Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 19:35
Eerst maar kijken of hij überhaupt ooit uit het folie komtLinksquest schreef op woensdag 29 oktober 2025 @ 22:27:
[...]
O nice man, ben benieuwd hoe hij klinkt.
Ik zou het zo zonde vinden om te kopen en dan niet te beluisteren. Ik vind de soundtrack van botw echt geweldig 🤗TomBraamhaar schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 15:45:
[...]
Eerst maar kijken of hij überhaupt ooit uit het folie komt
Overigens worden ze pas halverwege 2026 verzonden.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
- Linksquest
Yep. Grotendeels vergelijkbaar met Age of Calamity.Linksquest schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:45:
Goed om te horen, wil die game ook graag gaan spelen, maar ik heb nog geen Switch 2, dus het word nog even wachten voor mij. Maar is het eentje te vergelijken met de vorige Hyrule Warrios?
Grote verschil is dat je bij AoI speelt met karakters die voor TotK een rol spelen. Meeste ken je dus niet.
Qua gameplay kan je camps bouwen waar je oa health regent. En camps kan je voordat je een quest/challenge begint voorzien van items waardoor je max 3 voordelen krijgt. En heb je geen zin meer om een bepaald voordeel te ontvangen kan je die wijzigen. Ik prop er bijv veel items in voor extra exp. En zal dat na verloop van tijd niet meer nodig hebben en kan die dan dus wijzigen.
En je kan op sommige momenten 2 karakters teamwork laten doen waardoor je een extra krachtige aanval hebt.
Tevens zijn sommige questen/challenges gelocked als ze in een vijandig gebied liggen. Moet je dus eerst dat gebied veilig maken en dan kan je de questen/challenges afronden.
[ Voor 8% gewijzigd door RollieBollie op 11-11-2025 11:09 ]
Video nog niet op YT gevonden dus :
Of voor de meta gebruikers:[Instagram: https://www.instagram.com/p/DQ5N1n1FfRk/?hl=en]The Legend of Zelda LEGO set coming 2026 buff.ly/fjCHXAd
— Wario64 (@wario64.bsky.social) 11 november 2025
[ Voor 31% gewijzigd door JackAvery op 11-11-2025 17:24 ]
T.o.v. die vorige twee zijn de visuals nu echt prachtig.En de gameplay is 60fps!Linksquest schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:45:
Goed om te horen, wil die game ook graag gaan spelen, maar ik heb nog geen Switch 2, dus het word nog even wachten voor mij. Maar is het eentje te vergelijken met de vorige Hyrule Warrios?
Heb het idee dat hier meer budget achter zit.Niet dat die vorige twee slecht zijn.
- Linksquest
🔥Do you realize who you're dealing with?#LEGOTheLegendofZelda pic.twitter.com/NCl84ydZ3a
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 11 november 2025
[ Voor 11% gewijzigd door Linksquest op 12-11-2025 09:05 ]
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic