Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 19:29
Gelukkig zijn er maar een paar met bloemetjes ervoor, niet te missen.Linksquest schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:05:
[...]
Moet je wel weten welke graf het is, maar ik snap je wel
Oh, en anders, kom op, heb je niet geprobeerd om ze allemaal te schuiven om te zien wat er allemaal naar boven komt? Ik toen iig wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Hero of Time op 11-06-2026 12:21 ]
Commandline FTW
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 19:29
Je hoort mij niet zeggen dat ik het niet wis en dat ik het nooit geprobeerd heb, ik was alleen even vergeten dat je die daar ook kon vinden, omdat ik meestal direct in Kastel Town dat schild koopHero of Time schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:21:
[...]
Gelukkig zijn er maar een paar met bloemetjes ervoor, niet te missen.
Oh, en anders, kom op, heb je niet geprobeerd om ze allemaal te schuiven om te zien wat er allemaal naar boven komt? Ik toen iig wel.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wat een spoilers allemaal over een game die nog moet uitkomen.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Dus nog niet eens bekend of het wel echt spoilers zijn. Misschien hebben ze de graveyard er wel volledig uit gehaaldDutchKel schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 12:47:
Wat een spoilers allemaal over een game die nog moet uitkomen.
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic