Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 21:04
Gelukkig zijn er maar een paar met bloemetjes ervoor, niet te missen.Linksquest schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:05:
[...]
Moet je wel weten welke graf het is, maar ik snap je wel
Oh, en anders, kom op, heb je niet geprobeerd om ze allemaal te schuiven om te zien wat er allemaal naar boven komt? Ik toen iig wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Hero of Time op 11-06-2026 12:21 ]
Commandline FTW
- Linksquest
Je hoort mij niet zeggen dat ik het niet wis en dat ik het nooit geprobeerd heb, ik was alleen even vergeten dat je die daar ook kon vinden, omdat ik meestal direct in Kastel Town dat schild koopHero of Time schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:21:
[...]
Gelukkig zijn er maar een paar met bloemetjes ervoor, niet te missen.
Oh, en anders, kom op, heb je niet geprobeerd om ze allemaal te schuiven om te zien wat er allemaal naar boven komt? Ik toen iig wel.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Dus nog niet eens bekend of het wel echt spoilers zijn. Misschien hebben ze de graveyard er wel volledig uit gehaaldDutchKel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:47:
Wat een spoilers allemaal over een game die nog moet uitkomen.
there was one particular boy who did not have a fairy pic.twitter.com/gABnTHUZE7
— stupjam (@stupjam) 11 juni 2026
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Lol. die comment onder een YT video klopt wel redelijk.Those three notes of Sarias song activated me like a sleeper cell
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
- Linksquest
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 13-06-2026 17:55 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Commandline FTW
- Linksquest
Maar ook zelf nooit het idee gehad dat de kaart onleesbaar was, maar is denk ik ook wel wat je gewend bent. Zelf lijkt me een 3D kaart minder te werken in de tempels van Ocarina of Time, maar dat is misschien ook wat je gewend bent.
Nintendo speler sinds '94.
Ik vond dat je in Zelda OoT ook best aan de hand werd gehouden. Tussen de lappen tekst die elk item opnieuw gingen uitleggen (map, key, kompas, arrows etc.) en hints van Navi (toch? Of verbeeld ik me dit, het is dik 25 jaar geleden :D), werd er een hoop voorgekauwd. Het is niet zoals je nu aan het handje wordt gehouden in moderne games, maar in OoT was het imo ook wel aanwezig. Water Temple vond ik ook prima te doen. Leuke puzzel temple.4acesNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:55:
Hier een OG OoT speler. Ik heb de Water Temple altijd geniaal gevonden. Lastig op de juiste manier. En gewoon prima te spelen. Behalve als je met gamen aan de hand wilt worden gehouden.
De Water Temple was gewoon leuk. Wat lastiger dan de anderen - de kaart was wel echt een hulpmiddel, maar zeker niet onmogelijk.
Ik ben in elk geval heel erg benieuwd naar de Switch 2-poort - dan haalt hij Breath of the Wild weer in in mijn collectie - die heb ik 3 keer - staat hij weer samen met Links Awakening (Gameboy, GBC, G&W, Switch) op de eerste plek met 4 versies.
[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 14-06-2026 20:25 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Veel belangrijker: wanneer denken jullie dat het spel uitkomt?
Gelukkig kan je de teksten van de dungeon items versnellen. Heel wat anders dan sommige andere teksten die je uit moet laten lopen. Dat van pijlen e.d. is alleen wanneer je 't voor het eerst krijgt en uit een kistje haalt of koopt, daarna niet meer als je 't uit de struiken haalt gelukkig. In TP is dat veel erger met Rupees, elke keer dat je je game sessie herstart, moet het voor elke waarde opnieuw aangeven wat de waarde is.AppieNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:57:
[...]
Ik vond dat je in Zelda OoT ook best aan de hand werd gehouden. Tussen de lappen tekst die elk item opnieuw gingen uitleggen (map, key, kompas, arrows etc.) en hints van Navi (toch? Of verbeeld ik me dit, het is dik 25 jaar geleden :D), werd er een hoop voorgekauwd. Het is niet zoals je nu aan het handje wordt gehouden in moderne games, maar in OoT was het imo ook wel aanwezig. Water Temple vond ik ook prima te doen. Leuke puzzel temple.
Navi is in de eerste paar dungeons erg opdringerig omdat de dialogen daar een trigger hebben. Daarna is het alleen maar de irritante "Hey!" als je te lang niet op de gewenste plek bent (aka, in een dungeon) en het zegt alleen waar je heen moet, niet precies hoe (Wat zou Saria zeggen, hoe zou het met de Zora gaan, etc). Het is deels hand-holding, maar niet extreem zoals de Sheikah hints in de 3DS versie. Dát is pas echt voorkauwen.
Commandline FTW
- Linksquest
Ik denk begin november, nog voor GTA6 en voor de feestdagen.JackAvery schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:53:
Die teaser kan inderdaad nog alle kanten uit. Zullen ten laatste in september wel meer te weten komen.
Veel belangrijker: wanneer denken jullie dat het spel uitkomt?spoiler:De week van 21 november en dus tegelijk met GTA VI? Of toch 1-2 weken vroeger?
Die 3D-kaart van Hyrule Castle in BOTW vind ik dan weer een onleesbaar ding. Nou is die dungeon ook weer niet zo super groot.Zerora schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:54:
Ik ben benieuwd of Nintendo de 3D dungeon map, zoals in Breath of the Wild of Tears of the Kingdom, ook in de Ocarina of Time remake gaat plaatsen. Dat zou weleens de oplossing kunnen zijn, naast een simpelere Boots switch, om bijv. de water temple makkelijker te maken zonder de dungeon te hoeven aan te passen.
De water tempel in OoT vond ik eigenlijk altijd goed te doen, maar online lees ik er vaak wel veel haat over door het spelen met de waterniveaus. Of ik ben in al mijn playthroughs precies in de goede volgorde door de waterniveaus gegaan, dat kan ook.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hoop niet dat het zon' remake gaat worden als Metal Gear Delta.Dan krijg je mooie visuals maar de gameplay kan niet goed mee.
Nov/Dec verwacht ik de game.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 18-06-2026 10:11 ]
Is het zonde? Ja. Do I care? Nope.
Reddit staat helemaal vol met wensen wat echt niets toevoegt. Als ik open sta voor wat ze er mee hebben gedaan, dan komt het vast goed.
Als er iets van collectables in komen, laat het dan niet afhankelijk zijn van internet. Zeker gezien de Switch/2 ook als handheld te gebruiken is en er is niet echt veel internet beschikbaar in het vliegtuig of in het OV bijvoorbeeld.
Commandline FTW
- Linksquest
Commandline FTW
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
:strip_exif()/f/image/awGuPRN1z0vc0neXGAMTqO3D.jpg?f=fotoalbum_large)