Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik lees net het volgende op Gamer, vond het wel handig om met jullie te delen.
Tutorials in Zelda: Skyward Sword HD worden aangepast

Dat heeft Nintendo op zijn website bevestigd. Een vaak voorkomende klacht van de oorspronkelijke Wii-versie van de Zelda-game, is dat de tutorials te prominent aanwezig zijn. Het personage Fi geeft de speler bij zo'n beetje elk opgepakt item een uitleg over dit item. Wanneer de game wordt afgesloten en opnieuw wordt opgestart, wordt dit wederom bij elk opgepakt item gedaan. Hoewel Nintendo niet bevestigt wat de aanpassingen precies omhelzen, lijkt het waarschijnlijk dat dit wordt teruggeschroefd.

Lees het volledige artikel op https://gamer.nl/artikele...word-hd-worden-aangepast/
Nintendo Website waar ze het over hebben: https://www.nintendo.co.u...ard-Sword-HD-1923575.html

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:23
@Linksquest Gelukkig.
Ik weet niet meer welke Zelda het was, maar die legde iedere keer uit hoeveel een rupee vanaf 5 waard was. Dat was per sessie. Dus de volgende keer starten, weer die uitleg als je er eentje pakte. Zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 19:26
Arunia schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:34:
@Linksquest Gelukkig.
Ik weet niet meer welke Zelda het was, maar die legde iedere keer uit hoeveel een rupee vanaf 5 waard was. Dat was per sessie. Dus de volgende keer starten, weer die uitleg als je er eentje pakte. Zo irritant.
Skyward Sword deed dat. Super irritant vond ik het. Ik hoop echt dat dat verbeterd wordt met de switch versie want ik wil hem toch wel halen.
Ik heb SS destijds nooit uitgespeeld omdat ik de Wii remote ontzettend irritant vond spelen omdat het onnauwkeurig was.

En alhoewel ik blij ben met de button controls die ze gaan toevoegen aan de switch versie heb ik er ook vertrouwen ik dat de motion controls goed zullen werken. Okami op de Wii vond ik ook niet om te spelen, maar de switch versie van Okami werkte verassend goed met motion controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was inderdaad Skyward Sword, en inderdaad pers sessie, volgens mij had verder geen andere Zelda dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCNcluOiV4uO9Mx_3jY_TWuw60g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RxdQOJhnMmOyWOxkqkIrMsm5.jpg?f=fotoalbum_large

DLC 1 van Hyrule Warriors Age of Calamity uitgespeeld 💪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:44
Linksquest schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:55:
[Afbeelding]

DLC 1 van Hyrule Warriors Age of Calamity uitgespeeld 💪
Ik moet nog een paar missies en challenges, maar ben ook al aardig aan het opschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij BotW heb ik de tweede Master Sword trial gehaald. De derde heb ik regelmatig een poging aan gewaagd, maar elke keer was ik te snel dood en had ik te weinig spul om te eten. Genoeg video's gekeken, daar doen ze bij een vaste guardian een parry. Is ook erg lastig. En de Lynel die je tegenkomt is *poef* weg met een ancient arrow die even daarvoor is opgepakt.

Misschien, ooit, dat ik die derde trial gedaan krijg.
Arunia schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 21:34:
@Linksquest Gelukkig.
Dat was TP die dat ook deed. En nog erger was dat als je al max rupees had, het weer terug in 't kistje ging. Slecht voor mensen met OCD die een dungeon uit willen zonder ongeopende chest markers op de kaart.

Het aangeven hoeveel het is, is in de HD remake voor de WiiU overigens verandert dacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 23-06-2021 17:44 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hero of Time schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:44:

Het aangeven hoeveel het is, is in de HD remake voor de WiiU overigens verandert dacht ik.
Ja volgens mij wel, heb namelijk sinds die uit is alleen die nog gespeeld :D
Transportman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Ik moet nog een paar missies en challenges, maar ben ook al aardig aan het opschieten.
A nice, de main game ook 100%?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Linksquest schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:05:
[...]

A nice, de main game ook 100%?
Main game had ik al 100%, daardoor zit ik nu eigenlijk alleen nog dat ik wat gevechten over moet doen om genoeg spullen te krijgen om alle research af te kunnen ronden en karakters naar het juiste level te krijgen voor bepaalde missies waar wat restricties op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Linksquest schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:32:
Was inderdaad Skyward Sword, en inderdaad pers sessie, volgens mij had verder geen andere Zelda dat.
twilight princess had dat ook (dacht ook dat het alleen TP was die dat had).

ze hadden dat wel gefixed met TP HD, omdat er zoveel klachten over waren.

met skywar sword was het een overgrote hoeveelheid aan tutorials/ hand-holding.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou staat me dat van Skyward Sword meer bij dan bij Twilight Princess, deze heb ik op zowel de GameCube, Wii en Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Ik ga hem denk ik toch maar eerst met motion control proberen. Hopelijk houden mijn RSI armen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Hero of Time schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:44:
Bij BotW heb ik de tweede Master Sword trial gehaald. De derde heb ik regelmatig een poging aan gewaagd, maar elke keer was ik te snel dood en had ik te weinig spul om te eten. Genoeg video's gekeken, daar doen ze bij een vaste guardian een parry. Is ook erg lastig. En de Lynel die je tegenkomt is *poef* weg met een ancient arrow die even daarvoor is opgepakt.

Misschien, ooit, dat ik die derde trial gedaan krijg.

[...]

Dat was TP die dat ook deed. En nog erger was dat als je al max rupees had, het weer terug in 't kistje ging. Slecht voor mensen met OCD die een dungeon uit willen zonder ongeopende chest markers op de kaart.

Ik heb een paar walkthroughs bekeken en dacht al vrij snel. Laat maar. De shield parry van Guardians gaat 8 van de 10x goed, maar die 2x niet zorgt er wel voor dat je bijkans ge-oneshot wordt. Wat ik eerder al hekelde, ik vind het een irritante vorm van content toevoegen door je spullen (MS) of levens (Plateau 2.0 trials) af te nemen, terwijl ik al die gear niet voor niets heb verzameld. Het had mij leuker geleken om dan juist enkel het MS zwaard te kunnen gebruiken in die trials. Wat dat betreft zat het zwaardvechtsysteem van SS beter in elkaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 11:16
Wel cool om te zien hoe ver we zijn gekomen qua story, controls, graphics en sound.

Ik ben sinds december bezig alle maingames opnieuw uit te spelen voor 100%. Ben bezig met Zelda 1 en heb ze op Zelda II, Skyward Sword en BotW nu allemaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:51:
Wel cool om te zien hoe ver we zijn gekomen qua story, controls, graphics en sound.

Ik ben sinds december bezig alle maingames opnieuw uit te spelen voor 100%. Ben bezig met Zelda 1 en heb ze op Zelda II, Skyward Sword en BotW nu allemaal gedaan.
Goed bezig, nu Ocarina of Time nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Die heb ik een week of 3 geleden uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
WW HD of origineel? Want zonder rupee scamming duurt WW een eeuwigheid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Señor Sjon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:24:
Ik ben gestopt met WW (HD), kan me er niet toe zetten om het verder te spelen. Maar die shards vind ik echt vervelend saai. Jammer, want het spel ziet er verder geweldig uit en de dungeons zijn leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Daar heb ik ook mijn vlaggetje omgegooid. Was een nodeloze manier om het spel te rekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 11:45
TomBraamhaar schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:26:
[...]

Ik ben gestopt met WW (HD), kan me er niet toe zetten om het verder te spelen. Maar die shards vind ik echt vervelend saai. Jammer, want het spel ziet er verder geweldig uit en de dungeons zijn leuk.
Zelf stoorde ik me er niet zo aan maar ik zeil graag rond in het spel en ik hou van scavenger hunts. Het principe voelt inderdaad wel een beetje als filler aan maar ik heb het nooit als vervelend ervaren. En ik heb dan nog het originele spel gespeeld en niet WW HD :+ Nuja, herinner me dat Nintendo toen heel dringend meer games nodig had voor de slabakkende GameCube... dus heeft men wat in de content geknipt voor WW.

Anyway to each their own natuurlijk :) Maar zo mis je wel de magistrale finale.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Over veranderingen gesproken, Nintendo post net een video met QoL aanpassingen voor Skyward Sword...

• Optional help from Fi: Fi only appears in cut-scenes or when necessary and can otherwise be summoned manually to provide advice or guidance.
  • Enhanced framerate: The game runs at 60 frames per second, resulting in smoother gameplay
  • Fast-forward dialogue: Text shown on-screen can be fast-forwarded by pressing the B Button
  • Streamlined item information: Explanations for collectable items, such as insects and materials, only appear the first time the item is collected
  • Skippable cutscenes: Cutscenes can be skipped by pressing the - Button
  • Autosave: Game progress will be saved automatically, in addition to the existing manual save option
  • Skippable tutorial dialogues: The introductory player tutorials have been refined to be less intrusive

[ Voor 98% gewijzigd door JackAvery op 03-07-2021 11:38 . Reden: lijst van updates aangepast. Bron: Nintendo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Heb beiden, maar wilde ook gebruik maken van de Tingle tuner en had mijn Wii U niet aangesloten. Heb dus WW origineel gespeeld. En ach. Het klopt dat het zeilen en de shards tijdrovend is, maar ik had mijn controller naast me liggen en op laptop keek ik tussendoor wat oude tv series. Was dus kwestie van wind juiste richting en autopilot. En soms was ik dan tever gevaren of kwam er een action tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Die kettingen, HD remake :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lUf66YI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Platte HD kettingen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Wie zegt dat het een remake is dan? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben dan misschien een van de weinige, maar vond het een zeer leuke Zelda, staat op plaats 3 in mijn top 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:22
Linksquest schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:32:
[...]

Ben dan misschien een van de weinige, maar vond het een zeer leuke Zelda, staat op plaats 3 in mijn top 10.
Mijn favoriete Zelda. Twilight Princess op een mooie 2e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
OoT
ALttP
TP

om het even bij een top3 te houden. TP moet ik weer eens oppakken, maar moet dan de Wii op zolder gaan zoeken. 480p op 65" is ook wel een dingetje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:06:
OoT
ALttP
TP

om het even bij een top3 te houden. TP moet ik weer eens oppakken, maar moet dan de Wii op zolder gaan zoeken. 480p op 65" is ook wel een dingetje. :+
Je kunt ook als je een Wii U hebt hebt voor de HD versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een top drie samenstellen is niet gemakkelijk. Zonder ze verder te rangschikken staan OoT, BOTW en WW er voor mij erg waarschijnlijk in. A Link to the Past en Majora's Mask vallen er dan net buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat bedoel je precies met 'rupee scamming'? Dat je er 398 moet hebben om een Triforce chart te kunnen 'decoderen' om 't stukje van de oceaanbodem te kunnen vissen? Gewoon zorgen dat je Ghost Ship niet afrond, infinite rupees. In SD zorgen dat je soep hebt en Deku Leaf, en als je het nog leuker wilt doen bommen zodat je via out-of-bounds void niet telkens hoeft te save-warpen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Linksquest schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:59:
[...]

Je kunt ook als je een Wii U hebt hebt voor de HD versie gaan.
De WiiU... the less said, the better. Mijn eerste console die ik niet heb gehaald buiten de NES (ben ingestapt bij de SNES).
Hero of Time schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:29:
[...]

Wat bedoel je precies met 'rupee scamming'? Dat je er 398 moet hebben om een Triforce chart te kunnen 'decoderen' om 't stukje van de oceaanbodem te kunnen vissen? Gewoon zorgen dat je Ghost Ship niet afrond, infinite rupees. In SD zorgen dat je soep hebt en Deku Leaf, en als je het nog leuker wilt doen bommen zodat je via out-of-bounds void niet telkens hoeft te save-warpen. :P
Ik zag jaren geleden een walkthrough hiervan, maar heb toen de moed opgegeven. Het is voor mij ook 1,5 decennium geleden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Señor Sjon schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:20:
De WiiU... the less said, the better. Mijn eerste console die ik niet heb gehaald buiten de NES (ben ingestapt bij de SNES).
Ik vond het persoonlijk toch een hele fijne console met erg goede spellen erop.

Wind waker HD
Twilight prinsess HD
Donkey Kong tropical freeze
Een aantal Mario spellen o.a. Mario Kart 8

Blijkbaar vond Nintendo dat ook en hebben ze ontzettend veel spellen opnieuw uitgebracht voor de Switch. Jammer genoeg niet de Zelda HD versies.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

RayNbow schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:00:
Wie zegt dat het een remake is dan? :p
Nou ja het is niet erg HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Nu online
apNia schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:58:
[...]

Nou ja het is niet erg HD ;)
Ze hebben hem niet van 0 opnieuw gemaakt, dus een remake is het niet. Eerder een upgrade.

De textures zijn aangepast en de controllers. Mogelijk hier en daar ook nog wat game elements.

Een remake is voor zover ik weet vanaf 0 opnieuw gemaakt waarbij de regels en verhaallijn hetzelfde zijn gebleven.

Als ze voor Skyward Sword een andere game engine hebben gebruikt dan is het een remake, maar voor zover ik weet hebben ze gewoon de bestaande code opnieuw gebruikt en hier en daar aangepast.

Kortom ik ben het helemaal ermee eens dat het geen remake is.

Echter is het wel HD. HD slaat alleen op de resolutie van het spel en die is gewoon 1920x1080 op een HD tv. De term HD mag je al hanteren vanaf 720p. Dus het is al snel HD.

De kettingen zijn alleen niet echt 3D en doet me een beetje denken aan de tijd van Duke Nukem 3D. Daar gebruikte ze die techniek ook voor de vijanden. Die waren ook 2D in een 3D wereld. De techniek is oud en ideaal om snelle 3D verwerkingen te kunnen doen aangezien dat bijna geen rekenkracht kost. Alleen verwacht ik zoiets eigenlijk niet meer in deze tijd. In 1996 snap ik het nog omdat de pc's niet krachtig genoeg waren, maar de oude Wii en de Switch zijn wel heel wat krachtiger dan een pc uit 1996.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

DutchKel schreef op maandag 5 juli 2021 @ 10:13:
Die waren ook 2D in een 3D wereld. De techniek is oud en ideaal om snelle 3D verwerkingen te kunnen doen aangezien dat bijna geen rekenkracht kost. Alleen verwacht ik zoiets eigenlijk niet meer in deze tijd.
2D in 3D wordt ook in nieuwe titels nog steeds gebruikt. Billboarding in BotW2's laatste trailer:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/835032171785748480/854579189859483698/Screenshot_20210615-231927_YouTube2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het zijn natuurlijk vrij losse termen. Ik vind het ergens schofterig dat dit soort dingen niet worden aangepakt, maar er wel volle retail prijs voor gevraagd wordt. Een remake wordt zelden tot nooit from scratch gemaakt, vaak is 't het gebruik maken van de betere hardware, wat vaak betekent betere textures/shaders, meer poly's en hogere resolutie. In het geval van deze remake zijn de god awful controls van de Wii vervangen.

Either way, als game developer zijnde weet ik hoe verschrikkelijk weinig moeite deze remake moet hebben gekost. Run de Wii versie maar eens in een emulator, en je ziet dat het verschil al enorm is. En dan run je geen remake, maar de originele game gewoon in HD. De textures zijn altijd gemaakt in hogere resolutie dan de Wii kan outputten, dus die hadden ze gewoon klaar liggen. Alleen truukjes als deze ketting, waar een texture op een plane gerendert wordt, ja dat soort dingen vervangen kost echt geld, want iemand moet ze nu gaan modellen. Dus daar is voor het gemak op geskipt.

Vooropgesteld, ik vind het geweldig dat een Zelda titel voor een nieuwe generatie weer beschikbaar is hoor. Maar dit soort dingen maken me dan een tikkeltje APPELIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alleen Nintendo maakt zich hier schuldig aan, Sony heeft dat ook gedaan met bepaalde titels, kijk maar naar The Last of Us 1 op PS3 en PS4. Maar ook Rockstar met GTA5 voor PS3, PS4 en nu weer PS5 en gewoon volle mep.

Uncharted vond ik een beter deel, waren meteen 3 titels in 1 en wat opgepoetst. Maar goed ga nu wel erg offtopic.

Remakes is een beetje de rage, en dat is bij Zelda helaas ook het geval, maar de prijs voor een upgrade mag inderdaad stukken lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Remasters zijn geen remakes mensen. Je kan remasters (incl. Skyward Sword HD) bijna 'fancy ports' noemen ;)

Anyway, ondanks dat er geen grote grafische oppoetsbeurt is geweest, zijn er wel een hoop andere upgrades voor het spel. Veel van de QoL features lossen problemen op die men met het originele spel had, en zijn gewoon erg welkom. 60 FPS is ook een nuttige upgrade. Hopelijk vindt de game een breder publiek, al denk ik dat sommige nieuwere Zelda-fans erg verrast gaan zijn omdat Skyward Sword zo lineair is :P

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 05-07-2021 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
JackAvery schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:25:
Remasters zijn geen remakes mensen. Je kan remasters (incl. Skyward Sword HD) bijna 'fancy ports' noemen ;)

Anyway, ondanks dat er geen grote grafische oppoetsbeurt is geweest, zijn er wel een hoop andere upgrades voor het spel. Veel van de QoL features lossen problemen op die men met het originele spel had, en zijn gewoon erg welkom. 60 FPS is ook een nuttige upgrade. Hopelijk vindt de game een breder publiek, al denk ik dat sommige nieuwere Zelda-fans erg verrast gaan zijn omdat Skyward Sword zo lineair is :P
Ben even wel toe aan een lineaire game, dus dat komt goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben zelf ook meer van de lineaire Zelda games en gewoon weer grote dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik zelf ook van, heb mensen die snappen ook niet dat ik Breath of the Wild op plaats 5 van alle Zelda's zet en games als Twilight Princess hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 20:11
TomBraamhaar schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:02:
[...]

Ben even wel toe aan een lineaire game, dus dat komt goed uit. :)
Ik ook. Dus als ik t goed begrijp is Zelda SS een goede game als je behoefte hebt aan een lineaire Zelda?

Hoe lineair is ie in vergelijking met Ocarina of Time en met Links Awakening? Om even 2 voorbeelden te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Linksquest schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:40:
Daar ben ik zelf ook van, heb mensen die snappen ook niet dat ik Breath of the Wild op plaats 5 van alle Zelda's zet en games als Twilight Princess hoger.
BotW staat bij onbedreigd op 1.

Maar heb wel zin aan een lineaire game.
DCNY schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:43:
[...]

Ik ook. Dus als ik t goed begrijp is Zelda SS een goede game als je behoefte hebt aan een lineaire Zelda?

Hoe lineair is ie in vergelijking met Ocarina of Time en met Links Awakening? Om even 2 voorbeelden te noemen?
SS nog niet gespeeld, als enige, dus eigenlijk geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Nu online
[...]

Hij is vergelijkbaar lineair. Je moet gewoon de verhaallijn volgen om tot het einde te komen.

Bij mij staat BOTW overigens redelijk ver onderaan als Zelda spel. Als algemeen spel staat deze wel weer ver bovenaan.

De "dungeons" zijn voor mij niet uitdagend en groot genoeg, juist omdat het spel niet lineair is. Daarom vind ik hem als Zelda spel dus ook niet zo heel goed. Maar als algemeen spel weer wel omdat je alle kanten op kunt en veel kunt ontdekken (wat overigens wel weer echt Zelda waardig is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
DutchKel schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:08:
[...]

Hij is vergelijkbaar lineair. Je moet gewoon de verhaallijn volgen om tot het einde te komen.

Bij mij staat BOTW overigens redelijk ver onderaan als Zelda spel. Als algemeen spel staat deze wel weer ver bovenaan.

De "dungeons" zijn voor mij niet uitdagend en groot genoeg, juist omdat het spel niet lineair is. Daarom vind ik hem als Zelda spel dus ook niet zo heel goed. Maar als algemeen spel weer wel omdat je alle kanten op kunt en veel kunt ontdekken (wat overigens wel weer echt Zelda waardig is).
Sterker nog, dat is volgens Miyamoto de insteek van de eerste Zelda.

https://www.denofgeek.com...hind-the-legend-of-zelda/
or these, Miyamoto drew heavily on his childhood memories of the Kyoto countryside. He wanted to reproduce in videogame form the same sense of awe and excitement he felt when he explored the forests and caves as a youth– to introduce the pleasure of discovering things, or the anxiety of becoming lost in a maze.
In mijn ogen is de BotW nog het meest trouw aan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@TomBraamhaar Dat klopt inderdaad. Daarom hadden ze volgens mij in de stijl van Zelda 1 ook een soort BotW gemaakt toen.
Zelda 1 is ook gewoon een open wereld waarbij je heel snel dood gaat op de verkeerde plekken, maar toch. Je moest uiteindelijk wel alle dungeon gehaald hebben volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
[...]

Skyward Sword is de meest lineaire game in de hele serie wat mij betreft. Ik vind het zelf een degelijke game maar het heeft naar mijn smaak een enorm tekort aan exploratie. Link's Awakening is ook relatief lineair. Ocarina of Time is dat ook, maar er valt heel veel te doen in die game waardoor je meer de illusie hebt van vrijheid + in het 'volwassen' gedeelte is er best wat vrijheid qua volgorde van de dungeons.

Skyward Sword is een narratieve game met een specifiek doel en heel weinig "afleiding" voor een Zelda game. Er mist een echte 'overworld' waarin vanalles te ontdekken is, het gebied in de lucht functioneert eerder als een hub.
Arunia schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:23:
@TomBraamhaar Dat klopt inderdaad. Daarom hadden ze volgens mij in de stijl van Zelda 1 ook een soort BotW gemaakt toen.
Dit was eigenlijk een prototype van de physics/chemistry engine voor BOTW.

Overigens begrijp ik dan weer niet dat Twilight Princess zo hoog staat bij mensen hier... maar smaken verschillen nu eenmaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@JackAvery Dat was het inderdaad. Wel leuk gedaan.
Bij mij staan juist de top down varianten hoger dan de 3D varianten om eerlijk te zijn.
LttP bijvoorbeeld en Links Awakening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

JackAvery schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:33:
Overigens begrijp ik dan weer niet dat Twilight Princess zo hoog staat bij mensen hier...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZMdZkXx.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zelda 1 is ook gewoon een open wereld waarbij je heel snel dood gaat op de verkeerde plekken, maar toch. Je moest uiteindelijk wel alle dungeon gehaald hebben volgens mij.
Klopt, sta je eerder in level 9, dan krijg je de tekst "One without Triforce cannot enter" of iets in die geest. Maar de eerste Zelda is relatief lineair te noemen, iig qua levels. Je moet namelijk het vlot uit level 3 hebben om naar level 4 te kunnen. Het trappetje daarvan is weer nodig om de andere levels te doen. Alleen levels 1, 2, 3, 6 en 8 kan je tot enige voortgang bewandelen. Maar de laatste twee (6 en 8 ) zijn niet zomaar doorheen te komen omdat het gewoon enorm lastige vijanden heeft. Een wizzrobe versla je niet eventjes als je alleen een houten zwaard, klein schild en 3 hartjes hebt. Je bent met 1 hit dood. Darknuts, vooral de blauwe, zijn met grote getallen zeer uitdagend. Alsof je met een soeplepel en potdeksel een Guardian of Lynel te lijf gaat net na het plateau.

Maar qua verkennen is de eerste Zelda helemaal niet zo lineair. Je kan namelijk overal komen zonder extra items, op de twee eilanden na dan waar je het vlot voor nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Hero of Time duidelijk inderdaad. Volgens mij moet ik Zelda 1 nog eens überhaupt verder dan level 2 spelen. :+

@RayNbow inderdaad Midna. So sexy. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Gelukkig heeft de Switch het aantal Zelda-games dat ik heb gespeeld flink opgehoogd, pre-Switch zou ik niet verder komen dan 2 games die je nog als 1 zou kunnen zien (Oracle of Ages+Oracle of Seasons), maar met de Switch zijn daar toch een flink aantal bij gekomen (Zelda 1+2 en A Link to the Past via Nintendo Online, Link's Awakening, uiteraard BotW en Skyward Sword HD over een paar weken), bijna genoeg om een top 10 te kunnen vullen.
En ik maar denken dat mensen de serie speelden vanwege het verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Transportman schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:20:
[...]

En ik maar denken dat mensen de serie speelden vanwege het verhaal...
Ook, maar een sassy companion zorgt voor extra spice. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, je had alle 8 stukken van de Triforce nodig om level 9 (heten toen nog level) in te kunnen, maar ook de silver Arrow had je o.a. nodig om Ganon te kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een hoop spoilers voor wie Skyward Sword nog niet gespeeld heeft:

Ik ben benieuwd naar de reviews/ervaringen, gewoon om te zien of de transitie van de controls goed gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop wel dat de ze de bekende bug van het origineel gefixt hebben :P

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel: https://www.perivision.ne...wii-zelda-game-crash-bug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Wii hing gewoon aan internet, dat ze daar nooit een fix voor gepushed hebben. In TP had je ook zoiets met een gevecht op een brug. Save & Quit voordat je de brug verliet zorgde ook voor problemen om de brug te verlaten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Nu online
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:48:
De Wii hing gewoon aan internet, dat ze daar nooit een fix voor gepushed hebben. In TP had je ook zoiets met een gevecht op een brug. Save & Quit voordat je de brug verliet zorgde ook voor problemen om de brug te verlaten dacht ik.
De opslagruimte van de Wii was daar gewoon te klein voor. Pas vanaf de Wii U was er voldoende opslagruimte om patches op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vraag mij af of ze BIT hebben aangepast/opgelost, want dat is een veel gebruikte glitch in speedruns waarbij ze dingen in Skyloft doen vanuit het menu voordat je je game start. Bij Wind Waker bestaat dat ook, maar is niet zo bruikbaar als bij SS.

Bij Wind Waker hadden ze namelijk 'storage' gepatcht. Maar door oversight hebben ze item-sliding geïntroduceerd wat ook veel van het spel 'sloopt'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:48:
Hebben wel ooit een Fix kanaal ervoor uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Skyward Sword HD krijgt volgens de Japanse Twitter account (video) een vrij te besturen camera, in tegenstelling tot het originele spel.

Met motion controls gebruik je de rechterstick voor de camera. In button control mode gebruik je L + de rechterstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
Wanneer zullen de eerste reviews komen? Vrijdag al? Wil deze reviews even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DCNY schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:37:
Wanneer zullen de eerste reviews komen? Vrijdag al? Wil deze reviews even afwachten :)
Waarom zou je willen wachten? Op wat ze verbeterd hebben? Want de cijfers zijn hoe dan ook weer hoog. Zonder twijfel eigenlijk. Enige wat je krijgt gaat zijn wat is de quality of life dingen hiervoor.

Denk dat Woensdag of donderdag alles komt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
Touchdomex schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:51:
[...]

Waarom zou je willen wachten? Op wat ze verbeterd hebben? Want de cijfers zijn hoe dan ook weer hoog. Zonder twijfel eigenlijk. Enige wat je krijgt gaat zijn wat is de quality of life dingen hiervoor.

Denk dat Woensdag of donderdag alles komt.
Ik wacht meer op reacties van de besturing. Met name over her zwaardgebruik met het rechterstickje. Als de besturing (dus niet motion) goed bevalt haal ik m direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DCNY schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:16:
[...]

Ik wacht meer op reacties van de besturing. Met name over her zwaardgebruik met het rechterstickje. Als de besturing (dus niet motion) goed bevalt haal ik m direct :)
Ik wil hem zelf nog steeds spelen want alleen al de optie voor het kunnen spelen zonder motion is voor mij voldoende :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
DCNY schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:37:
Meestal zijn Nintendo's reviewembargos op de woensdag voor de release, maar zeker ben ik ff niet voor dit specifieke geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hopelijk speelbaar zonder de achtelijke motion controls. Vond het echt frustrerend.

Dat en het feit dat 1 boss zo'n beetje 6x terug komt maakt het van mij net niet de beste Zelda.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
corset schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:41:
Hopelijk speelbaar zonder de achtelijke motion controls. Vond het echt frustrerend.

Dat en het feit dat 1 boss zo'n beetje 6x terug komt maakt het van mij net niet de beste Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:21:
Skyward Sword HD krijgt volgens de Japanse Twitter account (video) een vrij te besturen camera, in tegenstelling tot het originele spel.

Met motion controls gebruik je de rechterstick voor de camera. In button control mode gebruik je L + de rechterstick.
Had het gisteren inderdaad op Twitter voorbij zien komen, wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:02
corset schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:41:

Ben het met je eens dat het niet altijd 100% werkte maar zonder motion controls is deze Zelda niet uniek meer in mijn ogen.We zullen straks in de reviews zien of het nu wat beter werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DCNY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wel jammer dat de motion controls nog steeds niet heel veel beter zijn dan die van de Wii versie.Ach ja de game is in basis toch daar voor gemaakt dus ik ga het ook nu gewoon op die manier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
jori040 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:12:
[...]

Wel jammer dat de motion controls nog steeds niet heel veel beter zijn dan die van de Wii versie.Ach ja de game is in basis toch daar voor gemaakt dus ik ga het ook nu gewoon op die manier spelen.
Ik weet dat de ervaringen op de Wii met de motion controls erg gemengd zijn, maar ik vond het allemaal best meevallen. De truk was vooral om je controller heel ff te herkalibreren wanneer het niet meer goed werkt. Dit kan ingame, duurt 5 seconden, en daarna werkt alles weer prima. Verder gewoon ff leren welke manieren van bewegen het spel het beste detecteert. Ik vond het allemaal vrij frictieloos en het was een van de interessantere aspecten van Skyward Sword. Bepaalde boss battles werden zo ook erg leuk.

Mijn indruk is nu ook na meerdere reviews lezen dat het allemaal vrij persoonlijk is. Eurogamer was bijvoorbeeld vol lof over de motion controls, terwijl de reviewer zelf toegeeft dat hij dit toen hij de game op de Wii speelde niet aangenaam vond. Hetzelfde lijkt voor de 'button' controls zo te zijn, de ene reviewer is er wild van, de andere niet.

Met andere woorden, je ervaart de motion controls en nieuwe controller setup gewoon beter zelf. Het gaat afhangen van je eigen setup (bvb of je thuis veel interferentie in je BT signaal hebt) en eigen toleranties.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2021 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@JackAvery
Valt me idd op dat het spelen met controller ook niet super werkt.Ben voor mezelf benieuwd of ik meer fan ga zijn van de Joy-cons of toch die Wii-mote.

Qua puzzelen & sfeer vind ik dit sowieso een erg goede Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Nu online
JackAvery schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:44:
De truk was vooral om je controller heel ff te herkalibreren wanneer het niet meer goed werkt. Dit kan ingame, duurt 5 seconden, en daarna werkt alles weer prima.
Dit moest je inderdaad om de zoveel tijd doen, maar je merkte het al heel snel als de kalibratie niet meer goed was want je zwaard stak dan een andere kant op in het spel dan hoe je de controller vasthield.

Verder vond ik het alleen in het begin wennen en niet een spel wat je even een half uurtje speelt maar een paar uur achter elkaar moest spelen omdat je dan pas echt aan de motion controller was gewend. Ik moest overigens als ik het spel een paar weken liet liggen erna wel weer die motion controller deels opnieuw leren hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
jori040 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:08:
@JackAvery
Valt me idd op dat het spelen met controller ook niet super werkt.Ben voor mezelf benieud of ik meeer fan ga zijn van de Joy-cons of toch die Wii-mote.

Qua puzzelen & sfeer vind ik dit sowieso een erg goede Zelda.
Je leest eigenlijk iets anders dan wat ik net geschreven hebt :P anyway, ik denk dat de joycons beter gaan werken om de simpele reden dat de gyro accurater is.

Het is trouwens ook mogelijk om gyro aan te zetten in die 'button controls' mode. Dus pro controller+gyro is een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
DutchKel schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:12:
[...]

Dit moest je inderdaad om de zoveel tijd doen, maar je merkte het al heel snel als de kalibratie niet meer goed was want je zwaard stak dan een andere kant op in het spel dan hoe je de controller vasthield.

Verder vond ik het alleen in het begin wennen en niet een spel wat je even een half uurtje speelt maar een paar uur achter elkaar moest spelen omdat je dan pas echt aan de motion controller was gewend. Ik moest overigens als ik het spel een paar weken liet liggen erna wel weer die motion controller deels opnieuw leren hanteren.
Dat kan ik begrijpen ja :) Ik heb zelf echt heel weinig issues gehad met de motion controls op de Wii. Zelfs dat herkalibreren was bij mij eigenlijk vrij weinig nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@JackAvery Rageer toch op het stukje 'button controls' mode ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@jori040 ok duidelijk dat het ochtend is :9 In my defence, je gebruikt altijd een controller. Ik vind de beschrijving van 'button controls' trouwens ook raar, maar ik kom niet meteen op een beter alternatief.

Anyway, ziet er naar uit dat het een competente port is. Ik haal m voorlopig niet, maar op termijn komt ie wel in de verzameling denk ik.

[ Voor 57% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2021 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Motion Controls vs. Buttons - Which is Better? | Zelda: Skyward Sword HD: YouTube: Motion Controls vs. Buttons - Which is Better? | Zelda: Skyward Swor...

Rechtsom of linksom de manier van besturing blijft een dingetje bij Skyward Sword.De game is opzich ook zo ontworpen dat een klein foutje geen grote gevolgen nalaat.

Zin in morgen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Deze pre-order bonus in Hong Kong is toch fantastisch:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6VeXeoWEAoHqWY?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E6VeWgcXEAAE0WG?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je qua motion controls de Wii en Switch versies gaat vergelijken, is er maar een overduidelijke winnaar. En dat is de Wii versie. Met 1000% zekerheid, overtreffend de Wii. Als linkshandige kan ik niets anders dan dit als feit verklaren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen gaan we het zijn als we hem gaan ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Hero of Time schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:38:
Als je qua motion controls de Wii en Switch versies gaat vergelijken, is er maar een overduidelijke winnaar. En dat is de Wii versie. Met 1000% zekerheid, overtreffend de Wii. Als linkshandige kan ik niets anders dan dit als feit verklaren. :P
Kun je ze niet gewoon andersom houden? En met button mapping de linker en rechter knoppen omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54
TomBraamhaar schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:34:
[...]

Kun je ze niet gewoon andersom houden? En met button mapping de linker en rechter knoppen omzetten?
Dat lijkt me lastig vasthouden, zeker als je de schouderknoppen nodig hebt. Bij de Wii was dat geen probleem aangezien de controllers zelf geen handvoorkeur hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

TomBraamhaar schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:34:
[...]

Je beweegt Link met de andere hand dan waarmee je het zwaard gebruikt. Het voelt enorm onnatuurlijk aan om als linkshandige met de rechterhand het zwaard te moeten bedienen. Alsof je opeens met je linkerhand gaat schrijven terwijl je rechtshandig bent, dat voelt ook gewoon verkeerd.

En hoe zou je de knoppen dan willen omzetten? De vierpuntdruktoets mappen naar a/b/x/y? En de schouderknoppen dan? Hoe ga je dan met Link lopen, als de analoge stick niet direct onder je duim zit, maar net wat lager op de controller? Dat werkt toch helemaal ruk dan?

Het is een probleem dat al sinds de Wii bestaat en bijna elk spel dat specifieke acties van de Wiimote koppelt aan de rechter hand faalt hier gewoon keihard mee. En nu, zo'n 15 jaar (!) later wordt diezelfde fout NOG STEEDS gemaakt. :N

Ik heb destijds super geconcentreerd Star Wars: The Force Awakens zitten spelen omdat ze de controls in beeld brachten, wat voor mij dus verkeerd om was. Liep je door het beeld heen terwijl ik een boss fight aan het doen was, dan kon ik je wel een rotschop verkopen want ik maakte dan een fout en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Hero of Time schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 22:13:
[...]

Je beweegt Link met de andere hand dan waarmee je het zwaard gebruikt. Het voelt enorm onnatuurlijk aan om als linkshandige met de rechterhand het zwaard te moeten bedienen. Alsof je opeens met je linkerhand gaat schrijven terwijl je rechtshandig bent, dat voelt ook gewoon verkeerd.

En hoe zou je de knoppen dan willen omzetten? De vierpuntdruktoets mappen naar a/b/x/y? En de schouderknoppen dan? Hoe ga je dan met Link lopen, als de analoge stick niet direct onder je duim zit, maar net wat lager op de controller? Dat werkt toch helemaal ruk dan?

Het is een probleem dat al sinds de Wii bestaat en bijna elk spel dat specifieke acties van de Wiimote koppelt aan de rechter hand faalt hier gewoon keihard mee. En nu, zo'n 15 jaar (!) later wordt diezelfde fout NOG STEEDS gemaakt. :N

Ik heb destijds super geconcentreerd Star Wars: The Force Awakens zitten spelen omdat ze de controls in beeld brachten, wat voor mij dus verkeerd om was. Liep je door het beeld heen terwijl ik een boss fight aan het doen was, dan kon ik je wel een rotschop verkopen want ik maakte dan een fout en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Was maar een ideetje. :$

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Cs634ES07YgMQ4h239zcCu2hGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hpftT6s1DYsDMl6ffSyYkAg2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan aan de slag, wel een goede geweest bij de winkel door een kassa probleem, maar heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Linksquest
En hoe speelt het ?
Ben zelf op de post aan het wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Linksquest schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:38:
[Afbeelding]

Ik kan aan de slag, wel een goede geweest bij de winkel door een kassa probleem, maar heb hem.
Ah ben niet de enigen zie ik >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzkHeS5oWU8spxa-J3WMwcyaHvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NWNYbJG2YaMM0ki77zBbqQui.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Huh. Waar komt die pouch vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXbOJFXLCgZ2AuhvAhdt-TyYUaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3e2HItshXhRQwvJlwtl5Vlk.jpg?f=fotoalbum_large

Controller ziet er wel gaaf uit 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
RollieBollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Huh. Waar komt die pouch vandaan?
De reward van Nedgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Jammer dat de shops zeggen dat iets alleen bij die shop wordt geleverd zoals gamemania met de steelcase. Ik vind het niet erg dat ook andere shops het dan leveren, maar dat je dus wel goodies kan missen.

Hehehe. Het is lang geleden dat ik Skyward Sword heb gespeeld, maar blijf de humor in Zelda games leuk vinden.

spoiler:
Link was net op de plee in slaap gevallen met zijn broek nog omhoog.

[ Voor 33% gewijzigd door RollieBollie op 16-07-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
jori040 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:10:
@Linksquest
En hoe speelt het ?
Ben zelf op de post aan het wachten.
Ik ben nu net anderhalf uur bezig, heb vooral met de motion controls gespeeld en het doet het best aardig. Ik heb hem ook even op de button-only gezet, maar moet nog kijken hoe dat bevalt, want een knop indrukken om de camera te draaien is toch wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Transportman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Ik ben nu net anderhalf uur bezig, heb vooral met de motion controls gespeeld en het doet het best aardig. Ik heb hem ook even op de button-only gezet, maar moet nog kijken hoe dat bevalt, want een knop indrukken om de camera te draaien is toch wel irritant.
Ben iets langer bezig en ben best verbaasd hoe lekker het werk met de motion controls[Joy-Cons] :)
En die soundtrack is en blijft meesterlijk!

De cover-art is ook erg vet!
Oh en niet te vergeten 60fps!

Ik ben blij met deze Switch versie!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
RollieBollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:26:
spoiler:
Link was net op de plee in slaap gevallen met zijn broek nog omhoog.
spoiler:
En hij trekt netjes door als hij klaar is, toch een leuk detail.

spoiler:
Over toiletten gesproken, ik heb het idee dat ik er geen een heb gezien in BotW...
Pagina: 1 ... 74 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic