Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Nog steeds mijn nummer één. Jammer van de 3 hit eindbazen en ook dat er maar 3 vijanden tegelijk kwamen om het systeem in leven te houden. :+ Later wel gefixed bij de Master Quest geloof ik. Dark Link vonden veel mensen moeilijk in de waterkerker, terwijl de clou was om zonder Z-targeting hem aan te vallen. Dan kon hij je beweging niet spiegelen en had je hem er zo onder.
Heh, als je speedrunners ziet spelen, doen ze daar helemaal niet aan. Ze keren hem juist de rug toe, want als je met de Master Sword zwaait, heb je ook net achter je nog een hitbox. En als Dark Link daar staat, hit.

Andere strategie was de Megaton Hammer gebruiken door te 'bukken' met de schouderknop (alsof je je schild gebruikt, maar dat kan niet doordat de hamer met 2 handen gebruikt wordt) en de hamer dan gebruiken, dan steek je naar voren precies op z'n benen, daar beschermt het schild niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ha, zover had ik het niet doorgevoerd. Vond het altijd wel een leuk gevecht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
Sinds 2 weekjes bezig met breath of the wild. Enorm toffe game, heb nu 2 van de 4 divine beasts bevrijd.
Echter vind ik de mainmissie (het bevrijden van de 4 divine beasts) wel heel breed opgezet. Ik had verwacht meer losse quests te krijgen waarbij je wat meer de wereld verkent.

Nu ben ik dus zelf maar wat gaan verkennen en kom ik wel wat grappige sidequests tegen en uiteraard een boel shrines. Maar de sidequests zijn allemaal een beetje saai-ig. (verzamel zoveel zus, of verzamel zoveel zo...) De game daagt me naast het ontdekken van shrines niet echt uit om te verkennen.

Soms heb ik het idee dat ik iets mis, door de opzet van de game. Het laat je soms iets TE vrij imo. Aan de ene kant goed, maar ik heb het idee dat ik best veel mis. Mensen tips?
Dat gevoel komt me bekend voor, veel mensen die me kennen snappen ook niet waarom ik andere Zelda games beter vind. Dat je soms iets nieuws moet proberen moedig ik ook alleen maar aan, maar dat gevoel van de Quest had ik zelf ook.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
[...]

Ha, die zat bij de WindWaker GC editie ook als ik het goed heb. Die heb ik dacht ik ook nog ergens liggen.

[Afbeelding]
https://www.nintendoworld...ets-platinum-zelda-bundle

[...]
Die bundel natuurlijk ook, was een beetje het zelfde als bij The Wind Waker Limited Edition los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
swoutr schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:29:
Sinds 2 weekjes bezig met breath of the wild. Enorm toffe game, heb nu 2 van de 4 divine beasts bevrijd.
Echter vind ik de mainmissie (het bevrijden van de 4 divine beasts) wel heel breed opgezet. Ik had verwacht meer losse quests te krijgen waarbij je wat meer de wereld verkent.

Nu ben ik dus zelf maar wat gaan verkennen en kom ik wel wat grappige sidequests tegen en uiteraard een boel shrines. Maar de sidequests zijn allemaal een beetje saai-ig. (verzamel zoveel zus, of verzamel zoveel zo...) De game daagt me naast het ontdekken van shrines niet echt uit om te verkennen.

Soms heb ik het idee dat ik iets mis, door de opzet van de game. Het laat je soms iets TE vrij imo. Aan de ene kant goed, maar ik heb het idee dat ik best veel mis. Mensen tips?
Ik had juist dat ik me erg probeerde te focussen op de mainquest, maar dat ik op de weg er naar toe continu afgeleid werd. Op een goede manier. Ik viel van het een in het ander en dan was het opeens 3 uur later.

Ook het gevoel van vrijheid. Wat je ziet kun je naar toe. Ander open world games die ik daarna heb gespeeld voelden daar door heel erg beperkt.

Meer dungeons zou ik toejuichen in een sequel, en een iets diepgaander verhaal.

Maar door de grafische stijl, vrijheid, gevecht systeem en oneindige mogelijkheden staat deze Zelda voor mij fier bovenaan. In Zelda games en games in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Elk Zelda heeft zijn gebrek. Het BOTW wapensysteem met durability en gemankeerde MS staan mij nog steeds erg tegen. Kort verhaal, eindeloos outfits wisselen, gebrek aan memorabel overworld theme, verschillende vijanden en kerkers zijn de andere lowpoints (en mijn OCD dat ik niet hartjes + stamina vol kan tanken zonder durians te bakken).

Maar goed, SS heb ik na uitspelen niet meer aangeraakt door de motion controls en de erg beperkte wereld met fillers. Je moet elk domein 2-3x door, het gedoe met 3x die imprisoned(?) knakker en het dieptepunt was ver in het spel nog muzieknootjes verzamelen om je waardigheid te tonen aan iemand die je net gered had. Ik heb het spel toen 2 dagen niet aangeraakt uit nijd.

TP kom ik elke keer niet aan toe voor een rerun. Deze doet wel pijn aan mijn ogen op 65", maar ik vond hem wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Destijds een Gameboy Advance gekocht om OoS en OoA te kunnen spelen (heb nog steeds geen Gameboy Color), vandaag een Gamecube met Gameboy Player binnen gekregen om ze nog eens te spelen, na heel vaak Link's Awakening :).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KmvtB6gNXaXw3BE25Lwm6KfK6k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IuLwtXHZUaK2x9oGGohzbvn4.png?f=fotoalbum_large

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Als spel opzich is BOTW een prima spel. Als Zelda spel vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik mis de Zelda formule een beetje in die game. De wereld was voor mij te open, te vrij. De iets meer liniairdere gameplay van de eerdere Zelda games vond ik leuker. Zelfs de iets vrijere Zelda 1 vond ik daarin goed.
Zie liever de typische Zelda keyitems weer terug, zoals de Hookshot, Roc's Feather, Bomb en BombChu (ipv die rune crap), Power Bracelet, Magic Books, Deku Seeds/Buts/Sticks, Ocarina, Shovel en dat soort items.
Dus gewoon nieuwe zone -> Dungeon unlock -> nieuw key item -> opening nieuwe zone etc.. Dit gecombineerd met het BOTW sausje zou fantastisch zijn.

Denk bijv. aan dat Link eerst door wat canyons moet worstelen om bij een dungeon aan te komen. Daar vind ie de hookshot. Eenmaal weer terug in de canyon kan hij ineens de moeilijk bereikbare plekken bereiken met z'n hookshot, plekken die hij met klimmen alleen niet kon bereiken, en zo de clue vinden om verder te komen in de game.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De beloofde DVD rip, de Zelda opname staat in het begin, daarna volgen nog andere Gamecube games. Er komt ook een part 2 omdat hij uit 2 schijfjes bestaat, mocht je die willen zien, laat het gerust weten dan deel ik die ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Señor Sjon schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:19:
Elk Zelda heeft zijn gebrek. Het BOTW wapensysteem met durability en gemankeerde MS staan mij nog steeds erg tegen. Kort verhaal, eindeloos outfits wisselen, gebrek aan memorabel overworld theme, verschillende vijanden en kerkers zijn de andere lowpoints (en mijn OCD dat ik niet hartjes + stamina vol kan tanken zonder durians te bakken).
Grappig, allemaal dingen waarom ik het zo goed vind. :D

Kort verhaal maar beter verteld dan in voorgaande delen.

Durability van wapens houd je scherp en nooit overpowered en gezien elk wapen andere eigenschappen heeft dwingt het je na te denken over het gebruik.

Die outfits met verschillende eigenschappen hoef je lang niet zo vaak te wisselen als de C-items in Oost of Maskers in Majora.

Gebrek aan overworld theme, maar ik vind het gebruik van de muziek in deze game juist ontzettend sfeervol. Stilte draagt daar soms aan bij.

Maar zoveel mensen, zoveel wensen. Ik ben iig blij dat ze elke game toch een andere ervaring er van willen maken.
Maar goed, SS heb ik na uitspelen niet meer aangeraakt door de motion controls en de erg beperkte wereld met fillers. Je moet elk domein 2-3x door, het gedoe met 3x die imprisoned(?) knakker en het dieptepunt was ver in het spel nog muzieknootjes verzamelen om je waardigheid te tonen aan iemand die je net gered had. Ik heb het spel toen 2 dagen niet aangeraakt uit nijd.

TP kom ik elke keer niet aan toe voor een rerun. Deze doet wel pijn aan mijn ogen op 65", maar ik vond hem wel leuk.
Skyward sword nooit heel ver in gekomen. Hoop op een remake voor de switch.

Twilight Princess binnenkort weer, heb de HD versie nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
TomBraamhaar schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Grappig, allemaal dingen waarom ik het zo goed vind. :D

Kort verhaal maar beter verteld dan in voorgaande delen.

Durability van wapens houd je scherp en nooit overpowered en gezien elk wapen andere eigenschappen heeft dwingt het je na te denken over het gebruik.

Die outfits met verschillende eigenschappen hoef je lang niet zo vaak te wisselen als de C-items in Oost of Maskers in Majora.

Gebrek aan overworld theme, maar ik vind het gebruik van de muziek in deze game juist ontzettend sfeervol. Stilte draagt daar soms aan bij.

Maar zoveel mensen, zoveel wensen. Ik ben iig blij dat ze elke game toch een andere ervaring er van willen maken.

[...]

Skyward sword nooit heel ver in gekomen. Hoop op een remake voor de switch.

Twilight Princess binnenkort weer, heb de HD versie nog niet gedaan.
Ik zit nu wat rond te klooien om alle outfits op 4 sterren te krijgen, maar als het geen Royal klasse of hoger is qua sterkte, neem ik niet de moeite het op te pakken. Ik sla veel vijanden over aangezien ik hun materials niet nodig heb en ze geen sterke wapens geven. Ze zijn meestal te sterk om snel met bommen of decor te doden, dus die lol is er ook wel af. Idem met Guardians. Ik heb meer onderdelen dan de Gamma. Geld is in principe een non-issue in het spel. Durability zorgt ervoor dat ik nooit echt blij kan zijn met wapen x, y of z. Want bij gebruik sloop je het weer.
Zeror schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 20:05:
Als spel opzich is BOTW een prima spel. Als Zelda spel vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik mis de Zelda formule een beetje in die game. De wereld was voor mij te open, te vrij. De iets meer liniairdere gameplay van de eerdere Zelda games vond ik leuker. Zelfs de iets vrijere Zelda 1 vond ik daarin goed.
Zie liever de typische Zelda keyitems weer terug, zoals de Hookshot, Roc's Feather, Bomb en BombChu (ipv die rune crap), Power Bracelet, Magic Books, Deku Seeds/Buts/Sticks, Ocarina, Shovel en dat soort items.
Dus gewoon nieuwe zone -> Dungeon unlock -> nieuw key item -> opening nieuwe zone etc.. Dit gecombineerd met het BOTW sausje zou fantastisch zijn.

Denk bijv. aan dat Link eerst door wat canyons moet worstelen om bij een dungeon aan te komen. Daar vind ie de hookshot. Eenmaal weer terug in de canyon kan hij ineens de moeilijk bereikbare plekken bereiken met z'n hookshot, plekken die hij met klimmen alleen niet kon bereiken, en zo de clue vinden om verder te komen in de game.
De Runes vind ik eigenlijk goud, alleen je hebt al heel snel de plus versies en die zijn eigenlijk na DB2 al te zwak om nuttig te zijn bij zwarte vijanden of hoger. Onbeperkt bommen is gewoon broodnodig.

Het aparte is dat de DLC's in verhouding veel moeilijker zijn dan de rest van het spel. Trial of the Sword is veel uitgebreider en verlangt aardig wat van het gebruik van het combat system en timing. Ook de nieuwe quests op het plateau zijn lastiger door de one-hit-wonder. Beiden komen er eigenlijk op neer dat alles wat je bereikt hebt wordt gereset om het spel je een uitdaging te geven. Niet echt mijn manier van leuk spelen.

---

Dat tweede zag je heel goed in de dungeon designs van eerdere spellen. Maar door de open klimwereld van het spel is bv een hookshot vrij nutteloos geworden. Die overweging snap ik dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@Señor Sjon Ik vind die Runes opzich wel ok hoor. Alleen vind ik de Bomb runes daar niet thuishoren. Laat bommen maar gewoon weer een item zijn dat op kan raken, net als pijlen. De runes zelf is wel een leuke speling op het magic systeem dat Zelda altijd heeft gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 04-02-2021 09:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met bommen zie ik het niet zo goed komen, je hebt zoveel dingen die je continu op moet blazen. Alleen al bv de verschillende ore's overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je in de vorige games ook, maar je vond ze ook vaak genoeg in potjes of in het gras.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:37:
Had je in de vorige games ook, maar je vond ze ook vaak genoeg in potjes of in het gras.
Precies. En anders kocht je ze in de winkel. Gebruik je die rupees ook nog eens ergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het idee van een hookshot of vergelijkbaar kan in een open wereld waar je in principe alles kan beklimmen gewoon werken. Heb je namelijk eens geprobeerd om tegen het plafond van een grot te klimmen? Dat gaat niet, je verliest je grip en valt. Maak gebieden die alleen via zo'n hookshot item te bereiken zijn, ipv normaal te beklimmen en je hebt een hele andere wereld om te verkennen. Niet meer volproppen met stamina potions of voer om het topje te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Precies. En anders kocht je ze in de winkel. Gebruik je die rupees ook nog eens ergens voor.
Ja precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is geen Zelda, maar wel het vervolg van die video van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zeror schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Tot je een kritiek punt bereikt en ze niet meer kan kopen zoals pijlen. :P

Ik vind het erg jammer dat ze pijlen farmen hebben gepatcht. Nu is er nog wel een hack, maar die duurt veel langer.

Vroeger:
Topdown kijken bij horse archers en zo kon je in een halfuur een paar 100 pijlen oprapen zonder geraakt te worden. Kan nog wel met save/loadspammen iets ten zuiden van Tabantha Bridge

Nu:
1) Zora's Domain doorlopen vanaf de Zora kant om zo de lizards te farmen (elk heeft minstens een 5x pijlenbundel
Of
2) Ga om 23.55 een MS Trial in en even later er weer uit. De game bekijkt je inventory voor drops om 0.00 voor de komende dag. Door de Trial ben je weer leeg, waardoor alle winkels weer pijlen in stock hebben. Vereist wel een halfuur de kaart overwarpen om alle shops af te gaan.

Beiden zijn erg bewerkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 04-02-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Arrows of bombs/bombchu's craften zou een mooie optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vervolg op Zelda: Breath of the Wild moet duisterder worden, lees ik net op https://gamer.nl/artikele...d-moet-duisterder-worden/

Ben erg benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 06-02-2021 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:15:
Vervolg op Zelda: Breath of the Wild moet duisterder worden, lees ik net op https://gamer.nl/artikele...d-moet-duisterder-worden/

Ben erg benieuwd.
Van GoNintendo, die dit oorspronkelijk ook op hun site had gepost:
UPDATE - Unfortunately, this isn't new and doesn't come from Nintendo. This was originally from GamesRadar in 2019. You can find the original post below.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wist ik weer niet, zag het op Google news voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Was al een tijd bekend inderdaad. Het zou nog duisterder dan Majora's Mask moeten worden dus ben erg benieuwd. Ik ben wel voorstander van een iets volwassenere en duisterdere Zelda.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:28
Speculatie (?) van een schrijver voor IGN geeft een klein beetje hoop voor een Zelda direct volgende week:

Gerucht te nemen met de nodige dosis zout natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:06
JackAvery schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:03:
Speculatie (?) van een schrijver voor IGN geeft een klein beetje hoop voor een Zelda direct volgende week:

[Twitter]

Gerucht te nemen met de nodige dosis zout natuurlijk
Hopelijk wel remakes ipv ports. Vooral Mario 64 en Sunshine zijn in je herinnering mooier dan t daadwerkelijk is. (Wat bijna met alles is wat nostaligisch is)

Enkel met Galaxy heb ik me nog goed vermaakt, met Sunshine en 64 was t vooral irritatie, en heb die zeker ook niet helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou erg mooi zijn, had al stiekem wat geld aan de kant gezet voor eventuele Zelda items die gaan uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:04
Misschien een remastered Twilight Princess die op de NVIDIA Shield Pro draait in China. Die hebben ze toch zo omgezet lijkt me?

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
DCNY schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:05:
[...]

Hopelijk wel remakes ipv ports. Vooral Mario 64 en Sunshine zijn in je herinnering mooier dan t daadwerkelijk is. (Wat bijna met alles is wat nostaligisch is)

Enkel met Galaxy heb ik me nog goed vermaakt, met Sunshine en 64 was t vooral irritatie, en heb die zeker ook niet helemaal uitgespeeld.
Als er een collectie komt, verwacht ik geen remakes tenzij ze al bestaan :P

@DutchKel dat is toch gewoon de WiiU versie met aangepaste controls?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou graag Skyward Sword met de gewone controller willen spelen, dus met een Pro controller, daar zou ik erg blij van worden :D

Wat ook voor mij een bom zou zijn is Ocarina of Time in HD te zien, zag deze video van de week voorbij komen, ziet er cool uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchKel
JackAvery schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:07:
[...]

Als er een collectie komt, verwacht ik geen remakes tenzij ze al bestaan :P

@DutchKel dat is toch gewoon de WiiU versie met aangepaste controls?
Niet helemaal, de graphics zijn daarin toch een stuk beter. Ze hebben daar waarschijnlijk de textures in een hogere resolutie gerenderd.

Op youtube vind je wel videos die het verschil laten zien. Bv deze: YouTube: [Nvidia Shield] Official Twilight Princess Graphical Comparison Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ziet inderdaad wel verschil, vond anders deze tech demo ook goed uitzien, jammer dat ze hier nooit wat mee gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Volvagia meets boss uit twilight princess :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zelda shortfilm The Blood Moon

Aanradertje om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had hem inderdaad al gezien, best goed gedaan, je hebt ook de 2 volledige fan films. The Hero of Time en The Sage of Darkness

[YouTube: The Legend of Zelda: The Sage of Darkness | Feature Film]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze net binnen gekregen, gemaakt door een mede Tweaker :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-oSg9GTq_AQNr4D2Uimw_TIfgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2e0nZdWcDNPZNUWrHPCEHzob.jpg?f=fotoalbum_large

Had ook de doos van Ancient Stone Tablets laten maken omdat ik dacht dat ik die cart had, bleek dat een fan made Zelda te zijn met de naam Goddes of Wisdom, dus alsnog de cart van Ancient Stone Tablets besteld, zodra die binnen is zal ik dat delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:51
Nou, die direct gaat er komen. Morgen 23 uur :)

[YouTube: Nintendo Direct 17 februari 2021]
Kijk morgen om 23:00 uur naar een gelivestreamde Nintendo Direct met ongeveer 50 minuten aan kersverse info gericht op reeds uitgebrachte games zoals Super Smash Bros. Ultimate en games die in de eerste helft van 2021 naar de Nintendo Switch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop op wat nieuws van 35 jaar Zelda.

Niet helemaal wat ik gehoopt had, maar zeker leuk. Seizoens pass, Game en Joy-Cons ga ik natuurlijk pakken.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Interessant, Skyward Sword HD. Alleen jammer dat ze wéér niets zeggen en doen voor de linkshandigen. Zoals Link zelf. Het werd al verkloot met Twilight Princess voor de Wii, omdat ze motion controls wilden doen en het grootste deel van hun doelgroep blijkbaar rechtshandig is, maar als je dan een HD remake maakt met motion controles, MAAK HET DAN EEN OPTIE! :F

Die joycons zien er gaaf uit, maar voor mij zal het dan onnatuurlijk aanvoelen. Om die reden zal ik dan semi-verplicht worden om de non-motion controls te gebruiken.

Snap je heel goed, en inderdaad apart dat je ze niet kunt omdraaien. Verhaal is altijd goed geweest, maar vond de Motion control altijd een minder punt van deze game en daarom deze ook het minste van allemaal gespeeld.

Maar des ondanks, ga ik hem toch halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 18-02-2021 09:08 ]

• DutchKel
Hero of Time schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:19:
Interessant, Skyward Sword HD. Alleen jammer dat ze wéér niets zeggen en doen voor de linkshandigen. Zoals Link zelf. Het werd al verkloot met Twilight Princess voor de Wii, omdat ze motion controls wilden doen en het grootste deel van hun doelgroep blijkbaar rechtshandig is, maar als je dan een HD remake maakt met motion controles, MAAK HET DAN EEN OPTIE! :F

Die joycons zien er gaaf uit, maar voor mij zal het dan onnatuurlijk aanvoelen. Om die reden zal ik dan semi-verplicht worden om de non-motion controls te gebruiken.
Ik heb nog geen opties scherm gezien dus wie weet is het wel een optie.

Maar wie houd je tegen om de controllers in je hand niet te wisselen? Volgens mij is de spel ervaring dan bijna hetzelfde, alleen de vorm ligt misschien niet helemaal lekker in de hand dan (dat is wel een beetje afhankelijk van de vorm/grootte van je handen).

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:01
DutchKel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Maar wie houd je tegen om de controllers in je hand niet te wisselen? Volgens mij is de spel ervaring dan bijna hetzelfde, alleen de vorm ligt misschien niet helemaal lekker in de hand dan (dat is wel een beetje afhankelijk van de vorm/grootte van je handen).
Van hand wisselen gaat denk ik raar gedrag geven omdat je ze dan effectief achterstevoren houdt. Rechts wordt links, voor wordt achter wat bij boogschieten misschien raar wordt. Ook knoppen zullen op rare plekken zitten die je niet gewend bent, druk op X is dan opeens een knop links terwijl die altijd rechts zit op alle controllers.

• DutchKel
Transportman schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Van hand wisselen gaat denk ik raar gedrag geven omdat je ze dan effectief achterstevoren houdt. Rechts wordt links, voor wordt achter wat bij boogschieten misschien raar wordt. Ook knoppen zullen op rare plekken zitten die je niet gewend bent, druk op X is dan opeens een knop links terwijl die altijd rechts zit op alle controllers.
Het is niet dat links/rechts gewisseld is dan (je houd de controller nog steeds op dezelfde manier vast alleen in de andere hand), alleen de a en x knop zijn dan effectief gewisseld, maar dit is vaak wel instelbaar en ik denk dat een echte linkshandige daar wel heel snel aan kan wennen. Bij hyrule warriors waren de knoppen ook ineens best anders tov breath of the wild.

• Señor Sjon
Linksquest schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:07:
Snap je heel goed, en inderdaad apart dat je ze niet kunt omdraaien. Verhaal is altijd goed geweest, maar vond de Motion control altijd een minder punt van deze game en daarom deze ook het minste van allemaal gespeeld.

Maar des ondanks, ga ik hem toch halen.
Ik ben juist blij dat de motion controls nu optioneel worden. Ik heb SS op mijn tandvlees uit zitten spelen door de vele fillers. Zo teruglezend had ik liever een re-remake van TP gehad. En ik krijg ook het idee dat BOTW2 dus weer een paar jaar is uitgesteld.

Señor Sjon schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ben juist blij dat de motion controls nu optioneel worden. Ik heb SS op mijn tandvlees uit zitten spelen door de vele fillers. Zo teruglezend had ik liever een re-remake van TP gehad. En ik krijg ook het idee dat BOTW2 dus weer een paar jaar is uitgesteld.
Had toevallig vandaag nog gelezen dat BOTW2 dit jaar nog komt.

https://nl.ign.com/the-le...ieuws-komt-later-dit-jaar

• Transportman
DutchKel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Het is niet dat links/rechts gewisseld is dan (je houd de controller nog steeds op dezelfde manier vast alleen in de andere hand), alleen de a en x knop zijn dan effectief gewisseld, maar dit is vaak wel instelbaar en ik denk dat een echte linkshandige daar wel heel snel aan kan wennen. Bij hyrule warriors waren de knoppen ook ineens best anders tov breath of the wild.
Je zit alleen met de R/L knoppen die dan in je handpalm liggen in plaats van dat je ze in kan drukken, denk dat het wel heel raar speelt.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Ik had geen Wii, dus SS nooit gespeeld. Al had ik een Wii, dan had k hem nog niet gespeeld. Ik heb namelijk een bloedhekel aan motion controls in mijn games. Het stijltje van de game spreekt me niet echt aan, maar nu we ook met knoppen kunnen spelen ga ik hem zeker halen. Vooraf gezien is dit de Zelda die ik het minst graag geport had zien worden. Maar goed, ik heb nog hoop op Twillight en Windwaker....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Ik denk dat je het dan toch verkeerd hebt gelezen, er staat letterlijk in de tekst:
Nintendo heeft tijdens de Direct van 17 februari 2021 duidelijk gemaakt dat er later dit jaar meer nieuws wordt gedeeld van de game.

Overigens staat het ook zo in de titel, maar dat heb je denk ik in je enthousiasme verkeerd gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Het nieuws komt later dit jaar, of de game ook later dit jaar komt is daar niet uit af te leiden. Ik verwacht dit jaar geen BotW2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik loop zelf niet helemaal warm van Skyward Sword maar heb deze al uitgebreid op de Wii gespeeld. Het is een goede game maar niet perse een zelda die ik vaak opnieuw wil spelen. Dit heeft niks met de motion controls te maken - die vond ik vrij goed gedaan - maar eerder met de lineariteit van het spel ;p Goede soundtrack en goede dungeons wel.
Het woordje 'nieuws' is belangrijk daar ;) Anyway, 2021 is niet onmogelijk, maar ik denk eigenlijk dat ie naar het begin van 2022 verschoven wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2021 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Cyrax0508 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:38:
Ik had geen Wii, dus SS nooit gespeeld. Al had ik een Wii, dan had k hem nog niet gespeeld. Ik heb namelijk een bloedhekel aan motion controls in mijn games. Het stijltje van de game spreekt me niet echt aan, maar nu we ook met knoppen kunnen spelen ga ik hem zeker halen. Vooraf gezien is dit de Zelda die ik het minst graag geport had zien worden. Maar goed, ik heb nog hoop op Twillight en Windwaker....
het valt onder geruchten, maar er zijn echt meerdere journalisten en insiders die zweren dat WW HD en TP HD later dit jaar nog volgen. Zie bvb de tweets die geciteerd worden in dit topic op ResetERA..

• Señor Sjon
Later dit jaar een update wanneer de volgende update is waarschijnlijk.

Maar SS is alweer 10 jaar oud. Tijd vliegt. :X

Heb inderdaad het woordje nieuws over het hoofd gezien, was nog vroeg vanmorgen en dat op 3 uur slaap 8)7

Sorry sorry allemaal 8)7 |:(

[ Voor 69% gewijzigd door Linksquest op 18-02-2021 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lees wel, en ja dit keer wel goed gelezen, dat er waarschijnlijk ook dit jaar Zelda: Wind Waker en Twilight Princess naar Switch komen, gaat hier wel nog om een gerucht.

https://gamer.nl/artikele...men-dit-jaar-naar-switch/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@Linksquest , meer koffie drinken, dat gerucht vermeld ik twee posts hoger :+
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:31:
@Linksquest , meer koffie drinken, dat gerucht vermeld ik twee posts hoger :+
Ik mag helaas niet te veel koffie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DutchKel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Ik vind dat je wel heel makkelijk praat en totaal geen gevoel hebt voor dit probleem. Uit je woorden neem ik dan ook aan dat je rechtshandig bent en dus het hele probleem mist. Neem voor het idee een ergonomisch gevormde muis en gebruik die eens met de andere hand dan waar het voor is bedoelt. Ga dan ook eens de duimknoppen gebruiken. Hoe voelt dat? Kan je er mee werken?
Ga ook eens met je niet-dominante hand wat schrijven. En dan niet langzaam om wat gewenning te krijgen, nee, gewoon met de snelheid die je normaal zou doen. Lukt dat? Is het nog leesbaar?

Ik kan je met 1000% zekerheid vertellen dat het ontzettend ruk voelt en voor geen meter werkt. Ook de hele knoppenindeling zal niet meer natuurlijk werken. Zoals door @Transportman al is gezegd, items gebruiken gaat ook gewoon niet goed.

Er wordt helemaal niets opgelost door de joycons van hand te wisselen. Het geeft juist meer problemen.

Je zal ook het probleem met de boss fights van Star Wars: The Force Unleased niet kennen die ik als linkshandige heb ervaren.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
@Hero of Time Wel apart dat Link in de motion controls spellen rechtshandig is, terwijl hij volgens mij in alle andere spellen Linkshandig is.
Jammer dat ze daar niet iets mee hebben gedaan.

Twilight Princess op de Wii was volgens mij ook om die reden gespiegeld tegenover de Game Cube versie.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 18-02-2021 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:53:
@Hero of Time Wel apart dat Link in de motion controls spellen rechtshandig is, terwijl hij volgens mij in alle andere spellen Linkshandig is.
Jammer dat ze daar niet iets mee hebben gedaan.

Twilight Princess op de Wii was volgens mij ook om die reden gespiegeld tegenover de Game Cube versie.
Link is sinds Twilight Princess op de Wii rechtshandig geworden. Dat was met motion controles. SS ook motion, grootste groep gamers is rechtshandig, dus maak 'm maar als evenbeeld rechtshandig. Dan zie je Breath of the Wild, helemaal niets met motion controles op motion aiming na, en zowaar: nog steeds rechtshandig. Of was je dat niet opgevallen? ;)

Alleen bij de WWHD en TPHD remakes is Link nog linkshandig, omdat de oorspronkelijke games waar het vanaf komt zo was. De wereld van TPHD is zoals die van de GC versie, 'gespiegeld' vergeleken met de Wii versie.

• TomBraamhaar
Als Link in Skyward Sword rechtshandig is, dan is hij dus in het alle eerste begin van de tijdlijn rechtshandig. :P

Maar, als rechtshandige, kan ik me wel voorstellen dat dit niet fijn speelt. Gek dat dit geen optie is, als je bedenkt dat dit een groot deel van de wereld bevolking is. Sterker nog, kans is groot dat een groot deel van de programmeurs linkshandig is. :D

Aan de andere kant, bij beat saber had ik niet echt verschil in m'n linker of rechter zwaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Dit heeft niks met linker- of rechterhanden te maken maar hier is een screenshot met inhoud de Age of Calamity expansion pass:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EudmR07VoAA9HEU?format=jpg&name=4096x4096

Toch benieuwd naar, leuke game :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
@Hero of Time Dat was me inderdaad niet opgevallen. Denk dat ik het pas voor het eerst hoorde bij TP GC vs Wii.

• Señor Sjon
TomBraamhaar schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:59:
Als Link in Skyward Sword rechtshandig is, dan is hij dus in het alle eerste begin van de tijdlijn rechtshandig. :P

Maar, als rechtshandige, kan ik me wel voorstellen dat dit niet fijn speelt. Gek dat dit geen optie is, als je bedenkt dat dit een groot deel van de wereld bevolking is. Sterker nog, kans is groot dat een groot deel van de programmeurs linkshandig is. :D

Aan de andere kant, bij beat saber had ik niet echt verschil in m'n linker of rechter zwaard.
10% is linkshandig begreep ik. ;)

Dus ja, per generatie van Link kan het dus verschillen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Arunia, dat is toen Link's dominante hand veranderde. Die wereld hebben ze voor de Wii gespiegeld, omdat alleen het model spiegelen te veel problemen gaf. Als je namelijk let op de bordjes e.d. in de game en vergelijkt met z'n counterpart, zie je dat die ook gespiegeld zijn. Er is nog wat extra moeite gedaan om de teksten zelf weer kloppend te maken, maar dat was makkelijker dan de problemen met het model op te lossen. Dit omdat het op beide consoles moest uitkomen.

Bij SS was er geen andere console, dus konden ze direct vanaf het begin Link rechtshandig maken. En dat is blijkbaar met BotW overgenomen, terwijl er helemaal geen technische reden voor is. En omdat het bij BotW zo is, hebben ze dat bij HW: AoC ook moeten doen. Bij de oorspronkelijke Hyrule Warriors games is Link wel linkshandig.

Als linkshandige, maar ook als fan van de franchise, blijft het vreemd aanvoelen om Link niet met links (:+) z'n wapen te zien hanteren.

• TomBraamhaar
In Twilight Princess HD is hij trouwens weer linkshandig, daar ben ik nu toevallig mee bezig.

Daar hebben ze dus de gamecube versie als basis gepakt en niet de Wii versie?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Correct. Er was al weinig verschil grafisch tussen de GC en Wii (zeg maar, geen). Bovendien zouden ze anders de controls weer moeten aanpassen van motion naar knoppen terwijl ze al een kant-en-klaar spel hadden waar maar een klein beetje aan gesleuteld hoefde te worden door iets andere indeling van de controller. En dankzij WWHD hadden ze die ervaring al, dus nog makkelijker om te 'porten' met opgepoetste graphics.

• Transportman
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:01:
Dit heeft niks met linker- of rechterhanden te maken maar hier is een screenshot met inhoud de Age of Calamity expansion pass:

[Afbeelding]

Ik verwacht deze wel aan te gaan schaffen, maar ben wel benieuwd wat ze er nou precies extra in gaan stoppen (welke karakters en tegenstanders komen er bij), dat zal allemaal over een paar maanden wel bekend worden gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik laat de Skyward Sword remake aan me voorbij gaan. Nog los van alle motion controls vond ik het gewoon een zeer matig spel. De spelwereld voelde als een stap terug, met een kleine, centrale hub vanuit waar je vreemde losstaande levels kon bereiken die verder met niks verbonden zijn, en die je ook nog eens meerdere keren moest doorlopen. Deze van Super Mario 64 afgekeken opzet hadden ze in 1997 (!) al afgeschoten voor Ocarina of Time. En dan krijg je 'm dus in 2011 voor je kiezen. Ik vond het gewoon niet leuk, en lui overkomen. 'We hebben geen zin om een coherente overworld te maken en alles met Zelda erop verkoopt toch wel, dus hier moet je het mee doen.'

Overigens vond ik Breath of the Wild ook matig. Ik had ruzie met de controls, maar daar kon ik na wat gevloek wel aan wennen. Maar toch niet uitgespeeld, niet eens half. Alles voelde aan alsof het lang duurde en tijd kostte om maar te kunnen zeggen dat er XX uur aan gameplay in zat. Misschien ben ik gewoon oud.
Hero of Time schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:20:
@Arunia, dat is toen Link's dominante hand veranderde. Die wereld hebben ze voor de Wii gespiegeld, omdat alleen het model spiegelen te veel problemen gaf. Als je namelijk let op de bordjes e.d. in de game en vergelijkt met z'n counterpart, zie je dat die ook gespiegeld zijn. Er is nog wat extra moeite gedaan om de teksten zelf weer kloppend te maken, maar dat was makkelijker dan de problemen met het model op te lossen. Dit omdat het op beide consoles moest uitkomen.
Er is ook een cutscene in Kakariko Village waar link en een NPC elkaar de hand schudden - de linkerhand, op de Wii :+

[ Voor 26% gewijzigd door Cocytus op 18-02-2021 19:49 ]

JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:01:

[Afbeelding]

Ik heb hem al vooruit besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ml4LaIy3wqjHzgkBBgI1pJUGy6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BZHbS7zpLttwAvrJk3ezMXHb.png?f=user_large

Kreeg net een nieuwsbrief van Nedgame, zag ik al dat de Joy-Cons uitverkocht waren :( Nu maar Bol.com en Game Mania even in de gaten houden.

• Transportman
Cocytus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:48:
Overigens vond ik Breath of the Wild ook matig. Ik had ruzie met de controls, maar daar kon ik na wat gevloek wel aan wennen. Maar toch niet uitgespeeld, niet eens half. Alles voelde aan alsof het lang duurde en tijd kostte om maar te kunnen zeggen dat er XX uur aan gameplay in zat. Misschien ben ik gewoon oud.
Dat gevoel had ik niet behalve met het beklimmen van hoge bergen die je volledige stamina op gebruiken, maar ik het is inderdaad geen spel met hoog tempo waar iedere seconde wat gebeurd en daar moet je toch van houden. Ook zaten bepaalde zaken wel heel tijdrovend in elkaar, zoals de gear upgrades die 1 voor 1 moeten en door de animaties en ik vermoed ook het opslaan iedere keer toch best wat tijd kosten.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:01:
Kreeg net een nieuwsbrief van Nedgame, zag ik al dat de Joy-Cons uitverkocht waren :( Nu maar Bol.com en Game Mania even in de gaten houden.
Die joycons hadden wel leuk geweest, als ze voor de 'juiste' handen waren. :P

Ik twijfel nog wel of ik die SSHD remake ga aanschaffen. WW en TP waren gewoon enorm goede games met fatsoenlijke replay waarde. SS, mede door de 'clunkyness' van de motion controls en het vele herhalen van zaken (spirit trials in elke regio, telkens terugkerende Imprisoned) is het voor mij niet echt de moeite waard om het vaker te spelen dan de ene keer op de Wii.

Tijdens het spelen heb ik mij wel vermaakt, daar niet van. Maar ik had toch iets te vaak dat door de vreemd gevoelige motion controls er niet altijd gebeurde wat ik wilde. Soms werd er een horizontale zwaai gedaan terwijl je verticaal bewoog (of andersom), maar verkeerd werd geregistreerd door de houding van de WiiMote. Hierdoor waren de gevechten met o.a. Girahim nog wel eens frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:07
Linksquest schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Ik heb hem al vooruit besteld.

[Afbeelding]

Ik weet het nog niet met die uitbreiding, vond 60 euro al net aan acceptabel. Maar wellicht eerst reviews afwachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de main game staat mijn review op zowel mijn website als hier op Tweakers.net, ik zal van beide DLC ook een review doen zal hem hier met jullie delen.

Mocht je mijn gewone review willen lezen: productreview: Hyrule Warriors: Age of Calamity review door linksquest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:23:
Mocht je mijn gewone review willen lezen: productreview: Hyrule Warriors: Age of Calamity review door linksquest
Bij veel drukte op het scherm kan het spel sloom lopen.
I present to you: Impa's Framerate Bomb Technique 😅

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is me gelukt om de Joy Cons en de game te reserveren, game bij Game Mania en Joy Cons bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gino_22
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-02-2021
Zelda BOTW beste spel ooit!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Linksquest schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:00:
Is me gelukt om de Joy Cons en de game te reserveren, game bij Game Mania en Joy Cons bij bol.com.
Mij ook, bol.com voor de joycons. Game zie ik wel goed komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Bij bol.com zijn de Joy Cons nu ook uitverkocht, lijkt verder ook overal uitverkocht te zijn en ik heb nog niet kunnen bestellen :(

Heb ze wel op de maillijst gezet, met een beetje geluk komen ze later alsnog een keer beschikbaar.

[ Voor 54% gewijzigd door Transportman op 19-02-2021 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Transportman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:46:
Bij bol.com zijn de Joy Cons nu ook uitverkocht, lijkt verder ook overal uitverkocht te zijn en ik heb nog niet kunnen bestellen :(

Heb ze wel op de maillijst gezet, met een beetje geluk komen ze later alsnog een keer beschikbaar.
Ik kreeg de tip van iemand om hem bij budgetgaming.nl op de wishlist te zetten en een alert in te stellen van €100,- of minder. Kreeg direct een mail toen ze bol beschikbaar waren. Misschien lukt het daar mee?

https://www.budgetgaming....rd+sword+hd+edition).html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:46:

Game Mania heeft ze nog niet op hun website gehad, dus kans dat hij daar nog op voorbij gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
Bedankt voor de tips, ik heb bij budgetgaming hem op mijn wishlist gezet en houdt de GameMania en Mediamarkt in de gaten.

Edit: En kunnen bestellen, zag bij de budgetgaming een opmerking dat een winkel ze weer had en heb nu besteld bij game-shock. Kostte nog wel wat moeite om er doorheen te komen, laatste exemplaar ging de website niet zo heel lekker mee om (bestelproces haperde regelmatig omdat die opeens niet meer op voorraad was).

[ Voor 56% gewijzigd door Transportman op 20-02-2021 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Netjes, blij dat je hem gevonden heb, ben net iets aparts gaan spelen. :)

https://twitter.com/links.../1363160085325897728?s=19

Weet even niet hoe ik een Twitter video kan toevoegen, daarom die URL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:30:
Netjes, blij dat je hem gevonden heb, ben net iets aparts gaan spelen. :)

Je kan iig tweets embedden:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Ligt het aan mijn tablet, of klopt het dat je dan nooit plaatjes of video's ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hcQd schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Ligt het aan mijn tablet, of klopt het dat je dan nooit plaatjes of video's ziet.
offtopic:
Dat vereist extra cookies en die wil je niet altijd. Zeker voor het embedden van zaken wil iig Tweakers niet dat je extra, vaak tracking, cookies krijgt die niet nodig zijn om de boodschap over te brengen.

Er is op het forum hier en in een of een paar .plan artikelen meer informatie over te vinden voor de keus. De techniek die gebruikt wordt, is oEmbed en dat heeft ook zo z'n instellingen en beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe doe ik dat precies embedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:30:
Netjes, blij dat je hem gevonden heb
Ben er heel blij mee, al staat er nu ook de waarschuwing bij dat levering niet gegarandeerd is omdat ze niet weten hoeveel ze er precies krijgen, maar ik verwacht dat dat wel los zal lopen want ik heb nergens gehoord at dit een soort limited edition controllers waren.
, ben net iets aparts gaan spelen. :)

Heb je geen Switch Online? Die kan je dan volgens mij ook spelen op de Switch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Hoe doe ik dat precies embedden?
offtopic:
Psssst, we hebben al jaren de 'bekijk' functie bij posts en boven het reageerveld met knoppen staat ook een link naar Overzicht van UBB-codes waar dit op staat vermeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Transportman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:30:
Heb je geen Switch Online? Die kan je dan volgens mij ook spelen op de Switch ;)
Ik hoopte heel erg dat je gelijk had, maar helaas staat daar alleen The Legend of Zelda: A Link to the Past op.

Zelda BS is ook niet zomaar om te zetten, degene die @Linksquest speelt is hoogstwaarschijnlijk ook niet de originele maar een gemodificeerde variant.

De originele is namelijk voor de satelliet gemaakt en heeft een timer erin zitten waarmee je maar maximaal ik dacht 60 minuten kon spelen. Er zijn daarom wat modificaties aangebracht (niet door Nintendo) waardoor je het spel wel normaal kunt spelen.

Voor meer informatie kan ik je verwijzen naar: https://zelda.gamepedia.com/BS_The_Legend_of_Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:16:
[...]

Ik hoopte heel erg dat je gelijk had, maar helaas staat daar alleen The Legend of Zelda: A Link to the Past op.

Zelda BS is ook niet zomaar om te zetten, degene die @Linksquest speelt is hoogstwaarschijnlijk ook niet de originele maar een gemodificeerde variant.

De originele is namelijk voor de satelliet gemaakt en heeft een timer erin zitten waarmee je maar maximaal ik dacht 60 minuten kon spelen. Er zijn daarom wat modificaties aangebracht (niet door Nintendo) waardoor je het spel wel normaal kunt spelen.

Voor meer informatie kan ik je verwijzen naar: https://zelda.gamepedia.com/BS_The_Legend_of_Zelda
Klopt, ik wilde deze al een lange tijd en zag dat iemand er een fysieke versie van heeft gemaakt en leek me daarom leuk die te spelen, zal er naderhand ook een stuk over schrijven, even kijken of ik dat op Tweakers kan zetten maar komt zo wie zo op mijn eigen website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:07:
[...]

offtopic:
Psssst, we hebben al jaren de 'bekijk' functie bij posts en boven het reageerveld met knoppen staat ook een link naar Overzicht van UBB-codes waar dit op staat vermeld.
Vaak geprobeerd uit die pagina maar Twitter lukte me tot heden niet, zal het binnenkort nog eens proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Gelukkige 35ste verjaardag, Legend of Zelda *O*

@Linksquest het is heel eenvoudig hoor
code:
1
2
3
4
[embed]www.twitter.url/hier[/]

# voorbeeld:
[embed]https://twitter.com/NintendoEurope/status/1362171632673050624[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Gefeliciteerd allen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het altijd makkelijk onthouden, ben altijd 1 dag na Zelda jarig 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij Bol weer te reserveren;

Zelda Joy-Cons

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Game Mania nu ook te reserveren, winkel had ze mij er al ingezet.

https://www.gamemania.nl/...set-skyward-sword-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik kijk erg uit naar Skyward Sword HD, de artstyle en het verhaal heeft me altijd kunnen boeien maar door de motion controls kon ik er nooit doorheen komen. Hetzelfde geld voor Twilight Princes (had die ook voor de Wii) en hoop dat we daar ook de HD versie van naar de Switch krijgen.

Net Link's Awakening uitgespeeld op master mode. Ga nu weer beginnen aan a Link to the Past op originele hardware en daarna botw op master mode om de tijd te overbruggen :+ . Ik ga genoeg Zelda spelen dit jaar.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
ndonkersloot schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:52:
Ik kijk erg uit naar Skyward Sword HD, de artstyle en het verhaal heeft me altijd kunnen boeien maar door de motion controls kon ik er nooit doorheen komen. Hetzelfde geld voor Twilight Princes (had die ook voor de Wii) en hoop dat we daar ook de HD versie van naar de Switch krijgen.

Net Link's Awakening uitgespeeld op master mode. Ga nu weer beginnen aan a Link to the Past op originele hardware en daarna botw op master mode om de tijd te overbruggen :+ . Ik ga genoeg Zelda spelen dit jaar.
Kijk of je een wiiU op de kop kan tikken , Twilight HD is daar goed op te spelen. Ben nu zelf ongeveer halverwege. :)
Pagina: 1 ... 71 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic