Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Het lijkt me heel sterk dat Nintendo je DLC van Switch 1 niet zou ondersteunen, maar we zullen zienTarin schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:15:
[...]
Dat is dan wel weer erg jammer. Tenzij hij 'meegenomen' wordt vanaf de Switch? Net als hopelijk de MK8 Deluxe DLC?
Zo spannend was de DLC niet dat het veel werk zou kosten voor de upgrade.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die is wel geupgrade, alleen zit niet standaard in het spel. DLC zou je apart moeten aanschaffen, of via NSO.Señor Sjon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 10:41:
Zo spannend was de DLC niet dat het veel werk zou kosten voor de upgrade.
De cdi versie is een pc emu versie van. Die heb ik zelf eens gedownload en op mijn server staan. Geen idee waarvan, maar wel een optie zonder cdi speler.RollieBollie schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 19:25:
Ik wil nieuwe Zelda games spelen. Oude games ken ik al.
Als er alleen graphics en geluid zijn verbeterd sla ik over.
Is er echter nieuwe content dan ga ik wel weer die game spelen. Voorbeeld Link's Awakening -> DX extra dungeon en foto's maken -> Switch versie deze juist weer wel onder andere vanwege de nieuwe graphics, maar ook vanwege de extra dungeon maker.
BOWT en TOTK heb ik al uitgespeeld. TOTK was ik laatst weer aan begonnen, maar nu gestopt zodat ik weer verder ga op Switch 2 met extra functies van Zelda Notes. Zat nog afgelopen dagen te denken om opnieuw te gaan beginnen, maar er is weinig extra verhaal en we hebben toch Mario Kart erbij en maand later Donkey Kong.
Ik zou zelfs de CD-i versies spelen als ik de mogelijkheid heb.
Via NSO + Uitbreidingspakket heb je dus wel de Upgrade Pack voor de Switch 2 versie (BOTW en TOTK), maar niet de BOTW Uitbreidingspas. NSO + Uitbreidingspakket bevat alleen DLC voor Mario Kart 8 Deluxe, Animal Crossing: New Horizons en Splatoon 2.TomBraamhaar schreef op donderdag 10 april 2025 @ 11:35:
[...]
Die is wel geupgrade, alleen zit niet standaard in het spel. DLC zou je apart moeten aanschaffen, of via NSO.
Ik las net ergens dat YouTuber Zeltik in zijn video oa het heeft over enkele dagelijkse bonussen van Zelda Notes.
Namelijk reparatie van bow en equipment. Zal waarschijnlijk 1 item per dag zijn, maar in BOTW hadden we geen mogelijkheid tot reparatie. In TOTK heb je die mogelijkheid wel.
Namelijk reparatie van bow en equipment. Zal waarschijnlijk 1 item per dag zijn, maar in BOTW hadden we geen mogelijkheid tot reparatie. In TOTK heb je die mogelijkheid wel.
[ Voor 30% gewijzigd door RollieBollie op 14-04-2025 14:03 ]
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 10:31
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Zou inderdaad een mooie toevoeging zijn.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic