Het 'Legend of Zelda' topic

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste
Acties:

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
De Pre order van de switch 2 is live.

Ik was als 1 van de eerste en nog steeds kom ik niet voorbij het afrekenen ookal ben ik al meerdere keren bij de "betalen" knop geweest.
Hopelijk lukt het nog

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Werkt aan Todo2d.com

Mog schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:34:
[...]

Waar heb jij de review build vandaan? Hoeveel uur heb je er al in zitten? Echt heel jaloers!
offtopic:
Ik heb een oom die bij Nintendo werkt (bron) :+
Het origineel staat al 28 jaar op nummer 1 bij Metacritic. Het deed dingen die in die tijd nog nooit eerder gezien was.

Ik wil best een weddenschap aangaan met je dat deze remake daar niks aan veranderd. ;)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- David Blankenhorn

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:58
Er zit nu een wachtrij van meer dan een uur bij de Nintendo store.

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Alles in winkelmandje, telkens moeten refreshen en errors, laatste stap om te betalen crasht ie weer en nu winkelmandje leeg :(((

EDIT : zat te kijken bij bestellingen en daar is ie toch doorgekomen loooool , paypal zat gelukkig in auto modus op nintendo :D

[ Voor 33% gewijzigd door Sunz op 09-09-2026 11:30 ]

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:16
Wat een ellende, maar het is gelukt. Console, controller, case en game!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Game besteld bij Nedgame. Door jullie opmerking over Switch 2 natuurlijk ook daar even gekeken, was ik glad vergeten. Preorder uitverkocht. :F

@Raem, waar zie jij bij de Bol site dat er extra's bij zitten? Ik kan de knop niet vinden om jouw screenshot te tonen.

Commandline FTW

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Notna schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:14:
[...]

Jij durft :X Ik zou niets vertrouwen van FNAC als ik eerlijk ben; al helemaal niet welke plaatjes ze gebruiken of dat je uberbhaubt iets krijgt
Kun je dit onderbouwen? FNAC is een hele grote keten in Frankrijk. Daar is niks mis mee voor zover ik weet. Ik heb er zelf ook regelmatig besteld en er zijn soms hele goede aanbiedingen.

Dat is hetzelfde als dat een Fransman over de Mediamarkt zegt dat het een onbetrouwbare winkel is.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:28
Hero of Time schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:41:
Game besteld bij Nedgame. Door jullie opmerking over Switch 2 natuurlijk ook daar even gekeken, was ik glad vergeten. Preorder uitverkocht. :F

@Raem, waar zie jij bij de Bol site dat er extra's bij zitten? Ik kan de knop niet vinden om jouw screenshot te tonen.
Niet bij Bol, via de Nintendo Store.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Sunz schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:28:
Alles in winkelmandje, telkens moeten refreshen en errors, laatste stap om te betalen crasht ie weer en nu winkelmandje leeg :(((

EDIT : zat te kijken bij bestellingen en daar is ie toch doorgekomen loooool , paypal zat gelukkig in auto modus op nintendo :D
Ik ben er misschien nu ook eindelijk doorheen, heb wel een bestelbevestiging (die tegelijk kwam met een error :? )
Heb jij al een bevestigingsmail gehad of kan dat even duren?
Zie de bestelling ook nog niet bij "Mijn Bestellingen", ik heb wel een screenshot van het ordernummer.

[ Voor 9% gewijzigd door StampVoet op 09-09-2026 11:57 ]

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:58
Mijn bevestiging kwam al binnen een minuut binnen. (bijna tegelijkertijd met de bevestiging op de website)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DutchKel schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:46:
[...]

Kun je dit onderbouwen? FNAC is een hele grote keten in Frankrijk. Daar is niks mis mee voor zover ik weet. Ik heb er zelf ook regelmatig besteld en er zijn soms hele goede aanbiedingen.

Dat is hetzelfde als dat een Fransman over de Mediamarkt zegt dat het een onbetrouwbare winkel is.
Note: ervaring is inmiddels van een jaar of 2 terug, dus wellicht is het nu beter

Zelf besteld (via website, verzending naar NL), nooit wat ontvangen en geld terugkrijgen was ook een drama. Soortgelijke ervaringen rond die tijd ook gelezen (had ik beter eerst kunnen doen), vooral bij pre-order producten of snel lopende producten.
Geen doorkomen aan op de Nintendo site, en nu ineens in de wachtrij gezet :F
StampVoet schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:57:
[...]

Ik ben er misschien nu ook eindelijk doorheen, heb wel een bestelbevestiging (die tegelijk kwam met een error :? )
Zie de bestelling ook nog niet bij "Mijn Bestellingen", ik heb wel een screenshot van het ordernummer.
Gisteren kon ik (per ongeluk?) al gelijk een pre-order doen voor de digitale game. Wel een emailbevestiging gehad maar er staat niets bij bestellingen.

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 09-09-2026 12:09 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
Hier ook direct een mail gehad na het bestellen/betalen. Wat een drama weer.
na letterlijk 38 pogingen |:( , is het eindelijk gelukt, website ik weet niet hoe vaak gecrasht, bij bestelling indienen meerdere malen moeten doen, ik weet niet hoe vaak opnieuw moeten inloggen, maar het is gelukt na veel geruzie met die webwinkel _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbHVMcBd79ym0sTdorF2RgiDAJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dZ94V25L5plrIZozECRkxL01.png?f=fotoalbum_large

Nu alleen nog wachten op de Amiibo's en eventueel de Ocarina zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 09-09-2026 12:10 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• EnigmaNL
Dan hebben ze een wachtrij en als je aan de beurt bent crasht het nog steeds de hele tijd. Ik moest volgens mij wel 100x proberen voordat mijn bestelling erdoor kwam. Ik had het geluk dat ik al ingelogd was en mijn adres- en betaalgegevens al opgeslagen stonden in mijn account, want een vriend van mij liep daar al steeds vast.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:57
Nog maar 58k wachtenden voor me. Dat is toch niet alleen voor Nintendo NL?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:10
Hier nog 10k wachtenden voor mij.

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Gelukkig na achthondermiljoenmiljard keer refreshen op mijn telefoon omdat ze het nodig vinden op mijn werk om Nintendo.com als Not-Work related te zien, is het mij gelukt om zowel de game, de switch 2 en de controller te kunnen bemachtigen.

Ik ga nu mijn duim even in een warm badje leggen, die moet bijkomen van al dat refreshen en alles opnieuw invoeren.

HANDTEKENING!!!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Beetje flauw dit: Zat al in het process van bestellen, maar kreeg steeds een error. Vervolgens werd ik (weer) in de wachtrij gezet, en het lijkt er nu op dat de pro controller niet meer te bestellen is :/

• Señor Sjon
Notna schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:22:
Beetje flauw dit: Zat al in het process van bestellen, maar kreeg steeds een error. Vervolgens werd ik (weer) in de wachtrij gezet, en het lijkt er nu op dat de pro controller niet meer te bestellen is :/
Ah crap, ging juist voor de controller met stand + fysieke Zelda .

Notna schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:22:
Dat is echt zuur, dam man.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Señor Sjon schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:24:
[...]

Ah crap, ging juist voor de controller met stand + fysieke Zelda .
En er doorheen. Stonden nog wel in mijn mandje, maar helaas: uitverkocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BmYPwMhTlBQl2K3_ayNTqabf8N8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zL23M1v8NbrjmqbZcQn3EeJB.png?f=fotoalbum_large

Enkel de carriercase kunnen bemachtigen ;(

Edit: Console is overigens nu ook uitverkocht

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 09-09-2026 12:54 ]

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik heb helaas alleen het spel kunnen bestellen met de extra goodie. Console zat in het winkelmandje maar bij betalen werd die al geblokkeerd omdat die was uitverkocht. De pro controller ook.

Edit: jammer dat ik moet werken vandaag anders stond ik de hele ochtend wel klaar.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchKel op 09-09-2026 13:00 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Señor Sjon
Ik wist niet dat het vandaag al verkocht werd, vanochtend vroeg kwam ik nog niks op de site tegen en daarna zag ik dit topic en werd je gelijk een wachtrij van 1,5 uur (and counting) geduwd.

• EnigmaNL
Weet iemand of de Zelda versie van de Switch 2 de verbeterde EU versie is? Met de makkelijk vervangbare accu?

• Señor Sjon
Ik denk het niet. Ze zullen hem wel uitverkocht hebben voor die regelgeving ingaat.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bedankt voor dit topic. Kan ik mijn wachtrij meer sluiten en mijn geld voor een pro controller weer in de zak houden. Mijn bestelling bij Bol laat ik wel gewoon lekker staan.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Net alleen de hoes en het spel met extraatje besteld. Dus alleen de console en pro controller nog zien te fixen. Baal uiteraard dat ik net in een meeting zat tijdens dat het vrij kwam. Maar weinig aan te doen. Was naar mijn idee ook niet bekend wanneer de verkoop aan zou gaan.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Overigens is de console nog wél te krijgen via o.a Amazon.de

https://www.amazon.de/-/en/Nintendo/dp/B0F2TN43GH/

• Arunia
Thanks, ik hem daar besteld. Alleen nog de pro controller zien te vinden.

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15:02
Arunia schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:16:
[...]

Thanks, ik hem daar besteld. Alleen nog de pro controller zien te vinden.
Pro controller is back in stock

• Señor Sjon
Linkser schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:31:
[...]

Pro controller is back in stock
Net niet. Te lang idle geweest en weer 100k wachtenden voor me. :P Ach, de game is het belangrijkste en die heb ik al besteld.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Zit er nu in bij Nintendo, en daar ook de console op voorraad. Edit: Nu niet meer.

Helaas de controller niet meer terug gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 09-09-2026 14:54 ]

I wake up in the morning and I piss excellence

• Arunia
Controller te laat voor zucht. Mijn vrouw had hem in de mand, maar ik met mijn duffe kop wilde ook de console erbij zetten. Toen werd de controller eruit gegooid.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Check ook even de japanse site voor Ocarina of Time. Staan best wat beelden op die niet op de internationale site of trailer te zien zijn:

https://www.nintendo.com/jp/games/switch2/aa9ja/index.html

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sunz
  • Nu online
StampVoet schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:57:
[...]

Had een bevestigingsmail en zag mijn bestelling ook staan bij mijn bestellingen. Good luck!

• Sunz
  • Nu online
Notna schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:14:
[...]

Jij durft :X Ik zou niets vertrouwen van FNAC als ik eerlijk ben; al helemaal niet welke plaatjes ze gebruiken of dat je uberbhaubt iets krijgt
Bestelling daar geannuleerd gezien ik alles opnieuw kon bestellen bij de Nintendo Store 😊
Pagina: 1 ... 97 98 Laatste