• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Touchdomex schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:15:
Meer mensen zin in dit weekend? oOo

mijn spel komt pas volgende week/heb pas volgende week tijd om hem te halen in de winkel.
Nee, maar als je bedoelt of ik uitkijk naar de nieuwe Zelda; yup oOo

Verjaardagscadeau van mijn vrouw :Y

Xbox Live ID:Notna8310

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Notna schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:20:
[...]

Nee, maar als je bedoelt of ik uitkijk naar de nieuwe Zelda; yup oOo

Verjaardagscadeau van mijn vrouw :Y
Yass die natuurlijk.

Lekker nostalgie voor mij in een prachtige schil.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Tarin

Just plain weird.

'Wordt morgen bezorgd' volgens bol.com. Bij m'n ouders, die ik volgende week zie - verzending naar Duitsland was vrij duur en ik heb hier geen LE kunnen reserveren. Ben nog met BotW (en Odyssey) bezig dus een weekje extra wachten is niet zo erg, maar wel veel zin in.

En anders slinger ik m'n GBA aan en graaf de printer up, moet ik ook nog eens doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RHTzCcI7o6lhPK0y8UUesaTd/full.jpg

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tarin schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:36:
Ben nog met BotW (en Odyssey) bezig dus een weekje extra wachten is niet zo erg.
Dit heb ik ook een beetje ben nog bezig met mijn eerste playthrough van BotW, ook nog niet besteld om eerlijk te zijn. Dus waarschijnlijk loop ik morgen de winkel in ergens :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Spel is ook onderweg morgen binnen denk ik alleen de switch nog regelen.... Maar wat in goed vat zit verzuurt niet. De switch komt wel alleen voorlopig zat nog te doen op de wii u... moet nog steeds zelda verder uit spelen.

En ik kan altijd nog de DX versie spelen. Graphics zijn leuk maar het gaat om de gameplay en de gameboy versie speel nog steeds prima na zo veel jaren.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Is deze dusdanig premium dat hij vanacht om 0:00 uur unlocked? Want dan zit ik straks zeker klaar :)

I pitty the fools who took my game-station.....

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ulti23 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:18:
Is deze dusdanig premium dat hij vanacht om 0:00 uur unlocked? Want dan zit ik straks zeker klaar :)
Ik kon hem gisteren in de winkel al ophalen :+ Ben er al om gebeld :P

Heb dus uiteindelijk de LE kunnen scoren. Ben daar stiekem wel blij mee vooral vanwege het boek erbij.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• MeZZiN
Ben ook blij dat de LE een leuke set is Boek is altijd goed en niet heel veel duurder dan de normale game.

Ben benieuwd.... Plus tijd om het origineel maar weer even af te stoffen.

Plus een reminder voor iedereen van het origineel het is tijd om de batterij te vervangen. Die is maar 26 jaar. De DX versie iets jonger maar ook toe aan vervanging. En als je toch bezig ben de oracle of ages en seasons niet vergeten.

[ Voor 39% gewijzigd door MeZZiN op 19-09-2019 09:39 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij de MM besteld maar nog geen mail of wat dan ook ontvangen over levering. Was daarom alweer vergeten wanneer 'ie uit kwam.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Volgens Bol wordt die van mij ook morgen bezorgd. Ben benieuwd. De eerste GB versie (non DX) helemaal gaar gespeeld.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb nog nooit een Zelda-game gespeeld, en denk er misschien aan om de nieuwe Switch Lite te gaan kopen. Is een zelda-game wat voor mij, ook als je het hele verhaal niet kent (als dat er is?)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Gunner Moeilijk. Het is een actie RPG achtig iets met puzzel elementen. De standaard Zelda's that is. BotW is meer survival achtig dan een echte Zelda game.

Een aantal grote dungeons met bazen en een laatste grote dungeon met de eindbaas.
Elke dungeon heeft iig een speciaal item wat je daar en later ook weer nodig hebt.
Enige andere mogelijkheid van upgraden is hartjes. Soms outfits die sterker zijn en soms zwaarden. Degene die dat alles heeft, is Zelda 3 voor de SNES.

Voor het verhaal kun je gewoon dat deel spelen. Eigenlijk is het verhaal een zelfde soort rode draad per spel. Maar met een andere setting. Ze hebben alle delen wel in een boek gezet met een tijdlijn, maar of ze dat vroeger voor ogen hadden, denk het niet.

Ik koop eigenlijk alle Final Fantasy games en alle Zelda's zonder er over na te denken. Ook de remakes/remasters eigenlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
Gunner schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:02:
Ik heb nog nooit een Zelda-game gespeeld, en denk er misschien aan om de nieuwe Switch Lite te gaan kopen. Is een zelda-game wat voor mij, ook als je het hele verhaal niet kent (als dat er is?)
Zelda games hebben wel een soort van globale verhaallijn maar elke game staat op zichzelf omdat alle games in verschillende tijden afspelen met grote gaten er tussen.

Er zijn wel hier en daar kleine verwijzingen naar andere games maar meer is dat niet. BoTW is wel een iets andere Zelda game. Minder structuur wel zelda gevoel. Het is niet echt een RPG maar meer een action adventure. Per game is het verhaal wel heel goed maar staan op zich zelf maar passen wel in een grote tijdlijn.

maar als je een switch koop en gelijk een abbo neemt op nintendo netwerk kan je gelijk zelda spelen van de snes.

Maar als je wilt starten met Zelda zou ik zelf voor links awakening gaan. En daarna BoTW. en misschien a link to a past. Dan ben je voorlopig wel even zoet. Plus de kans is wel aanwezig dat Nintendo de HD releases van Skyward sword, wind waker, twilight princess ook naar de switch komen. Misschien wordt de switch straks wel de console met de meeste zelda's.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
ik ben met de release van de switch in 2e instantie toch overstag gegaan voor BotW (waar ik in eerste instantie twijfelde omdat de andere games me nooit echt hebben getrokken). Maar voor mezelf en mijn 2 zoontjes zit er nu 600 uur in denk ik.. dus dat is 1 van de beste game investeringen ooit geweest :). De andere zelda games trekken me overigens nog steeds niet zo, hoewel ik die van de SNES misschien wel een kans ga geven.

Strava

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Prulleman schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:46:
ik ben met de release van de switch in 2e instantie toch overstag gegaan voor BotW (waar ik in eerste instantie twijfelde omdat de andere games me nooit echt hebben getrokken). Maar voor mezelf en mijn 2 zoontjes zit er nu 600 uur in denk ik.. dus dat is 1 van de beste game investeringen ooit geweest :). De andere zelda games trekken me overigens nog steeds niet zo, hoewel ik die van de SNES misschien wel een kans ga geven.
Het ligt er vaak aan wat je ook zoekt. De oudere games laten het ook niet zo toe om er uren en uren in te stoppen. Je hebt het verhaal uitgespeeld, wereld is gered. Ganon verslagen en daarna is het spel eigenlijk klaar. Je kan het opnieuw doen maar niet meer.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:46
MeZZiN schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:34:
[...]

Plus de kans is wel aanwezig dat Nintendo de HD releases van Skyward sword, wind waker, twilight princess ook naar de switch komen. Misschien wordt de switch straks wel de console met de meeste zelda's.
Hoop zo dat er een remake van Ocarina of Time komt :)

• MeZZiN
Dat is voor mij een grote bonus heb niet zoveel vrije tijd :) maar eens uitgespeeld is uitgespeeld. BoTW heeft een mega grote replay value. Ja het is anders maar toch zelda. Zou zelf wel graag nog een klassieke game willen.

Misschien dat ze OoT ook op de switch gooien waarom ook niet zo grote stap is het niet om het van de 3ds om te gooien naar de switch en moet je kijken hoeveel ze daar mee kunnen verdienen.

Voorlopig heb ik zoveel zelda games al dubbel gekocht... blijf aan de gang.

En nu moet ik denken dat ik xenoblade voor de 3de keer weer moet spelen na 2 mislukte pogingen (de laatste is omdat mij 3ds gestolen was.) moet die eindelijk een keer uitgespeeld worden.

• Arunia
@DCNY De remaster op de 3DS van beide was wel echt goed gedaan.
Daarnaast hoop ik zelf eigenlijk op een remake van de NES versie. Wellicht ook deeltje 2.
Ze zouden voor aLttP ook nog de aLBW engine kunnen nemen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:58:
@DCNY De remaster op de 3DS van beide was wel echt goed gedaan.
Daarnaast hoop ik zelf eigenlijk op een remake van de NES versie. Wellicht ook deeltje 2.
Ze zouden voor aLttP ook nog de aLBW engine kunnen nemen.
Ik hoop eigenlijk dat ze de Oracle games uit gaan brengen in de engine van Links Awakening.

Dat is het enige wat ik wil.

Oh en Skyward Sword zonder motion controls :+

• Arunia
@Touchdomex
Oh en Skyward Sword zonder motion controls
Don't we all? :P Dat spel ligt er nog steeds zonder uitgespeeld te zijn.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Arunia schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:37:
@Touchdomex
[...]

Wel uitgespeeld, erna nooit meer aangeraakt. Maar dat kwam ook omdat 480p op 65" wel een beetje pijnlijk was om te zien.

BotW moet ik nog steeds uitspelen. Heb het nu alweer maanden niet aangeraakt. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Arunia
Ik heb denk ik dat monster 1 keer gedaan. Moet dus nog wel een eind in het spel, maar verwacht dat opnieuw beginnen wel het beste is. Maar die controls, man man.

BotW moet ik eigenlijk nog de laatste DB en dan op naar Ganon, maar raak eigenlijk altijd wel sidetracked. Daarnaast ook nog eens dat ik echt slecht ben met die guardians enzo. Maar dat ligt meer aan mij. Armor ben ik al aan het upgraden e.d. en wellicht toch eerst die MS quest doen van de DLC.

Heb ook eigenlijk alleen tijd voor kortere sessies. Op het werk een half uurtje. 's avonds soms wel langer, maar mijn vrouw vind het dan weer saai om sidetracking te kijken. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 19-09-2019 11:50 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:37:
@Touchdomex
[...]

Ik moet het nog weer eens oppakken op de WiiU. Dan kan je tenminste het degelijk via HDMI aansluiten maar geen zin in tot op heden.

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:41
Hopelijk komen ze snel met een patch voor het frame rate drop issue.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:01
Ik snap het niet, in dit topic spelen mensen al de game maar release is morgen?

Als ik cheap key koop dan staat bij info morgen release? Klopt dat niet?

• Notna

Notna

Where are you?®

TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:31:
Ik snap het niet, in dit topic spelen mensen al de game maar release is morgen?

Als ik cheap key koop dan staat bij info morgen release? Klopt dat niet?
Ik heb de game anders vanmiddag op de mat gekregen. 1 van de eerste shops bij Budgetgaming (YourGameZone)

• TweakerVincent
Notna schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:35:
[...]

Ik heb de game anders vanmiddag op de mat gekregen. 1 van de eerste shops bij Budgetgaming (YourGameZone)
En hij doet het nu al? Geen lock?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:40:
[...]

En hij doet het nu al? Geen lock?
Nee, want reviewers moeten toch ook kunnen spelen? Vaak krijgen die het spel een week of paar dagen voor de release.

Sommige winkels versturen de boel al of leggen het in de schappen wanneer ze het op voorraad krijgen. Mag officieel niet, maar toch doen ze het.

• TweakerVincent
Hero of Time schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:47:
[...]

Nee, want reviewers moeten toch ook kunnen spelen? Vaak krijgen die het spel een week of paar dagen voor de release.

Sommige winkels versturen de boel al of leggen het in de schappen wanneer ze het op voorraad krijgen. Mag officieel niet, maar toch doen ze het.
Ik heb hem gekocht voor 45 euro (cdkey) en kan activeren. Nu 1.5 uur downloaden :( :( :( Terwijl ik 500mbit heb :(

Ik las ergens dat reviewers pas vanaf 20 / 9 mochten reviewen maar klopt ook geen zak van aangezien er al tig reviews zijn. Anyway ik kan straks spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:03:
[...]

Ik heb hem gekocht voor 45 euro (cdkey) en kan activeren. Nu 1.5 uur downloaden :( :( :( Terwijl ik 500mbit heb :(

Ik las ergens dat reviewers pas vanaf 20 / 9 mochten reviewen maar klopt ook geen zak van aangezien er al tig reviews zijn. Anyway ik kan straks spelen :D
Is dat gewoon een code die je in de Nintendo Shop kunt invoeren met een Nederlandse account, of zo'n aparte account / login?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Pepppie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:40:
[...]

Is dat gewoon een code die je in de Nintendo Shop kunt invoeren met een Nederlandse account, of zo'n aparte account / login?
nee gewoon kopen wel op letten dat je een EU key koopt (check ff land compatible) en dan gewoon in eshop invullen en gaan

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Thanks! Gelukt :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

TweakerVincent schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:03:
Dan mogen de reviews pas online. Dat is heel wat anders. Denk anders even na, hoe moet een gameontwikkelaar z'n spul aan de man brengen en zo veel mogelijk kunnen verkopen op lauch date, als er nog geen reviews gemaakt mogen worden? Of dacht je dat een reviewer het spel in twee uurtjes voldoende heeft gezien en met een half uurtje een hele review neer kan pennen?

Ik heb van MM nog geen mail gehad met bevestiging dat 't verstuurd is. Meer mensen die de LE hebben besteld daar maar wel al een mail hebben ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:25
Kijk ook uit naar deze game. Vindt botw van de minste leuke Zelda game.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Keek net even en net na tienen was daar de bevestiging dat het verstuurd is. Gelukkig. Alleen jammer van de geschatte levertijd. Hopelijk komt de bezorger vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, krijg net een berichtje van GM dat mijn bestelling van LA klaar ligt. De gewone versie. Serieus, kan me niet eens meer herinneren dat ik daar besteld had, maar goed. Ga toch voor de LE versie. Deze maar geannuleerd.

De LE vanuit Bol komt vanmiddag. Hoop dat ze bij de buren bezorgen. Kan ik vanavond iig gaan spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 20-09-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:47
MiAnVaSa schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:57:
Kijk ook uit naar deze game. Vindt botw van de minste leuke Zelda game.
Denk dat het goed is dat zowel de oude structuur aan Zelda games blijft bestaan naast die van bv BOTW.
Krijg de nieuwe game vandaag binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanksharp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 10:32
Ik heb van MM nog geen mail gehad met bevestiging dat 't verstuurd is. Meer mensen die de LE hebben besteld daar maar wel al een mail hebben ontvangen?
Ook LE besteld bij MM, nog geen mail ontvangen, wel even langsgeweest ze gaven aan dat hij waarschijnlijk later op de dag opgehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ze zijn toch bezig met NOG een remake? Ls ik ergens tijd terug.

Net paar uurtjes gespeeld en super tof!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:48
Wat is LE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 23-09 14:37

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 15:39
"Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Lekker is dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hanksharp schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
[...]

Ook LE besteld bij MM, nog geen mail ontvangen, wel even langsgeweest ze gaven aan dat hij waarschijnlijk later op de dag opgehaald kan worden.
Als je mij volledig had gequote, kreeg ik er een melding van (zoals jij nu).

Maar als je goed las, zag je dat ik twee uur later alsnog bevestiging van verzenden had gekregen. Had jij voor bezorgen gekozen of ophalen in winkel?

Mijne is nu in het tijdsvak van bezorgen. Weet niet of ik direct ga spelen eigenlijk, want ik heb ook nog steeds Skyrim om mee te beginnen. Nou zal je met die laatste natuurlijk veel meer tijd kwijt zijn, dus is het verstandiger om eerst LA te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
jori040 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:58:
[...]

Denk dat het goed is dat zowel de oude structuur aan Zelda games blijft bestaan naast die van bv BOTW.
Krijg de nieuwe game vandaag binnen. :)
Heb hem digitaal aangekocht. Dus kon er vanmorgen toen ik opstond meteen aan de slag. Maar zal vanavond pas echter goed kunnen spelen, als zoontje slaapt.

Grafisch ziet het er goed uit , spreek hier over de handheld modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 13:07
Ik ben nu een tijdje aan het spelen, heb een paar dungeons gedaan maar het 'voelt' toch niet als de Gameboy klassieker die ik ken (eerste game die ik als klein jongetje samen met mijn Gameboy kocht, had nog nooit van Zelda gehoord).

De muziek voelt voor mij te simpel. Klinkt erg vreemd, maar als ik bijvoorbeeld een vergelijking maak tussen het muziekje van Tal Tal Heights op de Switch of die op de Gameboy klinkt die op de Gameboy veel meer opzwepend en op tempo. En dat merk ik vaker in het spel, het voelt allemaal niet avontuurlijk en er lijkt geen tempo in te zitten. Dat is vast het hele punt van deze remake, maar ik vind het jammer.

Daarbij lijkt de moeilijkheidsgraad een tikkie hoger, normaal wel leuk maar op een of andere manier 'voelt' het niet goed. Ik ben op de Gameboy als klein jochie nog nooit zo vaak door een simpele enemy (of een vleermuis! :() geraakt als nu als volwassene met de Switch versie. Ik kan me niet herinneren dat ik op de Gameboy ooit m'n schild gebruikte, vaak was die niet eens equipped. Het is lastig uit te leggen: Ik weet niet of het de enemies of de controls zijn, maar ergens voelt het gewoon niet lekker allemaal en dat ben ik niet van 'n Nintendo game gewend.

Conclusie: Het ziet er allemaal mooi uit, maar is toch niet de remake die ik gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MiAnVaSa schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:49:
[...]

Heb hem digitaal aangekocht. Dus kon er vanmorgen toen ik opstond meteen aan de slag. Maar zal vanavond pas echter goed kunnen spelen, als zoontje slaapt.

Grafisch ziet het er goed uit , spreek hier over de handheld modus.
Alleen van Nintendo wil ik alles nog fysiek hebben.

Volgens mij heb ik van PostNL in 10 jaar tijd nog nooit zo vroeg eem pakketje ontvangen als vandaag. :)

Na 45 min spelen kan ik al wel zegggen dat de oude structuur nog steeds werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanksharp
  • Laatst online: 18-08 10:32
HoT-Tub Master schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:40:
[...]

Als je mij volledig had gequote, kreeg ik er een melding van (zoals jij nu).

Maar als je goed las, zag je dat ik twee uur later alsnog bevestiging van verzenden had gekregen. Had jij voor bezorgen gekozen of ophalen in winkel?

Mijne is nu in het tijdsvak van bezorgen. Weet niet of ik direct ga spelen eigenlijk, want ik heb ook nog steeds Skyrim om mee te beginnen. Nou zal je met die laatste natuurlijk veel meer tijd kwijt zijn, dus is het verstandiger om eerst LA te gaan spelen.
Idd sorry dit ging mis. Inmiddels het spel opgehaald bij de MM. Ik ga hem wel meteen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb 'm nu ook binnen. Een half uur voor de deurbel ging werd ik nog gebeld door Nedgame. Ze hadden er eentje binnen en gingen de lijstjes af. Mogen ze een ander blij maken.

Nu eerst wat andere dingen doen, dan kan ik pas gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 20:07
Ook eindelijk begonnen met spelen, zojuist een uurtje gespeeld ongeveer. Framedrops vielen mij ook direct op maar zijn niet heel storend. Verder erg toffe game tot dusver!(had het origineel nooit gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 21:48
Ja die framedrops merk ik als ik een huisje uitkom heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 18:24
Docked wel, handheld merk ik minder drops. Misschien placebo hoor. Ik vind het verder echt fantastisch. Origineel nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor mij zijn die framedrops ook niet heel storend maar voor een AAA Nintendo titel is het wel vreemd.
Game is verder top. :)

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 20-09-2019 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vind het een geweldig spel tot nu toe, maar ik ben een beetje bang dat ik er zo doorheen ben. Als ik op de kaart kijk is er nog weinig waar ik naar toe moet..

• Arunia
Net het spel opgestart. Inderdaad de stotteringen, maar zo storend zijn ze niet. Begrijp wel waarom het gebeurd. Wanneer je het bovenste stuk van het strand ziet, dan zie je de onderkant van het dorpje. Als ze de camera blokkeren om verder mee omhoog te gaan, hoef je dat stuk niet te laden. Maar wellicht denk ik te makkelijk. :p

Bij de eerste dungeon maar even gestopt. Vanavond of morgen lekker verder.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
Het is een heerlijke game. Ik geniet er echt van. Pure nostalgie.

Zit nu in dungeon 6. Ik merk wel dat er wat shortcuts of andere toegangswegen slim zijn veranderd waardoor pas bereikbaar zijn op het juiste moment (en niet eerder). Toegang tot signpost maze om een voorbeeld te noemen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Is de eerste keer dat ik awakening speel. Wel leuk om opeens te veranderen naar 2d platform game. Heb juist de tweede dungeon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 20:16

DYX

Gisteren de Limited Edition binnengekregen en denk nu een uurtje gespeeld. Toevallig vorige week A Link Between Worlds uitgespeeld, dus zit er helemaal in. Grafische ziet het er top uit en het speelt lekker. De gameplay voelt....anders dan a link between worlds. Kan het moeilijk beschrijven. De controls lijken veel gevoeliger dan op de ds of dat is gewokn de eigenschap van deze game. De vorige versies heb ik wel, maar nog niet kunnen spelen dus kan het moeilijk vergelijken.

Overal erg blij met de game. Zal hem nog genoeg spelen de komende dagen en veel tijd doorbrengt in grijpergame (ook al had ik de laatste 2 dingen in 1x!) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Toch heb ik nog wel moeite met bepaalde keuzes van Nintendo. Waarom alleen ondersteuning voor de analog stick voor movement. Had graag de d-pad gebruikt. En waarom mag ik niet meer de dungeons in niet-intended volgorde doen, zoals dat op de gameboy wel kon (deed dungeon 8 altijd voordat ik naar dungeon 7 ging).

Er zijn ook wel weer leuke veranderingen. Pijlen/boomerang kun je nu ook diagonaal schieten/werpen. Hookshot gebruik in de rapid rafts is ook een mooie verandering.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net even gespeeld. Kan niet echt zeggen dat ik die framedrops merk eigenlijk. Wel een leuke verandering is dat ze de extra de knoppen die op de controllers zit gebruiken. Bij het origineel moest je telkens het schild aan een knop toekennen om 'm te kunnen gebruiken. Als je dan ook nog je zwaard had toegewezen, kon je geen andere items gebruiken. Dat is nu wel mogelijk. Ik zie nog wel gebeuren dat een van de andere items op de linker schouderknop wordt gezet en zo permanent 'actief' is.

Dat ze idd het d-pad niet laten gebruiken is een vreemde keus. De rechter analoog stick heeft ook geen directe functie (je kan de kaart ermee in/uitzoomen, maar dat is 't).
Het komt natuurlijk van een platform af dat maar heel beperkte knoppen had, dus grote wijzigingen zouden niet goed voelen. Maar bij A Link Between Worlds kan je met zowel de analoog stick als d-pad lopen. Het had daarmee ook het enigszins vervelende punt opgelost om met mensen te praten en objecten te bekijken. Kijk je naar een persoon, laat je de analoog stick los, draai je net een beetje verder en kan je niet meer met de persoon praten. Je heroriënteren kan dan wat lastig zijn. Het gebruik van de d-pad zou dat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Major setback bij mij net. Ik was bij de eindbaas van dungeon 8. Kreeg een error waardoor spel abrupt afgesloten werd. Mn laatste save was start dungeon 7. Grrr.. Mag dus dat hele stuk opnieuw doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Zeror schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:32:
Major setback bij mij net. Ik was bij de eindbaas van dungeon 8. Kreeg een error waardoor spel abrupt afgesloten werd. Mn laatste save was start dungeon 7. Grrr.. Mag dus dat hele stuk opnieuw doen :(
Ach, maar Zelda plezier >:)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Meer Zelda plezier ja, haha. Vanavond speel ik de game wel uit. 8)
Hopelijk geen nieuwe errors, zal wel meer tussendoor saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ben nu bij dungeon 7, volgens mij bijna klaar. Is snel gegaan helaas. Weet niet of ik het trek om alle 50 sea shells te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Iemand al de dief uitgehangen en zonder betalen naar buiten gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hero of Time schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:26:
Niet eens bij stil gestaan om dat te proberen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Laatst online: 21:32
De shopkeeper hield me tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:32:
[...]

Meer Zelda plezier ja, haha. Vanavond speel ik de game wel uit. 8)
Hopelijk geen nieuwe errors, zal wel meer tussendoor saven.
Ik ga nog eventjes sparen, zit nu vast vlak voor Dungeon 6 en zit met dat blauwe armor geval. Die pak ik later wel op wanneer ik er rustig voor kan zitten :P
Hero of Time schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:26:
Ik zou niet durven :P Heb dat destijds wel meer dan eens gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Stelen nog niet geprobeerd. Wilde de consequentie ervan nog even niet erbij hebben. Zit nu nog op 3 deaths en wil er niet meer van maken :P
Mn verlies van gisteravond weer ingehaald trouwens. Dungeon 8 inmiddels voltooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die consequenties blijven toch niet als je je vorige save game weer opent. Deed ik ook met de grijparm, had 24 rupees, even opslaan, proberen zodat ik wist hoe gevoelig de boel is, save laden en weer twee pogingen hebben. Eerst de pop, daarna de 50 rupees. Opnieuw naar binnen en de rest halen. Daarna was 't nog een paar keer de paarse rupee pakken om de schep te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hero of Time schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:15:
Die consequenties blijven toch niet als je je vorige save game weer opent. Deed ik ook met de grijparm, had 24 rupees, even opslaan, proberen zodat ik wist hoe gevoelig de boel is, save laden en weer twee pogingen hebben. Eerst de pop, daarna de 50 rupees. Opnieuw naar binnen en de rest halen. Daarna was 't nog een paar keer de paarse rupee pakken om de schep te kunnen kopen.
Ha. Ik hoor van meer mensen dat ze die gehele grijparm vet moeilijk vinden maar je hebt bepaalde plekken waarmee je makkelijker het kan pakken. Of je kan zelfs dingen weg laten rollen en op die manier dingen goed laten gaan.

Ik ga mogelijk in plaats van verder met bosses seashells verzamelen. De trading game heb ik in ieder geval al uit en het vergrootglas is in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Gisteren ben ik die color dungeon ingedoken en mn upgrade gekozen.. Die Dungeon zelf was nog wel een uitdaging (heb pas 7 hartjes), maar door de upgrade heb ik tegenstanders nu allemaal wel erg makkelijk verslagen..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die crane game is zo heel moeilijk niet. Makkelijker dan in de gameboy versie zelfs. Heb het meeste wel in de eerste try. Je kunt de bij de tweede move van de crane de knop ook vasthouden en pas loslaten op het juiste moment. Handig bij die moving platforms achteraan.

Heb even een simpele guide gemaakt, zie in de spoiler:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NNmSppti04gX9wJDU0Oq43ff/full.jpg
Horizontaal stop je zo'n 1/3 tegel voor de plek waar je daadwerkelijk wilt hebben.

[ Voor 68% gewijzigd door Zeror op 24-09-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:55:
Die crane game is zo heel moeilijk niet. Makkelijker dan in de gameboy versie zelfs. Heb het meeste wel in de eerste try. Je kunt de bij de tweede move van de crane de knop ook vasthouden en pas loslaten op het juiste moment. Handig bij die moving platforms achteraan.

spoiler:
[Afbeelding]
Horizontaal stop je zo'n 1/3 tegel voor de plek waar je daadwerkelijk wilt hebben.
Ik smijt hem eerst helemaal naar boven en dan druk ik op A op het moment dat ik vermoed dat die juist is. Daardoor grijp ik hem zeer vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:39:
[...]

Dit heb ik ook een beetje ben nog bezig met mijn eerste playthrough van BotW, ook nog niet besteld om eerlijk te zijn. Dus waarschijnlijk loop ik morgen de winkel in ergens :)
Toch nog iets kunnen uitstellen, gisteren de game toch maar gekocht. Mijn ervaring kan ook het beste zo samen gevat worden:

"Titelscherm tune" NOSTALGIE gevoel !
"Schat ik ga nu echt naar bed"
"Kut over twee uur weer werken"

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 21:38

Reintji

(2 x dad)²

Leuke verhalen over LA, fijn. Ga er denk ik wel een Switch lite voor halen als vervanger voor mijn 3DS. Ben daar nog even mijn Zelda back-log aan het wegwerken, Link between worlds uitgespeeld, erg leuke game. Nu door met Ocarina of time

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Links awakening was voor mij de druppel om een switch aan te schaffen. 25 jaar geleden op de gameboy erg veel gespeeld en voor mij de eerste Zelda game die ik zelf speelde. Ik hoef niet te zeggen dat deze game voor mij als gamer best veel betekend heeft.

Ik ben altijd een beetje huiverig voor remakes omdat ik bang ben dat nostalgische gevoel te verliezen. Het komt regelmatig voor dat remakes het origineel eigenlijk geen recht doen maar dat is gelukkig hier niet het geval.

Mijn zoontje van 6 maanden krijgt er nog niet veel van mee maar hij vindt het toch wel heel leuk om te kijken. Hij moest gisteren zelfs even lachen toen ik een skeletje in een van de dungeons stuk sloeg.

Leuk om alles weer terug te zien, stijl is ook goed gekozen. Bizar hoeveel ik me er ook van herinner nog. Sommige games blijven je altijd bij en dit is er een van. Vandaag komt Breath of the Wild ook binnen trouwens dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 25-09-2019 08:26 ]

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Shrimp Tabasco
Gezien Breath of the Wild een totaal andere Zelda game is ben ik wel benieuwd hoe je die game na Links awakening ervaart. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Beide games zijn geweldig :)

• Notna

Notna

Where are you?®

Zeror schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:55:

spoiler:
[Afbeelding]
Het meest frustrerende aan die game is als je iets opgepakt hebt, maar het door het schokken van de kraan er weer uit rolt of valt :X :')

Verder niet zo heel moeilijk om te doen nee. Kwestie vaneen paar keer testen wat het goede moment is om het te doen en en rinse and repeat :)

• Arunia
Gisteren Zelda nog gespeeld. Dungeon 3 gedaan (vroeger het spel helemaal gaar gespeeld). Mijn dochtertje vroeg waarom Darth Vader in dit spel zat. :D Uiteraard had ze het over die skeleten met een cloak en capuchon. ;) Leg dat maar eens uit.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, ze had het dus over de Shrouded Stalfos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Uitgespeeld inmiddels na een weekje (niet heel intensief) spelen. Echt een top remake, helaas wat aan de korte kant. Voelt wel erg leuk om een spel uit te spelen wat mij als 7-jarige in 1993 niet lukte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Hero of Time Ah, die ja. Ben niet super bekend met al die namen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ga voor de 100% completion. Ik mis nog één Heart piece, welke ik niet kan vinden. :( Na het afkijken van een alle heartpiece locatie video ben ik er nog steeds niet uit welke ik nou nog moet. Alles nog maar eens aflopen denk. Dan nog de laatste (en langste) tier van Dampé. En daarna de eindbaas nog ff verslaan, maar das een eitje (voor mij althans).

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 27-09-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Arunia schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:23:
@Hero of Time Ah, die ja. Ben niet super bekend met al die namen. ;)
Ik ook niet, maar een snelle Google op 'enemies links awakening' gaf met twee klikken verder dat ZD wiki artikel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 18:24
Zeror schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:29:
Ik ga voor de 100% completion. Ik mis nog één Heart piece, welke ik niet kan vinden. :( Na het afkijken van een alle heartpiece locatie video ben ik er nog steeds niet uit welke ik nou nog moet. Alles nog maar eens aflopen denk. Dan nog de laatste (en langste) tier van Dampé. En daarna de eindbaas nog ff verslaan, maar das een eitje.
Ik ga ook voor de 100%. Ik vind het echt de leukste game die ik dit jaar heb gespeeld. Eerlijk gezegd vind ik het echt een prachtige game om te zien. Die frameratedrops zijn jammer en ik hoop op een patch (verwacht het niet), maar hoe ze het hebben neergezet.. Prachtig. De sfeer, de vrolijkheid, hoe het in elkaar steekt, ik geniet ervan. Origineel nooit gespeeld, dus ik zoek me soms helemaal suf, maar nooit in met irritatie. Inmiddels bezig met dungeon 5, maar ik heb er zeker al 10 uur opzitten als het niet meer is. Ik ben een verzamelaar, wil alles weten en zien, dus dat zal wel helpen. Combat is super easy eerlijk gezegd, dat vind ik wel jammer. Bijna spijt dat ik
spoiler:
de colour Dungeon heb gedaan en kracht koos
, maar hierna ga ik nog maar een rondje op de hardcore mode spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
jori040 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:15:
@Shrimp Tabasco
Gezien Breath of the Wild een totaal andere Zelda game is ben ik wel benieuwd hoe je die game na Links awakening ervaart. ;)
Links Awakening uitgespeeld, niet 100% nog want ik heb nog niet alle seashells. Inmiddels ook begonnen met BotW. Heel mooi gemaakt. Ik ervaar het inderdaad wel als iets heel anders natuurlijk maar dat is niet erg. Ik wist vooraf van beide games wat me te wachten stond dus wat dat aangaat niets verrassends eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Shrimp Tabasco
Dan ga je ook met BotW een mooie tijd tegemoed waar je veel uren in kwijt zult zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
@jori040
Ja vreselijk :). Ik speel iedere dag wel een uurtje maar heb eigenlijk nog vrij weinig aan de story gedaan. Zoveel te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gister maar weer even de controller opgepakt en de eerste dungeon gedaan van LA. Het is echt een intro dungeon, want wat is deze klein zeg!

Zag ook in de winkel de pijl en boog liggen. Voor een shokking 980 rupees! Even proberen die te stelen... en helaas, dat werkt dus niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 20:05
Links Awakening, kan iemand mij een subtiele hint geven?
spoiler:
ik zit vast, ik heb een schep en moet graven, dit is na dungeon 2. Dan denk ik aan de begraafplaats, echter kan ik niks vinden? Heb zowat de hele map doorgegraven naar mijn idee. kleine hint (hoef niet perse direct de juiste locatie maar dat ik ongeveer weet wat ik moet doen)?:)

[ Voor 25% gewijzigd door rudyman85 op 01-10-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
@rudyman85
spoiler:
Ik neem aan dat je Richard al gesproken hebt? Heb je Kiki al ontmoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:44
Hero of Time schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:38:

Zag ook in de winkel de pijl en boog liggen. Voor een shokking 980 rupees! Even proberen die te stelen... en helaas, dat werkt dus niet. :+
jawel hoor >:) ik heb o.a. deze en nog wat andere items gewoon gejat. ga nu wel door het leven als Thief :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Shrimp Tabasco schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:51:
@rudyman85
spoiler:
Ik neem aan dat je Richard al gesproken hebt? Heb je Kiki al ontmoet?
spoiler:
Richard en Kiki ontmoet inderdaad, heb de 5 golden leaves gebracht, en daarna mag ik graven?
maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Hero of Time schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:38:
Gister maar weer even de controller opgepakt en de eerste dungeon gedaan van LA. Het is echt een intro dungeon, want wat is deze klein zeg!

Niet meer... dat was toch wel geniaal in de eerste game en dan terug komen..... goede levens lessen stelen loont niet. Ga mijn originele versie wel weer spelen zonder slowdown >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@rudyman85
spoiler:
Volgens mij is dat dat doolhof achter zijn huis? Daar moet je helemaal doorheen links bovenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Arunia schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:36:
@rudyman85
spoiler:
Volgens mij is dat dat doolhof achter zijn huis? Daar moet je helemaal doorheen links bovenin
spoiler:
De uil statue die daar staat, geeft je dan een hint inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Zeror schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

spoiler:
De uil statue die daar staat, geeft je dan een hint inderdaad.
spoiler:
Volgens mij kan ik daar in eerste instantie niet bijkomen (doolhof). De telephone booth geeft aan dat ik mag graven overal en nergens. Ik ga verder zoeken en proberen bij die uil te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

tritimee schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:52:
[...]

jawel hoor >:) ik heb o.a. deze en nog wat andere items gewoon gejat. ga nu wel door het leven als Thief :o
Nou, ik heb toch een keer of 10 geprobeerd de winkel te verlaten. Werd elke keer teruggefloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
Hero of Time schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:39:
[...]

Nou, ik heb toch een keer of 10 geprobeerd de winkel te verlaten. Werd elke keer teruggefloten.
Op de GB was de truc om iets op te pakken, dan links van de winkelier te gaan staan en dan snel in een rondje om hem heen (dus boven en rechts van hem langs) naar de deur te lopen. Hij draait wel mee als je om hem heen loopt, maar daar zit een vertraging op dus kun je de deur uit lopen voor hij van "rechts" naar "omlaag" draait. Als hij omlaag kijkt en je probeert dan de deur uit te lopen, dan wordt je inderdaad teruggefloten.
Pagina: 1 ... 67 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic