Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17-10 19:39
Heb het gister ook aangeschaft, wachtte eigenlijk BF Heroes af, maar dit is ook leuk als cartoon shooter ;-). Natuurlijk gelijk de GoT server toegevoegd aan favorieten, zal jullie nog wel ingame zien ^^.

Die hele overload aan classes is nog wel even wennen, Heavy ligt me voorlopig iig het best.
quote:
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:01:
Sigh, nu ook niet overdrijven met dat geklaag over overpowerdness ervan.
1) de loadtime is nu niet bepaald kort te noemen
2) dodgen mag altijd zo snel gaat die bal nu ook weer niet
3) de reloadtime is vrij lang
4) het kost je je doublejump
Please, ga eens wat wars spelen ofzo. Als je met 6v6 speelt met scouts die kunnen aimen is de lol er snel af.

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Sandman is iig erg irritant dat weet ik wel,

ontwijken mag, maar van achteren zeg maar doei
van dichtbij zeg maar doei in de chaos wil je hem nog wel eens niet zien aankomen zeg maar doei...

en double jump is ook niet echt weg want met FAN kan je ook nog dubbel jumpen :P soort van

• Simon Verhoeven
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

FaN voegt niet echt veel toe in de hoogte, eerder in de verte.

En of dat die bat nu echt overpowered is, dunno.

Dat is een beetje zoals zeggen: medic die ubert => lol eraf
engineer met l3 sentry + dispenser in een chokepoint in een mooie positie => lol eraf
sniper in een positie met een groot gezichtsveld => lol eraf

Dat het sterk is ga ik niet ontkennen, maar of het nu echt overpowered is in vergelijking met wat andere klasses kunnen is een andere zaak.

En andere scouts kunnen de bal nog steeds terugslagen. (ik weet niet of andere klasses het kunnen met hun melee wapen)
Ben er even 3 daagjes tussen uit geweest maar lees wel weer dat ik een hoop gemist heb.
Update is nu binnen, dus ga het maar eens met eigen ogen bekijken... vrees het ergste :X

• DeX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-10 07:01
Sandman overpowered denk ik niet, maar dat het een volledige Uber kan verkloten vind ik een beetje erg raar. Scout hoort een offensive class te zijn, maar met Sandman en FaN is het zeker meer de kant van Defence op gegaan. Boink drink daarentegen vind ik helemaal geweldig bedacht en is voor de offensive scout echt een handige tool om de rear-defence aan te pakken.

• FullCirCle
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-11-2015
Valve kennende zal het strax wel weer wat gefinetuned worden. Jammer dat weer sommige achievemnts weer map based zijn, moeten zeker arena mode weer boost geven.

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 01:53
quote:
frickY schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:05:
Ben er even 3 daagjes tussen uit geweest maar lees wel weer dat ik een hoop gemist heb.
Update is nu binnen, dus ga het maar eens met eigen ogen bekijken... vrees het ergste :X
Vrees maar niks. Ik kan geen sidestabs meer doen. Als iemand mij kant opliep kon ik nog ff snel naar links bewegen en gelijk stabben. Nu gaat dat niet meer...
Moet zeggen dat die boink drink het teamwork wel helpt. Op zichzelf is dat boink drankje niet zo handig (afgezien om snel weg te komen of ergens langs te glippen) maar als je als team samenwerkt, oh boy... 8)

CapTVK wijzigde deze reactie 27-02-2009 22:35 (20%)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad.
Ik heb boink al een paar keer gebruikt om tussen een sentry en teammates te komen of om een demo zijn stickies te laten afgaan.
Je kan er echt schitterende dingen mee doen.

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17-10 12:11
hoezo omdat pyro hand tasje heeft wijf is.
het kan ook gewoon homo zijn.

• Bigbadkip
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-07-2016
Het kan ook gewoon zijn handtasje NIET zijn. Misschien heeft die wel een vriendin ?

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
quote:
Zerokewl schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 02:49:
hoezo omdat pyro hand tasje heeft wijf is.
het kan ook gewoon homo zijn.
Het stigmatiserende karakter van t.net toont zich weer. :)

En over dat handtasje? Waarschijnlijk heeft Valve het erin gestopt om de community bezig te houden. Hetzelfde als die gozer uit Left 4 Dead die direct na het opschrijven van zijn naam de spawnroom uitliep en meteen werd afgeslacht (Chicago Ted).

Voor de rest nog een idee voor de Sandman: classes met een hard hoofddeksel (soldier, engineer) krijgen maar de helft van de timeout wanneer ze erdoor geraakt worden.

The Zep Man wijzigde deze reactie 28-02-2009 11:03 (14%)

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:22
Wat ik wel als scout heb gehad na de update is dat een sentry je lockt, als je dan wegrent schiet die sentry dwars door dozen/barrels etc heen. Heb dit gehad op fastlane waar een engy een sentry had gebouwd achter dozen/barrels, hij ziet mij, ik loop terug, en hij blijft gewoon schieten :D (Ik werd wel geraakt overigens dus hij schoot dwars dor dozen/barrels heen) :P

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

quote:
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:25:

engineer met l3 sentry + dispenser in een chokepoint in een mooie positie => lol eraf

Dat het sterk is ga ik niet ontkennen, maar of het nu echt overpowered is in vergelijking met wat andere klasses kunnen is een andere zaak.

En andere scouts kunnen de bal nog steeds terugslagen. (ik weet niet of andere klasses het kunnen met hun melee wapen)
Je wint niet met een team met enkel engineers of medics, maar wel met een team met enkel scouts. Iedere class heeft zijn eigen counter. Voor de scout was dat de sentry en de heavy, en dat is nu... niks. Deze update heeft alle andere classes overbodig gemaakt.

Jij vergelijkt dit met een sentry, ubercharge of sniper. Uitstekend om het te willen relativeren, maar Valve heeft nu eenmaal een spel gemaakt met sentries, ubers en snipers. Als iemand daar problemen mee had gehad, dan was hij nooit aan tf2 begonnen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• RedHat
quote:
Shabbaman schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:20:
[...]

Je wint niet met een team met enkel engineers of medics, maar wel met een team met enkel scouts. Iedere class heeft zijn eigen counter. Voor de scout was dat de sentry en de heavy, en dat is nu... niks. Deze update heeft alle andere classes overbodig gemaakt.

Jij vergelijkt dit met een sentry, ubercharge of sniper. Uitstekend om het te willen relativeren, maar Valve heeft nu eenmaal een spel gemaakt met sentries, ubers en snipers. Als iemand daar problemen mee had gehad, dan was hij nooit aan tf2 begonnen.
achja.. je hebt gewoon een team nodig met een hoop scouts, en 1 spy ofzo om ff sentry te sappen... Ff wat balletjes gooien...

Voor de update kon je nog echt een klasse kiezen. Nu kom je er vaak niet omheen, vaak moet je gewoon scout kiezen omdat de andere classes nu iets te kort komen.

Als demoman of soldier ben je niet blij als er in eens 3 scouts opduiken....

Heavy pwnde scout echt hard altijd. Nu is het precies andersom, een heavy gaat vrij makkelijk neer. Waar is de heavy nu nog nuttig voor? Demo's? Niet echt, in de tijd dat je een demo plat hebt, heeft de demo al een paar stickys onder je voeten gegooit. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.

Ook in wars lijkt me de scout update, of eigenlijk VOORAL in wars waar het niveau toch wat hoger is, erg onaangenaam. Het spel heeft nu niet meer z'n flair... Lekker doorspelen, doordrukken, ubers bouwen, door de defensie heen stoten is er nu niet meer bij. Want of je word gesniped, of je hebt BOINK... Het haalt het hele tactische en de snelheid een beetje weg.

RedHat wijzigde deze reactie 28-02-2009 11:28 (24%)

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-10 22:09
Ik snap ook geen hol van het scout vs heavy verhaal, het lijkt wel alsof er een bug is gekomen in natasha's hit registratie. Ik heb al 2 keer frontaal verloren van 1 scout zonder unlocks.

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

Natasha schijnt weer een bug te hebben, de slowdown werkt niet meer voor het moment. Afwachten totdat er een fix komt en zolang op je normale minigun vertrouwen. Wat betreft de sandman, ik denk dat er op een gegeven moment wel een nerf komt. Zou bijvoorbeeld al een stuk moeilijker worden als het alleen werkt met echte headshots ala de sniper.

• Fl4pp13
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

quote:
RedHat schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:26:
[...]
Heavy pwnde scout echt hard altijd. Nu is het precies andersom, een heavy gaat vrij makkelijk neer. Waar is de heavy nu nog nuttig voor? Demo's? Niet echt, in de tijd dat je een demo plat hebt, heeft de demo al een paar stickys onder je voeten gegooit. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.
Agreed. Vind het vervelend dat je met zo'n grote beer als een Heavy maar zo'n bal op je teen hoeft te krijgen en je meteen suf stil gaat staan. :X Overigens, wat wordt gezegd over dat de heavy nutteloos is: het klopt. Ik stond gisteren als Heavy tegenover 3 scouts, waarvan 2 achter elkaar een sandman op m'n hoofd wisten te krijgen, waarna ik door drie scouts als een zeehondje werd doodgeknuppeld. :(

Dat de slowdown niet meer werkt vind ik ook erg jammer. Juist op het moment dat je het ding goed kan gebruiken (als er dus drie scouts door je beeld heen lopen te stuiteren) het niet meer werkt, maar je wel 25% damage reduction op de koop toe krijgt... Erg jammer dit, hopen dat het heel snel wordt gefixt.

Fl4pp13 wijzigde deze reactie 28-02-2009 11:54 (22%)

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-10 20:32

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zal vanzelf een balance update komen neem ik aan. De scouts zijn nu inderdaad een beetje te over powered tegen een heavy.

Ik heb sinds de update vaak dat het spel maar focus blijft switchen tussen de game en het bureaublad. Erg irritant.

Bor wijzigde deze reactie 28-02-2009 12:00 (32%)

Frontpagemoderatie Forum

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk dat het wat overschat wordt.
Het is nu eenmaal zo dat als er overdreven veel van een bepaalde class zijn dat ze te sterk lijken.
Dat was juist hetzelfde met de pyro update.

En Shaba, misschien dat jij rot bent of niet als engineer. Maar ik had gisteren toch geen problemen als engineer om scouts neer te halen.
En het nut was eerder om aan te tonen dat het sterk lijkt, maar of het nu echt erger is dan de vernoemde dingen.

RedHat, tbh had ik vroeger als scout toch regelmatig ook geen problemen met heavies. (het hing wat af van de map).

Voordat we het echte effect van de update gaan zien moet het aantal scouts terug wat normaal worden.

Want scouts zijn nu eenmaal goed in rushen, en als er veel scouts op 1 target gaan schieten dan gaat het altijd slecht aflopen. Dat was ook al zo voor de update, toen waren er gewoon niet zoveel scout spelers.

Wat ik wel hoop is dat de heavy slowdown snel terug werkt.

En als jullie toch zo een problemen hebben met scouts, amuseer je dan als engineer/pyro.
Zit je nu serieus voor te stellen om scouts neer te gaan halen als pyro? Tegen wat voor prutsscouts speel jij eigenlijk 8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jimmie
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13-10 15:02
quote:
[...]

[...]
Die horen bij het spel en de lol is er echt niet af (ok Snipers halen het bloed onder je nagels vandaan).
Maar in die gevallen kan je nog steeds lopen om dingen te ontwijken en terug te schieten.

Veel mensen bekijken op 1 of andere manier de Sandman als 1v1/deathmatch vergelijking, maar denk eens in teamverband.
Je bent bezig tegen wat andere vijanden en dan komt er weer een Scout uit een andere hoek die een balletje slaat en BONK... Sta je 4 seconden toe te kijken in 3rd person hoe elke Demoman/Soldier z'n pipes en rockets leegt op een stilstaande target die gewoon niks terug kan doen.

De eerste paar keer was 't nog grappig, nu is het 1 grote ergenis 8)7

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Shabbaman, het hangt een beetje af van map tot map.
Ik speel graag 2fort en daarop lukt het prima.

En Jimmie, ik heb nooit die vergelijking van het zat er van het begin al in dus het is ok gesnapt.
Nu steekt het er ook in, dus is het dan ook automatisch ok?
Of zouden sentries ook zo rot zijn moesten ze pas in de engineer update zijn toegevoegd?

En ik kan best begrijpen dat zo stilstaan niet leuk is.
Maar of het nu erger is dan een verbrand achterwerk krijgen door backburner, gesniped worden, demo's die doorgangen blokkeren met stickies, ... dat is mijn vraag.

Vermits het nieuw is valt het op, doordat zoveel scouts rondlopen is het nog erger.

• RedHat
quote:
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:54:
Shabbaman, het hangt een beetje af van map tot map.
Ik speel graag 2fort en daarop lukt het prima.

En Jimmie, ik heb nooit die vergelijking van het zat er van het begin al in dus het is ok gesnapt.
Nu steekt het er ook in, dus is het dan ook automatisch ok?
Of zouden sentries ook zo rot zijn moesten ze pas in de engineer update zijn toegevoegd?

En ik kan best begrijpen dat zo stilstaan niet leuk is.
Maar of het nu erger is dan een verbrand achterwerk krijgen door backburner, gesniped worden, demo's die doorgangen blokkeren met stickies, ... dat is mijn vraag.

Vermits het nieuw is valt het op, doordat zoveel scouts rondlopen is het nog erger.
Nee, je ziet het verkeerd denk ik. Alle counter-attacks zijn useless. Als er veel scouts zijn hoef je echt niet meer heavy te gaan. Classkeuze is nu juist véél beperkter!! Als er veel scouts zijn moet je zelf ook scout gaan (Als het speel-niveau gelijk is ongeveer natuurlijk, als pwner kun je ook wel andere classes maar ik heb het over gemiddeld genomen). Als er veel scouts zijn hoef je ook al geen medic te gaan. Het spel wat zo lekker divers was, en waar een "tactisch element" inzit, is nu helemaal weg. Je spaart een uber op, om laatste cap binnen te vallen. Sentry's uitschakelen en met z'n allen gaan. Is nu een no-go want je krijgt toch wel een bal tegen je harses en het verhaaltje is helemaal afgelopen.

Juist wat TF2 voor mij zo leuk maakte is dat het bleef "lopen". Nu ligt het spel vaak "stil" (moeilijk uit te leggen maar ik denk dat mensen me wel begrijpen).

• MrAngry
Ik ben het voor deze keer met Redhat eens. Hij heeft de stier bij de horens als ie zegt dat de class keuze beperkter is geworden. Dat was met de andere updates minder. Veel heavies? Sniper. Veel pyro's? demo/soldier. Veel medics? scout. Veel scouts zou je normaal zeggen veel heavies met natasha, maar die shit don't work (ook omdat een heavy een medic nodig heeft en die keihard geslacht worden). Veel engies kan ook, maar daar win je geen (aanvals)ronden mee.

quote:

Als je de Sandman met die dingen vergelijkt laat jij eigenlijk alleen maar zien dat je de dynamiek van de game niet helemaal snapt.
quote:
MrAngry schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:40:
Ik ben het voor deze keer met Redhat eens. Hij heeft de stier bij de horens als ie zegt dat de class keuze beperkter is geworden. Dat was met de andere updates minder. Veel heavies? Sniper. Veel pyro's? demo/soldier. Veel medics? scout. Veel scouts zou je normaal zeggen veel heavies met natasha, maar die shit don't work (ook omdat een heavy een medic nodig heeft en die keihard geslacht worden). Veel engies kan ook, maar daar win je geen (aanvals)ronden mee.
Soldiers met medics is op pubs nog erg goed te doen tegen scouts, omdat 90% van de scouts er werkelijk niets van bakt. Zodra je tegen competente spelers gaat spelen, en zeker met kleinere teams, is de sandman gewoon te fubar. Zegt al genoeg dat div 1 & 2 spelers niet eens meer soldier willen spelen in PCW's met sandman scouts. In een war hangen er @ middle fights meestal 2 soldiers om een medic heen. Wat doe je met 2 scouts met sandman? Soldiers stunnen, medic gibben. Klaar. Game over.

Koeitje wijzigde deze reactie 28-02-2009 18:23 (38%)

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Koeitje, nog altijd even schattig als andere mensen niet in jouw mening meegaan.
Ieder zijn mening, maar imho doen jullie net alsof sandman unlimited ammo heeft wat dus overduidelijk niet het geval is.

En ik zeg toch zelf dat het nu ook gewoon al irritant is omdat er zoveel scouts zijn. Dat betert binnenkort wel als er minder scouts zijn.

En niets houd brain of wie de servers tegenwoordig beheert om een class limit te implementeren.
Dat heb ik al voorgesteld toen de pyro update er was om situaties zoals deze te voorkomen.

Ik sluit niet uit dat het wapen OP is maar er moet ook niet overdreven worden.

Trouwens verschuift de kracht van de scout niet eerder bij gebruik van het wapen?
Vroeger konden ze gemakkelijk medics ambushen dankzij hun doublejump, met sandman gaat het niet.
Dus doen ze wat anders.
(en begin niet over FaN ervoor te gebruiken want als je dat niet hoort heb je een gehoorapparaat nodig)

Simon Verhoeven wijzigde deze reactie 28-02-2009 18:33 (20%)

Als scouts zo goed werken, waarom neem je dan aan dat mensen ze minder zullen spelen?

Ik heb de afgelopen dagen pas twee avonden gespeeld met de update, maar ik heb het idee dat het teamwork veel minder belangrijk is geworden.

Medic beschermen om een uber te bouwen heeft minder nut, omdat de uber niet meer 'uber' is, maar gewoon geblockt kan worden door de meest wimpy class. Sentry gun op de laatste cap van Badlands heeft ook geen nut meer. Twee Bonked scouts rennen er naar toe, gaan erop staan en zodra ze uitgebonkt zijn worden ze aan flarden geschoten, maar cappen ze wel. Sentry guns bouwen en beschermen is nutteloos meer, als de vlag-pakkers en punt-cappers en langs kunnen rennen...

Enfin. Heb te weinig gespeeld om er een duidelijke mening over te hebben, maar het feit dat de Scout zijn counterclasses kan ownen is niet echt goed, denk ik.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/

quote:
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:31:
Koeitje, nog altijd even schattig als andere mensen niet in jouw mening meegaan.
Ieder zijn mening, maar imho doen jullie net alsof sandman unlimited ammo heeft wat dus overduidelijk niet het geval is.

En ik zeg toch zelf dat het nu ook gewoon al irritant is omdat er zoveel scouts zijn. Dat betert binnenkort wel als er minder scouts zijn.

En niets houd brain of wie de servers tegenwoordig beheert om een class limit te implementeren.
Dat heb ik al voorgesteld toen de pyro update er was om situaties zoals deze te voorkomen.

Ik sluit niet uit dat het wapen OP is maar er moet ook niet overdreven worden.

Trouwens verschuift de kracht van de scout niet eerder bij gebruik van het wapen?
Vroeger konden ze gemakkelijk medics ambushen dankzij hun doublejump, met sandman gaat het niet.
Dus doen ze wat anders.
(en begin niet over FaN ervoor te gebruiken want als je dat niet hoort heb je een gehoorapparaat nodig)
In pubs is het nog wel te doen, omdat daar in verhouding minder scouts rondlopen. Maar in een PCW speel je gewoon met 2 scouts. En dat zijn dan ook geen random pubbers, maar mensen die gewoon goed zijn in scouten. En die missen echt niet met de Sandman. De laatste alinea laat eigenlijk al zien dat je gewoon nooit scout speelt. Je ambushed niet door je DD. Je DD gebruik je om te dodgen en om stukjes af te snijden. De sandman zorgt er trouwens voor dat je niet meer hoeft te flanken. Zoals ik al zei, 2 scouts, frontal assault, 2 gestunde soldiers, 1-two-shotted medic, 2 soldiers die daarna dood worden gepummelt. De uber die je met veel moeite hebt kunnen opladen in een war? Stunned. Wasted.

Maar goed, als jij een wapen wat ubers stunned, automatisch oplaad en ELKE class 1v1 totaal afslacht balanced vind is de discussie wat mij betreft gewoon hopeloos.
quote:
LUH-3417 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:43:

Medic beschermen om een uber te bouwen heeft minder nut, omdat de uber niet meer 'uber' is, maar gewoon geblockt kan worden door de meest wimpy class. Sentry gun op de laatste cap van Badlands heeft ook geen nut meer. Twee Bonked scouts rennen er naar toe, gaan erop staan en zodra ze uitgebonkt zijn worden ze aan flarden geschoten, maar cappen ze wel. Sentry guns bouwen en beschermen is nutteloos meer, als de vlag-pakkers en punt-cappers en langs kunnen rennen...
Niet overdrijven, die "Bonk"-drankjes zijn in bepaalde situaties wel handig maar kunnen nog steeds gecountered worden. Ten eerste kunnen ge-bonkte scouts geen intel pakken (ze kunnen trouwens geen bonk gebruiken als ze de intel hebben). Ten tweede die situatie op badlands komt vooral omdat er waarschijnlijk niemand op de cap stond terwijl je die scouts zag langsrennen. Ten derde, airblasten (en knockback door explosies) werkt nog steeds tegen ge-bonkte scouts dus je kan ze gewoon wegblazen als er een alerte pyro is. Ten vierde, bonk of niet, SG's van engineers zijn nog steeds de enige hard counter tegen scouts. Met een (of beter twee gedekte ) SG op een goede positie kan je ze nog steeds tegenhouden. Zelfs een lv1 voldoet al, Engineers moeten alleen leren wat meer offensive te spelen, bouw eens aan het front of waar je verwacht dat het front komt.

http://www.wegame.com/watch/TF2F_NEKPED_Clutch_Engineering/

Wat betreft de sandman op pub's, eerst maar eens afwachten. De update is amper een week uit en ik denk dat er op termijn van Valve wel een soort nerf zal komen. Al zou het ook leuk zijn als de soldier en engineer "boink"-proof worden (ze dragen tenslotte een helm 8) ).

Zie het in de tussentijd als een moment om eens na te denken over nieuwe counters en tactieken. Ik kan begrijpen dat de situatie voor div1&2 en pro-spelers wat anders ligt omdat die meestal goed kunnen mikken en gewend zijn aan bepaalde klassen. Maar als soldiers helemaal waardeloos zijn in pro-play, op dit moment,..is het misschien tijd voor...god verhoede...engineers in het team!? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:56

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ wat een lame filmpje zeg, ik heb op steel dergelijke strategieën al tientallen keren geprobeerd en op de GoT server houdt die sg het ongeveer 10 seconden uit. Je kan vanuit spawn rockets knallen terwijl je tegen de kast aan staat. Daarnaast is engineer gewoon lastig omdat je score eigenlijk afhangt van je team. Als je team af en toe iemand om het hoekje lokt en je sg beschermd kan het supersterk zijn. Het probleem is dat naast een goede plek kiezen je zelf als engineer daar niet zoveel aan kan doen behalve hopen.

@koeitje: het gebeurd niet veel maar ik ben het helemaal eens met koei! De scout heeft namelijk ineens een edge tegen elke class in elke situatie. ubers/heavies/demos/soldiers waren hiervoor levensgevaarlijk, nu makkelijk te stunnen en te slopen danwel weg te rennen. SG's kan je langsrennen met bonk en dan heb je eigenlijk al best een hoop vijanden gehad die vroeger levensgevaarlijk waren en nu goed te counteren zijn. Het idee was nu juist dat elke class zijn zwakheden had tegen bepaalde andere classes. Het enige wat op pubs nog werkt is pyro om zo horden scouts te braden, maar hier hoef je niet mee aan te komen in een pcw oid :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Lt.Marx, dit is een highlander match. Er is maar een soldier die rockets kan spammen (en de demo). Het is niet zozeer dat deze setup een het lang zal volhouden in een normale match op de GoT server maar dat dit een leuke verrassing was voor de tegenpartij en iedereen als team werkte. Nu is dat in een highlander match natuurlijk gemakkelijker maar een beetje teamplay komt al een heel eind.

CapTVK wijzigde deze reactie 01-03-2009 11:08 (64%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
In ander nieuws, het schijnt dat Valve aanpassingen heeft gemaakt voor bots in TF2. Zou ook een verklaring zijn waarom het bot_flipout commando niet meer lijkt te werken.
quote:
Team Fortress 2

Ah, so what's going on with Team Fortress 2? This is probably the most anticipated games for Omni-bot in our history. It's the first 'modern' game we will be supporting, and it has a large community where we could potentially see a big growth in the bot community. As I mentioned above, this bot is built on the new SDK code that Valve has made at my request. I am trying to poke at Valve to get it released ASAP. I'm hoping it was mainly the holidays that have held it up so much. I've been using TF2 Omni-bot as the test bed for the navigation system work I'm currently doing, which you can read about below.
http://www.omni-bot.com/w...9_January_14_00:15:40_MST

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AjnK
  • Laatst online: 20-07-2011
Gister heb spel gekocht en ziet er op het eerste gezicht vooral grappig uit.

Maar wat is nou een goede class om mee te starten? Oja, kun je ook je wapens upgraden oid? Ik zag volgens mij een scout met een zwaardere shotgun dan ik heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-06 07:38

Twisted

Mogli <3

And now for something completely different:

Cabofail.

Wil iemand de high-res versie hebben voor wallpaper? :D

Twisted wijzigde deze reactie 01-03-2009 11:33 (20%)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

JumpStart

Breathing in the sky

quote:
AjnK schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:30:
Gister heb spel gekocht en ziet er op het eerste gezicht vooral grappig uit.

Maar wat is nou een goede class om mee te starten? Oja, kun je ook je wapens upgraden oid? Ik zag volgens mij een scout met een zwaardere shotgun dan ik heb.
Er zijn een paar dingen om rekening mee te houden wanneer je je class kiest: Hoe is de bezetting in je team? Wat past bij (jou kant van) het type speelmap? en als derde: wat past het beste bij jou eigen speelstijl?

Ik hou zelf vooral van close-quarters raggen, dus heb zo mijn voorkeur voor de pyro. Maar de pyro is lang niet op iedere map even effectief.

Als er al een mild voordeel zou zijn voor een beginner, die nog niet goed bekend is met de lay-out van de mappen, dan zou ik zeggen dat de soldier iets beter is dan de rest, wat meer all-round. Op het moment dat je de routes op de kaarten beter kent ga je andere classes nuttiger in kunnen zetten.

Wat betreft de upgrades: Lees in de topicstart maar over Achievements.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 09:23
Binnenkort ook maar weer gaan spelen, ben wel benieuwd naar de update.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Theoretisch leuk, maar je weet dat wij engineers in de praktijk zelden backup hebben van een HWG of pyro, terwijl die enorm handig zijn bij je dispenser

De update bevalt mij tot nu toe totaal niet. Napo was al irritant, maar nu helemaal stront vervelend. (;))
Loop je rustig richting CP.. Boink stunned... 2 FaN hits in je achterste en begin maar weer opnieuw...

frickY wijzigde deze reactie 01-03-2009 12:09 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
CapTVK schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:56:
Lt.Marx, dit is een highlander match. Er is maar een soldier die rockets kan spammen (en de demo). Het is niet zozeer dat deze setup een het lang zal volhouden in een normale match op de GoT server maar dat dit een leuke verrassing was voor de tegenpartij en iedereen als team werkte. Nu is dat in een highlander match natuurlijk gemakkelijker maar een beetje teamplay komt al een heel eind.
aha dat scheelt een hoop inderdaad. Als team dit opzetten en verdedigen is inderdaad cool.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Twisted schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:33:

[afbeelding]

Cabofail.

Ik had exact hetzelfde met Angryzor, ik net gestabbed...BONK! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-10 18:10
Vannacht op Castle gingen op stage 1 de gates open, toen rood een bal naar de deur van blauw gooide. Raakten ze precies een cloaked spy die net de deur uit kwam :P

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-09 09:43
Ben het toch wel eens met o.a. Shabba, Marx en Koei dat de scout nu toch wel erg sterk is in 1 vs 1 gevechten, met name te sterk tegen de heavy. Nu bak ik er persoonlijk nog niet bijster veel van als heavy, maar dat zou niet zo mogen zijn denk ik.....

Als iemand die toch met name op publics speelt, valt mij wel op dat de meeste middelmatige scouts (ook sommige betere) zonder hun double jump wel echt kwetsbaar zijn voor soldiers. Vind het persoonlijk nu een stuk makkelijker anticiperen hoe een scout beweegt. En als je één goede rocket vuurt op hun voeten is het vaak einde verhaal. Als je dan een medic aan je kont hebt hangen is het helemaal goed te doen (zoals Koei al terecht aangaf).

Irritant is wel dat je naast dat je vroeger af en toe gesniped werd, je ook af en toe een honkbal tegen je knar krijgt. Je kunt niet altijd letten op de hele omgeving en dat hoort er nu helaas bij vrees ik. Voor mijn gevoel weer een aantal deaths/"onaangename situaties" waar niet altijd op te anticiperen valt en die ik een beetje incalculeer.

De kracht van de Sandman zou een hoop minder "overpowered" zijn als ie ubers niet vrij makkelijk kon uitschakelen.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Lt. Marx schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:53:

@koeitje: het gebeurd niet veel maar ik ben het helemaal eens met koei! De scout heeft namelijk ineens een edge tegen elke class in elke situatie. ubers/heavies/demos/soldiers waren hiervoor levensgevaarlijk
Niet helemaal waar, een scout wat zeker net zo gevaarlijk voor soldiers en vooral demo's. Maar nu is het voordeel zwaar voor de scout.

Pyro's moeten het van sneaky tactics hebben tegen scouts. Zeker nu je een pyro ook gewoon stunned en daarna afknalt :X

@ Garion: veel scouts zijn gelukkig echt episch slecht en lopen vrijwillig in je rockets :P . Of ze nou wel of niet double jump hebben maakt niet zoveel uit, de slechte scouts zijn nog steeds slecht en de goede nog steeds goed.

Koeitje wijzigde deze reactie 01-03-2009 16:30 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrAngry
Ze moeten die sandman gewoon headshot only maken, dat zou al een hoop schelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MrAngry schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:31:
Ze moeten die sandman gewoon headshot only maken, dat zou al een hoop schelen.
Dan gebruikt niemand hem meer, omdat hij dan bijna niet te mikken is. Als hij nou hitscan was geweest :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17-10 12:11
niet als je double jump penalty ook weg haalt.
van mij mogen ze zware nerf geven kunnen ze penalty ook changen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Brainstorm schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:04:
Vannacht op Castle gingen op stage 1 de gates open, toen rood een bal naar de deur van blauw gooide. Raakten ze precies een cloaked spy die net de deur uit kwam :P
Spies die direct de eerste seconde de spawn proberen te verlaten |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
Garion schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:11:
De kracht van de Sandman zou een hoop minder "overpowered" zijn als ie ubers niet vrij makkelijk kon uitschakelen.
Goed punt! Hij is zeker vervelend maar dat je ubers kan stoppen gaat helemaal tever. Zonder die optie vind ik het al veel minder erg! Eigenlijk vind ik het spel zonder scouts gewoon veel leuker :P

...Welkom op GoT trouwens ;)

LtMarx wijzigde deze reactie 01-03-2009 18:24 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 05-10 23:49
quote:
Lt. Marx schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:22:
[...]

Goed punt! Hij is zeker vervelend maar dat je ubers kan stoppen gaat helemaal tever. Zonder die optie vind ik het al veel minder erg!
Idd. Invulnerable is een beetje een TE los concept geworden lijkt het.

Dat je de uber kan breken door een pyro conpression blast, met de FAN etc kan ik nog wel begrijpen maar door dat er een balletje tegen je hoofd wordt geslagen terwijl je invunerable bent....nee dat gaat er bij niet in.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-10 20:32

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik merk dat ik vanuit de server browser geen favourites meer kan toevoegen door rechts te klikken op een server. Hebben meer mensen hier last van?

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22:39
yup, is gebugged...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cabo
quote:
Twisted schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:33:

[afbeelding]

Cabofail.

Nice thnx!

• Garion
  • Laatst online: 21-09 09:43
quote:
[...]
Eigenlijk vind ik het spel zonder scouts gewoon veel leuker :P

Dank je ;)

En over spelen zonder scout: now were talking! Is van t begin af aan al zo'n ongelooflijk irritante class. (om tegen te komen dan) En maar wegrennen.... "Be a man and fight, maggot" zeg ik dan!

Butt-kicking! For goodness!

• JDeraGear
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-09 19:54

JDeraGear

Mighty Pirate!

Koei is soms misschien een opschepper en statsgeil, maar zoals vaker, en ook in dit geval heeft hij wél gelijk: Ik heb afgelopen paar dagen een paar keer geprobeerd heavy te spelen, en dat is gewoon écht niet leuk meer.

Het aantal scouts is al enigszins afgenomen op de server, maar zelfs als je maar 2 of 3 scouts hebt in het enemy team van 12 man heeft de heavy een soort van "kick me-sign" op z'n rug, alle ballen vliegen onmiddelijk naar de heavy, en omdat die zo traag is zijn ze meestal vanaf een grote afstand gelijk raak.
Gevolg is dat je echt een goeie 6-7 seconden stunned bent, en dan met zo'n groot "**BONK!!**"-sign erboven gaat echt het complete andere team alleen op die heavy mikken.

Komt zich erop neer dat je als heavy nu een gemiddelde levenstijd hebt van maximaal een minuutje (als je echt veel geluk hebt). Zou misschien mee moeten vallen omdat de sandman moet rechargen, maar omdat de scout juist zo snel is, kan die echt mákkelijk achter de linies komen om een heavy te stunnen. Al helemaal met een *bonk* energydrank.

IMHO; sandman is dik OP. Ik zou niet weten hoe hem te nerfen, ik ben geen dev, maar het maakt het spel voor andere classes zoals de heavy, en deels de demo (ook niet snel) echt minder leuk.

• JDeraGear
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-09 19:54

JDeraGear

Mighty Pirate!

De amerikaanse league CEVO vindt hem kennelijk ook OP:

http://www.cevo.com/index...wthread&id=7853&forumID=2

Sandman banned from CEVO matches
quote:
There has been much talk over the new scout unlocks, currently we are looking at all of the weapons for game impact and balance as well as getting the opinions of players. While the Force-a-Nature and Bonk! Energy drink are still under watch, a final decision has been made on the sandman. The sandman will be banned from CEVO matches until significant changes on are made to the weapon. Once valve has made changes we will re-evaluate the weapon and make a decision at that time. The Force-a-Nature and Bonk! Energy drink are still of legal use in matches until further noted. Any use of the sandman in a match will be addressed by CEVO officials. The rule is in effect as of March 2, 2009.

• ByteMe72
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-02-2018
Wat moet de taunt van de Sandman eigenlijk voorstellen? Bij mij doet m'n scout werkelijk niks als ik taunt met m'n sandman... gewoon 5 seconden niks kunnen doen terwijl m'n scout er gewoon bij staat zonder iets fancy te doen :(

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

• pasta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-10 02:49

pasta

Ondertitel

Scout wijst met z'n vinger ergens naar toe, haalt uit en slaat met z'n honkbalknuppel. Als ie dan ook nog iemand raakt tijdens de slag dan wordt die speler gelanceerd. :P

Signature

De sandman taunt is trouwens een echte taunt komende uit baseball. Je wijst om aan te geven dat je tijdens jouw slag een homerun gaat slaan (oftewel je schept op dat je deze bal uit het veld te gaan slaan). Hij is heel mooi gedaan, alleen een beetje lang om ingame uit te proberen, zelfs voor een sniper is 5 sec op dezelfde plek stilstaan wel erg lang. :)

• HertogJanNL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 13:36
quote:
[...]

Goed punt! Hij is zeker vervelend maar dat je ubers kan stoppen gaat helemaal tever. Zonder die optie vind ik het al veel minder erg! Eigenlijk vind ik het spel zonder scouts gewoon veel leuker :P

Ik denk dat de sandman gewoon mensen moet later stoppen bewegen. Niet dat je ook niet kan schieten. Is nog steeds erg irritant, maar dan kan je jezelf tenminste verdedigen...

• TheJVH
Precies, en dat je teammates je dan kunnen unstunnen door melee op je te slaan :) .

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:54
quote:
Killzone schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:43:
Precies, en dat je teammates je dan kunnen unstunnen door melee op je te slaan :) .
Dit vind ik wel een goed idee! Beetje L4D achtig :)
quote:
Killzone schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:43:
Dat zou teamplay wel ten goede komen.

• Yonni
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-10 19:51
Ik vind het effect van de concussion grenades uit TFC wel een goede voor the sandman. Dat je beeld gaat draaien en je aim ook, beetje geluiden vage geluiden erbij en huppa.

Hot Wheels filmpjes ][ D3200 - 35/1.8G 4real!

• Bigbadkip
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-07-2016
Het grote probleem is nu gewoon dat de scout een counter is tegen ELKE andere class. Vroeger was je als demo en soldier gewoon goed tegen een scout, maar met de sandman is het echt lame geworden.

Het stunnen is echt waaay overtrokken, OF veel te lang, of je moet op zn minst nog kunnen schieten.
Het un-stun idee van Killzone hierboven zou het ook gelijk oplossen.

Een medic zou zijn heavy dan gewoon kunnen un-stunnen en weer lekker verder gaan.

Wie submit het naar valve ?

• Cabo
Probleem is dus eigenlijk is dat er geen counter-effect is?

• ByteMe72
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-02-2018
quote:
pasta schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:25:
Scout wijst met z'n vinger ergens naar toe, haalt uit en slaat met z'n honkbalknuppel. Als ie dan ook nog iemand raakt tijdens de slag dan wordt die speler gelanceerd. :P
[video]
hmmm dan is mijn sandman taunt kapot :(

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

• Cabo
quote:
Yonni schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:45:
Ik vind het effect van de concussion grenades uit TFC wel een goede voor the sandman. Dat je beeld gaat draaien en je aim ook, beetje geluiden vage geluiden erbij en huppa.
Oh wacht. Laten we ideeën die eigenlijk bij de spy horen aan de scout geven. :w
Demo was altijd al lastig tegen een scout. Het is niet zo dat de één de ander owned. Had meer te maken met skill levels.

Nee, sandman is makkelijk te fixen. Alleen headshots stunnen en op Übers heeft het geen effect. Hele ellende is opgelost, lijkt me.

• Tank80
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:44

Tank80

Cyanide&&Happiness

Of zorg dat er snel soldier updates komen, waarbij je bijvoorbeeld een net uit je bazooka kan schieten om scouts en ballen te vangen.
Of dat je de ballen terug kan meppen met je shovel
Of dat als een scout je met zn bal op je helm raakt dat dit een hoogfrequente *ding* geeft zodat iedereen in de omgeving (incl de betreffende scout) gestunned is
Of geef een andere class een handschoen waarmee je de bal kan vangen zodat de scout "out" is ("out" status nader in te vullen)

Je imiteert me mateloos.

• TheJVH
Waarom zo moeilijk als het makkelijk kan??

Het hele stun idee past gewoon niet in de game. Het is een snelle FPS schooter, je haalt het hele tempo uit de game als je mensen kan stunnen EN mensen bang zijn dat ze worden gestund, zodat ze niet in hun eentje meer om een hoekje heen gaan. IMO is de sandman gewoon een ERG slecht idee...

TheJVH wijzigde deze reactie 02-03-2009 15:51 (77%)

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

quote:
Cabo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:19:
[...]

Oh wacht. Laten we ideeën die eigenlijk bij de spy horen aan de scout geven. :w
Concussion grenades is van oudsher een scout ding :P dat vind ik niet passen bij spy eigenlijk.

stunned past wel beter bij spy maar dan meer in de vorm van een dart gun waarvan de tegenstander gaat slapen (zoals bv in q3f) of iets toxic achtigs
quote:
Bigbadkip schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:11:
Vroeger was je als demo en soldier gewoon goed tegen een scout, maar met de sandman is het echt lame geworden.
Als demo? Welk spel speel jij? Ja, als demo kan je noobie scouts wel afmaken, maar een goede scout veegt de vloer aan met een demo tenzij je echt zieke skills hebt.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17-10 21:01

RoyK

Tekenaar!

Ik ervaar wel vervelende problemen na de laatste update :(

Zo was mijn crossair van het ene moment zo ineens een raar roze / zwarte blokken partij. Dit heb ik later opgelost door een andere crossair te kiezen, maar wel vreemd. Ook de taunts (schrijf je dat zo) gaan niet goed. Als ik op G druk en een grappig geluidje maak, is er geen animatie meer zichtbaar.

Ook blijft het spel na het opstarten naar het menu heen en weer switchen van buroblad naar menu, en weer terug totdat ik zelf ingrijp.

Ik zie dat er wat discussie is over de scout, ik ervaar ook wat negativiteit rond om de scout op het moment. Nu is het altijd even wennen als er een update gedaan is, maar de scout is wel erg in een voordeel gekomen (let op, zo lijkt het voor mn gevoel)

Het wordt tijd dat de andere personages ook zo hun updates krijgen. Iemand een leuke website waar deze info aanwezig is?

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
Koeitje schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:03:
[...]

Als demo? Welk spel speel jij? Ja, als demo kan je noobie scouts wel afmaken, maar een goede scout veegt de vloer aan met een demo tenzij je echt zieke skills hebt.
Volgens mij is het hele idee van demo's dat ze op korte range niets kunnen. Alleen op middellange en lange range. Scouts en pyros horen dus demos gewoon te slopen. Vandaar ook dat laatst die stickies zijn generfd. Veel demo's (ik ook) schoten stickies voor hun voeten, liepen achterwaarts en slopen zo hordes pyros en scouts. Dit is nu veel lastiger aangezien je gewoon minder damage doet.

Scouts horen demos te ownen. Nu pak je er alsnog een hoop op pubs, maar moet je eens proberen in een pcw tegen echt een goede scout te spelen. Je wordt helemaal kapot gescatterd.

• Fox
  • Niet online
Het grootste probleem met de sandman is gewoon dat het een speler totaal stop zet. De beste oplossing lijkt mij om de speler langzaam te laten lopen en dat de schoten die hij / zij vuurt alle kanten op gaan.

Dat, of de bal wat langzamer laten gaan, zodat bij een 1v1 situatie deze beter kan worden ontweken.

• JumpStart
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

JumpStart

Breathing in the sky

Ik hoop op een hitbox-afhankelijke Sandman nerf:

Een tijdelijke slowdown als je benen geraakt worden, tijdelijk veel minder nauwkeurig kunnen mikken als je romp/armen geraakt worden, en -zoals nu dus- een paar seconden knock-out bij een head-shot registratie.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Tbh zou ik het liefste gewoon de sandman vervangen zien door een andere item.
Want ook al vind ik dat het goed meevalt i.v.m. andere items is het iets te sterk en past het gewoon niet bij het spel.
Ik had bvb liever een lightweight bat gehad: -30% damage, enables third jump o.d.

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:51
quote:
CapTVK schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:43:
De sandman taunt is trouwens een echte taunt komende uit baseball. Je wijst om aan te geven dat je tijdens jouw slag een homerun gaat slaan (oftewel je schept op dat je deze bal uit het veld te gaan slaan). Hij is heel mooi gedaan, alleen een beetje lang om ingame uit te proberen, zelfs voor een sniper is 5 sec op dezelfde plek stilstaan wel erg lang. :)
Keer gelukt op Dustbowl toen we verloren hadden, ik ga om een hoekje staan, taunt, komt een medic voor met staat raggen met zijn syringegun. :w Toen die taunt was afgelopen lag de medic een paar meter verderop tegen de muur. >:)
Sandman vervangen wordt hem niet, denk ik. Tenzij ze ook een boel Sandman-based achievements aanpassen.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zoveel sandman based achievements zijn er nu ook weer niet.

• Jradman
  • Laatst online: 12-09 22:20
quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:38:
Zoveel sandman based achievements zijn er nu ook weer niet.
Ik vond er toch vrij veel achievements tussen zitten die iets met stun te maken hebben.

• RaCio
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-06 22:36
quote:
Cabo schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 22:31:
[...]

Vrees maar niks. Ik kan geen sidestabs meer doen. Als iemand mij kant opliep kon ik nog ff snel naar links bewegen en gelijk stabben. Nu gaat dat niet meer...
Als je op de rug mikt wel hoor.

Ik doe weer facestabs, sidestabs en leapstabs als vanouds, en ik kan nu 3 mensen stabben in 2 seconden O-)

RaCio wijzigde deze reactie 03-03-2009 10:58 (5%)

• Descriptor
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 15:37
quote:
RoyK schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:20:
Ik ervaar wel vervelende problemen na de laatste update :(
Ik heb sinds de nieuwe update(s) ook soms last van vage problemen in TF2. Zo krijg ik soms bij sommige (officiële) mappen gigantische fps drops en soms lijkt het alsof de game een aantal seconde gigantisch lagt.

In het main menu blijft de muziek trouwens ook hangen als je je achievments wilt bekijken maar dat was dacht ik al wat langer.

Beter komt er binnenkort weer eens een meet the filmpje uit.... had gehoopt dat deze bij de 6de bekendmaking van de scout update zat.

Winners never cheat, Cheaters never win

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Jammer Descriptor, gelukkig ben ik dan alleen niet de enige. :)

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Leuk, weer nieuwe bug/glitch/iets tegengekomen. Vanmiddag liep er op een server een scout zonder petje/headset rond...

Heel vreemd. Best grappig eigenlijk hoe het eruitziet. Mja, voor de rest WTF :P

Nog een keer WTF btw:

>:) :P

Fl4pp13 wijzigde deze reactie 03-03-2009 16:45 (12%)

• RedHat
quote:
Fl4pp13 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:37:
Leuk, weer nieuwe bug/glitch/iets tegengekomen. Vanmiddag liep er op een server een scout zonder petje/headset rond...

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel vreemd. Best grappig eigenlijk hoe het eruitziet. Mja, voor de rest WTF :P
Heb ik ook eens gehad (Ask Spawn!) maar weet niet hoe ik het gedaan heb. Gewoon tijdens spelen gebeurde het :D

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
quote:
RaCio schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:56:
[...]

Als je op de rug mikt wel hoor.

Ik doe weer facestabs, sidestabs en leapstabs als vanouds, en ik kan nu 3 mensen stabben in 2 seconden O-)
Inderdaad, ik heb het idee dat backstabben nu juist veel makkelijk is geworden. Ik kan een engy backstabben, rustig mijn sapper tevoorschijn halen en een level 3 sentry sappen voordat die zich heeft omgedraaid. Oftewel die nieuwe animatie is veel sneller, geen goede verandering dus :(

• Cabo
Eerste paar dagen ik had ik last van die nieuwe update. Als je gewend bent om op een bepaalde manier te stabben en het verandert... tja...

Gaat nu wel veel beter :)

• RoyK

RoyK

Tekenaar!

Ik heb wel meer bugs gezien, zo zat ik een paar dagen geleden vast tussen wat boxen nadat ik door een explosie weg werd geslingerd. Ik sprong toevallig net op dat moment. Heel vaag ik zat half buiten de map :P

• ImpulseW
  • Laatst online: 09-07-2018
Ik kon een keer mijn Force-A-Nature reladen met 4 kogels, ook een handig bugje. Waarom zijn trouwens de uitbreidingswapens van de Heavy nog niet uitgewerkt? :o

• Yonni
Hoe bedoel je uitgewerkt? Natasha is meerdere keren bijgewerkt volgens mij..

• Descriptor
Ik blijf maar fps problemen krijgen sinds de laatste update , gisteren op een gegeven moment een zware fps drop van 90+ naar dik 20 ongeveer... dat maakt het spelen er natuurlijk ook niet er beter op. En het gebeurd zo'n 2 tot 3x per map round. Ik Hoop dat ze het zo snel mogelijk fixen want ik irriteer me er al behoorlijk aan.

Dat is ook zwaar afhankelijk van de map die je speelt.
Zijn dat community maps of maps supported door Valve?

• Descriptor
quote:
frickY schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:47:
Dat is ook zwaar afhankelijk van de map die je speelt.
Zijn dat community maps of maps supported door Valve?
Gisteren had ik het zowel op Badlands als Swift als andere nieuwe CP / PL mappen. Dus aan de maps zal het niet liggen. En ik heb voor de update nooit problemen gehad gericht op Frames p/s.

Descriptor wijzigde deze reactie 05-03-2009 14:54 (9%)

• Jradman
  • Laatst online: 12-09 22:20
quote:
Descriptor schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:52:
[...]

Gisteren had ik het zowel op Badlands als Swift als andere nieuwe CP / PL mappen. Dus aan de maps zal het niet liggen.
Ik heb sinds de update inderdaad ook fps drops, en een maat van me klaagde er ook al over. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen? Het is niet zo dat onze pc's opeens minder zijn gaan presteren. :+

Normaal altijd zeker 80+ fps, nu zakt dat soms tot onder de 20! Kan nooit goed zijn.

• diffx
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
quote:
ImpulseW schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:59:
Ik kon een keer mijn Force-A-Nature reladen met 4 kogels, ook een handig bugje. Waarom zijn trouwens de uitbreidingswapens van de Heavy nog niet uitgewerkt? :o
Ik had ook een bug met FaN, direct nadat ik hem haalde. De reload tijd ontbrak zo ongeveer.
Helaas was het na een steam restart "verholpen" en is de FaN een stuk minder leuk ;)

• ImpulseW
quote:
Yonni schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:04:
Hoe bedoel je uitgewerkt? Natasha is meerdere keren bijgewerkt volgens mij..
Bij de upgrade wapens zijn de puntjes nier uitgewerkt:

Wapens:
- Minigun
- Shotgun
- Fists
Upgrades:
-
-
-

• Yonni
ooooooh, je bedoelt in de startpost! ff melden bij brain :)

• ImpulseW
quote:
Yonni schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:08:
ooooooh, je bedoelt in de startpost! ff melden bij brain :)
Done, hopelijk is het goed gegaan want ik vind dit maar een vaag PM systeem. :')
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True