Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Echt als in van Nintendo? Nee.
Als je doorklikt zie je dit in de beschrijving van het kanaal staan:
Hi, I'm CryZENx, a Game designer, Programmer , Animator and content creator who loves remaking old Retro games , making videos to make people happy!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja dat klopt, hij maakt voornamelijk Unreal 5.x remakes. Maar de stijl van de video die ik deelde was heel anders dan wat hij tot nu toe zelf heeft gemaakt.RayNbow schreef op maandag 6 april 2026 @ 10:17:
[...]
Echt als in van Nintendo? Nee.
Als je doorklikt zie je dit in de beschrijving van het kanaal staan:
[...]
Vandaar dat ik denk dat het mogelijk toch de Nintendo remake kan zijn.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Kit Ellis is al 4 jaar weg bij Nintendo Amerika, het is wel wat in superlatieven geschreven.
Grofweg 30-35+ kent de magie van OoT voor de 1e keer (7 jaar oud in 1998), dus daar ligt nog een hele markt open.
Grofweg 30-35+ kent de magie van OoT voor de 1e keer (7 jaar oud in 1998), dus daar ligt nog een hele markt open.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ben je serieus? Als dat het geval was had je nu 100+ analyse video's van de grote kanalen en was er geen game site die dit niet als grootste item had.DutchKel schreef op maandag 6 april 2026 @ 12:11:
[...]
Ja dat klopt, hij maakt voornamelijk Unreal 5.x remakes. Maar de stijl van de video die ik deelde was heel anders dan wat hij tot nu toe zelf heeft gemaakt.
Vandaar dat ik denk dat het mogelijk toch de Nintendo remake kan zijn.
Het ziet eruit als een fan project en dat is het ook.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic