Als je de hint in Kakariko Village bedoelt, het is best een aardig eindje stiefelen. Dus denk niet na een paar minuten dat je op de verkeerde weg zit.hotymoty schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:56:
Ja van die vent werd ik niet heel veel wijzer van😂
Ja ik kon helemaal niks met die hint, redelijk onduidelijk. Je hebt ook geen punt op de map waarnaar je toe kan voor de herinnering.hcQd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:32:
[...]
Als je de hint in Kakariko Village bedoelt, het is best een aardig eindje stiefelen. Dus denk niet na een paar minuten dat je op de verkeerde weg zit.
Je hebt wel degelijk wat aan de hint, maar dan moet je wel goed de omgeving onthouden waar je hebt gelopen. En dus ook echt bent geweest waar hij het over heeft. Dat heb je in het begin van het spel vaak niet, dus tenzij je al de halve kaart hebt doorkruist, heb je er idd niet zo heel veel aan.hotymoty schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:55:
[...]
Ja ik kon helemaal niks met die hint, redelijk onduidelijk. Je hebt ook geen punt op de map waarnaar je toe kan voor de herinnering.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik was een beetje aan het exploren op de velden van Hyrule. Ik kwam de tempel van Kaam Ya'tak tegen. Nou ik dacht die doe ik wel even. Wat een vette tempel zeg, ook een grote tempel in vergelijking met de vorige tempels die ik heb gedaan. Ik verbaasde me wel heel erg dat ik een Two-handed sword van 50 kreeg. Hoort dat? Mijn sterkste wapen was hiervoor 20. Volgens mij hoor ik hier nog niet te zijn volgens het spel.
Je kunt Breath of the Wild uitspelen door vanaf het begin rechtstreeks naar de eindbaas te lopen, dus "ik hoor hier niet te zijn" is niet van toepassing in dit Zelda-spel.hotymoty schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:50:
Volgens mij hoor ik hier nog niet te zijn volgens het spel.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nee snap ik, alleen ga ik nu niet in stijgende lijn van “makkelijk” naar “moeilijk”. Straks krijg ik nog mega slechte wapens haha. Trouwens, zijn er meer van zulke grotere tempels ipv 1 quest en dat je dan al klaar bent.RayNbow schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:00:
[...]
Je kunt Breath of the Wild uitspelen door vanaf het begin rechtstreeks naar de eindbaas te lopen, dus "ik hoor hier niet te zijn" is niet van toepassing in dit Zelda-spel.
Er zijn totaal 120 shrines om te doen (DLC niet meegeteld). Sommige zijn relatief klein, andere zijn veel ruimer in opzet.hotymoty schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:12:
[...]
Nee snap ik, alleen ga ik nu niet in stijgende lijn van “makkelijk” naar “moeilijk”. Straks krijg ik nog mega slechte wapens haha. Trouwens, zijn er meer van zulke grotere tempels ipv 1 quest en dat je dan al klaar bent.
Slechte wapens zal je nog wel gaan vinden, maar dan voornamelijk van monsters. Naar mate je meer hartjes krijgt, zal je ook wat sterkere wapens vinden in kistjes die buiten liggen. In de shrines is het vast wat je krijgt, dus die Edge of Duality (denk dat je die hebt gekregen
Ahh supervet, dit wist ik niet! Wel klote want ik heb nog maar 4 hartjes en 2 rondjes stamina haha! Niet slim van mij dan!Hero of Time schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:22:
[...]
Slechte wapens zal je nog wel gaan vinden, maar dan voornamelijk van monsters. Naar mate je meer hartjes krijgt, zal je ook wat sterkere wapens vinden in kistjes die buiten liggen. In de shrines is het vast wat je krijgt, dus die Edge of Duality (denk dat je die hebt gekregen) had je hoe dan ook gekregen.
Gewoon je volgende zooi aan spirit orbs omwisselen voor hartjes. Je komt wel een plek tegen om voor effectief 20 rupees wat te wisselen, maar als je niet constant dood gaat is dat nog niet nodig. Uiteindelijk ga je 27 hartjes hebben en drie volle stamina cirkels.hotymoty schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:33:
[...]
Ahh supervet, dit wist ik niet! Wel klote want ik heb nog maar 4 hartjes en 2 rondjes stamina haha! Niet slim van mij dan!
Sowieso ga je monsters met sterkere wapens op 'lastigere' locaties treffen. Zo was ik in een redelijk begin eens naar het zuiden gegaan, Lake Hylia voorbij. Prachtige omgeving, maar de monsters daar (Lizalfos) waren toch wat sterker dan ik was. Gaven wel leuke wapens, maar met de 6-7 hartjes ofzo niet zo heel handig om blind rond te gaan lopen/rennen.
Wat ook iets is waar je rekening mee moet houden en spoil ik een beetje voor je, is dat wanneer je meer shrines hebt gedaan en zelf sterker wordt mbt hartjes, de monsters ook in level omhoog gaan. Waar je eerst alleen maar rode bokoblins zag, zullen er nu blauwe, bruine, zwarte en uiteindelijk zilveren zijn. Andere soorten groeien mee met het aantal Divine Beasts die je hebt gehaald.
Iets om aan te denken tijdens het verkennen en volgen van quests.
Wat ik toch een beetje jammer vind is dat de wapens uiteindelijk kapot gaan. Ik heb regelmatig dat ik in een gevecht zit en dan aardig wat wapens er door heen jaag. Uiteraard is dit wel weer in balans en vind je redelijk snel weer goede wapens op je pad, maar toch kan het mij soms een beetje irriteren. Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat de Hero Sword niet kapot gaat. Is dit straks met nog meer wapens zo? Dat ze weer moeten "opladen"?
Ik heb de game al even niet meer gespeeld, maar ik zit momenteel in de woestijn en heb nu 2 Divine Beasts verslagen. Ben nu dus op weg naar de derde, maar ik ben meer aan het rondneuzen en sidequests aan het doen, wat ik zo fijn vind aan deze game! Gewoon overal heen gaan en kijken of je nog vette meuk kan vinden en of je mensen kan helpen.
Net als de Witcher 3 is dit een game waar veel uurtjes in gaan zitten : )
Ik heb de game al even niet meer gespeeld, maar ik zit momenteel in de woestijn en heb nu 2 Divine Beasts verslagen. Ben nu dus op weg naar de derde, maar ik ben meer aan het rondneuzen en sidequests aan het doen, wat ik zo fijn vind aan deze game! Gewoon overal heen gaan en kijken of je nog vette meuk kan vinden en of je mensen kan helpen.
Net als de Witcher 3 is dit een game waar veel uurtjes in gaan zitten : )
Voor langere gevechten loont het misschien om iets te nuttigen dat attack+++ geeft? Hoef je minder klappen uit te delen, gaan je wapens dus langer mee.botwood schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:03:
Wat ik toch een beetje jammer vind is dat de wapens uiteindelijk kapot gaan. Ik heb regelmatig dat ik in een gevecht zit en dan aardig wat wapens er door heen jaag.
@botwood nope, de heroes sword is de enige.
Je kunt sommige equip wel weer kopen zeg maar, maar that's it.
Gisteren weer een stukje gespeeld, nu in Gerudo Desert wat quests aan het doen, leuk stadje trouwens!
De Wii U versie had ik tot aan dit gebied gespeeld (rechterhelft en de onderzijde van de map) dus eindelijk weer op het niveau waar ik voor de restart zat
De Wii U versie had ik tot aan dit gebied gespeeld (rechterhelft en de onderzijde van de map) dus eindelijk weer op het niveau waar ik voor de restart zat
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Oke daar ga ik eens naar kijken dan. Thanks voor de tip!RayNbow schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:24:
[...]
Voor langere gevechten loont het misschien om iets te nuttigen dat attack+++ geeft? Hoef je minder klappen uit te delen, gaan je wapens dus langer mee.
Ja ik begreep dat de Hylian Shield ook kapot kan gaan, maar dat je die dan weer ergens kan kopen. Dit is bij mij nog niet gebeurd in ieder geval, maar ik zag het ergens voor bij komen.Arunia schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:38:
@botwood nope, de heroes sword is de enige.
@botwood dat klopt idd. Maar dat kom je vanzelf tegen.
Ik blijf echt een mooi tegenover Guardian's. Als dat geluidje gaat en de laser zie, begin ik als een spast en vergeet hoe het spel werkt.
Ik blijf echt een mooi tegenover Guardian's. Als dat geluidje gaat en de laser zie, begin ik als een spast en vergeet hoe het spel werkt.
Haha ja dat komt mij bekend voor. Ik ren/vlieg/spring dan ook alle kanten op. Maar dat heb ik ook als ik rustig op mijn paard rondzwerf en ik word gespot door zo'n Lynel. Ik kan die beesten nog steeds niet normaal kapot krijgen..Arunia schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:42:
@botwood dat klopt idd. Maar dat kom je vanzelf tegen.
Kuch, 27 hartjes... Je bent in de war met old skool Zelda waar e max op 20 lag (en OCD treedt hier ook op, waarom niet beiden maximaal, stamina en hartjes? Uiteindelijk heb je meer aan stamina). Overigens kan je door 5x Durians te koken tijdens een blood moon ook wel een aardig tijdelijk hartje reserve scoren.Hero of Time schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 21:08:
[...]
Gewoon je volgende zooi aan spirit orbs omwisselen voor hartjes. Je komt wel een plek tegen om voor effectief 20 rupees wat te wisselen, maar als je niet constant dood gaat is dat nog niet nodig. Uiteindelijk ga je 17 hartjes hebben en drie volle stamina cirkels.
Sowieso ga je monsters met sterkere wapens op 'lastigere' locaties treffen. Zo was ik in een redelijk begin eens naar het zuiden gegaan, Lake Hylia voorbij. Prachtige omgeving, maar de monsters daar (Lizalfos) waren toch wat sterker dan ik was. Gaven wel leuke wapens, maar met de 6-7 hartjes ofzo niet zo heel handig om blind rond te gaan lopen/rennen.
Wat ook iets is waar je rekening mee moet houden en spoil ik een beetje voor je, is dat wanneer je meer shrines hebt gedaan en zelf sterker wordt mbt hartjes, de monsters ook in level omhoog gaan. Waar je eerst alleen maar rode bokoblins zag, zullen er nu blauwe, bruine, zwarte en uiteindelijk zilveren zijn. Andere soorten groeien mee met het aantal Divine Beasts die je hebt gehaald.
Iets om aan te denken tijdens het verkennen en volgen van quests.
Voor zover ik weer levellen monsters alleen o.b.v. verslagen Divine Beasts? Ook als je een kamp heel vaak verslaat worden ze na een blood moon sterker, maar ik heb niet onthouden of het daadwerkelijk zo is. De kampementen ren ik meestal voorbij. Door de brekende wapens ben ik vaak helemaal niet blij met een wapen.
Nou ja, kopen is niet het goede woord. Hij is te repareren voor een godsvermogen. Volgens mij heb ik hem uit armoede maar in mijn huis opgehangen omdat er anders krasjes op komen.botwood schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:15:
[...]
Ja ik begreep dat de Hylian Shield ook kapot kan gaan, maar dat je die dan weer ergens kan kopen. Dit is bij mij nog niet gebeurd in ieder geval, maar ik zag het ergens voor bij komen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ook fijn om te weten. Dan zal ik rustig aan doen met mijn Hylian ShieldSeñor Sjon schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:27:
[...]
Nou ja, kopen is niet het goede woord. Hij is te repareren voor een godsvermogen. Volgens mij heb ik hem uit armoede maar in mijn huis opgehangen omdat er anders krasjes op komen.
Er zijn zat andere schilden. Hij geeft verder geen speciale bonussen oid, behalve dat ie niet zo snel ge-oneshot wordt door Guardians.
Owja, dat is waar ook, je hebt nu 15 per rij, 30 totaal. Ik heb iig nu 28 hartjes en stamina vol.Señor Sjon schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:27:
[...]
Kuch, 27 hartjes... Je bent in de war met old skool Zelda waar e max op 20 lag (en OCD treedt hier ook op, waarom niet beiden maximaal, stamina en hartjes? Uiteindelijk heb je meer aan stamina). Overigens kan je door 5x Durians te koken tijdens een blood moon ook wel een aardig tijdelijk hartje reserve scoren.
spoiler:
Ja, als je de DLC speelt, krijg je op de Great Plateau als onderdeel van de eerste trial (met de Obliterator
) 4 extra shrines om te doen en daar krijg je weer spirit orbs voor, goed dus voor 1 hartje of stamina vessel, net wat je nog moet.
Bokoblins groeien in kracht door je eigen voortgang. Zilveren zal je niet krijgen als je geen DBs verslaat, maar bruin en zwart wel.Voor zover ik weer levellen monsters alleen o.b.v. verslagen Divine Beasts? Ook als je een kamp heel vaak verslaat worden ze na een blood moon sterker, maar ik heb niet onthouden of het daadwerkelijk zo is. De kampementen ren ik meestal voorbij. Door de brekende wapens ben ik vaak helemaal niet blij met een wapen.
Telkens kampen neer maaien heeft na blood moons geen direct effect. Hooguit dat monsters 1 level sterker worden, of een paar ervan iig, maar dat is het wel. Kampen die je nog nooit hebt gedaan worden met de rest wel sterker als je DBs haalt. Dus verwacht niet dat die ene langs het pad waar je alleen maar rode 'blins zag zitten zo blijven als je alle 4 de DBs hebt gedaan.
Ik heb het Hylian Shield nog in m'n inventory (ongebruikt), simpelweg omdat m'n huis vol hangt met andere dingen. 1x Rito Kite schild, 1x Royal Guard (die zwarte uit het kasteel) en nog eentje waar ik even niet op kan komen (dacht aan Daybreaker, Urubosa's schild, maar die heb ik volgens mij ook nog in m'n inventory).[...]
Nou ja, kopen is niet het goede woord. Hij is te repareren voor een godsvermogen. Volgens mij heb ik hem uit armoede maar in mijn huis opgehangen omdat er anders krasjes op komen.
Het heet niet het 'Hero Sword' maar Master Sword. Er zijn hiernaast geen wapens die in je inventory blijven nadat het 'stuk' gaat. Bij de DLC is er wel een wapen zonder duurzaamheid, maar die heb je maar tijdelijk. Het moet wel opladen na 2 klappen, maar dat is hetzelfde als hoe een elemental wapen werkt.botwood schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:03:
Wat ik toch een beetje jammer vind is dat de wapens uiteindelijk kapot gaan. Ik heb regelmatig dat ik in een gevecht zit en dan aardig wat wapens er door heen jaag. Uiteraard is dit wel weer in balans en vind je redelijk snel weer goede wapens op je pad, maar toch kan het mij soms een beetje irriteren. Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat de Hero Sword niet kapot gaat. Is dit straks met nog meer wapens zo? Dat ze weer moeten "opladen"?
Voor Lynels moet je eenmaal een tactiek vinden. Heb je die eenmaal, dan zijn ze prima te doen. Bij mij lukt het niet altijd om er zonder te veel kleerscheuren vanaf te komen. In een paar gevallen heb ik de hulp van Mipha nodig. Er zijn er echter een paar in het noorden die ik niet kapot krijg voor ze mij kapot hebben. Al is dat alweer een tijdje geleden dat ik het geprobeerd heb.botwood schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:50:
[...]
Haha ja dat komt mij bekend voor. Ik ren/vlieg/spring dan ook alle kanten op. Maar dat heb ik ook als ik rustig op mijn paard rondzwerf en ik word gespot door zo'n Lynel. Ik kan die beesten nog steeds niet normaal kapot krijgen..
[ Voor 10% gewijzigd door Hero of Time op 19-07-2018 22:11 ]
YT is je vriend. Als je eenmaal door hebt hoe je makkelijk op hun rug komt, kan je veel schade aanrichten zonder dat je wapens slijten. Maar dan nog... sommige hebben zo extreem veel hp, dan ben je tijden bezig.
Die tactiek ken ik en pas ik ook regelmatig toe, maar in de sneeuw beweeg je niet zo geweldig snel en je moet ook maar net die opening zien te vinden. Daarnaast is een Lynel met een zwaard wat makkelijker te doen dan een met een speer. En laat die laatste nou net in het Hebra gedeelte rondlopen.
Gezien de tijd die het kost om er één te verslaan, ren ik er meestal hard voorbij.
Oh? Ik heb er eens eentje (een zilveren nog wel) binnen een tijd verslagen die ik anders nodig zou hebben voor een zilveren bokoblin/moblin/lizalfos. Barbarian outfit aan, Lynel bow met x5, bom pijlen op z'n kop en vanaf een klif komen (was die in het noorden bij Death Mountain). Was met anderhalve minuut ofzo gedaan.
Dubbelpost, hoort niet, maar had vanavond nog een leuk trucje gevonden. Als je wilt gaan varen met een vlot en je inventory is vol met wapens en je wilt er geen opofferen om ruimte te maken voor een Korok Leaf is er een andere manier om alsnog vooruit te gaan, naast de wind je laten voeren. Pak iets van metaal dat groot genoeg is, een kistje is al voldoende (hebben die kistjes die je van de amiibo's krijgt nog een ander nut!) en duw deze tegen de mast. Sturen werkt met hetzelfde principe tegen de zijkant. Gaat nog best rap ook.
Je kan ook tegen het vlot zelf duwen, maar dan zie je weer niet waar je heen gaat.
Je kan ook tegen het vlot zelf duwen, maar dan zie je weer niet waar je heen gaat.
Dat is al een best oud trucje... 
He, bederf mijn pret nou niet. Heb ik iets ontdekt, zijn er altijd weer mensen die het eerder hebben uitgevonden...
Maar serieus, wel gaaf dat het kan. Scheelt zo enorm veel en om naar Eventide Island te gaan kan je nu net zo goed een wapen gebruiken om vooruit te komen dan op je vlot laten liggen voor later gebruik, met de kans dat het er alsnog afvalt door het gebruik van het blad.
Maar serieus, wel gaaf dat het kan. Scheelt zo enorm veel en om naar Eventide Island te gaan kan je nu net zo goed een wapen gebruiken om vooruit te komen dan op je vlot laten liggen voor later gebruik, met de kans dat het er alsnog afvalt door het gebruik van het blad.
Een aardige video over muziek in BotW:
Wat interessante foto's van een oud tijdschrift zijn opgedoken:
Japanese gaming mag from 1986 mistakenly depicted Link as a woman

Nieuwe manier van vliegen gevonden in BotW:
Kan me wel iets voorstellen bij zulke misverstanden. Link heeft ook wel iets wijverigs natuurlijk.RayNbow schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:12:
Wat interessante foto's van een oud tijdschrift zijn opgedoken:
[Afbeelding]
Op basis van welke artwork die voor handen was in 1986?Stoffa schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:26:
[...]
Kan me wel iets voorstellen bij zulke misverstanden. Link heeft ook wel iets wijverigs natuurlijk.

?
Ik gok zelf dat de verwarring ontstaan is door de naam van het spel.
Ik gok niet dat dat de enige artwork is, gezien de gedetailleerde versie zo op het origineel lijkt
[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 21-04-2019 22:12 ]
De getekende artwork bij de handleiding e.d.? Vroeger werden in-game renders eigenlijk nooit gebruikt.
Retro Linkle 😎
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zie dat de Switch-versie van Link's Awakening eindelijk een prijskaartje heeft in de Pricewatch en ik schrik eigenlijk toch wel een beetje. Men vraagt gewoon "full-price" voor de game (60 euro, als pre-order bij Bol.com)...
Verwachten jullie dat dit nog wat gaat zakken? Want vind het voor een game waarvan het verhaal en alles al bekend is (en het eigenlijk gewoon uitmelken van de franchise is) toch eigenlijk best wel veel geld. Ook voor een Zelda-fan.
Verwachten jullie dat dit nog wat gaat zakken? Want vind het voor een game waarvan het verhaal en alles al bekend is (en het eigenlijk gewoon uitmelken van de franchise is) toch eigenlijk best wel veel geld. Ook voor een Zelda-fan.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2019 12:26 ]
Dat is wel duur voor een remake (verhaal redelijk het zelfde maar verder nieuwe game) moet zeggen de wii u prijzen waar stukken prettiger. Maar voor zo een remake worden vaak door nintendo gewoon full price gevraagd. Net zoals zelda alttp ging gewoon voor full price voor de GBA en net zo voor de remake voor de 3ds zelfde verhaal. En nee je kan de game nu net zo goed kopen over een jaar of 2 is hij nog full price. Zoals met bijna alle nintendo games. Die zakken gewoon niet in prijs zoals bij andere console.
Maar goed de vergissing is snel gemaak zeker met de titel Zelda ....
Mijn kleine meid vroeg zich af waarom Link geen meisje was omdat hij een rokje aan had. Tja wat moet je daar nu op zeggen.
Maar goed de vergissing is snel gemaak zeker met de titel Zelda ....
Mijn kleine meid vroeg zich af waarom Link geen meisje was omdat hij een rokje aan had. Tja wat moet je daar nu op zeggen.
Het origineel paste op een cartridge van een paar MB. We schieten foto's met onze mobieltjes die veel groter zijn dan dat. Overigens heb ik het origineel nog. Zal iets van 60 gulden gekost hebben.
Idd, alles van Nintendo, remake of niet, gaat voor full-price over de toonbank. Dat ALttP voor GBA full price was, had ook te maken met Four Swords en dat is dan wel weer redelijk netjes als je terugkijkt. Twee Zelda games voor de prijs van 1.
Maar WW HD, TP HD, gewoon full price. OoT/MM 3D -> full price. Nintendo Classics voor de GBA, waar je Zelda 1 en Zelda 2 (als aparte cartridges) waren dan wel iets goedkoper (als ik 't mij goed herinner).
Bij Nedgame is de remake van LA overigens €55,-.
Maar WW HD, TP HD, gewoon full price. OoT/MM 3D -> full price. Nintendo Classics voor de GBA, waar je Zelda 1 en Zelda 2 (als aparte cartridges) waren dan wel iets goedkoper (als ik 't mij goed herinner).
Dat jongens ook best een rokje aan kunnen, net als meisjes een spijkerbroekMeZZiN schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:35:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Jep heb die ooit voor iets van 100-120 gulden gekocht damm wat een geld was toen nog grappige is wel dat de prijs redelijk gelijk gebleven is over de jaren.Señor Sjon schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:16:
Het origineel paste op een cartridge van een paar MB. We schieten foto's met onze mobieltjes die veel groter zijn dan dat. Overigens heb ik het origineel nog. Zal iets van 60 gulden gekost hebben.
En nu net heb ik de DX versie voor 65 CIB goede staat gekocht
Eens dus tijd voor rokjes dan maarMrVegeta schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:28:
[...]
Dat jongens ook best een rokje aan kunnen, net als meisjes een spijkerbroekLijkt mij niet zo moeilijk toch.
[ Voor 33% gewijzigd door MeZZiN op 13-05-2019 13:40 ]
GB was meestal 90 gulden, SNES was 129-149 gulden, met als uitzondering StreetFigher II die 249 gulden moest kosten. Wat een geld.
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 13-05-2019 13:40 ]
Prijzen zijn ongeveer hetzelfde idd. Echter, de productie van de cartridges (en dan helemaal die met extra chips of hogere kloksnelheid zoals de SuperFX chip) is natuurlijk vele malen hoger dan het drukken van een DVD en al helemaal via digitale distributie zijn de kosten flink lager.MeZZiN schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:35:
[...]
Jep heb die ooit voor iets van 100-120 gulden gekocht damm wat een geld was toen nog grappige is wel dat de prijs redelijk gelijk gebleven is over de jaren.
En nu net heb ik de DX versie voor 65 CIB goede staat gekochtDamm had de switch versie kunnen kopen. ipv moeten prutsen op zo een klein micro scherm. Maar goed dan heb ik de game al 3 keer gekocht. Ooit nieuw nu de DX de 3ds versie heb wel genoeg betaald voor dezelfde game.
[...]
Eens dus tijd voor rokjes dan maargewoon alles gender neutraal en geen gedoe.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Klopt het medium is stukken goedkoper nu dan vroeger eens. Zeker de FX chip maar daar namen ze de kosten voor lief om meer games te verkopen. Het persen van een CD nu is wel stukken goedkoper dan een cartridge.
Maar relatief gezien over de vele jaren zijn games niet echt heel veel duurder geworden (zeker als je met inflatie rekening houdt)

https://arstechnica.com/g...een-cheaper-historically/
Maar relatief gezien over de vele jaren zijn games niet echt heel veel duurder geworden (zeker als je met inflatie rekening houdt)

https://arstechnica.com/g...een-cheaper-historically/
Grote uitzondering was dat je het 'gratis' bij je cube kreeg met de bonus disk bij de cube en bij zelda eerste versies voor de cube.Hero of Time schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:23:
Idd, alles van Nintendo, remake of niet, gaat voor full-price over de toonbank. Dat ALttP voor GBA full price was, had ook te maken met Four Swords en dat is dan wel weer redelijk netjes als je terugkijkt. Twee Zelda games voor de prijs van 1.
[ Voor 27% gewijzigd door MeZZiN op 13-05-2019 13:53 ]
Dezelfde game? 🤔MeZZiN schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:35:
En nu net heb ik de DX versie voor 65 CIB goede staat gekochtDamm had de switch versie kunnen kopen. ipv moeten prutsen op zo een klein micro scherm. Maar goed dan heb ik de game al 3 keer gekocht. Ooit nieuw nu de DX de 3ds versie heb wel genoeg betaald voor dezelfde game.
Ok de DX is een kleine upgrade maar ja voor A link's awakening heb ik best wel wat keren betaald nu.
Aan de ene kant wil ik Links Awakening voor de Switch heel graag. De game echt grijs gespeeld op mn gameboy vroeger. Aan de andere kant: Voor iemand die de game grijs gespeeld heeft, vraag ik mij wel af hoeveel nieuwe dingen erin zitten. Hoeveel nieuwe dingen zal ik kunnen ontdekken in de Switch versie. Is het enkel een mooier jasje of is het meer dan dat. Dat brengt mij toch wel een beetje aan het twijfelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 14-05-2019 12:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nou ik zit in een vergelijkbare situatie alleen de saves op mijn cassette zijn wegZeror schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:20:
Aan de ene kant wil ik Links Awakening voor de Switch heel graag. De game echt grijs gespeeld op mn gameboy vroeger. Aan de andere kant: Voor iemand die de game grijs gespeeld heeft, vraag ik mij wel af hoeveel nieuwe dingen erin zitten. Hoeveel nieuwe dingen zal ik kunnen ontdekken in de Switch versie. Is het enkel een mooier jasje of is het meer dan dat. Dat brengt mij toch wel een beetje aan het twijfelen.
Vermoedelijk wel genoeg variatie maar het is altijd twijfelen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb hem iig op pre-order staan. Mijn broer heeft Zelda LA wel, maar wil hem niet verkopen. 
Maar heb het spel ook helemaal stuk gespeeld vroeger. Ook de select glitch gebruikt en de truc om items te stelen in het winkeltje.
Vraag me af of die tweede nog steeds mogelijk zal zijn, maar wil het spel zeker nog wel een keer gaan uitspelen.
Maar heb het spel ook helemaal stuk gespeeld vroeger. Ook de select glitch gebruikt en de truc om items te stelen in het winkeltje.
Vraag me af of die tweede nog steeds mogelijk zal zijn, maar wil het spel zeker nog wel een keer gaan uitspelen.
Items stelen was gewoon onderdeel van de game. Dus dat zal straks ook nog wel kunnen. Dat was iig geen glitch, want anders waren daar geen animaties/dialogen voor.
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 14-05-2019 12:35 ]
@Zeror Daarom noemde ik het ook een truc. Het was duidelijk dat het een onderdeel was van de game zelf. Met een nadeel.
Je had volgens mij ook nog de save&quit truc om wanneer je een betaling afgerond had de counter kon stoppen waardoor na een continue minder betaald had dan de bedoeling.
Voor de dure items was dat idd een oplossing om je rupees (grotendeels) te behouden.Zeror schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:16:
Je had volgens mij ook nog de save&quit truc om wanneer je een betaling afgerond had de counter kon stoppen waardoor na een continue minder betaald had dan de bedoeling.
Nintendo is wel zo dat ze dat soort dingen en voor de fun weer in zetten. Ze zijn wel goed om echt een hommage aan origineel te maken. En natuurlijk de game uit te breiden met wat extra dingen om te doen misschien een extra trade of zo iets.
Maar goed weet zelf niet zeker of ik hem zou halen ik ga mijn DX versie die ik nu weer heb weer spelen dus tja veel nieuws zal het niet brengen. Plus heb genoeg te spelen.
Maar goed weet zelf niet zeker of ik hem zou halen ik ga mijn DX versie die ik nu weer heb weer spelen dus tja veel nieuws zal het niet brengen. Plus heb genoeg te spelen.
LA heb ik op de GameBoy en SuperGameBoy al uitgespeeld, die ga ik niet opnieuw kopen.
Maar ik had wel verwacht dat iemand deze zou posten:
nieuws: Nintendo toont eerste beelden vervolg The Legend of Zelda: Breath of ...
Maar ik had wel verwacht dat iemand deze zou posten:
nieuws: Nintendo toont eerste beelden vervolg The Legend of Zelda: Breath of ...
Werd/Wordt al besproken in [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4.
Maar ik kijk er erg naar uit, benieuwd wanneer deze gaat uitkomen, zou het al voor 2020 zijn of komt dat nog te vroeg?
Maar ik kijk er erg naar uit, benieuwd wanneer deze gaat uitkomen, zou het al voor 2020 zijn of komt dat nog te vroeg?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ook, maar ik ga die game wel halen. Er zit wel nieuwe dingen in om te ontdekken.Señor Sjon schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:52:
LA heb ik op de GameBoy en SuperGameBoy al uitgespeeld, die ga ik niet opnieuw kopen.
spoiler:
Zoals de Chamber Dungeon. Hier kun je jouw eigen dungeon bouwen. Door andere dungeons uit te spelen, speel je kamers vrij die je kunt gebruiken in de Chamber Dungeon. Je plaatst de kamer in het raster en bouw een unieke uitdaging. En die kun je ook weer delen met je vrienden als ik het goed begreep.
Ik wilde die video ook posten, maar er kwam nog wat tussendoor.
Wat ik zo zie op de video, is dezelfde malice als Calamity Ganon gebruikte. Aan het einde gaat het kasteel de lucht in, wat mij doet denken aan Skyward Sword. Er werd wel gezegd dat SS de eerste in de tijdserie is, maar wat als het kwaad van die game verantwoordelijk is voor de gebeurtenissen daar? Of wat als de 'ondode' de echte Ganondorf is, en de Calamity die je hebt bevochten in BotW niets meer is dan een losgeslagen afsplitsing van 'm, het 'Dark Beast Ganon' gedeelte. De ooit verslagen en opgesloten Ganondorf ontwaakt nu door de nabijheid van de andere twee Triforce delen.
LA voor de Switch ga ik waarschijnlijk wel halen. Ben eigenlijk niet zo van het kopen van remakes, OoT en MM 3D heb ik bijvoorbeeld niet, maar WW HD en TP HD heb ik dan weer wel. Een 'upgrade' qua schermgrootte vind ik prettiger dan de 'downgrade' die de 3DS remakes hadden.
Wat ik zo zie op de video, is dezelfde malice als Calamity Ganon gebruikte. Aan het einde gaat het kasteel de lucht in, wat mij doet denken aan Skyward Sword. Er werd wel gezegd dat SS de eerste in de tijdserie is, maar wat als het kwaad van die game verantwoordelijk is voor de gebeurtenissen daar? Of wat als de 'ondode' de echte Ganondorf is, en de Calamity die je hebt bevochten in BotW niets meer is dan een losgeslagen afsplitsing van 'm, het 'Dark Beast Ganon' gedeelte. De ooit verslagen en opgesloten Ganondorf ontwaakt nu door de nabijheid van de andere twee Triforce delen.
LA voor de Switch ga ik waarschijnlijk wel halen. Ben eigenlijk niet zo van het kopen van remakes, OoT en MM 3D heb ik bijvoorbeeld niet, maar WW HD en TP HD heb ik dan weer wel. Een 'upgrade' qua schermgrootte vind ik prettiger dan de 'downgrade' die de 3DS remakes hadden.
Het enige wat ik wil zien in die nieuwe Zelda zijn fatsoenlijk dungeons. Weg met de shrines en hoogwaardige dungeons met items ervoor in de plaats. Dat was eigenlijk mijn grootste gripe met BoTW.
LA is sowieso een instant buy, dat dan weer wel
LA is sowieso een instant buy, dat dan weer wel
@Akaendra Dat inderdaad. Heb BotW nog niet uitgespeeld, maar dat is voor mij inherent aan open wereld games. Raak afgeleid. Maar Dungeons miste ik wel echt heel erg. Gewoon een stuk of 8 a 10 grotere dungeons. Hadden ze de Divine Beasts grote dungeons gemaakt, was het ook al minder erg geweest eigenlijk, maar die waren best klein. Ze hebben meer gefocust op het gebruik van de physics dan eigenlijk echte goede dungeons.
Was het een slecht spel? Nee, maar het had wel meer kunnen zijn.
Was het een slecht spel? Nee, maar het had wel meer kunnen zijn.
En gewoon een Master Sword zonder duurzaamheid geneuzel. Ja, ik blijf het constant managen van je inventory echt als werk zien. Schilden, bogen, wapens, materialen, gerechten. Je bent constant bezig als een soort magazijnbeheerder. Dat haalt voor mij een hoop lol weg. Met het schild qua duurzaamheid in SS kon ik nog wel leven, maar een zwaard die na 10 klappen weg is? Die smid zou opgehangen worden.
Ik hoop inderdaad vooral dat het inventory management vervalt, ik snap niet waarom ze het breken van wapens hebben toegevoegd.
Het breken van wapens vond ik niet eens zo erg, want ik had altijd wel genoeg sterke wapens. Ik ergerde mij voornamelijk aan het koken van voedsel. Dat was pas echt werk. Je kunt niet eens wat ingrediënten in de pan flikkeren, maar moest echt recepten volgen om het maximale er uit te halen.
Als ze heel die inventory management er uit halen dan kan de game niet meer stuk voor mij.
Als ze heel die inventory management er uit halen dan kan de game niet meer stuk voor mij.
Analyse van de BotW2 aankondiging:
Wat meer Zelda nieuws: Skyward Sword Remake With No Motion Controls Would Be "Close to Impossible" - Eiji Aonuma
[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 12-06-2019 21:21 ]
Mooi om te zien dat wat ik zei, terugkomt in de analyse.RayNbow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:28:
Analyse van de BotW2 aankondiging:
[YouTube: Breath of the Wild 2 (Sequel) - Trailer Analysis]
Heel veel zin in de BOTW sequel, maar het wachten gaat erg pijnlijk worden 
Wat de comments betreft: smaken verschillen enzo, maar voor mij hoeft inventory management en weapon durability echt er niet uit. Koken was fantastisch intuitief, en weapon durability is na de early game eigenlijk geen probleem meer.
Persoonlijk hoop ik vooral op dungeons. Gezien het spel in het Hyrule van BOTW gebeurt, ben ik zeer benieuwd naar wat ze gaan veranderen aan de wereld (en hoeveel tijd er tussen de twee games zit!). Hopelijk was de grot in de trailer een hint naar ondergrondse exploratie. Ik hoef eigenlijk geen Light World/Dark World mechanisme, dat hebben we al genoeg gezien denk ik.
Aonuma heeft alvast wat uitspraken gedaan in verschillende interviews:
- Het spel wordt iets duisterder dan Majora's Mask (maar haalt geen inspiratie uit MM)
- Op of Zelda speelbaar zou zijn, antwoordde Aonuma "I can’t tell you.”
- De jongere developers in het team hebben veel Red Dead Redemption 2 gespeeld...
Wat de comments betreft: smaken verschillen enzo, maar voor mij hoeft inventory management en weapon durability echt er niet uit. Koken was fantastisch intuitief, en weapon durability is na de early game eigenlijk geen probleem meer.
Persoonlijk hoop ik vooral op dungeons. Gezien het spel in het Hyrule van BOTW gebeurt, ben ik zeer benieuwd naar wat ze gaan veranderen aan de wereld (en hoeveel tijd er tussen de twee games zit!). Hopelijk was de grot in de trailer een hint naar ondergrondse exploratie. Ik hoef eigenlijk geen Light World/Dark World mechanisme, dat hebben we al genoeg gezien denk ik.
Aonuma heeft alvast wat uitspraken gedaan in verschillende interviews:
- Het spel wordt iets duisterder dan Majora's Mask (maar haalt geen inspiratie uit MM)
- Op of Zelda speelbaar zou zijn, antwoordde Aonuma "I can’t tell you.”
- De jongere developers in het team hebben veel Red Dead Redemption 2 gespeeld...
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 12-06-2019 23:02 ]
Van mij mogen de shrines wel blijven. Vond dat best geinig, maar ik wil ook de grote bekende dungeons weer terug.Akaendra schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:46:
Het enige wat ik wil zien in die nieuwe Zelda zijn fatsoenlijk dungeons. Weg met de shrines en hoogwaardige dungeons met items ervoor in de plaats. Dat was eigenlijk mijn grootste gripe met BoTW.
Mijn idee. Per gebied heb je shrines en een grote dungeon/temple die een bepaald thema delen (bijv jungle theme of fire theme). Om in die grote dungeon/temple progressie te kunnen boeken, zul je de daarbij horende shrines moeten opzoeken. Bepaalde shrines zijn nodig en andere optioneel.
Bijvoorbeeld: In plaats van dat je in een dungeon een kistje opent met een small key om verder te kunnen, moet je naar een bepaalde shrine toe om de "west-wing"-key te vinden.
Voor convenience zou je bijvoorbeeld wanneer je de map gevonden en gedownload hebt naar je Sheikah Slate kunnen teleporteren naar de reeds bezochte shrines (nieuwe shrines moet je eerst ontdekken) en naar de dungeon teleporteren kan vanaf eerste bezoek (net als bij de Divine Beasts in BotW).

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 20-06-2019 12:02 ]
Sinds de nieuwe trailer denkt men dat Link & Zelda speelbaar zullen zijn in de game.Hoop dat dat dan voor een speler bedoeld is want co-op in een Zelda game zie ik niet zitten.
Ik zie zelf ook liever een implementatie zoals bij Majora's Mask tijdens Kaffei's quest of zoals bij The Wind Waker waar je Medli en Makar kan besturen. Een Four Swords of Tri-Force Heroes manier werkt niet voor zo'n grote game als dit.
Precies ja.Hero of Time schreef op zondag 16 juni 2019 @ 09:44:
Ik zie zelf ook liever een implementatie zoals bij Majora's Mask tijdens Kaffei's quest of zoals bij The Wind Waker waar je Medli en Makar kan besturen. Een Four Swords of Tri-Force Heroes manier werkt niet voor zo'n grote game als dit.
Hoop niet dat we ons zorgen moeten maken om de nieuwe grote Zelda game.
Tekst in BotW2 trailer ontcijferd? https://www.nintendoprime...2-trailer-now-translated/
(het is nog betwistbaar of dit de daadwerkelijk de tekst is)
[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 19-06-2019 19:37 ]
Een hoop theorieën voorbij zien komen de afgelopen dagen. Van ontcijferde letters tot wand schilderingen analyseren en omgekeerde muziek. Het zorg voor een hoop gratis reclame in elk geval. Hoewel ik ook wel super benieuwd bentRayNbow schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:29:
Tekst in BotW2 trailer ontcijferd? https://www.nintendoprime...2-trailer-now-translated/

200 fish found!
Ik zie het wel wanneer het spel uit komt. Als die vertalingen enigszins kloppen zijn het spoilers. Sommige vinden dat leuk, o.a. voor het uitzoeken wat het betekend, maar anderen willen liever verrast worden.
Ik hoop gewoon op een groots, grandioos en geweldig spel. Eentje die je eigenlijk weer terugbrengt naar de eerste Zelda: hier ben je, zoek zelf maar uit hoe het werkt en waar je heen moet. Dus ook geen 'tutorial' zoals The Great Plateau in BotW.
Ik hoop gewoon op een groots, grandioos en geweldig spel. Eentje die je eigenlijk weer terugbrengt naar de eerste Zelda: hier ben je, zoek zelf maar uit hoe het werkt en waar je heen moet. Dus ook geen 'tutorial' zoals The Great Plateau in BotW.
Zelda 1 had ook een tutorial... alleen stond die in een boekje.Hero of Time schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:33:
Eentje die je eigenlijk weer terugbrengt naar de eerste Zelda: hier ben je, zoek zelf maar uit hoe het werkt en waar je heen moet. Dus ook geen 'tutorial' zoals The Great Plateau in BotW.
Precies mijn punt. Je begint te spelen en je wordt niet elke keer dat je opnieuw begint lastig gevallen en tegen gehouden door de inleiding.RayNbow schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:38:
[...]
Zelda 1 had ook een tutorial... alleen stond die in een boekje.
Goeie oude tijd.
Nieuw spel zo snel mogelijk in de console stoppen en beginnen met spelen.
Als je dan niet verder kwam en na veel gevloek en getier toch maar de handleiding er bij pakken en door lezen.
En dan natuurlijk de reactie "OOOWWW zit dat zo"
Nieuw spel zo snel mogelijk in de console stoppen en beginnen met spelen.
Als je dan niet verder kwam en na veel gevloek en getier toch maar de handleiding er bij pakken en door lezen.
En dan natuurlijk de reactie "OOOWWW zit dat zo"

De Digital Foundry heeft een korte vergelijking gemaakt van de Gameboy versie van Link's Awakening en de upcoming Switch versie. Ik vond het een leuk filmpje:
YouTube: Zelda: Link's Awakening Switch First Look + Game Boy Upgrade Compari...
YouTube: Zelda: Link's Awakening Switch First Look + Game Boy Upgrade Compari...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De sloebers van GameXplain hebben een paar stukjes van de E3 demo van Link's Awakening opgenomen die waarschijnlijk niet veel mensen hebben gezien:
Ergens vind ik het wel jammer dat de kuilen niet gewoon zo zijn (ff snel gephotoshopped):

Tis gewoon zoals het origineel gemoddeldZeror schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:00:
Ergens vind ik het wel jammer dat de kuilen niet gewoon zo zijn (ff snel gephotoshopped):
[Afbeelding]
Dat gaat ook wel eens fout. Majora's Mask 3D was op punten echt een aanfluiting.MeZZiN schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:53:
Nintendo is wel zo dat ze dat soort dingen en voor de fun weer in zetten. Ze zijn wel goed om echt een hommage aan origineel te maken. En natuurlijk de game uit te breiden met wat extra dingen om te doen misschien een extra trade of zo iets.
YouTube: Was Majora's Mask 3D a Bad Remake? (N64 comparison and review)
Fingers crossed voor verkenningen onder water in BotW 2 
Bron
Bron
ウオトリー村の海
— らっしー (@eu_rasi_a_3678) 27 juni 2019
珊瑚の森を飛ぶ魚たち
#ゼルダの伝説 #BreathoftheWild #NintendoSwitch pic.twitter.com/hJNaRQAfuT
Eens is ook weer zo heb gekeken en tja kende de eerste versie niet goed genoeg om de verschillen te zien.Cocytus schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:00:
[...]
Dat gaat ook wel eens fout. Majora's Mask 3D was op punten echt een aanfluiting.
YouTube: Was Majora's Mask 3D a Bad Remake? (N64 comparison and review)
Moet ook zeggen Majora's mask is ook niet de beste zelda naar mijn idee. Maar goed de conversie heeft het er niet beter op gemaakt zoals het lijkt.
Legend of Zelda: Links Awakening - Limited Edition - Switch is terug beschikbaar bij BOL.com. Direct een besteld!
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000114259868/
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Thanks @DarthDavy, meteen besteld
Dank je, ik ookDarthDavy schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:28:
Legend of Zelda: Links Awakening - Limited Edition - Switch is terug beschikbaar bij BOL.com. Direct een besteld!
En zojuist werd BotW voor de Switch geleverd, dan heb ik volgende week in het hotel wat te doen
[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 02-07-2019 15:33 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
was ooit een keer in de aanbieding maar niet meer terug gezien zou mooi zijn als de DLC ook werkt op de switch als je de wii u versie hebt. maar helaas
Oef, dit ziet er wel extreem traag uit! ik hoop dat de uiteindelijke gameplay een stuk sneller wordt!JackAvery schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:34:
De sloebers van GameXplain hebben een paar stukjes van de E3 demo van Link's Awakening opgenomen die waarschijnlijk niet veel mensen hebben gezien:
[YouTube: Visiting Mr Write, Dampé, & Tal Tal Heights by Sequence Breaking in Zelda: Link's Awakening (Switch)]
Mijn vrouw kwam er mee dat hij bij bol stond. Heb de gewone al op preorder bij GM, maar die 25 euro duurder voor de Deluxe twijfel ik giga over. Het boek is leuk, maar de rest vind ik dan minder boeiend eigenlijk. Laat hem nog wel even staan, anders kap ik hem voor die tijd wel af.
Spel vind ik belangrijker.
Spel vind ik belangrijker.
Vind het ook een matige limit edition maar goed leuk genoeg vond die van spirit trackers stukken beter maar goed daar ga ik dan weer geen 120 euro + voor betalen. heb nu de normale versie speelt net zo goed
Vind sowieso dat de prijzen erg hoog liggen van special editions en met wat je er bij krijgt.
Die van KH3 voorbij laten gaan, maar ook die van FFVII (first class edition). wilde het beeld, maar was feitelijk een action figure. Daar doe ik het niet voor zeg maar.
Het boek van Zelda heeft best wel wat pagina's. Alleen de doosjes gaan toch de kast in, dus daar hebben we weinig aan.
Die van KH3 voorbij laten gaan, maar ook die van FFVII (first class edition). wilde het beeld, maar was feitelijk een action figure. Daar doe ik het niet voor zeg maar.
Het boek van Zelda heeft best wel wat pagina's. Alleen de doosjes gaan toch de kast in, dus daar hebben we weinig aan.
Mocht iemand er net naast hebben gegrepen, ik heb alweer geannuleerd dus in theorie zou er weer een exemplaar beschikaar kunnen komen 
Iets te impulsief geweest
Iets te impulsief geweest
Collectors editions zijn sowieso niet meer wat het ooit geweest. Bij heel veel games niet meer. Het is nu vaak meer een gevalletje "Hoe kunnen wij onze troep voor nog veel meer verkopen en er mee wegkomen.". Er zit geen collectors waarde meer op wat mij betreft. Voor is dat dan ook reden genoeg om al jaren geen CE's meer te kopen. De toevoegde waarde is gewoon nihil.Arunia schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 16:07:
Vind sowieso dat de prijzen erg hoog liggen van special editions en met wat je er bij krijgt.
Heb de game alvast maar weer in mijn gameboy gepropt!
Nintendo speler sinds '94.
Verwijderd
Lol ik snapte 20 jaar geleden al niet waarom je zo'n 'speciale' versie zou kopen. Denk dat het niet aan de versies ligt, maar aan jezelf.Zeror schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 16:37:
[...]
Collectors editions zijn sowieso niet meer wat het ooit geweest. Bij heel veel games niet meer. Het is nu vaak meer een gevalletje "Hoe kunnen wij onze troep voor nog veel meer verkopen en er mee wegkomen.". Er zit geen collectors waarde meer op wat mij betreft. Voor is dat dan ook reden genoeg om al jaren geen CE's meer te kopen. De toevoegde waarde is gewoon nihil.
Ben benieuwd wanneer concrete info over de nieuwe Zelda komt, ben nu nog even bezig met botw gelukkig.
Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.
Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic