Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
@TomBraamhaar
Sterker nog ik heb een Wii U gehad, nog steeds spijt dat ik die verkocht heb.

Buiten Windwaker HD en Twilight Princes HD zijn er geen andere games op de Wii U die ik mis (nu Mario 3D world ook op de Switch is). Misschien dat ik hem ooit nog eens koop om alle Nintendo home consoles te hebben. Sterker nog, ik zou Twilight Princes nu kunnen spelen, heb hem op de GameCube en Wii die beiden aangesloten staan maar met een mogelijke HD release stelnik dat nog even uit.

Ik heb hoop dat Nintendo deze twee games nog port, dus wacht dit jaar in ieder geval nog af.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomBraamhaar schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Kijk of je een wiiU op de kop kan tikken , Twilight HD is daar goed op te spelen. Ben nu zelf ongeveer halverwege. :)
Ook de Wind Waker en Breath of the wild vind ik daar erg goed op spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Oudetonge ik zag je vraag in het gesloten topic.
De bloedmaan is 2 ledig.
1, om monsters weer te resetten en
2, om je save game te repareren als er bugs zijn.

- Neem aan dat je je console al eens helemaal uit en aan hebt gezet?
- Cartridge verwijderd en terug gestoken?
-geslapen in een inn/herberg of iets?

Gewoon wat opties.
Het schijnt meer te gebeuren en je kunt het ook zelf forceren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhaDjd2s_hS51jDYjWE9_fs7llo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h45iGUL2fa9qaeZc4b2XnMnL.jpg?f=fotoalbum_large

Deze vandaag eindelijk binnen gekregen, als Nintendo zelf niks speciaals doet om 35 jaar Zelda om deze echt te vieren dan doe ik het wel zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-03-2021
Met cartridge bedoel je de 2 aan de zijkanten en ja heb wrl in herberg geslapen , momenteel half uur gespeeld en 29 x een bloedmaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Linksquest schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:16:
[Afbeelding]

Deze vandaag eindelijk binnen gekregen, als Nintendo zelf niks speciaals doet om 35 jaar Zelda om deze echt te vieren dan doe ik het wel zelf :D
Heb mezelf ook getrakteerd. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/os0EjiUZDnvMVZWtfxwHx_lw6eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBrGeItHamxFBopiV0zcGXdX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51l8u0lM5UfS4HJVUfjKSurhu7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mrV3GgWE2v6Qho0o6AzUvhAi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86GnoEfulI7pV2VUg1NCmAOTF5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X6ysn7punc14qGKETrtPvQWG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door TomBraamhaar op 06-03-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
Nee , geen cartidge , heb hem gedownload op de switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi, mooi, the missing link heb ik zelf nog niet, wel van deze fan made game gehoord. Waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Oudetonge Dan zou ik het spel deinstalleren (savegames behouden uiteraard) en opnieuw binnen halen.
Kan ook zijn dat je geheugenkaart niet lekker is en dus de bestanden beschadigd zijn. Zou dat ook tzt checken als ik jou was.

@TomBraamhaar Wat @Linksquest aan geeft, ben ook wel benieuwd.

Heb zelf al die anderen op de SNES als repro.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 06-03-2021 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Linksquest schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:48:
[...]

Mooi, mooi, the missing link heb ik zelf nog niet, wel van deze fan made game gehoord. Waar heb je die gekocht?
En @Arunia

Gekocht via eBay, heb hem nog niet getest trouwens. Heb er wel goede verhalen over gehoord.

Hier is wat gameplay te vinden : YouTube: The Legend Of Zelda: The Missing Link // DGRchives Full Playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
@Arunia in dit beetje een leek , hoe behoud ik de saved games met deinstalleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Oudetonge je verwijderd een spel door dit met + knop op het icoon te drukken en dan data oid. Daar is een optie om te verwijderen.

Save games verwijder je specifiek vanuit het instellingen menu. Dus dat scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oudetonge
@Arunia oke thnx , ga straks ff kijken , koppel het terug naar , alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomBraamhaar schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:41:
[...]

En @Arunia

Gekocht via eBay, heb hem nog niet getest trouwens. Heb er wel goede verhalen over gehoord.

Hier is wat gameplay te vinden : YouTube: The Legend Of Zelda: The Missing Link // DGRchives Full Playthrough
Heb eens gezocht en vind hem inderdaad ook alleen op Ebay, denk met invoer rechten rond de €60,00 in totaal voor een card only, misschien ooit een keer inderdaad aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:16
Tweakers,

Ik weet niet als ik hier goed zit maar! Ik ben begonnen met zelda breath of the wild en ik speel graag met een guide om een beetje een idee te krijgen over een spel.
En ik las dat er een boek is in een vorm van guide om dit spel te spelen!

https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Ik kwam deze tegen maar ik ben benieuwd als dit ook klopt want ik zie meerdere boeken dus ik durf zo niet te zeggen als ik hier goed bij zit.

Hopelijk kan iemand van jullie mij een beetje helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@llovesoccerx7 zo te zien is het wel een guide.
Ik pak zelf net zo lief op de telefoon een website er bijet een walk through of zoek naar specifieke hints op het deel waar ik dan ben.
Scheelt een bak geld.

Heb zelf wel de Legend Of Zelda boeken. Hyrule hystoria en de andere twee.
Die gaan niet over 1 spel en is meer over de lore zge maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 15-03-2021 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb een uitgebreid boek van BotW en die kist met andere guides van de andere Zelda games. Die van TP heb ik even gebruikt voor het opzoeken van wat locaties, wat online ook kan en vaak makkelijker is. Die van Spirit Tracks heb ik ook uitgepakt omdat ik geen zin had om met een klein scherm van m'n telefoon te rommelen of m'n computer+tv aan te zetten en met tobo+muis te klooien. Een boek blader je ook even wat sneller doorheen.

Dat gezegd hebbende, als je specifiek ergens vast zit, is online makkelijker omdat je dan gericht een hit kan zoeken hoe iets moet en van andere spelers zien hoe ze het hebben opgelost. Er zijn vaak meerdere mogelijkheden om een probleem aan te pakken.

Voor BotW kreeg ik ook een complete kaart er bij met alles wat je kan vinden en halen erop. Ook alle 900 Koroks. En dat is dan wel handiger dan klooien met je telefoon.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:04
llovesoccerx7 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:06:
Tweakers,

Ik weet niet als ik hier goed zit maar! Ik ben begonnen met zelda breath of the wild en ik speel graag met een guide om een beetje een idee te krijgen over een spel.

Ik kwam deze tegen maar ik ben benieuwd als dit ook klopt want ik zie meerdere boeken dus ik durf zo niet te zeggen als ik hier goed bij zit.

Ik kan je deze sites aanraden: https://www.zeldadungeon....Zelda:_Breath_of_the_Wild en https://www.zeldadungeon....the-wild-interactive-map/

Een betere guide is er denk ik niet.

Maar: Zelda is een spel van ontdekken. Dus ik raad je aan om het zonder sites en guides te doen maar zelf alles te ontdekken in het spel. Dat maakt het spel veel leuker. Ik heb inmiddels al meer dan 200 uur in het spel gestopt en heb nog niet alles ontdekt.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:26
Oudetonge schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:07:
Met cartridge bedoel je de 2 aan de zijkanten en ja heb wrl in herberg geslapen , momenteel half uur gespeeld en 29 x een bloedmaan
De cartridge is de game zelf. Niet de joy cons die aan de zijkant zitten.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:49
DutchKel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Ik kan je deze sites aanraden: https://www.zeldadungeon....Zelda:_Breath_of_the_Wild en https://www.zeldadungeon....the-wild-interactive-map/

Maar: Zelda is een spel van ontdekken. Dus ik raad je aan om het zonder sites en guides te doen maar zelf alles te ontdekken in het spel. Dat maakt het spel veel leuker. Ik heb inmiddels al meer dan 200 uur in het spel gestopt en heb nog niet alles ontdekt.
Het nadeel is wel dat de zoveelste zilveren rupee niet zoveel meer toevoegt op een gegeven moment. P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time welke boeken zitten er in die kist?
Ik heb zelf de losse hardcover van de blauwe, groene en rode. Zie ook een roze en andere. Of zijn die specifiek van een spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
llovesoccerx7 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:06:
Tweakers,

Om op je originele vraag te antwoorden: ja dat is de officiële (en geupdate) guide. Het advies hierboven is ook allemaal solide. Zelf zit ik in het kamp "gebruik zo min mogelijk een guide voor dit spel en laat je verrassen," dus dat is dan weer mijn aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:39:
@Hero of Time welke boeken zitten er in die kist?
Ik heb zelf de losse hardcover van de blauwe, groene en rode. Zie ook een roze en andere. Of zijn die specifiek van een spel?
Staat bij de omschrijving als 't goed is. Even snel gezocht, kwam dit als eerste tegen: https://www.amazon.com/Le...t-Specified/dp/0804161380
The set includes 6 hardcover collector’s editions for:
The Legend of Zelda™: Ocarina of Time 3D
The Legend of Zelda™: Spirit Tracks
The Legend of Zelda™: Phantom Hourglass
The Legend of Zelda™: The Wind Waker HD
The Legend of Zelda™: Twilight Princess
The Legend of Zelda™: Skyward Sword.
Prijs is trouwens absurd zie ik. Ik heb er echt niet zoveel voor betaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Hero of Time op 15-03-2021 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Hero of Time Ah, dat zijn dan niet de boeken die ik hier heb staan. Dat zijn de encyclopedieën.
Kon het via de bol link niet vinden, daar stond het niet bij.

Dan kan ik deze gerust aan me voorbij laten gaan.
Bij bol was die 90 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...w.2_19_20.26.ProductImage

Zo te zien is het zelfs een hele andere box/kist.
Volgens mij zijn het anime comics.

[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 15-03-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, die je linkt zijn manga's. Geen game guides. Mijne wel. De strategy guides kocht ik hier: https://www.archonia.com/...ed-strategy-guide-box-set. Prijs volgens m'n order history: €148. Dat is zo enorm veel beter dan het belachelijke €450 dat bij Amazon gevraagd wordt. 8)7

Van BotW heb ik overigens https://www.archonia.com/...on-hero-edition-hardcover gekocht. Was destijds €82,47.

Beide uiteraard uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchKel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Toen ik een paar jaar geleden nog de eigenaar van Zeldaclub.nl was heb ik veel met Zelda Dungeon samen gewerkt, inderdaad een betere website is er niet, zeer uitgebereid in zowel tekst als video materiaal.

Ik zelf koop vaak ook nog de guide, maar dat is meer voor de heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
Heeft iemand een hint om bij de tempel mezza lo dat hert te berijden , heb vol stemina ( 3 rondjes ) maar wordt er steeds afgegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat deze video je de beste uitleg geeft die je kunt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
Weet niet wat ik nu verkeerd doe , zelfde hert 3x eraf gegooid worden en dat meerdere malen ,
speciale kleding nodig? of ?
wordt gek van dat beest en het is mijn laatste tempel nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is niets speciaals nodig, behalve dan de 'sooth' knop spammen als een malloot. Ik heb net als de video hierboven via de paraglider op z'n rug gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij is het ook toen zo gelukt, ben inmiddels nu voor de 3de keer opnieuw begonnen om samen met een goede vriend en mijn dochter (spelen 1x per week 3 uurtjes ongeveer) van dit spel te genieten, hun hadden hem nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:26
Ik kan me niets bijzonders herinneren, behalve dan inderdaad flink op de knop rammen en een keer een maaltijd eten om stamina aan te vullen. Je moet best vaak op de knop rammen, dus misschien dat je met een maaltijd je stamina aan kan vullen en het dan wel redt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5 Endura Carrots = 20 hearts + 2 yellow stamina wheels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oudetonge
Linksquest schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:38:
5 Endura Carrots = 20 hearts + 2 yellow stamina wheels.
kan ik die eten terwijl ik op dat hert zit? dus op + drukken dan ff een snelle hap en dan weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja hoor, je kan altijd eten (of omkleden). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou gewoon moeten werken, maar je kunt altijd even van te voren snel save en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Señor Sjon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:04:
Ja hoor, je kan altijd eten (of omkleden). :p
Toch knap dat Link dat kan, ik kan zelf niet omkleden en eten tegelijk, Link kan dat op de meest rare plekken (op een hert dat niet wil luisteren, zwevend in de lucht, in gevechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja goed he, net zoals hij altijd zo veel items kan meenemen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:39

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:24:
[...] net zoals hij altijd zo veel items kan meenemen :D
Ik zie het probleem niet? :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bntIwBJLQn_3IRiZ82ToHzt1TXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e6nyh06XCfufadxBfEiIyrbX.png?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Ik heb het idee dat Navi alle gevechten doet en link alleen de items aangeeft en alles draagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Linksquest schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:24:
Ja goed he, net zoals hij altijd zo veel items kan meenemen :D
Je bent een lopende AH, Zalando, bouwmarkt en juwelier en hebt meer gerechten dan de gemiddelde afhaal, maar zodra je meer wapens wil, moet je eindeloos korokzaadjes verzamelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Vergeet de kledingkast die hij bij zich moet hebben niet, al die outfits zouden toch ook best wat ruimte in moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zalando-sectie is dat. ;)

Ach, 90% van de tijd gebruik ik het sheekah outfit. Het standaard sluipen is zoveel handiger om beestjes te vangen en de permanente sprint 's nachts is ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Zojuist Twilight Princess HD uitgespeeld. Goed vermaakt, daar niet van, maar de artstyle past me niet zo. Link kijkt een beetje, uh, debiel uit z'n ogen.

Ocarina of Time(hiervoor gedaan) is beter verouderd imo. Kijken welke ik nu gaan doen. Wind Waker of Majora's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majora's Mask is ook een ondergewaardeerde Zelda game, ik vind het geen verkeerde Zelda, soms een beetje frustrerend door de tijd druk, maar zeker leuk.

Wind Waker is een van mijn favoriete, staat zelfs in mijn top 3 favoriete Zelda games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:41
Linksquest schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:58:
Majora's Mask is ook een ondergewaardeerde Zelda game, ik vind het geen verkeerde Zelda, soms een beetje frustrerend door de tijd druk, maar zeker leuk.

Wind Waker is een van mijn favoriete, staat zelfs in mijn top 3 favoriete Zelda games :D
Wind Waker moet ik nog steeds spelen. Ooit voor bijzonder weinig via de eShop gekocht. Ik hoop eigenlijk dat ie opnieuw voor de switch uitkomt, heb eigenlijk niet zoveel zin om de Wii U opnieuw uit de kast te trekken.

Afgelopen weekend eindelijk Breath of the Wild uitgespeeld. Als ik zo rondneus op internet, heb ik aardig wat gemist. Er waren echter ook aardig wat dingen die ik bewust heb overgeslagen. Zo heb ik "slechts" 46 shrines voltooid. Had het eigenlijk op een gegeven moment wel gezien. Keek enorm uit na BotW, maar het klikte op de één of andere manier niet zo. Desondanks toch benieuwd naar BotW 2, met hopelijk althans voor mij een aantal qol-verbeteringen.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Iedere Link kan natuurlijk een raft en een ladder altijd bij zich hebben o.a. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:37
Weet iemand of je bij BOTW ancient items van oude guardians dat je verkocht hebt weer kunt terugkopen? Als ik op internet zoek lees ik dat je gear en wapens bij een bepaalde vendor kunt terugkopen, maar ik lees niets over items. Ik wil niet teveel lezen ivm spoilers, dus ben benieuwd of iemand weet of dit überhaupt mogelijk is?

Reden: voordat ik wist dat je iets aan die ancient materialen had heb ik een hele zooi verkocht voor van die ^#%* rupees. Blijkt nu dat er wel een nut voor is en dat het nooit respawned 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:17
Je bedoelt ancient gears, springs en dergelijke. Daar verzuip je op een gegeven moment ook wel in.
spoiler:
Gewoon wat guardians slopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
menne schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:45:
Weet iemand of je bij BOTW ancient items van oude guardians dat je verkocht hebt weer kunt terugkopen? Als ik op internet zoek lees ik dat je gear en wapens bij een bepaalde vendor kunt terugkopen, maar ik lees niets over items. Ik wil niet teveel lezen ivm spoilers, dus ben benieuwd of iemand weet of dit überhaupt mogelijk is?

Reden: voordat ik wist dat je iets aan die ancient materialen had heb ik een hele zooi verkocht voor van die ^#%* rupees. Blijkt nu dat er wel een nut voor is en dat het nooit respawned 8)7
Ondanks dat ik de game 2x heb uitgespeeld hier nooit zo mee bezig geweest, maar zou moeten kunnen als ik dit artikel mag geloven.

https://zelda-archive.fandom.com/wiki/Teli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:37
@hcQd @Linksquest ok chill, dan is dat dus geen probleem in principe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:53
Meister Sachs schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Wind Waker moet ik nog steeds spelen. Ooit voor bijzonder weinig via de eShop gekocht. Ik hoop eigenlijk dat ie opnieuw voor de switch uitkomt, heb eigenlijk niet zoveel zin om de Wii U opnieuw uit de kast te trekken.
Ik hoop al heel lang dat het mogelijk word om alle zelda games te kunnen spelen op 1 console.
Heb de console games bijna allemaal wel gespeeld maar zou ze graag nog een keer willen spelen.
(Heb de oudere consoles ook niet meer en heb er simpelweg ook geen plek voor om andere consoles neer te zetten)
De handheld games heb ik nooit gespeeld en zou die graag op de switch willen spelen.

Weet dat dit nooit gaat gebeuren maar een mens mag hopen :P

(Ik zou hier ook best wel wat voor willen betalen als ze ze gebundeld uit zouden brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Pjotter87 Dat is inderdaad wel een ding (een logische ook).
Kun je weinig aan doen.

Enige is emuleren op een goede pc, maar volgens mij gaat dat met de Switch nog niet.
En dan zit je nog met de controllers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
@Arunia
Dat is ook het probleem.
Ik weet dat emuleren een optie is. Het is alleen een gedoe om alles aan de gang te krijgen kwa software en controllers.
En dat voor iedere console waar een Zelda game op uitgebracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Pjotter87 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:25:
@Arunia
Dat is ook het probleem.
Ik weet dat emuleren een optie is. Het is alleen een gedoe om alles aan de gang te krijgen kwa software en controllers.
En dat voor iedere console waar een Zelda game op uitgebracht is.
Je kon als je de wii u had en een nintendo 3ds vrijwel alle zelda's spelen. Volgens mij waren alleen die voor de philips cdi niet uitgebracht erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die CDi varianten heeft iemand omgezet naar de pc. Weet alleen niet meer waar ik die vandaan had en of die legaal is (weet wel zeker van niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
DutchKel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:31:
[...]

Je kon als je de wii u had en een nintendo 3ds vrijwel alle zelda's spelen. Volgens mij waren alleen die voor de philips cdi niet uitgebracht erop.
Achteraf ook spijt dat ik nooit een wii u heb gekocht. Heb deze ook overgeslagen omdat ik een wii had en daar alles op kon spelen wat ik wilde.
Volgens mij kun je nu nog steeds als je een wii u koopt via de store een hoop games kopen. Maar ja dan moet er ook nog een 3ds komen voor de rest :P

Ik blijf nog even hopen dat ze iets gebundeld uitbrengen dit jaar voor de 35th anniversary O-)

edit:
Ik hoop dat ze daar ook een beetje naar terug gaan:
1 account waar je, zoals op de wii u, een hoop oude games kunt kopen en dit ook gewoon mee kunt nemen naar nieuwe consoles. En die nes en snes games zijn leuk via nintendo online maar ik koop ze liever dat ik ze ook echt op de console heb staan dan op deze manier

[ Voor 19% gewijzigd door Pjotter87 op 30-03-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Pjotter87 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:38:
[...]

Achteraf ook spijt dat ik nooit een wii u heb gekocht. Heb deze ook overgeslagen omdat ik een wii had en daar alles op kon spelen wat ik wilde.
Volgens mij kun je nu nog steeds als je een wii u koopt via de store een hoop games kopen. Maar ja dan moet er ook nog een 3ds komen voor de rest :P

Ik blijf nog even hopen dat ze iets gebundeld uitbrengen dit jaar voor de 35th anniversary O-)
De Wii U store is volgens mij al een tijdje geleden opgedoekt, ik heb nog wel vrijwel alle zelda's erop gezet die toen te krijgen waren.

Op de Wii U heb ik:
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
Skyward Sword
Phantom Hourglass
A link to the past
Breath of the wild
Wind Waker HD
Minish Cap
Ocarina of Time
Majora's Mask
Twilight Princess HD

Op de 3DS heb ik:
Ocarina of Time 3D
Links Awakening DX
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
A link between worlds
Oracle of Ages
Majora's Mask 3D
A link to the past
Four Swords
Triforce heroes

Wat mis ik dan nog op deze 2 consoles samen:
Oracle of Seasons
Four Swords Adventure (de gamecube versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
DutchKel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:57:
[...]

De Wii U store is volgens mij al een tijdje geleden opgedoekt, ik heb nog wel vrijwel alle zelda's erop gezet die toen te krijgen waren.

Op de Wii U heb ik:
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
Skyward Sword
Phantom Hourglass
A link to the past
Breath of the wild
Wind Waker HD
Minish Cap
Ocarina of Time
Majora's Mask
Twilight Princess HD

Op de 3DS heb ik:
Ocarina of Time 3D
Links Awakening DX
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
A link between worlds
Oracle of Ages
Majora's Mask 3D
A link to the past
Four Swords
Triforce heroes

Oracle of Seasons
_/-\o_

edit:
Net even snel gekeken. 3ds store is nog open dus je kunt als het goed is Oracle of seasons nog binnen halen! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pjotter87 op 30-03-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Pjotter87 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:07:
[...]

_/-\o_

edit:
Net even snel gekeken. 3ds store is nog open dus je kunt als het goed is Oracle of seasons nog binnen halen! ;)
Hahaha dan is die wel meer compleet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchKel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:57:
[...]

Op de Wii U heb ik:
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
Skyward Sword
Phantom Hourglass
A link to the past
Breath of the wild
Wind Waker HD
Minish Cap
Ocarina of Time
Majora's Mask
Twilight Princess HD

Op de 3DS heb ik:
Ocarina of Time 3D
Links Awakening DX
The legend of Zelda
The legend of Zelda 2
A link between worlds
Oracle of Ages
Majora's Mask 3D
A link to the past
Four Swords
Triforce heroes

Oracle of Seasons
Je mist er nog eentje, Spirit Tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
menne schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:45:

Alles wat je verkoopt is weg, maar je kan bijna alles ook weer vinden zonder het te hoeven kopen. Alleen outfits en sommige wapens zijn alleen in winkels te koop. Een aantal unieke wapens/schilden krijg je van specifieke personen en daar kan je ook een nieuwe van krijgen als je dat wapen/schild kwijt raakt.

Voor ancient loot, er lopen genoeg tegenstanders rond die graag een bijdrage leveren aan jouw voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Door deze vermelding heb ik het lijstje van @DutchKel opnieuw bekeken en viel mij op dat Phantom Hourglass onder WiiU staat. Waarom daar? Waarom niet op het origineel, de 3DS?

Ik heb trouwens mensen ST via een emulator zien spelen. Alles met de muis. Wat een ramp. IMO moet je toch wel erg wanhopig zijn om aan die marteling toe te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phantom Hourglass en Spirit Tracks zijn als virtuele console game uitgekomen op de Wii U, kwam ik ook pas geleden toevallig achter, kosten €9,99 het stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:57:
[...]

Door deze vermelding heb ik het lijstje van @DutchKel opnieuw bekeken en viel mij op dat Phantom Hourglass onder WiiU staat. Waarom daar? Waarom niet op het origineel, de 3DS?

Ik heb trouwens mensen ST via een emulator zien spelen. Alles met de muis. Wat een ramp. IMO moet je toch wel erg wanhopig zijn om aan die marteling toe te geven.
Ik moet je helaas verbeteren, phantom hourglass was oorspronkelijk voor de Nintendo ds. Ik heb eigenlijk niet gekeken of die ook voor de 3ds is uitgekomen in de virtual console. Het lijkt me wel logisch omdat die gebruik maakte van 2 schermen.

Spirit tracks mis ik helaas dan nog op de Wii U. Morgen maar eens kijken of ik die er nog bij kan zetten.

Natuurlijk heb ik ook alle spellen origineel en de consoles ook nog, maar mijn wederhelft gaat het niet leuk vinden als ik alle consoles ga aansluiten. De Wii U en Switch staan nu in de kast aangesloten en de 3DS pak je ook zo wel makkelijk erbij.

[ Voor 20% gewijzigd door DutchKel op 30-03-2021 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DutchKel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:09:
[...]

Ik moet je helaas verbeteren, phantom hourglass was oorspronkelijk voor de Nintendo ds. Ik heb eigenlijk niet gekeken of die ook voor de 3ds is uitgekomen in de virtual console. Het lijkt me wel logisch omdat die gebruik maakte van 2 schermen.
Ik weet dat het geen 3D heeft en op de 'antieke' DS kwam, maar je lijstje voer je aan met "op de WiiU heb ik..... op de 3DS heb ik....", dus daarom m'n opmerking waarom je niet het spel op je 3DS hebt, al is het oorspronkelijk een DS spel (net als Spirit Tracks overigens).

Ik heb zelf in principe alle games op hun oorspronkelijke hardware. Alleen Link to the Past niet, want ik heb geen SNES (maar wel de SNES Mini, waar ook ALttP op staat :P). Wind Waker voor de GC kan ik via de Wii spelen (en ook gedaan).

[ Voor 26% gewijzigd door Hero of Time op 30-03-2021 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:17:
[...]

Ik weet dat het geen 3D heeft en op de 'antieke' DS kwam, maar je lijstje voer je aan met "op de WiiU heb ik..... op de 3DS heb ik....", dus daarom m'n opmerking waarom je niet het spel op je 3DS hebt, al is het oorspronkelijk een DS spel (net als Spirit Tracks overigens).

Ik heb zelf in principe alle games op hun oorspronkelijke hardware. Alleen Link to the Past niet, want ik heb geen SNES (maar wel de SNES Mini, waar ook ALttP op staat :P). Wind Waker voor de GC kan ik via de Wii spelen (en ook gedaan).
Daar moet ik je gelijk in geven, maar mijn lijst was meer bedoeld van vrijwel alle zelda spellen zijn op 2 consoles te spelen. Ik heb spirit tracks als een van de weinige zelda spellen ook nog nooit gespeeld. Ook omdat ik het op de Wii u minder fijn vind spelen en in de tijd van de Nintendo ds had ik het geld er niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waar is je Master Quest eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Hero of Time schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:25:
Waar is je Master Quest eigenlijk?
Hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtmjOXkQZ7G20iJthAJj83iEQ1o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96uPtjDkaUNWZQ6Yv8zmegdu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, ik heb de 3D versies niet van OoT en MM. Vind 't niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei, dat doet pijn 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

OoT3D heeft gyro-aiming. Dat alleen al maakt het een superieure versie. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ze hebben een paar aanpassingen gemaakt. Die 'tutorials' die je nog meer bij het handje nemen omdat gamers tegenwoordig alles aangereikt willen krijgen vind ik een van de mindere. Bij MM hebben ze het hoppen over water voor Deku Link generfd, wat z'n eigen problemen geeft.
RayNbow schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 06:06:
OoT3D heeft gyro-aiming. Dat alleen al maakt het een superieure versie. :p
Oneens. Het maakt het prettiger wellicht, maar superieur? Nee. Het doet namelijk af aan de uitdagingen die in het spel zitten. Er is maar 1 plek waar gyro-aiming echt van toegevoegde waarde is, en dat is bij de Gerudo Horseback Archery minigame. Om een piece of heart en quiver te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Ze hebben beide hun charmes. Ik vind de graphic verbeteringen juist weer een groot voordeel. De N64 versie oogt inmiddels wel erg gedateerd (die heb ik inmiddels ook al 2 keer uitgespeeld, op de n64 en op de GameCube). Master Quest heb ik nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als ik iets op 16k 500 fps super realistisch wil spelen, ga ik wel naar buiten dingen doen. Graphics vind ik veel minder belangrijk dan de gameplay. Ik kan mij net zo goed nog vermaken met de eerste Zelda als dat ik dat doe met TP HD of BotW.

OoT heb ik op de 64 zo vaak uitgespeeld, dat ik de tel kwijt ben geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik heb de 3DS remakes ook niet. OoT en Master Quest speel ik gewoon op de Gamecube/Wii tegenwoordig :P Niet dat er iets mis is met die remakes maar voor mij voegt het niet genoeg toe om console op te geven voor een handheld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery

Age of Calamity blijft het goed doen voor een Zelda spin-off. Het spel is al een tijdje de bestverkochte 'Warriors' titel ooit. Met de DLC raakt deze mogelijk nog wel boven de 4 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind hem ook erg goed, heb de uitbreidings pass al gereserveerd via de eshop :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Van de week maar weer eens de controller opgepakt en weer wat verder mee gespeeld. Na al deze tijd zit ik net op het punt dat ik het Master Sword heb. M'n characters zijn level 26 tot 31 en wil ze eigenlijk allemaal gelijk hebben middels gevechten. Maar dat gaat niet echt hard, dus maar eens wat rupees besteden bij de training grounds. :P

De wapens van de personages verschillen ook behoorlijk qua kracht, de ene zit al over de 50, de andere heeft net aan 30. En het level van de wapens maakt niet heel veel uit hiermee, want een verschil van ~3 levels doet geen verschil van ~20 aanval veroorzaken.

Heb overigens nu een paar keer met Revali gespeeld en het is eigenlijk een arrogant, irritant personage. Grote bek, maar echt hard beuken zit er niet echt in bij 'm. Het speelt best frustrerend en vervelend. Combineer dat met de toch niet zo geweldige camera en je hebt gewoon een personage die je niet veel wilt spelen omdat het het plezier wegneemt. Voor mij iig.

DLC heb ik ook al gereserveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Hero of Time schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:41:
Van de week maar weer eens de controller opgepakt en weer wat verder mee gespeeld. Na al deze tijd zit ik net op het punt dat ik het Master Sword heb. M'n characters zijn level 26 tot 31 en wil ze eigenlijk allemaal gelijk hebben middels gevechten. Maar dat gaat niet echt hard, dus maar eens wat rupees besteden bij de training grounds. :P
Zonder training grounds gaat het heel veel tijd kosten om het gelijk te houden, zeker als je het volledige rooster beschikbaar hebt.
De wapens van de personages verschillen ook behoorlijk qua kracht, de ene zit al over de 50, de andere heeft net aan 30. En het level van de wapens maakt niet heel veel uit hiermee, want een verschil van ~3 levels doet geen verschil van ~20 aanval veroorzaken.
Karakterlevel telt heel veel mee, maar hangt ook van de bonussen op wapens af, als je perks uit dezelfde groep neemt krijgt je wapen een extra damage boost. Ook hebben de meeste karakters een paar verschillende wapens, die ook nog een flink verschil in damage hebben.
Heb overigens nu een paar keer met Revali gespeeld en het is eigenlijk een arrogant, irritant personage. Grote bek, maar echt hard beuken zit er niet echt in bij 'm. Het speelt best frustrerend en vervelend. Combineer dat met de toch niet zo geweldige camera en je hebt gewoon een personage die je niet veel wilt spelen omdat het het plezier wegneemt. Voor mij iig.
Revali moet het inderdaad niet hebben van het hard beuken, maar van het spammen vanuit de lucht. Op de grond is hij redelijk waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hopen jullie in de DLC te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Linksquest schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:12:
Wat hopen jullie in de DLC te zien.
Geen idee. Ben nog te vroeg in 't spel om meer te willen eigenlijk. Iets wat ik wel mis, maar misschien moet ik 't nog unlocken (niet spoilen aub) is de mogelijkheid zoals bij de vorige HW games om wapen perks te kunnen verwijderen, zoals 'monster parts drop rate' en 'normal attack damage' zodat je die kan vervangen.
Transportman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:32:
[...]

Zonder training grounds gaat het heel veel tijd kosten om het gelijk te houden, zeker als je het volledige rooster beschikbaar hebt.
Geeft op zich wel meer replay waarde, maar aan de andere kant is grinden ook niet super leuk om te doen. Sommige gevechten zijn minder geschikt door het tijdslimiet, of je krijgt er te weinig exp voor.
[...]

Karakterlevel telt heel veel mee, maar hangt ook van de bonussen op wapens af, als je perks uit dezelfde groep neemt krijgt je wapen een extra damage boost. Ook hebben de meeste karakters een paar verschillende wapens, die ook nog een flink verschil in damage hebben.
Mjah, Mipha van level 28 die meer damage doet dan Impa van level 30. Waarbij het wapen van Impa hoger is qua level.

Het is ook wat onduidelijk of de groene '+5' naast de wapen waarde er nog bovenop komt, of dat het inbegrepen is. Doet een wapen van 30 met '+5' nou 30 damage, of 35?
[...]

Revali moet het inderdaad niet hebben van het hard beuken, maar van het spammen vanuit de lucht. Op de grond is hij redelijk waardeloos.
Ook in de lucht is 'ie behoorlijk ruk. Je ziet niet wat er direct onder je gebeurt, monsters die net nog in het zicht voor je neus staan worden schijnbaar toch geraakt terwijl je pijlen ver achter hun de grond raken en eigenlijk niet eens zouden moeten raken, maar toch heeft het effect. Het is gewoon heel vervelend om mee te spelen, hoe je 'm ook gebruikt. En na sommige combo's staat 'ie opeens op de grond, waardoor je extra tijd kwijt bent om weer de lucht in te gaan. Alles is gewoon traag bij 'm. Terwijl juist Daruk door z'n zware wapen de traagste zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Hero of Time schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:53:
[...]

Geen idee. Ben nog te vroeg in 't spel om meer te willen eigenlijk. Iets wat ik wel mis, maar misschien moet ik 't nog unlocken (niet spoilen aub) is de mogelijkheid zoals bij de vorige HW games om wapen perks te kunnen verwijderen, zoals 'monster parts drop rate' en 'normal attack damage' zodat je die kan vervangen.
Je kan zulke wapens ook gebruiken om andere wapens te upgraden. Je zal alleen moeten opletten dat als het wapen levels omhoog gaat (volgens mij lvl 5, 10 en 20) dat de perk die er dan bij komt, niet juist de perk is die je niet meer wilt hebben.
Mjah, Mipha van level 28 die meer damage doet dan Impa van level 30. Waarbij het wapen van Impa hoger is qua level.
Het spel legt niet heel goed uit hoe damage precies tot uiting komt, karakterlevels spelen mee, wapenlevels tellen mee, wapen base damage telt mee, ik weet niet of er ook nog iets van karakter base damage is wat nog een verschil kan verklaren.
Het is ook wat onduidelijk of de groene '+5' naast de wapen waarde er nog bovenop komt, of dat het inbegrepen is. Doet een wapen van 30 met '+5' nou 30 damage, of 35?
Volgens mij is het getal dat getoond wordt inclusief, maar dat kan je tijdens een upgrade checken als je eerst boven een wapen staat dat niet de +5 bonus geeft en dan boven eentje die wel de bonus geeft.
Ook in de lucht is 'ie behoorlijk ruk. Je ziet niet wat er direct onder je gebeurt, monsters die net nog in het zicht voor je neus staan worden schijnbaar toch geraakt terwijl je pijlen ver achter hun de grond raken en eigenlijk niet eens zouden moeten raken, maar toch heeft het effect. Het is gewoon heel vervelend om mee te spelen, hoe je 'm ook gebruikt. En na sommige combo's staat 'ie opeens op de grond, waardoor je extra tijd kwijt bent om weer de lucht in te gaan. Alles is gewoon traag bij 'm. Terwijl juist Daruk door z'n zware wapen de traagste zou moeten zijn.
Ik merkte dat zelf niet zo, vond het redelijk vlot met hem gaan, al is het zeker niet handig dat hij met sommige combo's weer op de grond staat. Het is misschien ook wel een stukje persoonlijke voorkeur, er zijn genoeg karakters waar ik echt niet mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Transportman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Je kan zulke wapens ook gebruiken om andere wapens te upgraden. Je zal alleen moeten opletten dat als het wapen levels omhoog gaat (volgens mij lvl 5, 10 en 20) dat de perk die er dan bij komt, niet juist de perk is die je niet meer wilt hebben.
Dat er bij die levels een perk bij komt, weet ik. Ook hoe je dat kan beïnvloeden. Maar het gaat mij er meer om dat als je bijvoorbeeld twee keer 'strong attack damage +' hebt, je er eentje weg kan halen en bij de eerst volgende fusion een nieuwe kan krijgen. Of een gewone seal naar een seal+ kan vervangen.
[...]

Volgens mij is het getal dat getoond wordt inclusief, maar dat kan je tijdens een upgrade checken als je eerst boven een wapen staat dat niet de +5 bonus geeft en dan boven eentje die wel de bonus geeft.
Dat is dus het issue. Die +5 komt pas als het wapenlevel omhoog gaat en dan gaat z'n eigen damage ook al omhoog. Dus tenzij je dat met een identiek wapen gaat vergelijken, weet je nog niets. En ik heb 't momenteel dus bij wapens van de champions zelf en wapens die aanzienlijk hoger qua level zitten om 'eventjes' een vergelijkbare naast te maken.
[...]

Ik merkte dat zelf niet zo, vond het redelijk vlot met hem gaan, al is het zeker niet handig dat hij met sommige combo's weer op de grond staat. Het is misschien ook wel een stukje persoonlijke voorkeur, er zijn genoeg karakters waar ik echt niet mee uit de voeten kan.
De aanvallen zelf zijn wel redelijk vlot, maar de aanloop erheen voelt absoluut niet zo. Je moet eerst de lucht in, dus druk je op de rechter trigger. Doet 'ie een actie dat ~3 seconden duurt, dan kost het nog een seconde ofzo voordat 'ie echt klaar is om aan te vallen. Als je daarbij veel dodge-cancel gebruikt sta je voor je 't weet op de grond terwijl je net een grotere combo wilt doen.

Ik heb de Modulga missie met 'm gedaan en hoewel hij qua level niet hoog genoeg was, wist 'ie met moeite de helft van de health bar af te krijgen. Terwijl Zelda, ook onder 't gewenste level, een stuk verder kwam. Revali ging ook door z'n trage/lange animaties een paar keer dood, want je kan gewoon niets zodra er een actie gestart wordt (zoals dus omhoog vliegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Alsof ik nog niet genoeg amiibo had... O_O

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1tnFcPUUAAMKAD?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee inderdaad, dam, had ook gezegd geen meer te kopen, tenzij het Zelda was, maar eens kijken of ik deze ergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die gaat er bij mij zeker wel komen. Super mooi ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Leuke amiibo :)

Japan krijgt trouwens wat nieuwe Zelda merch voor de Tokyo Nintendo Store:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1t1VReXEAAcSyN?format=jpg&name=mediumbron: twitter

Een hoop merch gebaseerd op de Koroks, waaronder pouches en bekers...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1txa00WUAg82SE?format=jpg&name=mediumbron: twitter

Een mini badhanddoek, een handdoek, een memory spel, een pen en een pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik wil al die koroks <3 O+ <3

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:50
Hm zo'n Korok moet ik misschien wel eens hebben. Ik heb er ooit eentje van karton gemaakt, die verstoppen we hier thuis nu telkens voor elkaar. Als je 'm vind moet je YA-HA-HAAA roepen en mag je hem zelf gaan verstoppen. Hij begint toch al wel wat te slijten dus een echt poppetje is dan een prima vervanger :)

Edit:
Nog even gezocht, hij begon zijn carriere in de kerstboom :9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aj90z6Dm.png

[ Voor 21% gewijzigd door Melkunie op 19-05-2021 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Er zijn blijkbaar een aantal preorder bonussen te vinden voor Skyward Sword HD:

Bij GameMania (BE/NL) krijg je een steelbook. Hoewel GameMania deze steelbook nog niet onthuld heeft, is dit de steelbook die o.a. in de Duitse MediaMarkten wordt geleverd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yh9qPE7zMhOERPRuFLJdxe0fFDM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2gIACVi6hUL4KwYwELU05Ewe.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riinD1Kw5H3uYfeWnEsOXQ24zzM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zi5LHvK8P3CGRTkHe7X7CWKu.webp?f=user_large

En als je wilt vergelijken, dit was de Canadese steelbook van de originele Skyward Sword release.

Bij Nedgame en bij de Franse winkels van FNAC krijg je dan weer een sleutelhanger:

Afbeeldingslocatie: https://www.nedgame.nl/afbeeldingen/pre-order-bonus/cover/the-legend-of-zelda-skyward-sword-hd-keychain-pre-order-bonus_5921364654.jpg?1621420742

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Melkunie haha, het verstoppen van de Korok is echt fantastisch!

Gamemania verkoopt de Amiibo voor 25 euro op pre-order.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 20-05-2021 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:23:
Gamemania verkoopt de Amiibo voor 25 euro op pre-order.
Heb je een link? ik kan hem namelijk daar nog niet op vinden.

EDIT: Never mind, na de browser opnieuw starten zie ik hem wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 20-05-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:53:
Er zijn blijkbaar een aantal preorder bonussen te vinden voor Skyward Sword HD:

Bij GameMania (BE/NL) krijg je een steelbook. Hoewel GameMania deze steelbook nog niet onthuld heeft, is dit de steelbook die o.a. in de Duitse MediaMarkten wordt geleverd:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En als je wilt vergelijken, dit was de Canadese steelbook van de originele Skyward Sword release.

Bij Nedgame en bij de Franse winkels van FNAC krijg je dan weer een sleutelhanger:

[Afbeelding]
Dat zou mooi zijn, heb mijn reservering al staan bij Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Zojuist pre-order gedaan bij GameMania, stond idd Steelbook bij. :)

(ook Amiibo maar besteld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even contact opgenomen met de filiaal in Heerlen om te kijken of ik ook in aanmerking kwam dit was gelukkig zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Mijn game komt via Bol. Maar steelbooks ben ik een beetje allergisch voor ivm krassen. Daar heb ik er een aantal van, maar gebruik ze eigenlijk nooit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben best wel een liefhebber van steelbooks, krassen is inderdaad een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Kleine update over de Age of Calamity DLC:

de Purchase bonus arriveert op 28 mei en is Ancient Armour voor Link

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E150TnNXsAAHgyo?format=jpg&name=large

De expansion pass wordt verder in twee stukken opgedeeld:
Wave 1「The Ancients Begin To Move」(available by the end of June)
  • Expanded roster
  • Newly-added weapon types
  • New challenges in the Royal Ancient Lab
  • Newly-added challenging enemies
Wave 2「Recollection of the Guardians」(available by the end of November)
  • New character vignettes
  • Newly-added stages
  • Expanded roster
  • New battle skills for existing characters
Pagina: 1 ... 72 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic