werkende autoupdate) en misschien nog even de classic client had moeten laten bestaan (ccp verteld me doodleuk dat sommige features in de premium client niet werken omdat mn kaart dat niet zou ondersteunen, terwil het in windows op dezelfde pc wel werkt -> amateuristisch)

Naja, ik kijk t nog even aan om te zien of er eindelijk een link naar de patch op t forum komt te staan, want om de een of andere reden ontbreekt de laatste patch compleet.
tja ik heb de onderste link gedownload en geinstalleerd en kon al gewoon in tranq inloggen zonder problemen.

en 35 euro das toch mooi een maandje speeltijd (in mijn geval 5 dagen oid voor 4 chars maargoed)

eerste looks @ werk laptop

1 : het werkt nog op laptop wat ik niet verwacht had
2 : ziet er strak uit!
3 : snel.. eng snel was veel minder eerst

[ Voor 97% gewijzigd door AjDuLion op 10-03-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:39:
[...]

WoW had anders ook regelmatig gezeik met patches, hotfixes enz :P

Kun je die link hier dan posten? Ik zal hetzelfde doen als ik 'm tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/EVE_Premium_Setup_84244_m.exe

die downloaden en installeren..

oude eve verwijderen/overschrijven

moet werken daarna (nog 1 patch van 13 mb downloaden en dan ben je klaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
angel00008 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:49:
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/EVE_Premium_Setup_84244_m.exe

die downloaden en installeren..

oude eve verwijderen/overschrijven

moet werken daarna (nog 1 patch van 13 mb downloaden en dan ben je klaar)
die link gaat lekker snel 1.3-1.4MB/sec hier, die eve online update van 75833 --> 83913, gaat nu met maar 82kb/sec (en duurt nog 15minuten 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Dutch2007 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:04:
[...]

die link gaat lekker snel 1.3-1.4MB/sec hier, die eve online update van 75833 --> 83913, gaat nu met maar 82kb/sec (en duurt nog 15minuten 8)7 )
daarom heb ik een full install gedaan ging lekker snel :P 2.1MB/s hier :D

thuis pak ik gewoon mn externe hdd en installeer daarvandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Download en installatie verliep hier vlekkeloos...

Heb even met de skill que lopen spelen. Dit is serieus het beste wat er in jaren is geintroduceerd. Ik kan eindelijk die bergen skills die ik eigenlijk allang al op lvl3/4 had moeten hebben gaan trainen zonder te veel zorgen. :*)

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de Mac-client via de in-game autopatcher gedownload, 2.2 GB verder: file corrupt. Bah.

Probeer nu de web-download, die wel traaaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Er staan allemaal dingen genoemd op deze pagina:
http://www.eveonline.com/...ult.asp?pressReleaseID=53

Maar krijg je deze ook als je een bestaand account hebt en de 60 dagen speeltijd daarop gooit?

Kosten technisch is het wel de moeite waard volgens mij, want de Eve Online boxed versie is volgens de pricewatch voor 17 euro te krijgen. Goedkoper dan de normale subscription fee. Zelfs als je gebruik maakt van het 12 maanden plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
als je boxed koopt..

kan je de serial ook gebruiken om 2x een plex te krijgen + alle goodies

en
Players redeeming the code to activate a new account will also receive these special in-game items:

# INSTANT WAR ACCESS: This certificate allows rapid access to organized combat (through increased standings), helping new players get into the action quickly.

# EXCLUSIVE CAREER GUIDE: Accessed via the website to allow for dynamic updates, the guide includes insider tips and tricks.

# VIP PASS: Use this card to invite a friend to try the game for 21 days. When that friend becomes an EVE Online subscriber, you will get an additional 30 days of free game time.

# EXCLUSIVE IN-GAME SHIP: An exclusive new ship, the Interbus Shuttle, will allow players to fly in style with an increased capacity cargo hold to ferry those extra crucial items at high speeds.
zullen dan ook voor jouw gelden (zoals k het zie iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
WoW had anders ook regelmatig gezeik met patches, hotfixes enz :P

Kun je die link hier dan posten? Ik zal hetzelfde doen als ik 'm tegen kom.
Ik speel wow al sinds dag 1 en nog nooit problemen gehad met patches, laten we wel wezen, ccp doet het naar verhouding niet bijzonder goed, vooral het totale gebrek aan info, het verwijzen naar oude patches/install geeft me een beetje een slecht gevoel (als dit een nieuwe mmo was geweest had ik mn sub gecancelled, maar het schijnt normaal te zijn dus ik wacht wel ff totdat ze het gefixt hebben)

Nog steeds de oude patch op de site dus dat wordt ff afwachten todat ze die geuodate hebben (of todat ze de autopatcher gefixt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
blouweKip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:13:
[...]

Ik speel wow al sinds dag 1 en nog nooit problemen gehad met patches, laten we wel wezen, ccp doet het naar verhouding niet bijzonder goed, vooral het totale gebrek aan info, het verwijzen naar oude patches/install geeft me een beetje een slecht gevoel (als dit een nieuwe mmo was geweest had ik mn sub gecancelled, maar het schijnt normaal te zijn dus ik wacht wel ff totdat ze het gefixt hebben)

Nog steeds de oude patch op de site dus dat wordt ff afwachten todat ze die geuodate hebben (of todat ze de autopatcher gefixt hebben)
Dan ben jij de enige want ik heb 2j WoW gespeeld (ook vanaf het begin) incl beide beta's. En daar verliep alles ook niet vlekkeloos. Maar verder niets dan lof voor Blizzard :) Ik vind dit ook een beetje kansloos idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ziezo, EVE op laptop probleemloos gepatched en buiten mijn verwachtingen om lijkt premium lite beter te presteren dan classic 8)7 Wat ook *super* is dat het laden van een nieuw zonnestelsel nadat je jumpt veeeel sneller blijkt dan voorheen. Veder nog niet veel geprobeerd, nu eerst de desktop PC patchen... 8)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.