Was meer dat er een enorme wit vlak getoond werd met een timer erin, terwijl ik dark mode gebruik. Niemand die dark mode aan heeft staan zit te wachten op een wit veld. Naast dat het zo gigantisch was, wat ook prima 25% ervan kon zijn, was de achtergrond ook eenvoudig te wijzigen naar transparant zodat het die van de TW overneemt.
En dan bij de security code je pasnummer? Ik vind het gewoon schandalig om te gaan eisen dat je gevoelige informatie, zeker financiële data, moet opslaan bij een partij die mogelijk helemaal niet zo zorgvuldig omgaat ermee. Voor een eenmalige aankoop hebben ze echt niet permanent de informatie nodig om betalingen te kunnen doen. Zeker het opslaan van de security code is het meest bizarre, van de pot gerukte onzin die je maar kan bedenken. Ik kreeg ook geen enkele vraag in m'n creditcard app over de betaling. NIKS! Waar is in vredesnaam die bescherming dan?
Vroeger, toen ik de DLC voor Breath of the Wild kocht, moest ik een extra wachtwoord invullen die ik moest aanmaken voor m'n creditcard als extra stap. Dat was aardig frustrerend, want typ maar eens een wachtwoord van minimaal 16 tekens met random characters in op de Switch, binnen korte tijd want de pagina besloot halverwege te verversen.

Maar via de PC kon je hetzelfde doen en kreeg je de DLC alsnog op je Switch. Prima. Extra verificatie stap, extra veilig. Nu is het niet meer nodig en zijn we weer terug naar de standaard van >20 jaar geleden.
Bij het inloggen bij Nintendo moest ik zelfs nog een extra code invullen die ik per mail kreeg. Maar met m'n CC? Niks, en ze slaan de code achterop de kaart ook nog eens op.