Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:02

Nintendo recruteert een 3D CG Terrain Designer en een Level/Enemy Designer voor BOTW 2. Als iemand zich geroepen voelt en voldoende Japans kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:10
Vraagje over BotW..
Ik ben bij mn eerste divine boss, Vah Naboris.

Ik heb 5 hartjes, heb ‘m al een paar keer op een haar na gekilled maar als hij mij 1x raakt ben ik dood.

Ben ik iets te snel gegaan? Moet ik eerst meer temples unlocken voor hartjes?

Btw, wat een verschrikkelijk moeilijke tempel ging eraan vooraf. Ik heb op een gegeven moment youtube erbij moeten pakken, anders was het me nooit gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:12

RayNbow

Kirika <3

jaihel schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:10:
Ik heb 5 hartjes, heb ‘m al een paar keer op een haar na gekilled maar als hij mij 1x raakt ben ik dood.

Ben ik iets te snel gegaan? Moet ik eerst meer temples unlocken voor hartjes?
Betere armor vinden? Defense potions/gerechten bereiden?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
RayNbow schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:27:
[...]

Betere armor vinden? Defense potions/gerechten bereiden?
Ik draag de armor die ik heb gekocht in kakariko, geen idee of dat dat genoeg is.

Die gerechten, daar snap ik niks van. Ik weet geen enkel recept.. Als ik nu weg teleport en later terugkom, moet ik de tempel dan weer opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Je kunt recepten vinden, maar bijvoorbeeld appels bakken geeft al het dubbele.
Moet zeggen dat ik de recepten ook minder vind, maar erg moeilijk zijn ze ook niet echt.
Vaak bij stallen kun je wat vinden. Maar je moet ze inderdaad zelf onthouden.

Bakken van iets is al een beginnetje.

als je weg gaat en terug komt hoef je het niet opnieuw te doen. Je kunt gewoon de tempel weer starten.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 07-07-2019 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zolang je maar geen monster parts en normaal voedsel in 1 pot gooit is het koken van gerechten vooral een kwestie van het lezen van beschrijvingen van je ingrediënten.

Als je eenmaal iets goed hebt gekookt, dan bevat de beschrijving van dat gerecht het recept. Gebruik de screenshotknop om het recept te archiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51
5 durians zoeken. Te vinden oa. https://www.polygon.com/z...f-the-wilds-hearty-durian

Die koken dan heb je max hartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op Android om dingen bij te houden gebruik ik Breath Companion. Zit wel wat betaald gebeuren in, maar wellicht heb je er iets aan. En schrijf het inderdaad of screenshot het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als toevoeging op de opmerking van @RayNbow, het is ook niet verstandig om twee verschillende effecten te mengen. Als dus een ingrediënt meer aanval geeft en een andere verdediging, kan je ze mengen maar het resultaat is geen extra eigenschappen.

Als je kleding hebt gekocht, zoek dan ook naar Great Fairy Fountains. Hoe meer je er opent, hoe verder je je kleding kan opwaarderen om een hogere verdediging te geven. De Soldier kleding geeft standaard maar iets van 5 punten per kledingstuk, maar volledig opgewaardeerd geeft het 28 per stuk. Je zou er ondertussen twee vrij moeten hebben gespeeld, dus kan je ze in theorie naar 2 sterren brengen. Dat zou al een duidelijke verdubbeling moeten geven.

Ik heb persoonlijk eerst heel veel shrines gedaan voordat ik aan de Divine Beasts begon. Kijk dus of je er nog een paar kan doen om wat meer leven te krijgen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Thanks allemaal! Van veel dingen had ik nog nooit gehoord (zoals great fairy fountains).

Ik heb nog wel 1 vraag over koken. Ik had elixers gemaakt tegen de kou. Voor zover ik weet had ik dezelfde ingredienten gebruikt maar kreeg ik elixers die verschillend waren. Van de een kreeg ik langer bescherming dan de ander. Is dat rng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:15
jaihel schreef op maandag 8 juli 2019 @ 07:14:

Ik heb nog wel 1 vraag over koken. Ik had elixers gemaakt tegen de kou. Voor zover ik weet had ik dezelfde ingredienten gebruikt maar kreeg ik elixers die verschillend waren. Van de een kreeg ik langer bescherming dan de ander. Is dat rng?
Als je tijdens bloodmoon kookt, houdt het effect van het recept langer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
jaihel schreef op maandag 8 juli 2019 @ 07:14:
Thanks allemaal! Van veel dingen had ik nog nooit gehoord (zoals great fairy fountains).

De hoeveelheid ingredienten maakt ook uit. Als je bvb 3 pepers gebruikt in een ipv 1 peper, zal je voor een langere periode bescherming tegen de koude krijgen omdat elke peper +X seconden level 1 bescherming tegen de kou geeft. Een sunshroom daarentegen geeft level 2 bescherming tegen de kou, en zal dus de bescherming van het recept dus sterker maken (maar niet perse langer).

Als koken je niet echt ligt, kan je gewoon wat recepten opzoeken online. Ik vond het net leuk om te experimenteren met ingrediënten en recepten in het spel tegen te komen, dan merk je na een tijd dat koken in BOTW heel erg logisch en eenvoudig is. Zoals hierboven al gezegd wordt, let op je ingrediënten. Als je jezelf wilt spoilen, vindt je een volledig overzicht van alle ingrediënten bvb hier. Zelf ontdek ik liever al deze dingen door te spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 08-07-2019 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
vind koken, maar een hoop gedoe... ik hou het bij volledige hartjes restore gerechten (in de begin fase met veel gele hartjes, en als je richting max hartjes gaat volstaat het om 1 hart ingredient in de pan te gooien voor een goedkope full restore. Ik zorg dat ik daar altijd een voorraad van heb.
Daarnaast af en toe 30 minutes defense of attack boost door een dragon horn mee te koken, verder zijn outfits praktischer dan drankjes voor hitte etc.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

NoTimeRemains

I know

eenvoudig is het wel, alleen het kost zo ontzettend veel tijd. Ingredienten vasthouden, in de pan gooien, koken, animatie, muziekje. Ik zou 20k rupees betalen om te kunnen speedcooken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

NoTimeRemains schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:26:
eenvoudig is het wel, alleen het kost zo ontzettend veel tijd. Ingredienten vasthouden, in de pan gooien, koken, animatie, muziekje. Ik zou 20k rupees betalen om te kunnen speedcooken.
Dat koken duurt idd erg lang ja. Je kunt de animatie dan wel skippen door op x te drukken, maar wat betreft tijd heb ik niet echt idee dat het iets uitmaakt aangezien het scherm dan even zwart wordt en Link nog steeds staat te juichen als zijn maaltijd klaar is.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja ik ben sinds een paar dagen weer volop met botw bezig en dus ook wat meer aan t farmen. Heel veel dingen kosten gewoon te veel tijd. Koken staat wel op 1 kwa irritatie.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik vond dat net fantastisch als pauzemoment tussen exploren door :D De interface om items te selecteren had wel iets beter gekunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Het skippen bij de faeries is ook haast een must. Wat duurt dat lang zeg. Dat geklep iedere keer. En meteen eruit gekickt worden als je niets te upgraden hebt. Qua benodigde items hadden ze ook wel bij de equipment mogen zetten voor de volgende stap. Nu moet je ook echt weer naar die faerie toe om te kijken wat je nodig hebt.
Ook een grote reden dat ik een app gebruik voor bepaalde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
JackAvery schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:38:
Ik vond dat net fantastisch als pauzemoment tussen exploren door :D De interface om items te selecteren had wel iets beter gekunnen.
Het is alleen dat je weer in bulk allerlei dingen moet doen. Na een blood moon weer Durians farmen bij Faron tower en zo nog een paar hotspots af met goodies. Appels kan je het makkelijkst bij de vulkaan doen, gewoon op de grond gooien in hete gebieden. Eieren kan je ook koken door ze in een plasje heet water te leggen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Enige waar ik tegenaan loop met de rubber gear is dat je lightning lizalfos tails moet hebben hebben en yellow chu jelly oid. Maar als je denkt dat ze allemaal in een gebied dat zijn, dan is dat ook weer niet zo. Dus dat schiet ook niet op. Zie het vaak ook niet van te voren. Maar ben nu voor mijn laatste divine beast daar mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Wat is het nut van rubber gear? :p

spoiler:
Geef mij maar de Thunder Helm. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tegen bliksem en aangezien ik de divine beast van de Gerudo nu doe, is dat wel een must. Of mijn skillz moeten beter.

spoiler:
Had iig de hele set en de Thunder helm volgens mij (of krijg je die niet?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je moet je skillz verbeteren. Heb die hele DB zonder gedaan.

Wat ik nog moet doen, is sterfragmenten farmen, zodat de amiibo kleding verder opgewaardeerd kan worden. Momenteel minimaal 2-ster status, maar wil natuurlijk meer. En moet eigenlijk nog wat amiibo kleding regelen. Ik heb MM Link amiibo voor de Feirce Deity kleding, maar nog niet gebruikt.

En @Arunia:
spoiler:
Thunderhelm krijg je na de DB pas, als prijs voor een side quest die erna komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Hero of Time Dat geloof ik best. Ben echt slecht tegenwoordig in spelletjes. ;)
Maar ook minder tijd, dus dan wordt je ook niet zo snel beter.

Ah, dat is waar @RayNbow dan ook op doelde. :D
Binnenkort maar eens aan de slag en dan richting de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 01:04
Arunia schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:40:
Enige waar ik tegenaan loop met de rubber gear is dat je lightning lizalfos tails moet hebben hebben en yellow chu jelly oid. Maar als je denkt dat ze allemaal in een gebied dat zijn, dan is dat ook weer niet zo. Dus dat schiet ook niet op. Zie het vaak ook niet van te voren. Maar ben nu voor mijn laatste divine beast daar mee bezig.
Als je specifieke dingen zoekt komt de sensor+ altijd van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hcQd schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:18:
[...]

Als je specifieke dingen zoekt komt de sensor+ altijd van pas.
Moet je geen schijtert zijn en met een enorme boog om guardians lopen. :+ De paar losse dingen die je vind zijn niet genoeg om alles naar +-status te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 01:04
Je kunt ook prima specifieke monsters vinden met de sensor+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@hcQd... Nu je het zegt. Die was ik helemaal vergeten! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hero of Time schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:19:
[...]

Moet je geen schijtert zijn en met een enorme boog om guardians lopen. :+ De paar losse dingen die je vind zijn niet genoeg om alles naar +-status te krijgen.
Met het MS zijn guardians ook slachtvee. O-) Alleen stalkers kunnen ook hard wegrennen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Señor Sjon schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:17:
[...]

Het is alleen dat je weer in bulk allerlei dingen moet doen. Na een blood moon weer Durians farmen bij Faron tower en zo nog een paar hotspots af met goodies. Appels kan je het makkelijkst bij de vulkaan doen, gewoon op de grond gooien in hete gebieden. Eieren kan je ook koken door ze in een plasje heet water te leggen.
Misschien speelde ik te casual/random maar ik heb eigenlijk heel zelden gefarmed. Gewoon dingen verzamelen tijdens al het exploren en dan heb je opeens te veel spullen om te koken. Enkel voor armour upgrades... (en daar moet ik er nog een hoop van doen, verrassing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja... de armor upgrades... Voor sommige zaken kan je beter opzoeken welke Beedle ze verkoopt. :P Ik kan geen Smotherwing Butterfly meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:28:
[...]

Met het MS zijn guardians ook slachtvee. O-) Alleen stalkers kunnen ook hard wegrennen. >:)
Pot lid is voldoende, geen Master Sword voor nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geeft toch minder voldoening. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die Guardians ren ik nog steeds hard voor weg. Mede ook dat wanneer je überhaupt in dit spel geraakt wordt, rolt Link over de grond als een pro voetbalspeler. Dat je net de kans zou hebben om nog de volgende aanval te ontwjiken. Dat had van mij wel een stuk korter gemogen.

Moet de truuk met oneindig guardian spul nog eens doen. Tegenwoordig moet je dan zo'n losse guardian (zo'n dode waar items uit komen) mee sjouwen zoveel gedeeltes verderop (de kaart is verdeeld zeg maar in vlakken) en dan krijg je er weer oneindige hoeveelheden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Enige waar ik hard voor weg ren zijn lynel's :+

De rest pak ik zo aan :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Touchdomex schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:29:
Enige waar ik hard voor weg ren zijn lynel's :+

De rest pak ik zo aan :P
Lynels hebben alleen zo veel HP dat het op werk begint te lijken. Daarom ren ik ze meestal voorbij. Geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mwah, het ligt er even aan waar de Lynel is. Als 'ie op m'n pad komt en het is niet in de sneeuw, ben ik niet te beroert om even te stoeien met 'm. Pijl in z'n kop schieten met een Savage Lynel Bow en dan met m'n Savage Lynel Crusher met 107 dmg op z'n rug klimmen issie zo neer. Zeker met de Barbarian kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zat dit oude album te luisteren van elektronische muziek uit de jaren 70, en aan het begin klinkt het wel HEEL bekend :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
Zelda links awakening limited edition mediamarkt

https://www.mediamarkt.nl...tendo-switch-1623976.html

[ Voor 49% gewijzigd door Ryatzu op 08-07-2019 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27
Gisteren BotW ook weer even opgepakt, even werk maken van alle collectibles enzo. Heb eindelijk bijna alle shrines, maar nog geen 300 Korok seeds dus daar kan ik m'n lol nog mee op. Aan de andere kant hoef ik die ook niet zo nodig. Wil wel alle kleding en de Barbarian Outfit compleet upgraden dus dat wordt nog wat Lynels slachten.
RayNbow schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:01:
Wat is het nut van rubber gear? :p
Hey niet kink-shamen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cynch87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-05 19:59
Bedankt, je bent mijn held _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:50
Sinds kort weer een keer botw aan het spelen, heb het idee dat ik de eerste keer gigantisch veel heb gemist...
Señor Sjon schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:28:
[...]

Paar tikken tegen ieder been en dan doen ze dat ook niet meer, levert volgens mij ook meer goodies op.

[ Voor 15% gewijzigd door Transportman op 09-07-2019 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:41
Cynch87 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:46:
[...]

Bedankt, je bent mijn held _/-\o_
Haha relaxed dit, ook meteen een order geplaatst _/-\o_ O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Een interessante video over sound design in BotW:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 24-09 18:24
BoTW maar weer eens aangeschaft. Bij release ook gekocht, maar te weinig tijd gehad om te gamen dus de game na een tijdje spelen verkocht. Nu opnieuw gekocht en sinds gisteren begonnen.

Ik blijf het een zeer grote game vinden waardoor ik het overzicht wat kwijt raak. Ik heb altijd wat moeite met grote 3D werelden waar je in losgelaten wordt. Dat heb ik nu ook maar ik ga proberen door te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb BOTW bijna uitgespeeld, moet nog wel wat Seeds en nog 5-6 Shrines. Ik heb Gannon nog niet gedood. Kan ik beter eerst Gannon afmaken en dan de DLC kopen of kan ik die nu ook al kopen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 Ik heb dat ook. Alhoewel ik gewoon afgeleid wordt door andere dingen.
In principe is je hoofddoel de 4 divine beasts en Ganon.
Ikzelf ben nu met de laatste DB bezig en dan Ganon. Heb het spel al sinds release en ja. Afgeleid. :P

@NoTimeRemains Ikzelf heb de DLC gewoon gekocht. Er zitten vooral in DLC 1 wat items die interessant en handig zijn voor het spel zelf. Ook voor je first playthrough. Als je de DLC later koopt, dan heb je er weinig meer aan.
Daarnaast hoef je de spullen niet al te doen. Dat scheelt ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Arunia schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:32:
@Cyrax0508 Ik heb dat ook. Alhoewel ik gewoon afgeleid wordt door andere dingen.
In principe is je hoofddoel de 4 divine beasts en Ganon.
Ikzelf ben nu met de laatste DB bezig en dan Ganon. Heb het spel al sinds release en ja. Afgeleid. :P

@NoTimeRemains Ikzelf heb de DLC gewoon gekocht. Er zitten vooral in DLC 1 wat items die interessant en handig zijn voor het spel zelf. Ook voor je first playthrough. Als je de DLC later koopt, dan heb je er weinig meer aan.
Daarnaast hoef je de spullen niet al te doen. Dat scheelt ook wel weer.
thanks dan ga ik em even kopen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Cyrax0508 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:51:
BoTW maar weer eens aangeschaft. Bij release ook gekocht, maar te weinig tijd gehad om te gamen dus de game na een tijdje spelen verkocht. Nu opnieuw gekocht en sinds gisteren begonnen.

Ik blijf het een zeer grote game vinden waardoor ik het overzicht wat kwijt raak. Ik heb altijd wat moeite met grote 3D werelden waar je in losgelaten wordt. Dat heb ik nu ook maar ik ga proberen door te zetten.
Ik heb recent een Switch gekocht met Zelda BOTW, en heb ook dit gevoel.

Ik ben snel het overzicht kwijt wat ik nu moet gaan doen. Ik kan op basis van een google map die ik gevonden heb die 12 memories proberen te achterhalen, ik kan wat random towers/shrines gaan doen (gebieden unlocken?), moet ik nu het startgebied goed uit kammen (als dat al nut heeft?), of ik kan beter wat side missions gaan doen? Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar ik nu mee moet beginnen. Ik mis bij de side missions ook weer een duidelijke 'dit is het waypoint, daar moet heen en kill dat beest'..

Ik ben al een aantal keer in een gebied terecht gekomen waar ik genadeloos afgemaakt ben door high level guardians of andere beesten die me one-shot killen.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

StarWolfer schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:31:
Ik ben snel het overzicht kwijt wat ik nu moet gaan doen. [...] Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar ik nu mee moet beginnen. Ik mis bij de side missions ook weer een duidelijke 'dit is het waypoint, daar moet heen en kill dat beest'..
Niets moet. :)

Kijk gewoon om je heen en denk bij jezelf "He, dat ziet er interessant uit. Eens kijken wat ik daar kan vinden". Gewoon slenteren, maar dan wel met je ogen open. Zie of je misschien bepaalde landmarks je opvallen. Check of er vijandige kampen zijn of guardians. Probeer een route te stippelen die eventuele vijanden ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
je moet niet te snel willen, gewoon grofweg de main quest proberen te volgen (devine beasts opzoeken). Maar als je hier naar toe rushed, dan mis je een hoop dingen onderweg. Als je onderweg alle tempels doet, zoveel mogelijk spullen verzameld en vecht skills opdoen, dan kom je beter voorbereid aan bij je devine beast.
Voor je het weet heb je er 150 uur inzitten :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 24-09 18:24
Prulleman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:08:
je moet niet te snel willen, gewoon grofweg de main quest proberen te volgen (devine beasts opzoeken). Maar als je hier naar toe rushed, dan mis je een hoop dingen onderweg. Als je onderweg alle tempels doet, zoveel mogelijk spullen verzameld en vecht skills opdoen, dan kom je beter voorbereid aan bij je devine beast.
Voor je het weet heb je er 150 uur inzitten :)
Dat is inderdaad wat ik nu ook doe. Ik bekijk alles, op mijn eigen tempo en heb alles wat ik daarvoor deed in Zelda games losgelaten. Nu ben ik vooral aan het onderzoeken, tempels aan het doen en af en toe eens wat vijanden aan het verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ok, bedankt voor de tips. ik wil inderdaad veels te snel door de main quest, omdat ik de side quests niet kan vinden of niet begrijp (i.v.m. missende waypoint markers). Ik zal het rustiger aan gaan doen en goed gebieden verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

StarWolfer schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:14:
Ok, bedankt voor de tips. ik wil inderdaad veels te snel door de main quest, omdat ik de side quests niet kan vinden of niet begrijp (i.v.m. missende waypoint markers). Ik zal het rustiger aan gaan doen en goed gebieden verkennen.
Meer side quests krijg je ook door met mensen te praten of dingen te verkennen. Hierdoor kun je dan die weer gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
StarWolfer schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:31:
[...]

Ik heb recent een Switch gekocht met Zelda BOTW, en heb ook dit gevoel.

Ik ben snel het overzicht kwijt wat ik nu moet gaan doen. Ik kan op basis van een google map die ik gevonden heb die 12 memories proberen te achterhalen, ik kan wat random towers/shrines gaan doen (gebieden unlocken?), moet ik nu het startgebied goed uit kammen (als dat al nut heeft?), of ik kan beter wat side missions gaan doen? Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar ik nu mee moet beginnen. Ik mis bij de side missions ook weer een duidelijke 'dit is het waypoint, daar moet heen en kill dat beest'..

Ik ben al een aantal keer in een gebied terecht gekomen waar ik genadeloos afgemaakt ben door high level guardians of andere beesten die me one-shot killen.

Iemand tips ?
Die memories zijn juist leuk te unlocken zonder een kaart. Goed naar je omgeving kijken en bekende punten opzoeken.

Een tip die ik kan geven is: ga eerst naar het Vliegende Divine Beast. Die geeft je een skill die het je heel makkelijk maakt om op lastig bereikbare plekken te komen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En als je zo vaak afgemaakt wordt, zet je sensor aan op shrines. Loop dan lekker rond en als het gaat pingelen wijk je af van je pad om de shrine te zoeken en af te ronden. Meer shrines is meer hartjes en meer uithoudingsvermogen. Dat geeft je weer een voordeel om de eerste klap(pen) van monsters te overleven en weg te rennen om een strategie te bedenken hoe je de situatie aanpakt. Dat kan ook gewoon met een grote boog er omheen gaan zijn. :P

Vergeet ook niet om zo veel mogelijk planten en dergelijke op te pakken, zodat je die kan gebruiken om te koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Ok, nogmaals dank. Hints zijn duidelijk. Rustiger aan doen, shrines doen, met mensen praten in de starter gebieden en proberen die quests af te ronden. ik ga me met mijn low level ff niet meer met de devine beasts of memories bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf ben rustig aan alle towers gaan doen voor de kaart. Dat werkt ook wel.
En inderdaad die memories zijn juist leuk om zelf uit te vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik ben eigenlijk z.s.m. de torens afgegaan om de kaart compleet te krijgen. Onderweg kom je dan genoeg tegen. In dat opzicht niet heel anders dan Assasins Creed/Far Cry qua tactiek.

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 11-07-2019 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Señor Sjon schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:49:
Ik ben eigenlijk z.s.m. de torens afgegaan om de kaart compleet te krijgen. Onderweg kom je dan genoeg tegen. In dat opzicht niet heel anders dan Assasins Creed/Far Cry qua tactiek.
Dat is wel een goede omdat je dan lekker kan teleporteren van plek naar plek. Hoge plekken waar je veel kan zien.

Overigens heb ik het spel 2x begonnen. 1x op de WiiU en een keer op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ja, andere is om eerst naar Faron Tower te gaan. Daar tegenover zit een plek waar je Durians kan farmen. Zo kan je snel je gele hartjes aanvullen. Ander voordeel is dat je je Shrine-Orbs dan makkelijk in kan zetten voor stamina, waar je zeker tijdens het verkennen eigenlijk het meeste aan hebt, al is het maar om snel met jumps te kunnen klimmen EN langer te vliegen vanaf bergen/torens. Zo wordt de centrale toren ook wat makkelijker, want die is als je net begonnen bent wel wat uitdagend om te bereiken. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 11-07-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Señor Sjon schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:00:
Ja, andere is om eerst naar Faron Tower te gaan. Daar tegenover zit een plek waar je Durians kan farmen. Zo kan je snel je gele hartjes aanvullen. Ander voordeel is dat je je Shrine-Orbs dan makkelijk in kan zetten voor stamina, waar je zeker tijdens het verkennen eigenlijk het meeste aan hebt, al is het maar om snel met jumps te kunnen klimmen EN langer te vliegen vanaf bergen/torens. Zo wordt de centrale toren ook wat makkelijker, want die is als je net begonnen bent wel wat uitdagend om te bereiken. ;)
maar dan ga je manieren zoeken om het sneller te kunnen spelen.. Als dat je doel is prima, maar juist deze game is ideaal om rustig aan te doen en er zo langer van te kunnen genieten. Uiteindelijk heb ik Ganon ook lang uitgesteld omdat ik het spel eigenlijk nog niet wilde "uitspelen". Uiteindelijk na Ganon nog wel een tijdje vermaakt met de DLC quests (met name de trial of the sword heeft wel wat tijd gekost, maar wel goed voor je skills). Daarna nog een tijdje wat tijd geinvesteerd om pakken te upgraden en koroks te zoeken.. maar dan is de lol er wel ver af.. inmiddels al een tijd niet meer gespeeld, maar intussen wel een beetje nieuwsgierig geworden naar de hardmode van de DLC, wellicht kan een replay in hardmode het spel nog interessant maken.
(en zo niet heeft het zijn geld ook wel opgebracht..ik denk dat ik samen met mijn 2 kids hier wel 500+ uur in heb zitten.. dus een goed bestede 65 euro)

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Meer voor gemak. :) Stamina is koning tijdens hoge bergen of lange vluchten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Voor wie het nog niet heeft, BOTW DLC is momenteel in de aanbieding: €13.99 ipv 19.99.

En ja Stamina is king, veel belangrijker dan hartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

JackAvery schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:59:
Muah... ik heb m'n playthrough voornamelijk op hartjes gedaan. Pas op 't laatst heb ik een aantal hartjes omgezet naar stamina om het effect van bepaalde extra-hearts gerechten optimaal te benutten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Stamina is inderdaad handig, dan kan je om de monsters heenklimmen ;). Ik vond het ook handig wat hamers kapot te slaan op rotsblokken voor edelstenen, om zo geld te verdienen voor kleding, daar gaan best een paar rupees in zitten.

Ik vond het het leukst om te ontdekken en ben ook eerst op de torens afgegaan, om vanaf daar een paar shrines te taggen. Pas toen ik wat hartjes en stamina verzameld had ben ik aktief naar de Divine Beasts gaan zoeken; als je direct alle objectives af probeert te wandelen en Shrines grotendeels links laat liggen, heb je waarschijnlijk te weinig health / stamina om verder te komen.

[ Voor 45% gewijzigd door Tarin op 13-07-2019 11:18 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De divine beasts zelf zijn nou ook weer niet zo moeilijk. Je hebt meer moeite er te komen dan zo'n beast zelf. Dat is meer een puzzel wat vroeger onderdeel van een dungeon was.
JackAvery schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:59:
Voor wie het nog niet heeft, BOTW DLC is momenteel in de aanbieding: €13.99 ipv 19.99.

Gewoon weer 19.99. :(

[ Voor 44% gewijzigd door Señor Sjon op 15-07-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
edit:
Twee vensters.. :N

[ Voor 90% gewijzigd door Señor Sjon op 15-07-2019 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:05
Señor Sjon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:24:
De divine beasts zelf zijn nou ook weer niet zo moeilijk. Je hebt meer moeite er te komen dan zo'n beast zelf. Dat is meer een puzzel wat vroeger onderdeel van een dungeon was.
mogen ze er bij de volgende deel wel uit laten, was wel veel herhaling. 1 Devine beast prima, niet 4. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Heb je in de eShop zelf gekeken? Op de website staat 20, maar als je op je Switch inlogt, zou er 14 moeten staan. Ik meen me te herinneren dat er zelfs stond dat de korting tot de 25ste duurde, maar zou het moeten nakijken om zeker te zijn.

Edit: doublechecked, nog steeds €13.99 :)

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 15-07-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Hoe weet je welke Shrine je al hebt gehad? Ik heb er namelijk een aantal al wel bezocht ivm fast travel, maar nog niet uitgespeeld ivm moeilijkheidsgraad enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 14:54
derKaiser29 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:22:
Hoe weet je welke Shrine je al hebt gehad? Ik heb er namelijk een aantal al wel bezocht ivm fast travel, maar nog niet uitgespeeld ivm moeilijkheidsgraad enzo.
Het is alweer een poosje geleden dat ik de game gespeeld heb, maar volgens mij zijn nieuwe shrines oranje op de map, shrines die je wel hebt geopend maar niet hebt voltooid blauw met oranje, en gehaalde shrines blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Dufniall schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Het is alweer een poosje geleden dat ik de game gespeeld heb, maar volgens mij zijn nieuwe shrines oranje op de map, shrines die je wel hebt geopend maar niet hebt voltooid blauw met oranje, en gehaalde shrines blauw.
Ah top. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb alle vier de titans verslagen. Ik probeer nu hyrule in te komen en ik moet nu langs een soort centaur zien te komen. Probleem is dat hij mij oneshot. Is er een andere manier om het kasteel in te komen?
Ik heb 12 hartjes in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:42
jaihel schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:38:
Ik heb alle vier de titans verslagen. Ik probeer nu hyrule in te komen en ik moet nu langs een soort centaur zien te komen. Probleem is dat hij mij oneshot. Is er een andere manier om het kasteel in te komen?
Ik heb 12 hartjes in totaal.
Sluipen?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Zodra je de kamer binnenloopt sluiten de deuren dus dat gaat niet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 21:16

MrScratch

I am rubber, you are glue

jaihel schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:55:
[...]

Met 1 zo n speciale pijl is hij foetsie. Direct. Enig nadeel dat hij geen spullen achterlaat dan, maar je kunt er wel voorbij

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@jaihel, die 'centaur' heet een Lynel. En ja, die zijn sterk. De sterkste in het spel. Vooral de witte. Maar als hij je one-shot, heb je niet genoeg hartjes en is je kleding ook ontoereikend. Je kan de verdedigingsklasse verhogen door Great Fairies te bezoeken.

Daarnaast is het spel zo gemaakt, dat er meer wegen zijn. Je hoeft niet door de voordeur te komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
jaihel schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:55:
[...]

Niet naar binnen gaan? Er zijn meer wegen die naar Rome Hyrule Castle leiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
De voordeur? Die heb ik nog nooit gebruikt. En je bent al in Hyrule, je bedoelt Hyrule Castle. Titans? Is dat de Nederlandse versie? Ik wist niet hoe snel ik mijn Switch op Engels moest zetten om dat soort vertaling te vermijden.

Als een Lynel je met 12 hartjes one-shot loop je in je onderbroek rond. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 18-07-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Señor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:10:
De voordeur? Die heb ik nog nooit gebruikt. En je bent al in Hyrule, je bedoelt Hyrule Castle. Titans? Is dat de Nederlandse versie? Ik wist niet hoe snel ik mijn Switch op Engels moest zetten om dat soort vertaling te vermijden.

Als een Lynel je met 12 hartjes one-shot loop je in je onderbroek rond. :+
Een gewone klap van een Lynel overleef ik wel, maar deze laadt zicht op en ineens komt er een fire shockwave vrij. Die overleef ik niet.

Ik ga even terug om betere armor te zoeken en ook van die speciale pijlen tegen de watchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die Ancient Arrows zijn zonde om te gebruiken hiervoor.

Heb je überhaupt al upgrades aan armor gedaan via Great Fairies? En er zijn genoeg achterdeurtjes om binnen te komen. :) Ik kan me niet zo snel een ruimte heugen met een lynel die de deuren afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@jaihel Kleding die beschermd tegen vuur. Die moet je iig al hebben.
En Ancient arrows hebben ze het over.

@Señor Sjon Inderdaad. Na de eerste keer starten van mijn Switch heb ik hem op Engels gezet. Echt zo irritant die Nederlandse taal in spellen en films, maar voor mijn dochtertje met Paw Patrol dan wel weer in het Nederlands. Alhoewel ze Yoshi toch leuker vind. Nu iig de WiiU versie aan het spelen. Haal later wel de Switch versie er bij.

Er zit op de eerste verdieping aan de voorkant volgens mij een Lynell, maar die zit in een ronde kamer. Voor zover kun je wel omhoog klimmen om er uit te komen via de ramen wat hoger.

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 18-07-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met 12 hartjes en alleen nog Hyrule Castle te gaan heb je 12-(4+4)=4*4=16 shrines buiten het Plateau gedaan? Ervan uitgaande dat je geen stamina upgrades hebt en ook niet kookt voor gele hartjes. Dat is wel erg weinig. Onderweg naar de vier Divine beasts en de tussenliggende quests moet je er al over meer Shrines gestruikeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

jaihel schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:15:
[...]

Een gewone klap van een Lynel overleef ik wel, maar deze laadt zicht op en ineens komt er een fire shockwave vrij. Die overleef ik niet.
Met mijn max hartjes (27, tenzij ik wat eet, dan heb ik er 30) en kleding op klasse 4 kan ik zo'n klap meerdere keren opvangen en loop ik nog rond. Je moet duidelijk wat aan je uitrusting doen.
Ik ga even terug om betere armor te zoeken en ook van die speciale pijlen tegen de watchers.
Betere kleding die meer beschermt vind je niet. De soldaat kleding in Kakariko heeft de hoogste basis waarde (alleen je Champions Tunic, het blauwe shirt die je krijgt, heeft nog een iets hogere waarde) en als je die naar klasse 4 brengt, is het het sterkste wat er is, samen met de Ancient armour die je bij Robbie kan kopen, maar die laatste geeft geen specifieke extra's voor tegen Lynels.
Señor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:27:
Ik kan me niet zo snel een ruimte heugen met een lynel die de deuren afsluit.
Er zijn twee 'guard towers' in Hyrule Castle. Als je via de voordeur binnenkomt en het buitenpad bewandelt, kom je ze beide tegen. De eerste heeft ten alle tijden een blauwe Lynel, de tweede is afhankelijk van wat je in de rest van de wereld tegenkomt. Dat kan dus ook een rode of blauwe zijn, al ben je snel voorbij de rode qua voortgang. Een witte is waarschijnlijker om tegen te komen, tenzij je dus direct naar het kasteel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En als je de DB allemaal hebt gedaan is een witte ook vrij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Señor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:35:
Met 12 hartjes en alleen nog Hyrule Castle te gaan heb je 12-(4+4)=4*4=16 shrines buiten het Plateau gedaan? Ervan uitgaande dat je geen stamina upgrades hebt en ook niet kookt voor gele hartjes. Dat is wel erg weinig. Onderweg naar de vier Divine beasts en de tussenliggende quests moet je er al over meer Shrines gestruikeld zijn.
Ik heb ook 2x een stamina upgrade gedaan.
En ik wist niet dat ik armor kan upgraden, dus dat ga ik ook even doen.

En de taal op engels instellen. Ik kon het al niet vinden maar ik wist niet dat je je switch op engels moest instellen.

Thanks allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je bent langs heel veel dingen gelopen die je reis wat makkelijker hadden kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Señor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:11:
Je bent langs heel veel dingen gelopen die je reis wat makkelijker hadden kunnen maken. :)
Ik heb nooit bewust iets overgeslagen, dus waarschijnlijk heb ik de verkeerde route(s) genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Drie Great Fairies liggen redelijk op de route om door het spel heen te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Señor Sjon schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:51:
En als je de DB allemaal hebt gedaan is een witte ook vrij waarschijnlijk.
Niet waarschijnlijk, maar een zekerheid. ;)
jaihel schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:17:
[...]

Ik heb nooit bewust iets overgeslagen, dus waarschijnlijk heb ik de verkeerde route(s) genomen. :)
Vreemd, want je wordt er in Kakariko naar eentje geleid zelfs. Loop je door het gebied rond om het dorp van bovenaf te verlaten, kom je er letterlijk langs. Je moet dan aardig wat moeite doen om niet even te stoppen om het te onderzoeken. En wat ze zegt skippen en negeren.

Het is iig heel zinvol om geld, veel geld, bij je te hebben en ze alle vier te openen. Dan is het alleen nog een kwestie van materialen verzamelen om je kleding te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Op weg naar de NO punt voor de blue flame quest struikel je er ook bijkans over. Idem op weg naar de Rito via de westpassage.

Wel grappig dat ie de weg naar Hyrule Castle overleeft met guardians en flyers, terwijl een Lynel teveel is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Och, die Guardians kan je makkelijk van wegrennen. Een Lynel in een beperkte ruimte waar je praktisch in opgesloten wordt is toch wel een ander verhaal. Je hebt zo weinig om achter te schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb zojuist Ganon gekilled. Ik heb een sterretje naast mijn laatste save game staan wat volgens mij betekent dat ik het heb ‘uitgespeeld’.

Maar mijn main quest blijft actief (Destroy Ganon). Was dit het? Kan ik nog iets doen om verder in t verhaal te komen of is het nu een kwestie van 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
de game zet je net voor het gevecht met calamity ganon terug.
dus als je weer naar binnen loopt kan je opnieuw tegen hem vechten.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt nu een einde gezien. Als je nog iets miste, zoals een herinnering, kan je die alsnog halen om een ander einde te zien. Tenzij je dus al alles hebt gehaald en aan de criteria voldoet van 'perfect ending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
jaihel schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 22:05:
Ik heb zojuist Ganon gekilled. Ik heb een sterretje naast mijn laatste save game staan wat volgens mij betekent dat ik het heb ‘uitgespeeld’.

Maar mijn main quest blijft actief (Destroy Ganon). Was dit het? Kan ik nog iets doen om verder in t verhaal te komen of is het nu een kwestie van 100%?
Het hoofdverhaal heb je dan gehad, maar je kan op de kaart als het goed is zien in welke regio's je nog dingen mist (quests, shrines, Koroks), en ik denk dat daar nog genoeg te doen is voor je.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Meer mensen zin in dit weekend? oOo

mijn spel komt pas volgende week/heb pas volgende week tijd om hem te halen in de winkel.

• Arunia
Die van mij zou als het goed is morgen binnen moeten komen, maar ja. Heb de collectors on a whim gekocht. We gaan het zien. Anders bestel ik nog wel de normale ergens of pik ik hem op bij de MM.

Was gewoon vergeten dat ik toch de kans had de collectors aan te schaffen haha. >_<
Pagina: 1 ... 66 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic