Enkele van de V3SPA
GROUP corpsleden, Terra Kuja en Hjerre van KOSPAR zitten al continue op de testserver. Afgelopen week heeft TK het volgende verslag geschreven en filmpje geschoten;
Jaahaa !
Na zeker een hele week van prutsen met het nieuwe scanning systeem is het me dan eindelijk gelukt.
na 10 systemen kwam ik uit in Kianti.
Met 6 probes gaf m'n scanner aan dat er een wormhole gevonden was, mijn eerste !!!
Gelijk jumpen, bookmarken en kijken.
Hjerre was ook meteen enthousiast en stelde voor een kijkje te gaan nemen aan de andere kant.
Paladin gekocht, fitting erop gegooid, fleet vormen en jumpen met die handel.
Het systeem aan de andere kant was... leeg.
Het enige dat zichtbaar was op de overview waren een aantal planeten en één verdwaalde asteroid belt.
Asteroid belt, leeg
Planets, leeg.
Maar na een system scan kwam er toch een "Vreemd" result binnen.
Alignen, jumpen, en wie hadden we daar ? inderdaad, sleepers.
Een paar Cruisers en een handjevol frigates.
Na de eerste drie klappen van plusminus 1200 Per schot, begon m'n schild al vrij snel te zakken.
Nu moet ik het toch al niet van dat ding hebben, heb ook al eens geprobeerd om hem eraf te slopen, maar helaas, ik zit eraan vast.
Bij m'n armor ging het iets beter, al kreeg ik nog steeds klappen van 800 á 900 DPS.
M'n paladin raakte zelfs met de t2 webber aan nog steeds geen frigates of cruisers, hééél af en toe een hit van 200, maar
dat zette geen zoden aan de dijk.
Drones uit, en nou moe ?, ze deden zowaar wat, niet veel, maar altijd nog meer dan ik met mijn Mega pulse II's.
Na deze ervaring denk ik dat dit specifieke groepje Sleepers op zich wel te doen is met minimaal 2 Battleships (Of een battleship en een marauder in dit geval)
Maar voor grotere groepen, of zelfs een sleeper BS, verwacht ik toch dat je met meer mankracht aan moet komen zetten.
De sleepers doen belachelijke damage, en bij jezelf zelf is de kans dat je iets raakt zeer klein, en ik heb toch echt alles op het gebied van wapens op 5 staan zo langzamerhand.
Ze wisselen van target, toen duidelijk werd dat ik op m'n armor het merendeel kon tanken zag ik dat ze Hjerre gingen locken.
Hjerre's shield tank hield het en dus besloten ze achter de drones aan te gaan.
In het begin werd er veel gewarp scrambled en gewebbed, maar om de een of andere reden zijn ze daar mee gestopt.
Ik heb 2 wrecks kunnen looten met vreemde metal scraps en iets van data achtige dingen.
Daar de server nu even off is kan ik niet precies posten wat het is, maar ga dit na de korte DT zeer zeker even doen op de wiki.
Het lijkt erop dat sleepers in principe alles locken en af proberen te knallen, en op deze manier de zwakste tank eruit proberen te halen.
Toen de drones binnen waren had Hjerre daarna weer het merendeel van de aggro.
TK
p.s. :
http://www.youtube.com/watch?v=SaW3GUSS03s

T3 salvage en loot van Sleepers.
Nog een nacht en een dag geduld (en wss nog een nacht) en we mogen allemaal
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!