Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Vincent Dave schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Wees een vent, wees concreet.
De Wii U versie speel je gewoon met de Wii U controller. Er hoeft dus niet gezwiept te worden. Wel kun je gebruik maken van de gyro controls voor het richten van bv je boog.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
En de wereld is die van de GameCube variant. Hero Mode is mirrored, dus hetzelfde als de Wii variant.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54
Dus eigenlijk een beetje van beide versies.
Heb zelf toentertijd (niet HD versie) de keuze gemaakt voor de GC versie omdat ik die controls niet wilde. Nog steeds niet (ik kijk naar jou niet uitgespeelde Skyward Sword!).
Ben nog steeds tevreden met die keuze. Zag net in mijn stapel met PS2 spellen dat ik blijkbaar de Wii versie van een goede vriend heb gekregen incl. die PS2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In TP valt het wel mee, in SS is het hopeloos en eigenlijk gewoon een domper op het spel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Vanavond ook (eindelijk) BOTW uitgespeeld. Wat een geweldig spel! :D

Wat we me opviel: aangezien ik graag gelijk voor een 90-100% completion ga heb ik eerst alle 120 shrines uitgespeeld, rond de 150 seeds bij elkaar geraapt, een groot deel van de armor verzameld & geupgrade, ~50 side quests gedaan, en ben daarna pas het kasteel in gegaan.

Daarna volgt natuurlijk de boss battle, maar die is dan wel erg makkelijk zeg... :/ Het had mooi geweest als ook het laatste gevecht een beetje mee zou schalen met jouw experience (zoals bij de monsters gebeurt). Gelukkig moet ik de DLC nog aanschaffen en zit daar de Master Mode (en wat extra content) in :)

Wat ik wel heel gaaf vond aan het einde:
spoiler:
  • Vette verhaallijn, met mooie cut scenes
  • Goede 'boss' visuals
  • De 'klim' naar de top via stukken binnen en buiten is echt heel vet gedaan
  • Gaaf kasteelinterieur, met leuke verwijzingen (zoals de boeken en geheime ruimtes)

Omelette du fromage!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

dxta schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:29:
Wat we me opviel: aangezien ik graag gelijk voor een 90-100% completion ga ...
Dat klopt niet helemaal met dit:
... rond de 150 seeds bij elkaar geraapt ...
Er zijn er 900, en je kaart is daardoor voor nog geeneens 50% compleet mbt bezochte en gemarkeerde plaatsen (nee, stamps tellen niet mee, maar de seeds die gemarkeerd worden wel).
Één seed is 0,08%, met 900 stuks is dat dus 72% die je alleen al van seeds krijgt. Als je er maar 150 hebt, heb je daar maar 12% van gekregen. Dan mis je dus nog 60%, uitgaande dat je wel elk plaatsje en andere bezienswaardigheid met een naam hebt bezocht (ik mis er nog eentje denk ik, zit op 98,62% met alle seeds). ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:33

Goner

What can I do you for ?

psychoclown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:33:
Wel zal ik er in het begin een stuk sneller doorheen gaan,
Heb je misschien tijd voor dit soort stunts :+
https://www.reddit.com/r/...ns_vs_the_ole_switcheroo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Haha leip, zo ver was ik nog niet op de Wii U, dwaalde constant af :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die is ziek. :D Net op het juiste moment van schild wisselen om zo een glitch te kunnen gebruiken zodat je alle lasers kan terugkaatsen. Briljant gevonden als geniaal uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Bij breath of the wild op de Nintendo switch, is het mogelijk om meerdere save games te creeren?
Eentje voor mezelf en iemand anders?

Al gevonden, het kan helaas niet.
Bij een 2e profiel kan dit wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Zaratrass op 25-03-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Op de Switch toch ook alweer zo'n 15 uur erin zitten en vanmiddag het Korok Masker bemachtigd.
De volgende keer eerst nog een paar makkelijke sidequests afronden en dan door naar Zora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:56
Vandaag de eerste Titaan verslaan. Was eerst pittig tot dat ik een techniek heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En welke heb je gedaan? De Zora? Of de Rito? Of gelijk maar de Gorons? Of toch de Gerudo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:44:
En welke heb je gedaan? De Zora? Of de Rito? Of gelijk maar de Gorons? Of toch de Gerudo?
Volgens mij pusht het spel je het meeste naar de Zora dus ik vermoed die :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Touchdomex schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:46:
[...]

Volgens mij pusht het spel je het meeste naar de Zora dus ik vermoed die :P
Dat is de eerste die je op je 'pad' tegen komt, maar het duwt je er niet echt heen eigenlijk. Als je gewoon rond loopt, kan je overal op uitkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
(
Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:44:
De Zora als eerste gedaan. Welke zou ik nu best nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De Rito is wel een mooie om als tweede te doen. De skill daar is iets wat bijna iedereen hier blijkbaar veel gebruikt en super handig vind om ergens te komen. Ik echter gebruik 'm zelden. Vergeet de hele tijd dat ik 'm heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:00:
De Rito is wel een mooie om als tweede te doen. De skill daar is iets wat bijna iedereen hier blijkbaar veel gebruikt en super handig vind om ergens te komen. Ik echter gebruik 'm zelden. Vergeet de hele tijd dat ik 'm heb. :P
Wat was jou volgorde van de titanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MiAnVaSa schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:15:
[...]

Wat was jou volgorde van de titanen?
Zora, Rito, deel Gerudo (nog niet naar binnen), Goron, Gerudo afgemaakt. Niet dat het wat boeit, je bent vrij om te gaan waar je wilt en te doen wanneer je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:21:
[...]

Zora, Rito, deel Gerudo (nog niet naar binnen), Goron, Gerudo afgemaakt. Niet dat het wat boeit, je bent vrij om te gaan waar je wilt en te doen wanneer je dat wilt.
Yup indeed,

Ik ben direct van Zora naar Goron gegaan en nu de gerudo. Deed ik ook op mijn WiiU en nu ook op de Switch maar merk wel nu ik zover ben als destijds dat ik andere dingen ga doen en verkennen omdat ik meer stats wil omdat Thunderblight Ganon echt een pain in the ass is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Vond de Zora al moeilijk.. De rest gaat ook niet gemakkelijk gaan hé :)
Touchdomex schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:31:
[...]

Yup indeed,

Ik ben direct van Zora naar Goron gegaan en nu de gerudo. Deed ik ook op mijn WiiU en nu ook op de Switch maar merk wel nu ik zover ben als destijds dat ik andere dingen ga doen en verkennen omdat ik meer stats wil omdat Thunderblight Ganon echt een pain in the ass is.
Geef maar tips :)

[ Voor 75% gewijzigd door MiAnVaSa op 01-04-2018 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MiAnVaSa schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:35:
Vond de Zora al moeilijk.. De rest gaat ook niet gemakkelijk gaan hé :)

Geef maar tips :)
Ik ga nu random dingen verzamelen om daarmee je stats op te hogen. Dus shrines en andere dingen nu zoeken :+

Voor de rest gewoon rondlopen en kijken. Genoeg te doen of te ontdekken. Dat is hoe ik het op dit moment doe. Haalbaar doel pakken om stats en andere dingen te verhogen en daarna weer verder ploeteren. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Touchdomex op 01-04-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
Touchdomex schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:38:
[...]

Ik ga nu random dingen verzamelen om daarmee je stats op te hogen. Dus shrines en andere dingen nu zoeken :+

Voor de rest gewoon rondlopen en kijken. Genoeg te doen of te ontdekken. Dat is hoe ik het op dit moment doe. Haalbaar doel pakken om stats en andere dingen te verhogen en daarna weer verder ploeteren. 8)
Ben ook al volop bezig met Shrines te voltooien. Heb er nog niet zoveel gedaan. Zelfs Koroks seeds niet zoveel gevonden. Heb ook de DLC niet voor de masker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het masker maakt het wel een heel stuk makkelijker om ze te vinden, maar je komt ze echt overal tegen. Gewoon goed om je heen kijken, over in klimmen en dan vind je er vanzelf genoeg om je inventory maximaal uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 14:57:
Het masker maakt het wel een heel stuk makkelijker om ze te vinden, maar je komt ze echt overal tegen. Gewoon goed om je heen kijken, over in klimmen en dan vind je er vanzelf genoeg om je inventory maximaal uit te breiden.
Vorig weekend het masker weer even opgepikt. Nu bezig bij de toren op weg naar Robbie om even wat belangrijke stappen te maken. Waar ik op de Wii U eerst alles ging exploreren en daarnaast het verhaal volgde doe ik het nu andersom. Eerst even wat belangrijke zaken halen alvorens ik het zuid-oosten van de map helemaal ga uitkammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
nadat jullie de shrines voltooid hebben jullie hebben 4 Spirit Orb. Geven jullie die uit aan hartjes of aan stamina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb eerst gefocust op een paar extra hartjes (3 of 4) totdat je niet instant meer dood gaat door de kleine critters. Daarna stamina tot je 2 rondjes vol hebt, zodat je sneller bergen kunt beklimmen. De climbing gear zoeken helpt daar ook heel handig bij.

Meer dan 2,5 rondje stamina had je imho gedurende het hele spel niet nodig.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:43
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
Ik heb de meeste games van The legend of zelda al gespeeld.
Nu hoor ik dat er nog best wat te lezen valt over achtergrond verhalen in de manga's
Nu heb je de gewone manga verzameld in een box voor 55 euro maar zag ook dat er legendary editions zijn voor +/- 17 euro per stuk (zijn er totaal 7 dan uit mijn hoofd)
Nu de vraag zit er verschil tussen de 2?
Zijn er betere alternatieven dan de manga's (bijv boeken, andere manga's of websites)?

edit:
Ik heb zelf Hyrule Historia en Art en Artifacts al
(encyclopedia komt 19-06 uit als het goed is. Deze staat al in pre-order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44
Iemand hier de ambitie om bij Nintendo te gaan werken?

https://gamer.nl/artikele...a-is-mogelijk-in-de-maak/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:35
hoe zou BOTW er op de Gameboy color uit zien? :)heel gaaf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 15:48
Deze week BotW gekocht en inmiddels de eerste uren gespeeld. Lekker relaxt beetje alles ontdekken. De tweede shrine (van de 4) op het grote plateau nu binnen gegaan. Ik kan niet wachten om de wereld te verkennen.

Het voordeel van het plateau is dat het weids voelt, maar wel heel overzichtelijk is. Er zijn in het begin al genoeg leuke dingen te doen / ontdekken. Ik heb direct weer het Wind Waker-gevoel: het gevoel van vrijheid en van een ontdekkingsreis die je aflegt.

Als mijn wapen breekt, sta ik met lege handen. Soms heb ik dit niet snel door en vecht ik dus nergens mee. Is er geen optie om automatisch een nieuw wapen te kiezen. Als ik bijv. 4 dezelfde wapens heb en ik vecht daar nu mee, dat bij breken automatisch hetzelfde wapen wordt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@X-GeaR Nope, gebroken wapen (en dat gebeurd met een klap die je eigenlijk wel op moet vallen) moet je zelf wisselen. Maar de tijd staat in het menu wel stil gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

X-GeaR schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:15:
Als mijn wapen breekt, sta ik met lege handen. Soms heb ik dit niet snel door en vecht ik dus nergens mee. Is er geen optie om automatisch een nieuw wapen te kiezen. Als ik bijv. 4 dezelfde wapens heb en ik vecht daar nu mee, dat bij breken automatisch hetzelfde wapen wordt gekozen?
Gelukkig niet. Als je net een sterk wapen aan een rode 'blin kapot slaat, wil je niet dat de volgende met nog zo'n 'duur' wapen neer knuppelt. Dan liever een tree branch snel oppakken, dan met m'n Savage Lynel Crusher met 108 dmg zwaaien. ;)

Owja, iets anders. Eentje die ik gelijk in pre-order heb gezet: Midna's true form beeldje. :9 Zit wel nog steeds te wachten op het life-size Majora's mask. :-(

[ Voor 19% gewijzigd door Hero of Time op 18-05-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:38

Tarin

Just plain weird.

rudyman85 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:45:
[video] hoe zou BOTW er op de Gameboy color uit zien? :)heel gaaf gedaan.
Stink, nu heb ik zin om (voor de -minstens- achtste keer) Link's Awakening te spelen. En ik was net aan de Master Mode van BotW begonnen :P. Eens kijken of de DX-versie in de Super Gameboy werkt. Anders moet ik m'n 3DS weer terugpikken van m'n vrouw, of m'n GBA opgraven.
Iemand nog een zwart-wit versie van LA liggen die hij kwijt wil? Heb mijne ooit weggegeven met het idee 'ik heb de DX-versie toch ook'.

[ Voor 21% gewijzigd door Tarin op 19-05-2018 15:16 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Inmiddels 40+ shrines, mastersword, plattegrond grotendeels unlocked (behalve Ridgeland, dat heb ik nog niet voor elkaar gekregen) en hylian schild. Bezig met het eerste divine beast.

De beste route (vind ik), omdat ik inmiddels alle delen van de wereld al heb verkend en ervaring heb opgedaan met allerlei vijanden/eten/omstandigheden. Het DB is dan weer een leuke afwisseling na al die shrines. Tot nu toe niet heel moeilijk en vooral veel fun (zoals het opzwemmen van die olifant / schieten op die orbs) tot het oplossen van de puzzels in de olifant.

De game is prachtig opgezet, alleen vind ik het jammer dat het niet HD is. Zeker op een 4K televisie oogt het allemaal wel heel korrelig, terwijl Mario Odyssey sprankelt. Achteraf zou ik liever 100 euro meer betalen voor een betere Switch om Zelda wel (minstens) in HD te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@X-GeaR Dat is volkomen begrijpelijk (een 4k televisie van dezelfde grootte als een 1080p televisie maakt overigens geen verschil in hoe het er uit ziet ;) ).

Echter als ze het portable willen houden moeten ze concessies doen. De keuze van Nintendo is vooral portable en aan te sluiten op de tv. Beide kan niet tegelijk als je ook altijd HD wilt hebben. Volgens mij is het meeste overigens wel gewoon FullHD (let op het verschil, 720p is ook gewoon HD).
30fps of 60fps is dan niet altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Niets is leuker dan zo'n Guardian verslaan (de spin-variant). Heerlijk om die poten onder hem uit te meppen, zodat hij de laser niet meer kan richten. Het kost ook geen pijl of wapen, enkel Stasis+ om hem even te pauzeren en dan snel met het mastersword de poten eraf hakken. Lucratieve manier om te farmen.

Gisteren was het wel heel zuur. De Guardian dropte een Giant Core nadat ik hem had verslagen. Wil ik deze pakken, word ik net op dat moment van achter gestoken door zo'n skelet-ding met speer. Zucht. Na de tweede keer verslaan alleen maar gears en springs :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ja, giant core-farming kan tijd kosten. Ik word altijd moe van Jiga-Clan-figuren die me aanvallen als ik een guardian aan het meppen ben. Zien ze niet dat ik bezig ben :P ?

Ik ben deze week in Master Mode begonnen, ik dacht dat ik mijn eerste playthrough stealthy bezig was, daar doe ik nu maar een schepje bovenop. Paardrijden is ook handig als je gewoon ergens heen wil en (de meeste) vijanden wil negeren.
Ben benieuwd hoe ver ik kom voor het einde van mijn ouderschapsverlof, begin juli.

[ Voor 9% gewijzigd door Tarin op 25-05-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Kan iemand mij een hint geven wat ik het beste kan doen om verder te komen met het verhaal? Ik heb een aantal uurtjes (~10) in BoTW zitten, maar heb nu alleen nog 'Captured Memories' als missie. Deze is alleen zo groot en vaag, dat er geen beginnen aan is.

Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kom alleen maar spoilers tegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen idee, is al meer dan een jaar geleden. Je bent wel van Great Plateau af toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:01
Je moet eigenlijk gewoon het "rijk" afspeuren naar tempels en torens. Onderweg kom je wel personen tegen die je een bepaalde kant op wijzen en kleine opdrachten geven.

Als je gewoon de paden volgt dan kom je wel uit bij de verschillende devine beasts, maar het kan soms een aardige wandeling zijn, zonder dat je iets of iemand ziet.

Edit: Die torens helpen je ontzettend, want vanaf zo een toren kan je het hele gebied bekijken. Ik speel het nu voor de 2e keer en ook nu kom ik er weer achter dat je elke keer iets anders gaat doen dan je in je hoofd hebt, omdat je weer eens iets ziet dat leuk, interessant, of juist heel apart is.

[ Voor 31% gewijzigd door BooYooToo op 14-06-2018 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

zAo schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:49:
Kan iemand mij een hint geven wat ik het beste kan doen om verder te komen met het verhaal? Ik heb een aantal uurtjes (~10) in BoTW zitten, maar heb nu alleen nog 'Captured Memories' als missie. Deze is alleen zo groot en vaag, dat er geen beginnen aan is.

Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kom alleen maar spoilers tegen :)
Volgens mij moet je nu minstens 1 van de plekken die op de foto's staan bezoeken en vervolgens weer met Impa praten.
Die met een herkenbaar landmark (Hyrule Castle, Dueling Peaks, de grote brug) zijn het snelst te vinden.
Babbel anders even met de schilder in Kakariko Village.

[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 14-06-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Tarin schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:51:
[...]

Volgens mij moet je nu minstens 1 van de plekken die op de foto's staan bezoeken en vervolgens weer met Impa praten.
Die met een herkenbaar landmark (Hyrule Castle, Dueling Peaks, de grote brug) zijn het snelst te vinden.
Babbel anders even met de schilder in Kakariko Village.
Dank allen. Toevallig een van die plekken gevonden, dus ik kan weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Komend weekend komt m'n Majora's Mask beeld binnen en heb ook nog wat anders leuks. Ik moet weer eens een nieuwe foto maken van m'n verzameling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ohja, ik moet nog even snel het laatste Divine Beast doorwandelen en Ganon verslaan in mijn Master Mode-file, dan kan mijn zwager BotW lenen en kan ik aan Majoras Mask beginnen. Voor de derde keer, maar deze keer op de 3ds dus hopelijk blijf ik aktiever spelen, elke keer de tv moeten reserveren was fnuikend voor de vorige pogingen.
Ik heb ook een aardige verzameling inmiddels, weinig beeldjes maar wel bijna alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb dus wel alle games (cd-i niet meegerekend), al dan niet voor de oorspronkelijk uitgekomen console/handheld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seoinage8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 11:35
zAo schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:57:
[...]

Dank allen. Toevallig een van die plekken gevonden, dus ik kan weer verder. :)
Mocht je hiermee verder willen, is het handig een korte side quest in (kleine spoiler)
spoiler:
Kakariko village te doen voor een NPC genaamd Pikango. Hij staat volgens mij vlak bij Impa's huis. Daarna kom je hem bij stables tegen in Hyrule. Als je daar met hem praat geeft hij je hints waar je de captured memories kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10:21
Deze video net bekeken. heb de game zelf op de switch gespeeld en vind het een geweldig spel nog nooit zo'n gaaf spel gespeeld maar na deze video snap ik wel waarom deze youtuber zegt dat BOTW geen "masterpiece" is.

voor de mensen die de video hebben gekeken: wat vinden jullie van zijn mening en zijn jullie het er mee eens. ben erg benieuwd

[ Voor 19% gewijzigd door gamerboy op 21-06-2018 11:20 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Helaas alweer een tijdje geleden dat ik met Zelda ben bezig geweest. De laatste keer ben ik maar even gestopt met de trial of the sword en weer op weg naar Mount Doom (?). Die had ik ook al gehaald op de Wii U maar daarom wel even lekker om vanaf dan weer een verse start te hebben met nieuwe gebieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gamerboy heb je een beetje de pro/con argumenten uit dat filmpje?

Het spel heeft voor mij in ieder geval geen 'verslavingswaarde'. Heb het nooit uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Señor Sjon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:17:

Het spel heeft voor mij in ieder geval geen 'verslavingswaarde'. Heb het nooit uitgespeeld.
Ik heb het filmpje niet gezien maar ik kan me wel voorstellen dat het enige 'verslavingswaarde' heeft. Ik herken het bij mezelf als ik er vol in zit en ik meerdere langere sessies heb kunnen spelen. Mijn schoonzus is in ieder geval wel hooked, het was een goed verjaardagscadeau O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Señor Sjon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:17:

nou deze video gaat echt alleen over de (als het waren) cons. hij gaat binnen kort een video uploaden met waarom het nog steeds een rete goeie game is.

een aantal cons zijn dat de "vele" side quests erg slim zijn in verhaal en ook een aantal gecopy pasted zijn met een ander persoon waarj e de quest haalt, er voor een zelda game maar weinig enemies zijn en dat de bosses en minibosses niet heel moeilijk zijn het ook niet echt uitdagend zijn.

helpt dit je een beetje?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daar kan ik me in vinden. Er zijn maar een paar soorten echte vijanden. Als je eenmaal een vijand weet aan te pakken, dan zijn opvolgende situaties vrij makkelijk.

Zelf werd ik helemaal kriegel van het micro-en van outfits. Klimgear <> warme kleding <> sheikah outfit <> ancient/champions outfit zijn de meest voorkomende wissels en die hadden wel onder de speeddial mogen zitten. :P De DB's zijn wel leuke puzzels, maar er zijn nauwelijks vijanden en de Ganon variant die je te wachten staat mep je vrij snel uit de lucht.

Maaltijden is op zich een leuk mechanisme, maar je eindigt met dezelfde recepten voor maximaal effect. Geen kookboek of andere hulp helaas.

En tsja... breekbare wapens. Het mechanisme lijkt wel ontworpen te zijn voor Great Plateau. Daarbuiten is het gewoon erg irritant, zeker als groepen vijanden sterker worden en je niet meer met bommen of de omgeving kan kloten om vijanden te killen. Ze hebben dan teveel hp. Ik merk dan ook dat ik beloningen in kistjes niet meer zo kan waarderen. "jee, weer een frostspear of lightning blade" Binnen 5 minuten liggen ze weer in de kreukels. Je snapt gelijk waarom Ganon heeft kunnen winnen. Het leger was binnen 10 minuten door haar wapens heen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Señor Sjon Mee eens vindt dit ook een van de punten waar de game sterker in had kunnen zijn. misschien in een vervolg (wat ze al geteased hebben ;) )

En wat de mechanics betreft vond ik deze in de game echt geweldig haha. een kookboek zou wel een mooie extra feature zijn vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

gamerboy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:42:
@Señor Sjon Mee eens vindt dit ook een van de punten waar de game sterker in had kunnen zijn. misschien in een vervolg (wat ze al geteased hebben ;) )

En wat de mechanics betreft vond ik deze in de game echt geweldig haha. een kookboek zou wel een mooie extra feature zijn vind ik.
Mee eens, in de stijl zoals je ook alle monsters etc vast kunt leggen en ze ook makkelijk qua recept weer kunt opzoeken. Dat doe ik nu met een app zodat ik nog enig idee heb waar ik mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je merkte ook dat Nintendo wat met de kritiek deed, want je kreeg na een update veel vaker wapens en schilden met durability (+)/(++). Maar goed, de eerste keer dat mijn Master Sword zonder prik zat, stierf mijn liefde voor dit spel. Echt een WTF. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
psychoclown schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:55:
[...]

Mee eens, in de stijl zoals je ook alle monsters etc vast kunt leggen en ze ook makkelijk qua recept weer kunt opzoeken. Dat doe ik nu met een app zodat ik nog enig idee heb waar ik mee bezig ben.
Oeh das erg slim. Ik heb nu zoveel uren in de game zitten dat ik het ondertussen uit me hoofd ken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

psychoclown schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 13:59:
De laatste keer ben ik maar even gestopt met de trial of the sword en weer op weg naar Mount Doom (?).
Het is geen Lord of the Rings, dus Mount Doom klopt niet. ;) Je kan op beide wel goed dood gaan, vandaar ook de naam in de Zelda reeks: Death Mountain. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvanpoppel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09-2024
Ondanks dat ik een echte game-fanaat ben, heb ik zelda nog nooit gespeeld (shame on me). Nu de zomervakantie er weer aan komt, heb ik meer ruimte om te gaan gamen. Welke Zelda zouden jullie als eerste aanbevelen? Gewoon vanaf het begin starten en de oldies spelen? (heb NES/SNES/N64/DS/Wii staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb geen enkele zelda gespeeld , maar bij de switch wel BotW gekocht. Ik was gelijk hooked!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:58
joostvanpoppel schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:39:
Ondanks dat ik een echte game-fanaat ben, heb ik zelda nog nooit gespeeld (shame on me). Nu de zomervakantie er weer aan komt, heb ik meer ruimte om te gaan gamen. Welke Zelda zouden jullie als eerste aanbevelen? Gewoon vanaf het begin starten en de oldies spelen? (heb NES/SNES/N64/DS/Wii staan)
2D: Link to the Past (SNES)

3D: Twilight Princess (Wii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik raad je aan om met de NES versie te beginnen, de aller eerste. The Adventure of Link, als je die hebt, kan je in principe wel overslaan. Die is heel moeilijk. Ik heb speciaal daarvoor een GameGenie gekocht zodat ik genoeg 'levens' had om naar het einde te kunnen komen.

Daarna Link to the Past (SNES), gevolgd door Ocarina of Time en Majora's Mask (N64). En dan eindigen met Twilight Princess en Skyward Sword.

Voor onderweg of als de TV bezet is pak je je DS en ga je daar de Zelda's van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik zou eerst de SNES versie spelen en pas daarna de NES. De eerste Zelda is gaaf, maar geeft je erg weinig uitleg over de gameplay. De SNES versie is wat toegankelijker

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Aan de andere kant kan je juist door het spelen van de SNES versie eerst dingen gaan missen aan uitleg en knoppen/opties als je daarna naar de NES versie gaat.
Voor beide is wat te zeggen uiteindelijk. Als ik met een spellenserie begin, doe ik dat het liefst in chronologische volgorde van wanneer ze zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 16:58
Toch is Zelda 2: Adventures of Link erg tof. Heel anders en moeilijk maar wel vet uiteindelijk. Ze zijn allemaal goed. Ik vond zelf alleen Skyward Sword niet zo heel best. Dat lag niet eens aan de motion controls maar meer aan het backtracken en de imprisoned gevechten. Speel als het kan Ocarina en Majora op een 3ds. De graphics zijn een stuk beter en qua gameplay zijn er ook een paar aanpassingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 16:38
Ik ben geen echte Zelda fan, maar kan me toch altijd wel helemaal verliezen in deze games. Indertijd was ik als kleine jongen flink onder de indruk van The Ocarina of Time. Deze speel ik van tijd tot tijd nog wel eens en hij blijft goed. Twilight Princess op de Wii vond ik een stuk minder.

Ik vind de Wind Waker ook een pareltje, maar die is er zover ik weet voor de Gamecube en de Wii U. Ik heb geen idee of ze ook een remake voor de Wii hebben gemaakt, maar mocht dat zo zijn dan zou ik hem zeker aanraden.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@hubhib, afhankelijk van wanneer je de Wii hebt gekocht, kan je nog gewoon GC spellen erop spelen. Zo heb ik Wind Waker gespeeld voordat de WiiU remake uit kwam. Ik heb zelfs nog Four Swords Adventures liggen om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Nu online
Hero of Time schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:27:
@hubhib, afhankelijk van wanneer je de Wii hebt gekocht, kan je nog gewoon GC spellen erop spelen. Zo heb ik Wind Waker gespeeld voordat de WiiU remake uit kwam. Ik heb zelfs nog Four Swords Adventures liggen om te spelen.
Ik wacht met smart op een nieuwe Zelda die qua stijl net als FSA is! Elke lan-party kwam ie weer aan bod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dit weekend toch weer een klein stukje Death Mountain kunnen doen. Binnenkort ga ik de divine beast maar eens vrijspelen. Daarna naar de gebieden waar ik op de Wii U ook nooit geweest ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Xerox schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:04:
[...]

Ik wacht met smart op een nieuwe Zelda die qua stijl net als FSA is! Elke lan-party kwam ie weer aan bod!
Is FSA een beetje te multiplayeren zonder GBAs? Ik heb alleen een Wavebird en nog niet de tijd gehad kabeltjes te maken voor de Gameboy Micro's. Voordat ik extra Wavebirds ga opduikelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Nu online
Tarin schreef op maandag 25 juni 2018 @ 06:48:
[...]

Is FSA een beetje te multiplayeren zonder GBAs? Ik heb alleen een Wavebird en nog niet de tijd gehad kabeltjes te maken voor de Gameboy Micro's. Voordat ik extra Wavebirds ga opduikelen..
Nee, alleen single player met een normale controller. Bij multiplayer moet iedereen op zijn eigen schermpje kijken wanneer je een cave etc ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Xerox schreef op maandag 25 juni 2018 @ 06:49:
[...]

Nee, alleen single player met een normale controller. Bij multiplayer moet iedereen op zijn eigen schermpje kijken wanneer je een cave etc ingaat.
Hm.. Dan proberen we eerst Tri Force Adventures eens en dan kijk ik daarna eens of ik alle halve kabeltjes nog heb liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tarin schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:04:
[...]

Hm.. Dan proberen we eerst Tri Force Adventures eens en dan kijk ik daarna eens of ik alle halve kabeltjes nog heb liggen :).
Welk spel is dat? Ik heb die iig niet. TriForce Heroes daarentegen wel. :P
Xerox schreef op maandag 25 juni 2018 @ 06:49:
[...]

Er is met 5 Gamecubes en schermen wel wat te doen met normale controllers. Aldus wat ik bij Animecon vorige week heb zien staan. Maar hoe ze dat allemaal voor elkaar hebben gekregen durf ik niet zo te zeggen. Er waren een hoop snoertjes nodig en naar wat het leek de gameboy uitbreiding voor onderop de Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Nu online
Hero of Time schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:13:
...
[...]

Er is met 5 Gamecubes en schermen wel wat te doen met normale controllers. Aldus wat ik bij Animecon vorige week heb zien staan. Maar hoe ze dat allemaal voor elkaar hebben gekregen durf ik niet zo te zeggen. Er waren een hoop snoertjes nodig en naar wat het leek de gameboy uitbreiding voor onderop de Cube.
Zo zal er ook wel wat mogelijk zijn met de GameCube adapter en de PC, waarbij je wat zaken emuleert en meerdere schermen hebt..?
Waarschijnlijk één GC die het hoofdspel draait en de andere 4 'emuleren' de GameBoy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Van het weekend weer een stuk kunnen opschieten met Zelda, ik ben weer bezig met de divine beast in Death Mountain. Vooral erg lekker als je even een langere periode achter elkaar kunt spelen, dan zit je er lekker in en kun je ook wat gerichter bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had zaterdag ook even de controller weer opgepakt. Een van de vier extra shrines op the Great Plateau had ik al eerder meerdere keren geprobeerd maar ging telkens dood (leuk met het 'ultieme' wapen in je handen :-(). Nu had ik maar twee pogingen nodig en was ik er doorheen. :) De overige twee vielen ook best mee en heb nu de echte tests bij de DBs in de buurt. Denk dat ik straks maar weer de controller oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De drie tests van Vah Nabooris afgerond en moet nu terug naar de DB voor de trial. Moet zeggen, de drie trials die je krijgt zijn echt niet zo moeilijk. Puzzels zijn wel leuk, ééntje was even nadenken, maar de rest viel ietwat tegen. Had meer uitdaging verwacht. Sommige shrines zijn moeilijker/uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vandaag na maanden Zelda maar weer eens opgepakt. Ik snap er nog steeds geen kut van, ga veel te vaak dood, wapens die na 3 klappen defect gaan. Alles duurt lang. Veel te veel shit om te onthouden (oa recepten). Wat een ontzettend kutspel als je hoopte op de lol van bv Windwaker.

[ Voor 9% gewijzigd door sebastius op 04-07-2018 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tja, de hele mechaniek van het spel is anders tussen de twee. Waar je bij Wind Waker nog aan het handje wordt gehouden en je standaard uitrusting gestaag groeit en je zwaard met de vijanden mee sterker wordt moet je bij Breath of the Wild echt overleven. Terug naar de roots zeg maar, een wijde wereld, ga maar heen waar je heen kan en zie maar wat je er doet. Je kan bij de eerste Zelda tenslotte ook met het houten zwaard en drie hartjes proberen om level 6 of 8 te halen, maar zeer grote kans dat je sterft na de eerste paar kamers.

Om het dan gelijk een 'kutspel' te noemen vind ik toch wel te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens is het Great Plateau zo'n beetje het lastigste deel. Weinig hartjes, geen significante boostrecepten, nog niet de flyer, kartonnen wapens en nauwelijks slots om ze te bewaren. De creativiteit in vijandjes slopen is hier nog leuk, maar later heb je er veel minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:14

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Hero of Time schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 23:38:
Om het dan gelijk een 'kutspel' te noemen vind ik toch wel te ver gaan.
Even advocaat van de duivel... >:) Waarom? (los van de gekozen krachtterm) Ik kan mij goed voorstellen dat iemand behoorlijk teleurgesteld is in deze versie van Zelda als WindWaker zo goed bevallen is. Niet iedereen zit te wachten op deze wijzigingen in Zelda en wat eerder een aan de hand genomen avontuur van dungeon naar dungeon was, word je nu compleet richtingsloos vrijgelaten en moet je het maar uitzoeken. Daarnaast zijn er nog al wat variabelen bijgekomen zoals kou, warmte, crafting (cooking), wapens die kapot gaan en de open wereld.Als je fan was van de oude Zelda beleving moet je nu aardig bijstellen want het is een hele andere game geworden.

Zelfs ik als trouwe Zelda fan moest ff wennen hieraan en ik moet eerlijk bekennen dat ik hem ook nog niet klaar heb.

[ Voor 7% gewijzigd door juggle op 05-07-2018 14:31 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:51
Ik ben net begonnen met Zelda en wooow, wat een wereld gaat voor mij open. Het speel is redelijk te vergelijken met Ocarina of Time en dat is de imo de beste Zelda. Ik heb pas net 8 shrines gehaald en heb nu de opdracht gekregen om naar 4 titanen te gaan.

Ik las vandaag iets over twee DLC's. Zijn beiden uitbreidingen het echt waard om aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik vind van wel, heb nog niet alles gedaan maar de Champions Ballad was gaaf en Hero's Path, waarmee je pad tot nu toe op de kaart zichtbaar kan maken, is erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Twee zaken van de DLC hadden beter in het standaard spel kunnen zitten: Travelers Medallion en het Korok masker. De rest is leuke extra.

Ik heb net de 4e trial afgerond en heb de laatste trial nu te gaan. Ik had eerst iets van 98,60% van de kaart compleet. Nu sta ik op 99,91%. Waar is die laatste 0,09%!? Misschien als ik de laatste trial heb gedaan, maar storend is het wel om net dat laatste stukje niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ohja, dat Medallion is ook handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die heb ik nu op 't topje van Hyrule Castle geplaatst. Als ik erheen ga, sta ik in de toren daar. :P Hoef ik niet telkens overal langs en doorheen als ik er weer eens heen wil, bijvoorbeeld naar Ganon toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Had ik de eerste playthrough ook gedaan, en de tweede keer naast die shrine in de woestijn waar je het nieuws over het drankje naartoe moet brengen. Had geen zin dat stuk nog een keer te wandelen / sand seal surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
ahh nice, is het slim om hem na het uitspelen aan te schaffen? of beter om nu al te doen, voor de extra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Beter doe je het nu, dan heb je meer aan de extra's. Het is niet alleen de Heroes Trials die je erna kan doen, maar de Travel Medallion is super handig als je nog niet alle shrines hebt gedaan. En het Korok masker is ook wel handig als je nog bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Hero of Time schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 07:41:
Beter doe je het nu, dan heb je meer aan de extra's. Het is niet alleen de Heroes Trials die je erna kan doen, maar de Travel Medallion is super handig als je nog niet alle shrines hebt gedaan. En het Korok masker is ook wel handig als je nog bezig bent.
Wat heb je aan die Travel Medallion ivm de shrines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hotymoty schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 07:59:
[...]

Wat heb je aan die Travel Medallion ivm de shrines?
Fast Travel naar waar je dat ding plaatst. Meestal pak je een shrine om in de buurt te komen, maar als je nog niet veel hebt verkend, heb je niet veel plaatsen om 'even snel' ergens heen te gaan door naar een shrine in de buurt te teleporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Hero of Time schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:37:
[...]

Fast Travel naar waar je dat ding plaatst. Meestal pak je een shrine om in de buurt te komen, maar als je nog niet veel hebt verkend, heb je niet veel plaatsen om 'even snel' ergens heen te gaan door naar een shrine in de buurt te teleporteren.
Maar het is toch veel leuker om gewoon je paard te pakken en te gaan rijden en verkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik vind het arcane zadel van het paard ook wel heel chill, als je een paar keer fast travel gebruikt en dan nog stukken moet lopen, even het paard teleporten en je gaat weer wat vlotter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hotymoty schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:33:
[...]

Maar het is toch veel leuker om gewoon je paard te pakken en te gaan rijden en verkennen?
Kan, maar als je voor een side-quest heen en weer aan het lopen bent, is het wel zo fijn om naar je vorige punt te kunnen fast-travelen. Stel dat je ergens op een berg wat vind voor een quest voor een persoon in een dorp. Dan gooi je je medallion neer als marker 'hier was ik aan het verkennen en klooien' en teleporteer je naar het dorp. Quest klaar, terug naar je berg.
psychoclown schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:35:
Ik vind het arcane zadel van het paard ook wel heel chill, als je een paar keer fast travel gebruikt en dan nog stukken moet lopen, even het paard teleporten en je gaat weer wat vlotter :)
Wat voor wazige taal heb jij geselecteerd om de term 'arcane zadel' te krijgen? Gewoon ancient sadle, klaar. Moet je ook toevallig 'Titanen' bevechten ipv Divine Beasts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En ik kan nu lekker door Hyrule heen crossen. Kaart is ook 100%, maar weet nog niet of het nou net na het halen van de laatste trial was, of dat ik toch net ergens ben gegaan met de motor wat niet eerder getriggered was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Echt een geweldig spel. Per ongeluk tot 3:00 afgelopen nacht doorgegaan met spelen. Ik ben nu bij het punt dat ik naar 4 titanen moet en die 12 locaties moet bezoeken. Er zijn weinig locaties die ik op de foto’s herken haha. Dus dat wordt weer een gigantische zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 10:56
hotymoty schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:22:
Er zijn weinig locaties die ik op de foto’s herken haha. Dus dat wordt weer een gigantische zoektocht.
Het zou mooi zijn als er nog een ander personage heel Hyrule afreist en een oog heeft voor fraaie plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hcQd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:50:
[...]

Het zou mooi zijn als er nog een ander personage heel Hyrule afreist en een oog heeft voor fraaie plekken.
Nog mooier als die het op een of andere manier vastlegt. :) *extrahinthint*

Maar je komt ze ook vanzelf tegen als je de wereld verkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
hcQd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:50:
[...]

Ja van die vent werd ik niet heel veel wijzer van😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt hem al gevolgd in Kakariko Village? Hij wijst je naar een wat meer specifieke omgeving om te verkennen. Uiteindelijk zie je het wel.

Pagina: 1 ... 64 ... 94 Laatste

Let op:
Zoals gebruikelijk bij nieuwe games; graag alle info over Echoes of Wisdom - zoals verhaallijn, het plot, locaties, bosses, enz - in spoiler-tags. Hou het voor iedereen leuk! Mocht je er toch vrij over willen praten en je ervaring willen delen, gebruik dan het speciale gemaakt topic.

Zie ook deze speciale topics: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic