Ik kreeg eerder een email van Nintendo dat de betaling binnenkort gedaan zou worden maar mogelijk een probleem was. Gisteren mail gekregen dat m'n pre-order van de DLC van AoC was geannuleerd omdat de betaling niet voldaan kon worden. Vond ik heel vreemd, want was toch echt zeker dat ik 'm betaald had via creditcard.
Dat was dus blijkbaar niet zo, terwijl ik met veel pijn en moeite juist door de betaalstappen was gelopen. Enige betaling die ik kon zien, was de extra content voor Smash Bros (die ik al heul lang niet heb gespeeld). Gisteravond maar de tijd genomen om het een en ander te fixen hiervoor. Om het wat makkelijker te maken voor aankopen via CC, kan je het ook via de computer doen als je met je N-account inlogt op de site en de eShop in gaat. Wachtwoord hiervoor moeten achterhalen, maar gelukt.
Het meest verneukte rotzooi van Nintendo is dat de link om de DLC van AoC te kopen helemaal niet verwijst naar die content. Kijk zelf maar. Ga naar
https://www.nintendo.nl/G...8129.html#Uitbreidingspas, zodat je naar de DLC aankoop gaat. Klik op de link, log in met je N-account en let op het spel wat in het midden wordt weergegeven. Je krijgt dan helemaal niet de AoC DLC, maar de DLC van Marvels Ultimate Alliance 3: The Black Order.
Zet de DLC via de Switch eShop in je wishlish, open je wishlist op de computer en je komt op een notfound pagina.
Gewoon ruim een uur bezig geweest om de DLC
opnieuw aan te schaffen.