Heb alle Zelda’s maar vond de BoW de minste Zelda die ik ook gespeeld heb. Kan aan mij liggen maar het spel greep mij niet. OOT remake komt de Zelda jeuk weer volledig terug
Had nog geen Switch 2 en kwam dus goed uit dat de Zelda editie kwam.
Dat was exact mijn redenatie ook. Als er voor elke Zelda een apart topic gemaakt gaat worden, heeft dit topic niet echt meer nut, anders dan geruchten en nieuws te delen totdat er een nieuw deel uit is, waarna de hele discussie verhuist naar het nieuwe topic. Wie niet gespoild wil worden, heeft 2 keuzes: hopen dat het in spoiler tags wordt gezet of het topic even niet lezen.DutchKel schreef op zondag 13 september 2026 @ 10:49:
[...]
Mijn persoonlijke mening: Dit is met de voorgaande spellen (waarbij spoilers mogelijk nog meer van belang waren) nooit gedaan voor zover ik weet. Vooral bij Breath of the Wild was dat een idee geweest (of het een goed idee is dat is nog maar de vraag).
Ik zou het bij deze topic laten, meestal wordt hier toch alleen maar het meest recente spel besproken en alles wat nieuw is. Anders krijg je dat er niks meer in deze topic wordt gezet.
Idem, dat was dus ook de reden waarom het altijd hier bleef, tot er opeens de vraag kwam om voor spoilers een apart topic te maken. Er zit een voordeel aan om het te splitsen, je hebt alle info over 1 spel in 1 topic. Als je straks hier gaat zoeken op zaken van Ocarina of Time, krijg je de N64 versie, de 3DS denk ik en nu ook al Switch 2 gerelateerde posts. Zelfde game, maar functioneel werken ze alle 3 net iets anders qua controls.avec_style schreef op zondag 13 september 2026 @ 14:08:
Ik ben het eens met @Linksquest
Een aparte topic zorgt alleen maar voor verwarring. Ik vind het zelf wel fijn dat alles in 1 grote Zelda topic zit.
Het geeft overigens wel heel mooi de verschillen aan tussen de releases. Dat zou je met aparte topics niet zo snel krijgen.
Commandline FTW
Let op:
Zie ook: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zie ook: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic