Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55
hk12nl schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:37:
[...]

Naast dat ik een groot fan ben, al meer dan 100 uur in de game heb zitten en niet kan wachten op TotK, heb ik ook altijd het gevoel gehad dat dit een mooiere oplossing zou zijn na het verslaan van Ganon. Maar het zal technisch wel heel lastig zijn om uit te voeren..

Waar kan je het % van voltooien zien als je Ganon verslagen hebt? Ik moet nog een flink aantal Korok zaadjes. Alle tempels heb ik inmiddels behaald. Ik ga door met zaadjes verzamelen tot de 12e :)
Als je de uitbereiding hebt gekocht dan kun je het op de kaart links onderin zien.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:33:
[...]

Ik had het leuk gevonden om door te gaan in een "bevrijd Hyrule" waarin je nog wel seeds kon zoeken en shrines voltooien maar waarin Hyrule castle verdreven was van Ganon. Uiteraard kan je via je save files nog een save inladen waarin je nog moest gevechten met Ganong. Maarja is wat het is.
Ik moet eerlijk bekennen dat het me ook wel heel tof lijkt na het verslaan een bevrijde wereld te verkennen. Had ik vroeger met aLttP ook al. Al was het maar losstaand aan je eigen save zullen we maar zeggen.

Als ik ooit in mijn leven een spel zou maken, zou ik dat wel inbouwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:57
DutchKel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:42:
[...]

Als je de uitbereiding hebt gekocht dan kun je het op de kaart links onderin zien.
Ah thx. Ga ik daar vanavond even kijken.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:18
Arunia schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:42:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat het me ook wel heel tof lijkt na het verslaan een bevrijde wereld te verkennen. Had ik vroeger met aLttP ook al. Al was het maar losstaand aan je eigen save zullen we maar zeggen.

Als ik ooit in mijn leven een spel zou maken, zou ik dat wel inbouwen. :+
Ja bij aLttp had ik het ook. Enige wat ze daar wel goed deden was dat je bij de credits nog ziet hoe het met iedereen gaat, hoe iedereen zijn/ haar leven oppakt. Uiteraard gecombineerd met één van de beste ending credits (muziek) ooit O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
MetalSonic schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:02:
[...]

Ja bij aLttp had ik het ook. Enige wat ze daar wel goed deden was dat je bij de credits nog ziet hoe het met iedereen gaat, hoe iedereen zijn/ haar leven oppakt. Uiteraard gecombineerd met één van de beste ending credits (muziek) ooit O+
Ja!!!! Inderdaad, denk dat juist hetgeen je in de credits ziet er voor zorgt dat je daar rond wil lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:18
Heb hem even opgezocht, moest hem weer zien/ horen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Je zou haast zeggen dat je met mods en hacks dit ook zichtbaar moet kunnen krijgen om doorheen te lopen. Ze zullen dit ingame hebben opgelost en niet via een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:06
Hebben anderen hun switch case totk editie al ontvangen?
Ik heb mijne tijd terug bij Bol.com besteld en staat al tijdje op "wordt ingepakt en zsm verzonden" status.

https://www.bol.com/nl/nl...kingdom/9300000146569330/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:00
Megupe schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:22:
Ik heb mijne tijd terug bij Bol.com besteld en staat al tijdje op "wordt ingepakt en zsm verzonden" status.

Vanmiddag ontvangen van bol.com, ze leveren dus wel 😉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8Reaq36VzyNKw5mpI9Dw1zB6w4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J0NCnqGy5nXansA7hXjKnx0R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
@Megupe Hier is die van bol.com afgelopen zaterdag aangekomen. Ik wacht nu nog op de pro controllers.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchKel op 01-05-2023 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik krijg de zenuwen voor bol.com's pakketje, die zal vast via de post door de brievenbus gaan. En da's einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
apNia schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:36:
Ik krijg de zenuwen voor bol.com's pakketje, die zal vast via de post door de brievenbus gaan. En da's einde van de dag.
Dat is wel knap als je de doos van een Nintendo Switch door de brievenbus krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Voor de goede orde, het gaat om de case. Dus niet de console zelf, die kreeg ik ook keurig zaterdag van bol geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

DutchKel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:41:
[...]

Dat is wel knap als je de doos van een Nintendo Switch door de brievenbus krijgt.
Hahaha, ik bedoel dus TotK zelf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Megupe schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:22:

Ben ook nog het wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FdkWKXL0cIy4Z14X0vzqGGGC3Q0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pO5ZSZ08W7j83nCJmoeAypKA.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de case straks eerder binnen dan de Switch zelf 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Linksquest op 01-05-2023 21:46 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Kwam net een link hiervan tegen The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom leaks early. Heel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, probeer dit ook allemaal te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Linksquest schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:44:
[...]

Ben ook nog het wachten.

[Afbeelding]

Ik heb de case straks eerder binnen dan de Switch zelf 8)7
Ik kreeg van Amazon.nl vanavond een verzendbevestiging van de console, levering morgen. Sneller dan Bol :')

Screenprotector is wel al binnen :+

Edit: Overigens geeft Amazon.de aan dat die TotK case pas 12 mei uitgebracht wordt. Wellicht dat Bol ook pas rond die tijd gaat leveren?
Edit 2: ik zie op meerdere websites een datum van 12 mei staan. Even geduld lijkt het dus

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 02-05-2023 00:48 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
Ik had het bericht ook gezien, het viel ook wel te verwachten omdat dit toch wel het moment is dat winkels hun voorraden zullen krijgen, een dan is er altijd wel iemand die voor 15 minutes of fame gaat, maar die zal misschien nog wel spijt krijgen, want Nintendo is ook keihard achter de lekker van de TotK Switch aan gegaan.
Notna schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:41:
[...]

Ik kreeg van Amazon.nl vanavond een verzendbevestiging van de console, levering morgen. Sneller dan Bol :')

Edit: Overigens geeft Amazon.de aan dat die TotK case pas 12 mei uitgebracht wordt. Wellicht dat Bol ook pas rond die tijd gaat leveren?
Edit 2: ik zie op meerdere websites een datum van 12 mei staan. Even geduld lijkt het dus
Alles behalve de console komt 12 mei uit, dus zal waarschijnlijk 11 mei met de bezorgdiensten meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ah, jammer want dan kan ik de console nog ff niet meenemen naar andere plaatsen tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:41:
[...]

Ik heb de Switch OLED en Pro controller bij Amazon.de besteld, als het goed is zal ik de OLED donderdag binnen krijgen, maar nog niks gehoord dat hij al op de post is.

De collectors Edition komt van Coolblue, de Amiibo van Game Mania en de Case van Bol.com, ja gelukkig houd ik het nog allemaal uit elkaar :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:11:
[...]

Ik heb de Switch OLED en Pro controller bij Amazon.de besteld, als het goed is zal ik de OLED donderdag binnen krijgen, maar nog niks gehoord dat hij al op de post is.

De collectors Edition komt van Coolblue, de Amiibo van Game Mania en de Case van Bol.com, ja gelukkig houd ik het nog allemaal uit elkaar :D
Hier is het ook zo'n chaos. Ik heb bij de volgende winkels iets besteld: Bol.com (switch oled, pro controllers), Coolblue (collectors edition), Nintendo (normale editie + extra dingen), Intertoys (Amiibo)

Edit: de case heb ik niet besteld, Ik heb nog geen idee of ik die in mijn verzameling wil.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchKel op 02-05-2023 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik zit er over te twijfelen om hem in de Nintendo eshop aan te schaffen. Zo heb ik hem altijd bij de hand en hoef ik niet van cartridge te wisselen. Zo heb ik bv ook Mario Party en Mario Kart digitaal aangezien je deze toch nooit doorverkoopt.

Ik snap dat je hem niet digitaal koopt als je een collector bent maar zijn er nog niet-collectors die hem digitaal gaan aanschaffen? Wat is jullie reden voor wel of niet?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
hk12nl schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:33:
Ik zit er over te twijfelen om hem in de Nintendo eshop aan te schaffen. Zo heb ik hem altijd bij de hand en hoef ik niet van cartridge te wisselen. Zo heb ik bv ook Mario Party en Mario Kart digitaal aangezien je deze toch nooit doorverkoopt.

Ik snap dat je hem niet digitaal koopt als je een collector bent maar zijn er nog niet-collectors die hem digitaal gaan aanschaffen? Wat is jullie reden voor wel of niet?
Ik koop hem ook digitaal (en fysiek). Ik speel het spel waarschijnlijk net als BOTW best veel dus dan is elke keer de cartridge wisselen niet fijn. De fysieke versie gaat in de verzameling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:31
hk12nl schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:33:

ik heb hem digitaal aangeschaft.

Heb via een paar key sites voor 100 euro eshop tegoed gekocht (voor 90 euro) en daarmee 2 game vouchers a 99 euro gekocht. 1 daarvan heb ik ingewisseld voor Zelda, de andere laat ik nog even open voor als ik wat nieuws wil. Daarmee betaal ik effectief maar 45 euro voor zelda. Dat was voor mij voldoende reden om niet 15 euro voor een kansloos leeg hoesjes te betalen.

Vroeger zat er nog een boekje, kaart of andere zaken bij, maar aangezien er tegenwoordig alleen een kleine cartridge in zo'n veel te groot doosje zit.. koop ik het liefst digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Let op:

De game, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom is niet inbegrepen met dit Nintendo Switch OLED-model.
WTF? Dit is de 1e keer dat Zelda niet bij een special edition console zit? Ik heb nog een platinum GameCube vanwege WIndWaker. Kan me niet zo snel herinneren dat er alleen console was zonder spel in Zelda-trim?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:40
Señor Sjon schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:54:
[...]

WTF? Dit is de 1e keer dat Zelda niet bij een special edition console zit? Ik heb nog een platinum GameCube vanwege WIndWaker. Kan me niet zo snel herinneren dat er alleen console was zonder spel in Zelda-trim?
Nope, die zit er niet bij, zoals bij alle SE OLED consoles de game er niet bij zit. Hij is dan ook gemiddeld een tientje of 2 duurder dan de gewone OLED.

@iedereen die wacht op de Pro Controller en Case van Zelda TotK:

Die komen pas uit op 12-05-2023, net als de game. De OLED Switch kwam uit op de 28ste (behalve bij Bol.com :+ ).

Ik heb ook de LE besteld bij Intertoys toen hij echt net te bestellen was. Ik heb echter nooit eerder een dergelijk iets bij de Intertoys besteld. Ik zag dat ze in de winkels games uit seal halen en dan de hoesjes apart bewaren. Ik hoop toch wel dat ze een LE gewoon in de seal laten anders ga ik echt huilen 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Cyrax0508 op 02-05-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

[...]

New 3DS Zelda Edition kwam anders niet met een Zelda game. Het is dus niet de allereerste combi waar geen game bij zit. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:31:
[...]
@iedereen die wacht op de Pro Controller en Case van Zelda TotK:

Die komen pas uit op 12-05-2023, net als de game. De OLED Switch kwam uit op de 28ste (behalve bij Bol.com :+ ).
Mijn OLED is net pas op de post, komt van Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:31:
[...]

New 3DS Zelda Edition kwam anders niet met een Zelda game. Het is dus niet de allereerste combi waar geen game bij zit. ;)
De handhelds na de GameBoy Color zijn een redelijk blinde vlek voor mij. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Voor TotK, Breath of the Wild weer aangeslingert, nooit streven om alle 120 shrines nog te halen voor 12 mei. 104 gedaan, nog 16 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:31:
[...]

Die kwam toch met een download voucher voor majora’s mask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
[...]

Dit is standaard voor Nintendo Switch special editions. Nintendo laat je zo zelf de keuze of je een digitale game wilt kopen of een fysieke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:35:
[...]

Download code meen ik, volgens mij heb ik die doos nog, zal eens kijken. Ik had hem naast de digitale ook toen de collectors edition gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@DutchKel Nee, vooraf geïnstalleerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pNjjd4DKQEAxvCdDEK97mHOkus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sE9walzFVXXN4uaRyz8JqroT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DutchKel schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:35:
[...]

Nee, want ik heb het over de NEW 3DS, toen was MM al lang uit. En zoals @Linksquest hierboven toont met een foto, is dat een andere 3DS (en ook niet die met een hardware upgrade).

Deze:
Afbeeldingslocatie: https://media.gamestop.com/i/gamestop/10128188/New-Nintendo-3DS-XL-The-Legend-of-Zelda-Hyrule-Crest

Deze kwam tegelijk met Hyrule Warriors: Legends uit en zou de game veel beter draaien dan de basic 3DS.

[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 02-05-2023 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hero of Time schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:17:
[...]

Nee, want ik heb het over de NEW 3DS, toen was MM al lang uit. En zoals @Linksquest hierboven toont met een foto, is dat een andere 3DS (en ook niet die met een hardware upgrade).

Deze:
[Afbeelding]

Deze kwam tegelijk met Hyrule Warriors: Legends uit en zou de game veel beter draaien dan de basic 3DS.
Die van mijn foto is de New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Edition, dat is die versie die de 3D functie van Hyrule Warriors aan kon, iets dat de gewone niet kon.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 02-05-2023 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een versie geschiedenis video die ik tegen kwam, leuk om eens te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 18:57
Leuke game: https://hyruleguessr.com/

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het offline wordt gehaald door de big N.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Geen idee of al ergens gepost, maar dit is wel tof. Bevat nog best wat bugs, maar ga deze zeker een keer spelen:
https://john-lay.itch.io/zeldas-adventure
Zekda's Adventure van de CD-i omgebouwd voor de gameboy met Link's Awakening stijl graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 07:26:
Geen idee of al ergens gepost, maar dit is wel tof. Bevat nog best wat bugs, maar ga deze zeker een keer spelen:
https://john-lay.itch.io/zeldas-adventure
Zekda's Adventure van de CD-i omgebouwd voor de gameboy met Link's Awakening stijl graphics.
Wilde hem net gaan delen, maar je was me al voor, heb er even vluchtig naar gekeken, ziet er grappig uit, maar bij het begin een beetje te veel Link's Awakening gevoel, vooral door de muziek.

Heb de game gedownload om op een later tijdstip eens rustig voor te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Linksquest Ik ga hem ook zeker nog testen. Er is online ook nog een pc variant te vinden van de andere 2 CD-i games. Dan kun je die op de pc spelen. Maar ook nog niet echt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:29:
@Linksquest Ik ga hem ook zeker nog testen. Er is online ook nog een pc variant te vinden van de andere 2 CD-i games. Dan kun je die op de pc spelen. Maar ook nog niet echt gespeeld.
Klopt, die had ik me toen al gedownload voor hij offline gehaald werd door Nintendo, dus ook die heb ik gelukkig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuke video met een samenvatting van Breath of the Wild, handig voor mensen die hem niet gespeeld hebben en meteen naar Tears of the Kingdom stappen.

[ Voor 17% gewijzigd door Linksquest op 05-05-2023 23:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Ook de YouTube crafting community zit in volle Zelda hype. Deze video van een build van Vah Medoh vind ik toch wel knap genoeg om even te delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
JackAvery schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:13:
Ook de YouTube crafting community zit in volle Zelda hype. Deze video van een build van Vah Medoh vind ik toch wel knap genoeg om even te delen.

[Video: I made a Divine Beast from Breath of the Wild]
De naam van het kanaal ook, wel heel toepasselijk, doet me denken aan een bepaald klusbedrijf in Hyrule met een nogal apart personeelsbeleid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomBraamhaar

Erg fijne, goede en uitgebreide recap van het verhaal van BotW. Ik wou gisteravond even een klein stukje kijken en naar bed, maar heb het hele filmpje in één ruk uitgekeken. Veel uitgebreider dan het filmpje hierboven van Nintendo zelf. Er kwamen dingen voorbij die ik niet wist, een aanrader om te kijken voor TotK.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JackAvery
Ik heb geen idee of de mensen hier interesse hebben in hoe games functioneren, maar ik kwam overlaatst deze video tegen die dieper uitlegt hoe het belichtingsysteem in BOTW werkt. Zeer toegankelijk voor leken, ook al schuwt de video het detail niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apNia

apNia

JackAvery schreef op maandag 8 mei 2023 @ 06:48:
Ik heb geen idee of de mensen hier interesse hebben in hoe games functioneren, maar ik kwam overlaatst deze video tegen die dieper uitlegt hoe het belichtingsysteem in BOTW werkt. Zeer toegankelijk voor leken, ook al schuwt de video het detail niet.

[YouTube: The Glitch that Broke Link's Cel Shading]
Zelfs als doorgewinterde game developer was dit voor mij een leuke watch, je bent toch altijd benieuwd hoe de concurrentie dingen doet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
apNia schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:25:
[...]

Zelfs als doorgewinterde game developer was dit voor mij een leuke watch, je bent toch altijd benieuwd hoe de concurrentie dingen doet :)
Toch knap hoe dit een moderne Lightning engine is die functioneert op een WiiU - een machine die niet zoveel sneller is dan een PS3 (maar met modernere instructieset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 8 mei 2023 @ 06:48:

[YouTube: The Glitch that Broke Link's Cel Shading]
Bedankt voor het delen, ga hem zeker kijken, word er niet dommer van :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Ik heb deze link niet gelezen maar het lijkt er op dat we vier delen van Ask The Developer mogen verwachten over Tears of the Kingdom. Dezelfde ontwikkelaars als tijdens de release van Breath of The Wild bespreken allerlei elementen over de ontwikkeling van het spel. De bespreking hiervan kan in het Tears of the Kingdom draadje ;)

Vandaag deel I:
https://www.zelda.com/tea...ars-of-the-kingdom-part-1

Afbeeldingslocatie: https://images.ctfassets.net/xuwlxvgj0hyl/4lsaGaW4SKXC5uUnnHFsa6/732f7dd1edec3366bd4955e0f44db9a3/2250x1266_ATD-TOTK-WN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Ik was net wat dingen aan het lezen over UE5 en dacht ach er zal vast wel iemand zijn geweest die een mooi stukje van ocarina of time in UE5 heeft gemaakt en inderdaad. Het is jammer dat de switch hier niet krachtig genoeg voor is, anders hoopte ik wel op een remake van ocarina of time in deze stijl.

Ik wil deze dus even met jullie delen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:37:
Ik was net wat dingen aan het lezen over UE5 en dacht ach er zal vast wel iemand zijn geweest die een mooi stukje van ocarina of time in UE5 heeft gemaakt en inderdaad. Het is jammer dat de switch hier niet krachtig genoeg voor is, anders hoopte ik wel op een remake van ocarina of time in deze stijl.

Ik wil deze dus even met jullie delen:
[YouTube: ⭐[4K] Zelda Ocarina of Time Next Gen: Kokiri Forest - Unreal Engine 5]
Hopelijk komt deze ooit op de opvolger van de Nintendo Switch, dat ziet er erg vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave057
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08 08:48
TomBraamhaar schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:08:
Voor TotK, Breath of the Wild weer aangeslingert, nooit streven om alle 120 shrines nog te halen voor 12 mei. 104 gedaan, nog 16 te gaan.
Hahah lekker bezig! ik heb dit zelf ook gedaan en echt gewoon nog nieuwe gebeiden ondekt, dat ik dacht hoe heb ik dit ooit gemist :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Dave057 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:08:
[...]

Hahah lekker bezig! ik heb dit zelf ook gedaan en echt gewoon nog nieuwe gebeiden ondekt, dat ik dacht hoe heb ik dit ooit gemist :')
Haha, dat is nu zeer herkenbaar idd. _O-

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:38

RayNbow

Kirika <3

Hoe Nintendo de wereld van BotW ontwierp:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:04
Leuke video van GameKings:

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Tears of the Kingdom reclame in New York (YouTube link). Ik embed niet, het bevat beelden van de laatste trailer reeds in de thumbnail.

Edit: Nintendo heeft een nieuwe twee minuten lange reclame op YouTube gepost. Geen idee of er spoilers in zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 10-05-2023 06:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja zag gisteren ook al eentje met een man in de bus, die een mindere dag heeft en zich weet op te wekken met Zelda, ook daar zag ik inderdaad wat dingen die ook in de eerdere trailers zaten.

Kijken op eigen risico :P

YouTube: Rediscover your sense of adventure with The Legend of Zelda: Tears o...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Linksquest dat is gewoon dezelfde link die je post :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:10:
@Linksquest dat is gewoon dezelfde link die je post :)
O sorry man, had die van jou extra niet geopend omdat ik even niks meer wilde zien, had deze gisteren op de TV voorbij zien komen toen we een fail army met het gezin het kijken waren, had de link uit mijn geschiedenis gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
[Twitter: https://twitter.com/TomBraamhaar/status/1656377505060917248?t=8OwNRA3obHLrUS2nlvCaUA&s=19]

120 Shrines gehaald! Mooi op tijd voor Tears of the Kingdom. :)

Was een hele tijd aan het zoeken, want volgens de kaart had ik alle shrines, maar volgens het laadscherm 119. :X

Uiteindelijk bleek ik 1 shrine wel gevonden te hebben maar nooit gehaald. Was een 'major test of strenght', waarschijnlijk was ik 6 jaar geleden nog niet sterk genoeg. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JackAvery
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/zelda_gamepedia_en/images/e/ea/MM_Dawn_of_the_Final_Day.png/revision/latest?cb=20090817031530&format=original

Soon…

Om iets nuttigs te zeggen: review embargo verloopt deze middag om 14u. Ook deze ga ik zoveel mogelijk niet lezen/kijken, maar ben benieuwd.

[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 11-05-2023 06:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
JackAvery schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 06:28:
[Afbeelding]

Soon…

Om iets nuttigs te zeggen: review embargo verloopt deze middag om 14u. Ook deze ga ik zoveel mogelijk niet lezen/kijken, maar ben benieuwd.
Thx voor de tip. Dan ontwijk ik die ook.

Ik ben een soort van nieuw met een release kopen in de eshop maar wat cool dat je hem nu al kan kopen en downloaden. Kan ik hem morgen gelijk spelen :D

[ Voor 13% gewijzigd door hk12nl op 11-05-2023 07:34 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd welke dingen er vandaag allemaal op de post gaan, weet dat Aamazon.de pas de 15de mijn pro controller zal leveren, maar de Amiibo, hoesje en game komen wel van Nederlandse winkels, alle 3 van een andere, dus ben benieuwd morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Linksquest schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:22:
Ik ben benieuwd welke dingen er vandaag allemaal op de post gaan, weet dat Aamazon.de pas de 15de mijn pro controller zal leveren, maar de Amiibo, hoesje en game komen wel van Nederlandse winkels, alle 3 van een andere, dus ben benieuwd morgen.
Nintendo heeft gisteren totk op de post gedaan, maar die komt morgen pas. Die is vanuit Duitsland ofzo verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:29:
[...]

Nintendo heeft gisteren totk op de post gedaan, maar die komt morgen pas. Die is vanuit Duitsland ofzo verzonden.
Dan zal hij waarschijnlijk met DHL komen, en wie weet vandaag al, Amazon.de was met de Switch de dag erna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik wist het ook niet, blijkbaar is er een Officiële Guide van Tears of the Kingdom aangekondigd, heb even zelf moeten zoeken en voor nu zag ik ze nog bij Game Mania op voorraad voor reservering. Hij verschijnt op 16 juni 2023 en komt in 2 smaken.

Softcover: https://www.gamemania.nl/...official-guide-zelda-totk

Harcover CE: https://www.gamemania.nl/...icial-guide-ce-zelda-totk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:17

vliegnerd

Nintendo fan.

Helaas is amazon.nl (in mijn geval) niet de snelste:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmAGvjt2cZWGQb54lxqckU17ywg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xa8563ThTF7HnHdZU4WZFNf9.png?f=user_large

Ik moet gewoon werken (en speel als sinds vorige week O-) ) dus het is allemaal niet zo boeiend, maar veel later dan dit kan niet...

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolblue heeft hem op de post gedaan, de Collectors Edition, zal morgen ergens met PostNL verschijnen, maar weet nog geen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:40
Linksquest schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:35:
Coolblue heeft hem op de post gedaan, de Collectors Edition, zal morgen ergens met PostNL verschijnen, maar weet nog geen tijd.
Ik heb hem bij CB vanmorgen vroeg besteld (heb hem ook bij de Intertoys staan, maar die vertrouw ik niet zo, vooral vanwege de netheid met versturen), maar meer dan "bestelling in goede orde ontvangen" heb ik nog niet gezien.

Ik las op Budgetgaming dat iemand contact met CB had opgenomen en dat ze aangeven dat er over de hele dag pakketjes worden verzonden. Ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is het al bekend hoe laat de game precies beschikbaar is als je 'm digitaal koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
apNia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:44:
Is het al bekend hoe laat de game precies beschikbaar is als je 'm digitaal koopt?
Ik heb eerder gelezen op vrijdag om 0.00uur.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:44:
Kan zijn morgen vroeg 06:00 of vanaf 00:00 vannacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
RollieBollie schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 20:16:
Leuke game: https://hyruleguessr.com/

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het offline wordt gehaald door de big N.
Zal wel meevallen, bestaat al sinds juli ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Bol.com heeft net TOTK naar mij op de post gedaan, wordt morgen verwacht (is bij mij vaak dan of laat op de dag of 1-2 dagen later).
Nog geen bericht van de TOTK OLED etui, ook van bol.com.

[ Voor 18% gewijzigd door Megupe op 11-05-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeuhf
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEI8gBNt0bxRIO_AO5HmJQxw-gc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LkVhCeB7O2dOR3ZrfZ3PnMZM.png?f=fotoalbum_large

😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuhf
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-06-2023
Excuus mogelijk heb ik dit op het verkeerde forum geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadaia
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 19:56
Zou even spoiler tags gebruiken, sommige mensen willen er volledig open in gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:23
jadaia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:46:
[...]

Zou even spoiler tags gebruiken, sommige mensen willen er volledig open in gaan.
Hoe zijn review scores spoilers? 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadaia
Geeft iets aan over wat je kunt verwachten...

Er open in gaan is zonder verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jadaia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:06:

Deels klopt het, maar ik heb ook al vaker mee gemaakt dat ik flink afwijk van een andere review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:23

In dat geval kun je beter de Zelda topics helemaal vermijden. Dan is namelijk alles een spoiler.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:40

Maar een review score en enkel dat is toch wel fijn om te weten voordat je de game aanschaft? Of speel je ook graag slechte games zolang de review scores maar niet gespoild worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadaia
L23 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:11:
[...]

Maar een review score en enkel dat is toch wel fijn om te weten voordat je de game aanschaft? Of speel je ook graag slechte games zolang de review scores maar niet gespoild worden?
Het gaat om mensen de keus geven... daar zijn spoiler tags voor. Er zijn al mensen die aangeven bewust de reviews niet te zullen lezen. Vandaar dus mijn opmerking.

[ Voor 3% gewijzigd door jadaia op 11-05-2023 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan kan je beter gewoon een paar dagen dit topic mijden, want het zal over niks anders gaan. Niemand gaat nu even vragen hoe ie ook alweer makkelijk Dark Link uit de tempel van OoT kon verslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Whoa. Ik lees net dat Link in TotK zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
jadaia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:21:
[...]

Het gaat om mensen de keus geven... daar zijn spoiler tags voor. Er zijn al mensen die aangeven bewust de reviews niet te zullen lezen. Vandaar dus mijn opmerking.
Normaal kan ik het goed begrijpen. Maar puur een score getal als spoiler zien dan kan je inderdaad beter geheel dit topic vermijden. Dan is het gewoon zoek wat wel en niet onder spoilers valt.

Maar dat mensen de reviews niet lezen is inderdaad wel begrijpelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 11-05-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadaia
RollieBollie schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:25:
Whoa. Ik lees net dat Link in TotK zit.
Wauw laag zeg, lekker niveau. Kijk even wat vermeld staat:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Tears of the Kingdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk!

Ik dacht gewoon even aan het hou het voor iedereen leuk gedeelte aangezien er al wat gezegd was over de reivews. Maar goed een moderator heeft zich al uitgesproken zo te zien dus dan is het toch duidelijk waar de lijn ligt. Carry on people, nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
jadaia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Tears of the Kingdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk!

Ik dacht gewoon even aan het hou het voor iedereen leuk gedeelte aangezien er al wat gezegd was over de reivews. Maar goed een moderator heeft zich al uitgesproken zo te zien dus dan is het toch duidelijk waar de lijn ligt. Carry on people, nothing to see here.
Dat gebeurd toch ook gewoon? Maar jij begint over een score.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Voor mij maakt het niet uit of er spoilers zijn. Ik probeer ze zelf zoveel mogelijk te voorkomen.

Maar vanwege het gezeur de afgelopen dagen zeg ik voor nu: fijne game uren in Hyrule en tot over een paar weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Ik heb in deze hoek even veel modkrachten als jullie. :P

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom is het topic voor ToTK. :) Maar dat het algemene Zeldatopic spoilervrij blijft kunnen we niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Intertoys heeft ook de mijne opgestuurd met DHL. Verwachte levertijd: tussen 8:00 en 13:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb voor nu alleen een bevestiging van het hoesje en de collectors Edition, helaas nog niks van de controller en niks van Amiibo.

Bol.com en Coolblue dus wel, Game Mania en Amazon.de niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
[...]

Met een reviewscore ben ik het niet met je eens dat het iets onthuld, het laat alleen zien dat het een goede of een slechte game is. Het plaatje wat bij de review scores staat laat echter wel spoilers zien, maar hoeveel je ook probeert te vermeiden je komt er niet onderuit dat
spoiler:
deze zelda zich ook in de lucht afspeelt

Ik ben ook iemand die alleen het bovenstaande weet en verder nog niks anders. En zoals elke Zelda krijgt deze uiteraard ook een uitstekende review score.

Edit: bij mij is volgens mij alles verzonden, ik krijg vandaag iets van 6 pakketjes. 3 via PostNL en 3 via DHL.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchKel op 12-05-2023 07:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iedereen vandaag alvast veel plezier met Zelda Tears of the Kingdom.

Bij mij zou hij tussen 15:00 en 17:30 bezorgd worden, nu maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ad3NqdGQlI2mhTJKht2AV_xh38Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WgHvrTUKQ74sMtYQXY4gDQ50.jpg?f=fotoalbum_large

Ik moet nog best lang wachten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Eeerste 8 uur gameplay van woody

Zelf nog niet veel gekeken, ga der liever maagdelijk in. ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 ... 87 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic